پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان

پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان

پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان امروزه به دلیل افزایش تقاضای جامعه برای کار‌های زیبایی و درمانی مرتبط با پوست و مو یکی از مشاغل بسیار مهم و پرطرف‌دار محسوب می‌‌شود. دکتر پوست مو و زیبایی در همدان با به‌کارگیری امکانات تخصصی، روش‌های ویژه و دانش خود به مراجعین در داشتن پوست و مویی زیبا، سالم و درخشان کمک می‌کند. در این مقاله بیشتر با این حوزه درمانی آشنا خواهیم شد.

پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان

 

 

متخصص پوست و مو به چه کسی گفته می‌‌شود؟

همان‌طور که می‌دانید یکی از شاخه‌‌های تخصصی پزشکی، تخصص پوست و مو است و به متخصصان این رشته  درماتولوژیست نیز گفته می‌‌شود. اما امروزه این متخصصان را با نام پزشک زیبایی می‌شناسیم. حال وظیفه این پزشکان چیست؟ پزشک زیبایی وظیفه دارد به بررسی پوست، مو و ناخن بیماران پرداخته و مشکلات آن‌ها را تشخیص داده و سپس به درمان مؤثر عارضه‌های مربوط به آن‌ها بپردازد.

 

 

ویدیو : پزشک پوست و زیبایی در همدان

 

 

 

علاوه بر این دکتر پوست مو و زیبایی در همدان باید بتواند مشکلات و بیماری‌‌های دهان، پلک و غشا‌های مخاطی و بافت‌‌های اطراف بینی را به‌درستی تشخیص بدهد و آن‌ها را مورد درمان قرار دهد. به‌طورکلی وظیفه متخصص پوست و مو شامل اقدامات درمانی و زیبایی می‌‌شود که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

متخصص پوست و مو به چه کسی گفته می‌‌شود؟

 

 

 

چه زمانی باید به پزشک پوست و مو مراجعه کنیم؟

یکی از مهم‌ترین موضوعات در این زمینه این است که افراد بدانند در چه زمانی و با مشاهده چه علائمی‌ به پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان مراجعه کنند تا بهترین نتیجه را دریافت نمایند. ازآنجایی‌که کار فوق تخصص پوست در همدان  تشخیص بیماری‌‌های مزمن پوستی، موها و ناخن‌ها است؛ باید در صورت بروز و مشاهده هرگونه علامت غیر نرمال در پوست صورت و بدن، موها، ناخن‌های دست و پا و بافت‌‌های سطحی حتماً به پزشک متخصص مراجعه کرد.

اهمیت مراجعه به پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان در شرایطی که بیماری و علائم آن شدت میابد بیشتر خواهد شد. اگر دچار هرگونه سوزش غیرعادی، تغییر رنگ‌ پوست به‌صورت غیرطبیعی، بروز خال گوشتی، حساسیت‌، زخم‌‌هایی که به‌ شکل ناگهانی ایجاد می‌شوند و انواع اگزما در اسرع وقت نسبت به مراجعه به بهترین دکتر پوست در همدان اقدام نمایید.

بعضی از افراد نیز با هدف محافظت از پوست و موی خود و پیشگیری از عارضه‌های مختلف به‌منظور دریافت روتین مخصوص پوست یا مو به بهترین متخصص پوست و مو در همدان مراجعه می‌کنند.

مشکلاتی همچون سرطان پوست، آکنه، اسکار، پسوریازیس، لکه‌‌های تیره، تحریک طولانی‌ پوست، انواع عفونت‌ پوستی، زگیل، ریزش مو، مشکلات ناخن، علائم پیری و ورید‌های واریسی از دیگر دلایل مراجعه به پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان هستند.

انواع خدمات پزشک پوست مو و زیبایی

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک فوق تخصصی پوست در همدان از خدمات متخصصان این حوزه در بخش‌هایی همچون درمانی و زیبایی پوست، مو و ناخن بهره‌مند شوید. پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان می‌‌تواند به تشخیص بیش از ۳۰۰۰ بیماری پوست، مو و ناخن پرداخته و آن‌ها را به‌خوبی درمان کند یا بهترین روتین مراقبتی پوست و مو را به شما  ارائه دهد.

انواع خدمات پزشک پوست مو و زیبایی

 

 

به‌طورکلی خدمات ارائه‌شده توسط پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان شامل موارد زیر است:

خدمات زیبایی

همان‌طور که می‌دانید تشخیص و درمان بیماری‌‌های پوست و مو تنها وظیفه پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان نیست و اغلب مردم این متخصصان را به‌عنوان دکتر زیبایی که خدماتی را در جهت بهبود کیفیت پوست و زیبایی چهره انجام می‌دهد می‌شناسند. این خدمات عبارت‌اند از:

  • تزریق فیلر

تزریق فیلر یا فیلر درمانی یکی از روش‌های درمانی پرکننده است و به‌وسیله آن به درمان افتادگی و شل شدگی پوست، رفع چین‌وچروک‌، تغییر زاویه صورت، حجم دادن به لب‌ها، گونه‌ها و سایر بخش‌های صورت استفاده می‌‌شود.

  • تزریق ژل

تزریق ژل یکی دیگر از خدمات پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان است که به‌منظور درمان مشکلات ظاهری پوست و ایجاد زیبایی بیشتر پوست صورت می‌گیرد. در این روش با تزریق ژل قسمت‌‌هایی از صورت، افتادگی پوست برطرف شده و پوست بیمار سفت و صاف می‌‌شود. تزریق ژل برای درمان چین‌وچروک‌، ایجاد گونه، رفع نواقص لب و گونه و زاویه سازی فک مورداستفاده قرار می‌گیرد.

  • بوتاکس

در کلینیک فوق تخصص پوست در همدان از بوتاکس به‌منظور رفع خطوط و چین‌وچروک‌‌های پوست صورت استفاده می‌‌شود و این روش یکی از رایج‌ترین درمان‌‌ها در حوزه زیبایی محسوب می‌‌شود. درواقع در اجرای بوتاکس متخصص زیبایی در بخش‌هایی از پوست که دچار افتادگی هستند یا چین‌وچروک دارند؛ به‌صورت مشخص واحد‌هایی از بوتاکس را تزریق می‌کند.

از دیگر خدمات زیبایی ارائه‌شده توسط پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیزر
  • لیفت پوست صورت
  • لایه‌برداری یا اسکراب
  • ارائه محصولات مراقبتی پوست
  • درمان‌‌های جوان‌کننده پوست

به‌طورکلی متخصصان پوست و مو در همدان از روش‌‌های مختلفی برای زیبایی و جوان‌سازی پوست مراجعین خود بهره می‌برند و سعی می‌کنند از تخصصی‌ترین روش‌‌ها و پیشرفته‌ترین دستگاه‌‌های جوان‌سازی و درمانی پوست کمک بگیرند و بهترین نتیجه را ارائه دهند.

خدمات زیبایی

 

 

خدمات درمانی پوست

همان‌طور که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که افراد به خاطر آن به پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان مراجعه می‌کنند درمان بیمار‌ها و عارضه‌های پوستی است. این موارد عبارت‌اند از:

  • آکنه

یکی از رایج‌ترین بیماری‌های پوستی آکنه پوستی است. پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان بر اساس شدت آکنه، می‌‌تواند این مشکل را با درمان‌‌های موضعی، دارو، لیزر درمانی یا دیگر راه‌های نوردرمانی، لایه‌برداری و غیره درمان کند. علاوه بر درمان آکنه‌، درمان جای جوش یا جای زخم نیز توسط متخصص پوست انجام می‌‌شود.

  • سرطان پوست

یکی از مهم‌ترین بیماری‌‌ها در حوزه پوست، سرطان پوست است. این بیماری می‌تواند در هر بخشی از پوست بدن انسان به وجود بیاید. پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان به حذف سلول‌‌های سرطانی پرداخته و بیمار را تحت نظر نگه می‌دارد تا بیماری به‌خوبی درمان شود و از بین برود. نمونه‌برداری، شیمی‌‌درمانی، دارودرمانی و جراحی در روند درمان سرطان پوست انجام می‌شوند.

از دیگر مشکلات پوستی نیز می‌توان به مواردی همچون درماتیت، بیماری‌‌های پوستی ناشی از عفونت ویروس‌‌ها، باکتری‌‌ها، انگل‌ها و قارچ‌ها، پسوریازیس و غیره اشاره کرد.

خدمات درمانی پوست

 

 

خدمات درمانی و مراقبتی مو

سومین دسته از درمان‌ها و خدماتی که توسط پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان ارائه می‌‌شود مربوط به حوزه سلامت موها است. از مشکلات شایع مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ریزش مو

ریزش مو ممکن است به دلیل زمینه ژنتیکی ایجاد شود. اما شرایطی نظیر استرس، آلودگی‌ محیط، تغذیه نامناسب، بیماری‌ و تغییرات هورمونی نیز می‌تواند در بروز این مشکل تأثیرگذار باشد. امروزه درمان‌های مختلفی برای ریزش مو وجود دارد که شامل مواردی همچون RPR، نوردرمانی، درمان هورمونی، درمان با تغذیه و درمان‌ دارویی و غیره می‌‌شود.

  • ریزش ریش

یکی دیگر از مواردی که توسط پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان معالجه می‌‌شود درمان ریزش ریش است. این بیماری معمولاً در مردان رایج بوده و با الگوی ریزش سکه‌ای صورت می‌گیرد.

  • مراقبت از مو

در زمینه مراقبت از مو نیز متخصص پوست و مو با توجه به شرایط و نیاز‌های موی بیمار از روش‌هایی همچون مزوتراپی، داروها و سرم‌های تقویتی و موارد دیگر استفاده می‌کند. به‌طورکلی تشخیص علل ایجاد مشکلات و بیماری‌‌های مو همچون ریزش، خشکی یا چربی مو، موخوره و غیره و همچنین درمان آن‌ها وظیفه پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان است.

خدمات درمانی و مراقبتی مو

 

 

خدمات درمانی ناخن

بخش دیگری از خدمات پزشکان متخصص پوست مو و زیبایی در همدان مربوط به حوزه مشکلات و بیماری‌های ناخن است. این ناهنجاری‌‌ها و بیماری‌‌های ناخن در بسیاری از موارد به دلیل وجود یک مشکل داخلی در بدن است. این بیماری‌ها عبارت‌اند از:

  • قارچ ناخن

یکی از بیماری‌‌های رایج ناخن که توسط پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان مورد تشخیص و درمان قرار می‌گیرد قارچ ناخن یا اونیکومیکوزیس است. این عارضه یک عفونت قارچی است و در آن لکه‌‌هایی با رنگ‌های سفید و زرد روی ناخن‌ ایجاد می‌‌شود و ناخن‌‌ها از حالت عادی ضخیم‌تر شده و به‌راحتی از بستر ناخن می‌افتند.

  • پسوریازیس ناخن

پسوریازیس، یکی دیگر از بیماری‌هایی است که در حوزه ناخن توسط پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان درمان می‌‌شود. این عارضه، یک بیماری خود ایمنی بوده و با پلاک‌‌های پوستی غیرطبیعی شناخته می‌‌شود. این بیماری می‌‌تواند ناخن‌‌ها را تحت تأثیر قرار داده و منجر به ایجاد علائمی‌ نظیر تجمع در زیر ناخن، فرورفتگی، تغییر رنگ و جدا شدن ناخن از بستر ناخن شود.

  • پارونیشیا

پارونیشیا به‌عنوان یک عفونت باکتریایی یا قارچی در بافت اطراف ناخن شناخته می‌‌شود و با نشانه‌هایی همچون التهاب ناخن، قرمزی، ضربان و حساسیت بافت اطراف ناخن خود را نشان می‌دهد.

  • سندروم ناخن شکننده

در این بیماری یک سری برجستگی‌‌های عمودی روی ناخن‌های دست‌وپا به وجود می‌آید که معمولاً دلیل آن را کم‌خونی، ضربه به ناخن، تیروئید کم‌کار، استفاده بی‌رویه از مواد شیمیایی و غیره می‌دانند. در اغلب موارد این مشکل به درمان خاصی احتیاج ندارد؛ اما اگر ادامه‌دار شود بهتر است با یک پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان مشورت کرد.

سندروم ناخن شکننده

 

 

ویژگی‌‌های بهترین متخصص پوست و مو چیست؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که سبب می‌‌شود شما از جلسات درمانی پوست، مو و زیبایی نتیجه تأثیرگذار بگیرید؛ شناخت ویژگی‌های بهترین پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان است.

اخلاق و رفتار خوب

یک پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان در درجه اول باید از صبر و حوصله بسیاری در کار خود برخوردار باشد و با نهایت دقت به نیاز‌ها و تقاضای بیمار گوش دهد. داشتن مهارت‌های ارتباط اجتماعی قوی، دلسوزی و منصف بودن از دیگر ویژگی‌های بهترین دکتر پوست و مو در همدان است.

اجبار نکردن بیمار

پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان هرگز نباید محصولات، داروها و درمان‌هایی که صرفاً جنبه بازاریابی دارند را به مشتری اجبار کند و فقط به فکر پول باشد تا حل مشکل بیمار!

زمان گذاشتن برای بیمار

پزشک متخصص به ساعت نگاه نمی‌کند؛ بلکه در تمام طول زمان مراجعه تمرکز خود را بر توضیحات بیمار و تشخیص مشکل موردنظر قرار می‌دهد. با دلسوزی و حوصله کافی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های بیمار گوش می‌دهد و سپس به ارائه خدمات درمانی می‌پردازد.

تجربه و مهارت بالا

درواقع مهم‌ترین ویژگی بهترین پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان، تجربه کافی و رزومه کاری موفق است. یک پزشک با داشتن تجربه زیاد در زمینه کاری خود می‌تواند در کمترین زمان به تشخیص مشکلات بیمار ارائه راه درمانی و پیاده‌سازی درمان بپردازد. برای اطمینان از تجربه و مهارت متخصص پوست مو و زیبایی می‌توانید از سایر بیماران وی مشورت بگیرید.

بروز بودن

 یک متخصص پوست و موی خوب باید همواره در حال آپدیت کردن اطلاعات و دانش خود و یادگیری و استفاده از مدرن‌ترین تکنیک‌‌ها و روش‌‌های درمانی پوست و مو باشد. شرکت در دوره‌‌های تخصصی و به‌کارگیری جدیدترین ابزار‌ها و دستگاه‌‌های روز دنیا در زمینه علم زیبایی از دیگر ویژگی‌‌های مهم بهترین پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان است.

ویژگی‌‌های بهترین متخصص پوست و مو چیست؟

 

 

لیست پزشکان پوست و مو در همدان

در ادامه به معرفی لیست کاملی از بهترین پزشکان متخصص پوست مو و زیبایی در همدان خواهیم پرداخت.

دکتر محمد جمشیدی

آدرس: همدان، کنار تالار پیام در خیابان سبدبافان، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید همدان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۴۴۷۳۰

دکتر محمود فرشچیان

آدرس: همدان، میدان‌ آرامگاه بوعلی

شماره تلفن: ۲۵۲۵۱۳۶

دکتر کوروش صمدی

آدرس: همدان، ساختمان پزشکان پارس در خیابان بوعلی، طبقه سوم

شماره تلفن ۲۵۲۹۴۱۹

دکتر سارا قاسم لو

آدرس: همدان، کلینیک بیمارستان بعثت

دکتر کوشا فروزان

آدرس: همدان، طبقه چهارم برج پاستور، واحد ۴

شماره تلفن ۰۸۱۳۸۲۷۳۷۸۳

لیست پزشکان پوست و مو در همدان

 

 

دکتر اکرم انصار

آدرس، همدان، خیابان میرزاده عشقی، بیمارستان سینا

شماره تلفن ۸۲۶۴۱۸۴

دکتر بهاره ابراهیمی‌

آدرس: همدان، کنار تالار پیام در خیابان سبدبافان، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید همدان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۴۴۷۳۱

دکتر بهروز محمدی

آدرس: همدان، طبقه ۹ برج آرین، واحد ۳

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۷۱۰۱۱

دکتر محمدرضا جمال پور

آدرس: همدان، چهارراه پاستور، خیابان میرزاده عشقی، برج پاستور، طبقه ۳، واحد ۹

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۹۲۰۰

دکتر امیرحسین جنابی

آدرس: همدان، ساختمان پزشکان شماره یک

 شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۰۵۵۵

دکتر پدرام علیرضایی

آدرس: همدان، کنار تالار پیام در خیابان سبدبافان، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید همدان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۴۴۷۳۱

دکتر جمیله موسوی

آدرس: همدان، ساختمان پزشکان شماره یک در میدان‌ بعثت، طبقه پایین

شماره تلفن ۰۸۱۳۸۲۱۰۳۷۰

دکتر علی حسین زاده طاهر

آدرس: همدان، ساختمان پزشکان آراد در میدان‌ آرامگاه بوعلی، طبقه اول، واحد ۱۵

شماره تلفن ۰۸۱۳۲۵۲۰۴۵۸

دکتر محمد زندی

آدرس: همدان، ساختمان پزشکان خاتم الانبیا در خیابان بوعلی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۱۵۲۵

دکتر فتح اله بهنود

آدرس: همدان، کنار فروشگاه آی تک در چهارراه پاستور، کوچه شهید اجاقی، ساختمان پزشکی مهر، طبقه ۲ شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۵۱۷۸۵

دکتر حمیدرضا روزی‌طلب

آدرس:  همدان، ساختمان پزشکان شماره یک در ابتدای خیابان بوعلی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۸۴۰۳

لیست پزشکان پوست و مو در همدان

 

 

مشاغلی همچون تعمیرات لوازم‌خانگی در همدان، یکی از نیاز‌های ضروری و مهم زندگی افراد محسوب می‌شوند ازاین‌جهت مطالعه مطالب سایت شارینو با موضوعاتی همچون تعمیر ماشین ظرف‌شویی در همدان، لوله‌کشی ساختمان در همدان، تعمیر ماشین لباسشویی در همدان، تعمیر جاروبرقی در همدان، تعمیر تلویزیون در همدان و غیره می‌تواند بسیار مفید باشد.

یکی از رموز اصلی موفقیت کسب‌وکارها در دنیای اینترنت و جذب مخاطبان بیشتر استفاده از تکنولوژی‌ها و راه‌های ارتباطی جدید است. اگر قصد پیشرفت در این زمینه را دارید؛ متخصصان تیم شارینو می‌تواند در حوزه‌هایی همچون طراحی اپلیکیشن در همدان، طراحی سایت در همدان، سئو وب‌سایت در همدان و غیره به شما کمک کنند.

اگر به دنبال یافتن لیست کاملی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های همدان هستید؛ مطالعه مقاله سایت شارینو در زمینه رستوران‌های همدان می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

باشگاه‌های بدن‌سازی یکی از پرطرف‌دارترین محیط‌های ورزشی هستند و در شهر همدان نیز به تعداد بالا فعالیت دارند. ما در سایت شارینو با ارائه مطلب باشگاه‌های بدن‌سازی در همدان شما را بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

جهت آشنایی بیشتر با نام‌آوران، فرهیختگان، هنرمندان و بازیگران شهر همدان، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مطالب سایت شارینو در زمینه نویسندگان همدان مراجعه فرمایید.

پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان

 

 

 

سخن پایانی

همان‌طور که می‌دانید امروزه توجه مردم به مسائل زیبایی و درمانی در زمینه پوست مو ناخن و غیره بسیار افزایش پیدا کرده است و مراجعه به متخصص پوست و مو در همدان به یکی از نیاز‌های ضروری افراد به‌ویژه خانم‌ها تبدیل شده است. در این مقاله جهت رفاه حال شهروندان همدانی به ارائه کلیه نکات مهم در زمینه پزشک پوست و مو و زیبایی در همدان، لیست بهترین پزشکان متخصص پوست و مو و دیگر موارد مهم پرداختیم.

سخن پایانی

 

پزشکان قلب و عروق در همدان
دانشگاه بوعلی سینا
سالن‌‌ های زیبایی در همدان

 

۱۰ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *