خرید و نصب دوربین مداربسته در شیراز+ شماره تماس+ قیمت 1402

دوربین مداربسته در شیراز

دوربین مداربسته در شیراز یکی از موفق‌ترین‌ و کاربردی‌ترین سیستم‌های حفاظتی در شیراز به حساب می‌آید که در سال‌های اخیر کاربرد زیادی پیدا کرده است؛ اما لازم است که قبل از خرید این وسیله پرمصرف نسبت به موضوعات مهمی مانند: کاربرد، بهترین برند‌ها و مزایا و معایب دوربین مداربسته در شیراز اطلاعات کافی داشته باشید.

در صورت علاقه‌مندی به موضوع انواع سیستم‌های حفاظتی در شیراز و نمایندگی‌های فروش دوربین مداربسته در شیراز تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

دوربین مداربسته در شیراز

 

دوربین‌های مداربسته چه کاربردی دارند؟

در دنیای مدرن امروز، ‌بیشتر انسان‌ها سعی بر این دارند که راهکار‌های امنیتی را برای مقابله با جرم و جنایت افزایش دهند. کاربرد دوربین مداربسته به قدری گسترده و پیچیده شده است، ‌که شاید از تمام کارایی آن اطلاع نداشته باشیم. در این بخش سعی داریم شمارا با مزایای نصب دوربین مداربسته در شیراز آشنا کنیم.

کاربرد دوربین مدار بسته در صنایع

در بعضی از مشاغل صنعتی که امکان نظارت مستقیم روی کار‌ها امکان‌پذیر نیست، از دوربین‌های امنیتی استفاده می‌کنند. در واقع این دوربین‌ها در حوزه صنعت به چک کردن خط تولید محصولات مشغول هستند.

نوع دیگر دوربین مدار بسته‌ای که در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد، وظیفه اندازه‌گیری درجه محیط را به عهده دارد.

کاربرد دوربین مدار بسته در نظارت ترافیک

از کاربرد‌های دیگر نصب دوربین مداربسته در شیراز چک کردن ترافیک در بزرگ‌راه‌ها و خیابان‌ها است تا میزان ترافیک، رفت و آمد ماشین‌ها و همچنین سرعت آن‌ها را مورد بررسی و نظارت قرار بدهد تا از رخ دادن حوادث زیادی جلوگیری کند.

کاربرد دوربین مدار بسته در پارکینگ‌های خودرو

با نصب دوربین‌های امنیتی در پارکینگ شهر شیراز می‌توانید کلیه رفت‌ و آمدها را کنترل کنید که این موضوع به صورت ۲۴ ساعته منجر به بالا رفتن امنیت و کاهش سرقت می‌شود.

کاربرد دوربین مدار بسته در مکان‌های عمومی

دوربین‌های مداربسته معمولی، قادر به انجام نظارت کامل روی فضاهای عمومی و رو باز نیستند. دوربین‌های PTZ با رزولوشن کیفیت بالا برای این کار بسیار مناسب هستند؛ چرا که این دوربین‌ها توانایی چرخش، گردش و بزرگ‌نمایی را دارند و قادر به پوشش‌دهی فضای بیشتری هستند.

با نصب دوربین مداربسته در شیراز می‌توانید چهره‌ها و پلاک‌ خودرو‌ها را به راحتی در مواقع حساس شناسایی کنید.

مزایای نصب دوربین مداربسته در شیراز

 

کاربرد دوربین مداربسته در کنترل ویروس کووید ۱۹

با توجه به خطرات این ویروس می‌توانید با نصب دوربین مداربسته حرارتی در شیراز، دمای بدن افراد را در محیط‌های پر تردد مانند مراکز تجاری، ادارات، درمانی و… شناسایی کنید که این کار منجر به پایین آمدن آمار  این بیماری خطرناک می‌شود.

کاربرد دوربین مدار بسته در اماکن عمومی

کشور ایران دارای اماکن تاریخی زیادی است که هر کدام از آن‌ها دارای قدمت بسیار طولانی هستند. با نصب دوربین مدار بسته در مکان‌های تاریخی شیراز،  می‌توانید از عملکرد افراد خراب‌کار که قصد آسیب رساندن به آثار باستانی را دارند، جلوگیری کنید.

انواع دوربین مداربسته در شیراز

با افزایش آمار دزدی در ساختمان‌های تجاری و مسکونی، نگرانی مردم روزبه‌روز بیشتر می‌شود. با نصب دوربین مداربسته در شیراز به صورت لحظه‌ای در جریان کلیه اتفاقات منزل و محل کار قرار بگیرید؛ همچنین می‌توانید با نصب سیستم حفاظتی در شیراز از وقوع اتفاقات تلخ و جبران‌ناپذیر مانند سرقت، آتش‌سوزی، جنایت و… تا حد چشمگیری پیشگیری کنید.

آشنا شدن با انواع دوربین‌های حفاظتی در شیراز این امکان را به ما می‌دهد که بتوانیم دوربینی متناسب با نیاز خود انتخاب کنیم. انواع سیستم‌های حفاظتی در شیراز متناسب با نوع کاربری آن‌ها شامل نمونه‌های مختلفی می‌شوند که در ادامه مقاله آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

دوربین مداربسته بی سیم در شیراز

در صورت اقدام به خرید دوربین مداربسته در شیراز نوع بی سیم یا وایرلس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این وسیله‌های کاربردی به علت اینکه فاقد کابل و سیم هستند برای نصب کردن آن‌ها هیچ دردسری را تجربه نمی‌کنید.

البته این موضوع به این معنا نیست که می‌توانید صفر تا صد کارها را خودتان انجام دهید؛ ‌ به احتمال زیاد شما به نصاب دوربین مداربسته در شیراز نیاز پیدا خواهید کرد.

انواع دوربین مداربسته در شیراز

این دوربین‌ها برای انتقال تصاویر به وای فای و کابل نیازی ندارند. برخی از این وسیله‌های کاربردی به علت اینکه دارای باتری هستند نیاز به اتصال جریان برق را ندارند. نصب دوربین مداربسته در شیراز از نوع بی سیم برای نظارت روی کودکان و سازمان‌ها مناسب است. بیبی کم شیائومی و بیبی کم V380 از بهترین برند‌های این دوربین‌ها محسوب می‌شوند.

نوع دیگر دوربین‌های مداربسته بی سیم، دوربین حفاظتی خورشیدی است که بدون برق‌کار می‌کند. دوربین‌های بی سیم در دو نوع دام و بالت به بازار عرضه می‌شوند که دوربین‌های بالت مخصوص فضا‌ی بیرونی و دوربین‌های دام‌ برای فضای داخلی مورداستفاده قرار می‌گیرند. از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به بالت V380 و مینی اسپید دام اشاره کرد.

دوربین‌های بی سیم به علت قابلیت‌های که دارند، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این دوربین‌‌ها دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتصال به شبکه‌های اینترنتی خانگی و وای فای
  • نصب در مکان‌های کوچک
  • قابلیت‌های بیشتر نسبت به سایر دوربین‌ها
  • قابلیت چرخش به صورت ۱۸۰ و ۳۶۰ درجه
  • دارای برد ۷۰ تا ۱۴۰
  • قابلیت استفاده از کارت sd
  • نصب و راه‌اندازی آسان و ارزان
  • دارای ۱۳ کانال

در زمان خرید  دوربین مداربسته در شیراز در نوع بی‌سیم حتماً به این نکات توجه ویژه داشته باشید، اگر به دنبال یک دوربین مدار بسته با برند معتبر و کاربرد بالا هستید، از خرید دوربین‌های ارزان دوری کرده و حتماً ‌ به گارانتی دستگاه دقت کنید، خرید مستقیم انجام دهید؛ یعنی بدون دخالت هیچ نوع واسطه‌ای.

توجه داشته باشید که رزولوشن حداقل ۲ مگاپیکسلی داشته و همچنین فاصله دستگاه و دوربین کم باشد تا منجر به پایین آمدن سرعت دستگاه نشود. علاوه بر رابطه کاربری آسانی که این دستگاه دارد به شما این امکان را می‌دهد که از اینترنت بی سیم و پهنای باند بالا برای پخش تصاویر استفاده کنید.

این دوربین‌ها به طور کلی به دو دسته دوربین مداربسته بی سیم مدل دیجیتال و نیز دوربین مداربسته مدل آنالوگ تقسیم می‌شوند که در ادامه با آن‌ها نیز آشنا خواهید شد.

دوربین مداربسته بی سیم در شیراز

 

دوربین مداربسته دیجیتال در شیراز

دوربین‌های مداربسته تحت شبکه که بیشتر با نام دوربین‌های دیجیتال یا IP شناخته می‌شوند، دوربین‌های امنیتی هستند که اطلاعات خودشان را به صورت دیجیتال به شبکه ارسال می‌کنند. دوربین‌های مداربسته تحت شبکه در شیراز به علت کیفیت بالا و قابلیت پردازشی که دارند در مکان‌هایی که نیازمند امنیت بالا هستند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دوربین مداربسته در شیراز مدل دیجیتال برای ذخیره کردن اطلاعات از کابل شبکه استفاده می‌کند؛ ولی لازم به ذکر است به علت قابلیت‌های پیشرفته‌‌ای که این دوربین‌های امنیتی دارند قیمت آن‌ها نسبت به سایر دوربین‌های مداربسته قدری زیاد است.

در حال حاضر کیفیت تصاویر این برند نهایت ۴k و ۸ مگاپیکسل نمایش و ذخیره‌سازی می‌شوند. دوربین‌های مداربسته AHD  نیز از نوع دوربین‌های دیجیتالی به حساب می‌آیند، قیمت این دوربین نسبت به سایر محصولات هم‌تراز خودش تقریباً نصف است؛ در صورتی که کیفیت تصاویر تقریباً یکسان هستند.

دوربین مدار بسته آنالوگ در شیراز

دوربین مداربسته در شیراز مدل آنالوگ یک نوع دوربین تلویزیونی است که اطلاعات خودش را از طریق سیگنال‌های آنالوگ ارسال می‌کند و جهت ضبط به دستگاه DVR  نیاز دارد. کیفیت تصویر این دوربین‌ها با گذشت زمان افزایش پیدا کرده است.

این دستگاه‌های امنیتی توانایی بزرگ‌نمایی یا کج کردن دوربین را از راه دور ندارند، با این حال نمونه‌های خانگی مناسبی هستند.

از مزایای دوربین مداربسته در شیراز مدل آنالوگ می‌توان به نصب و راه‌اندازی آسان، عدم احتیاج به شبکه یا اینترنت، قیمت پایین‌تر نسبت به سایر دوربین‎‌های دیجیتالی،  عملکرد پایدار در ضبط و انتقال فیلم‌ها اشاره کرد؛ همچنین این دوربین‌ها بیشتر برای خانه و اداره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت دوربین مداربسته آنالوگ به کیفیت رزولوشن، میزان متراژ دید در شب، جنس بدنه، گارانتی، تکنولوژی فیلم‌برداری و استاندارد فیزیکی بستگی دارد. به تازگی این دوربین‌ها با کیفیت HD تولید می‌شوند که این سبک از طراحی موجب بالا رفتن کیفیت تصاویر شده است.

 دوربین مداربسته لامپی در شیراز

اگر قصد خرید دوربین مداربسته در شیراز را دارید، پیشنهاد ما به شما دوربین مداربسته از نوع لامپی است. این دوربین‌ها به علت کاربرد و نحوه نصب ساده آن‌ها در سال‌های اخیر جزو پرطرف‌دارترین محصولات بازار شناخته شده‌اند. این دستگاه پرکاربرد را با نام دوربین‌های ۳۶۰ درجه نیز می‌شناسند.

دوربین‌های لامپی دارای لنز پانورما هستند که این کار توانایی ضبط کردن تصاویر را به صورت واید ۳۶۰ درجه را به آن‌ها می‌دهد. این دوربین‌ها به علت اینکه قادر به ضبط کردن تصویر کامل یک اتاق را دارند در بیشتر مواقع روی سقف نصب می‌شوند.

داخل دوربین‌‌های ۳۶۰ درجه یک عدد ماژول وای فای قرار دارد که از این طریق به مودم وصل می‌شوند و تصاویر را به صورت P2P انتقال می‌دهند که شما می‌توانید از این راه فیلم‌های ضبط شده دوربین را در داخل تلفن همراه خود مشاهده کنید. این دوربین‌ها به علت داشتن ظاهر فریبنده‌ بیشتر به عنوان دوربین‌های مداربسته مخفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از قابلیت‌های ویژه دوربین‌های لامپی اتصال به اینترنت به صورت بی سیم، نصب آسان به سرپیچ لامپ، قابلیت تشخیص حرکت، تصویربرداری ۳۶۰ درجه، ۶۴ گیگ حافظه برای ضبط، دید در شب، انتقال دو طرفه صدا و… می‌توانیم نام ببریم؛ ولی این دوربین‌ها قابلیت نصب در محیط بیرونی را ندارند.

دوربین مداربسته لامپی در شیراز

 

دوربین مداربسته کوچک در شیراز

در انواع دوربین مداربسته در شیراز نوع کوچک آن به قدری کاربردی است که شما می‌توانید آن را در هرجایی پنهان کنید، بدون آن که در معرض دید قرار بگیرد. با نصب این دوربین‌های امنیتی در شیراز می‌توانید از سرقت جلوگیری کنید.

دوربین‌های مداربسته کوچک در انواع مختلفی تولید می‌شوند، مانند: دوربین‌های لامپی، دوربین‌های ساعتی، دوربین‌های دایره‌ای، دوربین‌های بندانگشتی و دوربین‌های فلتی. این دوربین‌ها به علت اینکه فاقد سیم‌کشی هستند به راحتی نصب می‌شوند. این دستگاه‌های پرکاربرد دارای فضای ذخیره‌سازی هستند که شما می‌توانید فیلم‌های مورد نظر خود را دوباره بازبینی کنید.

اگر در انتخاب دوربین مداربسته در شیراز دچار شک شده‌اید، بهتر است بدانید که این دوربین‌های مداربسته کاربردی علاوه بر اینکه ضد آب هستند، می‌توانند در فضای بیرون چه در شب و چه در روز کار خودشان را به بهترین شکل انجام دهند؛ زیرا دارای پروژکتور بوده و قابلیت دید در شب را نیز دارند.

از دیگر قابلیت‌های نصب دوربین‌های مداربسته کوچک در شیراز می‌توان گفت که در هر کجای دنیا که باشید، ‌می‌توانید تصاویر ذخیره شده را از طریق مودم به گوشی خود انتقال داده و آن‌ها را مشاهده کنید؛ اما اگر قادر به انجام این کار نبودید می‌توانید از دوربین‎‌های سیم‌کارت خور استفاده کنید؛ زیرا دیگر به وای فای احتیاجی ندارید.

در دوربین‌های مداربسته کوچک باتری‌های قوی نصب کرده‌اند تا قادر به ضبط طولانی باشند. این دوربین‌ها علاوه بر تصویر قابلیت ضبط صدا از راه دور را نیز دارند و می‌توانند صداهای محیط را از ۱۵ الی ۲۰ متری شنود کنند.

دوربین مداربسته کوچک در شیراز

 

دوربین مدار بسته وای فای در شیراز

اگر برای نصب دوربین مداربسته در شیراز نوع وای فای را انتخاب کرده‌اید، باید از قابلیت‌های این دوربین نیز خبر داشته باشید. دوربین‌های فای وای برای انتقال عکس از اینترنت استفاده می‌کنند، ‌همین ویژگی آن‌ها سبب می‌شود تا بسیاری از افراد این دوربین را با نوع بی سیم اشتباه بگیرند.

 در واقع دوربین‌های مداربسته وای فای زیر مجموعه دوربین‌های بی سیم محسوب می‌شوند. این دستگاه‌های پر مصرف بر خلاف دوربین‌های بی سیم که انتقال اطلاعات را از طریق امواج رادیویی انجام می‌دهند برای انتقال اطلاعاتی که ذخیره کرده‌اند فقط از وای فای استفاده می‌کنند. این دوربین‌ها قابلیت وصل شدن به دستگاه NDR را نیز دارند.

دوربین مدار بسته دید در شب در شیراز

بهتر است قبل از نصب دوربین مداربسته در شیراز به بررسی این نگهبان همیشه بیدار یعنی دوربین مداربسته دید در شب بپردازید. این دوربین‌ دقیقاً مانند چشم انسان عمل می‌کند و هر زمان که یک نور منعکس شود، آن را مشاهده می‌کند؛ البته این دوربین‌ها ممکن است نتوانند از پشت شیشه اجسام را تشخیص دهند.

این وسیله‌ پرکاربرد به علت داشتن قابلیت امواج فروسرخ بعد از شناسایی هر نوع حرکتی سبب گرم شدن آن شده که این کار در نهایت موجب قابل رویت شدن جسم می‌شود.

دوال رایت آخرین مدل این وسیله‌های کاربردی به حساب می‌آید که ترکیبی از دید در شب و وارم لایت است. از قابلیت‌های این دوربین‌های بی نظیر می‌توانیم موارد زیر را برای شما شرح دهیم.

  • هزینه پایین خرید دوربین مداربسته دید در شب: برای تهیه کردن این دوربین‌های دید در شب مجبور به پرداخت هزینه زیادی نمی‌شوید؛ زیرا تقریباً همه دوربین‌ها از این قابلیت ویژه برخوردار هستند و می‌توانند به راحتی در تاریکی اجسام را تشخیص بدهند.
  • استخدام نگهبان ۲۴ ساعته: با خرید دوربین مداربسته در شیراز از نوع IR در واقع نگهبانی هوشیار برای خود استخدام کرده‌اید که در تمام طول شب بیدار است. این دوربین با دقت خودش امنیت شما و منطقه مورد نظر را تضمین می‌کند.
  • سادگی در کارکرد: این دوربین‌ها فاقد سیستم پیچیده هستند و تنها فرق آن‌ها با سایر دوربین‌ها وجود لامپ LED در ساختار آن‌ها است که هزینه زیادی هم ندارد.
  • ارائه تصویر رنگی در شب: دوربین‌های دید در شب به تازگی قابلیت ثبت تصاویر به صورت رنگی دارند که این مورد از جمله تکنولوژی‌های جدید در جهان به حساب می‌آید. شما می‌توانید برای بالابردن امنیت محل کار و زندگی خود اقدام به نصب دوربین مداربسته در شیراز بکنید.

به غیر از دوربین‌های IR، دوربین‌های دید در شب که قابلیت ضبط تصاویر را به صورت رنگی دارند به دو نوع تقسیم می‌شوند که در قسمت بعدی مقاله به‌صورت نکته‌ای این مسئله را بازگو می‌کنیم.

  • دوربین استار لایت: برای نصب دوربین مداربسته در شیراز نوع استار لایت را انتخاب کرده‌اید؟ باید به این موضوع آگاهی داشته باشید که این نوع از دوربین‌ها با جدیدترین نوع تکنولوژی که دارند، قادر هستند که تمام تصاویر را در طول شب به صورت رنگی به کاربر ارائه دهند.
  • دوربین وارم‌ لایت: این نوع از دوربین‌های مدار بسته به علت داشتن لامپ‌های ال‌ای‌دی که در ساختار خود دارند، می‌توانند تصاویر را با کیفیت بسیار عالی در حافظه خودشان ثبت کنند. قیمت و کیفیت این دوربین‌ها نسبت به استار لایت کمتر است.

دوربین مدار بسته دید در شب در شیراز

 

قیمت دوربین مداربسته در شیراز

برای انتخاب و خرید دوربین مداربسته در شیراز، مدل‌های متنوعی در طیف رنجی مختلف به بازار عرضه شده و شامل نمونه‎های بسیار زیادی می‌شوند. این تنوع باعث شده کاربران با هر میزان بودجه‌ای که دارند، بتوانند به خرید این محصولات حفاظتی برای امنیت خود بپردازند.

در میان دوربین‌های مداربسته، مدل آنالوگ معمولاً قیمت به‌صرفه‌تری نسبت به سایر دوربین‌های تحت شبکه دارند. در بین محصولات دیگر نیز می‌توانید دوربین با قیمت کمتری پیدا کنید؛ ولی این را در نظر داشته باید که کیفیت آن‌ها نیز نسبت به مدل‌های پیشرفته‌تر بسیار پایین است و نباید توقع بالایی داشت.

بهترین برند دوربین‌های مداربسته در شیراز

چند برند تولید کننده دوربین مداربسته در ایران فعالیت می‌کنند. اگر قصد خرید دوربین مداربسته در شیراز را داشته باشید، حتماً این سؤال در ذهن شما خطور می‌کند که بهترین برند دوربین مداربسته در سال ۲۰۲۳ کدام است؟ در این بخش مقاله به بررسی بهترین برندهای دوربین مداربسته در شیراز خواهیم پرداخت.

بهترین برند دوربین‌های مداربسته در شیراز

 

دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز

شرکت هایک ویژن جزو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های امنیتی در جهان به حساب می‌آید که کشور چین صاحب امتیاز آن است. این برند توانسته طی ۱۹ سال گذشته بخش بزرگی از بازار دنیا را به تصاحب خودش در آورد.

تولید دوربین‌های مداربسته با قیمت و کیفیت مناسب از جمله هدف‌های اصلی این مجموعه بزرگ بوده است که تا امروز هم به اهداف خودشان رسیده‌اند. نصب و راه‌اندازی دوربین‌های این برند بسیار آسان است و رابطه کاربری بسیار ساده‌ای دارد. در صورت انتخاب این محصول خیلی کم به مراکز تعمیر دوربین مداربسته در شیراز نیاز پیدا خواهید کرد.

نقاط قوت دوربین‌های مداربسته هایک ویژن عبارت‎‌اند از:

  • بالا بودن کیفیت
  • دوام بالا و نصب آسان
  • ارائه انواع نرم‌افزارهای مدیریت
  • مجهز به فناوری تحلیل و تجزیه تصاویر
  • تنوع بسیار بالای محصولات
  • ارائه دهنده لنز‌های باکیفیت

نقاط ضعف دوربین‌های مداربسته هایک ویژن شامل موارد زیر می‌شود:

  • وجود برندهای تقلبی؛ برای جلوگیری از این اتفاق حتماً از نمایندگی رسمی شرک هایک ویژن خرید کنید.
  • برند هایک ویژن با سایر برندهای موجود در بازار سازگاری ندارد.
  • همچنین محصولاتی که بتوانند هم‌زمان صدا و تصویر را ثبت کنند، بسیار محدود هستند.

دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز

 

دوربین مداربسته هایلوک در شیراز

اگر به دنبال نصب دوربین مداربسته در شیراز به صرفه اما کاربردی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید دوربین مداربسته از برند هایلوک است. این دوربین‌ها نسخه اقتصادی برند هایک ویژن هستند. البته ناگفته نماند این محصولات پرکاربرد به دلیل ظاهر و قیمت مناسبی که دارند، خیلی سریع توانستند در بازار رقابت جایگاه خوبی را نصیب خودشان بکنند.

از نقاط قوت این دوربین‌ها می‌توان به قیمت مناسب نسبت به کارایی و اعتبار بالای آن اشاره کرد؛ همچنین این دوربین‌ها برای پروژه‌های بزرگ مناسب نیستند.

دوربین مداربسته داهوا در شیراز

این شرکت همواره به دنبال جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای بالا کیفیت محصولات خودش است و سالانه حدود ۱۰ درصد از فروش خودش را به تحقیق توسعه می‌دهد. این برند به علت داشتن کیفیت تصویر بالا جایگاه خوبی در بازار جهان دارد.

برای خرید دوربین مداربسته در شیراز از برند دوربین داهوا بهتر است که نقاط قوت آن را نیز بشناسید، این ویژگی‌ها عبارت‌اند از: ارائه دادن تصاویر با کیفیت بالا، دسترسی ساده با تصویر و سیگنال تصویری قدرتمند.

این برند نیز مانند هر محصول دیگری دارای معایبی است، مانند: محدودیت داشتن در پهنای باند، ‌ قیمت نسبتاً بالای آن و دسترسی محدود مشتریان به انواع محصولات.

دوربین مداربسته داهوا در شیراز

 

دوربین مداربسته یونی ویو در شیراز

از دیگر برند‌های که می‌توانید برای نصب دوربین مداربسته در شیراز از آن استفاده کنید، ‌ برند یونی ویو چینی است که توانسته در سیستم‌های حفاظتی جایگاه خوبی را نصیب خودش کند. این برند سعی دارد با تولید محصولات حرفه‌ای، مطمئن و پیشرفته در صنعت امنیت، همراه حرف اول را بزند.

از ویژگی‌های این برند می‌توان گفت که امکان جستجوی هوشمند دارد و از تکنولوژی  POE  و U-CODE پشتیبانی می‌کند. این دوربین‌ها دارای قیمت بالایی هستند.

دوربین مداربسته سونی در شیراز

برند سونی در حال حاضر دوربین‌های آنالوگ را از چرخه تولید خودش خارج کرده و تمرکز خودش را روی دوربین‎‌های تحت شبکه گذاشته است. این شرکت جزو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دوربین‌های مداربسته و لنز‌های دوربین مداربسته محسوب می‌شود؛ اما قیمت بالای محصولاتش باعث کم شدن مشتری‌هایش شده است.

قیمت دوربین‌های مداربسته در شیراز

از ویژگی‌های این برند می‌توان به نصب آسان، قابلیت ضبط صدای دو نفره، داشتن پیچیدگی کمتر نسبت به سایر دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و کیفیت بالای آن اشاره کرد.

در صورت علاقه‌مند شدن به خرید دوربین مداربسته در شیراز، باید با قیمت‌های آن‌ها نیز آشنایی پیدا کنید تا دوربینی به اندازه بودجه خود پیدا کرده و بتوانید امنیت خودتان را بالا ببرید. در این بخش از مقاله قیمت دوربین‌های مداربسته در شیراز را در سال ۱۴۰۲ برای شما شرح می‌دهیم.

برند دوربین مداربسته قیمت
برند سونی ۱ الی ۱۰ میلیون تومان
برند داهوا ا الی ۱۰ میلیون تومان
برند یونی ویو ۳ الی ۵۰ میلیون تومان
برند هایک‌ ویژن ۵۰۰۰۰۰ الی ۵۰ میلیون تومان
برند هایلوک ۳۰۰۰۰۰ الی ۱۰ میلیون تومان

شارینو

اگر قصد تعمیر لوازم آشپز‌خانه خود را دارید، می‌توانید با مطالعه مقالاتی مانند: تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز، تعمیر یخچال در شیراز، ‌ تعمیر چرخ گوشت در شیراز، تعمیر آبمیوه گیری در شیراز، تعمیر مخلوط ‌کن در شیراز، ‌ تعمیر قهوه‌ ساز در شیراز، تعمیر غذاساز در شیراز و… مشکل خود را به ساده‌ترین روش برطرف کنید.

در صورت مشکل در لوله‌کشی ساختمان اگر به دنبال استفاده از دانش و تخصص بهترین لوله‌کش‌های شیراز هستید؛ پیشنهاد ما به شما سر زدن به سایت شارینو با موضوع لوله کشی ساختمان در شیراز است تا بتوانید در اسرع وقت با مناسب‌ترین هزینه مشکل خود را بر طرف کنید.

به منظور شناخت کامل مراکز تفریحی و دیدنی شهر شیراز، ‌می‌توانید به مقالات وبلاگ شارینو با موضوعاتی مانند کافه‌های شیراز، ‌ مراکز تفریحی شیراز، مراکز خرید شیراز و… مراجعه کنید.

در شهر شیراز آژانس‌های هواپیمایی زیادی در حوزه ویزا، سفر، تور و… فعالیت دارند. به جهت شناخت بیشتر این مراکز می‌توانید به مقاله آژانس هواپیمایی در شیراز مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید با بهترین مراکز امدادخودرو در شیراز آشنا شوید و از خدمات ۲۴ ساعته آن‌ها بهره‌مند شوید، ‌ پیشنهاد می‌دهیم به مقاله امداد خودرو در شیراز سر بزنید.

همچنین می‌توانید برای کمک به توسعه هر چه سریع‌تر کسب و کار خود به مقالات مفید ما در زمینه‌های طراحی سایت در شیراز و ادمین اینستاگرام در شیراز مراجعه کنید.

دوربین مداربسته داهوا در شیراز

 

سؤالات متداول

  1. قیمت دوربین مداربسته در شیراز چقدر است؟

۱ تا ۵۰ میلیون تومان

  1. بهترین برندهای دوربین مداربسته کدام‌اند؟

سونی، یونی ویو، هایلوک، داهوا و هایک ویژن

  1. دوربین مداربسته بی سیم چند کانال دارد؟

به طور میانگین ۱۳ کانال

 

دوربین مداربسته در شیراز

 

کلام آخر

کاربرد دوربین مداربسته در شیراز فقط محدود به  محیط آرام و نظارت بر خیابان‌ها نمی‌شود و کاربرد‌های بسیار وسیع و پیچیده‌ای دارد. حضور این وسیله‌های پرکاربرد، ‌ احساس امنیت و آرامش را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با نصب این وسیله‌های کاربردی از داشتن یک زندگی امن اطمینان حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *