قالیشویی در اراک

قالیشویی در اراک


قالیشویی در اراک

 آیا فرش‌های شما کثیف شده‌اند و دنبالی راهی برای تمیزکردن آنها هستید؟ قالیشویی در اراک می‌تواند زیبایی و تمیزی را به فرش‌هایتان برگرداند. با ما همراه باشید تا یک معرفی کامل و جامع از قالیشویی‌های اراک و خدمات آن‌ها به شما ارائه دهیم.

روش‌های شستشوی فرش در قالیشویی در اراک

یکی از مواردی که همیشه در هنگام نظافت منزل به‌خصوص در خانه‌تکانی توجه افراد را به خود جلب می‌کند شستشوی فرش و موکت است. این مسئله به دلیل نظافت و تمیزی فرش و همچنین حفظ بافت، تراکم، ساختار و رنگ‌های آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

به‌طورکلی برای شستشوی فرش و موکت روش‌های متنوعی وجود دارد و انتخاب روش مناسب بستگی به شرایط و موقعیت و همچنین مزایا و معایب هر روش دارد؛ بنابراین در ادامه با انواع روش‌های شستشوی فرش در قالیشویی در اراک آشنا خواهیم شد.

روش‌های شستشوی فرش در قالیشویی در اراک

قالیشویی در اراک

روش‌های سنتی

روش سنتی شستشوی فرش، یکی از روش‌های رایج برای تمیزکردن فرش در قالیشویی ارزان است. در این روش قالیشویی در اراک از آب با فشارقوی استفاده می‌کند تا آلودگی‌ها را از فرش برداشته و آن را به طور کامل تمیز کند.

 این روش شستشو اصولاً یک روش خانگی و قدیمی برای شستشوی فرش محسوب می‌شود و نیاز به ارسال آن به بهترین قالیشویی در اراک ندارد. بااین‌حال باید توجه داشت که انجام این روش در خانه چالش‌هایی را به همراه دارد.

 همچنین این روش شستشو دارای برخی نقاط ضعف است. به‌عنوان‌مثال انتخاب نادرست مواد شوینده برای تراکم‌های مختلف فرش‌ها و استفاده از دمای نامناسب آب از جمله این نقاط ضعف هستند. در نهایت برای ماندگاری و زیبایی فرش‌ها توصیه می‌شود آنها را به یک قالی‌شویی مناسب در اراک بسپارید.

روش نیمه اتوماتیک

روش نیمه اتوماتیک شستشوی فرش یکی دیگر از روش‌های معمول برای تمیزکردن فرش در قالیشویی در اراک است. به طور خلاصه، در این روش، یک فرد یا اپراتور از ابزارهای مختلفی مانند فرچه، شلاق‌زن و یا دستگاه آبگیری خاص برای شستشوی فرش‌ها استفاده می‌کند.

این روش ترکیبی از دو روش سنتی و تمام‌اتوماتیک است که در آن هم نیاز به نیروی انسانی و هم ابزارهای ویژه برای شستشوی فرش‌ها وجود دارد؛ همچنین در تصمیم‌گیری برای نوع شستشوی فرش‌ها در قالیشویی خوب در اراک عوامل دیگری مانند نوع فرش، وضعیت آن و نوع آلودگی‌ها مدنظر قرار می‌گیرد.

  شستشوی فرش‌ها دقت و حساسیت بالایی را می‌طلبد؛ بنابراین بهتر است قالیشویی در اراک از خدمات متخصصان حرفه‌ای و ماهر بهره ببرد تا فرش‌های مشتریان در حالت ایده‌آل تمیز شوند و آسیب نبینند.

روش تمام‌اتوماتیک

روش تمام‌اتوماتیک شستشوی فرش به‌عنوان یک روش پیشرفته شامل فرایندی است که بدون نیاز به دخالت انسانی با استفاده از دستگاه‌های خاص و اتوماتیک فرش‌ها را به طور کامل شستشو می‌دهد. در قالیشویی تمام‌اتوماتیک در اراک فرش‌ها از مرحله صفر تا صد به‌وسیله دستگاه‌های مناسب شستشو می‌شوند.

دستگاه‌های شستشوی فرش در این روش با تنوع بالا به‌صورت صفحه‌ای یا دیسکی فرایند شستشو را در قالیشویی به انجام می‌رسانند. جالب است بدانید که در این روش در قالیشویی در اراک نیروی انسانی فقط در بخش جابه‌جایی فرش‌ها فعالیت می‌کنند و در زمان شستشو هیچ دخالتی ندارد و صرفاً نظارت می‌کنند.

خدمات قالیشویی در اراک

خدمات قالیشویی در اراک بسیار متنوع و گسترده هستند و می‌توانند در زمینه‌های مختلف به شما کمک کنند. این مراکز قالیشویی باکیفیت در اراک خدماتی از قبیل شستشو، تمیزکردن، بازسازی و تعمیر قالی دستبافت و ماشینی را ارائه می‌دهند.

خدمات قالیشویی در اراک

قالیشویی در اراک

خدمات کلی مربوط به فرش

یکی از خدمات اصلی قالیشویی‌های اراک شستشوی قالی، فرش و موکت است. آن‌ها با استفاده از تجهیزات و مواد شوینده حرفه‌ای، قالی شما را به طور کامل و تمیز شستشو می‌دهند. این شستشوی عمقی بخشی از گردوغبار، لکه‌ها و خاک را از فیبر قالی‌ها به‌دور می‌کند و قالی را بازیابی می‌کند.

علاوه بر شستشو قالیشویی در اراک در خدمات تمیزکردن قالی نیز مهارت دارند. آن‌ها می‌توانند لکه‌ها، آلودگی‌ها و اثرات جانبی دیگر را از روی قالی‌ها برطرف کنند و باعث تازگی و زیبایی قالی شما شوند.

بعضی از مراکز قالیشویی اراک خدمات بازسازی و تعمیر قالی را ارائه می‌دهند. در صورت شکستن یا آسیب‌دیدن قالی این مراکز می‌توانند با استفاده از تخصص و هنر خود قالی شما را به حالت اولیه بازگردانند بنابراین می‌توان از خدمات قالیشویی‌های اراک برای شستشو، تمیزکردن، بازسازی و تعمیر قالی خود بهره برد.

ترمیم و رفوگری فرش

ترمیم و رفوگری فرش از دیگر خدمات مهم قالیشویی در اراک است. فرش‌ها به‌عنوان یکی از ارزشمندترین متعلقات خانه ممکن است به دلیل استفاده نادرست آسیب ببینند؛ اما با استفاده از خدمات رفوگری قالیشویی‌های اراک این آسیب‌ها قابل برطرف‌شدن هستند و جای نگرانی ای نیست.

رفوگری فرش در قالیشویی خوب در اراک شامل ترمیم و بهسازی بخش‌های سوخته، پاره شده، فرسوده و بیدزده فرش است. این کار عملیاتی بسیار تخصصی و نیازمند دقت و تجربه است؛ بنابراین بهترین نتیجه در این حوزه تنها با اعتماد به یک قالیشویی باکیفیت حاصل می‌شود.

همچنین سایر اقدامات فرایند رفوگری که به فرش‌ها جان جدیدی می‌بخشد و به‌منظور نوسازی فرش انجام می‌شود شامل رفع چروکیدگی فرش، ریشه بافی، شیرازه‌دوزی، بریدن قسمت‌های سوخته و ترمیم آن‌ها است.

پاک‌کردن رنگ

خدمات رنگ‌برداری فرش توسط قالیشویی در اراک به‌عنوان یکی از خدمات مهم ارائه می‌شود. رنگ‌برداری فرش‌ها پس از وقوع حوادث ساده مانند ریختن آب و سایر مایعات روی فرش انجام می‌شود. این روش به‌اصطلاح حال و هوای رنگی فرش را بازیابی کرده و آن را به حالت اولیه باز می‌گرداند.

در بیشتر موارد فرش‌های دستباف در هنگام تماس با آب و سایر مایعات به طور قابل‌توجهی آلوده و رنگ آن‌ها پخش می‌شود. این وضعیت برای فرش‌های گران‌قیمت بسیار نگران‌کننده است و تنها راه‌حل رهایی از این مشکل رنگ‌برداری است.

رنگ‌برداری فرش یک فرایند تخصصی است و مرمتگر فرش باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشد تا بتواند به بهترین شیوه مقدار رنگ پخش شده را کاهش داده و نمای رنگی فرش را به حالت اولیه بازگرداند.

 بهتر است خودتان اقدام به رنگ‌برداری فرش خود نکنید؛ زیرا این فرایند بسیار حساس است و عمل اشتباه ممکن است باعث آسیب جدی به فرش شما شود.

دارکشی فرش

خدمات دارکشی فرش به‌عنوان یک راه‌حل برای مشکل سرکجی و کجی فرش‌ها که به دلیل قرارگیری دائمی در یک محل به وجود می‌آید توسط شرکت‌های قالیشویی در اراک ارائه می‌شود. در این روش ابتدا فرش را در یک محل راست و صاف آویزان می‌کنند تا به حد ممکن مشکلات سرکجی و کجی آن را برطرف کنند.

درصورتی‌که مشکل پیچیده‌تر باشد نیاز است فرش معیوب را بر روی یک میز کار بزرگ و ویژه قرار داده و محکم کنند. سپس ابعاد فرش را روی تخته کف میز کار مشخص کرده و اطراف آن را نخ کشی می‌کنند. در مرحله بعد فرش را خیس می‌کنند و به‌تدریج قسمت‌های کج را کشیده و صاف می‌کنند.

این عملیات با کنترل دقیق و به‌تدریج انجام می‌شود تا از پاره شدن فرش جلوگیری شود؛ بنابراین قیمت قالیشویی در اراک برای عمل دارکشی ممکن است به نسبت سایر خدمات بیشتر باشد.

خشک‌شویی مبلمان

خدمات خشک‌شویی مبلمان شامل ترمیم، نوسازی و شستشوی مبلمان پارچه‌ای، فلز و پارچه، چوبی و… است که بسیار موردتوجه شهروندان قرار گرفته است.

مبل‌شویی در اراک برای تمامی مبل‌هایی که دارای بخش‌های پارچه‌ای هستند امکان‌پذیر است. برخی افراد ممکن است این سؤال را پرسیده باشند که آیا خدمات شستشوی مبلمان در محل صورت می‌گیرد یا باید آن را به قالیشویی در اراک منتقل کرد؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که تمامی خدمات خشک‌شویی از جمله خشک‌شویی مبلمان، خشک‌شویی پشتی، خشک‌شویی تشک خوشخواب، خشک‌شویی فرش‌های گران‌قیمت، خشک‌شویی موکت‌های چسبیده و… در محل انجام می‌شود و نیازی به حمل‌ونقل به قالیشویی ندارد.

خشک‌شویی مبلمان

قالیشویی در اراک

پرداختن فرش و تابلوفرش

پرداخت فرش یک مرحله بسیار مهم در خرید و نگهداری فرش‌ها و تابلوفرش‌ها است. پس از بافت فرش طرح و نقش‌های زیبای آن‌ها باید با انجام پرداخت به‌خوبی نمایان شوند. در غیر این صورت فرش شما ممکن است دارای پرزهای زیادی باشد و طرح آن به شکل دقیق و باکیفیت قابل‌مشاهده نباشد.

باید توجه داشت که پرداخت فرش تنها به فرش‌های تازه و تابلوفرش محدود نمی‌شود؛ بلکه فرش‌های قدیمی، سوخته و پا خورده نیز باید با انجام پرداخت زیبایی خود را حفظ کنند.

عملیات پرداخت باهدف نمایان کردن نقوش و طرح‌های فرش انجام می‌شود که پس از گذشت چند سال از استفاده ممکن است این نقوش زیر پرزهای پنهان شوند؛ بنابراین با انجام عملیات پرداخت در قالیشویی در اراک می‌توان نقوش فرش را مجدداً به‌روشنی مشاهده کرده و زیبایی آن را حفظ کرد.

 پرداخت فرش به دو روش ماشینی و دستی قابل‌انجام است. در روش ماشینی دستگاه پرداخت زن بر روی فرش قرار داده می‌شود و با استفاده از تیغ قدرتمند خود فرش را به‌صورت یکدست و تمیز پرداخت می‌کند.

 در روش دستی نیز با استفاده از قیچی پرزهای فرش توسط فرد ماهری بریده می‌شوند که این روش نسبت به روش ماشینی، نیاز به‌دقت بیشتری دارد و امروزه کمتر استفاده می‌شود.

شستشوی موکت و گلیم

شستشوی موکت یکی از خدماتی است که توسط مراکز قالیشویی در اراک ارائه می‌شود. این مراکز با استفاده از دستگاه‌های خاص موکت‌های مختلف را به‌سرعت بالا و با حذف تمام آلودگی‌ها و گردوغبارها شستشو می‌دهند. موکت‌ها به علت استفاده فراوان، به‌سرعت کثیف می‌شوند و ظاهر نازکی به خود می‌گیرند.

در شرایطی که نیاز به شستشوی موکت دارید، خدمات مراکز قالیشویی می‌توانند موکت شما را در کمترین زمان به حالتی مانند روز اول بازگرداند و از چروک خوردن و آسیب‌دیدن آن جلوگیری کنند. در این مراکز شستشوی موکت به دو روش ماشینی و غیر ماشینی صورت می‌پذیرد.

در روش ماشینی شستشو، موکت‌ها با استفاده از مواد شوینده و دستگاه‌های مکانیزه و ویژه شستشو شسته می‌شوند؛ اما در روش غیر ماشینی از دستگاه‌های خاصی استفاده نمی‌شود و پرسنل با استفاده از روش‌های دستی به لکه‌برداری و شستشوی موکت‌ها می‌پردازند.

مراحل شستشوی قالی در قالیشویی در اراک

در اینجا قصد داریم شما را با مراحل شستن قالی در قالیشویی در اراک آشنا کنیم تا شما بهتر بتوانید از خدمات و قیمت شست شوی قالی در اراک بر حسب خدمت استفاده کنید. هر یک از مراحل زیر بسیار حیاتی و مهم هستند و نیاز است که توسط افراد متخصص و مجرب انجام شوند.

مراحل شستشوی قالی در قالیشویی در اراک

قالیشویی در اراک

زدودن گردوغبار فرش

مرحله اول و مهم‌ترین مرحله قالیشویی در اراک مرحله غبارگیری فرش است که قبل از شستشو باید انجام شود تا هیچ مشکلی به وجود نیاید. درگذشته ایرانیان این کار را با آویزان کردن فرش و ضربه‌زدن به آن انجام می‌دادند؛ اما ضربه‌زدن می‌تواند به الیاف فرش آسیب برساند.

امروزه برخی افراد برای غبارگیری از جاروبرقی استفاده می‌کنند؛ اما باید دانست که جاروبرقی قدرت کافی برای مکش تمام گردوغبار موجود در عمق فرش را ندارد. در مراکز قالیشویی معتبر در اراک با استفاده از تجهیزات مخصوص و کارکنان مجرب غبارگیری فرش بدون وارد آسیب به فرش انجام می‌شود.

زمان غبار گیری به ابعاد، میزان کثیفی و… بستگی دارد؛ ولی معمولاً به طور میانگین زدودن گرد غبار از فرش حدوداً نیم ساعت طول می‌کشد.

شستشوی فرش

پس از انجام مرحله اول یعنی غبارگیری فرش به مرحله شستشو می‌رسد که جزو مراحل اصلی فرایند قالیشویی در اراک است. در این مرحله فرش را ابتدا خیس کرده و سپس مواد شوینده را به آن اضافه می‌کنند. در یک قالیشویی باکیفیت توجه ویژه‌ای به نوع و جنس الیاف فرش در استفاده از مواد شوینده می‌شود.

اگر این مرحله تحت نظارت تیمی متخصص و باتجربه انجام شود و این تیم از تجهیزات و مواد شوینده باکیفیت استفاده کند مشکلاتی مانند زردشدن، اختلاط رنگ، آسیب به الیاف و سایر مشکلات جانبی رخ نمی‌دهد و کیفیت شستشو تضمین می‌شود.

آبکشی فرش

پس از انجام فرایند شستشو توسط قالیشویی در اراک مرحله بعدی که آبکشی است آغاز می‌شود. در این مرحله با استفاده از دوش‌هایی با فشار آب قوی و دستگاه‌های ویژه کف، مواد شوینده و کلیه ذرات به طور کامل جدا می‌شوند.

 این عملیات مهم دو بار تکرار می‌شود تا فرش به طور کامل تمیز شده و هیچ اثری از مواد شوینده در تاروپود و ریشه‌های فرش باقی نماند.

آبگیری

از جمله مراحل اساسی در شستشوی فرش مرحله‌ای است که اگر آب اضافی در فرش باقی بماند می‌تواند به پوسیدگی الیاف و آسیب‌دیدن و زردشدن فرش منجر شود. درگذشته این مشکلات اغلب در روش‌های سنتی و دستی شستشوی فرش رخ می‌داد و باعث بوی نامطبوع و آسیب‌دیدگی جدی فرش می‌شد.

روش مدرن آبگیری فرش این است که فرش لوله شده و در دستگاهی قرار می‌گیرد سپس دستگاه شروع به چرخش می‌کند و با اعمال نیروی گریزازمرکز آب اضافی به طور کامل از فرش تخلیه می‌شود. این فرایند تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که فرش کاملاً خشک شود.

خشک کردن فرش

اگر به‌خاطر داشته باشید در روش‌های سنتی معمولاً فرش روی زمین پهن می‌شد یا از دیوار آویزان می‌شد تا خشک شود؛ اما این روش معایبی داشته است. اولاً احتمالاً فرش با آلودگی مواجه می‌شود و حشرات آلوده‌کننده می‌توانند به الیاف آسیب برسانند.

همچنین درصورتی‌که هوا سرد باشد زمان لازم برای خشک‌شدن فرش بسیار طولانی می‌شود. علاوه بر این آویزان کردن فرش باعث تجمع آب در قسمت‌های پایینی می‌شود و این عامل احتمال زردشدن و پوسیدگی ریشه‌ها و لبه‌های فرش وجود دارد.

 اما امروزه در مراکز تخصصی قالیشویی از دستگاه‌های حرارتی مخصوص برای خشک‌کردن فرش‌ها در مکان مشخص استفاده می‌شود. با این روش حرارت به طور یکنواخت به تمام قسمت‌های فرش داده شده و مشکلاتی مانند آلودگی، پوسیدگی و زردی جلوگیری می‌شود.

مواد شوینده مصرفی در قالیشویی در اراک

بسیاری از افرادی که تصمیم می‌گیرند فرش‌های خود را برای شستشو به قالیشویی در اراک ببرند اغلب این سؤال را مطرح می‌کنند که مراکز شستشو از چه نوع مواد شوینده‌ای برای شستشوی فرش استفاده می‌کنند و آیا امکان استفاده از این مواد شوینده در خانه نیز وجود دارد؟

 در ادامه به بررسی مواد شوینده‌ای که قالیشویی‌ها استفاده می‌کنند و به بررسی چند مورد از دغدغه‌های افراد می‌پردازیم.

مواد شوینده مصرفی در قالیشویی در اراک

قالیشویی در اراک

استفاده از مواد شوینده چه اهمیتی دارد؟

می‌تواند این سؤال در ذهنتان به وجود آید که چرا برای شستشوی فرش نیاز است از شوینده مخصوص استفاده شود چون‌که معمولاً پیشنهاد می‌شود هر سال یک‌بار فرش خود را شستشو دهید و بهتر است از یک شوینده ویژه برای فرش استفاده کنید.

استفاده از شوینده‌های معمول که برای شستشوی لباس‌ها استفاده می‌شود ممکن است به الیاف فرش شما آسیب برساند. دلیل این امر نیز این است که فرمولاسیون شوینده‌های فرش به‌گونه‌ای طراحی شده است که مخصوص لباس هستند و بیشتر بر لطافت حساسیت دارند و توانایی تمیزکردن قالی را ندارند.

استفاده از شوینده مخصوص فرش دارای مزایای فراوانی است؛ زیرا بدون ایجاد کف زیاد فرش را به‌خوبی و بادقت شستشو می‌دهد. بسیاری از این شوینده‌ها قدرت لکه بری را نیز دارند؛ بنابراین با استفاده از آن‌ها نه‌تنها فرش شما تمیز می‌شود؛ بلکه لکه‌های ناشی از غذا و خوراکی‌ها نیز از روی فرش پاک می‌شوند.

 درهرصورت قبل از شستشوی فرش یک عکس از آن بگیرید و پس از شستشو با استفاده از شوینده مخصوص آن را با تصویر مقایسه کنید. به‌صراحت مشخص است که فرش‌ها به طور قابل‌ملاحظه‌ای تمیز می‌شوند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از شوینده مناسب نرم‌شدن الیاف فرش است؛ همچنین این شوینده‌ها از تداخل رنگ‌های بخش‌های مختلف فرش با یکدیگر جلوگیری می‌کنند. در غیر این صورت، پس از شستشو، ممکن است ببینید که رنگ‌های مختلف درهم‌آمیخته شده‌اند.

در قالیشویی در اراک از چه موادی استفاده می‌شود؟

استفاده از مواد در قالیشویی در اراک به جنس فرش، درجه کثیفی و روش شستشو بستگی دارد؛ اما به طور عمومی از سدیم، کلر، آب‌ژاول، شامپو فرش و پودر رخت‌شویی استفاده می‌شود. بعضی از قالیشویی‌های ارزان‌قیمت فقط از پودر رخت‌شویی استفاده می‌کنند که کیفیت شستشو را کاهش می‌دهد.

انتخاب نوع شوینده و ترکیب آن با سایر مواد به دانش و تجربه کارشناسان فرش بستگی دارد و تأثیر زیادی در درخشش، تمیزی، لکه‌برداری و چربی‌زدایی فرش خواهد داشت؛ همچنین درک کاملی از قطعاتی که نیاز به تمیزشدن دارند و در چه حدی باید تمیز شوند، مهم است.

 به طور مثال درصورتی‌که ریشه‌ها بسیار کثیف باشند قالیشویی در اراک آنها را جدا از بخش‌های دیگر شستشو می‌دهند. قالیشویی‌های حرفه‌ای برای شستشوی فرش‌های پنبه‌ای، پشمی و ابریشمی از خاصیت سود  زدایی استفاده می‌کنند.

همچنین برای رفع رنگ‌های روی فرش از مواد کاهنده بسیار قوی مانند هیدرو سولفیت سدیم استفاده می‌شود. درصورتی‌که نیاز به سفیدکردن ریشه‌ها به‌صورت تخصصی باشد معمولاً از هیپوکلریت سدیم استفاده می‌شود.

برای افزایش درخشش فرش و قالی، آن‌ها را به مدتی در کلسیم هیپوکلریت نگه می‌دارند.

بهترین ماده برای شستشوی فرش ماشینی چیست؟

باتوجه‌به روش‌های متنوع شستشو ممکن است قالیشویی در اراک از مواد مختلفی برای تمیزکردن فرش‌های ماشینی استفاده می‌کند.

 به طور عمومی از یک شامپو فرش صنعتی استفاده می‌شود و با استفاده از یک دستگاه برس گرد کل فرش شسته می‌شود. در پایان با استفاده از جاروهای برقی و فرش آب‌کشی کف و ذرات گردوغبار از روی فرش تمیز می‌شوند.

بعضی‌اوقات یک محلول شیمیایی جاذب نیز برای جمع‌آوری کثیفی‌ها استفاده شود و سپس با استفاده از یک دستگاه برسی کثیفی‌ها از روی فرش جمع می‌شوند. به طور عمومی در قالیشویی در اراک از مواد سفیدکننده یا شوینده‌های قوی استفاده نمی‌شود.

بهترین ماده برای شستشوی فرش دستباف

باتوجه‌به حساسیت فرش‌های دستبافت در مورد شستشو برای تمیزکردن این فرش‌ها می‌بایست از شامپوهایی استفاده کرد که رنگ فرش را حفظ کنند و به‌خوبی تمیز کنند. از هیدرو سولفیت می‌توان برای این منظور استفاده کرد؛ زیرا این ماده به حل بسیاری از مشکلات رنگ‌بری کمک می‌کند.

برای افزایش شفافیت فرش می‌توان از محلول کلسیم هیپوکلریت استفاده کرد. درصورتی‌که فرش دارای الیاف پشمی باشد برای آبکشی از مواد خنثی یا قلیایی ضعیف استفاده خواهد شد. در هنگام تمیزکردن این نوع فرش در قالیشویی در اراک دقت و احتیاط بسیار مهم خواهد بود.

بهترین ماده برای شستشوی فرش دستباف

قالیشویی در اراک

لیست قالیشویی‌های اراک

اینکه بخواهیم به طور دقیق لیست بهترین قالیشویی‌های اراک را تعیین کنیم کاری ناشدنی است؛ اما در جدول زیر اسم چندی از بهترین قالیشویی‌ها در اراک را آورده  شده است؛ همچنین جدول زیر شامل آدرس قالیشویی در اراک و شماره ‌تلفن قالیشویی در اراک نیز می‌شود.

 

نام مجموعه

آدرس

شماره‌ تلفن

قالیشویی مرکزی

کنار رود بریدگی سوم بلوار خیابان عبدالله رحمتی

۰۸۶۳۲۷۳۳۲۸۰

قالیشویی و مبل‌شویی باران

شهرک توحید کوچه میثم ۱

۰۸۶۳۴۰۵۶۷۴۳

قالیشویی ترنج

جاده اراک – تهران، بعد از حاجی‌آباد

۰۸۶۳۴۱۳۱۷۸۸

قالیشویی آریا

خیابان محسنی، نرسیده به بانک مسکن

۰۸۶۳۲۲۴۱۰۲۴۵

قالیشویی افشان

جاده تهران، مالک آباد

۰۸۶۳۳۲۸۵۵۴۱

قالیشویی لبخند

خیابان طالقانی، روبروی پمپ‌بنزین

۰۸۶۳۲۷۷۱۰۵۰

قالیشویی گل‌ابریشم

شهرک صنعتی حاجی‌آباد، انتهای خیابان امام رضا

۰۸۶۳۴۱۳۱۸۵۱

شرکت سامان درخشان

ابتدای خیابان شهید رجایی، بعد از کوچه واعظ‌زاده

۰۸۶۳۴۹۷۲۴۵۴

قالیشویی یکتا

ضلع شمالی میدان سردشت، مجموعه تجاری اراک

۰۸۶۳۴۱۷۷۹۰۰

 

شارینو

خبر خوبی که برای اراکی‌ها وجود دارد این است که اگر نیاز به تعمیر آبگرمکن در اراک، تعمیر پکیج در اراک یا تعمیر یخچال در اراک می‌توانند با استادکارانی که در این کار متخصص هستند تماس بگیرند تا  آنها  با تیم تعمیرات حرفه‌ای به‌راحتی تمام مشکلات را رفع کنند.

اراک به‌عنوان شهری ایده‌آل برای  لذت‌بردن از رستوران‌ها و کافه‌ها شناخته می‌شود. رستوران‌های اراک و کافه‌های اراک  با تنوعی فوق‌العاده به شما امکان می‌دهند تا از بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها لذت ببرید.

سالن‌های زیبایی اراک  با ارائه خدمات متنوع از جمله اپیلاسیون، آرایش عروس، میکاپ، ماساژ، خدمات ناخن و… به مشتریان خود امکان می‌دهند تا از زیبایی خود لذت ببرند. در کنار سالن‌های زیبایی باشگاه بدنسازی در اراک به علاقه‌مندان به ورزش در حفظ تناسب کمک می‌کنند.

اراک شهری پر از امکانات در حوزه فناوری اطلاعات است که شرکت‌های طراحی سایت در اراک خدمات حرفه‌ای و کارآزموده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. با مراجعه به این شرکت‌ها، شما می‌توانید سایتی کارآمد و جذاب برای کسب‌وکار خود داشته باشید.

 علاوه بر این با بهره‌گیری از خدمات سئو سایت در اراک می‌توانید رتبه سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید؛ همچنین برای مدیریت بهتر کسب‌وکار خود  در اینستاگرام می‌توانید از خدمات ادمین اینستاگرام در اراک بهره ببرید.

اگر در شهر اراک خودروتان به مشکل  برخورد کرد نگران نباشید؛ زیرا خدمات امداد خودرو اراک برای شما در دسترس است. امدادخودرو می‌تواند صورت نیاز خدمات یدک‌ کش در اراک و مکانیک سیار در اراک را برای شما ارائه دهد.

شرکت نظافتی در اراک تمامی نیازهای نظافتی شمارا در جهت مبل ‌شویی در اراک، تمیزکردن فرش، وسایل منزل، مبلمان، راه‌پله، مجتمع‌های مسکونی و اداری را رفع کرده است.

سخن پایانی

در نهایت اگر به دنبال خدمات قالیشویی در اراک با تیم مجرب و متخصص و با استفاده از تجهیزات مدرن و روش‌های حرفه‌ای جان‌بخشی و زیبایی قالی‌هایتان را تضمین می‌کند. شما با اعتماد به این مراکز می‌توانید قالی‌هایتان را به بهترین شکل شستشو داده و ماندگاری و زیبایی آنها را حفظ کنید.

سؤالات متداول

۱. آیا اگر در مراکز قالیشویی در اراک آسیبی به فرش‌ها برسد آنها پاسخگو هستند؟

بله در صورت آسیب مراکز قالیشویی مسئول هستند.

۲. خشک‌ کردن فرش‌ها در قالیشویی در اراک چگونه انجام می‌شود؟

فرش وارد دستگاهی می‌شود و دستگاه فرش را کاملاً خشک می‌کند.

۳. در قالیشویی‌های اراک از چه موادی برای شستشوی فرش استفاده می‌شود؟

به طور عمومی از سدیم، کلر، آب‌ژاول، شامپو فرش و پودر رخت‌شویی استفاده می‌شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *