باربری اندرزگو بهترین بسته بندی و مطمئن ترین حمل اثاثیه منزل در تهران

باربری چیتگر در منطقه ۲۲ تهران

منطقه ۲۲ تهران معروف به چیتگر یکی از مناطق دیدنی و گردشگری تهران بوده و تردد در این منطقه بسیار پر رونق است. به دلیل وجود جنگل طبیعی و دریاچه مصنوعی که در این منطقه دایر می‌باشد افراد زیادی برای ساکن شدن در این منطقه داوطلب هستند. به همین سبب باربری چیتگر که در این منطقه وجود دارد به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است و برای اسباب کشی به آنان خدمات رسانی می‌کند.

باربری چیتگر با کادری مجرب و بدون انعام آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات اثاث کشی منزل در تهران

باربری چیتگر از معتبرترین ارگان در این منطقه تهران به شمار می‌رود که مشتری را در تمام طول اسباب کشی که شامل جمع آوری و حمل و چیدمان می‌باشد همراهی می‌کند. باربری اسباب منزل، اداری، فروشگاهی و تولیدی با این مرکز میسر بوده و هرگونه سفارش پذیرفته می‌شود. اسباب کشی سهل و آسانی را با باربری چیتگر تجربه کنید و آن را به یک خاطره خوش مبدل کنید. پرسنل زحمت کش این در این شرکت برای همکاری با شما آماه و آموزش دیده‌اند.

باربری چیتگر با بهترین تجهیزات آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات اثاث کشی منزل و بسته بندی در تهران

 

باربری چیتگر در بسته بندی اسباب منزل از افراد ماهر استفاده می‌کند؟

اسباب کشی از گذشته تا به حال از کارهای سخت ولی پر هیجانی بوده که توسط افراد مختلفی انجام می‌شود. اما در برخی از مواقع به دلیل عدم آگاهی به نحوه بسته بندی یا نداشتن تجهیزات بسته بندی صدمات زیادی به بار وارد می‌شود. امروزه باربری چیتگر افرادی را آموزش داده تا به صورت تخصصی اقدام به بسته بندی اسباب منزل شما کنند و با بهترین بسته بندی شما را آشنا خواهند کرد.

بسته بندی های متنوع، شیک و مطمئن اثاثیه منزل در باربری چیتگر تهران

باربری چیتگر افرادی را به استخدام خود می‌گیرد که علاوه بر آموزش پذیربودن دارای اخلاقی مناسب و مردم مدار باشند تا توانایی برقرار رابطه با افراد مختلف را داشته باشند. مشتری مداری از مهمترین اصول باربری چیتگر بوده به همین سبب است که اعزام کارگران برای این کار با تدابیر زیادی همراه است. می‌توانید با استخدام این افراد از میزان آگاهی و تخصص آنها به خوبی آشنا شوید.

بسته بندی های متنوع، شیک و مطمئن اثاثیه منزل در باربری چیتگر تهران با کارگران حرفه ای

 

آیا می‌توانم بار برون شهری خود را به باربری چیتگر بسپارم؟

منطقه چیتگر یکی از نقاط پرتردد در تهران است و از نقاط مختلفی افراد قصد سکونت در این منطقه به سبب تجاری یا تفریحی می‌کنند اما در برخی از مواقع افراد قصد مهاجرت و باربری از این منطقه را دارند. برای باربری اسباب و اثاثیه خود به دنبال بهترین باربری کشور هستند تا بار آنها را از چیتگر به نقاط دیگری ارسال کند. باربری چیتگر این امکان را برای افراد ایجاد کرده تا بتوانند بار برون شهری خود را نیز به این باربری بسپارند.

باربری چیتگر همیشه در دسترس با کادری مجرب و قیمت عالی و ارائه خدمات در کلیه مناطق تهران

مناطق مختلف تهران و دیگر شهرستان‌ها از محدوده باری این شرکت به شمار می‌رود که روزانه تعداد بار زیادی را به صورت درون شهری و برون شهری حمل می‌کنند. شما نیز می‌توانید با خاطری آسوده حمل بار خود را به هر شکل و وزنی که هست به این شرکت بسپارید و در مقصد مورد نظر تحویل بگیرید. در نقاط متنوعی از کشور بار خود را به مقصد برسانید و نگرانی بابت راه و مسیر دور نداشته باشید.

باربری چیتگر با سابقه دیرینه در منطقه غرب تهران و امکان ارسال بار و اثاثیه به سراسر کشور

 

مجهزترین خودروها در باربری چیتگر

امروزه به دلیل افزایش قیمت اسباب و وسایل منزل خرید این کالاها نیاز به سرمایه عظیمی دارد. اما در برخی از موارد در هنگام اسباب کشی به دلیل عدم استفاده از خودروی مناسب بسیاری از وسایل شکسته یا به بیرون پرتاب می‌شوند که خسارات زیادی را به همراه می‌آورد. به همین منظور باربری چیتگر به دنبال مجهز کردن تمامی خودروهای خود برای حمل اثاثیه منزل یا اداری افراد است.

خوشبختانه همه نوع سرویس دهی با ماشین‌های مجهز شده به موکت و سقف یا نرده‌های بلند انجام می‌شود تا هیچ حادثه‌ای موجب خسارات وارده نگردد. خودروهای مسقف شده برای پیشگیری از نم و رطوبت و آلودگی برای انواع بارها در نظر گرفته شده که بیشتر برای راه‌های دور به کار می‌رود. اما در راه‌های نزدیک و بی دردسر اغلب از نیسان و وانت بار برای حمل بار استفاده می‌کنند.

باربری چیتگر با کامیونت های مسقف و امکان ارسال بار و اثاثیه به سراسر کشور

 

تعرفه خدمات باربری چیتگر

خدمات مختلفی در باربری چیتگر ارائه می‌شود که شامل هزینه‌های مختلفی بوده و متناسب با خدماتی که به مشتری ارائه می‌گردد معرفی می‌شود. یکی از مولفه‌های مهم برای تعیین میزان هزینه‌ پرداختی برای باربری مبدا و مقصدی است که برای باربری در نظر گرفته شده است. البته این موضوع را از یاد نبرید که ساعاتی که ماشین و کارگران در اختیار شما هستند نیز در تعیین قیمت نهایی اثر دارند.

موضوع جالب توجه این است که باربری چیتگر نیز با توجه به تعرفه‌ای که صنف باربری اعلام می‌کند خدمات را ارائه می‌دهد و از مشتری هزینه دریافت می‌کند. این بدان معناست که باربری چیتگر نمی‌تواند مخالف این تعرفه از مشتری هزینه بیشتری دریافت کند. برای اینکه اختلافات مالی بالا نگیرد قبل از انجام هر کاری از نرخ باربری چیتگر اطلاعات کامل دریافت کنید. اینکه شما قبل از انجام هر کاری یک قرارداد تنظیم کنید و هزینه‌ها را در آن ذکر کنید.

باربری چیتگر نازل ترین قیمت در کل مناطق تهران با کامیونت های مسقف و امکان ارسال بار و اثاثیه به سراسر کشور

 

خدمات باربری چیتگر را بشناسید

باربری چیتگر به منظور سهولت کار مشتری و رفاه حال هموطنان یک سری خدمات خاصی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این خدمات شامل موارد زیادی است که به صورت اختصار برخی از آنها را توضیح می‌دهیم.

  • قرار دادن بیمه نامه برای مشتریان از خدمات عالی بوده که مشتری بتواند جبران خسارت احتمالی بشود.
  • صدور بارنامه به صورت الکترونیک که مشتری برای درخواست بارنامه لزومی به طی مسیر نداشته باشد.
  • ارائه کارگرانی ماهر و متخصص در زمینه حمل بار یا بسته بندی اسباب منزل مشتریان.
  • تجهیزات عالی برای حمل بار تا کار جمع آوری اسباب را خیلی آسانتر از گذشته کند.
  • مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان به طوری که به صورت دوست در کنار شما حضور دارند.
  • ارسال بار به تمامی نقاط کشور در امنیت و صحت کامل و در زمان مقرر شده
  • تماس با این مجموعه به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی که مشتری مطابق با سلیقه خود انجام می‌دهد.
  • جوابگویی ۲۴ ساعته و در هر ساعتی که خودرو لازم داشته باشید در خدمت شما مشتریان گرامی است.

باربری چیتگر 24 ساعته در 7 روز هفته خدمات با کیفیت انجام میدهد

 

صدرو بارنامه الکتریکی در باربری چیتگر

بارنامه یک سند معتبر و معروف است که در حمل بارهای برون شهری برای باربری چیتگر ارائه می‌شود. در گذشته برای گرفتن بارنامه باید به صورت حضوری اقدام می‌شد که ساعت‌های زیادی را باید صرف این کار می‌کردند. امروزه با وسعت یافتن اینترنت و خدمات آنلاین صدور بارنامه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. در این صورت فرد دیگر دغدغه این را ندارد که در اوج شلوغی و اسباب کشی به دنبال بارنامه نیز باشد.

صدور بارنامه به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود بارنامه هوایی، دریایی و زمینی با ترن و قطار از نمونه‌های مهم است. بارنامه در برخی از مواقع به صورت سراسری نیز صادر می‌شود. بارنامه سراسری برای مواقعی به کار می‌رود که لازم است بار با چندین وسیله جابه‌جا شود. این سند گاهی در چندین برگه صادر شده و دارای سندیت در دادگاه و محکمه می‌باشد.

باربری چیتگر 24 ساعته در 7 روز هفته خدمات با کیفیت و قانونی انجام میدهد

 

بیمه نامه باربری چیتگر به چه صورت است؟

بیمه یکی از بهترین حامی برای افراد مختلف جامعه بوده که به صورت‌های متنوعی چون بیمه بیکاری، زنان خانه‌دار، بازنشستگی یا از کارافتادگی و همچنین بیمه باربری اعمال می‌شود. بار و محموله‌ای که به شهرهای کشور ارسال می‌شود ممکن است مورد آسیب و صدمات جدی شود و خسارات جبران ناپذیری به فرد و شرکت باربری ایجاد گردد. به همین سبب باربری چیتگر اقدام به صدور بیمه نامه کرده و شرکت بیمه از این بابت از این نهاد حمایت می‌کند.

این بیمه شامل حوادثی چون دزدی، آتش سوزی، انفجار و.. می‌شود که در چنین مواقعی در اولین فرصت بعد از حادثه حتما باید به بیمه مربوطه مراجعه شود. کارشناسان بیمه سریعا اقدامات لازمه را در نظر می‌گیرند و میزان خسارات وارده را برآورد می‌کنند. حتما باید قبل از بیمه شدن تمامی شرایط را خواند تا با چنین بیمه‌ای به خوبی آشنا شد. شما متناسب با حق بیمه‌ای که پرداخت می‌کنید مورد حمایت بیمه قرار می‌گیرید.

باربری چیتگر با بیمه و تضمینی اثاث کشی میکند

 

باربری چیتگر اسباب کشی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد

جتما شما هم بعد از یک روز کاری سخت از اسباب کشی رنجیده خاطر می‌شوید. در زمانی که برای انتقال به خانه نو باید خوشحالی کنید از فرط خستگی به خواب می‌رود. چاره کار آسان است شما می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن اسباب کشی را انجام دهید بدون آنکه نگرانی بابت خستگی یا شکستگی وسایل خود داشته باشید. می‌دانید به چه شکل اینکار را به یک خاطره خود مبدل کنید؟

درست است این کار را به باربری چیتگر بسپارید و آنها با اعزام افرادی خبره بهترین شکل اسباب کشی را برای شما انجام می‌دهند. شما فقط همراه با این افراد بمانید و با این روش‌های مدرن آشنا شوید تا در مواقع ضروری با به کار گیری این روش بتوانید به بهترین شکل ممکن اسباب کشی را انجام دهید.

خاطره خوب با باربری چیتگر به جا میماند کافیست اعتماد کنید

 

برای اسباب کشی نیاز به چه امکاناتی داریم؟

چیزی سخت‌تر و آشفته‌تر از اسباب کشی بدون تدبیر نیست به این صورت همه وسایل درهم و پیدا کردن وسایل امکان‌پذیر نخواهد بود. در چنین مواقعی باربری چیتگر تدابیر خاصی برگزیده تا به بهترین شکل ممکن اسباب کشی انجام گردد.

  • داشتن ریل و چرخ‌های مناسب برای حمل بار که برای وسایل سنگینی به کار می‌رود که حمل آن را برای انسان دشوار بوده و به دیوار و آسانسور صدمه وارد می‌کند.
  • کارتن‌های بدون درب و درب دار برای چیدن انواع ظروف و وسایل‌های مختلف ریز و درشت که برای این کار لازم و ضروری می‌باشد.
  • کارتن‌های که به عنوان رگال لباس معرفی می‌شوند و کاورهای که برای رخت خواب به کار می‌روند. جعبه‌های که برای چیدن شش جفت کفش مناسب هستند.
  • چسب برای بستن درب کارتن‌ها، درب و کشوهای کمد و یخچال و ویترین تا در مواقع حمل بار باز و بسته نشوند و محتویات آن خالی نشود.

به روزترین تجهیزات و امکانات در باربری چیتگر تهران

 

قبل از اسباب کشی باید به چه مواردی توجه کنیم؟

از آنجا که بی توجهی به درست انجام دادن اسباب کشی دردسرساز است حتما باید قبل از آنکه اقدام به باربری و جمع آوری وسایل کنیم به نکات طلایی که بیان می‌کنیم دقت شود.

  1. قبل از هر کاری به سراغ تهیه یک لیست بلند بالا از وسایل خانه و تهیه یک ماژیک که شماره هر وسیله را روی کارتن مورد نظر یادداشت کنیم.
  2. یک کارتن مشخص کنیم و تمامی اقلام ضروری مثل کیف شخصی، سوییچ، شارژر، کارتبانکی، وجه نقد، طلا و شناسنامه و .. را درون آن قرار دهیم.
  3. منزل جدید را قبل از هر کاری تمیز کنیم و بعد اقدام به جمع آوری اسباب در منزل قدیمی کنیم این کار چیدمان وسایل را سرعت زیادی می‌بخشد.
  4. حال که نوبت جمع آوری شده بهتر است یخچال را از برق خارج کنیم، گاز را قطع کرده، به سراغ فیش و سیم‌های برقی برویم.
  5. تلویزیون را جمع نموده و تخت و کابینت‌ها را باز کنیم وسایلی را درون کابینت بگنجانیم تا فضای خوبی ایجاد شود.

قبل از خدمات بسته بندی و جابجایی از باربری چیتگر مشاوره بگیرید

 

در باربری چیتگر کدام خودرو برای انتقال بار من مناسب است؟

باربری به صورت نوین جای باربری سنتی و قدیمی که به صورت کوله بری یا ارابه بود را گرفته و به بهترین شکل ممکن و در زمان کمتری این باربری انجام می‌شود. خودرو ماشین‌های سنگین زیادی در این حیطه فعالیت دارند از نیسان و پیکان وانت گرفته تا کانتینر و کامیون که هر کدام برای باری مناسب هستند. باربری چیتگر مجهزترین آنها را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه چه نوع باری را باید ارسال کنید باید خودروی مناسب را در نظر بگیرید. اگر به فکر سلامت کالای خود و جای گیری مناسب اسباب خود هستید از ماشین‌های بزرگتری استفاده کنید. اما اگر بار شما در نیسان نیز جای گیری خوبی دارد نیازی نیس که هزینه اضافی بکنید. فروشگاه‌های غذایی و دارویی نیز وجود دارند که برای انتقال بار خود نیاز به کانتینر مجهز به یخچال و سرد کن هستند.

باربری چیتگر همیشه در دسترس

 

باربری از چه راه‌هایی امکان پذیر است؟

باربری چیتگر در نظر دارد که بار مشتری را به صورت‌های مختلفی همچون هوایی، دریایی و زمینی ارسال کند. در این زمینه فعالیت خوبی داشته و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌کند. سریع‌ترین راه انتقال و باربری استفاده از راه هوایی است که با هزینه بالایی انجام می‌شود و بیشتر جنبه تجاری دارد. باربری دریایی که بیشتر در بنادر شمالی و جنوبی کشور انجام می‌شود شامل هزینه‌های گمرکی نیز می‌گردد.

رایج‌ترین جمل بار به صورت زمینی بوده که اکثرا برای اسباب خانه، مواد کارخانه جات، تولیدی‌های مختلف و فروشگاه‌های مختلف می‌باشد. بهترین نوع باربری را می‌توان با در خدمت داشتن یک باربری صادق و امانت دار به شکل‌های مختلفی تجربه نمود. برای تماس با این مجموعه می‌توان از راه‌های مختلفی اقدام کرد و سفارش خود را ثبت نمود. برای اینکار بهتر است چند روز قبل از حمل بار با این مرکز در تماس بود تا برنامه ریزی درستی انجام شود.

باربری چیتگر همیشه در دسترس با کادری مجرب و قیمت عالی

 

سوالات متداول:

آیا خودروهای مجهز به سیستم سرمایشی نیز در باربری چیتگر وجود دارد؟

بله برای این موضوع نگرانی وجود ندارد و هر نوع خودروی متناسب با نیاز کاربران وجود دارد.

آیا می‌توانم قبل از شروع همکاری قراردادی امضا کنم؟

بله این امکان وجود دارد تا مشتری خاطری آسوده از بابت هزینه و امانت داری داشته باشد.

آیا در زمان مقرر شده بار من به مقصد می‌رسد؟

هدف ما رساندن بار شما به سلامت در زمان مقرر شده بوده و هیچ گونه تاخیری امکان پذیر نیست.

باربری چیتگر همیشه در دسترس با کادری مجرب و قیمت عالی و ارائه خدمات در کل مناطق تهران

سایر مناطق:

باربری زعفرانیه

باربری استاد معین

باربری آرژانتین

باربری اقدسیه

باربری پاسداران

باربری جمشیدیه

باربری ولیعصر

باربری جمهوری

باربری جیحون

باربری اکباتان

باربری میرداماد

باربری کریم خان

باربری آزادگان

باربری البرز

باربری حکیم

 

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *