10 راهکار خرید کفش زنانه ارزان

همه چیز درباره خرید کفش زنانه

کفش‌ها و به‌ویژه کفش‌ زنانه یکی از مهم‌ترین جزئیات استایل هر خانم هستند. خرید کفش‌ زنانه متناسب با استایل کاری دشوار و با اهمیت است؛ زیرا چنین کفش‌هایی می‌توانند به طور مؤثری وجه شما را تغییر دهند.

تا به امروز، کفش‌های زنانه به اشکال مختلفی ارائه شده‌اند که مطابق با مد روز و سایر فاکتورها استایل یک خانم را آراسته‌تر کرده‌اند. در این مقاله از انواع و نکات خرید کفش زنانه، ویژگی‌ها و سایر نکات کلیدی برای انتخاب بهترین کفش صحبت خواهد شد.

 

10 ویژگی خرید کفش زنانه- قیمت کفش زنانه ارزان

خرید کفش زنانه

 

به هنگام خرید کفش زنانه به این نکات دقت کنید

برای خرید کفش زنانه خود در هر نوع و مدلی بهتر است به نکات زیر دقت کنید تا راحتی بیشتری را تجربه کنید و در عین حال استایل دلخواه خود را بسازید.

صبح‌ها از خرید کفش صرف نظر کنید

دلیل این امر این است که صبح‌ها پا معمولاً ورم دارد و سایز پای شما بزرگ‌تر از اندازه واقعی آن است. به همین سبب برای خرید کفش‌های دقیقاً اندازه، عصرها خرید کنید.

راحتی یا زیبایی

حقیقت این است که خانم‌ها زیبایی کفش را فدای راحتی آن می‌کنند. در این خصوص بهتر است به مناسبتی که کفش را برای آن تهیه می‌کنید توجه کنید. کفش پاشنه‌دار عروسی فقط برای چند ساعت مورد استفاده شما است پس مشکلی پیش نخواهد آمد اگر در آن احساس راحتی زیادی نکنید.

در عوض، صندل زنانه و کفش‌هایی که برای محل کار یا پیاده روی تهیه می‌کنید، از این قانون مستثنی هستند و به دلیل استفاده مداوم بهتر است بیشتر به راحتی آن دقت کنید.

1راهنمای-خرید-کفش- صندل تابستانی

 

رنگ‌های نود؛ انتخاب اول

برای خرید کفش ابتدا به سراغ رنگ‌های نود بروید. دلیل این امر هماهنگ پذیری بالای رنگ نود با سایر رنگ‌ها است. رنگ نود را می‌توانید با هر رنگ دیگری ست کنید و از این نظر دستتان باز خواهد بود. سفید، مشکی و کرم جزو رنگ‌های نود هستند.

کفش‌های انعطاف پذیر انتخاب کنید

وقتی می‌خواهید کفش پاشنه بلند زنانه بخرید لازم نیست به نرم بودن زیره و کفی آن دقت کنید؛ اما در خرید کفش‌های طبی یا اسپرت توجه به این نکته مهم خواهد بود. کفش‌هایی انتخاب کنید که زیره نرم یا حتی طبی دارند. برای پیاده روی و کفش‌های محل کار که مدت طولانی مورد استفاده شما هستند، حتماً جنس با کیفیت تهیه کنید.

5کفش-پاشنه-بلند

 

قیمت خرید کفش زنانه به چه چیزی بستگی دارد؟

آیا شما هم دوست دارید برای یک جفت کفش کالج زنانه با بهترین کیفیت، چه از نظر جنس و چه از نظر زیبایی، کمترین هزینه را صرف کنید؟ حقیقت را بپذیرید که کیفیت بالا و قیمت پایین زوجی هستند و هرگز در کنار یکدیگر دیده نشده‌اند.

 در مورد محدوده‌های قیمتی مختلفی که می‌توانید در فروشگاه‌های کفش پیدا کنید، به این ویژگی‌ها دقت کنید. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • راحتی کفش
  • کیفیت مواد ساخته شده از آن
  • جنبه زیبایی شناسی کفش

اکنون با توجه به این ویژگی‌ها می‌توانید قیمت خرید کفش زنانه را حدس بزنید و متناسب با نیاز و توان مالی خود خرید کنید.

خرید کفش زنانه ارزان

تمام کفش‌هایی که قیمت آن‌ها تا در محدوده ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان هستند در محدوده قیمت ارزان قرار می‌گیرند. برخی از این کفش‌ها که قیمتی کمی دارند از پلاستیک یا چرم‌هایی با مواد سمی یا کنترل نشده ساخته شده‌اند و به طور جدی برای سلامتی مضر هستند. حتی دمپایی روفرشی نیز چنین قیمت کمی ندارد.

درک این موضوع که خرید کفش‌ زنانه ارزان قطعاً بی‌کیفیت است نیازمند تفکر چندانی نیست. شما با دست زدن به آن‌ها متوجه کیفیت پایین مواد اولیه آن خواهید شد و با پوشیدن آن‌ها بلافاصله خواهید دانست که چقدر می‌توانند برای پا ناراحت کننده باشند.

به همین دلیل هرگز خرید کفش‌های خیلی ارزان توصیه نمی‌شود. کفش‌های موجود در فروشگاه شانی لند رنج قیمت‌های مختلفی دارند و قیمت هر کفش معادل با مواد با کیفیت و هزینه‌ای که برای تهیه آن صرف شده تعیین شده است.

خرید کفش زنانه ارزان و جدید

 

خرید کفش زنانه اسپرت

علاوه بر راحتی پا، یکی از جنبه‌های کلیدی برای انتخاب کفش اسپرت زنانه، مناسب بودن آن است. طبق مطالعات اخیر در مورد اندازه پا، مناسب‌ترین اندازه‌های کفش شامل موارد زیر می‌شوند:

  • برای پاهای پهن متوسط:​​ سایزهای ۳۷-۳۹
  • برای پاهای پهن‌تر: سایزهای ۳۵ و ۳۶
  • برای پاهای مخروطی: سایزهای ۴۰-۴۲

کفش‌های طبی زنانه در مجموعه شانی لند طبق این تقسیم‌بندی استاندارد ساخته شده‌اند تا ضمن جلوگیری از ایجاد تاول و فشار، راحتی بهینه را ارائه دهند. کفش زنانه سبک و منعطف طبی به طور ویژه مجهز به سیستم بالشتک در قسمت پاشنه و جلوی پا است تا راحتی پا هنگام راه رفتن و ایستادن را تأمین کند.

خرید کفش زنانه مهمانی غیر رسمی

خرید کفش زنانه

 

چرا خرید کفش زنانه را اینترنتی انجام دهیم؟

درست است که در خرید اینترنتی کفش شما محدودیت‌های بیشتری دارید؛ اما به دلایلی که در ادامه عنوان خواهد شد می‌توانید  بصورت اینترنتی خرید کفش زنانه را در برخی شرایط انجام دهید. فروشگاه کفش زنانه شانی لند به همه دوستداران کفش‌های باکیفیت و مد روز توصیه می‌کند به دلایل زیر از وب سایت دیدن کنند:

  • بازدید از طیف گسترده‌ای از مدل‌های شیک و با کیفیت بالا
  • قیمت‌های مقرون به صرفه و بهره‌مندی از تخفیف‌های مناسبتی و ویژه
  • پرداخت راحت و تحویل سفارش درب منزل
  • برخورداری از ۳۰ روز گارانتی مرجوع یا تعویض سفارش

خرید اینترنتی کفش زنانه

 

سخن پایانی

بهتر است همیشه در هنگام خرید کفش زنانه به موقعیت و مناسبتی که کفش را در آن می‌پوشید دقت کنید و در نظر بگیرید که کفش با استایل شما هماهنگ خواهد شد یا نه. در این مطلب نکات کلیدی دیگری نیز گفته شده است که با رعایت آن‌ها می‌توانید خرید بهتری را تجربه کنید.

برگرفته از سایت شانی لند 

طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *