طراحی سایت در همدان

طراحی سایت

طراحی سایت در همدان

فهرست مطالب

همان‌طور که ‌می‌‌دانید همگام بودن با تکنولوژی روز دنیا، امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رموز موفقیت کسب کار‌‌ها محسوب می‌‌شود. طراحی سایت در همدان یکی از مهم‌ترین گام‌‌ها برای حضور کسب‌وکار‌های همدان در بستر اینترنت است که لازم است افراد علاقه‌مند به آن پیش از اقدام در این زمینه از اطلاعات کافی برخوردار باشند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. در ادامه به شرح این موضوعات خواهیم پرداخت.

طراحی سایت در همدان

طراحی سایت

 

 

ویدیو : سایت فروشگاهی

 

 

مزایای داشتن سایت برای کسب‌وکار

احتمالاً اولین سؤالی که در زمینه طراحی سایت در همدان در ذهن شما شکل گرفته است این است که استفاده از خدمات طراحی سایت در همدان و راه‌اندازی یک وب‌سایت کاری در دنیای اینترنت می‌‌تواند چه دستاوردهایی برای شما به ارمغان بیاورد. در ادامه شما را با مزایای اصلی طراحی سایت در همدان آشنا خواهیم کرد.

مزایای سایت برای کسب و کارها

فراگیری اینترنت

مهم‌ترین دلیلی که سبب ضروری بودن داشتن وب‌سایت در دنیای امروز می‌‌شود؛ فراگیر بودن اینترنت است. امروزه اغلب مردم ترجیح می‌‌دهند بدون تحمل ترافیک و تلف کردن وقت خود در خانه بنشینند و به خرید نیاز‌‌های خود به‌صورت آنلاین بپردازند.

همان‌طور که می‌‌دانید نخستین فضایی که مردم به دنبال خدمات شما می‌‌گردند اینترنت است. اگر حضور پررنگ و فعالی در این بستر پرطرف‌دار نداشته باشید؛ مشتریان به رقبای شما دسترسی خواهند یافت. این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل برای اقدام به طراحی سایت در همدان است.

فراگیری اینترنت

 

طراحی سایت

 

 

عدم وجود محدودیت زمانی

با استفاده از خدمات طراحی سایت در همدان و داشتن یک وب‌سایت خوب می‌‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با مشتریان خود ارتباط داشته باشید و خدمات و کالا‌‌های خود را عرضه کنید. درواقع وب‌سایت شما به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار شما در فضای آنلاین حضور دارد و حتی ساعت‌‌‌هایی که شما در حال استراحت هستید سایت در حال معرفی خدمات و محصولات به مشتریان خواهد بود.

سایت برای محدودیت زمان

دسترسی گسترده به جامعه مخاطبان

مگر در شهر سکونت شما چند نفر با کسب‌وکار شما آشنایی دارند؟ در ایران و جهان چطور؟ کاملاً روشن است که میلیاردها انسان در سراسر جهان بخشی از زمان خود را در فضای اینترنت سپری می‌‌کنند و به بازدید از انواع سایت می‌‌پردازند. تصور کنید با استفاده از خدمات طراحی سایت در همدان کسب‌وکار شما در جامعه‌ آماری بالا راه‌اندازی شود؛ این‌گونه شما قادر خواهید بود به مشتریانی از سراسر ایران یا جهان دسترسی پیدا کنید.

طراحی سایت برای دسترسی گسترده به مخاطبان

نمونه کار طراحی سایت : شانی لند

صرفه‌جویی در هزینه‌‌‌ها

همیشه برای صاحبان کسب‌وکار راه‌اندازی یک فروشگاه هزینه‌‌‌های زیادی از قبیل هزینه‌ اجاره یا خرید مکان فروشگاه، هزینه‌ تجهیزات، حقوق کارکنان و غیره را به دنبال خواهد داشت که با وضعیت اقتصادی امروزی این مشکل بسیار قابل‌توجه خواهد بود. در تجارت الکترونیک شما با استفاده از خدمات طراحی سایت ارزان و حرفه‌ای می‌‌توانید از تقبل هزینه‌‌های جانبی دیگر خلاص شده و بهترین نتیجه را کسب کنید.

طراحی سایت برای صرفه جویی در زمان

ارائه نمونه کار

مزیت دیگر ساخت سایت در همدان این است که در سایت موردنظر خود نمی‌‌توانید به‌راحتی محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید و بدون هیچ هزینه و محدودیتی آن‌‌ها آپدیت نمایید. این موضوع سبب می‌‌شود مشتریان هر بار برای بازدید از محصولات نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند و بتوانند به‌صورت آنلاین عکس ویدئو محصول موردنظر خود را ببیند و با خیال راحت خرید کنند.

نمونه کار طراحی سایت

 بازاریابی آنلاین

به‌جای صرف هزینه‌‌‌های بسیار زیاد برای تبلیغات و بازاریابی تنها کافی است وب‌سایت خود را با اقدامات لازم بهبود ببخشید یا اگر سایت ندارید از خدمات طراحی سایت در همدان استفاده کنید تا گوگل به‌صورت شبانه‌روزی برای سایت شما مشتری بیاورد. با انجام برخی فعالیت‌‌‌ها در حوزه سئو وب‌سایت می‌‌توانید با صرف کمترین هزینه در بستر وب به انجام بازاریابی اینترنتی و آنلاین بپردازید.

طرحی سایت برای بازاریابی آنلاین

ارتباط مناسب با مشتریان

در دنیای اینترنت فرصت مناسبی برای مشتریان فراهم می‌‌شود که به‌راحتی نظرات خود را در قالب انتقال و پیشنهاد درمورد هریک از محصولات و خدمات سایت ارائه دهند. از طرفی دیگر با طراحی سایت در همدان شما نیز به‌عنوان صاحب کسب‌وکار موردنظر می‌‌توانید به سلیقه‌ مشتریان خود آگاه شده و اقدامات لازم را در جهت جذب مشتری و رضایت وی انجام دهید.

طراحی سایت برای ارتباط مناسب با مشتریان

 برندسازی

از دیگر مزایای طراحی سایت در همدان، می‌‌‌توان به بحث برند سازی اشاره نمود. با داشتن یک سایت خوب می‌‌توانید خدمات خود را در فضای اینترنت به هزاران هزار مشتری معرفی کرده و برای خود شهرت و محبوبیت بخرید و اعتبار تجارت خود را افزایش دهید.

برند سازی با طراحی سایت

مشتریان هدفمند

از دیگر مزایای طراحی سایت باکیفیت در همدان و حضور در فضای گوگل می‌‌توان به این موضوع اشاره کرد که احتمال اینکه بازدیدکنندگان وب‌سایت به مشتریان شما تبدیل شوند بسیار زیاد است؛ زیرا آن‌‌ها محصولات و خدماتی را در اینترنت جست‌وجو کرده‌اند که به آن‌‌ها نیاز دارند و گوگل سایت کسب‌وکار شما را به‌عنوان موارد پیشنهادی نمایش داده است.

پس اگر سایت شما از طراحی هوشمندانه‌ای برخوردار باشد؛ قطعاً آن محصول توسط این مشتری خریداری خواهد شد و کاربر را به دیگر بخش‌‌های سایت علاقه‌مند خواهد کرد.

مشتریان هدفمند با طراحی سایت

کسب درآمد از طریق تبلیغات

با استفاده از خدمات طراحی سایت در همدان و داشتن یک سایت خوب می‌‌توانید علاوه بر معرفی محصولات و خدمات خود درآمد‌‌های جانبی دیگری نظیر درآمد از طریق تبلیغات داشته باشید.

 

طراحی سایت

 

 

 ویژگی‌‌های یک سایت خوب

دومین موضوعی که باید درمورد طراحی سایت در همدان بدانید این است که سایت شما باید از چه ویژگی‌‌ها و فاکتور‌‌هایی برخوردار باشد تا مشتریان را جذب کرده و در صفحه نخست گوگل نمایش داده شود. یک سایت حرفه‌ای و کاربرپسند باید از مشخصات زیر برخوردار باشد:

ویژگی سایت فروشگاهی خوب

محتوای خوب و کاربردی

حتماً شما نیز جمله معروف محتوا پادشاه است را به‌کرات شنیده‌اید. تمامی‌‌ سایت‌‌‌های موفق وب‌سایت‌‌هایی هستند که مرتباً تولید محتوا را به روش اصولی و متناسب با نیاز کاربران انجام می‌‌دهند. امروزه مفهومی‌‌ به نام بازاریابی محتوایی مطرح است و از بهترین و بهینه‌ترین راه‌‌‌های بازاریابی محسوب می‌‌شود.

متأسفانه در ایران مفهوم تولید محتوا با ترجمه مقالات انگلیسی هم‌معنا شده است. ما باید بگوییم محتوا شامل ۴ گروه تولید محتوای متنی، صوتی، گرافیکی ویدئویی است که امروزه تولید محتوای متنی بیشترین سهم را در فضای آنلاین به خود اختصاص داده است.

پس از طراحی سایت در همدان صاحبان سایت باید توجه ویژه‌ای به موضوع تولید محتوا داشته باشند؛ زیرا تولید محتوا باعث جذب مخاطبان و تبدیل مخاطبین به مشتریان و تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار آن مجموعه خواهد شد.

محتوای کاربردی برای وب سایت چیست ؟

 ظاهر کاربرپسند و جذاب

در طراحی انواع وب‌سایت علم‌‌هایی همچون ui و ux وجود دارد که معنای آن‌‌ها به ترتیب رابط کاربری و تجربه کاربری است. رابط کاربری در تعریف ساده یعنی آنچه کاربر از یک سایت می‌‌‌بیند. تجربه و احساسی که کاربر موردنظر در اثر استفاده از یک وب‌سایت احساس می‌‌‌کنند را تجربه کاربری یا ux می‌‌‌نامند.

در طراحی سایت در همدان باید به جلوه بصری زیبا و چشم‌نواز سایت توجه شود. اما منظور از این زیبایی و جذابیت خلق آثار هنری در حد داوینچی نیست. زیبایی در یک وب‌سایت به معنی ظاهری ساده با ترکیب رنگ‌‌‌های هماهنگ است که سبب می‌‌شود بازدید از یک وب‌سایت برای کاربران لذت‌بخش باشد.

در گرافیک سایت نباید از تبلیغات زننده‌ای همچون فلش یا رنگ‌‌‌های تند و طرح‌‌‌های عجیب‌وغریب استفاده شود. گرافیک سایتی خوب خواهد بود که احساس آرامش و صمیمیت را به کاربر منتقل کند. مواردی که باید در این زمینه رعایت شود عبارت‌اند از:

  • بک‌گراند یک سایت باید شامل یک رنگ روشن باشد و از رنگ‌‌های تیره به‌هیچ‌عنوان نباید استفاده شود.
  • از فونت‌‌های بسیار محدود و استاندارد استفاده کنید.
  • کار با وب‌سایت همه افراد همچون یک کودک یا یک پیرمرد نیز ساده و روان باشد.
  • از تبلیغاتی مانند فلش استفاده نکنید.
  • از به کار بردن انیمیشن‌های عجیب غریب و تند پرهیز شود.
  • دسته‌بندی باید در ساختار سایت وجود داشته باشد.

اگر در طراحی وب‌سایت از علوم گفته‌شده استفاده نشود و دانش گرافیک موردتوجه قرار نگیرد پیامد‌‌هایی زیر را برای سایت در پی خواهد داشت:

  • گوگل با شما ارتباط دوستانه نخواهد داشت.
  • کاربران به‌سرعت از سایت شما خارج خواهند شد.
  • کاربران از صفحات دیگر سایت شما بازدید نخواهند کرد.

ظاهر کاربر پسند برای وب سایت

 سئو خوب‌ سایت

بهینه‌سازی یک سایت به معنای بهینه کردن یک سایت برای موتور‌‌های جستجو همانند گوگل است. با توجه به سهم بالای گوگل در میان موتور‌‌های جستجو معمولاً تنها معنی و مفهوم سئو در فضای گوگل مطرح است. درواقع سئو اصولی وب‌سایت یکی از ضروری‌ترین اقدامات پس از طراحی سایت در همدان است.

اگر بخواهیم سئو را ازنظر گوگل تعریف کنیم باید بگوییم سئو یعنی سایت شما ازنظر گوگل خوب باشد و خوب بودن یک وب‌سایت ازنظر گوگل یعنی موفقیت آن سایت و حضور آن در لیست پیشنهادی‌های اول سرچ کاربران!

سئو برای وب سایت

سرعت بالای سایت

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌‌های شرکت گوگل در سنجش سایت‌‌ها سرعت آن‌‌ها است. دلیل این موضوع نیز این است که کاربران در کمترین زمان از سایت‌‌‌هایی که سرعت پایینی دارند خارج می‌‌‌شوند. با توجه به اینکه گوگل تمام تلاش خود را می‌‌‌کند تا بهترین پیشنهادها را به کاربران نمایش دهد؛ پس به‌طورکلی وب‌سایت‌‌هایی که زیر سه ثانیه لود می‌‌‌شوند در نزد گوگل عالی‌ترین امتیاز را دریافت خواهند کرد.

امکانات خوب و کاربردی سایت

در طراحی سایت در همدان باید به این موضوع توجه شود که یک سایت خوب دارای مواردی به طور عمومی‌‌ است. اما باید با توجه به نوع کارکرد خود امکانات متفاوتی را نیز ارائه دهد؛ بنابراین وب‌سایتی عالی و موفق است که امکانات مناسبی برای جامعه هدف و مخاطبان خود عرضه کند.

به عبارتی دیگر هر چیزی که یک مخاطب از یک موضوع در یک زمینه خاص نیاز دارد در آن سایت وجود داشته باشد. مثلاً اگر زمینه فعالیت سایت شما آهنگ‌سازی گیتار است باید هر آن چیزی که مرتبط به گیتار و لوازم گیتار باشد تا حد امکان در وب‌سایت شما در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

نکات مهم تولید محتوا برای وب‌سایت

همان‌طور که می‌دانید پس از طراحی سایت در همدان به شکل حرفه‌ای و استاندارد، تولید محتوای خوب می‌توانید یکی از تأثیرگذارترین روش‌ها در جذب مخاطبان و حضور حرفه‌ای در بستر وب ازنظر گوگل باشد. پس از طراحی سایت در همدان لازم است به موضوع تولید محتوا به شکل اصولی و کاربردی توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید از مزایای بی‌شمار آن بهره ببرید.

درواقع محتوای خوب همان چیزی است که به مخاطبان نشان می‌دهد شما عالی هستید و می‌توانید محصولات و خدمات خوبی را به آن‌ها ارائه دهید بدون اینکه خود شما به شکل مستقیم این موضوع را بیان کنید. زمانی که محتوای خوب و مستمر تولید کنید به یک مرجع برای مخاطبان تبدیل می‌شوید و آن‌ها همواره به سایت شما مراجعه خواهند کرد.

به‌منظور انجام تولید محتوای اصولی و مورد تأیید موتور‌های جستجو همچون گوگل لازم است به نکات زیر توجه نمایید:

نکات مهم در تولید محتوای سایت

لیست کلمات کلیدی داشته باشید

فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط با زمینه کاری خود تهیه کنید و بر اساس آن تولید محتوا را آغاز نمایید. برای یافتن کلمات مرتبط که بیشترین جستجو را توسط کاربران دارند می‌توانید از ابزار‌های سئو استفاده کنید.

بررسی محتوای سایر وب‌سایت‌ها

پیش از شروع کار، بهتر است وب‌سایت‌های رقیب را بررسی کرده و دقت کنید که ایرادات و مشکلات محتوای آن‌ها را تکرار نکنید. اگر در حوزه فعالیت شما مطالب چندان خوبی وجود ندارد این یک مزیت بزرگ بوده و دیگر لازم نیست تلاش بسیار زیادی برای بالا آمدن سایت خود کنید.

 توجه به نیاز کاربر

شما علاوه بر اینکه در طراحی سایت در همدان باید به سلیقه و نیاز کاربران خود توجه کنید؛ پس از راه‌اندازی سایت خود نیز باید در زمینه تولید محتوا متناسب با نیاز مخاطبان عمل کنید. معمولاً  کاربران، زمان زیادی را به جستجوی مطلب موردنیاز خود صرف می‌کنند و اگر سایت شما با تولید محتوای کاربردی خود بتواند نیاز‌های آن‌ها را برطرف کند به یک منبع معتبر تبدیل خواهد شد.

کاربر پسند بودن محتوا

از مقالات تولیدی خود یک لیست داشته باشید

لیست کاملی از مقالات تولیدی سایت خود آماده کنید و نسبت به موضوع اصلی وب‌سایت خود، به بقیه بخش‌های سایت بک‌لینک بدهید و مخاطبان را به‌سوی آن‌ها هدایت کنید.

بهترین مطالب را تولید کنید

از افراد متخصص در زمینه تولید محتوا استفاده کنید. همان‌طور که استفاده از دانش متخصصان در ابتدای راه طراحی سایت در همدان اهمیت بسیار زیادی دارد در زمینه تولید محتوا برای سایت نیز باید از باتجربه‌ترین و بهترین افراد کمک بگیرید.

لازم است بدون کپی کردن با شیوه و نگارشی متفاوت مطالب را با ذکر منبع در بخش مقالات یا وبلاگ سایت خود بارگذاری کنید. استفاده از این تکنیک به‌صورت هفتگی یا ما‌هانه بسیار ضروری است و باعث لینک دهی متقابل به سایت شما خواهد شد.

رعایت اصول نگارشی

رعایت نکات نگارشی از نکات پایه و بسیار مهم تولید محتوا سایت است. استفاده درست از علائم نگارشی همچون ویرگول، علامت سؤال، علامت تعجب و نقطه و غیره از اهمیت بسیاری در تولید محتوا برخوردار است و استفاده نادرست از هریک از آن‌ها سبب موجب کج‌فهمی‌ مطلب توسط مخاطب می‌شود.

رعایت اصول نگارشی در تولید محتوا

مطالب طولانی ارائه دهید

مطالب با تعداد کلمات ۲ الی ۳ هزار کلمه یک محتوای استاندارد است و کمترین مقدار آن ۵۰۰ کلمه است. اگر تعداد کلمات مطلب شما کمتر از ۵۰۰ کلمه باشد توسط گوگل جریمه می‌شوید و اگر بیشتر از ۴ هزار کلمه باشد بهتر است آن را در دو مقاله به اشتراک بگذارید.

به متا تگ‌های عنوان توجه کنید

متا تگ عنوان اولین بخشی است که توسط گوگل خوانده می‌شود. متا تگ باید متناسب با متن موردنظر باشد تا به علت بی‌ربطی متن با عنوان توسط گوگل جریمه نشود.

استفاده درست از کلمات کلیدی

کلمات کلیدی از مهم‌ترین فاکتور‌های رتبه‌بندی سایت‌ها محسوب می‌شوند. طبق چگالی کلمات کلیدی، به طور متوسط در ۲ الی ۳ درصد از کل کلمات یک مطلب باید از کلمات کلیدی استفاده نمود.

کلمات کلیدی در تولید محتوا

معرفی منبع و لینک آن

اگر از مطالب سایت‌های دیگر در تولید محتوای خود استفاده کردید بهتر است به ذکر منبع و لینک آن پرداخته تا از جریمه شدن توسط گوگل جلوگیری نمایید. این موضوع باعث می‌شود محتوای شما ازنظر کاربران نیز معتبرتر باشد.

قابلیت مشاهده در موبایل

امروزه اغلب کاربران با استفاده از گوشی موبایل خود به اینترنت دسترسی دارند؛ درنتیجه محتوای شما باید به‌خوبی در تلفن‌های همراه نمایش داده شود و از فونت مناسبی برخوردار باشد.

رسپانسیو بودن سایت

خود را به مخاطبان معرفی نمایید

بهتر است در بخشی از مقاله، مجموعه یا شرکت و خدمات خود را برای کاربرانی که به‌تازگی از سایت شما بازدید کرده‌اند معرفی کنید.

معرفی به مخاطبان

مقالات مرتبط را دسته‌بندی نمایید

از مهم‌ترین استراتژی‌های تولید محتوا می‌توان به دسته‌بندی مطالب به‌منظور لینک دهی آسان برای محتوا و دسترسی راحت کاربران به مطالب مختلف اشاره کرد.

سئو مکانیکی

پس از تولید محتوا، وظیفه اصلی شما این است که محتوا را طبق اصول و الگوریتم‌های سئو وب‌سایت ارائه دهید. یعنی تمام تکنیک‌های استفاده از کلمات کلیدی، عنوان‌ها و چگالی را طبق آخرین اصول سئو به انجام برسانید.

 

طراحی سایت

 

 

 

اهمیت سئو وب‌سایت در همدان

سئو وب‌سایت در همدان یکی دیگر از مهم‌ترین موارد در طراحی سایت در همدان است. یکی دیگر از نکاتی که برای اکثر مدیران وب‌سایت‌ها حائز اهمیت است، بحث بهینه‌سازی برای موتور‌های جستجو یا همان سئو است. سئو یعنی یک سایت از شرایطی برخوردار باشد تا در کلمات کلیدی مربوط به آن سریع‌تر و بیشتر در گوگل پیشرفت کند و بتواند در آن کلمات کلیدی به نتایج اول گوگل برسد.

به‌طورکلی بهترین حالت سئو زمانی ایجاد می‌‌شود که سایت به‌صورت اختصاصی و توسط طراح سایتی که به اصول بهینه‌سازی سایت برای موتور‌های جستجو آشنا است طراحی شود. رتبه ۲ در گوگل متعلق به سایت وردپرسی بهینه‌سازی شده، رتبه ۳ متعلق به سایت وردپرسی با بهینه‌سازی ضعیف و درنهایت بدترین رتبه سئو به سایت اختصاصی‌ که بهینه‌سازی نشده باشد تعلق می‌گیرد.

بنابراین درصورتی‌که می‌خواهید در زمینه سئو پیشرفت داشته باشید و سایت شما به هنگام سرچ کاربران در اولین نتایج گوگل نمایش داده شود؛ باید مطمئن شوید طراحی سایت اختصاصی خود را به شرکتی بسپارید که به اصول سئو مدرن آگاهی داشته باشد و تضمین کند از این اصول برای طراحی سایت به‌خوبی استفاده نماید.

اهمیت سئو وب سایت در همدان

برخی از اصول سئو وب‌سایت که باید پس از طراحی سایت در همدان به آن‌ها توجه شود عبارت‌اند از:

  • تا حد امکان راهی برای افزایش سرعت وب‌سایت خود داشته باشید.
  • وب‌سایت شما باید از قابلیت اجرا روی تلفن‌های همراه برخوردار باشد.
  • از کلیدواژه‌های هدفمند متناسب با نیاز جامعه مخاطبان خود استفاده کنید.
  • محتوای ارزشمند، مفید و قابل‌درک برای مخاطبان تولید کنید.
  • با استفاده از استراتژی‌های دیگر سئو میزان دسترسی کاربران به سایت را افزایش دهید.
  • ظاهر سایت را به‌صورت کاربرپسند و جذاب طراحی کنید.
  • مخاطبان را به تعامل با سایت تشویق کنید.
  • آدرس سایت خود را به‌صورت کوتاه و اصولی انتخاب نمایید.
  • نویگیشن یا پیمایش در سایت را تنظیم کنید و محتوای سایت را به طور منظم و دسته‌بندی‌شده ارائه دهید.
  • برای تصاویر برچسب قرار دهید.
  • لینک داخلی داشته باشید و مخاطبان را به مطالب دیگر سایت راهنمایی کنید.
  • برچسب‌های عنوان را بهینه نمایید.
  • توضیحات متا را کوتاه، مختصر و مفید ارائه کنید.

تولید محتوا برای وب سایت چگونه انجام می‌شود؟

با پیشرفت تکنولوژی تولید محتوای حرفه‌ای و سئو شده برای طراحی سایت در همدان حرف اول را می‌زند. برای اینکه یک تولید محتوای باکیفیت انجام شود و از طرف گوگل امتیاز خوبی بگیرد، باید به نکات اصلی سئو توجه کرد. برخی از این نکات را در ادامه برای شما بیان می‌کنیم.

ایده پردازی قوی

ایده پردازی باکیفیت بر تولید محتوای خوب تأثیر شگرفی دارد و مسیر را برای محتوا کار طراحی می‌کند. ایده‌های اولیه در رابطه با موضوع محتوا را باید حتماً یادداشت کرد تا در آینده از ایده‌های آن برای یک تولید محتوای اصولی بهره برد.

استفاده از کلمات کلیدی

یک تولید محتوای قوی باید از کلمات کلیدی که قابلیت سرچ توسط کاربران را دارد استفاده کند، تا زودتر محتوای سایت دیده شود.

استفاده از تیتر جذاب و کاربردی

در برخورد اول، یک تیتر مناسب مخاطب را به خواندن ادامه مطالب جذب می‌کند. پس به کار بردن عنوان مناسب یکی دیگر از اصل‌های سئو در طراحی سایت در همدان است. یک محتوای سئو شده دارای تیترهای پرسشی جذاب و غیرتکراری است.

چک کردن محتوای سایت سایر رقبا

بررسی مقاله‌های رقبا در حوزه تولید محتوا طرحی سایت در همدان یکی از نکاتی است که به تولید محتوای باکیفیت کمک شایانی می‌کند؛ به این دلیل که با بررسی نقاط قوت و ضعف این سایت‌ها، می‌توان از آن‌ها الگو گرفت و اشتباهات آن‌ها را تکرار نکرد.

 تولید محتوا با توجه به نیاز کاربران

در هنگام تولید محتوا باید به این نکته توجه کرد که چه محتوایی بیشتر مورد نیاز کاربر است و ابهامات آن‌ها را برطرف می‌کند. در نظر گرفتن این نیاز و تولید محتوا با توجه به آن منجر به افزایش بازدید از تولید محتوای سایت شما می‌شود.

سایت‌های خدماتی چگونه سایتی هستند؟

هر کسب و کاری که در جامعه وجود دارد به نوعی به ارائه خدمات مختلفی در سطوح مختلف جامعه مشغول هستند. برای اینکه این کسب‌وکارها دیده شوند، نیاز به طراحی سایت خدماتی در همدان دارند تا با استفاده از این وب‌سایت‌ها خدمات متنوع خود را به کاربران معرفی کنند.

در طراحی سایت در همدان باید سایت‌های خدماتی امکاناتی داشته باشند تا رضایت کاربران را جلب کنند. امکانات یک سایت خدماتی خوب شامل موارد زیر می‌شود:

  • لیست خدمات سایت: برای دسترسی آسان مشتری به خدمات متنوعی که در سایت قابل ارائه است، باید لیست یا منویی طراحی شود تا کاربران از آن خدمات استفاده کنند.
  • فعال سازی سفارش آنلاین خدمات سایت: طراحی سایت در همدان برای خدمات شرکت‌ها باید گزینه سفارش آنلاین خدمات هم داشته باشد تا مراحل سفارش آسان‌تر انجام شود.
  • توصیه و نظرات کاربران سایت: یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باعث جلب نظر مخاطب به سایت‌های خدماتی می‌شود، توصیه‌های کاربران برای استفاده کردن از سایت‌های خدماتی است. نظرات مثبت باعث افزایش اعتبار شرکت و سایت در بین کاربران می‌شود.
  • طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای سایت: وجود اپلیکیشن خدماتی باعث راحتی استفاده از خدمات و مشاهده تمامی امکانات موجود در سایت می‌شود. در مراکز طراحی سایت در همدان با توجه به نظر کارفرما طراحی اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • صفحه تماس و پشتیبانی با شرکت: یکی از ضروری‌ترین قسمت‌های سایت خدماتی، تماس با شرکت در هنگام برخورد با مشکل یا پرسش سؤالات مربوط به خدمات ارائه شده است. اپراتورهایی نیز باید برای این بخش در نظر گرفته شود.
  • در نظر گرفتن اصول سئو: مهم‌ترین و آخرین مرحله برای طراحی سایت در همدان، استفاده بهینه از تمامی بخش‌های سئو مانند: عکس، متن و فونت‌های استاندارد است. اگر این بخش به درستی انجام نشود، سایر آپشن‌ها هم از کار می‌افتند و عملاً زحمت شما پوچ می‌شود.

 سایت‌های خبری با کیفیت چه امکاناتی دارند؟

آیا با نحوه عملکرد سایت‌های خبری آشنایی دارید؟ سایت خبری سایتی است که به صورت روزانه  اخبار سیاسی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی ایران و کشورهای دیگر و تمامی حواشی آن‌ها را پوشش می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام طراحی سایت خبری در همدان باید مورد توجه قرار داد این است که سایت باید دارای طبقه‌بندی باشد تا به اخبار متنوع دسترسی راحت‌تری پیدا کنند. بارزترین ویژگی یک سایت خبری خوب شامل موارد زیر است:

  • سرعت بالای بارگذاری اخبار
  • به‌روز کردن دائمی اخبار منتشر شده در وب‌سایت
  • نشر اخبار درست همراه با مدارک و اسناد
  • ثبت تاریخ و ساعت نشر خبرها
  • طبقه‌بندی منظم اخبار در سایت
  • جواب‌گویی به نظرات و سؤالات کاربران در فضای مجازی

طراحی سایت تخصصی در همدان برای سایت‌های خبری به شناخته‌تر شده این سایت‌ها کمک فراوانی می‌کند و باعث می‌شود طبق الگوریتم‌های گوگل عمل کنند تا امتیازهای رضایت‌بخشی از موتور جستجوی گوگل به دست آورند.

سایت ویکی چه نوع سایتی است؟

در واقع به دانشنامه چندین زبانه آزادی که اجازه دسترسی به مقاله و ویرایش آن‌ها برای همه افراد فعال است، سایت ویکی گفته می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام طراحی سایت ویکی در همدان باید به آن توجه کرد، این است که دایره همکاری بین نویسنده و ویراستار گسترده باشد؛ زیرا باعث ارائه بهتر عملکرد سایت و مشهورشدن آن می‌شود.

در طراحی سایت حرفه‌ای در همدان برای سایت‌های ویکی باید مواردی را رعایت کرد که عبارت‌اند از:

  • درباره هدف سایت ویکی تحقیق و تفکر کنید.
  • از راه‌اندازی سایت ویکی تکراری خودداری کنید.
  • برای طراحی این سایت یک گروه تشکیل دهید.
  • مجوزهای قانونی لازم در رابطه با طراحی سایت در همدان را بگیرید.
  • لیست و دسته‌بندی مرتبی برای سایت تهیه کنید.
  • از تبلیغ برای سایت خود بهره ببرید.

 

سؤالات متداول

۱. هاستینگ چیست؟

 شاخه‌ای از سرور که میزبان سایت‌های مختلف روی سرور است.

۲. امکانات سایت شرکتی شامل چه چیزهایی است؟

نمونه محصولات و خدمات شرکت، بخش ثبت‌نام کاربران، صفحه نظرسنجی، توضیح تاریخچه شرکت

۳. یک سایت خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

محتوای خوب، ظاهر کاربرپسند و جذاب، سئو خوب سایت

۴. امکانات سایت فروشگاهی شامل چه مواردی است؟

پنل مدیریت، دسته‌بندی محصولات، بخش تبلیغات، بخش صدور فاکتور و پیش فاکتور

۵. طراحی سایت چه مراحلی دارد؟

طراحی وایر فریم، طراحی گرافیک سایت، کدنویسی و برنامه‌نویسی، راه‌اندازی سایت

۶. وردپرس چه کاربردهایی دارد؟

توسعه سایت برای رسیدن به اهداف سازمانی یا تجاری، ساخت سایت ایستا، ایجاد انواع سایت عضویت

۷. سایت وردپرس چه مزایا و معایبی دارد؟

سازگار با موتور جستجو گوگل و هزینه راه‌اندازی کم، معایب آن سرعت پایین لود و جایگاه ضعیف سئو

۸. هزینه طراحی سایت چگونه محاسبه می‌شود؟

با توجه به روش مورد استفاده کدنویسی یا سیستم آماده در طراحی سایت در همدان محاسبه می‌شود.

۹. پسوند com به چه معنایی است؟

یکی از رایج‌ترین پسوندها برای سایت‌های فعال تجارت الکترونیک است.

۱۰. داشتن سایت برای کسب‌وکارها چه مزیتی دارد؟

صرفه جویی در هزینه‌ها، دسترسی بیشتر به مخاطبان، بازاریابی آنلاین، ارتباط ۲۴ ساعته با مشتری

 

 

یک سایت فروشگاهی خوب باید چه امکاناتی داشته باشد؟

بسیاری از افرادی که نسبت به طراحی سایت در همدان اقدام می‌نمایند از صاحبان کسب‌وکارها هستند که به دنبال جذب مشتریان بیشتر و سود بالاتر به‌وسیله راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی هستند. همان‌طور که قبلاً هم گفتیم داشتن یک سایت حرفه‌ای و اصولی در رشد و توسعه کسب‌وکارها چه کوچک و چه بزرگ بسیار تأثیرگذار است و امروزه از رموز موفقیت انواع مختلف بیزینس محسوب می‌شود.

اما نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که یک سایت فروشگاهی باید از چه ویژگی‌ها و امکاناتی برخوردار باشد تا مورد قبول کاربران قرار گرفته و عملکرد خوبی از خود نشان دهد؟ در ادامه شما را با لیست امکانات یک سایت فروشگاهی خوب آشنا خواهیم کرد تا در زمینه طراحی سایت در همدان به آن‌ها توجه نمایید.

ویژگی های یک سایت فروشگاهی خوب

پنل مدیریت

شما با داشتن این قسمت می‌توانید وب‌سایت خود را مدیریت کرده و محصولات فروشگاه را افزوده یا کم کنید، تخفیفات را اعمال کنید، نظرات کاربران را مشاهده کنید، به بررسی آمار بازدید و فروش و میزان موجودی محصولات بپردازید.

پنل مدیریت در طراحی وب سایت

 خبرنامه

یکی از بخش‌هایی که در طراحی سایت در همدان همواره موردتوجه طراحان سایت قرار دارد خبرنامه است. کاربران یک سایت می‌توانند با اشتراک در خبرنامه ایمیلی سایت موردنظر از آخرین اخبار و تخفیفات وب‌سایت باخبر شوند. این موضوع یک مزیت بزرگ برای مشتریان به شمار می‌آید و سبب جذب مشتری می‌شود.

دسته‌بندی محصولات

با این قابلیت شما می‌توانید یک فهرست خوب و کامل از مجموعه محصولات فروشگاه خود ایجاد نمایید و نظم خاصی در ساختار سایت خود به وجود آورید.

دسته بندی محصولات در سایت

 بخش تبلیغات

در بخش تبلیغات سایت شما می‌توانید تبلیغات محصولات یا تخفیفات مناسبتی و فصلی به مشتریان نشان دهید یا با نمایش تبلیغات سایت‌های دیگر کسب درآمد کنید و تبادل انجام دهید.

معرفی شبکه‌های اجتماعی

می‌توانید در بخشی از سایت به معرفی آدرس شبکه‌های اجتماعی خود نظیر اینستاگرام بپردازید؛ به این صورت مخاطبان می‌توانند شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کرده و به‌راحتی به دوستان خود معرفی کنند.

معرفی شبکه های اجتماعی در سایت

 بخش عضویت کاربران

یکی از رایج‌ترین قسمت‌هایی که در طراحی سایت در همدان به آن توجه می‌شود؛ بخش عضویت کاربران و پنل کاربری است. وجود این بخش در سایت سبب می‌شود کاربران بتوانند در وب‌سایت شما ثبت‌نام کرده و حساب کاربری داشته باشند. وجود پنل روند سفارش و دریافت محصول را تسهیل کرده و افراد می‌توانند به‌راحتی در آن به درج کد پستی، آدرس و شماره تماس خود پرداخته و به‌راحتی خرید کنند.

بخش نظرات کاربران

وجود این بخش در یک سایت فروشگاهی بسیار مهم است؛ زیرا کاربران می‌توانند در این بخش به درج نظرات و انتقادات خود پرداخته و سایر کاربران می‌توانند از آن‌ها جهت خرید بهتر و مطمئن‌تر استفاده نمایند. امکان امتیاز دادن به محصولات نیز در این بخش امکان‌پذیر است.

بخش نظرات کاربران در سایت

جستجوی سریع

در این سیستم کاربر سایت با وارد کردن عبارت موردنظر خود و نام محصول به‌سرعت فهرستی مرتبط از محصولات موردنظر را دریافت می‌کند. سرعت کار این سیستم بسیار بالا بوده و سبب افزایش کاربری سایت می‌شود.

امکان فیلتر نتایج

پس از انتخاب دسته‌بندی موردنظر و گردش در بین محصولات، کاربر می‌تواند از گزینه‌های مختلفی به‌منظور فیلتر کردن نتایج جستجو استفاده کند. به طور مثال در این سیستم کاربر می‌تواند محصولات را بر اساس قیمت، سایز، رنگ و برند فیلتر نموده و نتایج موردنظر خود را سریعاً مشاهده نماید. در طراحی سایت در همدان به این قابلیت کاربردی توجه کنید.

امکان فیلتر در سایت

بخش صدور فاکتور و پیش‌فاکتور

در طراحی سایت در همدان باید به این موردتوجه شود که وب‌سایت فروشگاهی باید از امکان صدور فاکتور و پیش‌فاکتور برخوردار باشد تا اگر کاربر محصولی را سفارش داد یک فاکتور مشخص به جهت کسب اطمینان کاربر از خرید وی صادر شود.

از دیگر امکانات سایت فروشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معرفی محصولات به طور کامل و به زبان ساده
  • بارگذاری تصویر محصولات، گالری تصاویر، اطلاعات جانبی محصول و مشخصات فنی
  • تعریف محصولات متغیر و ایجاد گزینه‌های انتخابی مختلف برای هر محصول
  • قیمت‌گذاری محصولات
  • اعمال تخفیف بر روی محصولات
  • نمایش پرفروش‌ترین محصولات، محصولات ویژه، پیشنهادهای ویژه، محصولات تخفیفی و غیره
  • نمایش محصولات مرتبط
  • امکان مشاهده و انتخاب محصولات به‌منظور افزودن به سبد خرید و یا حذف محصولات
  • امکان روش‌های پرداخت گوناگون شامل کارت به کارت، پرداخت آنلاین (از درگاه‌های بانکی معتبر) و پرداخت در محل
  • امکان انتخاب روش‌های مختلف ارسال شامل پست، تیپاکس، تحویل در محل و پیک
  • امکان مشاهده و پیگیری سفارش‌های انجام‌شده
  • امکان استفاده از کوپن‌های تخفیف هنگام خرید
  • نمایش موجودی و عدم موجودی محصولات

این قابلیت‌ها در طراحی سایت در همدان برای سایت فروشگاهی به‌صورت پیش‌فرض نیست و در هر سیستمی‌ کارایی لازم را ندارد؛ بلکه صاحبان سایت باید با توجه به نیاز مشتری و زمینه کاری خود آن‌ها را به کار گیرند و در سایت خود اعمال کنند.

امکان صدور فاکتور در سایت

 

طراحی سایت

 

 

امکانات سایت شرکتی

طراحی سایت در همدان در زمینه سایت شرکتی نیز موضوع بسیار مهمی‌ است که باید با توجه به نکات و اصول قابل‌توجهی انجام شود. سایت‌های شرکتی ازجمله سایت‌هایی هستند که می‌توانند به‌صورت بسیار قدرتمندتر از هر نوع وب‌سایت دیگری در فضای اینترنت فعالیت کنند و هم ازلحاظ محتوا و هم ازلحاظ سوددهی برای شرکت موردنظر به‌خوبی عمل کنند.

وب‌سایت‌های شرکتی به‌عنوان نماینده‌ای از شرکت موردنظر عمل می‌کنند و به این دلیل که کاربران نمی‌توانند حتماً در محل شرکت حضور داشته باشند؛ وب‌سایتی که به‌عنوان نماینده شرکت طراحی شده است می‌تواند به معرفی کلیت آن شرکت بپردازد.

امکانات سایت شرکتی

در طراحی سایت در همدان به‌خصوص طراحی سایت شرکتی باید به این موردتوجه شود که کاربران زمانی که از سایت شما دیدن می‌کنند؛ گویی در حال تماشای گرافیک و ظاهر وب‌سایت شما هستند اما در واقعیت است در حال تماشای شرکت شما هستند. به‌طورکلی هر آن چه که در این وب‌سایت شرکتی شما به کاربران نمایش داده می‌شود همان چیزی است که در قدم اول در ذهن کاربران و مخاطبان شما نقش می‌بندد.

امکانات سایت شرکتی

از قبیل امکانات سایت شرکتی که در طراحی سایت در همدان حائز اهمیت است می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بخش درباره ما
  • بخش ثبت‌نام کاربران
  • بخش تماس با ما شامل شماره تلفن شرکت، شبکه‌های مجازی، ایمیل، آدرس و غیره
  • نمونه محصولات و خدمات شرکت
  • توضیحات لازم درمورد چگونگی ساخت محصولات ویژگی‌های محصول و خدمات شرکت
  • صفحه درج گارانتی محصولات
  • صفحه اخبار و اطلاعات شرکت
  • صفحه نظرسنجی
  • گالری تصاویر
  • توضیح تاریخچه شرکت
  • امکان ایجاد و انتشار مطالب سایت
  • امکان دسته‌بندی مطالب سایت
  • امکان ایجاد فهرست و فوتر‌های مختلف برای سفارشی‌سازی کردن صفحات
  • امکان افزودن زیر منو به شکل مگا یا آبشاری در سایت
  • امکان تغیر دستی url به‌منظور انجام اقدامات سئو
  • امکان ایجاد زمان‌بندی مطالب برای انتشار در تاریخ مشخص
  • قابلیت اضافه کردن مطالب به صفحات مختلف
  • قابلیت برچسب‌گذاری مطالب
  • امکان مشاهده نویسنده و تاریخ انتشار مطالب
  • قابلیت درج نوشته رمزدار
  • امکان ایجاد فرم مالی
  • امکان ثبت فیش واریزی توسط کاربر در پنل کاربری
  • ارسال ایمیل به کاربران سایت
  • امکان ایجاد سطوح دسترسی برای همکاران
  • ایجاد پنل کاربری و قابلیت ویرایش اطلاعات کاربران
  • بخش نظرات کاربران
  • قابلیت بررسی نظرات کاربران قبل از انتشار
  • امکان غیرفعال سازی ارسال نظر
  • نمایش نقشه گوگل در صفحه اصلی یا بخش تماس با ما
  • امکان ایجاد گالری برای تصاویر، ویدئوها و فایل‌های صوتی
  • قابلیت ویرایش محتوا
  • قراردادن کد‌های لازم برای بهینه‌سازی خودکار تصاویر و رعایت اصول سئو وب‌سایت
  • آرشیو اخبار شرکت
  • درج گالری تصویری، ویدئویی، صوتی از محصولات و خدمات
  • امکان حذف ویرایش محصولات
  • آرشیو محصولات شرکت
  • قابلیت ارسال خبرنامه
  • بخش قوانین و مقررات شرکت
  • بخش پرسش‌های متداول
  • صفحه مجوز‌ها
  • امکان افزودن کلمات کلیدی
  • امکان امتیازدهی به محصول

امکانات سایت شرکتی

 

طراحی سایت

 

 

درباره ‌هاست و سرور

در این قسمت از مطلب طراحی سایت در همدان قصد داریم به طور تخصصی‌تر شما را با ‌هاست و سرور که از مهم‌ترین بخش‌های یک سایت هستند آشنا کنیم. ‌هاست یا میزبان شبکه به قسمتی از سرور اطلاق می‌شود که وظیفه آن حفظ و مدیریت محتوای یک سایت است.

هاست و سرور برای وب سایت

با استفاده از ‌هاست می‌توان وب‌سایت را بر روی بستر وب مدیریت نمود. زمانی که یک ارائه‌دهنده میزبانی، فضایی را در یک وب سرور به یک وب‌سایت اختصاص داده تا فایل‌های خود را ذخیره کند؛ آن‌‌ها یک وب‌سایت را میزبانی می‌کنند.

میزبانی وب منجر می‌شود تا فایل‌های یک وب‌سایت ازجمله کد، تصاویر، متن و غیره برای مشاهده آنلاین در دسترس کاربران قرار گیرند. تمام وب‌سایت‌های جهان روی یک سرور میزبانی می‌شوند و به‌طورکلی میزبانی وب اجاره یا خرید فضا برای قرار دادن یک وب‌سایت در شبکه جهانی وب محسوب می‌شود.

 سرور چیست؟

قدم بعدی در شناخت بهتر طراحی سایت در همدان آشنایی با سرور است. منظور از سرور یک کامپیوتر فیزیکی با امکاناتی همچون رم، پردازنده و فضای ذخیره‌سازی است که همواره آنلاین و در دسترس است و سایر کاربران دنیای وب را از همه تمام نقاط جهان به سایت شما وصل می‌کند.

ارائه‌دهندگان خدمات ‌هاست وب سرور‌ها، اتصالات مربوط به میزبانی وب‌سایت‌ها را دارند و با ارائه انواع برنامه‌های میزبانی، نیاز‌های میزبانی را از وبلاگ‌های کوچک تا بزرگ پوشش می‌دهند. میزبان وب شما مسئولیت راه‌اندازی سرور، محافظت از در برابر حملات تخریبی و انتقال محتوا مانند متن، عکس، فایل‌ و غیره از سرور به مرورگر‌های کاربران را بر عهده دارد.

سرور چیست

تفاوت سرور با ‌هاست چیست؟

برای درک راحت‌تر شما سرور را یک درخت تصور می‌کنیم و ‌هاست را شاخه‌ای از آن. درواقع ‌هاست جزئی از یک کل یعنی همان سرور است و از تقسیم سرور به قسمت‌های کوچک‌تر تشکیل شده است. مهم‌ترین تفاوت ‌هاست و سرور این است که ‌هاست تحت چهارچوب سرور، دارای اختیار و دسترسی است؛ به بیان دیگر یعنی ‌هاست تنها می‌تواند از امکاناتی که سرور به آن ارائه می‌کند استفاده نماید و در غیر این صورت اختیار و آزادی در عمل نخواهد داشت.

منابع ‌هاست به‌صورت اشتراکی در اختیار کاربران وب قرار می‌گیرد و محدودیت‌هایی وجود دارد اما در سرور کلیه منابع در اختیار کاربران قرار دارد و آن‌ها می‌توانند به طور مستقیم به سرور دسترسی داشته باشند.

تفاوت هاست با سرور

 ‌هاستینگ چیست؟

نکته مهم دیگری که در طراحی سایت در همدان باید بدانید تعریف ‌هاستینگ است. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم ‌هاست شاخ‌های از سرور است که وظیفه میزبانی انواع سایت را روی سرور بر عهده دارد و با میزبانی سایت بر روی سرور کاربران می‌توانند به اطلاعات سایت موردنظر از هر نقطه از جهان در هرزمانی دسترسی یابند.

هر سایتی از اطلاعات، کد‌ها و فایل‌هایی برخوردار است که لازم است در فضای امنی ذخیره شوند که ‌هاست این فضا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای بهره‌مندی از خدمات ‌هاست لازم است سرویس ‌هاستی را خریداری نمایید. ‌هاستینگ همان شرکت ارائه‌دهنده ‌هاست است که با اجاره دادن فضای ذخیره‌سازی اطلاعات به سایت‌های مختلف خدمات میزبانی را ارائه می‌دهد.

نکته‌ای که حائز اهمیت است انتخاب ‌هاستینگ معتبر است که تأثیر بسزایی در عملکرد، سرعت و امنیت سایت شما خواهد داشت. در تمام نقاط جهان  شرکت‌ها و سایت‌های فراوانی خدمات میزبانی را ارائه می‌دهند.

اما باید پیش از اقدام به خرید در این زمینه لازم است نسبت به نکات مهمی‌ که بر کیفیت سرویس، پیشرفت و سرعت عملکرد سایت تأثیرگذار است و فاکتور مهمی‌ همچون پشتیبانی شبانه‌روزی و قوی که در هنگام بروز مشکل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در ‌هاست و سرویس سریعاً به رفع آن اقدام نمایند و همچنین هزینه خرید سرویس توجه ویژه نشان داد.

هاستینگ چیست

انواع ‌هاست سرور

موضوع مهمی‌ دیگری که در طراحی سایت در همدان باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید؛ انواع ‌هاست سرور است. امروزه انواع مختلفی از مدل‌های میزبانی سرور وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • میزبانی اشتراکی یا ‌هاست اشتراکی
  • میزبانی VPS
  • میزبانی سرور اختصاصی
  • میزبان ابری
  • میزبانی ابر عمومی‌
  • میزبانی ابر خصوصی
  • میزبانی ابری ترکیبی

درمورد انتخاب یک ‌هاست سرور مناسب نیز باید بگوییم اگر یک مبتدی وبلاگ‌نویس هستید و قصد دارید یک وب‌سایت شخصی بسازید؛ میزبانی مشترک می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد؛ همچنین این ‌هاست سرور برای افرادی با بودجه کم و دانش فنی ابتدایی نیز انتخابی خوبی است.

میزبانی VPS نیز یک گزینه عالی برای کسب‌وکارهای متوسط ​​تا بزرگ است؛ زیرا با استفاده از آن لازم نیست نگرانی درباره اشتراک‌گذاری منابع با سایر سایت‌ها داشته باشید و هجوم ترافیک از سایت‌های دیگر بر عملکرد سایت شما تأثیرگذار نخواهد بود.

وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک و پروژه‌های منابع فشرده معمولاً میزبانی ابری را ترجیح می‌دهند؛ زیرا می‌تواند از ترافیک سنگین و عملکرد و فعالیت وب‌سایت پشتیبانی نماید و درنهایت درمورد خرابی سرور نگرانی وجود نخواهد داشت.

سایت‌های بزرگی که به کنترل کامل بر سرور خود نیاز دارند؛ می‌توانند میزبانی اختصاصی را انتخاب نمایند. ازآنجایی‌که یک سرور به وب‌سایت شما اختصاص دارد پس می‌توان آن را به‌دلخواه خود پیکربندی کرد

انواع هاست سرور

 

 

 

پادکست : دامنه وب سایت

 

 

 

درمورد دامنه موردنیاز سایت بیشتر بدانید

موضوع مهم دیگری که در اقدام به طراحی سایت در همدان با آن مواجه خواهید شد انتخاب دامنه سایت است. در ادامه شما را با تعریف دامنه، انواع دامنه، دامنه موردنیاز سایت و نحوه انتخاب دامنه آشنا خواهیم کرد.

همان‌طور که می‌دانید برای اینکه افراد بتوانند موقعیت مکانی شما از قبیل شرکت، خانه، محل کار و غیره را پیدا کنند لازم است یک آدرس منحصربه‌فرد داشته باشید. وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی شما نیز لازم است از یک آدرس مخصوص به خود برخوردار باشد که همان دامنه است.

درمورد معنای دامنه یا دامین نیز باید بگوییم منظور همان آدرس اینترنتی است. همان آدرس‌‌هایی که برای ورود به یک سایت در اینترنت وارد می‌‌کنید. مثلاً  آدرس اینترنتی سایت گوگل، ww.google.com است. دامنه‌‌ها شامل دو قسمت اصلی هستند:

در مورد دامنه سایت بیشتر بدانید

  • نام دامنه: این بخش شامل اسمی‌ است که صاحب سایت برای سایت خود انتخاب می‌‌کند. برای انتخاب نام دامنه هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ تنها لازم است که اسم موردنظر سرهم باشد. البته می‌‌توان کلمات را با خط فاصله (-) از هم جدا نمود.
  • پسوند: همه ما هرروزه با پسوند‌ها در فضای اینترنت سروکار داریم و بار‌ها آن‌ها را شنیده‌ایم. امروزه پسوند‌های بسیار متنوعی برای ثبت دامنه وجود دارند و هریک از معنایی خاص برخوردار هستند. به طور مثال پسوند ir یعنی سایت موردنظر ایرانی است. پسوند com نیز مخفف کلمه commerce است و به معنای سایت تجاری است.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که دامنه‌‌ها اختصاصی هستند و هر آدرسی که برای یک سایت ثبت شده است ویژه همان سایت بود و هیچ شخص دیگری نمی‌‌تواند دقیقاً از این ترکیب برای سایت خود استفاده نماید.

نکته مهم دیگر درمورد خرید دامنه است که به‌صورت سالیانه انجام می‌شود. دامنه‌‌ها به‌صورت سالیانه خریداری می‌‌شوند. یعنی هنگامی‌که شما یک دامنه را ثبت می‌‌کنید برای مدت‌زمان معینی این کار را انجام می‌‌دهید و مثلاً برای ۱ یا چند سال می‌توانید از آن دامنه استفاده نمایید و پس از سپری شدن زمان موردنظر باید نسبت به تندید دامنه اقدام نمایید.

دامنه سایت

 

ثبت دامنه چگونه انجام می‌شود؟

فرایند ثبت دامنه، اصلاً کار دشواری نیست و شامل ۲ مرحله است. ابتدا از موجود بودن دامنۀ موردنظر خود اطمینان حاصل کنید. قبل‌تر گفتیم که هر آدرس اینترنتی یا هر دامنه‌ای متعلق به یک سایت یا یک شخص است؛ بنابراین پیش از ثبت دامنه، باید دامنه موردنظر خود را بررسی کرده تا از خالی بودن آن مطمئن شوید.

پس از اینکه از خالی بودن دامنه مطمئن شدید باید از طریق یکی از شرکت‌‌های ارائه‌دهندۀ، خدمات ثبت و تمدید دامنه را خریداری نمایید. البته اگر قصد ثبت دامنه ir را دارید باید به ارائه مدارک شناسایی خود نیز به بخش مربوطه بپردازید.

البته با استفاده از خدمات بهترین شرکت طراحی سایت در همدان می‌توانید تمام این اقدامات مربوط به طراحی سایت در همدان را به دست متخصصان بسپارید.

ثبت دامنه چگونه انجام میشود

 

درمورد نحوه انتخاب اسم دامنه بیشتر بدانید

همان‌طور که می‌دانید در زمینه طراحی سایت در همدان آشنایی با انواع پسوند دامنه و انتخاب یک نام مناسب برای دامنه نقش بسیار زیادی در موفقیت کسب‌وکار شما خواهد داشت. به همین سبب شما را با ویژگی‌هایی که لازم است به هنگام انتخاب دامنه در طراحی سایت در همدان به آن‌ها توجه کنید آشنا خواهیم کرد. لازم است در انتخاب نام دامنه به نکات زیر توجه نمایید:

نحوه انتخاب اسم دامنه

  • آدرس دامنه باید ساده باشد و به همین علت پیشنهاد می‌کنیم تا حد امکان دامنه را کوتاه انتخاب کنید و کاراکتر‌های آن را بیشتر از ۱۲ تا قرار ندهید.
  • نام دامنه باید به گونه‌ای انتخاب شود که افراد بتوانند به‌راحتی آن در ذهن خود ماندگار کرده و در مواقع نیاز به خاطر بیاورند. به همین خاطر سعی کنید از اعداد یا کاراکترهای اضافه، تکرار یک حرف در دامنه و از این قبیل موارد استفاده نکنید.
  • در حین طراحی سایت در همدان باید نام دامنه را متناسب با حوزه فعالیت خود انتخاب نمایید تا مخاطبان بتوانند راحت‌تر به شما دسترسی پیدا کنند.
  • از پسوند‌های رایج در طراحی سایت در همدان استفاده کنید. کاربران وب معمولاً آدرس سایت‌ها را با استفاده از پسوند‌های رایج در مرورگر خود وارد می‌کنند. به همین علت سعی کنید از پسوندی استفاده کنید که برای کاربران آشناتر باشد.
  • توجه کنید که در ثبت دامنه استفاده از بعضی کاراکتر‌ها غیرمجاز است؛ پس از درج این کاراکتر‌های غیرمجاز در دامنه سایت خود خودداری نمایید.
  • ثبت دامنه با عناوین شهر‌ها، استان‌ها، کد‌ها و غیره ممنوع است.
  • در صورت نیاز به ثبت دامنه با نام مشاهیر و بزرگان یا دامنه‌های مذهبی باید نسبت به دریافت مجوز از سوی وزارت ارشاد اقدام نمایید.
  • در مورد نحوه انتخاب اسم دامنه

نکته مهم دیگر در طراحی سایت در همدان شناخت انواع پسوند دامنه است که شامل موارد زیر هستند:

پسوند com

پسوند دات کام را می‌توان به‌عنوان رایج‌ترین پسوند دامنه در زمینه طراحی سایت در همدان معرفی نمود. از این پسوند بیشتر برای سایت‌های تجارت الکترونیک استفاده می‌شود و اکثر شرکت‌های فعال در جهان از این پسوند برای دامنه خود استفاده می‌کنند.

پسوند int

این پسوند مخفف کلمه international به معنای بین‌المللی است و از آن برای ساخت دامنه سازمان‌های بین‌المللی استفاده می‌شود.

پسوند  net

یکی دیگر از پسوند‌های مورداستفاده در طراحی سایت در همدان پسوند net است. این پسوند مخفف کلمه network  به معنای شبکه است و به همین علت توسط شرکت‌هایی که در حوزه ارائه خدمات اینترنتی از قبیل ‌هاست، فروش دامنه و غیره فعالیت دارند استفاده می‌شود.

پسوند  gov

این پسوند مخفف کلمه government به معنی دولت است و در طراحی سایت در همدان برای ساخت دامنه وب‌سایت‌های دولتی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

پسوند  info

این پسوند نیز مخفف کلمه Information به معنای اطلاعات است و معمولاً برای دامین سایت‌هایی که در زمینه اطلاع رسانی درمورد حوزه‌های مختلف فعالیت دارند از آن استفاده می‌شود.

 پسوند  org

پسوند org یکی دیگر از پسوند‌های رایج در طراحی سایت در همدان است که مخفف کلمه Organization به معنای سازمان بوده و در طراحی سایت در همدان از این پسوند اغلب برای دامنه سازمان‌های خصوصی که فعالیت تجاری ندارند استفاده می‌شود. معروف‌ترین سایتی که از این پسوند استفاده می‌کند سایت Sanjesh.org است که فعالیت آن کاملاً غیرتجاری و آموزشی است.

پسوند  name

این پسوند را می‌توان به‌عنوان نخستین پسوندی که برای اشخاص حقیقی کاربرد دارد معرفی نمود. کسانی که قصد دارند سایتی به نام خود ایجاد کنند می‌توانند از name برای دامنه خود استفاده کنند.

پسوند  edu

این پسوند مخفف education به معنای کسب علم و دانش است. به همین دلیل نیز در طراحی سایت در همدان برای سایت‌هایی که محتوای آموزشی دارند به کار گرفته می‌شود.

 پسوند  mobi

این کلمه مخفف mobile است و در طراحی سایت در همدان برای دامنه سایت شرکت‌هایی که خدمات تلفن همراه ارائه می‌دهند گزینه مناسبی است.

 پسوند  biz

biz مخفف کلمه business به معنای تجارت است و از آن برای ساخت دامنه سایت‌های تجاری استفاده می‌شود.

پسوند ws

این پسوند مانند ir  دامنه ملی یک کشور دیگر محسوب می‌شود. اما به علت شباهتی که به مخفف کلمه website  دارد گاهی برای دامین سایت‌های مختلف در روند طراحی سایت در همدان استفاده می‌شود.

پسوند  tv

این پسوند نیز پسوند دامنه ملی کشور توالو است. اما به دلیل شباهت به مخفف کلمه televesion  برای وب‌سایت‌های تلویزیونی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 پسوند  ac

ac پسوند ملی مجموعه جزایر آسکنشن است. اما به دلیل شباهت آن به مخفف کلمه academy به معنای تحصیلات عالی، در طراحی سایت در همدان توسط سازمان‌های آموزشی به کار برده می‌شود.

پسوند  ir

این پسوند مخصوص دامنه‌های ایرانی است و تنها کسانی می‌توانند برای ثبت این نوع پسوند اقدام نمایند که به طور رسمی‌ مقیم ایران باشند. این پسوند به دلیل ایرانی بودن و رایج بودن به یکی از پسوند‌های محبوب برای ثبت انواع دامنه در طراحی سایت در همدان تبدیل شده است.

این پسوند از انواع مختلفی برخوردار است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. البته برای ثبت این دامنه در طراحی سایت در همدان به شناسه ایرنیک نیاز است و باید قبل از ثبت آن نسبت به ساخت شناسه ایرنیک اقدام کنید.

پسوند  gov.ir

از این پسوند در طراحی سایت در همدان برای ساخت نام دامنه مراکز دولتی و ارگان‌های نظامی‌ نظیر وزارتخانه‌ها، قوه مقننه یا قوه قضاییه استفاده می‌شود و لازم است درخواست کتبی در سربرگ مجموعه متقاضی ارائه شود.

 پسوند  co.ir

یکی دیگر از پسوند‌های مورداستفاده در طراحی سایت در همدان پسوند co.ir است. کسانی که شرکت خود را ثبت کرده و قصد دارند پسوند ملی مخصوص به زمینه فعالیت خود را داشته باشند می‌توانند از این پسوند استفاده کنند. این پسوند برای استفاده در دامنه شرکت‌های غیردولتی گزینه مناسبی است.

از دیگر پسوند‌های مورداستفاده توسط متخصصان در طراحی سایت در همدان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پسوند ir
  • پسوند ir
  • پسوند ir
  • پسوند ir
  • پسوند ir

طراحی سایت

چرخه حیات دامنه

پس از آشنایی با نکات ثبت دامنه که موضوع بسیار مهمی‌ در طراحی سایت در همدان محسوب می‌شود؛ لازم است شما را با مراحل ثبت تا مرگ دامنه آشنا کنیم.

چرخه حیات دامنه

 دوره آزاد

اگر دامین موردنظر شما قبلاً ثبت نشده باشد شما می‌توانید دامنه انتخابی خود به‌راحتی ثبت کنید. به دوره ثبت‌نام دامین یا دامنه دوره آزاد گفته می‌شود؛ زیرا در این دوره نام دامنه برای ثبت آزاد است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه انواع دامنه را برای سایت خود به طور اختصاصی ثبت نمایید.

 دوره فعال دامنه

در این دوره دامنه برای شما فعال است و می‌توانید با توجه به نوع دامنه آن را تا ۱۰ سال بعد تمدید کنید.

مرحله منقضی دامنه

اگر در دوره فعال دامنه شما به پایان برسد و نسبت به تمدید آن اقدام نکنید؛ وارد دوره انقضا یا اکسپایر دامنه می‌شوید. در این مرحله دامین شما غیرفعال شده و تنها در صورت پرداخت هزینه تمدید می‌توانید آن را به دوره فعال برگردانید. دوره منقضی دامنه ۴۵ روزه است و در صورت عدم تمدید دامنه موردنظر در این مدت شما قفل خواهد شد.

مرحله منقضی دامنه

 دوره بازخرید نام دامنه

پس از سپری شدن ۴۵ روز از انقضا، دامنه شما به مدت ۳۰ روز قفل می‌شود. در دوره بازخرید دامنه مثل دوره قبل حساب شما غیرفعال شده و تنها یک ماه فرصت دارید که دامنه سایت خود را تمدید کنید. توجه داشته باشید هنگامی‌که وارد مرحله بازخرید می‌شوید فقط مالک نام دامنه می‌تواند نسبت به تمدید آن اقدام نماید.

دوره بازخرید دوره بسیار مهمی‌ است که باید در طراحی سایت در همدان به آن توجه نمایید و هزینه تمدید دامنه در این دوره تقریباً ‍۱۰ برابر حالت عادی است. درواقع در این مرحله صاحب دامنه جریمه عدم تمدید به موقع دامنه را پرداخت خواهد کرد.

دوره بازخرید دامنه

دوره حذف دامنه

اگر صاحب دامنه باز هم برای تمدید اقدام نکند؛ وارد دوره حذف دامین خواهد شد. این دوره ۵ روزه است و به هیچ عنوان امکان برگشت نام دامنه وجود نخواهد داشت. پس از گذشت این ۵ روز دامنه حذف شده و دوباره آزاد می‌شود و اشخاص دیگر می‌توانند از آن برای سایت خود استفاده نمایند.

 

مراحل ساخت و طراحی سایت چیست؟

در این قسمت از مطلب طراحی سایت در همدان لازم دیدیم شما را با مراحل ساخت و طراحی سایت آشنا کنیم. طراحی وب‌سایت به معنی طراحی، ساخت و راه‌اندازی یک وب‌سایت یا بهینه‌سازی یک سایت قدیمی‌ در بستر اینترنت است که شامل ۴ مرحله اصلی است که در ادامه هرکدام را توضیح خواهیم داد.

مراحل طراحی سایت

مرحله اول: طراحی وایر فریم

در اولین قدم در طراحی سایت در همدان با توجه به نوع سایت و نیاز مشتری، یک نمای کلی از سایت طراحی می‌‌شود و این نما شامل یک نقشه کلی از صفحات سایت و تعیین جایگاه و چیدمان عناصر مختلف سایت است.

مرحله دوم: طراحی گرافیک سایت

پس از مشخص شدن محل قرارگیری عناصر سایت، باید سایت را طراحی کرد. در این مرحله با توجه به نوع کسب‌‌وکار موردنظر و با استفاده از نرم‌افزار‌های مخصوص به طراحی گرافیکی و رنگ بندی بخش‌های مختلف سایت می‌پردازند.

طراحی گرافیک سایت

مرحله سوم: کدنویسی و برنامه‌نویسی

در سومین مرحله از طراحی سایت در همدان با توجه به نوع سایت و نیاز مشتری، می‌‌توان از روش‌‌های متفاوتی برای مدیریت سایت استفاده نمود. سیستم‌‌های مدیریت محتوا نظیر وردپرس و یا طراحی یک فریم‌ورک اختصاصی برنامه‌نویسی از این موارد هستند. تصمیم‌گیری در این مرحله بر اساس هزینه‌‌ها و نیاز مشتری خواهد بود.

مرحله چهارم: راه‌اندازی سایت

پس از انجام ۳ مرحله قبل در طراحی سایت در همدان، به راه‌اندازی سایت در فضای جهانی اینترنت اقدام می‌شود. در این مرحله پس از تهیه یک «‌هاست» و «نام دامنه»، سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم کاربران قرار می‌دهند.

مراحل طراحی سایت

 

 

طراحی سایت

 

انواع سایت

انواع سایت در همدان توسط بهترین طراح سایت در همدان ساخته می‌شود و افراد می‌توانند بنا به شرایط خود آن‌ها را انتخاب نمایند. به‌طورکلی سایت‌‌ها به دو دسته استاتیک (Static) و دینامیک (Dynamic)  تقسیم‌بندی می‌شوند.

انواع سایت

سایت‌‌های استاتیک

در این سایت‌ها تنها قسمت فرانت‌اند برنامه‌نویسی انجام می‌‌شود؛ یعنی محتویات سایت تنها یک‌بار جمع‌آوری شده و هرکدام از صفحات سایت، به طور جداگانه طراحی شده و سپس بارگذاری می‌‌شوند. در این سایت‌های ایستا هرگونه تغییر باید توسط طراح و کارشناس سایت صورت گیرد. از این نوع اغلب برای طراحی سایت‌‌های معرفی (که تا مدت‌‌های طولانی محتوای آن تغییر نمی‌‌کند) استفاده می‌‌شود.

سایت دینامیک

در طراحی سایت در همدان به‌صورت دینامیک برنامه‌نویسی هر دو بخش فرانت‌اند و بک‌اند انجام می‌‌شود. سایت‌‌های پویا به تغییر مداوم و مستمر محتوا نیاز دارند و با توجه به کاربرد سایت، طراحی می‌شوند و توسعه میابند. در این نوع سایت‌ برنامه‌نویس بک‌اند، وظیفه پویا‌سازی ‌سایت را بر عهده دارد و باید اسکریپتی را طراحی نماید که سایت کاملاً فعال و پویا باشد.

عوامل محاسبه هزینه طراحی سایت

توجه داشته باشید که عوامل زیادی بر قیمت طراحی سایت در همدان تاثیرگذاراند. این موارد عبارت‌اند از:

محاسبه هزینه طراحی سایت

دامنه یا سایت

اولین عاملی که بر قیمت طراحی سایت در همدان مؤثر است هزینه دامنه یا دامین است و هزینه دامنه‌‌ها با یکدیگر متفاوت است. آدرس سایت به‌صورت سالانه یا پنج‌ساله اجاره داده می‌‌شود و تا زمانی که هزینه آن را پرداخت نمایید به سایت شما تعلق خواهد داشت و در صورت عدم پرداخت اجاره بها پس از مدتی دامنه آزاد شده و می‌تواند توسط سایر افراد مورداستفاده قرار گیرد.

هزینه ‌هاست

دومین عامل تأثیرگذار بر هزینه طراحی سایت در همدان هزینه ‌هاست موردنیاز سایت است. این موضوع که سایت شما روی چه ‌هاستی طراحی شود و این ‌هاست در کجا قرار گرفته باشد (در ایران یا خارج)، می‌‌تواند بر روی هزینه‌‌های سایت تأثیرگذار باشد.

با توجه به اینکه هر کاربری در هر لحظه از شبانه‌روز با وارد کردن آدرس سایت می‌‌تواند به محتوای ارائه‌شده دسترسی داشته باشد؛ بنابراین استفاده از یک ‌هاست امن و قابل‌اعتماد از اهمیت بسیاری برخوردار است و هزینه آن به‌صورت ماهیانه یا سالیانه محاسبه می‌‌شود.

هزینه هاست برای سایت

 

روش مورداستفاده برای طراحی سایت

امروزه در طراحی سایت در همدان از روش‌‌ها و تکنیک‌‌های مختلف برنامه‌نویسی استفاده می‌شود که به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • طراحی سایت در همدان با استفاده از کدنویسی
  • طراحی سایت در همدان با استفاده از سیستم‌‌های آماده

انتخاب هرکدام از این روش‌‌ها به اینکه چه‌کاری می‌‌خواهید انجام دهید بستگی دارد و  برای هرکدام از این روش‌‌ها باید هزینه‌ طراحی سایت را پرداخت نمایید. علاوه بر موارد گفته‌شده عواملی نظیر مهارت طراح سایت، تکنیک طراحی، امنیت طراحی و غیره نیز در تعیین قیمت طراحی سایت در همدان مؤثر است.

به‌طورکلی درمورد قیمت طراحی انواع سایت در همدان اعم از قیمت طراحی سایت وردپرس در همدان، قیمت طراحی سایت فروشگاهی در همدان و غیره باید بگوییم مبالغ طراحی سایت از ۲ میلیون تومان تا ۶ میلیون تومان، برای سایت وردپرس و همچنین از ۲۰ میلیون تومان به بالا برای کد نویسی اختصاصی طبق نوع پروژه محاسبه می‌شود.

روش های طراحی سایت

 

 

طراحی سایت

 

 

 

طراحی سایت اختصاصی با PHP

php مخفف عبارت Performance Hypertext Preprocessor است. php یک زبان برنامه‌نویسی قدرتمند برای طراحی سایت‌های دینامیک یا پویا است. این زبان که در طراحی سایت در همدان نیز به‌کاربرده می‌شود؛ یک زبان open source یا سمت سرور است و پس از تفسیر کد‌های php روی سرور، خروجی HTML یا خروجی‌هایی دیگر تولید می‌شود که برای کاربر قابل‌مشاهده خواهد بود.

شما می‌توانید صفحه وب خود را با HTML ایجاد نمایید و با استفاده از توابع تعاملی php که باعث افزایش بازدید سایت می‌شوند طراحی سایت را به شکل حرفه‌ای انجام دهید. php یکی از زبان‌های اسکریپتی محبوب جهان است و با بیشتر سیستم‌عامل‌ها سازگار است. شما با استفاده از آن می‌‌توانید یک سایت حرفه‌ای با هر امکاناتی که در ذهن خود دارید پیاده‌سازی کنید.

طراحی سایت کد نویس اختصاصی php

 

مزایای طراحی سایت اختصاصی با PHP چیست؟

با توجه به اینکه سیستم‌های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا و دروپال مبتنی بر php هستند، سایت‌های طراحی شده با این زبان که از این پلتفرم‌ها استفاده نموده‌اند کاملاً قابلیت تنظیم را دارند و سفارشی کردن سایت با زبان برنامه‌نویسی php بسیار راحت و آسان است.

امروزه تقریباً ۲۶ درصد از سایت‌های فعال در اینترنت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ایجاد شده و سپس با برنامه‌نویسی php توسعه یافته‌اند. طراحی هوشمندانه در این زبان برنامه‌نویسی، سبب وجود انعطاف‌پذیری خوبی برای توسعه‌دهندگان شده است. مثلاً فیس‌بوک که به‌عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی بزرگ و قدرتمند شناخته شده است  و با استفاده از این زبان ساخته شده است از انعطاف‌پذیری بسیار خوبی برخوردار است.

درواقع شما با استفاده از php  در طراحی سایت در همدان می‌توانید طراحی سایت اختصاصی را به‌خوبی انجام داده و به‌سادگی ویژگی‌های جدید و دلخواه خود را به سایت اضافه کنید. علاوه بر سادگی برنامه‌نویسی و طراحی سایت اختصاصی با این زبان، می‌توان گفت این زبان برای طراحی سایت‌های بزرگ به دلیل داشتن هزینه پایین، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

با استفاده از این زبان برنامه‌نویسی قدرتمند و سبک در طراحی سایت در همدان می‌توان منابع را بهتر مدیریت کرد. یکی از ویژگی‌های مهم در طراحی سایت اختصاصی با php این است که اگر کسب‌وکار شما تغییر یا توسعه پیدا کند؛ لازم نیست php را به‌منظور اعمال تغییرات، اصلاح یا حذف نمایید.

استاندارد بودن کتابخانه یک زبان در ساده کردن و افزایش سرعت  پردازش دیتا‌های آن بسیار تأثیرگذار است. php  از URL parsing، HTTP fetching  و غیره پشتیبانی می‌کند. در ضمن به‌وسیله زبان برنامه‌نویسی php امکان صفحه‌بندی خودکار به‌منظور مدیریت و کنترل لینک‌های صفحه نیز وجود خواهد داشت.

طراحی سایت اختصاصی کدنویسی

 

 

سایت وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا Open Source است که از ساده‌ترین و محبوب‌ترین راه‌های ایجاد وب‌سایت یا وبلاگ محسوب می‌شود. جالب است بدانید بیش از ۴۳ درصد از تمام وب‌سایت‌‌های فعال در فضای اینترنت با وردپرس ساخته شده است.

وردپرس بر پایه زبان برنامه‌نویسی PHP و پایگاه داده MySQL طراحی شده است و برای استفاده از وردپرس باید تا آن را روی وب سرور‌هایی نظیر IIS یا Apache نصب نمایید. سیستم مدیریت محتوا ابزاری است که مدیریت جنبه‌‌های مهم یک ‌سایت مانند محتوا را بدون نیاز به آگاهی درمورد برنامه‌نویسی آسان می‌‌کند. در این میان، سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخت یک وب‌سایت برای همه افراد حتی کسانی که توسعه‌دهنده نیستند امکان‌پذیر می‌‌کند.

سؤال مهم دیگری که در طراحی سایت در همدان با استفاده از وردپرس مطرح می‌شود این است که زمان‌بندی طراحی سایت با وردپرس چگونه خواهد بود. در این زمینه باید بگوییم برای طراحی سایت وردپرس ۷ الی ۱۰ روز و طراحی سایت اختصاصی ۳۰ الی ۴۵ روز زمان لازم است.

سایت وردپرس

 

وردپرس چه کاربردی دارد؟

وردپرس به‌عنوان یک سیستم مدیریت محتوا از قابلیت‌‌های پای‌های همچون ساخت صفحه، ایجاد نوشته، ویرایشگر متن، مدیریت کاربران و سایر موارد برخوردار است که مجموع‌های پربار از افزونه‌‌ها نیز برای آن در نظر گرفته شده‌اند. وردپرس به طور گسترده در طراحی سایت در همدان برای بخش‌‌های زیر مورداستفاده قرار می‌گیرد:

  • توسعه یک سایت سازمان‌دهی‌شده جهت رسیدن به اهداف سازمانی یا تجاری
  • ساخت سایت برای ارائه لیست املاک و مستغلات
  • ساخت سایت ایستا
  • ایجاد انواع سایت‌ بررسی محصول
  • ایجاد انواع سایت‌ عضویت
  • ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی برای ارائه خدمات پشتیبانی
  • ساخت سایت تجارت الکترونیک و ایجاد امکان پرداخت با اتصال به درگاه‌‌های پرداخت
  • ایجاد پورتفولیو‌ها و امکان ساخت نمونه کار‌های انعطاف‌پذیر و پویا
  • امکان ساخت ‌‌هاب شبکه‌‌های اجتماعی و قرار دادن فید‌های شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر فیس‌بوک و غیره
  • ایجاد LMS و ایجاد سایت آموزشی

همان‌طور که دیدید در طراحی سایت در همدان می‌‌توانید انواع سایت‌ را با WordPress ایجاد نمایید و هیچ محدودیتی از این لحاظ وجود نخواهد داشت.

وردپرس چه کاربردی دارد

 

مزایا و معایب وردپرس

یکی از سؤالات رایج در طراحی سایت در همدان مزایا و معایب وردپرس است. طراحی وردپرس در همدان نیز مانند هر سیستم دیگری از نکات مثبت و منفی برخوردار است که شما با توجه به نیاز‌های خود باید انتخاب کنید که آیا از آن استفاده کنید یا خیر. برخی مزایای وردپرس عبارت‌اند از:

  • سازگار با موتور جستجو
  • وردپرس رایگان و متن‌باز است
  • قابلیت سفارشی‌سازی بالا و بسیار انعطاف‌پذیر
  • نصب آسان وردپرس
  • هزینه راه‌اندازی و نگهداری کمتر
  • قابلیت توسعه بسیار بالا با استفاده از مجموعه فراوانی از افزونه‌‌ها
  • یادگیری آسان محیط وردپرس
  • کنترل بهتر محتوا
  • آپلود سریع مطالب و پشتیبانی اضافی با استفاده از پلتفرم‌‌های رسانه

برخی معایب وردپرس عبارت‌اند از:

  • نیاز به تعداد بالای پلاگین برای ویژگی‌‌های اضافی
  • آپدیت‌های مکرر قالب و افزونه‌‌ها
  • سرعت پایین لود صفحه به دلیل افزونه‌‌های اضافه‌شده
  • پایگاه‌‌های اطلاعاتی اشباع‌شده
  • جایگاه ضعیف سئو

مزایا و معایب وردپرس

.

انواع زبان‌های برنامه‌نویسی

پس از آشنایی با سئو، وردپرس، php و غیره لازم است جهت کسب بهترین نتیجه در زمینه طراحی سایت در همدان، با انواع زبان‌های برنامه‌نویسی نیز آشنا شوید. زبان‌های برنامه‌نویسی طیف گسترده‌ای را شامل می‌شوند و تعداد بالایی دارند؛ به همین دلیل ما در ادامه به معرفی رایج‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی دنیا که در طراحی سایت در همدان مورداستفاده قرار می‌گیرند خواهیم پرداخت.

به‌طورکلی زبان‌های برنامه‌نویسی به چهار دسته زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • زبان‌های برنامه‌نویسی تحت ویندوز
  • زبان‌های برنامه‌نویسی تحت وب
  • زبان‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن تلفن همراه
  • زبان‌های برنامه‌نویسی چندمنظوره

انواع زبان برنامه نویسی

 

زبان C

این زبان که با نام C شارپ شناخته می‌‌شود یک زبان برنامه‌نویسی جدید و امروزی است که از نوع شیءگرا بوده و توسط شرکت مایکروسافت ایجاد شده است. ریشه این زبان همان زبان C است؛ اما برای برنامه‌نویسان زبان‌های جاوا و جاوا اسکریپت بسیار آشنا است.

به کمک این زبان، برنامه‌نویس در طراحی سایت در همدان می‌تواند به‌راحتی برنامه‌‌های دسکتاپ مبتنی بر ویندوز را طراحی کند. همچنین برنامه‌‌های طراحی شده با استفاده از این زبان بر روی فریم‌ورک .NET قابل‌اجرا هستند.

    C++

یکی دیگر از زبان‌های برنامه‌نویسی مورداستفاده در طراحی سایت در همدان C++  است که یک زبان برنامه‌نویسی با اهداف عمومی‌ بوده و درواقع نسخه توسعه‌یافته زبان C محسوب می‌شود. این زبان یک زبان سطح پایین و شیءگرا است که امکان کنترل دقیق منابع و حافظه سیستم را فراهم می‌‌کند.

از این زبان برنامه‌نویسی علاوه بر توسعه برنامه‌‌های دسکتاپ، برای برنامه‌‌های تحت سیستم، مرورگر‌ها، بازی‌‌ها و غیره استفاده می‌شود. از برنامه‌‌های تحت ویندوز محبوب که با این زبان طراحی شده‌اند می‌توان به MS Office،    Google Chrome  و Adobe Creative Suite اشاره کرد.

 پایتون (Python)

پایتون یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در زمینه طراحی سایت در همدان است. این زبان، یک زبان برنامه‌نویسی سطح بالا و شیءگرا است که در آن نیازی به نوشتن کد‌های طولانی نیست. پایتون بسیار انعطاف‌پذیر بوده و از رنج وسیعی از فریم‌ورک‌‌های GUI برخوردار است و امکان استفاده آسان و مطمئن از این فریم‌ورک‌‌ها را برای توسعه‌دهنده فراهم می‌کند.

از پلتفرم‌‌هایی که کد‌های پایتون را در آن‌‌ها اجرا می‌شود می‌توان به WxPython، PyGUI و  Tkinter اشاره کرد.

طراحی سایت با پایتون

 

 جاوا

جاوا یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا و مبتنی بر کلاس است که فقط با یک‌بار نوشتن برنامه، می‌‌توان آن را روی پلتفرم‌‌های مختلف اجرا کرد. کد‌های نوشته‌شده با زبان جاوا در طراحی سایت در همدان، در محیط javac کامپایل می‌‌شوند. پس از کامپایل یک کد کلاس یا bytecode ایجاد می‌شود که برای اجرای آن به یک مترجم نیاز خواهد بود.

از مهم‌ترین مترجم‌‌های زبان برنامه‌نویسی جاوا می‌‌توان به Java Virtual Machine اشاره کرد که کد کلاس را به زبان ماشین تبدیل می‌کند. برخی از ابزار‌های لازم به‌منظور توسعه برنامه‌‌های دسکتاپ با استفاده از جاوا عبارت‌اند از: Netbeans IDE، Java FX، Java Swing و SQL

طراحی سایت با جاوا

 

 جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یا شکل مخفف JS از زبان‌های برنامه‌نویسی دینامیک و مبتنی بر Prototype محسوب می‌شود که ساختاری تک‌رشته‌ای دارد و جزو زبان‌‌های شیءگرا است. این زبان بیشتر برای برنامه‌نویسی تحت وب مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ اما بااین‌حال امروزه یکی از بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای استفاده در برنامه‌های تحت ویندوز یا دسکتاپ است.

برخی از فریم‌ورک‌‌های موردنیاز برای توسعه برنامه دسکتاپ با استفاده از جاوا اسکریپت عبارت‌اند از:  Electron، AppJS، Meteor  و  Proton Natives. قابلیت اصلی این فریم‌ورک‌‌ها، توسعه برنامه‌‌های دسکتاپ به شکل چند پلتفرمی‌ است.

جاوا اسکریپت

 

    Swift

سوئیفت زبان برنامه‌نویسی است که در طراحی سایت در همدان کاربرد دارد و توسط شرکت اپل توسعه یافته است. سوئیفت یک زبان برنامه‌نویسی کامپایل شده و تمام منظوره است که برای انواع نسخه‌‌های سیستم‌عامل و توسعه اپلیکیشن‌‌های iOS مورداستفاده قرار می‌گیرد.

برای توسعه‌دهندگانی که برنامه‌‌های دسکتاپ را برای MacOS طراحی می‌کنند استفاده از Swift بسیار سودمند خواهد بود. همچنین استفاده از ابزار‌های جانبی مانند HomeBrew،  XCode و Visual Studio Code در توسعه برنامه‌‌های دسکتاپ به کمک این زبان بسیار مفید خواهد بود.

    Red-Lang

از دیگر زبان‌های برنامه‌نویسی امروزه مورداستفاده در طراحی سایت در همدان می‌توان RED اشاره نمود که یک زبان برنامه‌نویسی واکنشی و کاربردی است و با داشتن یک کامپایلر بومی‌ برای تبدیل کد‌ها، حوزه گسترده‌ای را برای توسعه برنامه‌‌های دسکتاپ فراهم نموده است.

از ویژگی‌های این زبان می‌توان به مواردی همچون شیءگرا بودن، مبتنی بودن بر Prototype، کامپایل بومی‌، GUI  چند پلتفرمی‌ و افزونه Visual Studio برای توسعه برنامه‌‌های متنوع اشاره کرد.

زبان برنامه نویسی ردلانگ

 

CSS / HTML

CSS و HTML دو دوست جدایی‌ نشدنی جاوا اسکریپت هستند که با عنوان سه‌گانه‌‌های مقدس برای توسعه وب در زمینه طراحی سایت در همدان شناخته می‌شوند. HTML زبان برنامه‌نویسی مرورگر‌های سایت است و CSS نیز برای توسعه سایت‌‌هایی با ظاهر ساختاریافته و جذاب کاربرد دارد.

    jQuery

jQuery  یکی از کتابخانه‌‌های جاوا اسکریپت است که برنامه‌نویسی به کمک زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت را بسیار تسهیل می‌سازد و یادگیری آن بسیار راحت است. آبجکت‌‌ها در این زبان به‌صورت اسنادHTML قابل‌تبدیل شدن هستند و با استفاده از API به‌منظور استفاده در مرورگر‌های مختلف، مدیریت رویداد، تولید انیمیشن و غیره به کار می‌‌روند.

    Elm

یکی از جدیدترین زبان‌های برنامه‌نویسی مورداستفاده در زمینه طراحی سایت در همدان که به زبان جاوا اسکریپت کامپایل می‌‌شود و برای ایجاد UI ‌های سریع بدون خطا کاربرد دارد Elm است. با استفاده از این زبان امکان توسعه واسط‌‌های کاربری سمت کاربر بدون استفاده از HTML و CSS فراهم می‌شود.

زبان برنامه نویسی elm

 

Ruby

روبی یک زبان برنامه‌نویسی پویا به‌صورت متن‌باز، سریع و امن است که برای طراحی برنامه‌‌های تحت وب، شبکه‌‌های اجتماعی و برنامه‌‌های زمینه تجارت الکترونیک انتخاب مناسبی است. فریم‌ورک محبوب Ruby on         Rails  امکان توسعه وب‌سایت‌‌های ایمن و کاربردی را فراهم می‌‌کند. برخی از بهترین برنامه‌‌های وب که با استفاده از این زبان ایجاد شده‌اند عبارت‌اند از: GitHub، Groupon  و  AirBnb.

    ASP.NET5

ASP.NET یک زبان برنامه‌نویسی متن‌باز سمت سرور بوده که به‌منظور توسعه برنامه‌های وب به‌ شکل دینامیکی در طراحی سایت در همدان کاربرد گسترده دارد و توسط شرکت مایکروسافت به دنیای کدنویسی عرضه شده است.

درواقع این زبان نسخه پیشرفته‌ پلتفرم NET است که ویژگی‌‌هایی همچون امکان احراز هویت، گزینه‌‌های ویرایشگر، کتابخانه‌‌های مربوط به الگوهای وب مانند الگوی مدل، نما و کنترلر را به NET اضافه کرده است.

زبان برنامه نویسی asp.net

 

Kotlin

این زبان برنامه‌نویسی جدید که به‌تازگی در طراحی سایت در همدان ورود پیدا کرده است به‌عنوان جایگزینی برای زبان جاوا شناخته می‌شود و زبان رسمی‌ گوگل برای توسعه برنامه‌‌های ندرویدی محسوب می‌شود. این زبان از پشتیبانی بومی‌ برخوردار است و توسط IDE ‌هایی نظیرAndroid Studio  و IntelliJ IDEA پشتیبانی می‌‌شود.

جالب است بدانید شرکت گوگل به‌صورت گسترده و شدید برای توسعه این زبان در برنامه‌‌های اندروید تبلیغ می‌‌کند و آن را به‌عنوان نسل بعدی جاوا معرفی می‌کند.

    Objective-C

این زبان نسخه توسعه‌یافته زبان C  است که به‌صورت چندمنظوره بوده و به‌عنوان یک زبان شیءگرا معرفی شده است. این زبان معمولاً برای توسعه اپلیکیشن‌های موبایل iOS کاربرد دارد. همچنین به دلیل  چندمنظوره بودن، از این زبان برنامه‌نویسی برای توسعه برنامه‌‌های دسکتاپ MacOS نیز استفاده می‌‌شود.

اما در پایان این بخش باید بگوییم اگر می‌‌خواهید طراحی سایت در همدان برای شما با رعایت کلیه اصول گفته‌شده و کلیه فاکتور‌های موفقیت وب‌سایت با بهترین کیفیت انجام شود؛ پیشنهاد می‌‌کنیم از خدمات تیم تخصصی بهترین شرکت طراحی سایت همدان یعنی شرکت ایده آگرین استفاده نمایید که در ادامه به معرفی کامل آن خواهیم پرداخت.

زبان برنامه نویسی objective

 

 

طراحی سایت

 

 

طراحی سایت در همدان با شرکت ایده آگرین

خبر خوب این است که دیگر لازم نیست برای طراحی سایت موردنظر خود نگرانی داشته باشید؛ زیرا می‌‌توانید با استفاده از خدمات تیم حرفه‌ای ایده آگرین و بهره‌گیری از دانش متخصصان این حوزه بهترین سایت را متناسب با نوع کسب‌وکار خود و رعایت کلیه استاندارد‌‌های این زمینه دریافت کنید و قدم همی‌‌ در رشد کسب‌وکار خود و جذب بیشتر مخاطبان بردارید.

شرکت استارتاپ ایده آگرین با استفاده جدیدترین و کاربردی‌ترین ابزار‌‌ها و زبان‌‌های برنامه‌نویسی، در کمترین زمان و با بهترین کیفیت کار طراحی انواع وب‌سایت‌‌های وردپرسی، لاراول و اختصاصی را به انجام می‌‌رساند و علاوه بر این با مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین هزینه کسب‌وکار شما را به دنیای آنلاین معرفی خواهد کرد. زبان‌‌های مورداستفاده متخصصان ایده آگرین شامل php،html ،cs ، jquery،  vue، bootstrap و غیره است.

طراحی سایت در همدان

این شرکت موفق در سال‌‌های فعالیت خود در زمینه طراحی سایت در همدان توانسته است پروژه‌‌های مربوط به طراحی انواع سایت‌‌‌های اختصاصی و آماده در حوزه طراحی گرافیکی، سئو، اجرا، کد نویسی سایت، پشتیبانی و پیاده‌سازی داده‌‌‌ها را با بالاترین کیفیت و رضایت کارفرما به انجام برساند. از قبیل سایت‌‌های طراحی‌شده توسط این تیم برنامه‌نویسی در همدان می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایت دکوراسیون داخلی دارسان
  • سایت ۳ زبانه شرکت هجا استودیو
  • سایت شرکت اهورا آسانسور
  • سایت شرکت آوین گرین
  • سایت فروشگاهی بانتا کالا
  • سایت باربری ۲۴
  • سایت زنده‌یاد علی‌اکبر بهزادیان
  • سایت فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی فیسکده
  • سایت دنیای ارگانیک سنندج
  • سایت بیزینسی ۲ زبانه لیدکو
  • سایت کاشی و دکوراسیون هرمس
  • سایت لوازم پزشکی و درمانی هورام
  • سایت فروشگاهی گیم و فروش جم دانزو
  • سایت جواهرات ملورین
  • سایر موارد

طراحی سایت در همدان

از خدمات شرکت ایده آگرین در زمینه طراحی سایت در همدان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی انواع سایت در همدان ازجمله طراحی سایت فروشگاهی در همدان، طراحی سایت شرکتی در همدان طراحی سایت سازمانی در همدان و غیره
  • طراحی سایت وردپرس در همدان
  • خرید سایت در همدان
  • فروش سایت در همدان
  • پشتیبانی سایت در همدان
  • ارائه سایت آماده در همدان
  • طراحی اپلیکیشن در همدان
  • سایر موارد

طراحی سایت توسط تیم ایده آگرین با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌‌‌ها و علم روز دنیا انجام می‌‌شود و استفاده از خدمات شرکت دانش‌بنیان ایده آگرین در زمینه طراحی سایت در همدان، می‌‌تواند مکمل به تحقق پیوستن اهداف شما با برخورداری از یک سایت حرفه‌ای و بی‌نقص باشد.

طراحی سایت در همدان

 

طراحی سایت

 

سایر خدمات سایت شارینو:

مشکلات مربوط به لوله و تخلیه چاه فاضلاب یکی از مشکلات رایج ساختمان‌‌ها به‌خصوص ساختمان‌‌های چندطبقه است که برای حل آن لازم است از مراکز لوله‌بازکنی کمک گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه تخلیه چاه در همدان می‌‌توانید از مطالب سایت شارینو با موضوع تخلیه چاه فاضلاب در همدان دیدن کنید.

اگر به دنبال یافتن بهترین و باسابقه‌ترین مراکز قالی‌شویی در همدان هستید؛ پیشنهاد می‌‌کنیم حتماً به وبلاگ سایت شارینو مقاله قالی‌شویی در همدان مراجعه کنید.

برای مشاهده لیست کاملی از بهترین آرایشگاه‌‌ها و مراکز زیبایی در همدان، پیشنهاد می‌‌کنیم به مطالب سایت شارینو در زمینه معرفی سالن‌‌های زیبایی همدان سری بزنید.

سینما‌‌ها یکی از پرطرف‌دارترین اماکن تفریحی علاقه‌مندان به فیلم و هنر محسوب می‌‌شود که می‌‌توانید با مراجعه به سایت شارینو بازدید از مطالب مربوط به سینما‌‌های همدان به اطلاعات مهم و جامعی در این زمینه دست یابید.

اگر به دنبال پیدا کردن یک باشگاه پیشرفته و عالی برای انجام ورزش‌‌هایی همچون بدن‌سازی هستید؛ بازدید از مطالب سایت شارینو در زمینه باشگاه‌‌های بدن‌سازی در همدان بسیار مفید خواهد بود.

با ادمین‌‌های باتجربه تیم شارینو می‌‌توانید پیج کاری خود را با تولید محتوا حرفه‌ای و اصولی به نقطه اوج خود رسانده و علاوه بر افزایش فالوور، کسب‌وکار خود را گسترش دهید. تنها کافی است از تخصص تیم شارینو در زمینه ادمینی پیج در همدان استفاده کنید.

بهترین گرافیست‌‌های شهر سنندج در تیم شارینو مشغول به فعالیت هستند و می‌‌توانند در حوزه‌‌هایی همچون طراحی پوستر، طراحی تیزر، طراحی لوگو غیره بهترین ایده‌‌‌ها را ارائه دهند و بهترین نتیجه را برای کسب‌وکار شما رقم بزنند.

شما می‌‌تواند با مطالعه مطالبی همچون تعمیر جاروبرقی در همدان، تعمیر مبل در همدان، تعمیر پکیج در همدان، و غیره به اطلاعات کلیه تعمیرکاران ماهر همدان در حوزه انواع لوازم‌خانگی دسترسی داشته باشید.

 

پزشک ارتوپد در همدان
نقاش ساختمان در همدان
لوله‌ کشی ساختمان در همدان

 

 

سخن پایانی

طراحی سایت در همدان و راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین در فضای مجازی برای کارآفرینان همدانی و صاحبان کسب‌وکار یک فرصت استثنایی و بسیار تأثیرگذار برای رشد کسب‌وکار آن‌‌ها به شما می‌‌رود که در این زمینه شرکت ایده آگرین با برخورداری از تجربه ده‌ساله در طراحی سایت اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، پشتیبان سایت، ادمین سایت و غیره فعالیت گسترده دارد و می‌‌تواند بهترین نتیجه را به کارآفرینان محترم ارائه کند.

سؤالات متداول

  1. طراحی سایت چه مراحلی دارد؟
  2. سئو وب‌سایت چیست؟
  3. وردپرس چه کاربرد‌هایی دارد؟
  4. امکانات سایت فروشگاهی شامل چه مواردی است؟
  5. امکانات سایت شرکتی شامل چه چیز‌هایی است؟
  6. طراحی سایت در همدان با استفاده از چه زبان‌های برنامه‌نویسی انجام می‌شود؟
  7. ویژگی‌های تولید محتوای خوب و اصولی چیست؟
  8. هاست چیست؟
  9. هاستینگ چیست؟
  10. انواع ‌هاست سرور چیست؟
  11. سرور به چه چیزی گفته می‌شود؟
  12. در انتخاب دامنه سایت باید به چه چیز‌هایی توجه کنیم؟
  13. سایت وردپرس چه مزایا و معایبی دارد؟
  14. داشتن سایت برای کسب‌وکارها چه مزیتی دارد؟
  15. یک سایت خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟
  16. هزینه طراحی سایت چگونه محاسبه می‌شود؟
  17. زبان‌های برنامه‌نویسی شامل چه مواردی است؟
  18. سایت‌ها به چند نوع تقسیم می‌شوند؟
  19. بهترین شرکت طراحی سایت در همدان چه شرکتی است؟
  20. پسوند .com به چه معنایی است؟
  21. پسوند‌های دامنه شامل چه مواردی است؟

طراحی سایت توسط شرکت شارینو

 

طراحی سایت

۳۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *