باربری ستارخان تهران

باربری ستارخان

فهرست مطالب

شرکت باربری ستارخان با کادری مجرب و کاملاً حرفه‌ای با سالها تجربه در حوزه اسباب کشی فعالیت و خدمات اسباب کشی منزل، ادارات، مغازه و … را با بهترین کیفیت و قیمت منصفانه برای همشهریان عزیز ارائه می‌دهد. مؤسسه باربری ستارخان به عنوان یکی از باربری‌های مجاز تهران تمامی تعرفه و هزینه‌های جابجایی اثاثیه و بار را زیر نظر قیمت اتحادیه ارائه می‌دهد.

باربری ستارخان تهران

بدون شک قیمت باربری ستارخان مناسبترین قیمت جابجایی در سطح شهر برای شما عزیزان خواهد بود. تیم کاربلد حمل بار ستارخان شما را در تمام طول اثاث کشی همراهی و یاری می‌کنند تا یک اسباب کشی آسان و ایمن را برای شما به ارمغان بیاورند و در کنار هم یک روز به یادماندنی داشته باشید.

بالاترین کیفیت حمل بار و اثاثیه را می‌توانید با تیم حرفه‌ای ستارخان تجربه کنید و با خیالی آسوده تمامی امور صفر تا صد جابجایی خود را به دست آنها بسپارید. شرکت باربری ستارخان با تکیه بر خدمات ارزشمند و کاملاً به روز قصد دارد پروسه اسباب کشی و هر نوع جابجایی را به امری آسان برای شما تبدیل نماید.

باربری ستارخان تهران

 

مشاوره رایگان با باربری ستارخان

تمام مشتریان می‌توانند قبل از انجام هر گونه جابجایی بار و اثاثیه، از مشاوره تخصصی مشاورین باربری ستارخان در زمینه باربری بهره‌مند شوند. در طی مشاوره رایگان، مشتریان عزیز می‌توانند بهترین زمان و برنامه را برای جابجایی خود انتخاب کنند. افرادی که دارای جابجایی‌های بزرگ و پر دردسر هستند و یا از اسباب کشی و کارهای آن بیزارند می‌توانند درخواست کارشناس اسباب کشی کنند.

کارشناسان زبده باربری ستارخان با یک برنامه ریزی دقیق و منظم سعی دارند تا اسباب کشی شما در بهترین شرایط ممکن انجام بگیرد و با مشاوره با آنها می‌توانید هماهنگی‌های لازم از قبیل: بررسی و ارزیابی وسایل و محل، بررسی خدمات مورد نیاز، بررسی تعداد کارگران مورد نیاز، بررسی تعداد ماشینهای مورد نیاز، اعلام هزینه، برنامه ریزی بسته بندی، برنامه ریزی حمل و برنامه ریزی چیدمان را با آنها انجام دهید.

حمل اثاثیه منزل با بهترین خدمات با باربری ستارخان

 

کارتن های اسباب کشی

کارتن اسباب کشی شرکت باربری ستارخان با ارائه انواع کارتن بسته بندی در انجام اسباب کشی در انتقال اثاثیه به شما کمک می‌کند. نوع، جنس و مقاومت کارتن در اسباب کشی به عنوان یکی از ارکان اصلی در بسته بندی برای تیم ستارخان محسوب می‌شود.

یکی از عوامل مهم بی مخاطره بودن اسباب کشی، بسته بندی محکم و ایمن وسایل است. ذکر این نکته لازم است که استفاده از کارتنهای مقاوم در جابجایی هنگام باز کردن وسایل موجب کاهش آشفتگی و چیدمان سریعتری نیز می‌شود. کارتنهای بسته بندی در باربری ستارخان شامل کارتنهای ۵ لایه با بیشترین مقاومت و کارتنهای بسته بندی لباس با کارتن های رگال دار هستند.

باربری ستارخان با کارتن های بسته بندی

 

عوامل مؤثر در هزینه‌های اصلی باربری

عوامل اصلی در تعیین هزینه اصلی باربری به دو مورد مهم شامل فاصله تا مقصد و حجم بار شما بستگی دارد. هر چه حجم بار شما بیشتر باشد از تعداد ماشینهای بیشتر استفاده و یا ماشینهای بزرگتری به کار گرفته می‌شوند در نتیجه در محاسبه هزینه نهایی تأثیر گذار است. دومین عامل فاصله مبدأ تا مقصد است، در باربری ستارخان به ازای هر یک کیلومتر مبلغ مشخصی محاسبه می‌شود در نتیجه با افزایش مسافت متحمل هزینه بیشتری خواهید شد.

باربری ارزان در ستاخان

 

عوامل مؤثر در هزینه‌های اضافی باربری

علاوه بر قیمت مشخص شده بنابر دو عامل اصلی مسافت و حجم بار که بر تعداد ماشینها نیز تأثیر می‌گذارد، گاهی اوقات ممکن است شرایط و عواملی پیش بیاید که مقداری هزینه ها را تغییر بدهند. برخی لوازم بزرگ و حساس مانند یخچالهای بزرگ، پیانو، گاو صندوق و میزهای بزرگ از هزینه اصلی جدا و مشمول هزینه بیشتری می‌شوند. همچنین در خانه‌های آپارتمانی فاقد آسانسور به ازای هر طبقه هزینه بیشتری باید پرداخت کنید.

از موارد دیگر افزایش هزینه باربری می‌توان به تعداد کارگران بیشتر به درخواست مشتری و معطل شدن در ساعات شلوغی اشاره کرد.

باربری ارزان در ستاخان تهران

 

بسته بندی اثاثیه منزل

کارکنان شرکت باربری ستارخان تمامی وسایل شما را اعم از کوچک یا بزرگ، ریز یا درشت، حساس و کاملا ظریف را با استفاده از روش اصولی و درست دسته بندی می‌کنند بدون اینکه حتی یک خط یا خشی روی لوازم شما ایجاد شود. استفاده از کارتن های مقاوم، چسبهای رنگی جهت جداسازی وسایل بسته بندی شده، ضربه گیر، چسب، طناب، فوم ضربه گیر، سلفون و ساک رختخواب و … از خدمات بی‌نظیر باربری ستارخان است.

باربری در ستارخان با کارگر حرفه ای و بسته بندی شیک

بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر لوازم منزل خود را به آنها بسپارید و نگران هیچ چیزی نباشید. به تعریفی دیگر شرکت باربری ستارخان با ارائه بهترین روشهای بسته بندی لوازم منزل از جمله بوفه، مبلمان، گاز، ماشین ظرفشوئی، ماشین لباسشوئی، سرویس خواب، سرویس خواب کودک، کمد و فرش در ارائه حرفه‌ای‌ترین روش اسباب کشی لوازم منزل به صورت کاملاً تخصصی شما را همراهی می‌کند.

باربری با خدمات بسته بندی در ستاخان

 

خدمات باربری ستارخان

تیم کارآزموده ستارخان با ارائه خدماتی چون:

  • بسته بندی تمامی اثاثیه منزل به صورت تضمینی و با قیمت بسیار ارزان و منصفانه
  • انواع کامیون خاور مسقف، نیسان، وانت به صورت شبانه روزی
  • استفاده از نیروی ماهر انسانی، کارگران متخصص در زمینه حمل و جابجای و بسته بندی اصولی
  • حمل سریع و مطمئن بار در هر ساعت از شبانه روز
  • در صورت نیاز فعالسازی بیمه وسایل
  • چیدمان صحیح وسایل در ماشینها توسط کاگران ماهر با کمترین جا و بالاترین درجه امنیت
  • کلیه کامیونها مجهز به کارتن و پتو جهت به سلامت رساندن اسباب منزل شما

کل خدمات باربری ستارخان بصورت تخصصی

 

چرا باربری ستارخان

جابجایی اثاثیه حتی اگر تمام اعضا یک خانواده و نیروهای کمکی هم مشغول باشند باز هم خستگی‌های خاص خود را خواهد داشت. اما وجود شرکتهای باربری در سالهای اخیر باعث شده است که پروسه جابجایی بسیار راحتتر صورت بگیرد. باربری ستارخان یکی از بهترین اتوبارهای تهران است که با خدمات منظم، منسجم و سازمان یافته پروسه حمل و نقل بار را به گونه‌ای انجام می‌دهد که مشتریان بدون هیچگونه دغدغه‌ای بار خود را انتقال می‌دهند.

ستارخان با پرسنلی مجرب و کارآزموده با تخصص و رفتار خوب امور باربری و جابجایی شما را به خوبی انجام می‌دهند. هدف تیم ستارخان ارائه کمترین قیمت نسبت به سایر باربری‌ها با بالاترین کیفیت و سرعت عمل است. به جرأت می‌توان گفت که باربری ستارخان، بهترین شرکت حمل بار در تهران است.

چرا که در کوتاهترین زمان ممکن خدمات حمل و نقل را با کیفیتی بالا به شما ارائه می‌دهند تا بتوانید امنیت را در جابجایی تجربه کنید و در کنار آن دقت، برنامه ریزی و کیفیت کار از اهمیت بالایی برخوردار است آن را برای شما به ارمغان می‌آورند.

باربری ستارخان بصورت شبانه روزی

 

خدمات ۲۴ ساعته باربری ستارخان

با توجه به دغدغه‌های شهری تهران و مردم مطمئناً برنامه ریزی دقیق زمانی برای شما کار آسانی نخواهد بود. لذا در ساعات غیر اداری و کاری، هفت روز هفته حتی در روزهای تعطیل هم می‌توانید باربری ستارخان را در کنار خود داشته باشید. این یک اتفاق طبیعی در باربری ستارخان آن هم برای برای جابجایی و اسباب کشی است.

این باربری به منظور ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه همشهریان گرامی در سرتاسر تهران امکان رزرو اینترنتی و تلفنی را نیز فراهم کرده و به همین منضور شما می‌توانید با تکمیل فرم سفارش ضمن برخورداری از مزایا و شرایط ویژه زمان اسباب کشی را به میل خود انتخاب کنید. باربری ستارخان با سالها تجربه درخشان یکی از بزرگترین و بهترین شرکتهای حمل و نقل در زمینه حمل اثاث در سطح شهر است.

پرسنل و خدمتگزاران شما در باربری ستارخان با بهره گیری از اندوخته‌ها و تجربیات سالیان دراز خویش آماده‌اند که شما را در جابجایی مطمئن و بی دغدغه اسباب و اثاث منزل خود به صورت شبانه روزی به بهترین نحو ممکن یاری رسانند.

باربری ستارخان بصورت شبانه روزی

 

نحوه بسته بندی لباس در باربری ستارخان

بسته بندی و نحوه حمل لباسها در اسباب کشی اهمیت زیادی برای کارکنان باربری ستارخان و همچنین مشتریان دارد. از آنجا که لباسها بخش مهمی از لوازم در بسته بندی به حساب می‌آیند، کارکنان ستارخان از جدیدترین متدهای روز برای بسته بندی آنها استفاده می‌کنند تا در طول جابجایی کثیف نشوند و یا آسیبی به آنها وارد نشود.

بسته بندی لباس کودکان به دلیل کوچک بودن سایز و کم بودن آنها در ساکهای مخصوص لباس امکان پذیر است. برای لباسهای حساس و رسمی مانند کت و شلوار از دو روش استفاده می‌شود، قرار دادن لباسهای ورزشی، جوراب، لباسهای زیر و از این قبیل در کاورهای پلاستیکی و سپس در ساک یا کارتن، یا قرار دادن لباسهای حساس در کارتنهای رگال دار. که وجود این کارتن ها کمک بزرگی به حمل لباسها می‌کند.

باربندی ستارخان، بسته بندی حرفه‌ای با کادری متخصص و مجرب

 

زمان درست در اسباب کشی

روز اسباب کشی یک روز پر کار و شلوغ برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. در این روز باید توجه ویژه‌ای به همسایگان خود داشته باشید. نباید حمل اثاث باعث مزاحمت و اختلال آرامش دیگر ساکنین شود. در این روز باید وقت شناس باشید؛ یعنی زمانی را برای حمل بار تعیین کنید که همه به محل کار رفته‌اند و زمان استراحت نیست. با این کار علاوه بر عدم ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها فضای بیشتری نیز برای پارک کردن کامیون اسباب کشی ایجاد کرده‌اید.

از آنجا که جای پارک به عهده مشتری است،باید توجه کرد در ساعات شلوغی، روزهای تعطیل و جای پارک کمتر و در نهایت با نگهداشتن خاور اثاثیه بابت بارگیری یا تخلیه آنها کوچه بسته می‌شود. مشتری باید قبل از هماهنگ کردن با باربری با همسایه‌های خود هماهنگ کند، همچنین روز و ساعت اسباب کشی را طوری تنظیم کند که به ترافیک و شلوغی نخورد زیرا افزایش چنین عواملی می‌تواند هزینه‌های بیشتری را مشمول شوند.

در نتیجه برای تعیین بهترین زمان اسباب کشی ابتدا برنامه خود را چک کنید ببینید چه زمانی تایم آزادی دارید و در نهایت با رعایت نکات گفته شده و مشاوره با مشاوران ستارخان مناسبترین زمان ممکن را انتخاب کنید.

باربری ستارخان، بسته بندی حرفه‌ای با کادری متخصص و مجرب

 

ارتباط با باربری ستارخان

باربری ستارخان با سابقه طولانی در باربری، و حضور درخشان با داشتن مدیریتی قوی و برنامه ریزی دقیق سعی در ایجاد رفاه و آسایش برای مشتریان عزیز دارد.

برای کسب اطلاعات کامل از شرایط و نحوه کار با گلستان فقط کافیست در هر مکانی که هستید وارد سایت باربری ستارخان شوید و با پشتیبانی ۲۴ ساعته مشاوران این تیم راهنمایی کامل از شرایط و هزینه‌های آن دریافت کنید و یا با شماره تلفنهای درج شده جهت راهنمایی و ارائه خدمات به شما با آنها تماس بگیرید.

باربری ستارخان 24ساعته

 

تفکیک بار در باربری ستارخان

باربری ستارخان برای این که کار حمل و نقل به درستی انجام شود ، انواع بار را از هم تفکیک می‌کنند. بارهای بزرگ و سنگین در یک بخش و بارهای ظریف ، نازک و شکستنی در بخشی دیگر قرار می‌گیرد.

لوازمی چون مبل ، یخچال ، کمد لباس و میز و صندلی نهار خوری و غیره که سنگین هستند ، با دقت فراوان و رعایت اصول ایمنی به داخل ماشین حمل بار منتقل شده و درون ماشین محکم و منظم چیده می‌شوند و از پتو ، نایلونهای مخصوص ، فوم و پوششهای سه لایه که وسط آن از پشم شیشه است برای استقرار محکم و با دوام اثاثیه استفاده می‌شود.

حمل اثاثه مطمئن در ستارخان تهران

 

ماشینهای حمل بار در باربری ستارخان

برای حمل بارهای خرد و جزیی که نیازی به خاور و ماشینهای سنگین نباشد ، نیسان بهترین گزینه است. در باربری ستارخان بارهای شما در ماشینهای حمل بار با قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

اگر وسایلی که می‌خواهید با نیسان یا وانت حمل کنید شکستنی است و یا مانند مبلمان امکان پارگی و کثیف شدن آن وجود دارد این مسئله را باید از قبل با کارشناسان ستارخان مطرح کنید تا هماهنگی لازم در خصوص نحوه حمل آن صورت گیرد. علاوه بر نیسان و ماشینهای سنگین در ستارخان از ماشینهای وانت پیکان با ظرفیت ۵۰۰کیلوگرم و وانت نیسان با ظرفیت ۲ تا ۴ تن برای باربری وسایل شما آماده خدمت رسانی هستند.

جابجایی با ستارخان، یعنی جابجایی سریع-ایمن-مطمئن

 

تخصص نیروهای باربری ستارخان

در شرکت حمل بار ستارخان از علم و دانش روز برای حمل و نقل بار استفاده می‌شود. برخی‌ها گمان می‌کنند که حمل بار توسط کارگر و انتقال ایمن آن از یک مکان به مکانی دیگر کاری سهل و آسان است و نیاز به تخصص ندارد.

اما آنها اشتباه می‌کنند، حمل ایمن و سالم بار اهمیت فوق العاده‌ای دارد و برای انجام آن تخصص و مهارت لازم است. دانش و تخصص در زمینه چگونگی حمل و نقل بار از مکان اولیه به داخل ماشینهای حمل بار، بسته بندی ، چیدمان اصولی بار در داخل ماشین حمل بار و انتقال صحیح آن به مقصد و استقرار بار در مکان ثانویه اصولی دارد که افراد حرفه‌ای در رابطه با آن دانش کسب کرده و مهارت اندوخته اند.

امروزه دانش و تخصص بخشی جدایی ناپذیر از زندگی و حرفه افراد شده است. بدون دانش و تخصص هیچ کاری به درستی انجام نمی‌شود. دانش و تخصص در زمینه بسته بندی و چیدمان بار از دیگر موارد تخصصی است که در باربری ستارخان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

باربری در ستارخان با کارگر حرفه ای

 

سه عنوان پایانی

  • تحویل به موقع: باربری ستارخان کارکنان خود را مؤظف به تحویل به وقت بار کرده است و در ارائه خدمات رزرو شده بسیار دقیق و به وقت خدمات رسانی خواهد کرد .
  • بسته بندی و انبارداری توسط ستارخان: انبارداری و بسته بندی کالاها و بارهای خود را به ستارخان بسپارید. باربری ستارخان آمادگی هر گونه بسته بندی و انبار داری کامل را دارد و انبارهای رو باز و مسقف را در قیمتهای مناسب را در اختیار هموطنان عزیز قرار خواهد داد.
  • امنیت بار با ستارخان: شرکت باربری ستارخان با ارائه خدمات حرفه‌ای امنیت و سلامت اثاثیه شما در اولویت کاری خود قرار داده است.

باربری در ستارخان با کارگر حرفه ای

 

سؤالات متداول

  1. آیا باربری ستارخان به تمام نقاط تهران خدمات می‌دهد؟

بله، باربری ستارخان در تمامی مناطق تهران خودروهای خود را آماده خدمت کرده و از هر کجا درخواست سرویس کنید در کوتاهترین زمان ممکن جوابگوی شما خواهند بود.

  1. آیا باربری ستارخان با مجوز رسمی فعالیت می‌کند؟

بله، ستارخان از جمله معتبرترین شرکتهای حمل و نقل در تهران است که فعالیت خود را با مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران ارائه می‌دهد.

  1. برای بسته بندی وسایل و اثاثیه تجهیزات مورد نیاز را باید خودمان تهیه کنیم؟

خیر، در صورت بسه بندی توسط شرکت ستارخان تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز توسط خود باربری تهیه می‌گردد.

  1. باربری ستارخان ماشینهای موکت کاری و پتو دار نیز دارد؟

بله، ستارخان انواع ماشینهای موکت کاری و پتو دار مخصوص حمل بار را در اختیار دارد.

باربری در ستارخان با کارگر حرفه ای

  دیگر مناطق تهران که تحت پوشش ماست:

باربری ونک

باربری تهرانسر

باربری قیطریه

باربری کامرانیه

باربری پیروزی

باربری نارمک

باربری جردن

باربری آزادی

باربری ارزان

باربری اسنپ

اسباب کشی

باربری تهران

باربری هفت حوض

باربری جنت آباد

باربری ولنجک

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *