بررسی و مقایسه بهترین نوع تشک موجود در بازار در سال 1402

مقایسه و بررسی بهترین نوع تشک رویال موجود در بازار

امروزه بهترین نوع تشک موجود در بازار در مدلها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. این موضوع ممکن است شما را در هنگام انتخاب و خرید آن‌ها به دردسر بیندازد. این در حالی است که بهترین نوع تشک به حد زیادی روی سلامت جسم و به طبع بر سلامت روانی تأثیر دارد.

مشاوره 24 ساعته جهت بررسی و مقایسه انواع تشک- خرید تشک رویال اصل از تولیدی در سال 1402

درنتیجه، بهتر است قبل از هرگونه اقدامی درباره نوع تشک، ساختارها و کاربرد هر یک از آن‌ها آشنا باشید. به همین منظور در ادامه مقاله به توضیحاتی درباره مقایسه بهترین نوع تشک و ویژگی‌های آن پرداخته‌ایم.

تشک استاندارد یک نفره و دو نفره چه ابعادی دارند؟

اندازه بهترین نوع تشک با توجه به کاربرد آن‌ها به صورت تشک یک نفره یا دو نفره تولید می‌شوند. معمولاً اگر تخت خواب‌های خود را آماده تهیه کنید، تشک‌هایی را به اندازه همان تخت‌ها به راحتی پیدا می‌کنید. چون که ابعاد استاندارد در هنگام تولید هر دو محصول رعایت می‎شوند.

بهترین نوع تشک‌ یک نفره به طور معمول با طول ثابت ۲۰۰ و عرض‌های متغیری به اندازه ۹۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ در بازار موجود هستند. پس نگرانی درباره محدودیت در ابعاد تشک و سازگاری با تخت خواب وجود ندارد. همین موضوع برای بهترین نوع تشک دو نفره نیز صادق است. این تشک‌ها با طول ۲۰۰ و عرض ۱۴۰، ۱۶۰ یا ۱۸۰ تولید می‌شوند.

با این حال امکان سفارش بهترین نوع تشک در اندازه دلخواه نیز در برخی از مراکز تولیدی‌ تشک وجود دارد. اهمیت این موضوع هنگامی مشخص می‌شود که شما تخت خواب خود را در اندازه‌های ویژه‌‌ای سفارش داده‌اید؛ بنابراین باید بهترین نوع تشک را مطابق را با اندازه مورد نظرتان سفارش بدهید.

بهترین نوع تشک باید چه ابعاد و وزنی داشته باشند

 

ساختار درونی بهترین نوع تشک  تولیدی

یکی از مسائلی که باعث تفاوت در انواع تشک ها می‌شود، ساختار درونی آن‌ها است. به این معنا که نوع متریالی که در تولید آن‌ها به کار می‌رود، باعث شده است که هر تشکی برای کاربری مخصوصی مورد استفاده قرار گیرد. معمولاً بهترین نوع تشک ها از فوم فشرده، فنر، پارچه، یونولیت، ابر ریباند و نمد است.

جنس، راحتی و میزان استفاده از هر ماده در تولید بهترین نوع تشک بستگی به هدفی که برای آن ساخته می‌شود، دارد. طبیعی است که هر کسی تشک را تنها برای راحتی و آرامش در هنگام خواب خریداری می‌کند. به همین دلیل واجب است که شما با توجه به مشکلات جسمانی یا عاداتی که در هنگام خواب دارید، بهترین نوع تشک را انتخاب کنید.

تشک طبی چی خوبه؟ از کجا تشک طبی بخریم؟

 

میزان نرم بودن یا سفتی بهترین نوع تشک

یکی از مواردی که در انتخاب بهترین نوع تشک اهمیت دارد، میزان نرمی و سفتی آن است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند تشک‌هایی که بسیار نرم هستند، بهترین خواب را برای آنان فراهم می‌کند. این در حالی است که تشک‌های نرم در طولانی مدت، انواع کمر درد و گردن درد را ایجاد می‌کند.

در حالت دیگری، برخی نیز معتقد هستند که بهترین نوع تشک سفت به منزله یک تشک طبی برای درمان کمر درد است. اما پس از خرید و استفاده از آن، متوجه می‌شوند که دردهای جسمانی بیشتری آن‌ها را درگیر کرده است. به همین دلیل توصیه می‌شود اگر عارضه‌های جسمانی دارد، حتماً با یک متخصص درباره بهترین نوع تشک مشورت کنید.

مشاوره 24 ساعته خرید انواع تشک طبی و ارزان- خرید تشک رویال اصل از تولیدی تشک در کرمانشاه

اگر مشکل خاصی در جسم یا عادت خاصی در خواب ندارید، در هنگام خرید تشک می‌توانید با در نظر گرفتن یک نکته بهترین نوع تشک را انتخاب کنید. تشکی مناسب است که با قرار گرفتن بدن به حالت خوابیده روی پشت، تمام فرورفتگی‌ها را پر و کاملاً از برجستگی‌های بدن پشتیبانی کند. برای اطمینان کامل از این مسئله می‌توانید در صورت امکان، انواع تشک را در محل امتحان کنید.

بهترین نوع تشک‌ رایج در بازار

همان طور که گفته شد، در هنگام خرید شما با تشک‌های متعددی روبرو می‌شوید که انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. با اطلاع از مواردی که تابه‌حال گفته شد، می‌توانید تا حد زیادی مناسب‌ترین و بهترین نوع تشک را انتخاب کنید. اما این همه کار نیست. شما باید از ویژگی‌های بهترین نوع تشک نیز آگاهی داشته باشید.

به همین منظور در ادامه چند نوع تشک رایجی که بیشترین طرف‌دار را در میان مشتریان دارد، معرفی شده است.

تشک طبی

 سال‌های زیادی است که استفاده از تشک طبی به یک داروی تأثیرگذار در بیماری‌های جسمانی تبدیل شده است. اما اگر تشک فعلی شما از همین مدل است و همچنان خواب راحتی ندارید، باید به اصل و مرغوب بودن تشک خود شک کنید.

تشک طبی چیست؟ خرید بهترین نوع تشک طبی ارزان از تولیدی

خاصیت تشک طبی آن است که در طول شب، خواب آرامی را تجربه کنید. هنگام بیدار شدن از خواب کرختی، درد و گرفتگی را در هیچ جایی از بدن خود حس نکنید. همچنین اگر درد جسمانی دارد، آن را تسکین دهد. به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان خرید بهترین نوع تشک طبی مرغوب را پیشنهاد می‌دهند.

اگر تشکی بتواند فشار وارد شده را به میزان کمتری به بدن برگرداند، بهترین نوع تشک مناسب است. این مزیتی است که تشک‌های طبی از هر مدلی آن را در خود دارد. علاوه بر آن یکنواخت شدن فشار وارده روی تمام اعضای بدن نیز تأثیر به سزایی در این زمینه دارد.

ساختار این تشک‌ها به گونه‌ای است که میزان سفتی و نرم بودن آن در حد متعادل است. به‌طوری‌که تشک به خوبی از انحنای طبیعی بدن شما پشتیبانی خواهد کرد. این امر به دلیل استفاده از ماده فوم سرد در تولید این نوع تشک‌ها است.

امروزه از ماده لاتکس یا تکنولوژی جدیدتری به نام مموری فوم نیز برای دستیابی به هدف ساخت بهترین نوع تشک، در ساختار آن‌ها استفاده می‌کنند.

تشک فنری

قدیمی‌ترین و بیشترین تقاضای تشک در میان بهترین نوع تشک فنری دیده می‌شود. همان طور که از نام آن‌ها مشخص است، از فنرها به شیوه‌های قرارگیری متفاوتی در تولیدات استفاده می‌کنند. دو نوع تشک فنری منفصل و تشک‌های فنری متصل در بازار وجود دارد.

میزان نرمی این تشک‌ها به نسبت انواع دیگر زیاد است. افرادی که عادت دارند روی سطح نرم بخواند و در عین حال درگیر کمر درد نشوند، بهتر است از فنرهای منفصل استفاده کنند. فنرهای استفاده شده در این مدل، به صورت مجموعه فنرهای جدا داخل پاکت قرار می‌گیرد.

سپس با استفاده از اسفنج، مموری فوم و ابر این فنرها پوشانده می‌شود. به همین دلیل فقط قسمتی که روی تشک قرار می‌گیرد، فشار را وارد می‌کند. به همان گونه تشک نیز آن را به صورت یکنواخت در همان ناحیه برمی‌گرداند.

تشک های فنری متصل چه مزایایی دارند؟ انواع تشک یک نفره و 2 نفره

در مقابل تشک‌ متصل قرار دارند. فنرهای درون این تشک‌ها به صورت سراسری و وصل شده به یکدیگر در سرتاسر تشک قرار گرفته‌اند. جنس فنرهای استفاده شده در این نوع تشک‌ها، فنر میکرو است. سپس با لایه‌هایی از اسفنج و ابر، اطراف آن را می‌پوشانند.

افرادی که به سطح زیرین نرم عادت دارند و مشکل خاصی در جسم خود ندارند، می‌توانند این مدل تشک را انتخاب کنند. با این حال استفاده طولانی از آن‌ها امکان دارد باعث کمر درد یا آرتروز شود. زیرا وسط این تشک‌ها بیشتر از هر جای دیگری، فرو می‌رود.

خرید انواع تشک طبی و پزشکی- خرید تشک رویال اصل از تولیدی تشک در کرمانشاه

 

ارتباط عادات خواب و بهترین نوع تشک

برخی از افراد برای داشتن خوابی آرام باید به حالت مخصوص و ثابتی قرار گیرند. این عادات خواب در هر فردی منحصر به فرد است. نکته جالب این جا است که هر عادت خواب مخصوصی، نیازمند نوع تشک خاصی است که خواب آرامی را ایجاد کند.

افرادی که عادت دارند به پهلو یا به حالت جنینی بخواند، بهتر است از انواع تشک فنری استفاده کنند. اگر در هنگام خواب زیاد تکان می‌خورید، تشک فنر منفصل مناسب‌تر است. به این دلیل که تمام سطح تشک تکان نمی‌خورد. درنتیجه با هر تکان بیدار نمی‌شوید.

این در حالی است که بهترین نوع تشک های سفت‌تر مانند تشک طبی، برای افرادی که به پشت می‌خوابند، بهترین گزینه خواهد بود. زیرا حالت پشت بدن به بهترین شیوه روی تشک جای می‌گیرد.

چه زمانی باید تشک را عوض کنیم؟

اگر فکر می‌کنید که با خرید یک بار تشک در طول عمر خود دیگر نیازی به خرید دوباره آن نیست، بسیار در اشتباه هستید. انواع تشک نیز مانند هر وسیله دیگری عمر مفیدی دارد. اگر پس از طول عمر استانداردش از آن استفاده شود، مشکلات جسمانی زیادی به وجود می‌آورد. علاوه بر آن شکل ظاهری دیگر جلوه زیبا، محکم و مقاوم اولیه را نخواهد داشت.

زمان تعویض انواع تشک- تعمیر تشک طبی

البته عواملی ازجمله نحوه نگهداری و استفاده، رعایت بهداشت و تمیز کردن آن، این طول عمر را افزایش یا کاهش می‌دهد. این در حالی است که کیفیت مواد داخل تشک، نحوه دوخت و حتی پارچه‌ای که برای روی آن استفاده می‌شود، در این زمینه تأثیر دارد.

مشاهدات نشان داده است که بهترین نوع تشک تا ۱۰ سال می‌تواند در بهترین شکل و کیفیت خود باقی بماند. اما همان طور که گفته شد، همه چیز به خود شما و نحوه نگهداری بستگی خواهد داشت.

خرید  بهترین نوع تشک اصل از تشک رویال

اگر می‌خواهید تشکی که در حال حاضر از آن استفاده می‌کنید را عوض کنید، بهتر است این بار به صورت اصولی انتخاب کنید. مرغوبیت کالا، اصل بودن و کیفیت بالای مواد سازنده آن در مجموع، تجربه خرید خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تشک رویال با چندین سال سابقه کاری در تولیدات ملزومات خواب، به ویژه تشک‌های طبی و فنری در بازار ایران فعالیت دارد. این مجموعه با ارائه ضمانت‌نامه در هنگام خرید از اصل بودن محصول به شما اطمینان لازم را می‌دهد. به همین دلیل رضایت مشتریان در هر سال بیشتر از پیش می‌شود.

خرید بهترین نوع تشک از تولیدی- خرید تشک ارزان

 

کلام پایانی

تعدد و تنوعی که در میان انواع تشک های تولیدی وجود دارد، باعث شده است که انتخاب میان آن‌ها دشوار شود. به همین دلیل بهتر است درباره ویژگی هر نوع تشک در ابتدا اطلاعاتی داشته باشید. سپس با مقایسه انواع آن‌ها با سلیقه و ترجیحات شخصی خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

مشاوره 24 ساعته جهت بررسی و مقایسه انواع تشک طبی و ارزان- خرید تشک رویال اصل از تولیدی

برگرفته از سایت تشک رویال  https://toshakrooyal.ir/

 

طراحی سایت ووردپرسی فروشگاهی و شرکتی توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *