باشگاه بدنسازی در کرمان؛ همان جایی که شما را به اندامی ایده‌آل می‌رساند!

در حال حاضر بهترین مکان برای رسیدن به یک اندام رؤیایی و مناسب، باشگاه بدنسازی در کرمان است که با داشتن مربیان حاذق و امکانات پیشرفته به شما کمک می‌کند به طور منظم در مسیر رسیدن به تناسب بدنی و وزن ایده‌آل خود قدم بردارید.

بدنسازی نوعی هنر ورزشی است و تنها با تلاش و پشتکار و راهنمای افراد حرفه‌ای به دست می‌آید. اگر تصمیم گرفته‌اید که سبک زندگی سالمی‌ داشته باشید و به کمک بدنسازی برای همیشه از شر اضافه وزن یا بیماری‌های مختلف خلاص شوید، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا سری به باشگاه‌های بدنسازی کرمان بزنیم.

ورزش‌های باشگاه بدنسازی در کرمان

پیش از اینکه به معرفی لیست باشگاه بدنسازی در کرمان بپردازیم، تصمیم گرفتیم شما را با شاخه‌های مختلف رشته بدنسازی آشنا کنیم تا در اولین قدم تعیین کنید که به چه ورزشی علاقه‌مند هستید و کدام یک از ورزش‌ها برای شما مناسب‌تر هستند.

رشته‌های بدنسازی شاید در ظاهر شبیه به یکدیگر به نظر بیایند؛ اما باید بدانید هریک از آن‌ها تمرینات و رژیم‌ غذایی مخصوص خود را دارند و مدت زمان دستیابی به آمادگی در هر رشته کاملاً متفاوت است؛ از این رو در ادامه مطلب شما را با انواع رشته‌های ورزشی باشگاه بدنسازی در کرمان آشنا خواهیم کرد.

ورزش‌های باشگاه بدنسازی در کرمان

بدنسازی یا پرورش اندام؛ اندامی‌ زیبا و در عین حال قدرتمند

ورزش بدنسازی را می‌توان به عنوان پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین ورزش باشگاه بدنسازی در کرمان معرفی کرد که در سال‌های اخیر توانسته است چه در بین آقایان و چه خانم‌ها به جایگاه ویژه‌ای برسد. پرورش اندام شامل برنامه‌ای است که فرد باید آن‌ها را به منظور تقویت و رشد عضلات بدن خود به طور منظم پیش ببرد.

هدف از این تمرینات تنها حجیم شدن عضلات و افزایش سایز بدن نیست؛ بلکه ارتقای سطح سلامت در کنار تناسب اندام همان چیزی است که بدنسازان حرفه‌ای به دنبال آن هستند. بدنسازان باید سبک زندگی سالمی‌ داشته و از رژیم‌های سالم بر پایه پروتئین و دیگر مواد مغذی پیروی کنند.

پاورلیفتینگ؛ یکی از قدیمی‌ترین ورزش‌های جهان

از دیگر رشته‌های ورزشی پرطرف‌دار در باشگاه بدنسازی در کرمان باید به پاورلیفتینگ اشاره کنیم که به طور کلی با هدف افزایش حداکثری توان بدنی به‌خصوص در حرکات ترکیبی همچون اسکات، دد لیفت و پرس روی نیمکت صورت می‌گیرد. درواقع هدف اصلی پاورلیفتینگ تولید بیشترین میزان نیروی عضلانی است.

افرادی که در این رشته فعالیت دارند ورزشکارانی هستند که بسیار سخت کار می‌کنند تا حداکثر وزنی که می‌توانند در این حرکات بلند کنند را افزایش دهند. از مزایای اصلی انجام ورزش پاورلیفتینگ باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بهبود روحیه
  • افزایش تراکم استخوان
  • بهبود قدرت عملکردی
  • حفظ و ارتقای سطح سلامت بدن

ورزش‌های باشگاه بدنسازی در کرمان

تمرینات وزنه‌برداری؛ تجربه‌ای چالش‌برانگیز با وزنه

احتمالاً برایتان پیش آمده است که وقتی وارد یک باشگاه بدنسازی در کرمان می‌شوید ببینید که تعدادی از ورزشکاران در حال کار با وزنه و به‌اصطلاح وزنه‌برداری هستند. تمرین با وزنه از دیگر رشته‌های بدنسازی است که در ان ورزشکاران با اجسام سنگین همچون ‌هالتر، دمبل، ماشین‌های وزنه دار و غیره کار می‌کنند.

این رشته ورزشی به افزایش قدرت، عضله‌سازی، استقامت عضلانی و بهبود سلامت بدن کمک چشمگیری می‌کند؛ البته برداشتن وزنه‌های سنگین پارگی‌های میکروسکوپی در سطح عضلات ایجاد می‌کند؛ اما خوشبختانه این پارگی‌ها به سرعت برای ساخت عضلات قوی‌تر ترمیم می‌شوند.

کراس فیت؛ یک ورزش نیست؛ بلکه سبک زندگی است

در باشگاه بدنسازی در کرمان می‌توانید نمونه دیگری از رشته‌های بدنسازی را مشاهده کنید که به نام کراس فیت شناخته می‌شوند. کراس فیت در حقیقت تلفیقی از رشته‌های وزنه‌برداری، ژیمناستیک و تمرین سرعت و استقامت است. در واقع کراس فیت شامل یک برنامه تمرینی با شدت بالا و حرکات چالش‌برانگیز برای قلب است.

کراس فیت بر ۵ فاکتور اصلی آمادگی جسمانی یعنی قدرت، انعطاف، سرعت، استقامت و هماهنگی تأکید دارد و روح این ورزش معتقد است که ما باید آمادگی جسمانی را به عمق تک‌تک سلول‌های خود برده و همواره در هر شرایطی آماده باشیم.

در کراس فیت تمرینات از قبل تعیین نمی‌شوند و مربی باشگاه بدنسازی در کرمان همه چیز را در روز تمرین برای ورزشکار تعیین می‌کند. این ورزش با تمامی‌ بدن‌ها سازگار بوده و حتی خانم‌ها نیز می‌توانند در جلسات گروهی باشگاه بدنسازی در کرمان این ورزش را زیر نظر مربی مجرب انجام دهند.

اگر به دنبال لاغری یا کاهش وزن هستید، ورزش کراس فیت جزو ورزش‌هایی با کالری سوزی بالا است و می‌تواند در رسید به هدفتان و فرم دهی بدن بسیار مؤثر باشد. می‌توانید با مربیان مجرب باشگاه بدنسازی در کرمان مشورت کرده و ببینید متناسب با شرایط شما این ورزش گزینه خوبی است یا خیر.

ورزش‌های باشگاه بدنسازی در کرمان

فیتنس؛ تلفیقی از تمرین منظم و رژیم غذایی سالم

فیتنس از دیگر رشته‌های ورزشی باشگاه بدنسازی در کرمان است که در داشتن اندامی‌ ایده‌آل و مناسب و عمری طولانی به ورزشکاران کمک می‌کند. این ورزش پرطرف‌دار به علت شکل‌دهی مناسب بدن و چربی‌سوزی بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار دارد و در باشگاه‌های بدنسازی و باشگاه ایروبیک بانوان در کرمان ارائه می‌شود.

این ورزش به شما کمک می‌کند در کنار داشتن اندامی‌ مناسب به آمادگی جسمانی خوبی دست پیدا کنید و سطح سلامت خود را ارتقا دهید. همچنین جلسات منظم فیتنس نتایج شگفت‌انگیزی همچون عملکرد مطلوب قلب و عروق، انعطاف پذیری، قدرت بدنی بالا، افزایش سرعت و استقامت عضلات را نیز به دنبال دارند.

تی آر ایکس؛ تمرینی سریع و مؤثر برای تمام بدن

از دیگر رشته‌های باشگاه بدنسازی در کرمان باید به رشته تی آر ایکس اشاره کنیم که به عنوان یک ورزش نوین و مؤثر شناخته می‌شود. تی آر ایکس یا تمرین مقاومتی تمام بدن، نوعی تمرین تعلیق بوده که در آن از وزن بدن برای مقاومت استفاده می‌شود.

این تمرینات برای ثبات مرکزی، قدرت تعادل و انعطاف پذیری بدن بسیار مفید هستند و در آن‌ها از بند تی آر ایکس برای انجام حرکات تعادلی و قدرتی استفاده می‌شود. اگر قصد کاهش چربی بدن و بهبود قدرت و استقامت عضلات خود را دارید، این ورزش یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

تی آر ایکس برای هر ورزشکاری با هر میزان سابقه تمرینی مناسب بوده و به ورزیده کردن شکم و کمر و رسیدن به اندام مناسب در کوتاه مدت کمک می‌کند. برای بهتر نتیجه گرفتن از این ورزش بهتر است از طریق مشورت با مربی خود این ورزش را به صورت ۳ جلسه تمرین یک ساعته در هفته به همراه یک برنامه غذایی منظم پیش ببرید.

ورزش‌های باشگاه بدنسازی در کرمان

پیلاتس؛ یک ورزش فوق‌العاده برای جسم و روح

در این بخش از معرفی رشته‌های باشگاه بدنسازی در کرمان لازم دیدیم شما را با یک ورزش مؤثر و بی‌نظیر به نام پیلاتس آشنا کنیم. این ورزش به شما کمک می‌کند اندامی ‌آماده‌تر و انعطاف‌پذیرتر داشته باشید و از درد‌های لگن، ستون فقرات، کمر و دیگر مشکلات در امان بمانید.

پیلاتس نوعی تمرین ذهنی و جسمی‌ است و کمک می‌کند روی احساسات خود تمرکز بیشتری داشته باشید و آگاهی بدن را افزایش دهید. این ورزش حسابی شما را سرحال آورده و برای داشتن بدنی سالم و اندامی‌ مناسب می‌تواند مؤثر باشد.

پیلاتس برای تمامی‌ سنین مناسب است؛ اما بیشتر برای افرادی با سن و سال بالا توصیه می‌شود تا به کاهش استرس آن‌ها منجر شود. درمورد جلسات تمرینی پیلاتس باید بگوییم این جلسات معمولاً بین ۴۵ دقیقه الی یک ساعت طول می‌کشند و به ۲ الی ۳ روز در هفته تمرین نیاز است. از فواید پیلاتس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش قدرت هسته بدن
  • بهبود حالت ایستایی
  • کاهش درد کمر
  • پیشگیری از آسیب‌دیدگی
  • افزایش انرژی
  • کاهش استرس
  • بهبود خواب

تفاوت بدنسازی و فیتنس چیست؟

یکی از سؤالات رایج افراد زمانی که می‌خواهند در باشگاه بدنسازی در کرمان ثبت‌نام کنند این است که بدنسازی و فیتنس چه فرقی با یکدیگر دارند؟ در این باره باید بگوییم هر دو این ورزش‌ها از یک ریشه مشخص هستند؛ اما از جهات مختلفی همچون مصرف مکمل، رژیم غذایی و زمان تمرین با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.

مهم‌ترین تفاوت بدنسازی و فیتنس این است که در رشته بدنسازی ورزشکار به منظور افزایش حجم عضلات و رشد آن‌ها به مقدار پروتئین بیشتری نیاز دارد؛ اما از آنجایی که هدف اصلی فیتنس افزایش توده عضلانی نیست، در این نوع ورزش علاوه بر پروتئین، مصرف سبزی‌ها و میوه‌ها نیز توصیه می‌شود.

درمورد مدت زمان جلسات نیز باید بگوییم برای ورزش فیتنس و رسیدن به تناسب اندام، معمولاً ۳ الی ۵ روز تمرین در هفته توصیه می‌شود که زمان هر جلسه حدود ۴۵ الی ۶۰ دقیقه خواهد بود. همچنین در این ورزش استفاده از وزنه کمتر است و بیشتر ورزش‌های هوازی مدنظر قرار دارند.

درمورد بدنسازی نیز باید بگوییم معمولاً تمرینات آن سنگین‌تر و طولانی‌تر هستند و لازم است بدنسازان ۶ روز در هفته جلساتی حدود یک ساعت الی یک ساعت و نیم را پشت سر بگذارند. البته مدت زمان جلسات به نظر مربی باشگاه بدنسازی در کرمان و شرایط فیزیکی بدن شخص نیز بستگی دارد.

دیگر تفاوت این رشته‌ها به مصرف مکمل‌ برمی‌گردد و باید بدانید در فیتنس ضرورتی برای مصرف مکمل‌های پروتئینی وجود ندارد؛ اما به دلیل افزایش نیاز بدنسازان به پروتئین این ورزشکاران به مکمل‌های مختلف نیاز دارند.

ویژگی‌های یک باشگاه بدنسازی خوب در کرمان

باشگاه ورزشی خوب از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است که چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت، روی عملکرد شما و میزان اثربخش بودن فعالیت‌های ورزشی تأثیرگذار خواهند بود. شما باید در انتخاب باشگاه بدنسازی در کرمان به موضوعات مختلفی توجه کنید و یک باشگاه مجهز با محیطی تمیز و حرفه‌ای را انتخاب کنید.

اگر قصد دارید فعالیت ورزشی خود را به طور جدی آغاز کرده و برای داشتن یک اندام ایده‌آل و سلامت بدن خود تلاش کنید، لازم است ویژگی‌های بهترین باشگاه بدنسازی در کرمان را بشناسید که ما در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

باشگاه بدنسازی خوب در کرمان

موقعیت مکانی مناسب

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در انتخاب باشگاه بدنسازی در کرمان به آن دقت کنید باید به موقعیت جغرافیایی باشگاه موردنظر اشاره کنیم. شما باید باشگاهی را برای فعالیت ورزشی خود انتخاب کنید که به محل زندگی یا کار شما نزدیک باشد؛ زیرا هرچقدر باشگاه نسبت به شما دورتر باشد، رفت‌وآمد سخت‌تر خواهد بود.

این موضوع در بسیاری موارد شما را از باشگاه رفتن و تمرین کردن خسته کرده و به از دست دادن زمان زیادی در مسیر‌های شلوغ و پرترافیک شهر منجر می‌شود؛ بنابراین در یک باشگاه بدنسازی در کرمان ثبت‌نام کنید که دسترسی به آن برای شما کاملاً راحت و بی‌دغدغه باشد.

ساعت کاری باشگاه

از دیگر موارد مؤثر بر انتخاب بهترین باشگاه بدنسازی در کرمان باید به برنامه کاری باشگاه اشاره کرد. حتماً دقت کنید که باشگاه موردنظر در ایام تعطیل دایر است یا خیر و اینکه در چه ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

بهتر است باشگاهی را انتخاب کنید که ساعت کاری طولانی‌تری داشته باشد و شما بتوانید به‌راحتی برنامه ورزشی خود را در بین برنامه‌های روزانه جای دهید.

امکانات باشگاه

یک باشگاه بدنسازی خوب و حرفه‌ای باید از امکانات و تجهیزات مناسب و تمیزی برخوردار باشد و انواع دستگاه بدنسازی، وزنه، تجهیزات هوازی و غیره در اختیار ورزشکاران قرار دهد. هرچقدر امکانات باشگاه بدنسازی در کرمان متنوع‌تر و باکیفیت‌تر باشد شما تمرین بهتر و بهینه‌تری را تجربه خواهید کرد.

باشگاه بدنسازی خوب در کرمان

فضای باشگاه

دیگر ویژگی مهم باشگاه بدنسازی در کرمان محیط داخلی آن است که باید بسیار مناسب، تمیز و آرامش‌بخش باشد. همچنین باشگاه بدنسازی باید حتماً از سیستم تهویه مناسبی برخوردار باشد تا هوای کافی در محیط باشگاه برای افراد فراهم شود.

علاوه بر این طراحی خلاقانه و هنرمندانه باشگاه بدنسازی در کرمان افراد را به خود جذب می‌کند و انگیزه آن‌ها را برای ورزش و فعالیت افزایش می‌دهد. به کار بردن رنگ‌های متنوع و شاد در دکوراسیون باشگاه یکی از مواردی است که این هدف را محقق می‌سازد. وجود نور کافی در محیط باشگاه نیز موضوع مهمی است.

هرچقدر محیط باشگاه حرفه‌ای‌تر و ایده‌آل‌تر باشد، شما می‌توانید با آسودگی خاطر بیشتری تمرین کرده و کیفیت ورزش خود را بهبود دهید. درواقع برای رسیدن به موفقیت در حوزه ورزشی انتخاب یک باشگاه بدنسازی خوب اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید.

بهداشت باشگاه

منظم و تمیز بودن تجهیزات و محیط باشگاه یک ویژگی‌های بسیار مهم در تعیین یک باشگاه خوب و مناسب است. کف سالن باشگاه بدنسازی در کرمان باید هر روز جارو شده و هفته‌ای یکبار کاملاً تمیز شود. همچنین هر نوع آسیبی که در کف‌پوش باشگاه ایجاد شده باشد باید به‌موقع تعمیر شود تا مشکلی برای افراد رخ ندهد.

موضوع مهم دیگر درمورد نظافت باشگاه بدنسازی در کرمان رسیدگی به حمام، رخت‌کن و غیره است تا همیشه تمیز و کاملاً آماده باشند.

برخورد خوب پرسنل

فرقی نمی‌کند شما بخواهید به یک بانک سر بزنید یا کافه و رستوران و حتی باشگاه، به‌هرحال انتظار دارید کارکنان ان مرکز رفتاری خوب و محترمانه‌ای داشته و به خوبی از شما استقبال کنند. پرسنل باشگاه بدنسازی در کرمان باید بتوانند به خوبی افراد تازه‌کار را راهنمایی کرده و پاسخگوی ابهامات آن‌ها باشند.

باشگاه بدنسازی خوب در کرمان

مربیان مجرب

وجود مربیانی باتجربه و کاربلد از اصلی‌ترین ویژگی‌های باشگاه بدنسازی در کرمان به شمار می‌آید که تا حد زیادی کیفیت تمرینات و میزان اثربخشی آن‌ها را تعیین می‌کند. مربیان یک باشگاه خوب باید از تجربه و تخصص کافی در حوزه‌های مختلف ورزشی برخوردار بوده و گواهی‌نامه‌های رسمی‌ و معتبر داشته باشند.

این مربیان باید دانش کاملی در حوزه فعالیت خود داشته و بتوانند برای افراد مختلف برنامه ورزشی و غذایی تنظیم کرده و در تمامی مراحل به آن‌ها کمک کنند. مربیان باید همیشه در دسترس بوده و برای انجام حرکات راهنمایی‌های لازم را به افراد ارائه دهند.

برقراری یک ارتباط سالم و دوستانه با مربی به شما کمک می‌کند بی‌دغدغه جلسات ورزشی خود را سپری کرده و انگیزه و انرژی بیشتری برای ادامه راه داشته باشید.

شهریه باشگاه بدنسازی در کرمان

حال که با ویژگی‌های بهترین باشگاه بدنسازی در کرمان و رشته‌های ورزشی آن آشنا شده‌اید، شاید برایتان سؤال باشد که هزینه باشگاه بدنسازی چقدر است و چگونه تعیین می‌شد؟ در این باره باید بگوییم هزینه جلسات بدنسازی در رشته‌های مختلف به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که لازم است آن‌ها را بشناسید.

شهریه باشگاه بدنسازی در کرمان بر اساس تبحر مربی، مدت زمان دوره، قیمت دوره، تعداد جلسات، امکانات باشگاه، نحوه برگزاری جلسات و سطح کلاس تعیین می‌شود. ما در جدول زیر لیستی از هزینه‌های حدودی باشگاه بدنسازی در کرمان را برای شما آماده کرد‌ه‌ایم.

تعداد جلسات هزینه حدودی
۱۵ جلسه در ماه ۵۰۰۰۰۰ تومان
یک سال تمرین ۴۵۰۰۰۰۰ تومان
۱ ماه تمرین ۶۰۰۰۰۰ تومان
۲ ماه تمرین ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
۶ ماه تمرین ۲۷۵۰۰۰۰ تومان
افراد بالای ۵۵ سال (ماهیانه) ۴۰۰۰۰۰ تومان
تمرین آزاد ۶۰۰۰۰ تومان
جلسات خصوصی (هر جلسه) ۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
جلسات گروهی (هر دوره) ۵۰۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان

لیست باشگاه‌های بدنسازی در کرمان

در گوشه‌گوشه شهر کرمان باشگاه‌های ورزشی بسیاری دایر هستند که این امکان را برای علاقه‌مندان به ورزش و تناسب اندام فراهم می‌کنند تا در هر نقطه‌ای از شهر که باشند بتوانند به‌موقع به تمرین خود رسیده و به حفظ اندام و سلامت بدن خود کمک کند.

لیست باشگاه‌های بدنسازی در کرمان

اگر حرفه‌ای‌ترین باشگاه بدنسازی در کرمان را نمی‌شناسید، تنها کافی است جدول زیر که لیست کاملی از باشگاه‌های ورزشی کرمان است را مطالعه کنید.

نام باشگاه آدرس شماره تلفن
باشگاه بدنسازی پروشان ویژه خانم‌ها کرمان، واقع در میدان فابریک، خیابان مدرس، میان کوچه ۳ و خیابان شهید اخلاقی ۰۹۱۳۰۴۳۹۲۱۴
باشگاه تخصصی ورزشی پارسه کرمان، واقع در خیابان کارگر، خیابان مهدیه، ما بین مهدیه ۴ و ۶ ۰۳۴۳۲۲۲۲۷۴۸
باشگاه پرورش اندام آریا کرمان، بین خیابان آیت الله صالحی و خیام، کوچه ۶ ۰۳۴۳۲۵۲۶۴۱۱
انستیتو ورزشی عصر بدن کرمان، واقع در میدان آزادی، بلوار شهید صدوقی، اول خیابان والفجر ۰۹۱۳۳۴۱۴۳۶۴
باشگاه ورزشی دوبیس کرمان، واقع در خیابان شریعتی، قبل از تقاطع خیابان شهید محمود تجلی ۰۳۴۳۲۲۲۳۱۰۹
باشگاه ورزشی باران کرمان، واقع در بلوار شهدای خانوک، اول خیابان کارگر ۰۳۴۳۲۲۵۳۴۸۴
باشگاه فرهنگی و ورزشی انصار کرمان، میدان شهدا، واقع در خیابان میرزا رضا کرمانی، تقاطع خیابان امام ۰۹۱۳۱۹۸۱۳۴۵
باشگاه بدنسازی پارسیان کرمان، میدان قرنی، واقع در خیابان سعدی، بعد از خیابان اسفندیاری ۰۹۱۳۳۹۷۵۲۴۷
کلوپ بدنسازی امید کرمان، واقع در خیابان سرباز، ما بین کوچه ۲۳ و خیابان جعفریه ۰۹۳۹۰۴۷۲۵۹۹
بدنسازی خانه ورزش کرمان، واقع در خیابان اقبال، به سمت میدان آزادی، کوچه ۱، مجتمع تجاری اقبال، طبقه همکف ۰۳۴۳۲۴۳۵۶۹۰
باشگاه ورزشی کوثر کرمان، واقع در خیابان ۲۴ آذر، میان کوچه شماره ۶۸ و مسجد بقیه الله ۰۹۱۳۳۹۸۲۸۷۲
باشگاه ورزشی تن و روان کرمان، واقع در بلوار شیراز، بلوار نصر، میان نصر ۶ و خیابان الهیه ۰۳۴۳۲۴۵۷۹۰۹
باشگاه ورزشی آلپ کرمان، واقع در خیابان انقلاب، بعد از چهارراه، بین چهارراه انقلاب و خیابان ۱۷ شهریور ۰۳۴۳۲۳۵۲۹۲۷
باشگاه بدنسازی یاران کرمان، واقع در بزرگراه یادگار امام، خیابان خورشید، خیابان شهید رجایی، بین بلوار دانشجو و خیابان سرو ۰۳۴۳۲۷۱۷۱۷۶
باشگاه ایروبیک بانوان یاس کرمان، واقع در بلوار عباس پور، خیابان شهید مفتح، بین کوچه ۲۴ و ۲۶ ۰۹۱۳۳۹۸۰۲۹۹
باشگاه بدنسازی مهرگان کرمان، واقع در خیابان شریعتی، مقابل سه‌راهی گنجعلی خانی، بعد از کوچه ۱۵ ۰۳۴۳۲۲۶۸۰۰۹
باشگاه بدنسازی نیلوفر کرمان، واقع در بلوار کوثر، میدان کوثر، خیابان هزار و یک شب، میان کوچه ۲۲ و ۲۴ ۰۳۴۳۲۴۵۷۶۹۹
باشگاه بدنسازی یوسفی کرمان، واقع در خیابان سرباز، خیابان ۱۷ شهریور، بین کوچه ۲۱ و ۲۳ ۰۹۳۰۷۴۲۱۳۴۲
آکادمی فرهنگی ورزشی کیمیا کرمان، واقع در خیابان مهدیه، کوچه ۶ ۰۹۳۸۳۴۳۰۶۲۳
باشگاه ورزشی بی‌باک کرمان، واقع در بلوار جهاد، بعد از بانک توسعه تعاون، نرسیده به خیابان جهاد ۲۴ ۰۹۱۳۳۸۷۰۱۷۰
باشگاه فرهنگی ورزشی آراد کرمان، واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به چهارراه، مقابل موزه صنعتی ۰۹۳۶۳۰۰۳۷۰۷
باشگاه بدنسازی پوریای ولی کرمان، واقع در بزرگراه آیت الله خامنه‌ای، خیابان پارادایس، ما بین کوچه ۳۶ و ۳۸ ۰۹۱۳۳۸۷۲۵۲۱
باشگاه بدنسازی اعتمادی کرمان، واقع در بلوار شیراز، کوچه ۸ ۰۹۱۳۷۱۳۷۰۷۵

شارینو

بعد از یک گشت‌وگذار حسابی در دل شهر تاریخی و دیدنی کرمان، خوردن یک غذای لذیذ و نوشیدنی خنک همان چیزی است که می‌تواند حالتان را از این رو به آن رو کند. در سطح شهر کرمان رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند میزبان لحظات شما باشند و ما در مطالب کافه‌های کرمان و رستوران‌های کرمان به آن‌ها پرداختیم.

اگر مبلمان شما دچار شکستگی، پارگی یا سوختگی شده‌اند و در حال حاضر نمی‌توانید مبل جدید خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما تعمیر تخصصی مبل است. در این زمینه می‌توانید با مراجعه به مطلب تعمیر مبل در کرمان با بهترین مراکز فعال در این حوزه آشنا شوید.

آیا انواع مدل‌های دوربین مداربسته و قیمت آن‌ها را می‌شناسید؟ امروزه دوربین مداربسته به منظور جلوگیری از سرقت و ورود افراد متفرقه در اماکن بسیاری مورداستفاده قرار می‌گیرد و به یک بخش ضروری از هر ساختمانی تبدیل شده است؛ از این رو پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد نصب دوربین مداربسته را دارید، حتماً به مقاله دوربین مداربسته در کرمان مراجعه کنید.

اگر از شیو کردن مداوم یا بند انداختن و اپیلاسیون مو‌های زائد صورت یا بدن خود خسته شده‌اید و به دنبال یک راه‌حل مؤثر و دائمی‌ می‌گردید، لیزر بهترین انتخاب است؛ اما باید توجه داشته باشید که این خدمات را در مراکز معتبر و حرفه‌ای انجام دهید که ما در مطلب مرکز لیزر در کرمان به معرفی آن‌ها پرداختیم.

اگر از ظاهر قدیمی‌ و کهنه کابینت‌های آشپزخانه خود دل‌زده شده‌اید و به دنبال یک تغییر چشمگیر هستید، متخصصان کابینت سازی با اجرای کابینت‌هایی زیبا و بادوام می‌توانند به شما کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبلاگ شارینو و مطلب استادکار کابینت در کرمان سر بزنید.

اگر به خدمات مکانیک سیار نیاز دارید؛ اما بهترین متخصصان این حوزه را در کرمان نمی‌شناسید، لازم نیست نگران باشید؛ زیرا ما در وبلاگ شارینو با انتشار مقاله مکانیک سیار در کرمان به هرآنچه در این زمینه نیاز دارید پرداختیم.

اگر شما هم برای حل مشکلات لوازم خانگی خود سریعاً دست به کار می‌شوید، باید بدانید در برخی موارد لازم است از تعمیرکار مجرب کمک بگیرید تا مشکل حادتر نشود؛ از این رو مقالاتی همچون تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمان، تعمیر آبگرمکن در کرمان، تعمیر پکیج در کرمان، تعمیر تلویزیون در کرمان و غیره می‌توانند برای شما مفید باشند.

از دیگر خدمات تیم جوان و ایده‌پرداز شارینو می‌توان به طراحی سایت در کرمان، سئو سایت در کرمان و ادمین اینستاگرام در کرمان اشاره کرد که به منظور کمک به پیشرفت کسب‌وکارهای کوچک و نوپا ارائه می‌شوند و می‌توانند مسیر سخت و پرچالش به ثمر رسیدن کسب‌وکارتان را هموارتر کرده و شما را سریع‌تر به موفقیت برسانند.

سخن پایانی

باشگاه‌های بسیاری در قلب کرمان وجود دارند که می‌توانند رشته‌های مختلف بدنسازی، فیتنس، تی آر ایکس و بسیاری موارد دیگر را در اختیار شما قرار داده و به شما کمک کنند این مسیر سخت را تا رسیدن به اندامی‌ زیبا و ورزیده سپری کنید؛ البته در انتخاب باشگاه بدنسازی در کرمان باید به نکات بسیاری توجه کرد.

از آنجایی که انتخاب بهترین و مجهزترین باشگاه بدنسازی کرمان چندان کار راحتی نیست و روی روند ورزش شما بسیار مؤثر است؛ ما در این مطلب به معرفی بهترین باشگاه‌های ورزشی در کرمان پرداختیم تا بتوانید بهترین نتایج را دریافت کرده و رؤیاهای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

سؤالات متداول

۱. بهترین باشگاه بدنسازی بانوان در کرمان کدام است؟

از بهترین باشگاه‌های ورزشی کرمان ویژه بانوان می‌توان به باشگاه باران، آلپ و غیره اشاره کرد.

۲. برای لاغری بدنسازی بهتر است یا ایروبیک؟

برای لاغری و کاهش وزن ورزش ایروبیک گزینه بهتری است.

۳. آیا خانم‌ها هم می‌توانند بدنسازی کنند؟

بله بانوان نیز می‌توانند به کمک بدنسازی و تمرینات قدرتی به تناسب اندام برسند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *