سالن های زیبایی کرمان

سالن های زیبایی کرمان


معرفی سالن های زیبایی کرمان

آیا بهترین سالن های زیبایی کرمان را می‌شناسید؟ کرمان شهر بزرگی است و انتخاب بهترین آرایشگاه زیبایی در آن کار چندان راحتی نیست. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که به حفظ ظاهر زیبا و جوان خود اهمیت می‌دهید، قطعاً انتخاب بهترین آرایشگاه کرمان از دغدغه‌های همیشگی شما است.

زیبایی پوست، مو و ناخن‌های شما چیزی نیست که بتوان آن را کم‌اهمیت شمرد و به هر آرایشگری و هر سالن زیبایی مراجعه کرد؛ از این رو از شما خانم‌های زیباپسند دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا شما را با هرآنچه باید پیش از مراجعه به سالن های زیبایی کرمان بدانید آشنا کنیم.

خدمات سالن های زیبایی کرمان

امروزه به دلیل افزایش نیاز به خدمات آرایشی، سالن های زیبایی کرمان خدمات خود را گسترش داده و در زمینه‌های مختلف به زیبایی بیشتر بانوان کمک می‌کنند. اگر قصد استفاده از خدمات سالن های زیبایی کرمان را دارید، بهتر است پیش از اقدام شناختی درمورد هریک از خدمات داشته باشید که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

اصلاح و کوتاهی مو

کوتاه کردن مو‌ها در مدل‌های مختلف یکی از بهترین راه‌ها برای یک تغییر چشمگیر و ایده‌آل است. کوتاهی مو از گذشته‌های دور جزو خدمات اصلی سالن‌های زیبایی شناخته می‌شود و علاوه بر تغییر ظاهری به سلامت بیشتر مو‌ها و رفع موخوره و شکستگی‌های مو نیز کمک بسیاری می‌کند.

امروزه علاوه بر قیچی از ماشین‌های اصلاح بسیاری برای کوتاهی حرفه‌ای استفاده می‌شود و مدل‌های متنوعی برای کوتاهی مو وجود دارند. از پرطرف‌دارترین انواع کوتاهی مو در سالن های زیبایی کرمان می‌توان به کروکات، گرگی، سزار کات، پیکسی، مصری، حاشیه‌ای، باب، مرلین و غیره اشاره کرد.

رنگ و احیای مو

خدمات رنگ مو از پرطرف‌دارترین سرویس‌های سالن های زیبایی کرمان هستند که به ایجاد ظاهری جوان‌تر و زیباتر کمک کرده و تغییرات خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌کند. امروزه تکنیک‌های مختلفی برای رنگ کردن مو وجود دارد که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به ‌هایلایت، آمبره، بالیاژ، سامبره، لولایت، بیبی لایت و غیره اشاره کرد.

واژه مش به معنای روشن کردن بخش‌هایی از مو، لایت به معنای سه درجه روشن‌تر کردن مو نسبت به رنگ پایه است. معمولاً افراد برای داشتن ظاهری جدید یا پوشاندن مو‌های سفید خود به رنگ مو روی می‌آورند و به‌ویژه در روزهای نزدیک عید استفاده از این خدمات با استقبال دوچندان روبرو می‌شود.

درآوردن رنگ مو‌های خاص و زیبا از جمله مهارت‌های آرایشگران باتجربه و حرفه‌ای است و نباید آن را به هرکسی سپرد. آرایشگر متناسب با سلیقه و آنچه برای چهره شما مناسب‌تر است از رنگ‌ها و تکنیک‌های مختلف استفاده می‌کند؛ البته در زمینه رنگ کردن مو علاوه بر زیبایی نتیجه نهایی، باید به سالم ماندن مو‌ها نیز توجه شود.

احیا و کراتینه مو نیز فرایندی است که در آن با استفاده از مواد مخصوص مو‌های آسیب‌دیده، خشک و وز احیا شده و تا مدت‌ها نرم، درخشان و صاف باقی می‌مانند. بوتاکس مو، ریباندینگ مو، پروتئینه مو، هیبرید مو و ویتامینه مو از بهترین روش‌های احیای مو در سالن های زیبایی کرمان هستند.

خدمات ناخن

داشتن ناخن‌هایی زیبا و کشیده یکی از اصلی‌ترین آرزوهای هر خانمی‌ است که در این زمینه ناخن‌کاران باتجربه و ماهر کمک بسیاری می‌کنند. خدمات ناخن از محبوب‌ترین خدمات سالن های زیبایی کرمان هستند که شامل پدیکور، مانیکور، ژلیش ناخن و کاشت پودری و ژلی هستند.

امروزه خدمات ناخن با کیفیت و تنوع بالا در سالن های زیبایی کرمان انجام شده و به زیبایی و سلامت بیشتر ناخن‌های بانوان کمک می‌کنند. این خدمات ماهیانه بوده و لازم است خانم‌های زیباپسند هر ماه برای ترمیم ناخن‌های خود مراجعه کنند.

خدمات سالن های زیبایی کرمان

سالن های زیبایی کرمان

شینیون و بافت مو

شینیون از رایج‌ترین مدل‌های آرایش مو است که آرایشگران طی آن مو‌ها را با سنجاق و گیره در پشت سر جمع کرده و در مدل‌های زیبا شکل می‌دهند. شینیون در مدل‌های مختلف نیمه‌باز، بسته و باز ارائه می‌شود و شما می‌توانید متناسب با سلایق خود، مدل لباس و چهره‌تان مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

بافت مو نیز در بسیاری از سالن های زیبایی کرمان انجام می‌شود و تنوع بالایی دارد. بافت مو می‌تواند ظاهری زیبا و تازه‌ای به چهره افراد از دختر بچه‌های کوچک تا خانم‌های سن بالا گرفته بدهد. کیفیت بافت مو تا حد زیادی به مهارت شخص آرایشگر و هنر دستان او بستگی دارد و باید این کار را به افراد باتجربه بسپارید.

اپیلاسیون بدن

اپیلاسیون روشی قدیمی‌ جهت از بین بردن مو‌های زائد است که هنوز هم در برخی سالن های زیبایی کرمان ارائه می‌شود. در این روش از موم استفاده شده و شما می‌توانید بین ۴ الی ۶ هفته از رویش مجدد مو‌های زائد خود خلاص شوید. اگر اپیلاسیون به طور منظم تکرار شود، شاهد کم‌پشت شدن و ضعیف شدن مو‌های بدن خود خواهید بود.

اپیلاسیون برای تمامی‌ نقاط بدن همچون دست، پا، بیکینی، زیر بغل و غیره انجام می‌شود و نسبت به سایر روش‌ها کمترین میزان حساسیت پوستی را به دنبال دارد. همچنین اپیلاسیون به لایه‌برداری پوست نیز کمک می‌کند.

گریم و میکاپ

گریم و میکاپ از اصلی‌ترین خدمات سالن های زیبایی کرمان به شمار می‌آیند که نسبت به دیگر خدمات تخصصی‌تر و پرهزینه‌تر هستند. میکاپ به ایجاد تغییراتی زیبا و تأثیرگذار در اجزای صورت پرداخته و باید متناسب با چهره فرد انجام شود.

در میکاپ‌های حرفه‌ای برخی از اجزای صورت برجسته و پررنگ شده و عیوب چهره به کمک تکنیک‌ها و مواد آرایشی مرغوب کاملاً پوشیده می‌شوند. یک میکاپ حرفه‌ای می‌تواند چهره شخص را از این رو به آن رو کرده و ظاهر متفاوت و جدیدی به او بدهد.

پاک‌سازی پوست

پاک‌سازی پوست یک روش کاربردی برای از بین بردن آلودگی‌ها و داشتن پوستی شفاف و باطراوت است. به کمک پاک‌سازی یا فیشیال می‌توانید پوستی عاری از جوش و لکه داشته باشید و به سلامت بیشتر پوست خود و جوان‌تر شدن آن کمک کنید.

در این روش یک لایه‌برداری کامل از پوست شما انجام می‌شود که آلودگی‌های نفوذ کرده به لایه‌های زیرین را از بین برده و جوانی و شفافیت ویژه‌ای به پوست می‌دهد. امروزه سالن های زیبایی کرمان از دستگاه‌ها و مواد مختلفی برای ارائه خدمات فیشیال پوست استفاده می‌کنند و این کار توسط اپراتورهای باتجربه و کاربلد انجام می‌شود.

خدمات سالن های زیبایی کرمان

سالن های زیبایی کرمان

اکستنشن مژه

از آنجایی که چشم‌ها بیشترین تأثیر را بر زیبایی چهره خانم‌ها دارند؛ امروزه سالن های زیبایی کرمان سرویس‌هایی با عنوان اکستنشن مژه ارائه می‌دهند که به داشتن مژه‌هایی زیبا و پرپشت کمک می‌کند. اگر مژه‌های نازک و کم پشتی دارید، کاشت مژه یا اکستنشن مژه می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

در این روش مژه‌های اکستنشن به صورت تار به تار روی مژه‌های طبیعی چسبانده شده و در مدل‌های مختلف گربه‌ای، سنجابی، طبیعی، اسپایکی، مگاوالیوم، والیوم و غیره می‌توانند ظاهر متفاوت و زیبایی به چشمان شما بدهند.

آرایش دائم

حتماً تابه‌حال نام آرایش دائم به گوشتان رسیده است که به خانم‌ها کمک می‌کند تا مدت‌ها از آرایش لب، ابرو یا چشم‌ها راحت شوند. آرایش دائمی‌ صورت شامل میکروپیگمنتیشن یا میکروبلیدینگ ابرو‌ها، خطوط لب و چشم‌ها است و در آن رنگ‌دانه‌ها به وسیله ابزار‌های تخصصی به زیر پوست منتقل می‌شوند.

آرایش دائم به صورت مادام‌العمر نبوده و تا ۱ الی ۲ سال می‌تواند ماندگار باشد؛ البته لازم است سالی ۱ الی ۲ بار نیز آرایش دائم خود را ترمیم کنید. به‌هرحال این خدمات سالن های زیبایی کرمان می‌توانند تا مدت‌ها شما را از آرایش روزانه بی‌نیاز کنند. خدمات آرایش دائم سالن های زیبایی کرمان شامل موارد زیر هستند:

  • تاتو خط چشم
  • تاتو بن مژه
  • میکروبلیدینگ ابرو
  • تزریق کرم پودر دائم
  • فیبروز ابرو
  • تاتو لب
  • تاتو خط لب

خدمات عروس

از دیگر خدمات سالن های زیبایی کرمان باید به میکاپ و شینیون عروس اشاره کنیم. از آنجایی که هر خانمی‌ دوست دارد در مهم‌ترین روز زندگی خود بسیار زیبا شده و چهره ایده‌آلی داشته باشد، حرفه‌ای‌ترین نوع خدمات سالن های زیبایی کرمان در هر حوزه به آرایش عروس اختصاص دارد.

خدمات آرایش عروس بسیار گسترده بوده و در پکیج‌های مختلفی ارائه می‌شود. معمولاً در پکیج‌های عروس خدماتی همچون پاک‌سازی پوست، خدمات ناخن، ابرو، شینیون، گریم و میکاپ، رنگ مو و غیره انجام می‌شوند. عروس خانم‌ها باید در انتخاب آرایشگاه عروس در کرمان دقت و حساسیت زیادی داشته باشند.

این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که میکاپ و مدل مو‌های شما باید کاملاً متناسب با چهره‌تان باشند و با داشتن دوام و ماندگاری مناسب تا آخر شب به زیباترین شکل ممکن باقی بمانند. خدمات حرفه‌ای سالن زیبایی عروس در کرمان به حال خوب شما در روز عروسی کمک کرده و خاطرات زیبایی برایتان رقم خواهد زد.

از دیگر خدمات سالن های زیبایی کرمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اکستنشن مو
  • لیفت و لمینت مژه
  • کاشت مژه موقت
  • براشینگ مو
  • لیفت ابرو
  • طراحی حنا یا تتو موقت
  • اصلاح ابرو و صورت

یک سالن زیبایی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر برای داشتن چهره‌ای زیبا و شاداب به دنبال بهترین سالن های زیبایی کرمان هستید، در اولین قدم باید با ویژگی‌های آرایشگاه‌های حرفه‌ای و باتجربه آشنا باشید. بهترین سالن‌های زیبایی در کرمان از ویژگی‌های بارز و مهمی‌ برخوردار هستند که در ادامه مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

یک سالن زیبایی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

سالن های زیبایی کرمان

کیفیت بالای خدمات

شما در سالن های زیبایی کرمان قرار است زیباتر شوید؛ بنابراین باید از باکیفیت‌ترین مواد اولیه در ارائه خدمات برای شما استفاده شود. برای انجام خدمات زیبایی پوست و مو از مواد مخصوصی استفاده می‌شود که در عین مرغوبیت باید دوام و ماندگاری مناسبی نیز داشته باشند و به سلامت شما آسیب نزنند.

کیفیت پایین مواد مورد استفاده می‌تواند به سلامت و زیبایی چهره شما آسیب زده و خسارات بسیاری به دنبال داشته باشد. پس همواره به موضوع کیفیت خدمات سالن‌های زیبایی توجه داشته باشید و به دنبال سالن‌هایی باشید که از مواد استاندارد و مرغوب استفاده می‌کنند.

نظافت و بهداشت سالن زیبایی

از دیگر ویژگی‌های بهترین سالن زیبایی در کرمان باید به بهداشت محیط و ر‌عایت آن توسط پرسنل سالن اشاره کنیم. مطمئناً هیچ یک از ما دوست نداریم از پیش‌بند کثیف یا قیچی و شانه آلوده برای انجام کار‌های زیبایی ما استفاده شود؛ زیرا این موضوع ارتباط مستقیمی‌ با سلامت ما دارد.

شما ممکن است برای انجام خدمات مختلف ساعت‌های طولانی را در سالن های زیبایی کرمان بگذرانید و جهت رفاه حال شما آن سالن باید از بهداشت مناسبی برخوردار بوده که نشانه‌ از احترام به مشتری است؛ بنابراین حتماً پیش از انتخاب یک آرایشگاه زیبایی در کرمان به محیط آن نگاهی بیندازید.

استفاده از تجهیزات به‌روز

از آنجایی که صنعت زیبایی همواره در حال تغییر و تحول است، یک سالن زیبایی ایده‌آل و حرفه‌ای باید از بهترین و به‌روزترین تجهیزات و امکانات برای ارائه خدمات خود استفاده کند. این تجهیزات روی کیفیت و زمان انجام خدمات زیبایی تأثیر بسیاری دارند.

حتماً در انتخاب سالن های زیبایی کرمان به این موضوع توجه داشته باشید و سعی کنید از جدیدترین تکنیک‌های آرایشی روز دنیا برای سلامت و زیبایی بیشتر خود کمک بگیرید.

ارائه خدمات متنوع

برای خانم‌هایی که حساس هستند کمی‌ دشوار است که در مراکز مختلف خدمات زیبایی انجام دهند و معمولاً ترجیح می‌دهند کلیه کار‌های زیبایی و بهداشتی خود را تنها در یک سالن واحد به انجام برسانند. یک سالن خوب آرایشی به جهت رفاه مشتریان خود خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد.

این موضوع کمک می‌کند شما تمامی‌ نیاز‌های خود را در یک سالن انجام داده و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

یک سالن زیبایی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

سالن های زیبایی کرمان

مدیریت صحیح

در سالن های زیبایی کرمان همه چیز به مدیریت کارآمد آن بستگی دارد و مدیران باتجربه همواره سعی می‌کنند با فراهم کردن شرایط مناسب رضایت مشتریان خود را جلب کنند. یک مدیریت خوب همواره به بهداشت محیط، آراستگی ظاهری پرسنل و نحوه برخورد با مشتری توجه ویژه‌ای دارد و حساسیت به خرج می‌دهد.

فضای شیک و مناسب

از آنجایی که ممکن است مشتریان برای استفاده از خدمات زیبایی مدتی را در سالن انتظار منتظر بمانند؛ بنابراین در سالن‌های زیبایی باید به لوکس و زیبا بودن دکوراسیون سالن توجه بسیاری شده و محیطی راحت برای مشتریان فراهم شود.

پس در انتخاب سالن های زیبایی کرمان حتماً به موضوع چیدمان و زیبایی ظاهری محیط سالن توجه داشته باشید.

 منظم بودن برنامه سالن

زمان برای هرکسی ارزش خاصی دارد و قطعاً شما هم مانند بسیاری افراد ترجیح می‌دهید خدمات زیبایی را بدون اتلاف وقت دریافت کرده و معطل نشوید. نوبت دهی دقیق و برنامه‌ریزی‌شده از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب سالن‌های آرایشی به‌ویژه برای عروس خانم‌ها است که نباید از آن غافل شوید.

یک سالن زیبایی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

سالن های زیبایی کرمان

برخورد حرفه‌ای پرسنل

خوش‌برخورد بودن و رفتار محترمانه پرسنل از مهم‌ترین دلایلی است که مشتریان را به استفاده از خدمات یک سالن زیبایی ترغیب کرده و به محبوبیت بالای آن سالن منجر می‌شود. پرسنل سالن باید درنهایت ادب و احترام با مشتریان رفتار کرده و آن‌ها را در استفاده از خدمات راهنمایی کنند.

قیمت مناسب

در کنار تمامی‌ موارد گفته شده قیمت از اصلی‌ترین معیارهای بهترین سالن‌های زیبایی کرمان به شمار می‌آید و برخی ترجیح می‌دهند تنها از سالن‌هایی با نرخ منصفانه خدمات دریافت کنند. سالن‌های زیبایی باید در کنار توجه به کیفیت خدمات، هزینه معقولی نیز در نظر گرفته و انصاف را رعایت کنند.

توجه داشته باشید که همواره قیمت‌های بالای یک سالن نشانه‌ای از کیفیت بالای خدمات آن نخواهد بود و شما در انتخاب بهترین سالن باید علاوه بر قیمت به معیار‌های دیگری نیز توجه کنید.

نوبت دهی سالن های زیبایی کرمان چگونه است؟

اگر تصمیم دارید از خدمات سالن های زیبایی کرمان استفاده کنید، باید در اسرع وقت برای رزرو وقت قبلی خود اقدام نمایید. احتمالاً با این سؤال مواجه هستید که چگونه از آرایشگاه‌های کرمان نوبت بگیریم؟ در این باره باید بدانید امروزه سالن‌های زیبایی از روش‌های مختلفی برای نوبت دهی به مشتریان خود استفاده می‌کنند.

برخی از سالن های زیبایی کرمان از طریق تماس وقت شما را رزرو می‌کنند و تنها کافی است با شماره تماس سالن‌های زیبایی در کرمان تماس حاصل کنید. بعضی دیگر نیز نوبت دهی اینترنتی دارند و شما می‌توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام سالن های زیبایی کرمان به آدرس سایت دسترسی پیدا کرده و نوبت خود را رزرو کنید.

همچنین می‌توانید نام سالن زیبایی موردنظر خود را در اینترنت جستجو کرده و در صورت داشتن سایت از امکان نوبت دهی آن استفاده کنید. همچنین در برخی موارد برای گرفتن نوبت در سالن های زیبایی کرمان باید به شماره شبکه‌های اجتماعی آن‌ها همچون واتس‌آپ و تلگرام پیام دهید.

آیا از نرخ خدمات سالن‌های آرایشی و زیبایی در کرمان خبر دارید؟ هرساله اتحادیه صنف آرایشگران زنان نرخ خدمات سالن‌های زیبایی را تعیین می‌کنند؛ اما به طور کلی هزینه خدمات سالن های زیبایی کرمان به عوامل مختلفی همچون کیفیت خدمات، منطقه، میزان شهرت، لوکس بودن آرایشگاه و غیره بستگی دارد.

هزینه خدمات سالن های زیبایی کرمان 

از آنجایی که هزینه هر یک از خدمات زیبایی در سالن و آموزشگاه آرایشی در کرمان از دغدغه‌های اصلی شما عزیزان است تصمیم گرفتیم در ادامه مطلب هزینه هریک از خدمات لاین‌های مختلف زیبایی در سال ۱۴۰۲ را در قالب جدول زیر در اختیار شما قرار دهیم.

نوع خدمات قیمت
رنگ مو از ۵۰۰۰۰۰ تومان
رنگساژ از ۳۰۰۰۰۰ تومان
لایت فویلی از ۳۰۰۰۰ تومان
رنگ ریشه از ۱۵۰۰۰۰ تومان
ریمو رنگ مو از ۷۰۰۰۰۰ تومان
دکلره مو از ۹۰۰۰۰۰ تومان
سامبره مو از ۹۰۰۰۰۰ تومان
بالیاژ از ۹۰۰۰۰۰ تومان
آمبره مو از ۹۰۰۰۰۰ تومان
کوتاهی مو از ۸۰۰۰۰ تومان
موخوره گیری ۲۰۰۰۰۰ تومان
وکس صورت ۷۰۰۰۰ تومان
میکاپ از ۵۰۰۰۰۰ تومان
میکاپ چشم از ۲۰۰۰۰۰ تومان
خط چشم و مژه از ۵۰۰۰۰ تومان
اصلاح صورت از ۴۰۰۰۰ تومان
اصلاح ابرو از ۵۰۰۰۰ تومان
اکستنشن شاخه‌ای هر شاخه ۴۰۰۰۰ تومان
شینیون مو از ۴۰۰۰۰۰ تومان
براشینگ از ۱۰۰۰۰۰ تومان
کراتین مو از ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
لیفت و لمینت مژه ۳۵۰۰۰۰ تومان
اکستنشن مژه از ۴۰۰۰۰۰ تومان
تراپی و احیای مو از ۵۰۰۰۰۰ تومان
کرلی مو از ۱۵۰۰۰۰ تومان
خط لب و رژ لب دائم از ۷۰۰۰۰۰ تومان
بافت مو از ۳۰۰۰۰ تومان
پارافین تراپی ۱۵۰۰۰۰ تومان
طرح حنا ۴۰۰۰۰ تومان
اوزون تراپی از ۵۰۰۰۰۰ تومان
آرایش عروس از ۳۰۰۰۰۰۰ تومان
پلکس تراپی از ۶۰۰۰۰۰ تومان
پدیکور ۲۵۰۰۰۰ تومان
‌هاشور ابرو از ۹۰۰۰۰۰ تومان
میکروپیگمنتیشن از ۹۰۰۰۰۰ تومان
مانیکور ۱۵۰۰۰۰ تومان
بوتاکس مو از ۹۰۰۰۰۰ تومان
ابریشم سازی مو از ۹۵۰۰۰۰ تومان
پروتئین تراپی مو از ۵۰۰۰۰۰ تومان
اپیلاسیون کل بدن ۲۵۰۰۰۰ تومان
اپیلاسیون کل بدن گیاهی ۳۳۰۰۰۰ تومان
فیشیال صورت ۳۰۰۰۰۰ تومان
فیبروز ابرو از ۹۰۰۰۰۰ تومان
ترکیب سایه و ‌هاشور ابرو از ۹۰۰۰۰۰ تومان
ریباندینگ مو از ۸۰۰۰۰۰ تومان
بن مژه دائم از ۷۰۰۰۰۰ تومان
فر دائم مو از ۹۰۰۰۰۰ تومان
کاشت ناخن از ۳۰۰۰۰۰ تومان
ژلیش ناخن از ۲۰۰۰۰۰ تومان
هزینه خدمات سالن های زیبایی کرمان 

سالن های زیبایی کرمان

لیست سالن های زیبایی کرمان

حال که با ویژگی‌های بهترین سالن زیبایی کرمان و خدمات آن آشنا شده‌اید، لازم است لیست کاملی از بهترین سالن‌های زیبایی در کرمان به همراه آدرس و شماره تلفن در اختیار شما قرار دهیم تا با خیال راحت خدمات زیبایی خود را به دستان هنرمند آرایشگران ماهر کرمان بسپارید.

نام سالن زیبایی آدرس شماره تماس
سالن زیبایی رومی‌ کرمان، واقع در خیابان هزار و یک شب، آخر کوچه ۲۲ ۰۳۴۳۲۴۶۸۶۸۰
سالن زیبایی پری افشار کرمان، واقع در بلوار شهید عباس پور ۰۹۱۳۷۴۵۱۰۲۶
سالن و آموزشگاه پالیز کرمان، خیابان هزار و یک شب، کوچه ۲۰ ۰۹۱۳۱۹۵۶۴۸۲
آموزشگاه و آرایشگاه آهنگ زیبایی کرمان، واقع در چهارراه شفا، نبش فارابی یک، طبقه ۲ ۰۹۱۳۹۹۶۸۹۹۱
مجتمع آموزش و آرایش تالار عروس کرمان، واقع در خیابان شریعتی، میان باغ ملی و چهارراه کاظمی، ‌ شریعتی ۲ ۰۹۱۳۳۴۱۱۷۰۱
سالن زیبایی تک عروس کرمان، واقع در خیابان گلدشت، بین حجتیه و کوچه ۱۶ ۰۳۴۳۳۲۱۵۱۵۳
سالن آیینه کرمان، واقع در خیابان زهره کرمانی ۰۹۱۲۷۱۵۱۰۴۸
سالن آرایش جورچین زیبایی کرمان، واقع در بلوار جمهوری، بلوار رضوان، بین کوچه ۵ و ۷، ساختمان پارس ۰۳۴۳۲۸۱۷۴۸۵
سالن زیبایی هستی صالحی کرمان، واقع در بلوار فارابی، نبش کوچه ۸، طبقه ۲ ۰۳۴۳۲۱۲۳۸۴۹
سالن زیبایی مجدیه کرمان، واقع در شهرک باهنر، بحرالعلوم سیزده ۰۹۲۱۵۸۱۱۹۱۲
سالن زیبایی هورسان کرمان، واقع در خیابان میثم، نبش میثم ۱۲ ۰۳۴۳۲۴۵۴۰۰۱
آموزشگاه و سالن زیبایی ساده کرمان، واقع در خیابان هزار و یک شب، بین کوچه ۱۵ و ۱۷ ۰۹۱۳۸۴۲۸۰۵۰
سالن زیبایی گلی کرمان، واقع در میدان کوثر، جنب بانک ملت ۰۹۰۲۷۵۸۹۸۳۹
سالن زیبایی صفورا جانی پور کرمان، واقع در میدان کوثر، بلوار نصر، بین کوچه ۲ و ۴ ۰۹۱۴۰۲۹۰۱۸۶
سالن زیبایی لیوسا کرمان، خیابان هزار و یک شب، کوچه ۷ ۰۹۱۳۰۷۰۶۴۶۶
سالن زیبایی بتی رز کرمان، اول خیابان هزار و یک شب، بین کوچه ۳ و ۵ ۰۳۴۳۲۴۶۰۱۴۹
انستیتو خانه زیبایی کرمان کرمان، واقع در استقلال ۸ ۰۹۱۳۰۷۰۰۹۰۴
سالن زیبایی سفیدرو کرمان، واقع در خیابان ابوذر شمالی، نبش کوچه ۶۱ ۰۹۱۳۶۳۵۴۹۸۰
سالن زیبایی آلن کرمان، واقع در مفتح ۲ ۰۹۲۲۲۹۴۶۱۰۴
سالن اروپا کرمان کرمان، واقع در خیابان حکیم، شهرک جنت ۰۳۴۳۳۱۱۲۷۹۰
سالن زیبایی نقره کرمان، واقع در خیابان هزار و یک شب، بین کوچه ۱۴ و ۱۶ ۰۳۴۳۲۴۸۳۴۴۳
سالن زیبایی شمعدونی کرمان، واقع در خیابان شفا، نبش کوچه شفا ۱۹ ۰۳۴۳۲۴۵۲۸۳۶
سالن زیبایی ماه آفرین کرمان، واقع در خیابان شفا، نبش کوچه ۲۱ ۰۳۴۳۲۴۷۷۸۱۵
آرایشگاه لاک کرمان، واقع در خیابان گوهری، کوچه ۹ ۰۹۱۳۹۹۶۵۳۵۹
سالن زیبایی سمیرا غلام پور کرمان، واقع در بلوار حمزه، حمزه ۱۷ ۰۹۱۳۳۴۶۵۵۰۶
سالن زیبایی سرخ پوش کرمان، واقع در بلوار کوثر، خیابان هزار و یک شب شمالی ۰۳۴۳۲۴۴۸۹۰۴
سالن زیبایی ماهک نو کرمان، واقع در خیابان هزار و یک شب، نبش کوچه ۱۴ ۰۳۴۳۲۴۶۷۲۶۰
سالن زیبایی گل پر کرمان، واقع در خیابان امام جمعه، کوچه ۵، پلاک ۲۰ ۰۳۴۳۲۴۴۷۹۲۱
سالن زیبایی سرافراز کرمان، واقع خیابان بهمن یار، کوچه ۳، ساختمان چهارم، طبقه ۲ ۰۹۳۶۶۶۵۶۶۴۷

شارینو

شکستن و آسیب دیدن مبلمان یکی از ناراحت کننده‌ترین اتفاقاتی است که ممکن است در هر خانه‌ای رخ دهد. حال زمانی که مبلمان دچار پارگی، شکستگی یا سوختن می‌شوند، چه باید کرد؟ در این شرایط بهترین کار این است که از متخصصان تعمیر مبل در کرمان برای تعمیر تخصصی مبلمان خود کمک بگیرید.

علاوه بر مبلمان، دیگر لوازم خانگی نیز ممکن است به خدمات تعمیر نیاز پیدا کنند که ما در وبلاگ شارینو با ارائه مطالبی همچون تعمیر تلویزیون در کرمان، تعمیر آبگرمکن در کرمان، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمان، تعمیر پکیج در کرمان و غیره کمک کرد‌ه‌ایم در برخی موارد خودتان برای رفع مشکل آستین بالا بزنید.

در شهر بزرگ کرمان مراکز تخصصی بسیاری برای ارائه خدمات لیزر مو‌های زائد فعالیت دارند که انتخاب بهترین مرکز در میان انبوه مراکز کار چندان راحتی نخواهد بود؛ از این رو ما در وبلاگ شارینو اطلاعات کاملی درمورد بهترین مرکز لیزر در کرمان در اختیار شما قرار داد‌ه‌ایم تا بهترین نتیجه را در این زمینه کسب کنید.

همواره کسب‌وکارهای کوچک و نوپا به مشاورانی نیاز دارند که برای موفقیت در مسیر به آن‌ها کمک کرده و آن‌ها را با مشکلات پیش رو آشنا کند؛ از آنجایی که امروزه فعالیت در فضای مجازی از مهم‌ترین موضوعات برای رشد کسب‌وکارها است، شما می‌توانید از تیم شارینو در زمینه طراحی سایت در کرمان و ادمین اینستاگرام در کرمان کمک بگیرید.

راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای تنها قدم برای پیشرفت بیزینس شما در فضای گوگل نیست؛ بلکه باید به موضوعات بسیاری توجه کرده تا صفحه شما به اولین نتایج جستجو کاربران راه پیدا کند. اگر اطلاعی درمورد سئو سایت و بهینه‌سازی آن‌ ندارید، تنها کافی است از مشاوران کاربلد شارینو در حوزه سئو سایت در کرمان کمک بگیرید.

بعد از یک تفریح حسابی در مراکز دیدنی شهر کرمان، خوردن یک غذای دلچسب و نوشیدنی خوش‌طعم می‌تواند خستگی را از تن شما خارج کند. در این زمینه می‌توانید با مراجعه به مطالب معرفی رستوران‌های کرمان و کافه‌های کرمان تجربه‌ای لذت‌بخش و به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

مطالب وب‌سایت شارینو درمورد خدمات شهر کرمان تنها به مواردی که اشاره شد محدود نمی‌شوند؛ بلکه شما می‌توانید در حوزه‌های مختلفی همچون مکانیک سیار در کرمان، دوربین مداربسته در کرمان، استادکار کابینت در کرمان و غیره نیز از راهنمایی‌ها و مطالب کاربردی سایت شارینو بهره‌مند شوید.

 

کلام آخر

خانم‌های خوش‌سلیقه و شیک‌پوش همواره روی ظاهر خود حساس هستند و سعی می‌کنند از راه‌های مختلف به سلامت و زیبایی چهره، مو‌ها و ناخن‌های خود رسیدگی کنند. در این زمینه سالن های زیبایی کرمان برای بانوانی که به دنبال زیباتر شدن هستند خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهند.

از این رو اگر شما هم به دنبال استفاده از حرفه‌ای‌ترین و بهترین خدمات زیبایی در حوزه‌های مختلف هستید، باید بهترین آرایشگاه‌های کرمان را بشناسید و از آرایشگران کاربلد برای کارهای زیبایی خود کمک بگیرید. با توجه به اهمیت این موضوع ما در این مطلب به معرفی سالن های زیبایی کرمان، ویژگی‌ها و خدمات آن‌ها پرداختیم.

 

سؤالات متداول

۱. بهترین سن برای شروع آرایشگری کدام است؟

سنین ۱۵ الی ۱۸ سالگی طلایی برای یادگیری انواع آموزش‌های آرایشگری است.

۲. بهترین آرایشگاه کرمان برای رنگ و مش کدام است؟

سالن زیبایی سمیرا غلام پور، ماهک نو، سرخپوش، ماه آفرین و غیره از بهترین سالن‌ها برای رنگ مو هستند.

۳. هزینه رنگ و مش در کرمان چگونه است؟

هزینه خدمات رنگ مو به فاکتورهای مختلفی همچون حجم و قد مو، مدل موردنظر و کیفیت رنگ بستگی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *