شماره تماس آژانس هواپیمایی در همدان

آژانس هواپیمایی در همدان

آژانس هواپیمایی در همدان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه خدمات گردشگری، تورهای مسافرتی داخلی و خارجی، فروش بلیت هواپیما و غیره است که با توجه به جایگاه سفر و گشت‌وگذار در زندگی مردم یکی از مشاغل ضروری جامعه محسوب می‌شود. در این مطلب شما را بیشتر با وظایف و ویژگی‌های انواع آژانس هواپیمایی در شهر همدان آشنا خواهیم کرد.

 

 

آژانس مسافرتی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

با توجه به اینکه امروزه صنعت گردشگری دومین صنعت پول‌ساز در دنیا محسوب می‌شود و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ شرکت‌های بسیاری در سراسر دنیا در راستای بهبود کیفیت سفرهای مسافران با عنوان آژانس‌های مسافرتی تأسیس ‌شده‌اند و مشغول فعالیت هستند.

آژانس هواپیمایی در همدان به شرکت‌هایی گفته می‌شود که به ارائه خدمات در زمینه گردشگری، جهانگردی و هواپیمایی می‌پردازند. در ایران آژانس‌های مسافرتی موظف هستند بنا به نوع فعالیت خود به دریافت مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی، سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان حج و زیارت اقدام نمایند.

شماره تماس آژانس هواپیمایی در همدان

🟢✈آدرس آژانس مسافرتی تکبال ✈🟢
آرمگاه بوعلی بلوار خواجه رشید کوچه هواپیمایی
✅نمایندگی رسمی فروش بلیط قطار
✅نمایندگی رسمی فروش بلیط هواپیما
رزرواسیون تور داخلی و خارجی:رسولی ۰۹۱۸۹۱۲۲۹۴۴

 

درواقع آژانس مسافرتی در همدان به نمایندگی از تأمین‌کنندگان، خدماتی نظیر برگزاری تور مسافرتی در همدان به‌صورت گروهی و انفرادی، اخذ ویزا، رزرو هتل، فروش بلیت هواپیما، قطار و سایر موارد را ارائه می‌دهد. واسطه‌گری آژانس‌های هواپیمایی در همدان سبب می‌شود کارهای سفر برای مسافران با روند سریع‌تر و قابل‌اعتمادتری پیش برود.

 از خدمات انواع آژانس هواپیمایی در شهر همدان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات سفر با انواع خطوط حمل‌ونقل شامل: هوایی، دریایی، ریلی، زمینی برای مسافرت‌های داخلی و خارجی
  • زمان‌بندی برنامه سفر
  • مسیریابی
  • اقامت
  • ارائه خدمات تور و سفرهای فردی و گروهی
  • هماهنگی و رزرو هتل‌ها و مراکز اقامتی
  • خدمات در زمینه گردشگری و تورهای فرهنگی
  • خدمات بیمه مسافران
  • خدمات تبدیلات ارزی
  • صدور ویزا برای مسافران
  • ارائه مشاوره در زمینه انتخاب بهترین تور و هتل
آژانس مسافرتی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

آژانس هواپیمایی در همدان

 

انواع آژانس‌های مسافرتی

در این بخش شما را با انواع آژانس هواپیمایی در همدان آشنا خواهیم کرد. آژانس‌های مسافرتی در ۳ دسته مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند و شامل آژانس‌های الف، ب و پ هستند.

آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز الف: این شرکت‌ها در همدان با عنوان آژانس هواپیمایی در همدان فعالیت دارند و وظیفه آن‌ها صدور و ذخیره بلیت برای مسافران است و افراد می‌توانند با مراجعه به آن‌ها به خرید بلیت هواپیما در همدان بپردازند.

این نوع آژانس هواپیمایی در همدان بر اساس نوع خدمات و وظیفه به دو قسمت تقسیم می‌شوند: فروش بلیت پروازهای داخلی و فروش بلیت پروازهای خارجی. البته این مجموعه‌ها می‌توانند به ذخیره و صدور انواع دیگر بلیت‌های حمل‌ونقل نظیر اتوبوس نیز بپردازند.

شماره تماس آژانس هواپیمایی در همدان

آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز ب: این نوع از دفترها وظیفه دارند به‌عنوان فروشنده، برنامه‌ریز و مجری تورهای مختلف سفر فعالیت کنند و افراد می‌توانند با مراجعه به آن‌ها از قیمت تورهای مسافرتی در همدان اطلاع پیدا کنند و از آن‌ها استفاده نمایند.

این نوع آژانس هواپیمایی در همدان زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به فعالیت می‌پردازد. به‌طورکلی ارائه تورهای داخلی و خارجی، تورهای ورودی، رزرو هتل، اخذ ویزا و غیره ازجمله فعالیت‌های این مراکز هستند.

آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز پ: این آژانس‌ها مستقیماً تحت کنترل و نظارت سازمان حج و زیارت به ارائه خدمات در حوزه برگزاری تورهای زیارتی در همدان می‌پردازند.

قوانین آژانس‌های مسافرتی در ایران

سازمان گردشگری از میان بالای آژانس‌های مسافرتی فعال در سطح کشور، تعدادی را معتبر و قابل‌اعتماد معرفی کرده است؛ از این ‌رو معیارهای مهم برای انواع آژانس هواپیمایی در ایران وجود دارد. این معیارها بر اساس میزان سابقه، کسب مجوزهای لازم، هزینه‌های مجموعه، تخصص و مهارت تیم موردنظر و نظرات مشتریان در شبکه‌های اجتماعی و غیره تعیین‌ شده‌اند.

ازجمله قوانین و شرایطی که برای صدور مجوز تأسیس آژانس هواپیمایی در همدان وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • معتقد بودن به یکی از مذاهب و ادیان رسمی کشور
  • داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت
  • داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه
  • داشتن صلاحیت لازم بنا به تشخیص مراجع ذی‌صلاح
  • برخورداری از ۵ سابقه کار و دارا بودن گواهی اتمام دوره آموزشی برای مدیریت فنی

یک شرکت هواپیمایی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

برای اینکه بتوانید در زمینه انتخاب بهترین آژانس هواپیمایی در همدان بهترین عملکرد را داشته باشید و مجموعه‌ای معتبر، کاربلد و باسابقه را جهت استفاده از خدمات خرید بلیت، تور مسافرتی و غیره انتخاب کنید؛ لازم است نسبت به ویژگی‌های مهم این مراکز آگاهی داشته باشید.

اعتماد و اطمینان از سوی مشتری

مهم‌ترین عاملی که در تعیین بهترین آژانس هواپیمایی همدان مؤثر است موضوعی است که نه‌تنها برای آژانس هواپیمایی در همدان، بلکه برای تمامی مشاغل امری مهم و حیاتی تلقی می‌شود؛ آن‌هم این است که همیشه بهترین آژانس‌ها در نزد مردم، قابل‌اطمینان‌ترین آن‌ها هستند.

شماره تماس آژانس هواپیمایی در همدان

درواقع یک آژانس هواپیمایی شبانه‌روزی در همدان باید با انجام دقیق و صحیح کار مشتریان، وقت‌شناسی و احترام به مشتری، بتواند اعتماد ارباب‌رجوع را جلب کرده و او را به مشتری وفادار و همیشگی مجموعه تبدیل کند. کاملاً مشخص است این اعتماد تنها با ارائه خدمات باکیفیت و رفتار حرفه‌ای قابل تحقق است.

ارتباط قوی با مشتریان

توانایی ایجاد رابطه نیز یک فاکتور بسیار مهم برای بهترین آژانس هواپیمایی در همدان به شمار میاید. درواقع هر آژانس مسافرتی موفق باید مهارت این را داشته باشد و بتواند با افراد مختلف و اخلاقیات متفاوت، بهترین ارتباط را برقرار کرده و نظر آن‌ها را جلب نماید.

این موضوع نه‌تنها منجر به جذب و رضایت مشتری می‌شود؛ بلکه سبب وفاداری و بازگشت دوباره مشتری به آژانس موردنظر خواهد شد؛ زیرا افراد با دریافت حس خوب و احترام از سوی یک آژانس هواپیمایی در همدان ترغیب می‌شوند در سفرهای بعدی نیز به آن شرکت مراجعه کنند.

یک آژانس هواپیمایی خوب در همدان باید به‌منظور ایجاد این رابطه خوب با مشتریان از پرسنل خونگرم، دلسوز، مسئولیت‌پذیر و کاربلد در زمینه مشاوره و راهنمایی مشتری استفاده نمایند.

اعتبار

 مهم‌ترین موضوع در انتخاب آژانس هواپیمایی در همدان بررسی معتبر بودن و کسب مجوزهای لازم توسط شرکت موردنظر است؛ حتماً به‌گونه‌ای از وجود این اعتبار، مجوزها و سابقه کاری آژانس موردنظر اطلاع پیدا کنید. در این زمینه می‌توانید از مشتری‌های سابق مجموعه سؤال کنید یا نظرات کاربران را در شبکه‌های اجتماعی آژانس هواپیمایی بخوانید.

اعتبار

آژانس هواپیمایی در همدان

 

 

قیمت منصفانه و معقول

به هنگام استفاده از خدمات آژانس هواپیمایی در همدان، حتماً شرایط و قیمت خدمات را با یکدیگر مقایسه کنید و بدانید که قیمت پایین و خارج از عرف می‌تواند حاکی از پایین بودن کیفیت خدمات آن مجموعه باشد؛ پس بدون فکر و با مشاهده قیمت‌های بسیار پایین وسوسه نشوید و تمام جوانب را بسنجید.

 برخورداری از تشکیل یک تیم قدرتمند و مجرب

 یکی از ویژگی‌های مهم بهترین آژانس هواپیمایی در همدان، برخورداری از پرسنل باتجربه بروز و متخصص است. اعضای تیم موردنظر باید با آخرین متدهای روز دنیا، در صنعت گردشگری آشنا باشند و از توانایی بالایی در مدیریت حرفه‌ای انواع تورهای گردشگری و موارد مربوط به آن‌ها برخوردار باشد.

 برخورداری از تشکیل یک تیم قدرتمند و مجرب

آژانس هواپیمایی در همدان

 

 

کیفیت بالای خدمات

یک آژانس هواپیمایی خوب باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا مطابق با آنچه به مشتریان خود وعده داده است؛ به ارائه باکیفیت‌ترین خدمات بپردازد و تجربه‌ای خاطره‌انگیز و دلپذیر برای مسافران رقم بزند.

برنامه‌ریزی صحیح

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین آژانس ‌هواپیمایی در همدان اهمیت دادن به زمان و برنامه‌ریزی صحیح و اصولی برای امور مربوط به مشتریان است. شرکت هواپیمایی باید نسبت به وقت و انتظارات مشتری ارزش قائل شده و با برنامه‌ریزی درست انواع سفر، تورهای مسافرتی، کارهای اقامتی و غیره را اداره کند.

در دسترس بودن

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در جلب مشتریان نقش دارد قابل‌دسترس بودن یک آژانس هواپیمایی خوب است. از آنجایی که ممکن است از مشتریان نتوانند به مکان فیزیکی آژانس موردنظر دستیابی داشته باشند؛ بهترین آژانس هواپیمایی در همدان باید راه‌های ارتباطی متعددی برای مشتریان فراهم کند تا بتوانند در هر روز و ساعتی با مجموعه در ارتباط باشند.

حضور در شبکه‌های اجتماعی پرطرف‌دار و آگاه کردن مخاطبان از انواع خدمات مجموعه یک گام مؤثر در عرصه تبلیغات بوده و می‌تواند به رشد و گسترش آژانس کمک بزرگی کند.

در دسترس بودن

آژانس هواپیمایی در همدان

 

 

تمرکز بر خواسته مشتری

از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین آژانس هواپیمایی در همدان می‌توان به این موضوع اشاره کرد که یک آژانس مسافرتی موفق کل تمرکز خود را بر برگزاری تورها و نحوه مدیریت آن‌ها معطوف نمی‌کند. بلکه یک آژانس هواپیمایی در همدان باید به همان نسبت که بر مدیریت امور مسافرتی فوکوس می‌کند به خواسته‌ها، انتظارات و برنامه‌ریزی مشتریان توجه نشان دهد.

در آخر سعی کنید از آژانس‌های هواپیمایی که نام‌آشنا و معروف هستند و سال‌های زیادی است که در این زمینه مشغول‌اند استفاده نمایید. شاید قیمت خدمات در این نوع آژانس هواپیمایی در همدان کمی بالا باشد اما در عوض کیفیت خوب و اعتماد کافی را به شما ارائه می‌دهند.

لیست آژانس‌های مسافرتی همدان

در این قسمت به جهت انتخاب بهترین و معتبرترین آژانس هواپیمایی در همدان، شما را با لیست کاملی از آن‌ها آشنا خواهیم کرد. شما جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت هواپیما در همدان و شرکت در تورهای مسافرتی می‌توانید با شماره آژانس‌های هواپیمایی در همدان تماس حاصل نمایید.

شماره تماس آژانس هواپیمایی در همدان

 

آژانس مسافرتی هگمتانه پرواز همدان

آدرس: همدان، میدان آرامگاه بوعلی، نبش بین‌النهرین، مجتمع رامین، طبقه اول

شماره تلفن: ۰۹۱۳۸۲۷۰۰۱۰

آژانس مسافرتی گشت سیر

آدرس: همدان، خیابان طالقانی، چهارراه نواب، پلاک ۳۸۴

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۱۴۳۱

آژانس مسافرتی احرار فراز

آدرس: همدان، خیابان میرزاده عشقی، روبروی تالار حافظ، ساختمان سپهر

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۲۲۴۰۰

آژانس مسافرتی ثامن پرواز

آدرس: همدان، آرامگاه بوعلی، نبش بلوار خواجه رشید، ساختمان ملک

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۹۹۱۸

آژانس آرتابان سفر ایرانیان

آدرس: همدان، خیابان صدف، روبروی آگاهی سابق، نبش کوچه دلخواه

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۳۸۳۸۶

آژانس مسافرتی آکسایا

آدرس: همدان، میدان جهاد، خیابان بین‌النهرین

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۵۰۵۲۱

آژانس مسافرتی ارم

آدرس: همدان، میدان آرامگاه بوعلی، ابتدای خیابان بین‌النهرین، ساختمان روشن

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۲۶۰۱۵۰

آژانس مسافرتی آسیا سفر

آدرس: همدان، خیابان اکباتان، نرسیده به میدان امام خمینی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۷۴۷۷

آژانس مسافرتی تک آسمان

آدرس: همدان، خیابان شریعتی، ابتدای کوچه ذوالریاستین، طبقه ۲

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۳۰۰۲۶

آژانس مسافرتی زیارتی وادی خضرا

آدرس: همدان، بلوار خواجه رشید، بعد از میدان بوعلی سینا

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۵۵۵۱

آژانس اکباتان تور

آدرس: همدان، میدان آرامگاه بوعلی، ابتدای بلوار مدنی، اکباتان تور

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۵۰۳۳

آژانس مسافرتی اطمینان پرواز

آدرس: همدان، میدان جهاد، ابتدای خیابان جهاد، ساختمان خجسته، طبقه اول

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۱۶۱۴۱

آژانس مسافرتی پارسیان

آدرس: همدان، خیابان بوعلی، روبروی برج آریان، ابتدای کوچه میخک

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۵۵۴۵۴

آژانس مسافرتی رضوان

آدرس: همدان، انتهای خیابان هنرستان، نبش بن‌بست سادات

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۸۱۰۰۱

آژانس مسافرتی ماد گشت

آدرس: همدان، خیابان میرزاده عشقی، جنب رستوران لیمو، ساختمان بزرگمهر، طبقه اول

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۵۰۵۱

شماره تماس آژانس هواپیمایی در همدان

 

شارینو:

اگر به دنبال بهترین نقاشان ساختمان در همدان هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مقالات سایت شارینو با عنوان نقاش ساختمان در همدان مراجعه کنید.

اگر قصد استفاده از بهترین خدمات قالی‌شویی و مبل شویی در همدان را دارید؛ مطالعه مطالب سایت شارینو با موضوعات قالی‌شویی در همدان و مبل شویی در همدان می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

جهت آشنایی بیشتر با بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های همدان، می‌توانید سری به مطالب سایت شارینو در زمینه معرفی رستوران‌های همدان بزنید.

تیم مجرب و متخصص شارینو با برخورداری از بهترین طراحان و برنامه‌نویسان و استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا می‌تواند بهترین خدمات را به کسب‌وکارهای همدانی در حوزه‌های همچون طراحی اپلیکیشن در همدان، ادمین اینستاگرام در همدان، تولید محتوا و غیره ارائه نماید.

با مراجعه به سایت شارینو می‌توانید به لیست کاملی از بهترین پزشکان‌ همدان در هر حوزه درمانی دسترسی داشته باشید. در این زمینه مطالعه مطالبی همچون پزشک ارتوپد در همدان، فیزیوتراپی در همدان، پزشک پوست، مو و زیبایی در همدان، پزشک مغز و اعصاب در همدان و غیره را پیشنهاد می‌کنیم.

 

سینما‌های همدان
تخلیه چاه فاضلاب در همدان
ادمین اینستاگرام در همدان

 

سخن پایانی

همان‌طور که می‌دانید امروزه توجه عموم مردم به سفر و بازدید از مکان‌های تاریخی و تفریحی با توجه به پیشرفت امکانات حمل‌ونقل و اسکان مسافران بسیار افزایش یافته است. یکی از مشاغل فعال در زمینه گردشگری و سفر آژانس هواپیمایی است که ما در این زمینه به معرفی وظایف آژانس هواپیمایی در همدان، لیست خدمات و بهترین آژانس‌های هواپیمایی در همدان پرداختیم.

شماره تماس آژانس هواپیمایی در همدان

۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *