وریا غفوری

زندگینامه وریا غفوری بازیکن سنندجی تا سوابق درخشان او

وریا غفوری کاپیتان اول باشگاه استقلال تهران در و عضو تیم ملی ایران، در ۲۹ شهریور سال ۱۳۶۶ در شهر سنندج به دنیا آمد. او متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام رادین و یک دختر به نام بارین است. خانواده وریا غفوری با فوتبالیست شدن او مخالفت کرده و سعی در منصرف کردن او داشتند؛ اما این بازیکن حرفه‌ای بر خلاف تمام مخالفت‌ها و مشکلات علاقه خود را دنبال کرد و اکنون در دنیای فوتبال او را نام ببر کرد کوهستان می‌شناسند. در ادامه با ما همراه باشید تا با تمامی سختی‌های راه موفقیت وریا بیشتر آشنا شوید.

زندگینامه وریا غفوری بازیکن سنندجی تا سوابق درخشان او

سوابق حرفه‌ای وریا غفوری

موضوع حائز اهمیت در زندگینامه وریا غفوری شناسنامه ‌حرفه‌ای و کاری در دنیای فوتبال است. که در ادامه به آن می‌پردازیم.

وریا غفوری فوتبال را به شکل مبتدی با بازی در تیم جوانان توحید سنندج آغاز کرد. بعد از حضور در تیم‌های پاس تهران، پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران و سپاهان اصفهان در نهایت در سال ۹۵ طی یک قرداد دو ساله به تیم استقلال تهران پیوست. او در مصاحبات خود اعلام کرده است از کودکی از هواداران دو آتیشه استقلال بوده است و علاقه خاصی به حضور در این تیم داشته است.

سوابق حرفه‌ای وریا غفوری

 

مقاله پیشنهادی:

تعمیر لپ تاپ در سنندج- شماره تماس تعمیرات لپتاپ به همراه مشاوره رایگان- تعمیر ۵ برند برتر لپ تاپ

 

  • پاس همدان

این بازیکن سنندجی در سال ۲۰۰۷ میلادی به باشگاه فوتبال پاس همدان پیوست. وریا غفوری در مدت ۳ سال عضویت در این تیم به انجام ۸۱ بازی و ۵ گل پرداخت.

پاس همدان

  • شهرداری تبریز

وریا غفوری به مدت ۲ سال در یکی از تیم‌های زیر مجموعه سازمان ورزش شهرداری تبریز با عنوان باشگاه فوتبال شهرداری تبریز در پست مدافع یا‌هافبک به فعالیت پرداخت. از سوابق او در این باشگاه می‌توان به انجام حدود ۵۰ بازی و به ثمر رساندن ۳ گل به نفع باشگاه شهرداری تبریز اشاره کرد.

شهرداری تبریز

  • نفت تهران

وریا غفوری پس از ترک باشگاه شهرداری تبریز، به عضویت باشگاه فوتبال نفت تهران درآمد. این بازیکن در مدت دو سال حضور خود در این باشگاه توانست در ۶۲ بازی شرکت کرده و ۳ گل به افتخارات این باشگاه بیافزاید.

نفت تهران

  • سپاهان اصفهان

وریا غفوری در ژوئیه سال ۲۰۱۴ میلادی به باشگاه سپاهان با نام رسمی ‌باشگاه فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیوست. وی در بازه زمانی دو ساله حضور خود در این باشگاه توانست با شرکت در ۴۵  بازی ۲ گل به ثمر برساند.

سپاهان اصفهان

 

مقاله پیشنهادی:

امدادخودرو سنندج و ۱۲ خدمتی که ارائه میدهند-شماره تماس امداد خودرو

 

  • استقلال تهران

وریا غفوری در آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی ۹۵ـ ۹۶ طی یک قرارداد دو ساله به تیم استقلال تهران ملحق شد.

استقلال تهران

  • تیم ملی ایران

در نهایت، وریا غفوری از سال ۲۰۱۴ به تیم ملی فوتبال ایران راه یافت و تا سال ۱۴۰۰ در ۲۸ بازی با ۴ گل ملی حضور یافته است.

تیم ملی

  • فصل ۱۳۹۶ـ ۱۳۹۵

بر اساس تعدادی از شایعات گفته شده درباره این بازیکن به نظر می‌آید او در فصل ۱۳۹۶ـ ۱۳۹۵ عملکرد خوب و چشم‌گیری از خود نشان نداده و به علت مصدومیت‌های زیاد، در بیشتر بازی‌ها در نیمکت ذخیره حضور داشته است.

فصل ۱۳۹۶ـ ۱۳۹۵

  • فصل ۱۳۹۷ـ ۱۳۹۶

وریا غفوری در این فصل با همراهی بازیکن و مربی آلمانی، توانست استعداد و توانایی‌های فوق العاده فوتبالی خود را با مؤفقیت نشان دهد.

اولین گل وریا غفوری گل در بازی با صنعت نفت آبادان به ثمر رسید؛ این گل برای تیم استقلال موجب افتخار آفرینی شد. دومین گل وریا غفوری در بازی شهرآورد هشتاد و ششم پایتخت در رقابت با پرسپولیس رخ داد. این گل سبب محبوبیت بالای وریا غفوری در میان طرفداران تیم استقلال شد.

فصل ۱۳۹۷ـ ۱۳۹۶

 

مقاله پیشنهادی:

مکانیک سیار در سنندج و ۲۸ خدمتی که مکانیک سیار ارائه میدهد.

 

  • فصل ۱۳۹۸ـ ۱۳۹۷

نخستین گلی که سبب افتخار آفرینی وریا غفوری در فصل ۱۳۹۸-۱۳۹۷ شد در برابر تیم ذوب به انجام رسید. از دیگر افتخارات این بازیکن در این فصل می‌توان به ثمر رساندن نخستین گل استقلال در لیگ هجدهم، کاپیتانی و رهبری تیم استقلال در هفته دهم و انتصاب به عنوان کاپیتان چهارم تیم استقلال اشاره کرد.

 وریا غفوری در کارنامه حرفه‌ای خود از گل زنی‌های ملی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ میلادی، در رقابت با الریان قطر و الهال عربستان برخوردار است. البته این بازیکن به همراه ۲۴ نفر دیگر برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ از لیست انتخابی خط خورد.

فصل ۱۳۹۸ـ ۱۳۹۷

  • فصل ۱۳۹۹ـ ۱۳۹۸

حضور وریا در این فصل با تمدید قرار داد با باشگاه استقلال رخ داد و این بازیکن سنندجی به عنوان کاپیتان اول باشگاه استقلال منسوب گردید.

وریا غفوری اولین بازی خود را در این فصل در هفته اول لیگ نوزدهم در مقابل ماشین سازی به انجام رساند و بازی دوم استقلال در جام حذفی نیز در رقابت با فجر سپاسی شیراز با زدن ۲ گل به تیم مقابل صورت گرفت. در طی نظرسنجی‌های فوتبالی میان طرفداران، وریا غفوری در سال ۱۳۹۸ به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

فصل ۱۳۹۹ـ ۱۳۹۸

  • فصل ۱۴۰۰ـ ۱۳۹۹

وریا در فصل ۲۰۲۱- ۲۰۲۰ موفق به ثمر رساندن اولین گل استقلال به دروازه تیم مس رفسنجان در هفته اول رقابت‌ها شد. بعد از آن در هفته دوم یک گل به دروازه تیم فولاد سپاهان وارد کرد. در هفته نهم این فصل نیز موفق به گل‌زنی به تیم گل گهر و یک پاس گل به مهدی قائدی در پست مهاجم شد.

فصل ۱۴۰۰ـ ۱۳۹۹

افتخارات باشگاهی وریا غفوری

  • سپاهان

لیگ برتر خلیج فارس ۱۳۹۴ـ ۱۳۹۳

قهرمانی لیگ برتر وریا در سپاهان

  • استقلال

جام حذفی فوتبال ایران ۱۳۹۷ـ ۱۳۹۶

قهرمانی جام حذفی وریا در استقلال

لیگ برتر خلیج فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰

قهرمانی لیگ برتر وریا در استقلال

 

مقاله پیشنهادی:

لیست انواع تبلیغات در سنندج- ۸دلیل برای انجام تبلیغات کسب و کارها

 

افتخارات فردی وریا غفوری

  • بهترین مدافع سال در لیگ برتر خلیج فارس ۱۳۹۴- ۱۳۹۳
  • تیم منتخب سال در لیگ برتر خلیج فارس ۱۳۹۴ـ ۱۳۹۳
  • تیم منتخب سال در لیگ برتر خلیج فارس ۱۳۹۷ـ ۱۳۹۶
  • بازیکن ماه ۹۰ در بهمن ۱۳۹۶ و اسفند ۱۳۹۶
  • بهترین مدافع سمت راست لیگ قهرمان آسیا ۲۰۱۸
  • بهترین دفاع سمت راست جهان از سال‌های ۱۳۹۵ ـ ۱۳۹۴
  • بهترین مدافع سمت راست سال نوروز فوتبالی از سال ۱۳۹۹ تا ۱۳۹۵

افتخارات فردی وریا غفوری

حواشی وریا غفوری

این بازیکن در سال‌های فعالیت خود در عرصه فوتبال دچار مشکلات و حواشی متعددی شده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • قبل از شهرآورد ۸۵ از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، دستور محرومیت وریا غفوری و محسن مسلمان به دلیل استعمال دخانیات اعلام شد. گرچه وریا غفوری در مصاحبه‌های بعدی خود این موضوع را تکذیب کرد و ادعا داشت تصاویر منتشر شده از او فتوشاپ است و محرومیتی در کار نبوده است.

حواشی وریا غفوری

 

مقاله پیشنهادی:

منظور از محصولات ارگانیک و محصولات غیرارگانیک-شارینو۱۴۰۱

 

  • پس از خط خوردن نام او از لیست بازیکنان تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸، در فضای مجازی موج گسترده‌ای از اعتراضات طرفداران فوتبالی در حمایت از وریا غفوری و چند تن دیگر به راه افتاد. زیرا تصور مردم این بود که وریا غفوری بازیکن فیکس و ثابت تیم ملی ایران باشد؛ اما رامین رضاییان و خانزاده به جای او در رقابت‌ها حضور یافتند؛ همین موضوع سبب تعجب مردم و نمایندگان مجلس شد.
  • وریا در بازی قبل از دربی پایتخت پیراهنی با نوشته دخترآبی (یکی از طرفداران فوت شده تیم استقلال) بر تن کرد که سبب ایجاد حواشی بسیاری برای او شد.
  • پس از شکست در بازی با تیم الهلال عربستان، وریا غفوری به انتشار نکاتی در این باره در فضای مجازی پرداخت که مورد تایید مدیران استقلال نبود و همین امر سبب احضار او به کمیته انضباطی باشگاه استقلال تهران شد.
  • وریا در فضای مجازی به بیان انتقادات از مسئولان و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می پردازد.

حواشی وریا غفوری

سایر خدمات شارینو:

طراحی سایت

طراحی اپلیکیشن

سئو در سنندج

تولید محتوا

پشتیبانی اینستاگرام

طراحی و ساخت تیزر

طراحی پوستر

طراحی لوگو

 

نرده استیل در سنندج
گل فروشی در سنندج
طب سنتی در سنندج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *