بهترین روانشناس در کرمان

فهرست مطالب

یک روانشناس در کرمان می‌تواند در زمینه‌های مختلفی به شما کمک کند. زندگی همیشه با چالش‌های زیادی همراه است و بعضی از آنها می‌توانند تأثیر عمیقی در زندگی ما بگذارند و ادامه زندگی را برایمان سخت کنند. در این‌گونه مواقع، می‌توانیم از متخصص و مشاوره روانشناسی کمک بگیریم.

یک روانشناس می‌تواند در مواجه با مشکلات و یافتن مسیر درست به ما کمک کند تا بتوانیم از احساس مشکلات روحی خود آزاد شویم و از زندگی لذت ببریم. درصورتی که به دنبال هزینه مشاوره روانشناسی در کرمان و مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان در کرمان هستید، ادامه مقاله را حتماً دنبال کنید.

روانشناس به چه کسی گفته می‌شود؟

روانشناس به شخصی گفته می‌شود که در شاخه روانشناسی تحصیلات علمی خود را گذرانده و کارهای پژوهشی، کاربردی یا هر دو را برای بیماران انجام می‌دهد. نحوه کار روانشناسان با استفاده ترفندهای روانکاوی بوده که اجازه هیچ‌گونه تجویز دارویی ندارند.

علاوه بر تحصیلات روانشناسی، روانشناسان باید تسلط کاملی به مهارت‌های مختلفی مانند مهارت‌های کلامی، عزت‌نفس و برقراری ارتباط داشته باشند تا بتوانند ارتباط خوبی با بیماران خود برقرار کنند.

ویژگی‌های بهترین روانشناس در کرمان

بهترین روانشناس کرمان باید ویژگی‌ها و خصوصیات متفاوتی داشته باشد، چرا که این علم از دقت و حساسیت بالایی برخوردار بوده و باید توسط افراد باتجربه و متخصص پروسه درمانی انجام شود. از ویژگی‌های بارز بهترین دکتر روانشناس در کرمان عبارت‌اند از:

  • روانشناس باید کاربلد و حرفه‌ای بوده و تحصیلات خود را از مراکز و دانشگاه‌های معتبری گذرانده باشد.
  • مطب روانشناس باید بهداشتی، عاری از هرگونه آلودگی باشد و کلیه پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت شود.
  • مطب روانشناس باید محیطی آرامش‌بخش و دلنشین باشد تا بیماران انرژی خوبی از او دریافت کنند.
  • دکتر روانشناس می‌بایست شنونده خوبی باشد و بادقت به صحبت‌های بیماران گوش دهد.
  • روانشناس باید خوش‌اخلاق بوده و با بیماران خود برخورد مناسبی داشته باشد.

بهترین روانشناس در کرمان

روانشناس در کرمان چه وظایفی بر عهده دارد؟

روانشناس با به‌کارگیری روش‌های آموزشی و روان‌درمانی بیماری‌های روانی را درمان می‌کند. یک دکتر روانشناس در کرمان علاوه بر درمان بیماری افراد، قادر به ارائه مشاوره‌های تحصیلی، شغلی، ازدواج، کودک و نوجوان و… است. در این بخش به بررسی وظایف مهم روانشناسان می‌پردازیم.

راهنمایی روانشناس در کرمان

راهنمایی روانشناسی سه ویژگی مهمی دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • راهنمایی تحصیلی شغلی
  • راهنمایی کودک
  • راهنمایی آموزش

در این روش معمولاً مراجعه‌کننده پرسش‌هایی دارد که روانشناس به آنها پاسخ داده و در موارد ضروری توصیه‌هایی می‌کند که از سوی مراجعه‌کننده پذیرفته می‌شود، اما برای رفع مشکلات اساسی و پیچیده روانشناختی روش مناسبی نیست.

مشاوره یک فرایند کمکی و تعاملی یاورانه است و از طریق رابطه‌ بین دو نفر که مشاور و مراجع هستند، انجام می‌شود. دراین‌رابطه، پزشک روانشناس در کرمان با داشتن مهارت‌ها و آگاهی‌های علمی و حرفه‌ای خود تلاش می‌کند مراجع را با روش‌هایی منطبق بر نیازمندی‌هایش یاری کند.

روان‌درمانی روانشناس

روان‌درمانی، مهم‌ترین نوع مداخلات روانشناسی بوده که در زمینه اختلالات و بیماری‌های روانی بکار گرفته می‌شود. روان‌درمانی فعالیتی هدفمند، تخصصی و بسیار حساس است که نیازمند آموزش، هنر درمان، مهارت و تسلط خاصی است.

امروزه انواع مختلف روان‌درمانی بر اساس مشکل و روش درمانگر از جمله روان‌درمانی فردی، گروهی، روان‌درمانی پویشی و… برای درمان مورداستفاده قرار می‌گیرند. مداخلات روان‌شناختی و اثربخشی آنها توسط روانشناس در کرمان تنها در یک جلسه تمام نمی‌شود، بلکه نیازمند چندین جلسات پی‌درپی است.

شاخه‌های روانشناسی در کرمان

حوزه روانشناسی به شاخه‌های مختلفی تقسیم می‌شود که افراد می‌توانند باتوجه‌به مشکلات خود به یکی از این شاخه‌ها مراجعه کرده و از خدماتشان بهره‌مند شوند. روانشناسی شاخه‌های بسیار گسترده‌ای دارد که ما در این جا چند مورد از آن‌ها را به‌اختصار برایتان ذکر می‌کنیم.

شاخه‌های روانشناسی در کرمان

روانشناسی جامعه در کرمان

اکثر پزشکان روانشناس‌ در کرمان درباره مسائل مرتبط به‌سلامت جامعه تحقیق می‌کنند. روانشناسان جامعه می‌توانند در طیف وسیعی از مجموعه‌ها نظیر دانشگاه، سازمان‌های دولتی و مشاغل خصوصی به‌عنوان استاد، مشاور و مدیر برنامه مشغول به فعالیت شوند.

تحقیقات در زمینه روانشناسی جامعه به‌شدت عمل محور است و به توسعه راه‌حل‌های دنیای واقعی اشاره دارد. روانشناسان در راستای رسیدگی به مشکلات اجتماعی، ارتقای سلامت و تندرستی، وضع سیاست‌های بهبود بخش زندگی مردم مدام در تلاش هستند.

روانشانسی بین فرهنگی در کرمان

تمرکز روانشناسان بین فرهنگی به چگونگی تفاوت افراد در فرهنگ‌ها و تأثیر وابستگی‌های فرهنگی بر رفتارهای آن‌ها اختصاص دارد. این قبیل دکترهای روانشناس در کرمان اغلب چگونگی جهانی بودن و تفاوت‌های فرهنگ‌های مختلف را بررسی می‌کنند.

به طور مثال ممکن است روانشناس‌های بین فرهنگی چگونگی سبک‌های فرزندپروری بین فرهنگ‌های جمع‌گرا در مقابل فرهنگ‌های فردگرا را مورد بررسی قرار دهند.

روانشناسی مهندسی در کرمان

روانشناس‌های مهندسی بر کشف راه‌هایی در خصوص افزایش توانایی‌های انسان به‌وسیله بهبود ماشین‌آلات، تجهیزات، فناوری و محیط‌های کاری تمرکز دارند. این روانشناسان در راستای حل مشکلات دنیای واقعی و توسعه راه‌حل‌هایی فعالیت دارند که می‌توانند کاربردهای عملی در زندگی روزمره داشته باشند.

 روانشناسان مهندسی می‌توانند در طراحی و اصلاح محصولات کاربردی اعم از وسایل نقلیه موتوری و تلفن‌های همراه کمک زیادی کنند.

روانشناسان هوانوردی در کرمان

یکی از تخصص‌های پزشکان روانشناس در کرمان، هوانوردی است که به مطالعه رفتار خلبان و خدمه پرواز می‌پردازند. علاوه بر این روانشناس‌های هوانوردی تحقیق‌هایی را درباره ایمنی خطوط هوایی انجام می‌دهند، به توسعه تجهیزات آموزشی جدید می‌پردازند و به کارکنان کمک فراوانی می‌کنند.

ازآنجایی‌که ماهیت کار روانشناسی هوانوردی بسیار تخصصی و ظرفیت است، ضرورت دارد نامزدهایی را انتخاب کنند که سالم، پایدار و توانا برای مقابله با فشارهای شدید هستند.

روانشناسی مشاوره در کرمان

این شاخه از علم روانشناسی به حل مشکلات و راهنمایی بیماران می‌پردازد. روانشناس مشاوره نسبت به روانشناسان بالینی با مشکلات خفیف‌تری سروکار دارد.

مشاوره روانشناس‌ در کرمان بیماری‌های روانی افراد را درمان نمی‌کند؛ بلکه مشکلاتی که در طول زندگی برایشان به وجود می‌آید را برطرف می‌کند. موارد مختلفی از جمله عزت‌نفس، اعتمادبه‌نفس، تعارضات زوجین، طلاق، ازدواج و… در این گروه قرار دارند.

روانشناسی مشاوره در کرمان

روانشناسی بالینی در کرمان

روانشناس بالینی در کرمان شاخه‌ای از علم روانشناسی بوده که جزو کاربردی‌ترین و پیچیده‌ترین شاخه‌های این حوزه است که در آن تمامی مشکلات و اختلالات روانی افراد از طریق روانکاوی درمان می‌شوند.

این گروه از پزشکان روانشناس در کرمان فعالیت‌های زیادی را در بیمارستان‌ها، مراکز دولتی، کلینیک‌های مشاوره و مطب‌های شخصی دارند. آن‌ها می‌توانند از روش‌های نوین مانند هیپنوتیزم و شوک‌درمانی برای درمان بیماران استفاده کنند.

روانشناسی رشد در کرمان

این حوزه از روانشناسی در زمینه رشد انسان‌ها در مراحل مختلف زندگی تحقیق و پژوهش می‌کند. هر یک از مراحل زندگی انسان‌ها اعم از کودکی و خردسالی، نوجوانی و بلوغ، بزرگسالی و پیری ممکن است با چالش‌های مختلفی همراه باشد.

این گروه از متخصصان روانشناس در کرمان به افراد کمک می‌کنند تا روند رشد بهتری داشته باشند و از چالش‌های زندگی به‌راحتی عبور کنند.

روانشناسی شناختی در کرمان

این حوزه از روانشناسی در زمینه تفکر و شناخت انسان تحقیق و پژوهش می‌کند. افرادی که در حوزه روانشناسی شناختی فعالیت می‌کنند به موضوعاتی مانند ادراک، انگیزه، توجه، یادگیری و شناخت می‌پردازند و آن‌ها را بررسی می‌کنند.

روانشناس این حرفه به پژوهش و درمان مسائل بنیادی زندگی علاقه زیادی دارد و می‌تواند در مراکز پژوهشی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی و دانشگاه‌ها مشغول به کار شود.

روانشناسی سلامت در کرمان

یکی دیگر از انواع روانشناسی که به آن طب رفتاری یا روانشناسی پزشکی می‌گویند، روانشناسی سلامت است. این روانشناسی بررسی می‌کند که رفتار، زیست‌شناسی و زمینه اجتماعی چه تأثیری بر سلامتی افراد دارد. روانشناس سلامت اغلب اوقات در بیمارستان‌ها با سایر متخصصان پزشکی همکاری می‌کند.

لیست بهترین پزشکان روانشناس در کرمان

امروزه وجود مشکلات و بحران‌هایی مانند درگیری‌ها و مشاجرات خانوادگی، بحران‌های مالی، مشکلات شغلی و… موجب شده افراد از نظر روحی حال مساعدی نداشته باشند. این مشکلات در صورت برطرف‌نشدن می‌توانند عمیق و بحرانی شوند و پایه‌های جامعه را سست کنند.

در این صورت برای رفع این مشکلات باید به سراغ بهترین روانشناس های کرمان مراجعه کرده تا آن‌ها به‌صورت عمقی مشکل و بحران‌ها را برطرف کنند. حال در این جا به معرفی بهترین روانشناسان معروف کرمان که بسیار مورد تحسین جامعه قرار گرفته‌اند، می‌پردازیم.

بهترین پزشکان روانشناس در کرمان

دکتر سید مهدی حسینی

دکتر سید مهدی حسینی بهترین دکتر روانشناس معروف در کرمان بوده که پزشکی ماهر و کاربلد است و خدمات خود را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

دکتر سید مهدی حسینی، بهترین روانشناس کرمان برای درمان افسردگی بیماران بوده که رضایتمندی بالایی را از جانب افراد بیمار دریافت کرده‌ است. وی مطبی پیشرفته و مجهزی دارد و خدمات مهمی ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر هستند:

  • زوج‌درمانی
  • مشاوره قبل از ازدواج
  • مشاوره تربیتی
  • درمان افسردگی
  • مشاوره خانواده
  • طلاق
  • خودآگاهی

دکتر غلامرضا ابراهیمی‌نژاد

دکتر غلامرضا ابراهیمی‌نژاد بهترین روانشناس حال حاضر کرمان است که دکترای تخصصی روانشناسی بالینی و علوم رفتاری بوده و در حوزه خود مهارت و تجربه بسیار بالایی دارد.

دکتر ابراهیمی‌نژاد پزشکی دلسوز است که مطبی بزرگ و دلنشین دارد و افراد می‌توانند با خیال راحت به آن مراجعه کنند. از خدمات محبوب این روانشناس در کرمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره خانواده
  • زوج‌درمانی
  • مشاوره قبل از ازدواج
  • مشاوره طلاق
  • مشاوره فردی
  • عزت‌نفس
  • خودآگاهی

دکتر احمد امیر کافی

دکتر احمد امیر کافی جزو بهترین روانشناس انگیزشی در کرمان است. دکتر امیر کافی دوره‌های تکمیلی خود را گذرانده و در حوزه اعصاب و روان مقالات متعددی به چاپ رسانده است.

ساکنین کرمان می‌توانند برای درمان مشکلات روانی خود با خیال راحت به مطب این روانشناس در کرمان مراجعه کنند. وی قیمت‌های منصفانه‌ای از مراجعین دریافت می‌کند. مهم‌ترین خدمات این دکتر شامل موارد زیر هستند:

  • مشاوره طلاق
  • زوج‌درمانی
  • مشاوره قبل از ازدواج
  • مشاوره تحصیلی
  • طرح‌واره‌های روانی

دکتر لعیا سبزواری

محبوب‌ترین روانشناس خانم در کرمان می‌توان به دکتر لعیا سبزواری اشاره کرد. ایشان روانشناسی باتجربه‌ای بوده که مهارت بسیار بالایی در زمینه حرفه خود دارد.

دکتر سبزواری مطبی بزرگ و دلنشین دارد که در آن خدمات متنوعی به بیماران ارائه می‌دهد. این پزشک روانشناس در کرمان آماده هرگونه خدمت‌رسانی به بیماران است. خدمات مهم و ویژه این دکتر عبارت‌اند از:

  • مشاوره تحصیلی
  • مشاوره خانواده
  • زوج‌درمانی
  • مشاوره تربیتی
  • درمان افسردگی
  • درمان اختلالات قطبی
  • مشاوره قبل از ازدواج

دکتر نوید خلیلی

دکتر نوید خلیلی بهترین دکتر روانشناس در کرمان است که دکترای تخصصی روانشناسی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده و دوره‌های تکمیلی حرفه خود را گذرانده است. دکتر خلیلی بسیار دلسوز و باحوصله است و وقت زیادی به بیماران خود اختصاص می‌دهد.

دکتر خلیلی از محبوب‌ترین روانشناسان این استان است که تعرفه‌های مناسبی دارد و افراد می‌توانند با خیال راحت به او مراجعه کنند.

خدمات دکتر نوید عبارت‌اند از:

  • مشاوره تحصیلی
  • مشاوره قبل از ازدواج
  • طلاق
  • برگزاری کارگاه‌های روانشناسی
  • زوج‌درمانی
  • روان‌درمانی

دکتر حمیده موسوی

دکتر حمیده موسوی دکترای تخصصی روانشناسی که تحصیلات خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران و کرمان اخذ کرده‌ است. دکتر موسوی در زمینه تخصص خود از پرطرفدارترین پزشکان روانشناس در کرمان به شمار می‌رود. ایشان در مطب شخصی و بیمارستان‌های دولتی مشغول به فعالیت هستند.

بهترین پزشکان روانشناس در کرمان

مهم‌ترین خدمات دکتر حمیده موسوی عبارت‌اند از:

  • زوج‌درمانی
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی
  • مشاوره قبل از ازدواج
  • مشاوره فردی
  • مشاوره خانواده

دکتر ندا محمدی

دکتر ندا محمدی پرطرفدارترین دکتر روانشناس در کرمان بوده که دارای دکترای تخصصی روانشناسی تربیتی، کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و کارشناسی روانشناسی عمومی است.

دکتر محمدی کارگاه‌های سلامت جنسی غنی‌سازی زوجین، دوره‌های جامع مشاوره پیش از ازدواج و زوج‌درمانی را برگزار می‌کند. ایشان تعرفه‌های مناسبی از افراد دریافت می‌کند و خدمات مهمی را ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر هستند:

  • زوج‌درمانی
  • مشاوره پیش از ازدواج
  • هیپنوتیزم تراپی
  • طرح‌واره‌های روانی
  • روان‌درمان
  • درمان اختلالات جنسی

دکتر علیرضا فکرت

دکتر علیرضا فکرت از عالی‌ترین دکترهای روانشناس در کرمان است. وی دانشجوی دکترای تخصصی، مشاوره و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بوده که از پرطرفدارترین روانشناسان کرمان شناخته شده است. خدمات مهم و اساسی دکتر فکرت شامل موارد زیر هستند:

  • روان‌درمانی
  • زوج‌درمانی
  • خانواده‌درمانی
  • طرح‌واره‌های روانی
  • مشاوره ازدواج

دکتر سمیه سلیمانی زاده

از بهترین پزشکان روانشناس در کرمان می‌توان به دکتر سمیه سلیمانی زاده اشاره کرد که دکترای تخصصی روانشناسی داشته و از باسابقه‌ترین روانشناسان این استان است که ۱۵ سال سابقه روان‌درمانی را دارد. خدمات مهم دکتر سمیه سلیمانی زاده شامل موارد زیر هستند:

  • طرح‌واره‌های روان
  • زوج‌درمانی
  • درمان اختلالات هراس
  • درمان اختلالات خلقی
  • خانواده‌درمانی
  • مشاوره قبل ازدواج

دکتر سحر غیاثی نژاد

دکتر سحر غیاثی نژاد مهم‌ترین دکتر روانشناس در کرمان که متخصص روانشناسی بوده و جزو محبوب‌ترین روانشناس‌های کرمان است که در عرصه خود مقالات گوناگونی چاپ کرده است. مهم‌ترین خدمات این دکتر باتجربه عبارت‌اند از:

  • زوج‌درمانی
  • نوروتراپی
  • روانشناس بالینی
  • مشاوره فردی
  • مشاوره خانواده

افراد به چه عللی به دکتر روانشناس در کرمان مراجعه می‌کنند؟

افراد ممکن است به دلایل مختلفی به دکتر روانشناس مراجعه کنند و پزشک باید باتوجه‌به مشکلات بیماران بتواند آن‌ها را درمان کند. دلایل مهم مراجعه به دکتر روانشناس را به‌اختصار برایتان شرح خواهیم داد.

دکتر روانشناس در کرمان

مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره قبل از ازدواج از مهم‌ترین عللی است که افراد به دکتر روانشناس در کرمان مراجعه می‌کنند، چرا که انتخاب همسر مناسب مهم‌ترین انتخاب زندگی هر شخصی است. دکتر روانشناس موظف است تست‌های مختلفی از طرفین بگیرد تا از سازگاری و تفاهم آن‌ها اطمینان حاصل کند.

نکته مهم‌تر اینکه در جامعه امروزی همه افراد می‌بایست به مشاوره قبل از ازدواج مراجعه کنند تا آمار طلاق کاهش پیدا کند.

دوران بلوغ و نوجوانی

اشخاصی که وارد سن بلوغ و نوجوانی می‌شوند با چالش‌ها و بحران‌های مختلفی همراه خواهند شد. این چالش‌ها با رشد ناگهانی جسمی، روحی و تغییرات هورمونی همراه است و شخص باید آمادگی لازم برای روبروشدن با این چالش‌ها را داشته باشد.

والدین به همراه فرزندانشان می‌توانند به دکتر روانشناس در کرمان مراجعه کرده تا از این دوران به‌راحتی عبور کنند.

به‌هم‌خوردن روابط عاشقانه و دوستانه

از بحران‌های دیگر زندگی ازدست‌دادن و شکست در روابط عاطفی و دوستانه است. از آن جایی که روابط با وابستگی و دلبستگی همراه بوده افراد نمی‌توانند خود را با شرایط جدید وفق دهند و ممکن است نیاز به مراجعه روانشناس در کرمان پیدا کنند.

افسردگی پس از زایمان

آنچه به لحاظ علمی به‌عنوان افسردگی پس از زایمان شناخته می‌شود، اغلب چند روز یا چند هفته پس از تولد نوزاد اتفاق می‌افتد. این نوع افسردگی نه‌تنها پس از تولد فرزند اول؛ بلکه در زایمان‌های بعدی نیز ممکن است اتفاق بیفتد.

روانشناس خوب در کرمان می‌تواند با تشخیص علائم افسردگی پس از زایمان افسردگی را انجام دهد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کند.

مسائل و مشکلات معنوی

اغلب ما انسان‌ها در اعماق ذهن خود با مسائل بسیار خاصی مربوط به وجودیت انسان، مرگ، چرخه‌ حیات و… درگیر هستیم که به‌سادگی برای ما قابل‌حل نیستند. مشاوره با خبره‌ترین روانشناس در کرمان می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

با وجود این‌که درمان این‌گونه مسائل به سبک و گرایش روانشناس بستگی داشته، اما اکثر روانشناسان تلاش می‌کنند به فرد بیمار کمک کنند تا معنا، ارزش و هدفی برای زندگی خود پیدا کرده و تلاش کند تا زندگی خود را از نو بسازد.

دکتر روانشناس در کرمان

بحران‌های پیری و میانسالی

در دوران پیری و میانسالی نیز مانند دوران بلوغ فرد مبتلا به تغییرات و بحران‌های مختلفی می‌شود. در این دوران ممکن است شخص احساس ناتوانی و پیری کند. با این حساب دکتر روانشناس در کرمان می‌تواند به این فرد سالخورده کمک زیادی کند تا با این دوران به‌خوبی کنار بیاید.

مسائل و مشکلات خانوادگی

اغلب مسائل بین زن و شوهر، مسائل خانواده‌ها با فرزندانشان از جمله زمانی که آن‌ها در سن نوجوانی قرار دارند به‌سادگی با مشاوره یک روانشناس در کرمان قابل‌حل شدن است.

اختلالات وسواسی

وسواسی یکی از رایج‌ترین و درعین‌حال آزاردهنده‌ترین اختلالات روانی است که بسیاری از افراد به آن مبتلا هستند. اختلال وسواسی به‌صورت بالقوه یک بیماری است که افراد را در چرخه بی‌پایان افکار و رفتارهای تکراری به دام می‌اندازد.

مشاوره شغلی و تحصیلی

از دلایل بسیار مهمی که افراد به متخصصان روانشناس در کرمان مراجعه می‌کنند، انتخاب صحیح شغل و رشته تحصیلی است.

انتخاب شغل و رشته تحصیلی تأثیر زیادی روی موفقیت و آینده افراد می‌گذارد و متخصصین مشاوره با گرفتن تست‌های شخصیت مختلف به بیماران کمک می‌کنند تا علایقشان را کشف کرده و انتخاب درستی داشته باشند.

مهاجرت کردن

مهاجرت یکی از سخت‌ترین و دشوارترین تصمیمات زندگی هر شخصی است که با چالش‌ها و بحران‌های مختلفی همراه خواهد بود. فاصله‌گرفتن از خانواده، دوستان و عزیزان ممکن است برای برخی افراد سخت و طاقت‌فرسا باشد.

اشخاصی که قصد مهاجرت دارند باید قبل از انجام آن برای کنارآمدن با شرایط جدید به دکتر روانشناس در کرمان مراجعه کنند.

اقدامات لازم برای مراجعه به پزشک روانشناس در کرمان

افراد قبل و بعد از مراجعه به روانشناس، باید اقدامات لازمه را انجام دهند تا از جلسات درمانی بهترین نتیجه را دریافت کنند. از رایج‌ترین اقدامات ضروری برای مراجعه به روانشناس شامل موارد زیر هستند:

  • اشخاص باید برای مشاهده نتایج صبوری کاملی به خرج داده و زود ناامید نشوند.
  • فرایند درمان نباید در وسط راه رها شود.
  • افراد سابقه به بیماری‌های روحی و روانی در خانواده، باید به روانشناس اطلاع دهند، چرا که ممکن است برخی از این بیماری‌ها و اختلالات ارثی باشند.
  • بیماران باید با روانشناس خود صادق باشند و به آن‌ها اعتماد کنند.
  • افراد به هیچ وجه از دکتر خود خجالت نکشند و بدون ترس از قضاوت با او ارتباط کاملی برقرار کنند.
  • بعد از مراجعه به روانشناس تکالیف مختلفی به افراد داده می‌شود که باید به طور دقیق و منظم انجام شوند تا نتیجه مطلوبی کسب شود.
  • بیمار باید به سؤالات روانشناس با اعتمادبه‌نفس و خونسردی پاسخ بدهد.
    (چنانچه بیمار سابقه مصرف داروهای اعصاب و روان را داشته باشد، باید به دکتر روانشناس خود حتماً اطلاع دهد.)

پزشک روانشناس در کرمان

در جدول زیر لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناس در کرمان، شماره تماس روانشناس خانم در کرمان و شماره تماس روانشناس آقا به همراه آدرس را برای شما عزیزان فراهم آورده‌ایم. شما می‌توانید بهترین مراکز را در لیست زیر جستجو کنید.

دکتر روانشناس آدرس شماره‌ تلفن
دکتر لعیا سبزواری کرمان، انتهای بلوار فردوسی، پارک نشاط، کلینیک آراد، طبقه ۶، واحد ۱ ۰۹۳۸۹۵۷۱۹۸۸
دکتر حمیده موسوی کرمان، خیابان فردوسی، ساختمان پزشکان آراد، طبقه اول، انتهای راهرو ۰۳۴۳۲۲۳۵۱۳۰
دکتر سحر غیاثی نژاد کرمان، چهارراه طهماسب آباد، نبش کوچه ۱ جهاد، برج پزشکی پاستور، طبقه ۴ ۰۹۰۳۹۴۴۷۷۰۲
دکتر سید مهدی حسینی کرمان، خیابان آبنوس، آبنوس هشتم، برج آبنوس، بلوک A، طبقه هشتم ۰۳۴۳۲۴۷۵۰۶۰
دکتر غلامرضا ابراهیمی‌نژاد کرمان، بلوار جهاد، جهاد ۳، ساختمان رازی، طبقه دوم، مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده وصال ۰۹۱۳۷۱۳۸۶۹۸
دکتر احمد امیر کافی کرمان، خیابان استقلال، ساختمان پزشکان استقلال ۰۳۴۳۲۴۴۹۸۸۹
دکتر نوید خلیلی کرمان، بیمارستان شفا، درمانگاه روان‌تنی ۰۳۴۲۲۳۰۸۰۸
دکتر ندا محمدی کرمان، چهارراه طهماسب آباد، اول جهاد، کلینیک بعثت ۰۳۴۱۶۷۷
دکتر علیرضا فکرت کرمان، چهارراه طهماسب آباد، ساختمان پزشکان متخصص، طبقه اول ۰۳۴۳۲۴۵۹۹۲۶
دکتر سمیه سلیمانی زاده کرمان، خیابان شهید کامیاب، بیمارستان مهرگان، طبقه دوم ۰۹۰۲۲۲۳۱۱۳۷

شارینو

اگر به دنبال بهترین تجهیزات امنیتی باکیفیتی هستید، اما نمی‌دانید کدام مدل برای شما انتخاب بهتری است، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ شارینو بزنید و موضوعی همچون دوربین مدار بسته در کرمان را مطالعه‌ای بکنید تا بتوانید در این زمینه انتخاب صحیح‌تری داشته باشید.

عیب‌یابی دستگاه‌های لوازم‌خانگی نیاز به ترفندهای خاصی دارد؛ بنابراین توصیه می‌شود تعمیرات لوازم منزل خود را به مراکز مجاز و استاندارد بسپارید.

شارینو یکی از وبلاگ‌هایی است که اطلاعات مفیدی را در حوزه‌های تعمیر یخچال در کرمان، تعمیر تلویزیون در کرمان، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمان، تعمیر پکیج در کرمان، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان و… توانسته به‌خوبی بدرخشد و مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

همچنین مقاله مشابه دیگری در زمینه تعمیر مبل در کرمان را می‌توانید در این سایت بخوانید و آگاهی‌های لازم را دریافت کنید.

هنگام راه‌اندازی کسب‌وکار خود، احتمالاً کلی تحقیق کرده‌اید، پول و زمان سرمایه‌گذاری کردید و عرق ریختید تا کسب‌وکارتان از زمین بلند شود. موضوعات زیادی نظیر ادمین اینستاگرام در کرمان، طراحی سایت در کرمان، سئو سایت در کرمان و غیره وجود دارند که بسیار کمک‌رسان رونق کسب‌وکارتان هستند.

اگر قصد خرید کابینت در کرمان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به وبلاگ شارینو سری بزنید و مطالب کابینت سازی در کرمان را دنبال کنید تا بتوانید مناسب‌ترین طرح و سبک کابینت برای آشپزخانه خود را پیدا کنید.

برای هر فردی این امکان وجود دارد که خودروی او در هر نقطه از شهر منجر به نقص فنی شده و قادر به حرکت نباشد تا به تعمیرگاه یا مکان مشابه برود. در چنین شرایطی پیداکردن یک مکانیک سیار در کرمان که بتواند سریعاً در محل حضور یابد و فوراً مشکل شما را برطرف کند، بسیار حائز اهمیت است.

اگر می‌خواهید جشن تولد یکی از دوستان و نزدیکان خود را در بهترین کافه جشن بگیرید، بهتر است مقاله کافههای کرمان را نیز مروری کنید. مهم‌تر این که آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که نظافت منزل خود را به چه مراکزی بسپارید؟

اصلاً از این بابت نگران نباشید، چرا که مجموعه حرفه‌ای شارینو موضوعاتی در حوزه شرکت نظافتی در کرمان را برای شما تدارک دیده‌اند تا بتوانید بر اساس آن‌ها شرکت خدمات نظافتی معتبری را انتخاب کنید.

حذف موهای زائد و بهترین روش آن سال‌هاست که دغدغه بسیاری از افراد علی‌الخصوص خانم‌ها شده است و لیزر به‌عنوان یک روش دائمی در سال‌های اخیر به پرطرفدارترین روش موجود تبدیل شده است.

در صورتی ‌که به دنبال بهترین و معتبرترین مرکز لیزر موهای زائد در کرمان هستید، مطالب مهم و جالبی مانند مرکز لیزر در کرمان را در وبلاگ شارینو حتماً دنبال کنید.

در پایان

امروزه ممکن است اشخاص به دلایل مختلفی به چالش‌ها و بحران‌های روحی و روانی مختلفی گرفتار شوند. برخی از این بحران‌ها به‌راحتی حل می‌شوند و برخی دیگر نیاز به مشورت و روانکاوی روانشناسان دارند. در این مواقع اشخاص می‌توانند به مطب روانشناسان و کلینیک‌های روانشناسی مراجعه کنند.

در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بهترین دکترهای روانشناس در کرمان را به شما معرفی کنیم. از این که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید بسیار متشکریم. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهادی آن را با سایت ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

  1. آیا مداخلات روانشناختی در یک جلسه به اتمام می‌رسد؟

خیر مداخلات روان‌درمانی تنها در یک جلسه تمام نمی‌شود، بلکه نیازمند چندین جلسات پی‌درپی است.

  1. روانشناسان بالینی از چه ترفندهایی برای درمان بیماران استفاده می‌کنند؟

از روش‌های نوین مانند هیپنوتیزم و شوک‌درمانی برای درمان بیماران بهره می‌برند.

  1. آیا روانشناسان برای بیماران دارو تجویز می‌کنند؟

خیر نحوه کار روانشناسان با استفاده ترفندهای روانکاوی بوده که اجازه هیچ‌گونه تجویز دارویی ندارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *