آموزشگاه موسیقی در کرمان

آموزشگاه موسیقی در کرمان


آموزشگاه موسیقی در کرمان

به نظر شما بهترین آموزشگاه موسیقی در کرمان در بین مؤسسه‌های مختلف کدام است؟ آموزشگاه موسیقی جزو پرطرفدارترین موسسه‌های حال حاضر به شمار می‌رود که روح انسان را جلا می‌دهد و باعث تراوش احساس خوب و دورشدن از نگرانی‌های روزمره می‌شود.

درگیرشدن با این هنر زیبا از فرسودگی روح جلوگیری می‌کند. اگر به این حوزه علاقه دارید و دوست دارید جزو حرفه‌ای‌ترین‌ها باشید، ابتدا باید در مؤسسه موسیقی در کرمان ثبت نام کنید. دوره‌های آموزشی موسسه‌های کرمان جزو بهترین دوره‌های آموزش هنر هستند که مهارت‌های شما را افزایش می‌دهند.

پیدا کردن بزرگ‌ترین مجتمع موسیقی در کرمان مقداری دشواری است؛ زیرا موسسه‌های مختلفی در این حوزه فعالیت می‌کنند؛ اما این مسئله حل شدنی است؛ چون شارینو به صورت کامل این موضوع را بررسی کرده و لیست بزرگی از بهترین آموزشگاه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس دست از خواندن مطالب برندارید.

 

لیست آموزشگاه های موسیقی در کرمان:

 

۰۳۴۳۲۴۵۷۳۱۶ ایران

 

۰۹۱۳۱۹۷۵۵۲۰ سپهر

 

۰۳۴۳۲۶۱۲۷۰۲ سیب

 

۰۳۴۳۲۴۵۳۳۶۶ شباهنگ

 

۰۳۴۳۲۴۴۵۳۵۶ مهروطن

 

۰۹۱۳۲۴۹۰۷۷۳ نغمه

 

۰۳۴۳۲۴۶۰۵۴۱ کامکار 

 

آموزش انواع ساز موسیقی در کرمان

کشور ایران دارای مردمانی است که از دیرباز با شعر و موسیقی درگیر بوده‌اند و هنرمندان فاخری در این حوزه تربیت کرده است. یکی از متداول‌ترین سؤالات مراجعه‌کنندگان برای ثبت نام در این حوزه، این است که در این آموزشگاه‌ها چه نوع سازهایی آموزش داده می‌شوند؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که خدمات آموزشگاه‌های موسیقی در کرمان بسیار متنوع هستند و تمامی سازهای ایرانی و بین‌المللی را آموزش می‌دهند. تنوع در سازهای موسیقی باعث می‌شود که دست شما در انتخاب باز باشد و هر نوع سازی که دوست دارید را آموزش ببینید.

جهت آشنایی بیشتر و بهتر شما با سازهای آموزشگاه موسیقی در کرمان، انواع سازهای مختلفی که در این مراکز آموزش داده می‌شوند و مدارک آن‌ها را دریافت می‌کنید را در ادامه توضیح خواهیم داد.

آموزش گیتار در کرمان

آیا شما هم به یادگیری ساز گیتار علاقه دارید؟ امروزه جوانان زیادی به یادگیری گیتار علاقه دارند و این ساز یکی از محبوب‌ترین سازهای موسیقی است. جایگاه گیتار به این صورت است که حتی یک کنسرت زنده بدون آن برگزار نمی‌شود. این ساز در گروه موسیقی یا تمرین‌های تکی نوازنده نیز کاربرد دارد.

در آموزشگاه موسیقی در کرمان از صفر تا صد انواع گیتارهای روسی، گیتار اسپانیایی، گیتار آکوستیک، گیتار کلاسیک، گیتار بیس و گیتار الکتریک آموزش داده می‌شود و هنرجویان زیادی را دارد. گیتار به سازه باره دار یا میله‌دار معروف است که از ۶ سیم تشکیل شده و باید نوازنده برای نواختن از هر دو دست استفاده کند.

نحوه آموزش در کلاس‌های گیتار به این صورت است که ابتدا با کمک استاد سبک گیتار خود را انتخاب می‌کنید، سپس نحوه درست نشستن و گیتار دست گرفتن را آموزش می‌بینید. مرحله بعدی آموزش نت‌های گیتار، آکوردها و مبحث‌های تخصصی است.

برای اینکه در گیتار زدن به یک سطح خوبی برسید، باید توسط استاد مرکز آموزش موسیقی در کرمان حدود ۳ تا ۶ ماه آموزش ببینید. شما با یک ساعت تمرین گیتار در هر روز و امتحان‌کردن تکنیک‌های سخت و آهنگ‌های جدید به یک نوازنده حرفه‌ای تبدیل می‌شوید.

آموزش ویولن در کرمان

ساز ویولن جزو سازهای گران قیمت است که نوای بسیار دل نشینی دارد و یادگیری آن در آموزشگاه موسیقی در کرمان بسیار لذت بخش است. اصالت ساز ویولن به ایتالیا برمی گردد و جزو سازهای زهی و آرشه‌ای است. می‌توان از این ساز به عنوان تأثیرگذارترین ساز تاریخی یاد کرد که اجرای گروهی و سولو را بی نظیر می‌کند.

ابتدا نوازنده برای نواختن، ساز را روی شانه چپ خود قرار می‌دهد و آرشه را در دست راست خود نگه می‌دارد و نواختن را شروع می‌کند. ویولن جزو سازهای جهانی است که طرف‌داران بسیاری دارد. برای نواختن این ساز بهتر است به بلوغ فکری رسیده باشید؛ در نتیجه رده سنی بالای ۲۵ سال برای این ساز مناسب است.

شکل بدنه ویولن، ماده سازنده و کیفیت لاکی که ساز را پوشانده است در صدای این ساز تأثیر می‌گذارد. کیفیت چوب ویولن‌هایی که در آموزشگاه موسیقی در کرمان از آن استفاده می‌کنند، در میزان قدرت و تن صدای این ساز تأثیر بسیاری می‌گذارد.

آموزش پیانو در کرمان

پیانو جزو سه ساز معروف و پرطرف‌دار در جهان است که با نوای آرام‌بخشی که دارد، بسیاری از افراد را مشتاق به یادگیری می‌کند. لیست دورهای آموزش موسیقی در کرمان برای ساز پیانو بسیار کامل و حرفه‌ای هستند که صفر تا صد پیانو را به صورت اصولی آموزش می‌دهند تا هیچ کم و کاستی در آن نباشد.

ابتدا با قطعات پیانو در آموزشگاه موسیقی در کرمان آشنا می‌شوید. آموزش مقدماتی و اولیه پیانو دشوار نیست و آن را در زمان کمی یاد می‌گیرید. برای اینکه جذابیت نواختن پیانو شما افزایش پیدا کند؛ نکات اصولی، استفاده از قطعات مختلف کلاسیک، پاپ و ایرانی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

۵۲ نت برای یادگیری پیانو لازم است که در حدود ۶ ماه تسلط کاملی بر نت و روان‌خوانی پیدا می‌کنید. البته این زمان بستگی به پشتکار و هوش هنرجو دارد و ممکن است تا ۲ سال نیز طول بکشد. نواختن پیانو در مقایسه با سایر سازها راحت‌تر است و می‌توانید در جلسات اولیه مقدار کمی بنوازید.

آموزش سنتور در کرمان

سنتور جزو سازهای کاملاً ایرانی است که طبق گفته‌ها توسط ابونصر فارابی ساخته شده است و در اروپای شرقی محبوبیت بسیاری دارد. برای نواختن سنتور از دو زخمه چوبی استفاده می‌کنند. آموزش این ساز در آموزشگاه موسیقی در کرمان در مقایسه با سایر سازهای ایرانی به دلیل تعداد سیم‌های زیاد مقداری متفاوت است.

این ساز جزو سازهای زهی – ضربه‌ای قرار می‌گیرد که شکل هندسی دارد. برای یادگیری این ساز ابتدا باید با ساختار فیزیکی و نحوه چیدمان سیم‌های آن آشنا شوید. نحوه نشستن در نواختن این ساز نیز نکته‌ای مهمی است که آوای شما را بی نقص  می‌کند.

سیم‌های سنتور از جنس روکش مسی ساخته شده‌اند که در گروه‌های سه‌تایی قرار می‌گیرند. با چکش مخصوصی که این ساز دارد، نحوه نواختن با چکش در آموزشگاه موسیقی در کرمان آموزش داده می‌شود و صدایی از آن خارج می‌شود. این ارتعاش به سایر سیم‌ها سرایت می‌کند و نوای سنتور زمزمه می‌شود.

آموزشگاه موسیقی در کرمان

آموزش سه‌تار در کرمان

اگر به سازهای عرفانی علاقه دارید، ساز سه‌تار را انتخاب کنید. این ساز جزو سازهای مضرابی است که با ناخن‌های دست راست نواخته می‌شود. علی رغم اسمی که این ساز دارد، از ۴ تار فولادی و برنز ساخته شده است که در طول پنجه تا کاسه نصب می‌شود.

صدای زیر و لطیفی که این ساز دارد، آن را جزو نرم‌ترین سازهای جهان قرار داده است. به دلیل علاقه‌مندان زیادی که این ساز دارد، در تمامی آموزشگاه موسیقی در کرمان آموزش داده می‌شود. قیمت خرید این ساز نیز بسیار مناسب است. اغلب افرادی که در موسیقی مبتدی هستند، از ساز سه‌تار شروع می‌کنند.

آموزش دف در کرمان

در زمان‌های قدیم از دف در مراسم‌هایی نظیر: مولودی، مجالس شعرخوانی و عرفانی استفاده می‌کردند. نوع با کیفیت و مرغوب دف از پوست آهو ساخته می‌شود که صدای دلنوازی دارد. دف جزو سازهای کوبی است که طرف‌داران آن در قاره آسیا و کشورهای اسلامی بیشتر است.

ساختار دف بسیار ساده است و دشواری آشنایی با اجزای مختلف سازهای دیگر را ندارد. هزینه آموزش دف در آموزشگاه موسیقی در کرمان بالا نیست و به راحتی می‌توانید در کلاس‌های آن شرکت کنید.

اجزای دف شامل پوست دف، زنجیرهای دف، قاب، جای شصت دست چپ و گل‌میخ می‌شود. نوای این ساز با ضربه‌های انگشتان دست خارج می‌شود. قطر این ساز از ۲۵ تا ۴۰ سانتی متر و عرض قاب آن ۵ تا ۷ سانتی متر است.

آموزش تمبک در کرمان

اگر به سازهای کوبه‌ای علاقه دارید، می‌توانید تمبک را انتخاب کنید. هر ۱۰ انگشت شما در نواختن این ساز درگیر می‌شود. شکل ساز تمبک شبیه به طبل یا جام است. انواع تمبک‌های یک‌تکه، چندتکه، تمبک ترکه‌ای و تمبک فایبری در آموزشگاه موسیقی در کرمان تدریس می‌شود.

کودکان ۴ سال تا افراد بزرگسال می‌توانند، نواختن این ساز را شروع کنند و هیچ محدودیتی در برگزاری دوره‌های موسیقی در کرمان برای افراد وجود ندارد. ساختار بیرونی تمبک شامل دهانه بزرگ، دهانه کوچک، بدنه دف، پوست دف و نفیر می‌شود. عرض این ساز ۴۵ سانتی متر و قطر آن ۳۰ سانتی متر است.

آموزش تنبور در کرمان

آیا تابه‌حال نام ساز تنبور را شنیده‌اید؟ ساز تنبور به اندازه سازهای گیتار و پیانو معروف نیست؛ اما نوازنده‌های مخصوص به خود را دارد. ظاهر این ساز مانند کاسه گلابی‌شکل است که دسته دارد و از جنس چوب درخت توت ساخته می‌شود. این ساز سه سیم دارد که دو سیم آن اصلی و یک سیم آن واخوان است.

در واقع تنبور جزو خانواده دوتار و سه‌تار قرار می‌گیرد و شامل تنبورهای کاسه‌ای، تنبور چمنی و تنبور گلویی دار می‌شود. این ساز حدود ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر طول دارد. بهتر است آموزش این ساز را تحت نظر استاد آموزشگاه موسیقی در کرمان طی کنید.

آموزش ترومبون در کرمان

اغلب ارکسترهای سمفونیک که در این حوزه فعالیت حرفه‌ای دارند، نمی‌توانند بدون یک صدای قدرتمند لحظات احساسی و غم‌انگیز موسیقی را به شنونده‌های خود منتقل کنند. ساز ترومبون وظیفه انتقال این حس را برعهده دارد. ساز ترومبون انواع مختلفی دارد.

شما می‌توانید آموزش این ساز را در آموزشگاه موسیقی در کرمان سپری کنید تا عضوی از گروه‌های سمفونیک شوید. ساز ترومبون دارای یک لوله ابزار بلند و منحنی است. از ساز ترومبون تنور در موسیقی‌های مدرن استفاده می‌شود؛ اما از ترومبون‌های آلتو و باس استفاده کمتری می‌کنند.

آموزش درام در کرمان

یکی دیگر از محبوب‌ترین سازهای موسیقی کوبه‌ای، ساز درام یا طبل است. سازهای درام برخلاف ظاهر ساده‌ای که دارند، متنوع هستند. رایج‌ترین نوع درامی که در آموزشگاه موسیقی در کرمان آموزش داده می‌شود، درام قاب فلزی یا درام چوبی است که با غشای پلاستیکی یا چرمی پوشیده شده‌اند.

برای تولید صدا از ساز درام، از چوب‌های مخصوص استفاده می‌کنند. نوازنده برای این ساز از دو چوب استفاده می‌کند. در واقع درام ترکیبی از چندین طبل است. این ساز شامل اجزای مختلف دست سنج، پایه و پدال طبل می‌شود.

آموزشگاه موسیقی در کرمان

آموزش کمانچه در کرمان

یکی دیگر از سازهای ایرانی که در آموزشگاه موسیقی در کرمان بسیار متوجه قرار دارد، ساز کمانچه است. ظرافتی که صدای این ساز دارد، نظر هر شنونده‌ای را جلب می‌کند. این ساز از سه قسمت شکم، دسته و سر تشکیل شده است. معمولاً این ساز از درخت توت یا افرا ساخته می‌شود.

این ساز ثبت جهانی شده است و دوره‌های حرفه‌ای برای این ساز برگزار می‌شود تا استعدادهای این حوزه را کشف کنند. این سایز برای شروع نوازندگی مناسب است و شما می‌توانید با قیمت مناسبی سایز کمانچه را خریداری کنید.

آموزش فلوت در کرمان

یکی دیگر از سازهای دهانی که در آموزشگاه موسیقی در کرمان نیز آموزش داده می‌شود، ساز فلوت است. جنس این ساز از چوب است. البته امروزه سازهای فلوت فلزی و نقره‌ای نیز ساخته می‌شوند. فلوت باس، فلوت کنترباس، فلوت آلتو، فلوت کنسرتی و فلوت پیکولو نمونه‌ای از ساز فلوت هستند.

شما با آموزش ساز فلوت در آموزشگاه موسیقی در کرمان می‌توانید به صورت تک نفره یا دو نفره فعالیت کنید. هم‌نوازی در گروه‌های موسیقی با ساز فلوت بسیار دلنشین است.

ویژگی بهترین آموزشگاه موسیقی در کرمان

انتخاب یک آموزشگاه موسیقی در کرمان که حرف اول را در میان آموزشگاه‌های استان می‌زند و اساتید به نامی که در آن تدریس می‌کنند، تأثیر بسزایی در میزان علاقه و تلاش شما در یادگیری موسیقی می‌گذارد. یک آموزشگاه حرفه‌ای در تمامی مراحل آموزش در کنار شماست تا به نتیجه مورد علاقه خود دست پیدا کنید.

اما از نظر شما یک آموزشگاه خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ اغلب افراد نمی‌دانند که یک مؤسسه خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و چه خدماتی را به هنرجویان خود ارائه دهد؛ بنابراین در ادامه مطالب درباره ویژگی‌های اصلی آموزشگاه موسیقی در کرمان صحبت می‌کنیم.

ویژگی بهترین آموزشگاه موسیقی در کرمان

مجوز رسمی آموزشگاه

اولین و مهم‌ترین موضوعی که در انتخاب آموزشگاه موسیقی باید به آن دقت کنید، مجوز رسمی آموزشگاه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ زیرا خود شما یا فرزندتان ساعت‌های طولانی را در آن مرکز سپری می‌کنید، پس باید موسسه‌ای را انتخاب کنید که از لحاظ قانونی مورد تأیید باشد.

مدیریت خوب آموزشگاه

دومین عاملی که شما باید در حین انتخاب آموزشگاه موسیقی در کرمان به آن توجه کنید، مدیریت خوب آموزشگاه است؛ زیرا اگر آموزشگاه توسط یک فرد نالایق و بی‌تجربه مدیریت شود، بی‌نظمی‌ها و نارضایتی‌هایی پیش می‌آید که مانع یادگیری شما می‌شود.

اما در مواقعی که مدیریت برعهده یک فرد باتجربه، لایق و کاربلد است، از اساتید مجرب و حرفه‌ای استفاده می‌شود تا سطح کیفی آموزش هنرجویان روزبه‌روز افزایش پیدا کند و سریع‌تر وارد حوزه فعالیت موسیقی شوند.

فضای مناسب آموزشگاه

محیط آموزش نیز عامل تأثیرگذاری است و موسسه‌ای که به این ویژگی توجه می‌کند، جزو بهترین موسسه‌های آموزش موسیقی قرار می‌گیرد. فضای آموزش باید امن و مناسب باشد و کلاس‌های موسیقی یک آموزشگاه باید از یکدیگر فاصله داشته باشند تا صدای سازها باهم قاتى نشوند.

یک آموزشگاه موسیقی در کرمان باید تمامی سازهای مورد نیاز هنرجو را تأمین کند؛ زیرا برخی از سازها ابعاد بزرگ‌تری دارند و هنرجو نمی‌تواند هر جلسه آن را تا آموزشگاه حمل کند. فضای یک مؤسسه موسیقی باید شاد و سرزنده باشد تا با میل و رغبت بهتری در کلاس‌ها شرکت کنند.

سیستم گرمایشی و سرمایشی در محیط خوب آموزشگاه مؤثر هستند و دغدغه سردی و گرمی هنرجو برطرف می‌شود. یک آموزشگاه حرفه‌ای باید محیطی را برای کارهای گروهی در نظر گرفته باشد تا در زمان تجمع هنرجویان در کنار هم مشکلی ایجاد نشود.

روش آموزشی متنوع آموزشگاه

یکنواخت بودن عامل زوال یادگیری هر نوع مهارت و دانشی است. پس بهترین آموزشگاه موسیقی در کرمان در تدریس سازهای خود از روش‌های آموزشی متنوع و خلاق استفاده می‌کند تا هنرجو جذب تدریس استاد شود. در آموزش سازهای موسیقی باید به توانایی فرد نیز توجه کرد.

ویژگی بهترین آموزشگاه موسیقی در کرمان

فروشگاه لوازم موسیقی آموزشگاه

در اغلب موارد هنرجویان درگیر خرید ساز مورد علاقه خود هستند و نمی‌دانند کدام فروشگاه، سازهای اصل می‌فروشد و ضمانت نامه دارد؛ در نتیجه آموزشگاهی که در خود فروشگاهی دارد که تمامی ملزومات و ادوات موسیقی را می‌فروشد، گلی از گل‌های بهشت است.

برگزاری دوره‌ها برای تمامی سنین در آموزشگاه

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرمان، آموزشگاهی است که برای تمامی سنین، آموزش موسیقی برگزار می‌کند و از سطح مبتدی تا حرفه‌ای را آموزش می‌دهد. این موضوع بسیار مهم است؛ چون علاقه به ساز پیر و جوان نمی‌شناسد و ممکن است از هر قشری درگیر این هنر زیبا شوند.

تدریس تمامی سازها در آموزشگاه

همان طور که گفته شد، ساز انواع مختلفی دارد و تنوع در آن بسیار بالا است. یک آموزشگاه خوب آموزش تمامی سازهای ایرانی و خارجی، دهانی و آرشه‌ای، ضحی و کوبه‌ای را پوشش می‌دهد تا هنرجو ساز مورد علاقه خود را انتخاب کند و در انتخاب دست بازی داشته باشد.

ارائه مدرک معتبر به هنرجو

به نظر شما علاوه بر محیط مناسب و تدریس کلیه سازها، چه عامل دیگری باعث می‌شود که یک آموزشگاه جزو بهترین آموزشگاه موسیقی در کرمان قرار بگیرد؟ ارائه مدرک معتبر و رسمی به هنرجو بعد از طی کردن مراحل آموزش نیز جزو مهم‌ترین ویژگی‌های یک مؤسسه درجه یک است.

هزینه دوره‌های آموزشگاه موسیقی در کرمان

شهریه یک آموزشگاه موسیقی در کرمان چقدر است؟ این شهریه به چه عواملی بستگی دارد؟ مهم‌ترین دغدغه فردی که به دنبال هنر است، نرخ شهریه‌های دوره‌های آموزشی مؤسسه است. در این هزینه عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سن هنرجو: مهم‌ترین عاملی که در میزان شهریه یک کلاس موسیقی تأثیر می‌گذارد، سن هنرجو است؛ زیرا روش آموزش با توجه به سن داوطلب تغییر پیدا می‌کند. هزینه برگزاری کلاس موسیقی برای کودکان بیشتر است؛ چون به میزان صبر و دقت بیشتری نیاز دارد.
  • سطح هنرجو: هرچقدر که سطح هنرجو در موسیقی بالاتر باشد، میزان شهریه پرداختی او نیز بیشتر می‌شود. البته تعرفه شهریه برخی از سازها باهم متفاوت است. به عنوان نمونه: شهریه‌های پیانو و ویولن بیشتر از سه‌تار و دف است.
  • مدت زمان آموزش هنرجو: مدت زمان یک آموزش استاندارد برای افراد بزرگسال حدود ۹۰ دقیقه و خردسال ۶۰ دقیقه است. اگر بنابه‌درخواست خود هنرجو این میزان آموزش بیشتر شود، هزینه شهریه آن نیز بیشتر می‌شود.
  • آنلاین یا حضوری بودن دوره: اصولاً شهریه کلاس‌های آنلاین در مقایسه با کلاس‌های حضوری کمتر است؛ چون برای کلاس‌های آنلاین نیازی به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب ندارید و در وقت هنرجو و استاد صرفه جویی می‌شود.
  • خصوصی یا عمومی بودن دوره: در همه جای دنیا مرسوم است که کلاس‌های خصوصی هزینه بیشتری دارند؛ زیرا استاد تنها برای شما آموزش می‌دهد و تمامی وقت خود را صرف شما می‌کند؛ اما کلاس‌های عمومی هزینه پایین‌تری دارند.
  • مهارت استاد: عامل تعیین کننده دیگر در مقدار هزینه آموزشگاه موسیقی در کرمان، تجربه و مهارت استاد است. استادی که تجربه دارد، مسیر آموزش را برای شما آسان‌تر می‌کند و تکنیک‌های مؤثری را یاد می‌گیرید. به همین دلیل استادان باتجربه شهریه بیشتری دریافت می‌کنند.
  • تعداد جلسات دوره: برای آموزش سازهایی که به جلسات بیشتری نیاز دارند، باید شهریه بیشتری را پرداخت کنید. برای مثال، پیچیدگی ساز ویولن زیاد است و نیاز به جلسات بیشتر دارد.

هزینه دوره‌های آموزشگاه موسیقی در کرمان

می‌رسیم به این موضوع که آیا از هزینه دوره‌های آموزشگاه‌های موسیقی در کرمان اطلاعی دارید؟ دوره‌های متفاوتی در آموزشگاه‌ها برگزار می‌شود که هزینه‌های متفاوتی نیز دارند. در جدول زیر قیمت دوره سازهای مختلف را برای شما آماده کردیم.

نوع ساز قیمت آموزش ساز
دوره گیتار ۱ میلیون تا ۳ میلیون
دوره پیانو ۳ میلیون تا ۴ میلیون
دوره ویولن ۲ میلیون تا ۳ میلیون
دوره تنبک ۱ میلیون تا ۲ میلیون
دوره سه‌تار ۱۳۰۰۰۰۰ تا ۲۳۰۰۰۰۰ تومان
دوره آموزش کودکان جلسه‌ای ۹۰۰ هزار تومان
دوره خصوصی آموزش بزرگسال جلسه‌ای ۱ میلیون تومان

قیمت خرید انواع ساز در کرمان

آیا به دنبال خرید ساز مورد علاقه خود هستید؛ اما از قیمت آن خبر ندارید؟ ممکن است که شما به دنبال خرید ساز برای خود باشید یا بخواهید به فردی ساز هدیه دهید. در این قسمت طبق آخرین تغییرات سال ۱۴۰۲ قیمت خرید انواع سازهای مختلف را در لیست زیر برای شما عزیزان جمع آوری کردیم.

نام ساز قیمت ساز
گیتار ۴ میلیون به بالا
پیانو ۶۰ میلیون به بالا
ویولن ۳ میلیون به بالا
سه‌تار  ۸۰۰ هزار تا ۴ میلیون تومان
سنتور ۳ تا ۸ میلیون تومان
تمبک ۲ تا ۱۵ میلیون تومان
درام ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان
ساکسیفون ۷ تا ۶۰ میلیون تومان
کمانچه ۱ تا ۴ میلیون تومان

لیست آموزشگاه‌های موسیقی در کرمان

هدف ما از ارائه این مقاله، راحتی شماست. به همین منظور لیست آموزشگاه موسیقی در کرمان را به همراه آدرس آموزشگاه موسیقی در کرمان برای شما آماده کرده‌ایم.

برای راحتی بیشتر شماره تماس آموزشگاه موسیقی در کرمان را نیز در لیست قرار داده‌ایم که شما می‌توانید، قبل از مراجعه حضوری از تماس تلفنی استفاده کنید و از شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در دوره‌های آموزشگاه موسیقی در کرمان اطلاعات کاملی به دست آورید.

نام آموزشگاه آدرس آموزشگاه تلفن آموزشگاه
آموزشگاه موسیقی سیب کرمان، بلوار جمهوری، خیابان همتی‌فر، ابتدای چهارراه پزشک ۰۳۴۳۲۶۱۲۷۰۲
آموزشگاه موسیقی سرایش کرمان، خیابان هزار و یک شب، ما بین کوچه ۱۴ و ۱۵، ساختمان تارا ۰۳۴۳۲۴۴۲۳۶۵
آموزشگاه موسیقی شباهنگ کرمان، خیابان هزار و یک شب جنوبی، انتهای کوچه سوم ۰۹۹۱۶۹۱۴۱۴۴
آموزشگاه موسیقی کامکار کرمان، نرسیده به تقاطع امام، سمت چپ، ۷ ساختمان سنگ مرمر ۰۳۴۳۲۴۵۲۶۱۱
آموزشگاه موسیقی ستاره کرمان، خیابان شریعتی، روبه‌روی بیمه ایران ۰۳۴۳۲۴۵۸۰۱۴
کارگاه موسیقی دستان کرمان، خیابان باستانی، ما بین کوچه ۷ و ۸ ۰۳۴۳۳۱۲۹۵۲۸
آموزشگاه موسیقی گل‌پونه‌ها کرمان، خیابان بهمن نیا، ابتدا کوچه ۱، پلاک ۵ ۰۳۴۳۲۴۴۴۷۶۷

لیست آموزشگاه‌های موسیقی در کرمان

شارینو

آیا علاقه دارید در یک رستوران شروع به کار کنید؛ اما اطلاعی از رستوران‌های سطح شهر ندارید؟ مقاله شارینو درباره رستوران‌های کرمان را مطالعه کنید که در آن بهترین رستوران‌های کرمان با شماره تماس و آدرس ذکر شده است که می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید.

آیا به فکر این هستید که برای کسب و کار یا فروشگاه خود سایت راه اندازی کنید؛ اما نمی‌دانید این کار را به چه شرکتی بسپارید؟ پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله طراحی سایت در کرمان بزنید و با تمامی مراحل و قوانین طراحی سایت آشنا شوید و شرکت خود را انتخاب کنید.

آیا قصد دارید در حوزه ادمین اینستاگرام دست به کار شوید؛ اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ مقاله ادمین اینستاگرام در کرمان که شارینو آن را تهیه کرده است را با دقت مطالعه کنید؛ زیرا صفر تا صد این کار را آموزش داده است.

اگر می‌خواهید تعمیر لوازم‌خانگی‌های خود را انجام دهید و دیگر هزینه‌ای بابت تعمیر به تعمیرکار ندهید، حتماً سری به مقاله‌های تعمیر یخچال در کرمان، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان، تعمیر تلویزیون در کرمان و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان بزنید.

همچنین شارینو به فکر تغییر دکوراسیون و زیباتر کردن محیط زندگی شما نیز بوده است، به همین دلیل مقاله‌های تعمیر مبل در کرمان و کابینت سازی در کرمان را آماده کرده است تا با کمک بهترین استادکارها منزل خود را نوسازی کنید.

راننده‌های کامیون یا افرادی که ساعت‌های طولانی در پشت رول هستند، نگرانی خرابی خودروهای خود را در نیمه‌های شب دارند. این افراد باید مقاله مکانیک سیار در کرمان را مطالعه کنند تا نگرانی‌هایشان از بین برود و با نمایندگی‌های مکانیک سیار آشنا شوند.

اگر می‌خواهید سایت شما بازدید زیادی را کسب کند و جزو اولین سایت‌های گوگل باشد، باید از سئو استفاده کنید و قوانین آن را رعایت کنید. مقاله سئو سایت در کرمان تمامی پاسخ‌های شما را در این زمینه برطرف می‌کند.

آیا به فکر امنیت محل کار یا منزل خود هستید؛ اما نمی‌دانید چه کاری انجام دهید؟ پس مقاله دوربین مداربسته در کرمان را مطالعه کنید تا به اهمیت آن پی ببرید و با کمک نصاب حرفه‌ای دوربین خود را نصب کنید.

امروزه لیزر موهای زائد به موضوع با اهمیتی تبدیل شده است که اغلب خانم‌ها به دنبال یک مرکز حرفه‌ای لیزر با قیمت مناسب هستند. مقاله مرکز لیزر در کرمان که شارینو آن را آماده کرده، مخصوص این دسته از افراد است.

اگر به دنبال گذراندن یک‌وقت با دوست یا خانواده خود هستید و نمی‌دانید چه مکانی را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله کافه‌های کرمان را مطالعه کنید تا به راحتی محیط مورد نظر خود را پیدا کنید.

روزبه‌روز درصد استفاده از شرکت‌های نظافتی بالا می‌رود و عده زیادی از افراد شاغل یا پا به سن گذاشته از این شرکت‌ها استفاده می‌کنند تا سریع‌تر خانه تکانی خود را انجام دهند. آدرس شرکت نظافتی در کرمان را می‌توانید از سایت شارینو پیدا کنید.

 

سخن پایانی

شنیدن موسیقی و آواز برای هر کسی لذت بخش است و عده‌ای از این افراد به دنبال آموزشگاه موسیقی در کرمان هستند تا این هنر گوش‌نواز را یاد بگیرند. یک آموزشگاه خوب با استاد با تجربه میزان علاقه و پشتکار شما را در یادگیری موسیقی چندین برابر می‌کند.

در این مقاله درباره آنچه که لازم بود درمورد آموزشگاه موسیقی در کرمان بدانید، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دادیم. همچنین شما را با قیمت روز خرید انواع ساز و دوره‌های مختلف ساز را نیز آشنا کردیم. اگر تجربه‌ای در خرید ساز یا ادوات موسیقی دارید، می‌توانید با ما شریک شوید.

 

سؤالات متداول

۱. تعرفه آموزشگاه موسیقی در کرمان چقدر است؟

به میزان سطح هنرجو، نوع ساز و سن هنرجو بستگی دارد.

۲. چند نت برای یادگیری پیانو وجود دارد؟

۵۲ نت

۳. هزینه خرید ویولن چقدر است؟

سه میلیون به بالا

۴. داشتن مجوز رسمی آموزشگاه موسیقی در کرمان به چه معنا است؟

به این معنا که تمامی فعالیت این مؤسسه مورد تأیید قانون است.

۵. کدام ساز ایرانی ثبت جهانی شده است؟

ساز کمانچه

۶. دوره آموزش گیتار چقدر طول می‌کشد؟

۳ تا ۶ ماه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *