باربری اسنپ آماده ارائه بهترین خدمات اثاث کشی و سته بندی

آنچه که باید درباره باربری اسنپ بدانید

حتماً برای شما هم پیش آمده که برای جابجایی بار خود به زحمت بیفتید. امروزه خدمات گسترده‌ای در زمینه جابجایی بارها در حال ارائه است که هر کس بر اساس شرایط خود از آن‌ها بهر‌ه می‌برد. باربری اسنپ یک شیوه نوین برای حمل اثاثیه است که به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته است. در این روش شخص می‌تواند نزدیک‌ترین ماشین باربری را انتخاب نماید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن دسترسی پیدا کند.

بابری اسنپ بهترین انتخاب برای جابجایی اثاثیه در تهران

در نهایت ماشین مدنظر به آدرس مشخص می‌رسد و پس از بارگیری به سمت مقصد نهایی خود حرکت خواهد کرد. مزایای بسیار زیاد این شیوه باعث محبوبیت فراوان آن در بین مردم شده و اکثر مردم علاقه زیادی به آن نشان می‌دهند. اگر به دنبال خدمات ارزان و سریع هستید مسلماً باربری اسنپ گزینه مناسبی خواهد بود. سرعت و دقت انجام کار یک مولفه مهم در انتخاب شرکت است که باربری اسنپ به خوبی آن را رعایت می‌کند.

بابری اسنپ با سابقه و تجربه بالا بهترین انتخاب برای جابجایی بار و اثاثیه در تهران

 

قابل اعتماد بودن باربری اسنپ

معمولاً هر کسی برای امنیت بار خود اهمیت زیادی قائل است و می‌خواهد به طرق مختلف از آن اطمینان حاصل نماید. به همین دلیل بهتر است که درباره‌ی شرایط امنیتی باربری اسنپ اطلاعات لازم را پیدا کنید. از آنجایی که تمامی موارد مربوط به راننده و ماشین در سیستم ثبت است، جای هیچگونه نگرانی برای بار وجود نخواهد داشت.

بابری اسنپ- با خیال راحت بهترین انتخاب برای جابجایی بار و اثاثیه در تهران

تمامی رانندگانی که برای جابجایی بار فرستاده می‌شوند مطمئن هستند و تعهدهای زیادی از بابت مسئولیت‌پذیری به مشتری خود دارند. از آنجایی که در این روش شما با یک شرکت طرف هستید به خوبی می‌توانید وضعیت بار خود را بررسی کنید. هر زمان که لازم دیدید با کارشناسان باربری تماس بگیرید و از آخرین وضعیت محموله خود آگاه شوید.

با توجه به بالا بودن ضریب امنیتی این شیوه به راحتی تمامی بارهای خود را مقصد برسانید. در گذشته شما هیچ شناختی از راننده مدنظر نداشتید و نمی‌دانستید که محموله شما با چه شرایطی و در چه زمانی به نقطه مدنظر می‌رسد.

بابری اسنپ- با خیال راحت بهترین انتخاب برای جابجایی بار و اثاثیه در کل تهران

 

میزان دسترسی به باربری اسنپ

اگر شما بخواهید که بارتان را به صورت روش‌های سنتی برسانید دردسرهای زیادی خواهید داشت. این موضوع وقتی بدتر می‌شود که شما در نصف شب یا روز تعطیل نیاز به حمل بار داشته باشید. ایجاد باربری اسنپ به خوبی مشکل را حل نموده و دغدغه‌های این چنینی را از بین برده است. خوشبختانه این سیستم به صورت دایمی و در تمامی اوقات مشغول به کار است. اگر برای شما یک شرایط اضطراری پیش آمد حتماً از این روش باربری بهره بجویید.

باربری اسنپ در روزهای تعطیلی رسمی نیز در دسترس تمامی هموطنان عزیز می‌باشد. هر روزی که می‌گذرد تعداد ماشین‌ها در حال افزایش است تا خدمات‌رسانی به شکل دقیق‌تری انجام بگیرد. تمامی افراد فعال در این زمینه تلاش دارند تا در آینده ای نزدیک این خدمت را به تمامی مردم ایران با کیفیت بالا و قابل قبول ارائه دهند. هر کسی که یک گوشی هوشمند در اختیار دارد می‌تواند به آسانی درخواست باربری خود را ثبت کند.

با خیال راحت با بابری اسنپ جابجایی بار و اثاثیه در کل تهران

 

چطور از باربری اسنپ استفاده کنم؟

در حال حاضر اکثر سیستم‌هایی که با این روش کار می‌کنند دارای یک پلتفرم خاص هستند. همانطور که می‌دانید امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند به یک امر فراگیر تبدیل شده و تقریبا همه افراد جامعه از آن بهره می‌جویند. برای استفاده از خدمات باربری اسنپ باید اپلیکیشن مربوطه را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب نمایید. این اپلیکیشن به گونه‌ای طراحی شده که با تمامی گوشی‌ها سازگاری دارد.

در این برنامه شما می‌توانید درخواست خود را اعلام کنید و پس از مدتی ماشین انتخاب شده برای بارگیری به سمت شما حرکت خواهد کرد. اگر تا به حال از اسنپ مسافربری استفاده کرده باشید به راحتی می‌توانید از این پلتفرم نیز کمک بگیرید. در داخل اپلیکیشن مبدا و مقصد را مشخص کنید تا راننده با آگاهی کامل نسبت به این موارد به سمت شما حرکت کند. برای اطمینان بیشتر مشخصات ماشین را به خوبی چک کنید و پس از اطمینان خاطر سایر مراحل را به انجام برسانید.

باربری اسنپ ارزان و 24 ساعته در دسترس

 

حجم بار جابجاشده در این روش چقدر است؟

این موضوع کاملاً به خود شما بستگی دارد زیرا باربری محدودیتی از این بابت نخواهد داشت. در واقع اگر حجم وسایل کم باشد ارسال آن‌ها به کمک وانت و نیسان صورت می‌پذیرد که بخش مهمی از جابجایی‌ها نیز از همین طریق است. در صورتی که وسایل بیشتر باشند کامیون های شش یا ده چرخ وظیفه جابجایی محموله را به عهده خواهند گرفت.

اگر بار شما دارای ظرافت خاصی است حتماً آن را با باربری اسنپ در میان بگذارید تا تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شود. بعضی از این کامیون‌ها روباز و بخشی دیگر بسته هستند که مسلماً قیمت کار هر کدام از آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. در صورتی که حساسیت زیادی روی بار ندارید وسایل روباز مناسب خواهند بود زیرا صرفه اقتصادی بهتری نیز خواهند داشت. برای راحتی بیشتر در ابتدا حجم کلی بار را در نظر بگیرید و سپس بر اساس آن ماشین مدنظر را به کار بگیرید.

باربری اسنپ تضمینی و همیشه در دسترس با کارگران بسیار حرفه ای

 

چه مواردی شامل بیمه باربری خواهد شد؟

از آنجایی که انتقال بار بین مبدا و مقصد با مخاطراتی همراه است بهترین کار ممکن بیمه کردن آن‌ها خواهد بود. در حال حاضر شرکت‌های بیمه مختلف اقدام به بیمه کردن بارها می‌کنند. خطر انفجار و آتش‌سوزی ماشین همواره وجود داشته و بسیاری از افراد را دچار خسارت می‌کند. مسلماً‌ اگر ماشین حمل بار آتش بگیرد آسیب زیادی به محموله وارد می‌شود و شاید قابل استفاده نباشد.

خوشبختانه بیمه باربری آش سوزی را پوشش می‌دهد و می‌توان بدون دغدغه از آن به نحو احسن بهره برد. نکته دیگری که باید به آن دقت نمود بحث سرقت می‌باشد که در چندین مورد دیده شده است. از طرفی در هنگام حمل بار ممکن است تصادف جاده‌ای اتفاق بیفتد که نتیجه آن احتمال آسیب به بار خواهد بود.

با توجه به همه این نگرانی‌ها وجود بیمه باربری باعث شده تا مردم با خیال آسان و بدون نگرانی کالاهای خود را به باربری اسنپ بسپارند و از نتیجه آن اطمینان حاصل کنند. مسلماً پیگیری درست و حرفه‌ای شرکت‌های باربری همواره در انتظار مشتریان آن‌ها خواهد بود.

باربری اسنپ تضمینی با بیمه و با کارگران با اخلاق و بدون انعام

 

امکان جابجایی بارهای متنوع

برای استفاده از باربری اسنپ محدودیت خاصی وجود ندارد و اکثر بارها قابل جابجایی هستند. البته ناگفته نماند که بعضی از بارها مانند مواد مخدر جزو مواد ممنوعه هستند و شرکت‌های باربری به هیچ عنوان مسئولیت آن را نمی‌پذیرند. با این حال بارهای صنعتی و کارگاهی به راحتی توسط این سیستم قابل توزیع است. بخش زیادی از محصولات تولیدی در شهرک‌های صنعتی با کمک باربری‌ها به فروشگاه‌های هدف می‌رسد.

همچنین برای جابجایی مواد غذایی نیز می‌توان از باربری کمک گرفت. البته نباید فراموش کرد که در جابجایی مواد غذایی باید وسیله نقلیه دارای امکانات حداقلی برای حفاظت از بار باشد. خوشبختانه برای اسباب کشی وسایل خانه نیز می توان از این روش بهره برد و بار را به خانه جدید منتقل نمود.  برای اینکه اطلاعات بهتری در این مورد داشته باشید حتماً سری به اپلیکیشن مربوطه بزنید و اطلاعات آن را تحلیل و بررسی کنید.

باربری اسنپ تضمینی با کارگران بدون انعام ارسال به کل ایران

 

اهمیت بسته‌بندی در انتقال بار

برای اینکه بار شما به سلامت به مقصد برسد باید به خوبی بسته‌بندی گردد. متاسفانه بخش زیادی از مردم آگاهی لازم درباره اهمیت بسته‌بندی بار را ندارند و به شکل غیر‌حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهند. این دسته از افراد پس از رسیدن بار به مقصد از خسارت‌های وارد شده تعجب می‌کنند. فراموش نکنید که بار شما داخل یک ماشین در حال حرکت است پس باید بسته‌بندی به شکل عالی صورت بپذیرد.

در باربری اسنپ این امر به شکل ویژه مورد توجه قرار گرفته و ابزارهای گوناگونی برای آن تدارک دیده شده است. کارتن‌های سه لا و چهار لا به دلیل ضربه‌گیری فوق‌العاده‌ای که دارند برای بسته‌بندی محصولات مصرف می‌شوند. در داخل این کارتن‌ها از نایلون مخصوص نیز برای موارد حساس استفاده می‌شود. خوشبختانه به کار بستن تمامی این اصول سبب می‌گردد تا هیچ خط و خشی بر روی بار ایجاد نشود و در نهایت سلامت تحویل داده گردد.

کارشناسان باربری‌ها همواره سعی می‌کنند تا اهمیت بسته بندی را به مردم آموزش دهند و اطلاع‌رسانی لازم را صورت بخشند.

بهترین بسته بندی اثاث منزل و با ارائه خدمات عالی در باربری اسنپ

 

نرخ کرایه باربری اسنپ چقدر است؟

برای اطلاع دقیق از قیمت‌های جابجایی بار باید به نکات مختلفی توجه کرد. مسلماً اولین اصل مهم درباره قیمت مسافت بین مبدا و مقصد خواهد بود. به طور قطع هر چقدر که مقصد فاصله بیشتری داشته باشد به همان اندازه قیمت انتقال بار نیز با افزایش روبرو می‌شود. نکته مهم دیگر نوع ماشین انتخاب شده و حجم بار است. مسلماً اگر بار شما به اندازه یک کامیون باشد باید هزینه بیشتری نسبت به یک وانت بپردازید.

برای اینکه بتوانید در این زمینه صرفه‌ جویی کنید حتماً بار خود را تا جایی که امکان دارد به صورت فشرده بچینید. اگر خودتان مهارت این کار را ندارید از کارکنان باربری اسنپ کمک بخواهید. اگر مسیر انتخاب شده توسط شما ترافیک زیادی داشته باشد همین امر بر روی قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد. وجود ترافیک در شهر‌هایی مانند تهران و کرج باعث افزایش مصرف سوخت ماشین و در نتیجه افزایش هزینه می‌گردد.

بهترین بسته بندی اثاث منزل و با ارائه خدمات عالی و بسیار ارزان در باربری اسنپ

 

ارسال بار برون شهری

تا به حال اکثر مواردی که بیان کردیم برای مسافت‌ های کوتاه و داخل شهر بود. در سالیان اخیر به دلیل افزایش قابل توجه ماشین‌های حمل بار شاهد گسترش هر چه بیشتر باربری اسنپ هستیم. گاهی از اوقات انتقال بار با صدها کیلومتر فاصله انجام می‌گیرد که در چنین مواردی باید از خدمت ارسال بار برون شهری استفاده کرد. خدمات ارائه شده در این بخش ویژه هستند و به همان نسبت قیمت بالاتری نیز دارند.

در این روش شما می‌توانید چند مقصد را معرفی کنید تا ماشین مورد نظر بار را به آن نقاط برساند. همچنین شما قادر خواهید بود تا بار را از چند مبدا بارگیری کرده و سمت مقصد راهی کنید. در این روش‌ها این خود شما هستید که شرایط ارسال بار را مشخص می‌کنید. در صورتی که می‌خواهید در یک محل خاص برای بارگیری توقف داشته باشید حتماً این امر را با باربری اسنپ در میان بگذارید.

در صورتی که تمام نکات گفته شده را رعایت کنید محموله در نهایت سلامت و دقت به دست فرد نهایی خواهد رسید.

بسته بندی اثاث منزل در باربری اسنپ و ارسال به کل کشور

 

هزینه و تعرفه کارگر حمل بار

کارگرانی که در شرکت باربری اسنپ حضور دارند مهارت‌های لازم در این زمینه را به دست آورده‌اند. میزان دستمزد این افراد بر اساس میزان بار و نوع ماشین محاسبه و پرداخت می‌گردد. به طور مثال اگر ماشین مدنظر وانت باشد دو نفر نیرو در مدت زمان مناسبی تخلیه یا بارگیری را انجام می‌دهند. با توجه به حجم بار وانت حضور دو نفر کافی خواهد بود و مزد هر کدام از آن‌ها چیزی در حدود صد هزار تومان می‌باشد.

اگر وسیله مدنظر کامیونت باشد حجم بار نیز بیشتر خواهد شد و بین سه تا پنج کارگر نیاز خواهد بود. با توجه به سنگینی حجم کار در این روش مسلماً دستمزد بیشتری به کارگران تعلق می‌گیرد. اگر بار به اندازه کامیون و تریلر باشد حدود ۶ تا ۸ نفر نیرو لازم است که کار خود را به نحو احسن به انجام می‌رسانند. با توجه به شرایط بیان شده باربری‌ها سعی می‌کنند تا با تعیین قیمت مناسب مشتریان را راضی و خشنود نگه دارند.

 ارسال به کل کشور در باربری اسنپ

 

سرعت انجام کار باربری اسنپ

مسلماً همه ما انسان‌ ها دوست داریم که کارهایمان به سرعت و در نهایت دقت انجام گیرد. باربری اسنپ به دلیل داشتن یک ساختار هوشمند و حرفه‌ای به سرعت به نیاز شما پی می‌برد و اقدامات لازم را صورت می‌دهد. در حال حاضر به دلیل آنلاین بودن کل سیستم شما می‌توانید درخواست ماشین کنید و در کمتر از یک ساعت به آن دسترسی پیدا کنید. این در حالی است که در گذشته انجام این پروسه وقت‌گیر بود و مسائل زیادی را در برداشت.

خوشبختانه ظهور اینترنت مسئله سرعت را حل کرده و شما قادر خواهید بود محموله را به سرعت بارگیری کنید. کارشناسان مجموعه باربری اسنپ به صورت دایمی اپلیکیشن مربوطه را بهبود می‌بخشند تا خدمات‌رسانی به شکل بهتری صورت پذیرد. رانندگان این مجموعه به خوبی راه‌های خلوت و بدون ترافیک را می‌شناسند و سعی می‌کنند زمان رسیدن به مقصد را تا جایی که امکان دارد کاهش دهند.

باربری اسنپ همیشه در دسترس و سریع در انجام خدمات اثاث کشی

 

مقایسه باربری اسنپ و معمولی

در گذشته اکثر کارها و درخواست‌ها به صورت تلفنی انجام می‌شد و شخص به کمک تلفن ماشین مورد نظر را اعلام می‌کرد. باربری اسنپ با ساخت اپلیکیشن هوشمند این مسئله را برای همیشه رفع کرده و کار را آسان تر نمود. در باربری معمولی باید پس از تماس گرفتن شرایط مدنظر خود را اعلام کنید. این در حالی است که در باربری اسنپ همه چیز در داخل اپلیکیشن مشخص می‌گردد و اطلاعات به صورت سیستمی ثبت می‌گردند.

با توجه به راحت‌تر بودن باربری اسنپ امروزه اکثر سفارشات به سمت آن رفته‌ است. با توجه به توضیحاتی که داده شد به شرایط خویش نگاه کنید و در بین باربری اسنپ و معمولی انتخاب نهایی را به انجام برسانید. خوشبختانه با گذشت زمان اپلیکیشن مربوطه بروزرسانی می‌شود و امکانات موجود در آن تکمیل می‌گردد. وجود و ظهور تکنولوژی تاثیر مثبت خود را در باربری گذاشته و امکان ارائه خدمت بهتر را به وجود آورده است.

باربری اسنپ ارزان و 24 ساعته در دسترس با کارگران بسیار حرفه ای

در کل تهران  آماده ارائه خدماتیم:

اسباب کشی

باربری تهران

باربری هفت حوض

باربری جنت آباد

باربری ولنجک

باربری مجیدیه

باربری شریعتی

صداقت بار

باربری گیشا

باربری هفت تیر

باربری آفریقا

باربری چیتگر

باربری زعفرانیه

باربری استاد معین

باربری آرژانتین

 

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *