آموزشگاه موسیقی در اهواز

در صورتی که به دنبال یادگیری موسیقی به شکل کاملاً حرفه‌ای هستید، حتماً از خدمات آموزشگاه موسیقی در اهواز بهره ببرید. مدیران آموزشگاه‌ها و مؤسسه موسیقی در اهواز به واسطه داشتن پرسنل مجرب، اساتید حرفه‌ای و محیط آرام شرایط لازم برای آموزش موسیقی را برای شما فراهم کرده است.

احتمالاً فرایند جستجو یک مؤسسه مناسب جهت یادگیری موسیقی با وجود آموزشگاه‌های بسیار در شهر اهواز، برای شما کمی دشوار خواهد بود. تیم حرفه‌ای و تخصصی ما با تهیه یک مقاله کامل درباره آموزشگاه موسیقی در اهواز، این مسئله (فرایند انتخاب آموزشگاه) را برای شما آسان کرده است.

در صورت علاقه‌مندی به آگاهی درباره بهترین مرکز آموزش موسیقی در اهواز، تا انتها مطلب همراه ما بوده و از مطالعه آن نهایت لذت را ببرید.

چگونه ساز موسیقی مناسب انتخاب کنیم؟

آموزشگاه موسیقی در اهواز

از مهم‌ترین موضوعاتی که هنگام ثبت نام در آموزشگاه موسیقی در اهواز با آن روبرو خواهید شد، انتخاب ساز مورد علاقه جهت آموزش است. وجود مشاوران و مدیران توانمند آموزشگاه‌های موسیقی شهر اهواز، با ارائه راهنمایی‌ها روند انتخاب را کمی آسان می‌کنند.

این عزیزان اطلاعات مفید و کاربردی درباره انواع ساز‌ها با شما و فرزند‌تان می‌دهند تا از بین ساز‌های مختلف، ساز مورد علاقه خود را راحت‌تر انتخاب کنید. اما شما باید در زمان انتخاب ساز برای آموزش چند نکته را رعایت کنید که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • علاقه شخصی: بدون تردید توجه به علاقه شخصی و در نظر گرفتن این مسئله، فرایند انتخاب ساز برای آموزش را آسان می‌کند.
  • تعیین هدف: مدیر آموزشگاه موسیقی در اهواز از شما سؤال می‌کند که هدف فرزند شما از یادگیری موسیقی چیست؟ آیا می‌خواهد فقط نوازندگی یاد بگیرد؟ یا در کنار نوازندگی قصد دارد آواز بخواند؟ بدون شک او با توجه به پاسخ‌ها، راهنمایی‌های لازم را برای انتخاب ساز به شما ارائه می‌دهد تا بهترین انتخاب برای آموزش ساز را داشته باشید.
  • قیمت ساز: مشاور آموزشگاه موسیقی در اهواز به شما بیان می‌کند که در صورتی که فرزند شما برای اولین بار است که می‌خواهد ساز یاد بگیرد، بهتر است سراغ ساز‌های گران قیمتی مثل پیانو یا ویولن نروید؛ بنابراین توجه به قیمت ساز، از نکات مهم هنگام انتخاب ساز است.
  • توان جسمی: آموزش و یادگیری برخی از ساز‌ها، نیاز‌مند توان فیزیکی و جسمی بسیار است. در زمان انتخاب ساز برای فرزند خود، حتماً این نکته را مد نظر قرار دهید تا بعد‌ها دچار پشیمانی نشوید.
  • کسب اطلاعات: اگر شما قبل از حضور در آموزشگاه موسیقی اطلاعات لازم درباره انواع ساز‌ها، آواز و سبک‌های موسیقی داشته باشید؛ فرایند انتخاب ساز جهت یادگیری آسان‌تر می‌شود.

مشخصات ‌بهترین آموزشگاه موسیقی در اهواز

امروزه بسیاری از خانواده‌ها به دنبال یک آموزشگاه موسیقی در اهواز هستند تا فرزند‌شان آموزش‌های کاملی درباره نواختن یک یا چند ساز را بیاموزند. بدون تردید آن‌ها در مسیر پیدا کردن‌ ایده‌آل‌ترین آموزشگاه موسیقی، باید مشخصات متعددی را مد نظر قرار دهند.

در ادامه با برخی از مهم‌ترین مشخصات و ویژگی‌های بهترین و برترین آموزشگاه موسیقی در اهواز آشنا خواهید شد.

بهره‌مندی از مجوز رسمی

یکی از مهم‌ترین و در عین حال اولین ویژگی‌های یک آموزشگاه موسیقی ایده‌آل، مجوز رسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است. در صورت وجود این مجوز در آموزشگاه انتخابی خیال شما از هر لحاظ راحت خواهد بود. زیرا فرزند شما برای یک دوره مشخص باید در آن مجموعه جهت یادگیری موسیقی حضور داشته باشد.

محیط مناسب و امن آموزشگاه

آموزشگاه موسیقی در اهواز

از تأثیرگذار‌ترین عوامل هنگام انتخاب بهترین آموزشگاه موسیقی، محیط مناسب و امن خواهد بود. کلاس‌های آموزشگاه موسیقی در اهواز باید به اندازه مناسب از یکدیگر فاصله داشتن باشند تا صدا‌های ساز‌ها، مانع یادگیری و تمرکز هنرجویانی مانند فرزند شما نشود.

همچنین در بهترین مجتمع موسیقی در اهواز، ساز‌های موسیقی مانند پیانو باید وجود داشته باشند. زیرا هنرجو نمی‌تواند‌ سازی‌های مانند پیانو را به دلیل ابعاد بزرگ و وزن سنگین با خود حمل کند. از دیگر شرایطی که محیط آموزشگاه باید از آن برخوردار باشد، شامل لیست زیر می‌شود:

  • وجود یک یا چند سالن بزرگ جهت تجمع هنرجویان
  • بهره‌مندی از سیستم گرمایشی و سرمایشی

وجود مدیر توانمند

از دیگر مشخصات ‌ایده‌آل‌ترین آموزشگاه موسیقی در اهواز، وجود مدیر توانمند و کارآمد است. وجود این مدیر توانمند باعث می‌شود که آموزشگاه از هر نوع بی‌نظمی و نارضایتی به‌دور باشد. مطمئناً مدیر نالایق و بی‌تجربه، در روند یادگیری موسیقی فرزند شما خلل ایجاد می‌کنند.

مدیر کاربلد و باتجربه آموزشگاه موسیقی در اهواز، بهترین اساتید این حوزه را استخدام می‌کند. در نتیجه این اساتید برجسته با آموزش‌های باکیفیت خود، باعث می‌شوند که فرزند شما در کنار دیگر هنرجویان، خیلی سریع پله‌های موفقیت را طی کند.

فروش سازه‌های موسیقی

تقریباً همه هنرجویان پس از ثبت نام به دنبال یک فروشگاه یا مرکز فروش معتبر برای خرید ساز مورد علاقه خود هستند. در نتیجه، آموزشگاه موسیقی با تأمین این مرکز و ارائه ساز با ضمانت نامه، این دغدغه هنرجو را برطرف می‌کند.

آموزش همه ساز‌های موسیقی

از نظر متخصصان حوزه موسیقی آموزشگاهی برای آموزش مناسب خواهد بود که در آن همه ساز‌های ایرانی، کوبه‌ای، خارجی، ضحی، آرشه‌ای و دهانی تدریس شود. بدون تردید در این شرایط هنرجو خیلی راحت می‌تواند از بین کلاس‌های مختلف آموزشگاه موسیقی در اهواز، ساز مورد علاقه خود را انتخاب کند.

ارائه مدرک معتبر

مدیر آموزشگاه موسیقی به شما هنگام ثبت نام، بیان می‌کند که پس از پایان دوره، فرزند شما مورد سنجش و آزمون قرار می‌گیرد. در صورت کسب نمره قبولی، به او یک مدرک معتبر و رسمی ارائه می‌شود.

وجود اساتید حرفه‌ای

آموزشگاه موسیقی در اهواز

بدون شک از اصلی‌ترین جزء‌ها در یادگیری موسیقی، وجود استاد حرفه‌ای و ماهر است. بنابراین مدیر آموزشگاه موسیقی در اهواز با استخدام بهترین اساتید، شرایط لازم برای آموزش موسیقی فرزند شما را فراهم می‌کنند.

از مهم‌ترین معیار‌های که مدیر آموزشگاه هنگام استخدام استاد باید به آن توجه کند، شامل لیست زیر می‌شود:

  • منظم بودن
  • بهره‌مندی از تحصیلات آکادمیک از بهترین دانشگاه‌ها و مؤسسات موسیقی
  • باتجربه بودن
  • تعهد و پایبندی به اخلاق
  • بهره‌مندی از انواع تأیید‌ها و مدارک مرتبط با موسیقی

برگزاری دوره‌های موسیقی در اهواز

آموزشگاه موسیقی در اهواز جهت یادگیری موسیقی ‌ایده‌آل خواهد بود که امکان آموزش را برای تمام رده‌های سنی را از سطوح مبتدی تا حرفه‌ای فراهم کند. یادگیری موسیقی سن و سال نمی‌شناسد.

احتمالاً پس از ثبت نام فرزند خود در یکی از دوره‌های آموزشگاه و مشاهده پیشرفت او در نواختن ساز، شما نیز علاقه‌مند به یادگیری می‌شوید. در چنین شرایطی اگر آموزشگاه موسیقی انتخابی، امکانات لازم را برای آموزش به شما را فراهم کند؛ حتماً خوشحال شده و در دوره‌های آن شرکت خواهید کرد.

دریافت هزینه منصفانه

در بین تمام مؤسسات موسیقی، آموزشگاهی بهترین است که در برابر ارائه انواع خدمات، هزینه منصفانه را از هنرجو دریافت کند. طی سال‌های گذشته شرایط اقتصادی تمام افراد جامعه رو به افول بوده و در نتیجه مردم دیگر توان اقتصادی سال‌های قبل خود را ندارند.

اکنون اگر مدیر آموزشگاه موسیقی در اهواز مقابل خدماتی که به هنرجو ارائه می‌دهد، شهریه و هزینه منصفانه طلب کند؛ باعث می‌شود که تعداد بیشتری از افراد علاقه‌مند به یادگیری موسیقی، در کلاس‌های مؤسسه ثبت نام کنند.

در آموزشگاه‌های موسیقی اهواز چه سازهایی آموزش داده می‌شوند؟

بهتر است که قبل از ثبت نام در آموزشگاه‌های موسیقی، آشنایی مختصری به ساز‌های موسیقی و صدا‌های مخصوص آن‌ها داشته باشید. مطمئناً این آشنایی باعث می‌شود که فرایند انتخاب ساز جهت آموزش در آموزشگاه موسیقی در اهواز برای شما راحت‌تر صورت بگیرد.

در ادامه با برخی از مهم‌ترین ساز‌های که مؤسسات و آموزشگاه موسیقی در اهواز برای آموزش انتخاب کرده‌اند، بیشتر آشنا خواهید شد.

ساز سنتور

ساز سنتور محبوب مردم اروپایی شرقی دارای بدنه و عرشه‌ای از جنس چوب است. سازنده این ساز محبوب رشته‌های را بین عرشه کشیده و سپس این سیم‌های فولادی را به گروه‌های ۳تایی تقسیم‌بندی می‌کند. سیم‌های به گونه‌ای هماهنگ صدا تولید می‌کنند.

اگر فرزند شما علاقه‌مند به یادگیری و نواختن این ساز دل‌نشین است، حتماً از مدیر آموزشگاه موسیقی در اهواز تقاضا کنید که نام او را زیر نظر یکی از بهترین اساتید آموزش سنتور در مؤسسه خود بنویسد. بدون شک پس از مدت زمان کوتاهی شما شاهد پیشرفت فرزند خود در زمینه نواختن این ساز زیبا خواهید بود.

ساز تار

از قدیمی‌ترین ساز‌های مردم ایران زمین، تار بوده و موسیقی‌دانان هنگام نواختن آن از مضراب استفاده می‌کنند. ساختار ساز تار بسیار پیچیده بوده و دارای اجزاء مختلفی است که اصلی‌ترین آن‌ها، عبارت هستند از:

  • نقاره
  • سیم گیر
  • دسته
  • سرپنجه
  • سیم گیر
  • مضراب

بسیاری از موسیقی‌دانان از این ساز در موسیقی سنتی، ایرانی، تلفیقی و حتی پاپ بهره می‌برند. بدون شک یادگیری و نواختن این ساز نیاز‌مند مهارت بسیار بوده و بهترین راهکار برای یادگیری، مراجعه به بهترین آموزشگاه موسیقی در اهواز است.

اساتید حاذق و ماهر در این مجموعه‌ها، تمام تجربیات خود را در زمینه آموزش تار در اختیار هنرجویانی مانند فرزند شما قرار می‌دهند تا این ساز همچنان زیبا و دل‌انگیز نواخته شود.

ساز هنگ درام

ساز هنگ درام به تازگی توانسته است جایگاهی ویژه‌ای در عرصه موسیقی برای خود رقم بزند. این ساز با دست نواخته شده و جنس آن نیز از فولاد است. ساز هنگ درام، یک ساز استاد محور شناخته شده و باید برای یادگیری به آموزشگاه موسیقی مراجعه کرد.

در صورتی که فرزند شما نیز علاقه‌مند به یادگیری این ساز خوش نوا است، حتماً در یکی از بهترین مؤسسات و آموزشگاه موسیقی در اهواز ثبت نام کنید تا روند آموزش این ساز را سپری کند.

سازدهنی

آموزشگاه موسیقی در اهواز

از ساز‌های محبوب بادی، سازدهنی است که با وجود کوچک بودن، صدای فوق‌العاده زیبایی دارد. این ساز در سال‌های گذشته طرف‌داران بسیاری در ایران و خارج پیدا کرده است. بسیاری از هنرجویان آموزشگاه موسیقی در اهواز، علاقه‌مند به یادگیری و نواختن این ساز بادی کوچک هستند.

ساز ویولن

آیا تا به امروزه ساز ویولن را از نزدیک و به شکل دقیق مشاهده کرده‌اید؟ این ساز به صورت بیضی شبیه به آرشه بوده و در طرفین دارای فرورفتگی‌های به شکل مساوی است. متریال استفاده شده در تولید ویولن تأثیر بسیار زیادی بر قدرت و تن صدای که ساز از خود ساتع می‌کند، دارد.

یکی از گران‌ترین ساز‌های حال حاضر در عرصه موسیقی است؛ اما با وجود این قیمت زیاد، تعداد زیادی علاقه‌مند به یادگیری و نواختن نوای فوق‌العاده آن هستند.

ساز کالیمبا

ساز کالیمبا، ساز محبوب بومیان آفریقایی بوده و از خانواده ساز‌های تیغه‌ای خود صدا خواهد بود. از نظر ظاهر بسیار شبیه به پیانو بوده و طی سال‌های اخیر طرف‌داران بسیار پیدا کرده است. احتمالاً مدیر آموزشگاه موسیقی در اهواز یادگیری این ساز را به شما و فرزند‌تان پیشنهاد می‌دهد.

مطمئناً در صورت انتخاب این ساز از سوی شما، بهترین اساتید ساز کالیمبا فرایند آموزش را برعهده گرفته و شما خیلی زود متوجه مهارت کودک خود در نواختن کالیمبا می‌شوید.

ساز گیتار

از محبوب‌ترین ساز‌های موسیقی در سراسر دنیا، گیتار بوده و امروزه دیگر هیچ کنسرتی بدون این ساز، برگزار نمی‌شود. در صورتی که علاقه‌مند به یادگیری این سایز محبوب هستید می‌توانید در کلاس‌های اساتید مخصوص آن در آموزشگاه موسیقی در اهواز ثبت نام کنید.

البته به این نکته توجه داشته باشید که ساز گیتار انواع مختلفی داشته و اصلی‌ترین آن‌ها، عبارت هستند از:

  • گیتار روسی
  • گیتار الکتریک
  • گیتار آکوستیک
  • گیتار اسپانیایی
  • گیتار بیس

در بین انواع مختلف گیتار، بیس و الکتریک محبوب‌تر از بقیه بوده و احتمالاً فرزند شما نیز مانند دیگر هنرجویان یکی از این دو نوع ساز گیتار را برای یادگیری انتخاب می‌کند.

اما از ساز‌های دیگری که آموزشگاه موسیقی در اهواز، فرایند آموزش آن‌ها را فراهم کرده‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساز پیانو
  • ساز دف
  • ساز سه تار
  • ساز تمبک
  • ساز فلوت
  • ساز ساکسیفون
  • ساز ویولن سل
  • ساز تنبور
  • ساز کمانچه

همچنین در این آموزشگاه‌ها آموزش سلفژ و آواز نیز ارائه می‌شود. اگر کودک شما علاقه‌مند به یادگیری سلفژ یا آواز است، خیالتان راحت باشد؛ زیرا امکان آموزش او در آموزشگاه موسیقی در اهواز به خوبی فراهم شده است.

خدمات آموزشگاه‌های موسیقی در اهواز

خدمات آموزشگاه‌های موسیقی در اهواز

آموزشگاه موسیقی در اهواز به هنرجویان خود، خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. از اصلی‌ترین خدماتی که در آموزشگاه موسیقی در اهواز می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • آشنایی با مفاهیم مختلف موسیقی
  • آموزش ساز و آواز در کنار تمرین صدا
  • باز کردن دریچه‌های تازه موسیقی به روی هنرجویان کودک و بزرگسال
  • آماده کردن کودکان جهت ورود به مدارس موسیقی
  • گسترش ذوق هنری هنرجویان موسیقی
  • توسعه و گسترش مهارت‌های موسیقی در کودکان به گونه‌ای خلاقانه
  • ایجاد هماهنگی بین کودکان و ویژگی‌های مدارس موسیقی

هزینه دوره‌های آموزشگاه‌های موسیقی در اهواز

مدیران آموزشگاه موسیقی در اهواز برای تعیین هزینه و شهریه، یک سری فاکتور‌ها را در نظر می‌گیرند. در ادامه با برخی از اصلی‌ترین فاکتور‌های تعیین‌کننده هزینه و شهریه آموزشگاه موسیقی، بیشتر پرداخته شده است.

نوع دوره و ساز درخواستی

مدیر آموزشگاه لیست دوره‌های آموزشی موسیقی در اهواز را در کنار لیست ساز‌ها، در اختیار شما قرار می‌دهد. البته او به شما اعلام می‌کند که برخی از ساز‌ها دارای پیچیدگی خاصی بوده و نیاز‌مند حضور فرزند شما در دوره‌های مختلف آموزشی است.

در نتیجه این عامل در تعیین هزینه و شهریه پرداختی شما به مدیر مؤسسه تأثیر دارد.

مدت زمان کلاس

مدیر آموزشگاه به شما هنگام ثبت نام بیان می‌کند که هر اندازه مدت زمان حضور فرزند‌تان در کلاس درس موسیقی بیشتر باشد، به همان اندازه هزینه و شهریه دریافتی از شما افزایش پیدا می‌کند. در حالت عادی مدت زمان کلاس‌های که بزرگسالان در آن حضور دارند، ۹۰ دقیقه است.

اما کودکان خردسال حدود ۳۰ دقیقه در کلاس‌های موسیقی آموزش می‌بینند. البته زمان حضور هنرجو در کلاس، بستگی به نوع ساز و همچنین وقت استاد نیز دارد.

آنلاین یا حضوری بدون کلاس‌ها

در دوران پاندمی کرونا بسیاری از آموزشگاه‌های موسیقی، دوره‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین برگزار کردند. مطمئناً این دور‌ها از نظر شهریه و دریافت هزینه، بسیار ارزان‌تر از دوره‌های حضوری بودند. پس از فروکش کردن پاندمی و به دلیل استقبال بسیار هنرجویان از کلاس‌های آنلاین، آموزشگاه‌ها این شیوه تدریس را ادامه دادند.

البته حضور در کلاس‌های آنلاین علاوه بر پرداخت هزینه کمتر برای ثبت نام، مزیت‌های دیگری را با خود به همراه دارد که اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در وقت
  • عدم پرداخت هزینه برای ایاب و ذهاب
  • امکان حضور در سر کلاس از هر نقطه‌ای شهر اهواز

برگزاری کلاس گروهی یا حضوری

هزینه دوره‌های آموزشگاه‌های موسیقی در اهواز

در تمام آموزشگاه‌های موسیقی، کلاس‌های گروهی ارزان‌تر از کلاس‌های خصوصی هستند. مشاور و مدیر آموزشگاه موسیقی در اهواز هنگام ارائه راهنمایی مؤثر، به شما بیان می‌کند که ابتدا فرزند خود را در کلاس‌های گروهی ثبت نام کنید تا او مقدمات آموزش ساز انتخابی را به خوبی یاد بگیرد.

در نتیجه این گونه شما هزینه کمتری برای یادگیری او پرداخت می‌کنید. البته پس از حضور او در سطوح بالاتر و حرفه‌ای‌تر، حتماً فرزند خود را دوره‌های کلاس‌های خصوصی ثبت نام کنید تا استاد بهتر با او کار کند. مطمئناً پیشرفت فرزند شما در نواختن ساز، ارزش پرداخت شهریه بیشتر در دوره‌های خصوصی را دارد.

تجربه و تخصص استاد

اساتید ماهر و باتجربه برای ارائه تخصص خود به هنرجویان، از روش‌های و تکنیک‌های مؤثر استفاده می‌کنند؛ بنابراین آن‌ها برای ارائه تجربه، تخصص و مهارت خود به فرزند شما و دیگر هنرجویان، از مدیر آموزشگاه موسیقی در اهواز درخواست دریافت دستمزد بیشتری می‌کنند.

در نهایت مدیر نیز هنگام ثبت نام در کلاس‌های درس موسیقی این اساتید، به شما بیان می‌کند که هزینه و شهریه بیشتری را باید پرداخت کنید تا او بتواند دستمزد اساتید را به طور کامل پرداخت کند.

سطح مبتدی یا حرفه‌ای هنرجو

تمام مؤسسات موسیقی اهواز، یک شهریه ثابت یا پایه برای آموزش موسیقی دارند. سپس با توجه به پیشرفت هنرجو و حضور او در سطوح بالاتر، میزان شهریه نیز افزایش پیدا می‌کند. البته تعرفه شهریه ثابت آموزش‌ سازی مانند پیانو با گیتار متفاوت بوده و حتماً مدیر آموزشگاه موسیقی در اهواز این مسئله را به شما بیان می‌کند.

تعداد جلسات

مدیران مؤسسات و آموزشگاه‌های موسیقی برای اینکه هزینه‌های آموزش و یادگیری موسیقی را کاهش دهند، تعدادی پکیج یا دوره‌های یادگیری را طراحی کرده‌اند. معمولاً تعداد جلسات این دوره‌ها، بین ۴ الی ۸ جلسه است.

در صورتی که شما در رابطه با پرداخت هزینه مشکل دارید، به راحتی می‌توانید فرزند خود را در یکی از این دوره‌ها ثبت نام کنید. او پس از آشنایی با موسیقی و ساز انتخابی، تصمیم می‌گیرد که آیا حاضر به ادامه یادگیری است یا خیر؟

اگر فرزند شما همچنان مایل با یادگیری آن ساز در آموزشگاه بود، حتماً از نظر مالی حمایت لازم را انجام دهید تا فرزند شما در عرصه موسیقی افتخار آفرین شود.

لیست آموزشگاه‌های موسیقی در اهواز

لیست آموزشگاه‌های موسیقی در اهواز

در صورتی که شما و فرزند دلبند‌تان علاقه‌مند به یادگیری و نواختن‌ سازی است، حتماً اسم او را در یکی از بهترین آموزشگاه موسیقی شهر اهواز بنویسید تا زیر نظر اساتید برجسته و محیط امن، روند یادگیری را به راحتی طی کند.

البته برای اینکه فرایند انتخاب شما از بین مؤسسات معتبر آموزش موسیقی، راحت‌تر صورت بگیرد؛ ما جدولی از اسم و آدرس آموزشگاه موسیقی در اهواز را آماده کرده‌ایم. همچنین شماره تماس آموزشگاه موسیقی در اهواز را نیز ضمیمه این جدول کرده‌ایم تا شما سریع با آن‌ها جهت انجام فرایند ثبت نام ارتباط برقرار کنید.

نام آموزشگاه شماره تلفن آموزشگاه آدرس آموزشگاه
آموزشگاه موسیقی اهورا اهواز ۰۶۱۳۲۲۱۱۰۶۲ اهواز، چهارراه نادری، پشت کلیسا، خیابان سراج (منوچهری)، جنب داروخانه دکتر طاهری، ساختمان پارسیان، طبقه دوم
آموزشگاه موسیقی آوا اهواز ۰۹۱۶۹۹۶۰۹۶۰

۰۶۱۳۵۵۳۷۵۰۱

دزفول، پاداشهر، بلوار جوادالائمه، بین ۹ و ۱۰ غربی، مجتمع رسول الله طبقه اول
آموزشگاه موسیقی آدمک اهواز ۰۶۱۳۳۳۸۳۰۴۵ اهواز، کیانپارس، خیابان ۳ غربی، فاز ۱، پلاک ۴۳، طبقه ۲
آموزشگاه موسیقی لگاتو اهواز ۰۶۱۳۴۴۴۹۶۱۵ اهواز، زیتون کارمندی، خیابان حجت، بین زیتون و زمزم، پلاک ۱۴۰
آموزشگاه موسیقی چنگ اهواز ۰۶۱۳۴۴۵۱۴۱۰ اهواز، زیتون کارمندی، خیابان حجت، بین زیتون و زمزم، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۳۰
آموزشگاه موسیقی سارنگ اهواز ۰۹۱۶۹۸۸۸۰۳۳ اهواز، خیابان دکتر شریعتی، جنب بانک رفاه
آموزشگاه موسیقی چهار فصل اهواز ۰۶۱۳۳۳۵۶۰۲۵ اهواز، گلستان، خیابان فروردین، بین آذر و دی، پلاک ۲۵۱
آموزشگاه موسیقی دلنوازان خوزستان ۰۶۱۵۲۲۲۳۱۴۱

۰۹۱۶۰۲۹۱۵۱۷

خوزستان، بازار شهرداری، طبقه فوقانی، بستنی بروجرد
آموزشگاه موسیقی ملودی اهواز ۰۶۱۳۳۹۲۰۸۳۶ اهواز، کیانپارس، بین خیابان ۳ و ۴
آموزشگاه موسیقی سرای هنر کیانپارس ۰۶۱۳۳۹۲۲۰۶۳ اهواز، کیانپارس، خیابان چمران، نبش ۷ شرقی، مجتمع دانا، طبقه اول، واحد ۳
آموزشگاه موسیقی وزیری اهواز ۰۶۱۳۳۳۸۰۰۳۰

۰۶۱۳۳۳۸۸۹۹۳

اهواز، کیانپارس، بین خیابان ۱ و ۲ شرقی، پلاک ۱۶۳

شارینو

آیا علاقه من به یادگیری و تعمیر لوازم خانگی هستید؟ در صورتی که جواب شما مثبت است می‌توانید از بلاگ شارینو در این زمینه کمک بگیرید. تیم تخصصی شارینو با تهیه مطالبی درباره تعمیر پکیج در اهواز، تعمیر تلویزیون در اهواز و دیگر لوازم خانگی، مسیر یادگیری را برای شما هموار کرده است.

بدون شک گردشگران نیاز‌مند به دریافت اطلاعاتی مفید درباره رستوران‌های اهواز و کافه‌های اهواز هستند که شارینو به اهمیت وجود چنین مقالاتی توجه کرده و درباره این موضوعات مطالب کاربردی تهیه کرده است.

 البته شما و دیگر توریست‌ها به واسطه مطالعه مقاله شارینو تحت عنوان سالن‌های زیبایی اهواز و استفاده از خدمات این مراکز می‌توانید با چهره زیبا و جذاب سفر خود را ادامه دهید.

احتمال خراب شدن خودرو یا تصادف ماشین، یک امر کاملاً طبیعی بوده و باید همواره خود را برای این مسئله آماده کنید. مطمئناً داشتن اطلاعات مفید درباره یدک کش در اهواز و مکانیک سیار در اهواز، چنین موقعیتی را برای شما خیلی نگران‌کننده نخواهد بود.

تأسیس کسب و کار جدید همیشه با استرس و نگرانی از آینده همراه است. بدون تردید شما با استفاده از خدمات تخصصی تیم شارینو مانند ادمین اینستاگرام در اهواز، طراحی سایت در اهواز و سئو سایت در اهواز می‌توانید بخش بزرگی از نگرانی بابت آینده کسب و کار جدید خود را از بین ببرید.

البته تیم کاربلد شارینو مطالب جذاب‌تری درباره مرکز لیزر در اهواز، باربری در اهواز، مبل شویی در اهواز، قالیشویی در اهواز و باشگاه بدنسازی در اهواز را برای شما آماده کرده‌اند. شما با مطالعه این مقالات اطلاعات مهیج و کاربردی کسب می‌کنید.

سخن پایانی

در نظر بسیاری از مردم جامعه، نواختن ساز موسیقی همیشه لذت بخش است. در صورتی که شما نیز چنین عقیده‌ای دارید، حتماً از خدمات ارائه شده در آموزشگاه موسیقی در اهواز بهره ببرید. مدیران آموزشگاه با استخدام اساتید برجسته و ایجاد محیط مناسب، فرایند یادگیری موسیقی را برای شما یا فرزند‌‌تان آسان‌تر می‌کنند.

بدون شک پس از اندک زمانی با مشاهده پیشرفت‌های خود یا فرزند‌تان در زمینه نواختن موسیقی، علاقه‌مند‌تر به یادگیری بیشتر خواهید شد.

 

سؤالات متداول

  1. هزینه دوره‌های آموزش موسیقی چقدر است؟

این هزینه بر اساس تعداد جلسات، مدت زمان کلاس، تجربه استاد، نوع ساز و غیره تعیین می‌شود.

  1. گران‌ترین ساز در دنیای موسیقی کدام ساز است؟

ساز ویولن

  1. مهم‌ترین ویژگی‌های یک استاد برجسته موسیقی چیست؟

منظم بودن، باتجربه بودن، تعهد و پایبندی به اخلاق

  1. ساز استاد محور چه نام دارد؟

ساز هنگ درام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *