قالیشویی در کرمان

قالیشویی در کرمان


قالیشویی در کرمان

فهرست مطالب

قالیشویی در کرمان مجموعه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا بخشی از استرس و فشار کار خانه را در هنگام خانه‌تکانی از دوش خود بردارید. این شرکت‌ها انواع قالی، مبل و حتی پرده را نیز تمیز می‌کنند. برای اطلاع از این خدمات، قیمت‌ها و آدرس قالیشویی‌های معتبر در کرمان، این مطلب را دنبال کنید.

مزایای استفاده از خدمات قالیشویی در کرمان

در گذشته همه افراد فرش‌ها و انواع موکت را در منزل خود با آب آشامیدنی می‌شستند و کمتر کسی پیدا می‌شد که از خدمات قالیشویی خوب کرمان استفاده کند؛ اما در اثر گذشت زمان از قالیشویی‌ها استقبال شد که این امر دلایل و مزایای زیادی دارد. در ادامه مزایای استفاده از سرویس‌های قالیشویی در کرمان را برمی‌شمریم.

شستشو فرش برای افراد ناتوان، پیر یا مریض

افراد پیر و فرسوده نمی‌توانند قالی‌های سنگین را شسته و خشک کنند. آن‌ها به کسی نیاز دارند که برای این کار وقت و نیروی جسمی داشته باشد. پرسنل قالیشویی در کرمان می‌توانند این کار را انجام دهند.

علاوه بر این شرایط مانند گذشته نیست و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به سلامت خود بیشتر توجه کرده و کمر خود را در حین شستشوی فرش فرسوده نکنند.

استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک

افراد نمی‌توانند از آب آشامیدنی که برای تصفیه شدن آن زحمت زیادی کشیده شده است جهت شستشو استفاده کنند. بیشتر خانه‌ها آپارتمانی هستند؛ بنابراین امکان شستشو فرش در منزل وجود ندارد و سبب شلوغی و ایجاد مزاحمت برای واحدهای دیگر می‌شود.

علاوه بر این امروزه قالیشویی‌ها تمام اتوماتیک هستند و مراحل غبارروبی، شستشو و خشک کردن را به وسیله دستگاه‌های مخصوص انجام می‌دهند که بسیار سریع‌تر و مؤثرتر از روش‌های سنتی و دستی است.

مزایای استفاده از خدمات قالیشویی در کرمان

قالیشویی در کرمان

شستن صحیح و مؤثر فرش‌ها

یک مزیت دیگر که از سپردن فرش‌ها به قالیشویی در کرمان به دست می‌آورید این است که با این کار این امکان را به وجود می‌آورید که افرادی با توانایی جسمی مناسب و دانش کافی در زمینه شستشو انواع فرش‌ها به تمیز کردن آن‌ها اقدام کنند و در نهایت آن‌ها را تمیز و فوق‌العاده به شما تحویل بدهند.

آسیب نرساندن به فرش‌ها

شستشو فرش‌ها در قالیشویی آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌کند و متخصصین از میزان درجه حرارت آب یا پودر شستشو مناسب آگاه هستند. اگر خودتان اقدام به تمیز کردن فرش‌ها کنید، این امکان بیشتر وجود دارد که به آن‌ها آسیب برسانید و فرش‌ها را فرسوده کنید.

خشک کردن فرش در محیطی مناسب

خشک کردن فرش‌ها نیز مسئله دیگری است که باید مدنظر قرار دهید. شما باید یک پایه مناسب برای فرش تهیه کنید که روی آن خشک شود و محیطی نیز داشته باشید تا حداقل دو روز آن‌ها را در معرض هوای تمیز و آفتاب بگذارید.

در حالی که با استفاده از خدمات قالیشویی در کرمان چنین مشکلاتی ندارید و فرش‌های شما نیز توسط دستگاه و به روشی اصولی خشک می‌شوند.

مزایای استفاده از خدمات قالیشویی در کرمان

قالیشویی در کرمان

شستشوی انواع فرش عتیقه و دست‌بافت بدون آسیب

شستشوی فرش‌های حساس و عتیقه یا فرش‌های دست‌بافت قلق و تکنیک‌های خاصی لازم دارد که شما به آن‌ها اشراف ندارید. برخی از مواقع لکه‌هایی در فرش هستند که قدیمی شده‌اند یا قابل پاک کردن نیستند. در هر دو این موارد قالیشویی در کرمان می‌تواند با شستشو صحیح و استفاده از مواد مناسب فرش را تمیز کند.

شستشو فرش برای مساجد، بیمارستان‌ها، خوابگاه‌ها

در همه این مکان‌ها فرش‌هایی وجود دارند که لازم است تمیز شوند. قطع به یقین شخصی برای انجام چنین اموری در این مکان‌ها وجود ندارد. قالیشویی در کرمان می‌تواند این کار را بدون آسیب به فرش‌ها انجام دهد.

صرفه‌جویی در زمان، انرژی و پول

با سپردن فرش‌ها به قالیشویی تمام اتوماتیک در کرمان در وقت، انرژی و پول خود صرفه‌جویی می‌کنید. زمانی را که برای تمیز کردن فرش‌ها صرف می‌کنید برای گردگیری یا انجام سایر امورات خانه‌تکانی اختصاص بدهید.

همچنین دیگر لازم نیست هزینه‌های گزاف پول آب و مواد شوینده را پرداخت کنید. به عنوان آخرین نکته به ذکر این مورد بسنده می‌کنیم که به کمر، دست و اعصاب خود نیز خدمتی شایسته می‌کنید.

ویژگی‌های قالیشویی معتبر در کرمان

آیا شما هم قبل از خانه‌تکانی استرس شستن فرش‌ها را دارید و مدام به این فکر می‌کنید که آن‌ها را کجا و چطور خشک کنید؟ بدیهی است که هر مرکز باید برخی از استانداردها را رعایت کند تا خدمات و سرویس‌های مشتری‌پسند ارائه کند. به این منظور به ویژگی‌های زیر برای یک قالیشویی معتبر در کرمان دقت کنید.

ویژگی‌های قالیشویی معتبر در کرمان

قالیشویی در کرمان

ارائه خدمات متنوع

شستن فرش اصلی‌ترین کاری است که قالیشویی در کرمان انجام می‌دهد؛ اما این کل خدماتی نیست که در این مجموعه‌ها به مشتری داده می‌ شود. قالیشویی‌ها در شستن انواع فرش ماشینی و دست‌بافت، گلیم فرش‌ها، پرده، موکت، مبلمان و… خدمت‌رسانی می‌کنند.

داشتن خدمات متنوع برای شستشوی انواع وسایل هم به سود بیشتر قالیشویی کمک کرده و هم مشتری‌های بیشتری جذب می‌کنید.

متعهد به زمان مشتری

تصور کنید در حال خانه‌تکانی هستید و کل خانه را به‌هم‌ریخته‌اید و یک‌عالم کار سرتان ریخته است. مسلماً می‌خواهید این بساط بازار شام را هرچه سریع‌تر جمع کنید و با خودتان فکر می‌کنید برای کم کردن حجم کارها بهتر است فرش‌ها را به قالی‌شویی بسپارید.

اکنون فکر کنید هفته‌ها باید منتظر فرش خود بمانید. قطعاً خیلی عصبانی می‌شوید اگر یک ماه منتظر فرش‌هایتان باشید؛ اما آن‌ها را دریافت نکنید. بهترین قالیشویی در کرمان باید در نظر داشته باشد که وقت مشتری را ارزشمند بداند و زمان تحویل فرش‌ها را به درستی اعلام کند.

 اگر واقعاً به دلیل شلوغی و حجم بالای کار تا یک ماه آینده نمی‌تواند فرش را تحویل دهد، باید به مشتریان اعلام کند. در نهایت مشتریان تصمیم می‌گیرند کار خود را به قالیشویی بسپارند یا خیر. به این ترتیب شما احترام به مشتری را نشان داده‌اید.

استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های جدید

برای قالیشویی خود در کرمان از ماشین‌های جدید و دستگاه‌های شستشو یا خشک کردن تمام اتوماتیک استفاده کنید. به این ترتیب کارگران دیرتر خسته شده، فرش‌ها کم‌تر فرسوده شده و سریع‌تر شسته می‌شوند. این کار سرعت آماده کردن فرش‌ها را نیز بیشتر می‌کند.

ویژگی‌های قالیشویی معتبر در کرمان

قالیشویی در کرمان

استفاده از شوینده‌های مناسب

شوینده‌های نامناسب می‌توانند سبب ایجاد بوی بد پس از خشک شدن فرش شوند و استهلاک آن‌ها را نیز بیشتر می‌کنند. برای همه سفارش‌ها یک شوینده استفاده نکنید؛ زیرا الیاف همه آن‌ها از یک جنس نیستند.

همچنین انتخاب شوینده‌های مناسب و با ph استاندارد فکر خوبی است. به این منظور می‌توانید با کارشناسان این زمینه مشورت کنید.

داشتن پرسنل باوجدان و اخلاق‌مدار

کار در قالیشویی در کرمان سخت و طاقت‌فرسا است. از این رو لازم است کارگرانی استخدام کنید که توان بدنی لازم برای این کار را داشته باشند. همچنین برای آن‌ها حقوق و مزایای خوبی در نظر بگیرید تا انگیزه لازم برای کار را داشته باشند.

اگر لازم است آموزشی دریافت کنند یا در برخورد و با مشتری و قبول سفارش‌ها اصولی را رعایت کنند، از آن‌ها دریغ نکنید. شما با آموزش و ارتقا سطح کیفیت پرسنل خود در اصل به ایجاد یک قالیشویی خوب در کرمان و سود بیشتر کارتان کمک می‌کنید.

قیمت‌های مناسب

هر یک از خدمات قالیشویی در کرمان دارای نرخ مشخص و معینی است که از سمت اتحادیه اعلام می‌شود. سعی کنید این نرخ‌ها رعایت شود و هرگز مشتریان را با قیمت های بالا از خود دور نکنید. در صورتی که قیمت‌های بالا دارید، آن را با ارائه خدمات باکیفیت توجیه کنید.

انواع خدمات قالیشویی در کرمان

گفتیم که خدمات قالی‌شویی ارزان در کرمان فقط به شستشوی فرش محدود نمی‌شود و امروزه آن‌ها طیف گسترده‌ای از سرویس‌ها را ارائه می‌کنند. در ادامه بحث در مورد خدماتی که می‌توانید از این مکان‌ها دریافت کنید به اختصار توضیحی می‌دهیم.

انواع خدمات قالیشویی در کرمان

قالیشویی در کرمان

ترمیم و رفوی انواع فرش

فرش‌هایی که دارای آسیب هستند در دستگاه‌های شستشو بیشتر فرسوده شده و آسیب می‌بینند. قبل از شستشو خدمات رفو نیز روی فرش‌ها انجام می‌شود که شامل ترمیم بخش‌های پاره و فرسوده فرش است. کارهای رفوگری بسیار تخصصی هستند و باید بادقت و حوصله بالا انجام شوند.

با انجام این نوع خدمات، فرش‌ها تقریباً دوباره نو می‌شوند و قسمت‌های بید زده یا سوخته و پاره آن‌ها ترمیم خواهند شد.

رنگ‌برداری فرش‌ها

رنگ‌برداری یک نوع ریکاوری برای فرش محسوب می‌شود. فرش‌هایی که در اثر ریخته شدن آب و سایر مایعات دچار آسیب شده‌اند به این روش در قالیشویی باکیفیت در کرمان رنگ‌برداری و ترمیم می‌شوند. این تکنیک بیشتر برای فرش‌های دستبافت به کار می‌رود که در اثر ریخته شدن مایعات روی آن‌ها دچار آمیختگی رنگ می‌شوند.

برای این که طرح فرش دست‌بافت مانند روز اول سالم و اصلاح شود باید یک رفوگر ماهر رنگ‌برداری آن را بادقت انجام دهد. این تکنیک به هیچ وجه توسط خودتان قابل انجام نیست و توصیه ما این است که آن را به قالیشویی در کرمان بسپارید.

دارکشی برای فرش‌ها

فرش‌هایی که مدت طولانی در یک مکان نامناسب قرار می‌گیرند زاویه خود را از دست داده و کج می‌شوند. دارکشی فرش کاری است که در قالیشویی در کرمان برای اصلاح این نقص انجام می‌شود. ساده‌ترین تعریف دارکشی این است که فرش را در مکانی مناسب و صاف بگذارید تا کجی‌های آن درست شود.

در روش‌های دیگر دارکشی فرش را به یک میز کار چوبی محکم می‌کنند. اطراف این فرش باید پس از مشخص شدن ابعاد آن روی میز کار نخ کشی شود. مرحله بعدی این است که فرش را خیس می‌کنند و از چهار طرف با میخ به میز می‌کوبند.

در اثر کشش تدریجی که ایجاد شده فرش و ناهماهنگی‌های آن اصلاح می‌شود. همان‌طور که می‌بینید دارکشی کاری تخصصی است و توسط افراد ماهر انجام می‌شود. در صورت کج شدن فرش برای رفع نقص حتماً آن را به قالیشویی در کرمان بسپارید.

خدمات شستشو و خشک‌شویی مبلمان در قالیشویی

مبل‌ها پس از مدتی استفاده کثیف می‌شوند و لازم است آن‌ها را تمیز کنید. شستن و خشک کردن آن‌ها برخلاف فرش کار سختی بوده و نمی‌توانید صرفاً با یک برس یا پودر رخت‌شویی به جان آن‌ها بیفتید. در عوض باید مبلمان را به قالی‌شویی باکیفیت بدهید.

شستشوی انواع مبلمان با پارچه یا از جنس چوب و فلز قابل انجام است. قالیشویی‌ها برای تسهیل انجام کارها و حذف دردسرهای حمل و نقل کلیه خدمات شستشوی مبلمان را در محل انجام می‌دهند. این یعنی خودتان می‌توانید به تمام مراحل کار نظارت داشته باشید.

کار شستشوی مبلمان توسط دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود تا به پارچه آن‌ها هیچ آسیبی نرسد و به این ترتیب سبب کدر شدن یا رنگ‌پریدگی مبلمان شما نمی‌شوند. مبل‌شویی ضرری برای وسایل شما ندارد و حتی آن‌ها را نو و تمیزتر نشان می‌دهد. با خیال راحت از این سرویس قالیشویی در کرمان استفاده کنید.

انواع خدمات قالیشویی در کرمان

قالیشویی در کرمان

پرداخت فرش‌ها در قالیشویی در کرمان

فرش‌هایی که می‌بینید و طرح‌های زیبای آن‌ها نمایان شده‌اند همگی قبلاً به منظور حذف پرزها مورد پرداخت قرار گرفته‌اند. تکنیک پرداخت برای فرش‌های قدیمی یا سوخته و خورده شده نیز انجام می‌شود. اگر فرشی دارید که در اثر استفاده زیاد دیگر نقش و نگاری از آن باقی نمانده است، از خدمات پرداخت استفاده کنید.

پرداخت به دو صورت ماشینی و دستی انجام می‌شود. در روش ماشینی تیغ پرداخت روی فرش کشیده شده و پرزها را حذف می‌کند تا یک‌دست و کشیده شود. این کار به صورت دستی هم انجام می‌شود؛ اما دقت بالایی ندارد.

شستشوی موکت، فرش، تشک، پرده و روفرشی

شستشوی این اقلام از جمله خدمات اساسی قالیشویی در کرمان هستند که با دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شوند و آلودگی‌ها را به همراه انواع لکه از بین می‌برند. مواردی مانند فرش و موکت ابتدا لکه‌برداری شده و پس از آن با شوینده و ماشین‌های ویژه این کار تمیز می‌شوند.

قالیشویی‌هایی که به صورت سیار کار می‌کنند می‌توانند در محل سکونت یا کار شما حضور پیدا کرده و فرش و موکت‌ها را از کثیفی نجات دهند. برای شستشوی این موارد بیشتر از دستگاه پولیشر یا بخار شور استفاده می‌شود.

تعرفه‌های انواع خدمات برای قالیشویی در کرمان

قیمت سرویس‌هایی که در قالیشویی تعیین شده مؤثر از هزینه‌های دیگر مانند پودر شستشو، انواع دستگاه، میزان مصرف آب و… است. در جدولی که تهیه کرده‌ایم می‌توانید قیمت قالیشویی در کرمان را که به صورت حدودی و طبق نرخ اتحادیه قالیشویی هستند مشاهده کنید.

تعرفه‌های انواع خدمات برای قالیشویی در کرمان

قالیشویی در کرمان

خدمات قالیشویی‌ها قیمت شستشوی قالی در کرمان
فرش ماشینی ۲۲۰۰۰ برای هر مترمربع
فرش دستباف ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان برای هر مترمربع
فرش ابریشم دستباف ۲۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰۰ هزار تومان برای هر مترمربع
خشک‌شویی موکت در محل ۳۵۰۰۰ تومان برای هر پله
هزینه حمل و نقل توافقی
هزینه لکه‌برداری توافقی
رفوگری انواع فرش توافقی

مراحل قالیشویی در کرمان

قالیشویی در کرمان طبق اصول و تکنیک‌هایی که لازم است کار شما را انجام می‌دهد. در این قسمت از مقاله در مورد مراحلی که طبق آن فرش شما را مورد شستشو قرار می‌دهند صحبت می‌کنیم.

غبار گیری فرش

قبل از خیس کردن فرش باید غبارهایی که دارد را از آن پاک کنید. این مرحله اولین کاری است که در قالیشویی انجام می‌دهند. این کار نه با جاروبرقی انجام می‌شود و نه با ضربه زدن به فرش؛ زیرا چنین اعمالی سبب فرسودگی بیشتر شده یا اصلاً غبارها را از بین نمی‌برد.

در قالیشویی در کرمان با تجهیزات مناسب و پرسنل ماهر این مرحله انجام می‌شود تا آسیبی به فرش‌ها وارد نشود.

شستشوی فرش در قالیشویی

فرش در این مرحله خیس شده و توسط مواد شوینده و دستگاه شسته می‌شود. در شستشو هرگونه کثیفی، لکه و آلودگی بدون آسیب به فرش و با استفاده از تکنیک‌های لازم از بین می‌رود. پرسنل بر این مرحله نظارت کرده و تمیز شدن فرش را تضمین می‌کنند.

مراحل قالیشویی در کرمان

قالیشویی در کرمان

آبکشی فرش

در مرحله نهایی فرش با دوش فشار قوی و سایر دستگاه‌ها آبکشی می‌شود تا تمام مواد شوینده به همراه کثیفی‌ها از الیاف آن بیرون بیایند. لازم است آبکشی در دو مرحله انجام شود تا از تمیز شدن فرش اطمینان حاصل کنید.

گرفتن آب فرش

پس از آبکشی نوبت به آبگیری فرش‌ها می‌رسد. باید آب‌هایی که در الیاف فرش انباشته شده‌اند خارج شده و فرش سبک‌تر شود. آب اضافی که در فرش باقی می‌ماند سبب زرد شدن، بوگرفتگی و سریع‌تر شدن روند فرسایش آن می‌شود. این کار در قالیشویی در کرمان با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌شود.

طریقه کار به این صورت است که فرش را به صورت لوله شده در دستگاه قرار می‌دهند تا بچرخد و آب‌های اضافی آن خارج شود. کار این دستگاه‌ها مشابه کاری است که ماشین لباسشویی با استفاده از نیروی گریز از مرکز برای خشک کردن البسه انجام می‌دهد.

پس از مدت زمان لازم کارگران قالیشویی فرش را از دستگاه خارج می‌کنند و مرحله خشک کردن آن فرا می‌رسد.

خشک کردن فرش

قالیشویی در کرمان هرگز فرش را آویزان یا پهن نمی‌کند تا در جلوی آفتاب یاد باد خشک شود. این روش سبب نفوذ حشرات موذی به فرش شده و آن را فرسوده می‌کند.

همچنین کثیف شدن مجدد فرش‌ها، زرد شدن و پوسیدگی ریشه‌ها، جمع شدن آب در قسمت‌های پایینی فرش و طولانی شدن پروسه خشک کنی از دیگر معایب این روش به شمار می‌روند.

در قالیشویی در کرمان این کار را با تجهیزات جدید و دستگاه‌های حرارتی انجام می‌دهند که به مدت زمان خیلی کمتری برای خشک شدن فرش‌ها نیاز دارد. مزیت این روش این است که فرش‌ها به صورت یکدست خشک شده و دچار زردی، فرسودگی یا بوگرفتگی نیز نمی‌شوند.

لیست قالیشویی‌های کرمان

اکنون که از مزایا و خدمات قالیشویی در کرمان آگاه هستید و می‌دانید با استفاده از شستشوی اتوماتیک این مراکز می‌توانید در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید، وقت آن است که لیست قالیشویی‌هایی کرمان را به همراه آدرس و شماره تلفن در اختیار داشته باشید. به این ترتیب فرش‌های خود را به معتبرترین مکان‌ها می‌سپارید.

در جدولی که تهیه کرده‌ایم لیست بهترین قالیشویی کرمان قابل مشاهده است. در این جدول آدرس قالیشویی در کرمان و شماره تلفن قالیشویی در کرمان برای کاربران نشان داده شده است.

لیست قالیشویی‌های کرمان

قالیشویی در کرمان

اسامی قالیشویی‌های کرمان تلفن آدرس
قالیشویی آسیا ۰۳۴۳۳۵۳۹۰۷۰ کرمان، بزرگراه امام خمینی، خ باقدرت شمالی، خ گلدشت، ابتدای خیابان بهزاد، خیابان خالقی

 

قالیشویی کیمیا در کرمان ۰۳۴۳۲۵۴۰۹۳۳ کرمان، چهارراه بازرگانی، کوچه ضلع جنوبی پل ولایت، شماره دوم
قالیشویی مهاجر در کرمان ۰۹۱۳۳۸۷۶۹۸۴ کرمان، خ مهدیه، بعد از کوچه مهدیه ۱۴
قالیشویی بهارستان نوین در کرمان ۰۹۱۳۹۴۱۰۳۷۵ کرمان، بزرگراه امام خمینی، خیابان باقدرت شمالی، خیابان بهزاد،
بین کوچه دوم و خ شهاب

قالیشویی پیروزی در کرمان۰۳۴۳۲۲۲۴۱۴۰

کرمان، خ بهزاد، پس از سه راهی گلدشت، مابین کوچه ۱۸ و چهارراهقالیشویی جمهوری در کرمان۰۹۱۳۷۴۸۴۰۷۷کرمان، بلوار آزادگان، از طرف سه راهی آزادگان به سمت بلوار شیراز،
بین کوچه ۲۵ و ۲۷

قالیشویی آریا در کرمان۰۳۴۳۲۱۲۴۷۲۸

ابتدای جاده کرمان، مقابل همتی فر

 

شارینو

برای کسب اطلاعات در مورد تعمیر یخچال در کرمان، تعمیر آبگرمکن در کرمان، تعمیر پکیج در کرمان و تعمیر مبل در کرمان به یک منبع اطلاعاتی موثق و کامل نیاز دارید؟ در این صورت به وبلاگ شارینو مراجعه کنید و مقالاتی را که بارگذاری شده‌اند، مطالعه کنید.

وبلاگ شارینو بهشت کسانی است که به حوزه تعمیرات علاقه دارند. تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمان و تعمیر تلویزیون در کرمان سایر موضوعاتی هستند که می‌توانید بخوانید. ممکن است با افزایش دانش خود قادر به تعمیرات وسایل منزل خود باشید.

هدف ما از راه‌اندازی چنین سایتی کمک به عموم مردم برای سایر جنبه‌های زندگی روزمره است. به همین دلیل مقالاتی در مورد مکانیک سیار در کرمان، استادکار کابینت در کرمان و دوربین مداربسته در کرمان هستند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست.

اگر به دنبال مکانی برای وقت گذرانی یا برگزاری جلسات خود هستید، مقالات کافه‌های کرمان و رستوران‌های کرمان را ببینید که در آن آدرس و خدمات ویژه این مکان‌ها نوشته شده است.

ما حتی لیست غذا و نوشیدنی‌ها را به همراه توضیحات نوشته‌ایم تا بتوانید ضمن کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش‌های خود در کافه و رستوران آگاهی کسب کنید.

سایر مقالات در مورد مرکز لیزر در کرمان، مبل‌ شویی در کرمان و امداد خودرو در کرمان هستند که می‌توانند پاسخ بسیاری از سؤالات شما را بدهند. به این ترتیب می‌توانید بدون خجالت یا فوت وقت شارینو را باز کنید و دریایی از اطلاعات را به دست بیاورید.

سخن پایانی

قالیشویی در کرمان مرکزی است که با استفاده از فن آوری‌های جدید، دستگاه‌ها و مواد شوینده مناسب می‌تواند انواع خدمات شامل شستشو و خشک‌شویی فرش دست‌بافت، ماشینی، موکت، تشک و پرده را انجام دهد. برای خدمات پرداخت، رفو لکه‌برداری نیز می‌توانید به قالیشویی در کرمان بروید.

در مقاله‌ای که مشاهده می‌کنید ما در مورد خدمات قالیشویی در کرمان، تعرفه‌ها و مزایای استفاده از این سرویس‌ها صحبت کرده‌ایم.

سؤالات متداول

  1. قیمت شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی در کرمان چقدر است؟

۲۲ هزار تومان برای هر مترمربع

  1. آیا شستشوی فرش در محل انجام می‌شود؟

خیر اما می‌توانید برای شستشو و خشک کردن موکت یا تشک در محل از قالیشویی ارزان در کرمان کمک بگیرید.

  1. آیا رفوی فرش‌های عتیقه نیز در قالیشویی انجام می‌شود؟

قالیشویی‌های کمی هستند که این کار را انجام می‌دهند؛ اما در برخی از مراکز معتبر متخصصین رفوی فرش ترمیم این وسایل را انجام می‌دهند.

  1. حداکثر زمان برای تحویل فرش‌ها در قالیشویی چقدر است؟

۳ تا ۶ روز

  1. هزینه حمل و نقل فرش‌ها چقدر است؟

این قیمت‌ها به صورت توافقی هستند و به مسافت نیز بستگی دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *