آموزشگاه زبان در اهواز

آموزشگاه زبان در اهواز

آیا می‌دانید به واسطه حضور در آموزشگاه زبان در اهواز فرایند مهاجرت شما و خانواده آسان‌تر می‌شود؟ بدون تردید پس از یادگیری زبان در مؤسسات آموزشی زبان، خیلی راحت‌تر می‌توانید با مردم کشوری که به آن مهاجرت کرده‌اید؛ ارتباط برقرار کنید.

طی این مقاله به جمع‌آوری مطالبی درباره آموزشگاه زبان در اهواز همراه با لیست بهترین مؤسسات آموزشی زبان در این شهر پرداخته شده است. ‌امیدواریم این اطلاعات هنگام انتخاب شما برای یادگیری زبان مؤثر و مفید واقع شود.

مهم‌ترین ویژگی‌های آموزشگاه زبان در اهواز

آموزشگاه زبان در اهواز

بدون شک یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شما پس از تصمیم‌گیری برای یادگیری زبان روم یا سوم، انتخاب ‌ایده‌آل‌ترین مرکز آموزش زبان در اهواز است. در چنین شرایطی شما باید همه آموزشگاه‌های زبان شهر اهواز را به خوبی بررسی کنید تا از بین آن‌ها، بهترین آموزشگاه زبان در اهواز را انتخاب کنید.

البته برای اینکه فرایند ارزیابی و بررسی آموزشگاه‌ها برای شما آسان شود، بهتر است که در رابطه با ویژگی های ‌ایده‌آل‌ترین مؤسسه زبان اطلاعات کاملی داشته باشید. در ادامه به بیان برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان در اهواز پرداخته شده است.

تکریم و توجه به زبان‌آموز

بدون تردید از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک مؤسسه‌ ایده‌آل جهت یادگیری زبان، تکریمی و توجه است که کل آن مجموعه به شما و دیگر زبان‌آموزان می‌کنند. مدیر آموزشگاه زبان با استخدام بهترین پرسنل، مشاوران عالی و اساتید برجسته کمک بزرگی به شما خواهد بود تا مسیر موفقیت یادگیری زبان را به درستی طی کنید.

دریافت هزینه منصفانه

مدیر آموزشگاه زبان در اهواز با توجه به تعداد جلسات و سطح دوره‌ای که شما در آن حضور دارید، هزینه یا شهریه را تعیین می‌کند. البته با توجه به مشکلات اقتصادی که در چند سال گذشته مردم با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند، تمام سعی خود را کرده‌اند تا با دریافت هزینه منصفانه، امکان یادگیری زبان را برای همه فراهم کنند.

بهره‌مندی از محیط آموزشی مناسب

از اصلی‌ترین ویژگی های‌ ایده‌آل‌ترین آموزشگاه زبان در اهواز، بهره‌مند‌ از فضا و محیط آموزشی مناسب است. شما و دیگر زبان‌آموزان با وجود یک محیط آموزشی دوستانه، خیلی راحت‌تر زبان را یاد می‌گیرید. همچنین چنین محیطی، استرس و اضطراب شما را از بین می‌برد.

مدیر مجموعه فضای آموزشگاه را دقیقاً مانند خانه شما فراهم کرده و به عبارتی دیگر یک محیط آرام را ایجاد می‌کند. به طور معمول صدای زنگ تلفن یا صحبت بلند افراد حاضر در آموزشگاه زبان، حواس زبان‌آموز را پرت می‌کند.

مدیر آموزشگاه با مدیریت این مسائل در کنار ایجاد یک فضای آرام و جذاب، یادگیری زبان را برای شما جذاب و آسان می‌کند.

متنوع بودن کلاس‌های اموزشگاه

آموزشگاه زبان در اهواز

ایده‌آل‌ترین آموزشگاه زبان در اهواز امکان یادگیری زبان‌های مانند فرانسه، ایتالیایی و آلمانی را در کنار زبان انگلیسی فراهم می‌کند. بنابراین شما در زمان ثبت نام با توجه به علاقه و همچنین نیاز خود، انتخاب می‌کنید که در کدام کلاس آن آموزشگاه زبان دوم یا سوم خود را یاد بگیرید.

وجود اساتید برجسته و کاربلد

مطمئناً وجود اساتید برجسته آموزشگاه زبان در اهواز، رضایت شما و دیگر زبان‌آموزان را به همراه دارد. زیرا این اساتید باتجربه و متخصص، به خوبی با فرایند آموزش زبان آشنایی داشته و در نهایت باعث می‌شوند که شما زبان دوم یا سوم را با عشق بیاموزید.

مدیر مؤسسه زبان انگلیسی در اهواز مانند دیگر آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی، هر چند وقت یکبار یک نظرسنجی انجام می‌دهد تا اینگونه کیفیت عملکرد اساتید و میزان رضایت‌مندی شما را از آن‌ها مورد ارزیابی قرار دهد.

اتکا به فعالیت زبان‌آموز

تقریباً همه آموزشگاه‌های زبان بیش از ۸۰ درصد از وقت کلاس را به صحبت کردن یا فعالیت زبان‌آموزانی مانند شما اختصاص می‌دهند. مطمئناً پویایی و فعالیت زبان‌آموزان آموزشگاه زبان، نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت آن‌ها و همچنین ایجاد انگیزه جهت یادگیری زبان دارد.

تجربه و باسابقه بودن آموزشگاه

هنگامی که قصد ثبت نام در یکی از آموزشگاه‌های زبان سطح شهر اهواز را دارید، بهتر است از بین مجموعه‌ها با سابقه و باتجربه یکی را انتخاب کنید. زیرا چنین آموزشگاه‌های سال‌های در عرصه آموزش زبان فعال بوده و توانسته‌اند رضایت زبان‌آموزان را جلب کنند.

همچنین آن‌ها توانایی لازم جهت استخدام بهترین اساتید زبان‌های خارجی را دارند. البته به این مسئله توجه کنید که هدف ما زیر سؤال بردن آموزشگاه‌های زبان تازه تأسیس نیست.

تجهیزات به روز کلاس‌ها

مطمئناً از اصلی‌ترین ویژگی های‌ ایده‌آل‌ترین آموزشگاه زبان در اهواز، بهره‌مندی از تجهیزات صوتی و تصویری جدید است. وجود این تجهیزات باعث می‌شود که شما و دیگر زبان‌آموزان، راحت‌تر و بهتر زبان مورد نظر را یاد بگیرید. همچنین این امکانات در افزایش کیفیت تدریس استاد و کاهش اتلاف وقت کلاس مؤثر هستند.

اهمیت یادگیری زبان و آموزشگاه زبان در اهواز

آموزشگاه زبان در اهواز

امروزه بسیاری از خانواده‌ها فرزندان خود را در یکی از‌ ایده‌آل‌ترین آموزشگاه‌های زبان ثبت نام می‌کنند تا با یادگیری زبان دوم یا سوم، امکان مهاجرت به کشور دیگری را داشته باشند. مطمئناً حضور این کودکان در سنین کم، فرایند یادگیری زبان در آموزشگاه زبان آسان‌تر می‌کند.

یادگیری زبان دوم یا سوم نسبت به یادگیری زبان مادری، بسیار سخت‌تر بوده و در نتیجه نیاز‌مند سرمایه‌گذاری مالی در کنار زمانی است. بنابراین در صورتی که شما نیز تصمیم به انجام این کار برای فرزندان خود گرفتید، باید بدانید که مسیر آموزش و یادگیری زبان را باید با حوصله طی کرد.

شاید با توجه به این مسیر سخت و طاقت‌فرسا، کودک شما علاقه و انگیزه خود را برای یادگیری زبان از دست بدهد. بنابراین بهترین کار این است که هنگامی که با فرزند خود به دفتر مدیر آموزشگاه زبان در اهواز برای ثبت نام مراجعه می‌کنید، از او بپرسید که اهمیت یادگیری زبان دوم یا سوم در چیست؟

او با پاسخ‌های درست به این سؤالات شما، به نوعی فرزند‌تان را نیز متقاعد به یادگیری زبان می‌کند. در ادامه به برخی از دلایل مدیر آموزشگاه زبان در اهواز درباره اهمیت یادگیری زبان اشاره شده است.

امکان برقراری ارتباطات وسیع‌تر

زبان به ویژه زبان انگلیسی پایه و اساس ارتباط در سراسر دنیا است. بنابراین یادگیری این زبان در کنار زبان‌های دیگر مانند فرانسه، امکان برقراری ارتباط شما را با افراد سایر کشور‌ها فراهم می‌کند. شما با یادگیری دقیق صحبت کردن به زبان خارجی در آموزشگاه زبان، به راحتی می‌توانید به هدف خود از ارتباط برسید.

به طور مثال اگر روزی به یک کشور فرانسه زبان مهاجرت کردید، با بلد بودن این زبان خیلی راحت در مصاحبه کاری موفق می‌شوید. زیرا کارفرما به نحوه صحبت کردن شما توجه کرده و به دلیل تسلط شما در کنار صحبت کردن شیوا و روان‌تان به زبان فرانسه، کار را به شما می‌سپارد.

ایجاد فرصت‌های شغلی

مدیر آموزشگاه زبان در اهواز به شما و فرزندتان بیان می‌کند که با توجه به ارتباطات سیاسی، فرهنگی، آموزشی و تجاری بین ملت‌ها یادگیری زبان بسیار ارزش‌مند خواهد بود. زیرا فرزند شما به واسطه یادگیری زبان و تسلط کامل بر آن می‌تواند خیلی راحت در یکی از بهترین شرکت‌ها استخدام شود.

مهاجرت

در صورتی که شما و فرزند‌تان در رابطه با زبان خارجه مشکلی نداشته باشید، پروسه مهاجرت را می‌توانید راحت‌تر طی کنید. مدیر آموزشگاه زبان در اهواز در این باره بیان می‌دارد که شما به واسطه تسلط خود به زبان می‌توانید فعالیت‌های روزمره مانند تاکسی گرفتن یا خرید را راحت و بدون دردسر انجام دهید.

همچنین اگر فرزند شما قصد مهاجرت تحصیلی دارد، مفاهیم درسی را زود‌تر و بهتر متوجه می‌شود. البته برخی از دانشگاه‌ها برای افراد مهاجر، دور‌های یادگیری زبان برگزار می‌کنند تا پس از اتمام دوره، بر سر کلاس‌ها حاضر شوند. اما فرزند شما با تسلط خود بر زبان خارجه، دیگر نیاز به حضور در آن دوره‌ها را ندارد.

امکان کسب درآمد به واسطه آموزش زبان

مدیر آموزشگاه زبان در اهواز به شما و فرزند‌تان بیان می‌کند که اگر فرایند یادگیری زبان خارجی را به درستی طی کنید می‌توانید از طریق آن درآمد کسب کنید. همچنین با اندک سرمایه مالی و دور هم جمع کردن افراد نخبه در زمینه آموزش زبان می‌توانید یک آموزشگاه تأسیس کنید.

افزایش هوش زبانی و کلامی

یادگیری زبان دوم یا سوم باعث می‌شود که فرهنگ لغات ذهن شما غنی شده و در نتیجه احساسات خود را بهتر می‌توانید بیان کنید. همچنین به دلیل این فرهنگ غنی لغات در ذهن، دست شما هنگام انتخاب واژگان باز‌تر خواهد بود.

بهبود تمرکز

مدیر آموزشگاه زبان در اهواز به شما و فرزند دلبند‌تان بیان می‌کند که شما با یادگیری زبان، تمرکز خود را بهبود می‌بخشید. به عبارتی دیگر هنگام اوقات فراغت با خواندن کتاب‌های به زبان خارجی، باعث می‌شود که حواس شما از دنیای اطراف پرت شود.

در نتیجه خیلی راحت روی موضوع اصلی کتاب تمرکز کرده و این یک تمرین برای بهبود تمرکز شما روی مسائل دیگر می‌شود.

افزایش عزت نفس

مطمئناً با یادگیری زبان دوم یا سوم، میزان اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می‌کند. زیرا شما یک کتاب زبان اصلی را می‌توانید بخوانید یا اینکه فیلم به زبان اصلی را ببینید. در نتیجه فرزند شما با انجام این کار و بحث کردن درباره آن کتاب یا فیلم در گروه‌های همسن خود، احساس غرور خواهد کرد.

زبان‌های مهم دنیا در آموزشگاه زبان اهواز

آموزشگاه زبان در اهواز

بسیاری از افراد مانند شما با هدف مهاجرت، علاقه یا تحصیل به آموزشگاه زبان در اهواز مراجعه می‌کنند تا زبان دوم یا سوم را فرا بگیرند. در بین تمام زبان‌های زنده دنیا، زبان انگلیسی محبوب‌تر از همه بوده و به دلیل گستردگی افرادی که در سراسر دنیا به این زبان صحبت می‌کنند، احتمالاً شما این زبان را برای آموزش انتخاب می‌کنید.

بنابراین با مراجعه به یک مؤسسه و حضور در کلاس‌های درس آموزشگاه زبان انگلیسی در اهواز، سعی می‌کنید که این زبان دنیا را یاد بگیرد. البته در آموزشگاه زبان در اهواز علاوه بر زبان انگلیسی، دیگر زبان‌های زنده دنیا نیز تدریس می‌شود.

در ادامه با برخی از زبان‌های خارجی که در آموزشگاه زبان در اهواز تدریس می‌شوند، بیشتر آشنا خواهید شد.

زبان اسپانیایی

آموزشگاه زبان اسپانیایی در اهواز به منظور افزایش سطح مهارت و دانش شما و دیگر زبان‌آموزان راه‌اندازی شده است. شما با حضور در این آموزشگاه می‌توانید در زمینه مکالمه، خواندن، شنیداری و نوشتن مهارت‌ها خود را افزایش دهید.

همچنین مدیر این آموزشگاه پس از پایان دوره، آزمون‌های بین‌المللی مانند DELE و SIELE را برگزار می‌کند تا شما به خوبی میزان مهارت خود را در زمینه یادگیری زبان اسپانیایی بسنجید.

زبان آلمانی

از دیگر زبان‌های که در آموزشگاه زبان در اهواز امکان یادگیری آن فراهم است، زبان آلمانی است. زبان آلمانی از سخت‌ترین زبان‌های دنیا بوده و در نتیجه شما همراه دیگر زبان‌آموزان باید نهایت تلاش خود را رای یادگیری آن به کار ببنید.

در آموزشگاه دوره‌های مقدماتی تا پیشرفته زبان آلمانی یا به عبارتی دیگر صفر تا صد این زبان تحت نظر اساتید برجسته به شما آموزش داده می‌شود. بنابراین اگر شما کمی حوصله و دقت داشته باشید می‌توانید به کمک این اساتید زبان آلمانی را خیلی خوب یاد بگیرد.

روشی که اساتید برجسته آموزشگاه زبان در اهواز برای آموزش زبان آلمانی به کار می‌برند، بر پایه تعامل میان استاد و زبان‌آموز است.

زبان فرانسه

مدیر آموزشگاه زبان فرانسه در اهواز، برای یادگیری بهتر این زبان یک محیط کاملاً پویا و حرفه‌ای را ایجاد کرده است تا پروسه یادگیری زبان فرانسه برای شما آسان‌تر شود. همچنین آن‌ها یک برنامه سازنده و جامع برای آموزش زبان فرانسه آماده کرده‌اند.

این برنامه جامع شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که اصلی‌ترین آن‌ها عبارت هستند از:

  • درک مطالب شفاهی و کتاب
  • تقویت مهارت‌های نوشتاری و گرامری
  • تمرین مکالمه و تلفظ صحیح

مدیر آموزشگاه زبان در اهواز و استاد زبان فرانسه در تمام دور‌های مقدماتی تا پیشرفته، کنار شما خواهند بود. همچنین آن‌ها شرایط لازم را برای حضور شما در آزمون‌های بین‌المللی مانند دلف را فراهم می‌کنند.

زبان ایتالیایی

زبان ایتالیایی

آموزشگاه زبان ایتالیایی در اهواز از مؤسسات معتبر آموزش زبان بوده و تمام دور‌های آموزش این زبان در آموزشگاه برگزار می‌شود. بنابرانی اگر شما علاقه‌مند به یادگیری این زبان هستید، اما هیچ چیز درباره آن نمی‌دانید؛ حتماً به آموزشگاه زبان ایتالیایی مراجعه کنید.

مدیر آموزشگاه اساتید برجسته زبان ایتالیایی را استخدام کرده است تا آن‌ها دوره‌های مقدماتی تا پیشرفته این زبان را در مؤسسه تدریس کنند. به طور مثال در دور‌های مقدماتی زبان ایتالیایی شما با مباحثی مانند اعداد، رنگ و حروف الفبا به خوبی آشنا می‌شوید.

در دوره‌ها بعدی با گرامر و لعات زبان ایتالیایی برخورد خواهید داشت. اما در دوره‌های پیشرفته با موضوعاتی مانند قواعد گرامری پیشرفته و مکالمه بیشتر آشنا می‌شوید. بنابراین اصلاً نگران عدم آشنایی خود با این زبان نباشید، مدیر آموزشگاه زبان در اهواز همه چیز را برای یادگیری باکیفیت این زبان شما فراهم کرده است.

زبان روسی

امروزه تعداد افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان روسی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. بنابراین مدیر آموزشگاه زبان در اهواز همه شرایط لازم مانند استخدام اساتید برجسته زبان روسی را فراهم کرده است تا زبان‌آموزانی مانند شما با مشکل مواجه نشوند.

زبان‌آموزان با توجه به تعیین سطح و رده سنی خود در یکی از دوره‌های مقدماتی یا پیشرفته برای آموزش بهتر زبان روسی حضور پیدا می‌کنند.

زبان عربی

بخش بزرگی از مردم اهواز و خوزستان به خوبی با زبان عربی آشنا هستند. اما مدیر آموزشگاه زبان در اهواز شرایط یادگیری زبان عربی برای آن گروه از افرادی که با این زبان پویا آشنایی ندارند، فراهم می‌کند. آن‌ها با آموزش این زبان خیلی راحت می‌توانند با تجار کشور‌های حاشیه خلیج فارس ارتباط برقرار کنند.

هزینه دوره‌های آموزشی زبان در اهواز

به طور حتم از دغدغه‌ها مهم شما و دیگر زبان‌آموزان هنگام ثبت نام در آموزشگاه زبان در اهواز، میزان شهریه است که باید پرداخت کنید. مدیران آموزشگاه‌ها با توجه به نوع کلاس و سطحی که شما در آن حاضر می‌شوید، شهریه مناسب و منصفانه را به شما اعلام می‌کند.

البته این عزیزان به شرایط اقتصادی که در طی چند سال اخیر مردم با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند به خوبی آشنایی دارند، بنابراین همه تلاش خود را می‌کنند تا یک شهریه منصفانه از شما در برابر آموزش زبان دریافت کنند.

کلاس‌های آموزشگاه زبان در اهواز به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار شده و هر کدام شهریه مختص به خود را دارند. به طور مثال شهریه دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی مؤسسات در اهواز ارزان‌تر از دور‌های آموزشی زبان آلمانی است.

زیرا تعداد متقضیان یادگیری زبان انگلیسی بیشتر بوده و همچنین استخدام مدرس نیز راحت‌تر است. اما افرادی که علاقه‌مند به یادگیری زبان آلمانی هستند، تعدا‌شان کم بوده و مدیر آموزشگاه خیلی سخت می‌تواند یک استاد برجسته و کاربلد پیدا کند.

در جدول زیر شهریه برخی از دور‌های زبان خارجی آموزشگاه زبان در اهواز اشاره شده است.

نوع دوره و کلاس شهریه کلاس
کلاس خصوصی ۵/۱ ساعت زبان انگلیسی ۳۷۰۰۰۰ تومان هر جلسه
کلاس گروهی زبان انگلیسی ۳ ساعت ۱۹۵۰۰۰۰تومان هر ترم
کلاس گروهی نیمه فشرده زبان انگلیسی ۱۰۵۰۰۰۰ تومان هر ترم
کلاس نیمه خصوصی زبان انگلیسی دو نفره ۴۲۰۰۰۰ تومان
کلاس نیمه خصوصی زبان انگلیسی سه نفره ۴۷۰۰۰۰ تومان
کلاس نیمه خصوصی زبان انگلیسی چهار نفره ۵۲۰۰۰۰ تومان
آلمانی A1 سه ماه کاری ۶ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان
آلمانی A2 سه ماه کاری ۵ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان
روسی A1 دو ماه کاری ۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان
روسی A2.1 دو ماه کاری ۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان
فرانسه A1.1 دو ماه کاری ۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان
فرانسه A2.1 دو ماه کاری ۲ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان

لیست آموزشگاه‌های زبان در اهواز

لیست آموزشگاه‌های زبان در اهواز

با توجه به اهمیت یادگیری زبان به ویژه انگلیسی، آشنایی با چنین مراکزی مانند آدرس آموزشگاه زبان در اهواز برای شما واجب است. بنابراین تیم حرفه‌ای ما مشخصات مؤسسه‌ها مانند اسم، آدرس و شماره تماس آموزشگاه زبان در اهواز را در یک جدولی جمع‌آوری کرده است.

مطمئناً با وجود این اطلاعات، خیلی آسان می‌توانید یک مجموعه یا مرکز آموزش زبان در اهواز را جهت یادگیری زبان دوم یا سوم انتخاب کنید.

اسم آموزشگاه آدرس موسسه شماره تلفن
آموزشگاه زبان مهر آفرین اهواز اهواز، باهنر، صد دستگاه کوی شهروند خیابان ۱ پلاک ۴۴ ۰۹۳۹۶۱۰۱۸۰۸

۰۶۱۳۲۲۸۰۰۷۵

مرکز فوق تخصصی آموزش زبان نخل دانش اهواز اهواز، پادادشهر، خیابان ۱۰، پلاک ۱۷۲، روبه روی دارایی ۰۹۱۶۳۱۸۱۹۹۸

۰۶۱۳۵۵۳۹۲۳۷

موسسه زبان های خارجه پارس اهواز اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۳ شرقی ۰۶۱۳۳۹۲۵۱۴۱
آموزشگاه زبان ایرانیان گستر اهواز اهواز، زیتون کارمندی، خیابان هدایت بین زیتون و زیبا ۰۶۱۳۴۴۴۱۲۳۰
آموزشگاه زبان گویا اهواز شعبه کیان آباد: کیان آباد خیابان سپهری بین وهابی و کیان آباد

شعبه زیتون : اهواز، زیتون کارمندی، خیابان زمرد، نبش فیاض

۳۳۹۰۵۰۳۹

۳۴۴۴۶۰۹۹

آموزشگاه زبان های خارجی فراگیر اهواز اهواز، فلکه فرودگاه بین وطن و زاهد نبش مبل لمکده ۰۶۱۳۴۴۴۰۷۸۴
آموزشگاه اندیشه پارسیان و سرای سخن اهواز اهواز، سلطان منش، خیابان ۱۴ مرداد پلاک ۳۷ ۰۶۱۳۲۲۵۵۵۵۴

۰۹۱۶۵۲۰۲۰۶۳

زبانکده مهاجر اهواز اهواز، بلوار سپیدار، روبروی کوی پلیس ۰۶۱۳۲۲۷۳۲۳۸
کانون زبان دی نوین اهواز اهواز، پادادشهر، خیابان ۱۰، روبروی مجتمع هیراد ۰۶۱۳۵۵۴۷۴۸۱

۰۶۱۳۵۵۴۷۴۸۲

آموزشگاه زبانهای خارجه پسرانه پویا اهواز اهواز، گلستان، خیابان اردیبهشت، بین آذر و دی، پلاک ۲۱۷ ۰۶۱۳۳۳۲۵۷۲۶
آموزشگاه زبان ملل اهواز اهواز، زیتون کارمندی، خیابان کمیل بین زاویه و انوشه ۰۶۱۳۴۴۴۹۶۱۷

۰۶۱۳۴۴۴۹۵۳۸

آموزشگاه زبان پل اهواز اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۳ شرقی اصلی مارون پلاک ۶ ۰۶۱۳۳۹۱۷۷۵۹

۰۶۱۳۳۹۱۸۷۷۷

آموزشگاه زبان رویش اندیشان رادوین اهواز اهواز، شریعتی جنوبی بعد از ۱۶ متری اول بین خیابان ابراهیمی و نبوی پلاک ۱۵۵۸ ۰۹۰۵۸۵۷۲۰۱۷
آموزشگاه زبان های خارجه سپاهان اهواز اهواز، فاز دو پادادشهر، ایستگاه ۶ خیابان ۴۵ ۰۶۱۳۳۳۳۶۵۳۳

۰۶۱۳۳۹۲۵۱۴۱

آکادمی زبان های خارجی سخنوران اهواز اهواز، زیتون کارمندی، خیابان کمیل نبش زیتون روبروی فلکه پارک جنب پاساژ خجسته طبقه اول ۰۶۱۳۴۴۵۸۷۴۸
مرکز آموزش زبان کیانپارس اهواز اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان غربی، پلاک ۹۲ ۰۶۱۳۳۷۳۱۵۴۸

۳۳۳۳۴۸۴۵

آموزشگاه زبان و کامپیوتر ابرار جنوب اهواز اهواز، کیانپارس، فلکه دوم، جنب اسناد پزشکی ۰۶۱۳۳۳۳۳۳۷۳
کانون زبان های خارجه نمونه ایرانیان اهواز اهواز، گلستان، بوستان، بین خ کارون و بوستان ۴ ۰۶۱۳۳۳۲۴۱۹۹
کانون زبان دی نوین اهواز اهواز، پادادشهر، خیابان ۱۰، روبروی مجتمع هیراد ۰۶۱۳۵۵۴۷۴۸۱

۰۶۱۳۵۵۴۷۴۸۲

آموزشگاه زبان ادیبان اهواز اهواز، زیتون کارمندی، خیابان فیاض بین خیابان زهره و زاویه پلاک ۲۰ ۰۶۱۳۴۴۳۳۷۵۶

۰۶۱۳۴۴۳۲۹۶۶

آموزشگاه زبان امروز اهواز اهواز، گلستان، خیابان شیراز شرقی نبش آبادان، طبقه فوقانی پلاک ۱۵۵ ۰۹۳۹۳۰۱۴۹۷۷

۰۶۱۳۳۲۱۱۰۷۹

زبانکده شهید ویسی اهواز اهواز، امانیه، فلکه ساعت، خیابان خرم، پلاک ۴، روبه روی سازمان آموزش و پرورش، نرسیده به فروشگاه رزمندگان ۰۶۱۳۳۳۳۰۴۷۸
آموزشگاه زبان کیش اهواز اهواز، کیانپارس، انتهای خیابان اسفند شرقی، پلاک ۱/۲ ۰۶۱۳۳۳۸۲۹۴۴

شارینو

اگر علاقه‌مند به یادگیری موسیقی یا آواز هستید، حتماً مقاله آموزشگاه موسیقی در اهواز را با دقت مورد مطالعه قرار دهید. زیرا مطالب کاربردی این مقاله، مسیر ثبت نام در بهترین آموزشگاه موسیقی را برای شما آسان می‌کند.

مطمئناً شما نیز مانند دیگر رانندگان باتجربه احتمال تصادف در جاده را همیشه در نظر می‌گیرید. در چنین شرایطی داشتن اطلاعاتی درباره امداد خودرو اهواز یا مکانیک سیار در اهواز، جهت رفع مشکل لازم خواهد بود.

امروزه استفاده از خدمات شرکت نظافتی در اهواز و قالیشویی در اهواز با توجه به مشغله‌های کاری شما و دیگر اعضاء خانواده ضروری است. پس از برقراری تماس با این شرکت‌های خدماتی، آن‌ها نیرو‌های کارآزموده را اعزام می‌کنند تا تمیزی را برای خانه شما به ارمغان بیاورند.

بدون تردید پس از خراب شدن لوازم خانگی با افراد تعمیرکار تماس می‌گیرد، در چنین شرایطی آشنایی کامل شما با فرایند تعمیر و علت خرابی می‌تواند برای شما کمک‌کننده باشد.

بنابراین مقالاتی تحت عنوان تعمیر جاروبرقی در اهواز، تعمیر آبگرمکن در اهواز و تعمیر آیفون تصویری در اهواز را مانند دیگر مطالبمرنبط با تعمیر لوازم خانگی شارینو به خوبی مطالعه کنید. تیم حرفه‌ای شارینو در زمینه طراحی سایت در اهواز و ادمین اینستاگرام در اهواز یاری‌گر شما در مسیر موفقیت کسب و کارتان خواهند بود.

مرکز لیزر در اهواز، آموزشگاه فنی در اهواز، رستوران‌های اهواز، پزشک تغذیه در اهواز و کافه‌های اهواز جذاب‌ترین مقالات بلاگ شارینو هستند. هنگام ورود به این سایت جذاب و مطالعه آن‌ها، اصلاً متوجه گذر زمان نمی‌شوید.

سخن پایانی

در صورتی که علاقه‌مند با یادگیری زبان خارجی مانند انگلیسی هستید، حتماً در‌ ایده‌آل‌ترین آموزشگاه زبان در اهواز ثبت نام کنید. وجود اساتید برجسته در مؤسسه همراه با فضای آموزشی مناسب، باعث می‌شوند که دوره‌های یادگیری زبان را به سرعت طی کنید.

سپس می‌توانید در آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس شرکت کرده و با اخذ مدرک آیتلس در اهواز، فرصت‌های شغلی بهتری برای کسب درآمد برای خود ایجاد کنید.

سؤالات متداول

  1. در آموزشگاه زبان چه زبان‌های تدریس می‌شود؟

روسی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی

  1. هزینه هر جلسه حضور در کلاس‌های نیمه خصوصی انگلیسی در مؤسسات زبان اهواز چقدر است؟

۴۲۰۰۰۰ تومان

  1. ویژگی های ‌ایده‌آل‌ترین آموزشگاه زبان اهواز شامل چه مواردی می‌شود؟

بهره‌مندی از اساتید برجسته، محیط آموزشی مناسب، تجهیزات آموزشی به روز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *