مراکز خرید در همدان

مراکز خرید همدان

شهر همدان یکی از شهر‌های تاریخی و دیدنی ایران است که هرساله مسافران و گردشگران بسیاری برای دیدن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آن به این شهر سفر می‌کنند. همدان علاوه بر اماکن تفریحی مختلف‌، از پاساژ‌ها و مراکز خرید بسیاری نیز برخوردار است که در این مطلب به معرفی مراکز خرید همدان خواهیم پرداخت.

مراکز خرید همدان

بهترین مراکز خرید در همدان

در ادامه شما را با بهترین و پرطرف‌دارترین مراکز خرید همدان آشنا خواهیم کرد تا بتوانید با شناخت هرچه بیشتر به خرید و گشت‌وگذار در این مراکز بپردازید و لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید در همدان

بازار امام خمینی همدان (بازار سنتی همدان)

یکی از مراکز خرید ارزان همدان بازار بزرگ امام خمینی همدان است. میدان امام خمینی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین میدان‌های ایران محسوب می‌شود و بازار قدیمی‌ و بزرگ همدان در این منطقه واقع شده است و هرروزه میزبان شهروندان همدانی و مسافران بسیاری است.

در میدان امام خمینی می‌توانید از بازار میوه‌وتره‌بار، بازار گوشت و مرغ، بازار لباس، بازار لوازم‌خانگی همدان و غیره خرید کنید. این بازار از مراکز خرید سوغات در همدان نیز محسوب می‌شود. سوغاتی‌های مختلف همدان و هر آنچه فکرش را بکنید در این بازار وجود دارد و در اکثر اوقات شلوغ و پرازدحام است. به‌عنوان‌مثال اگر قصد تهیه نان کماج همدان را دارید باید راسته شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌‌های این بازار را پیدا کنید.

قدمت بازار سنتی همدان به دوران قاجار برمی‌‌گردد. قدمت تاریخی، معماری قدیمی‌ و چشم‌نواز، عطر و بوی خوش و تنوع زیاد محصولات ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های این بازار است که مسافران را ترغیب به بازدید از این بازار می‌کند.

بازار امام خمینی همدان

پیاده‌راه بوعلی همدان

این پیاده‌راه که در گذشته خیابان بوعلی سینا بود و شهروندان همدانی اصطلاحاً آن را بوعلی پایین می‌نامند؛ بیشترین مراکز خرید همدان  اعم از انواع فروشگاه‌، مغازه و پاساژ‌ را دارد و شما می‌توانید بهترین کالا‌ها را در زمینه انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش و غیره را در این منطقه بیابید.

پیاده‌راه بوعلی همدان

پاساژ مهستان همدان

یکی دیگر از مراکز خرید همدان پاساژ مهستان همدان است. پاساژ مهستان در پیاده‌راه بوعلی همدان و اول کوچه ذوالریاستین واقع شده است. زمینه فعالیت این پاساژ بیشتر در حوزه لباس زنانه است و در سه‌ طبقه دارای آسانسور و پله‌برقی ساخته شده است.

پاساژ مهستان همدان

پاساژ وحدت همدان

مرکز خرید وحدت همدان نیز در پیاده‌راه بوعلی قرار دارد و برای کسانی که قصد خرید پوشاک مردانه را دارند بهترین گزینه است؛ زیرا مغازه‌های پاساژ وحدت به‌طورکلی در حوزه لباس و کیفی و کفش مردانه فعالیت دارند. البته در طبقه سوم یا همان طبقه آخر پاساژ وحدت برخی فروشگاه‌ها به فروش لوازم گوشی و لوازم جانبی نیز مشغول هستند.

 لازم به ذکر است این پاساژ قدیمی‌ است و پله‌برقی و آسانسور ندارد اما از پله‌های خوب و مناسبی برخوردار بوده و برای خرید مناسب است.

پاساژ وحدت همدان

پاساژ پایتخت همدان

این پاساژ نیز از مراکز خرید پیاده راه بوعلی به شمار می‌آید و دارای ۴ طبقه با آسانسور و پله‌برقی است. اگر قصد خرید در زمینه لباس بچگانه، مردانه، مانتو، عطر و ادکلن، کفش و غیره را دارید حتماً سری به این پاساژ نوساز و شیک بزنید.

پاساژ پایتخت همدان

مراکز خرید سوغات همدان

سوغات فروشی‌های همدان خیلی متمرکز خیلی نیستند؛ اما می‌توانید جهت خرید سوغاتی از همدان از آرامگاه باباطاهر، میدان اکباتان و غیره دیدن کنید. در اماکن توریستی و دیدنی همدان نیز شاهد فروشنده‌های بسیاری هستیم که به فروش سوغات و انواع ترشی و شیرینی همدانی مشغول هستند.

مراکز خرید سوغات همدان

پاساژ الماس همدان

این پاساژ در گذشته بورس خرید لباس مردانه در میان مراکز خرید همدان به شمار می‌آمد؛ اما در حال حاضر به دلیل افتتاح پاساژ‌های جدید و تازه‌ساخت و موقعیت مکانی دورافتاده از رونق و تب‌وتاب روز‌های گذشته خود افتاده است.

اما هم‌اکنون نیز می‌توان اجناس خوبی در این پاساژ پیدا کرد و از خرید لذت برد. این پاساژ از آسانسور و پله‌های پیچی زیبایی نیز برخوردار است.

پاساژ الماس همدان

از دیگر پاساژ‌های پیاده‌راه بوعلی همدان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاساژ چهل‌ستون که در حوزه لباس عروس، پوشاک، کتاب و … فعالیت دارد.
  • پاساژ مفتون که در حوزه کالاهای کامپیوتری فعالیت دارد.
  • پاساژ مهدیه که در حوزه کنسول بازی و سی دی فعالیت دارد.
  • پاساژ رضا که مرکز خرید بلورفروشی و لوازم‌آرایشی است.

بازار میوه و تره‌بار همدان

سر گذر نام دیگر بازار بزرگ میوه و تره‌بار همدان است که میان میدان اکباتان و شهدا قرار دارد. می‌توان در این مکان که یک بازار خوب برای میوه و تره‌بار محسوب می‌شود؛ با قیمتی مناسب انواع تره‌بار، گوشت و مرغ را پیدا کرد.

بازار میوه و تره‌بار همدان

خیابان پاستور همدان

از دیگر معروف‌ترین مراکز خرید همدان می‌توان به خیابان پاستور اشاره کرد. خیابان پاستور یک خیابان یک‌طرفه منتهی به میدان آرامگاه بوعلی هست که از پاساژ‌های بسیاری نیز برخوردار است. مغازه‌های خیابان پاستور همدان به ارائه بهترین کالا‌ها در حوزه پوشاک زنانه و مجلسی، پوشاک مردانه، کیف و کفش و غیره می‌پردازند.

 پاساژ پور سینا نیز در این خیابان واقع شده است. این خیابان بسیار شیک و لوکس و برای گشت‌وگذار گزینه بسیار مناسبی در روز‌های خنک همدان است.

خیابان پاستور همدان

مرکز خرید میلاد همدان (پاساژ میلاد همدان)

این مرکز خرید از نوسازترین مراکز خرید همدان است که در خیابان جهاد و میدان بعثت قرار دارد. پاساژ میلاد همدان از معماری مدرن و شیک و تنوع فروش بالایی برخوردار است. وجود کافه‌هایی در هر طبقه از این مرکز خرید سبب شده است افرادی که به این پاساژ مراجعه می‌کنند بتوانند برای رفع خستگی و استراحت سری به این کافه‌ها بزنند.

این مجتمع از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب دایر است و مسافران و ا‌هالی همدان می‌تواند در این مرکز خرید لوکس لحظات خوبی را بگذرانند.

مرکز خرید میلاد همدان (پاساژ میلاد همدان)

پاساژ سعیدیه همدان (برج سعیدیه)

پاساژ سعیدیه و مجتمع تجاری و اداری سعیدیه در خیابان سعیدیه پایین قرار دارد و می‌توان گفت یکی از لوکس‌ترین و زیباترین پاساژ‌های همدان محسوب می‌شود و در دو بخش تجاری و اداری فعالیت می‌کند. این مجتمع در بخش تجاری، با سه‌طبقه و دو آسانسور و پله‌برقی ساخته شده است و در بخش اداری فقط دارای آسانسور است. برخی برند‌های معروف نظیر چرم مشهد در این پاساژ فعالیت دارند.

پاساژ سعیدیه همدان (برج سعیدیه)

برج آرین همدان (پاساژ آرین همدان)

برج آرین نیز همانند برج سعیدیه از دو بخش تجاری و اداری تشکیل شده است و در بوعلی بالا یا میدان آرامگاه به سمت میدان دانشگاه (میدان جهاد) قرار دارد. این برج بسیار زیبا از پله‌برقی و آسانسور برخوردار است و از قدیمی‌ترین مراکز خرید همدان به شمار می‌آید. شیشه‌ای بودن نمای این برج زیبایی خوبی به شهر بخشیده است.

برج آرین همدان (پاساژ آرین همدان)

برج زاگرس همدان (پاساژ زاگرس همدان)

برج زاگرس از زیباترین برج‌های همدان است که در شب با نورپردازی بسیار جذاب و خیره‌کننده خود جلوه زیبایی به شهر بخشیده است. این برج تجاری – اداری از محبوب‌ترین مراکز خرید همدان است که هم محل کسب‌وکار مغازه‌های پوشاک، کفش و غیره در سه‌طبقه اول بوده و هم دفاتر اداری بسیاری شرکت‌ها در آن قرار دارند.

برج زاگرس همدان (پاساژ زاگرس همدان)

 لالجین همدان (مرکز خرید سفال همدان)

از ملزومات سفر به همدان دیدن شهر لالجین است که به مرکز تولید سفال خاورمیانه شناخته شده و بیش از ۸۰ درصد از جمعیت مردم این شهر به این شغل مشغول هستند. اگر می‌خواهید بهترین محصولات سفالی جهان را ببینید و خرید کنید لالجین بهترین گزینه است.

لالجین همدان (مرکز خرید سفال همدان)

محصولات این شهر به‌قدری باکیفیت هستند که بسیاری از سفال‌های آن را می‌توان در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی کشور‌های دیگر یافت. مجسمه‌های کوچک و بزرگ برگرفته از سفالینه‌های زیرخاکی، ظروف رنگارنگ و سفالینه‌های مینایی از قبیل سوغات‌هایی است که می‌توانید در سفر به لالجین در کوله‌بار خود جای دهید.

 البته اگر نتوانستید به خود لالجین سری بزنید می‌توانید به فروشگاه خاکاب واقع در میدان شهرداری، بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، فروشگاه سفال بوعلی واقع در میدان امام و مجتمع تجاری اقامتی بوعلی سینا سر بزنید و این محصولات سفالی بی‌نظیر را خریداری کنید.

لالجین همدان (مرکز خرید سفال همدان)

بازار کفاش خانه همدان

در گذشته دو راسته شامل کفاش خانه بزرگ و کفاش خانه کوچک در بازار سنتی همدان قرار داشت. کفاش خانه بزرگ مخصوص دوخت و دوز کفش بود و کفاش خانه کوچک نیز مخصوص فروش کفش‌‌های ساخته شده بود.

 با گذشت زمان و کاهش رونق تولید کفش، کفاش خانه بزرگ از رونق افتاده و هر دو این راسته‌بازارها به خریدوفروش کفش اختصاص یافتند. بازار کفاش خانه امروزه یکی از مهم‌ترین مراکز خرید همدان در حوزه خریدوفروش کفش است.

بازار کفاش خانه همدان

پاساژ شهرآرا همدان

آخرین مورد از لیست مراکز خرید همدان، پاساژ شهرآرا است. این مرکز مجموع‌های از طراحی بی‌نظیر و مدرنی برخوردار است که برای عموم شهروندان و گردشگران مکانی مجهز و دیدنی است. پاساژ شهرآرا همدان از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که شامل سه بخش تجاری، رفاهی و خدماتی است.

این پاساژ دارای هفت طبقه است و طبقات این مجموعه شامل دوطبقه پارکینگ عمومی‌ و پنج طبقه تجاری است که در قسمت‌های ورودی از پلکان سنگی برای رسیدن به واحد‌های تجاری می‌توان استفاده نمود.

پاساژ شهرآرا همدان

درمورد بخش تجاری این مجتمع باید بگوییم؛ دارای ۱۹۴ واحد تجاری فعال است که در زمینه پوشاک بانوان و آقایان، کودکان، کیف و کفش، اسباب‌بازی، عطر و ادکلن، ساعت و عینک، زیورآلات و جواهرات، لوازم لوکس‌فروشی، شال و روسری، لوازم دیجیتال، موبایل و لوازم جانبی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات اسپرت و ورزشی، گالری‌ها و غیره فعالیت دارند.

پاساژ شهرآرا یکی از به‌روزترین مراکز خرید همدان است؛ زیرا برای راحتی مسافران، گردشگران، خریداران و شهروندان امکانات مناسبی را عرضه می‌کند. مجموعه شهرآرا از ۲۰۰ پارکینگ برای خودروهای خریداران و کارکنان است برخوردار است که قسمت کفی و دیواره‌های آن از سنگ مرمر ساخته شده است.

پاساژ شهرآرا همدان

وجود نورپردازی شیک و مناسب، داشتن ۸ دستگاه پله‌برقی رفت و برگشتی، ۲ دستگاه آسانسور، پله ثابت، وجود دو پله اضطراری، نورپردازی راهروهای تجاری، رستوران سرپوشیده در طبقه آخر و داشتن چشم‌انداز زیبا از شهر همدان و کوه الوند، نمازخانه سنتی در طبقه آخر، سرویس بهداشتی مجزا آقایان و بانوان در طبقه همکف و چهارم، قسمت مدیریت و اداری، وجود تابلوهای تبلیغاتی مناظر در سراسر مرکز خرید و غیره نمایانگر کارآمدی و اهمیت مشتری برای این مجموعه است.

آدرس: همدان، میدان آرامگاه، خیابان بوعلی، کوچه بیمه (دارای دو راه دسترسی از خیابان بوعلی و کوچه بیمه)

پاساژ شهرآرا همدان

از دیگر مراکز خرید همدان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاساژ مهدیه
  • پاساژ قائم
  • پاساژ ایران
  • پاساژ استقلال
  • پاساژ محمدی
  • پاساژ خواجه رشید
  • مجتمع تجاری ایران‌زمین
  • مرکز خرید دلتا
  • پاساژ شهر شب
  • مرکز خرید باباطاهر
  • پاساژ ولیعصر
  • پاساژ میدانچی
  • پاساژ هگمتانه
  • پاساژ ونوس
  • پاساژ بهمنیان
  • مرکز خرید گلستان
  • پاساژ امام رضا
  • مرکز خرید آتی سنتر
  • مرکز خرید اکباتان
  • مرکز خرید تندیس
  • فروشگاه بزرگ لاوین
  • مرکز خرید ماهر
  • مرکز خرید ست

از دیگر مراکز خرید همدان

لیست مراکز لباس مجلسی در همدان

اگر قصد دارید بهترین و زیباترین لباس‌های مجلسی را برای شرکت در مراسم‌های خاص خود در همدان تهیه کنید حتماً سری به مراکز زیر بزنید؛ زیرا از میان بهترین‌های فروشگاه‌های لباس مجلسی همدان گلچین شده‌اند. جدول زیر نمایش‌دهنده لیست فروشگاه‌های لباس مجلسی زنانه در همدان به همراه آدرس آن‌ها است.

لیست مراکز لباس مجلسی در همدان

مزون فاخته

آدرس: همدان، سعیدیه، مرکز خرید سعیدیه، طبقه چهارم، واحد ۴۱۵

مرکز خرید ماهر

آدرس: همدان، میدان آرامگاه بوعلی سینا، مرکز خرید ماهر

مزون نرسی

آدرس: همدان، میدان جهاد، ابتدای خیابان ‌میرزاده عشقی

مزون مکث

آدرس: همدان، میدان جهاد، ابتدای خیابان میرزاده عشقی، ساختمان امین، واحد ۲

مزون آی پارا

آدرس: همدان، چهارراه فرهنگ، اول نیکزاد

مزون لباس ترک

آدرس: همدان، سی متری فرهنگ

مزون نارون

آدرس: همدان، خیابان جهاد، بالاتر از خیابان آزاد همدانی، روبروی کوچه شکیبا

مزون خیاطی ابراهیمی‌

آدرس: همدان، میدان رسالت، خیابان آرام

لیست مراکز لباس مجلسی در همدان

جهت شناخت بهترین و معروف‌ترین روان‌شناس‌های حال حاضر همدان، پیشنهاد می‌کنیم از مطالب سایت شارینو در زمینه بهترین روان‌شناس‌های همدان استفاده نمایید.

اگر قصد دارید به‌منظور تماشای بهترین فیلم‌های سینمایی کشور به سینما‌های همدان مراجعه کنید؛ می‌توانید جهت شناخت بیشتر این اماکن از مطالب سینما‌های همدان در سایت شارینو استفاده نمایید.

تعمیر صحیح و اصولی لوازم‌خانگی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد است که می‌توانید به‌منظور شناخت بهترین و باتجربه‌ترین تعمیرکاران لوازم‌خانگی در همدان به مطالبی همچون تعمیر جاروبرقی در همدان، تعمیر یخچال در همدان، تعمیر مبل در همدان، تعمیر تلویزیون در همدان، تعمیر پکیج در همدان در سایت شارینو مراجعه کنید.

اگر قصد مراجعه به پزشک تغذیه در همدان را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مطالب سایت شارینو با موضوع پزشک تغذیه در همدان سری بزنید.

اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را در زمینه تولید محتوا کسب کنید و از این طریق به پیشرفت کسب‌وکار یا سایت خود کمک کنید؛ تیم تخصصی شارینو در زمینه تولید محتوا می‌توانند به شما کمک کنند.

اگر به دنبال راهی برای پیشرفت و ترقی در حوزه کاری خود هستید؛ خدمات تخصصی تیم شارینو در زمینه ادمینی پیج، طراحی تیزر، طراحی پوستر و غیره می‌تواند به معرفی بیشتر کسب‌وکار شما به مخاطبان و پیشرفت در بازار رقابت منجر شود.

 

مشاوره تحصیلی در همدان
تعمیر ماشین های اداری در همدان
کناف کار در همدان

 

سخن پایانی

شناخت مراکز خرید همدان سبب می‌شود در سفر به این شهر زیبا و دیدنی بتوانید بهترین مراکز و پاساژ‌ها را جهت خرید پوشاک خوراک و به‌ویژه سوغات معروف همدان پیدا کنید و علاوه بر گشت‌وگذار در اماکن تاریخی و تفریحی همدان لذت خرید در بهترین مراکز خرید همدان را نیز تجربه کنید.

سخن پایانی

۱۶ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *