بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در تهران با باربری شهرک محلاتی

باربری البرز

فهرست مطالب

اغلب شما در طول دوران زندگی خود اثاث کشی و جابجایی به خانه جدید را تجربه کرده‌اید، همه زمانی که اسم اثاث کشی به گوشتان می‌خورد به یاد خانه‌ای آشفته، چند روز خستگی و گشتن به دنبال کارتن در سوپرمارکتها خواهید افتاد. در اصل کلمه اثاث کشی یا اسباب کشی به معنی نقل و انتقال وسایل خانه و عوض کردن مکان فعلی به مکان جدید است.

با خیال راحت اثاث کشی خود را به باربری البرز بسپارید

برای انجام این پروسه شما نیازمند وسایل و تجهیزات و نیروهای کمکی، مانند ماشینی برای حمل و انتقال وسایل، افراد برای کمک به حمل وسایل و همچنین تجهیزاتی جهت بسته بندی و آماده کردن اثاثیه خواهید بود. شرکتهای باربری مانند باربری البرز نیز به همین دلیل تأسیس شده‌اند که تمامی این خدمات را یک جا و در یک پکیج کامل به شما ارائه دهند.

با خیال آسوده اسباب کشی خود را به باربری البرز بسپارید.

شرکت باربری البرز با داشتن تجربه‌های گران بها در حمل بار و حمل و نقل وسایل منزل و ادارات، سالهاست که در زمینه باربری فعال است. تخصص اولین چیزی است که در باربری البرز روی آن سرمایه گذاری شده است.

باربری البرز همیشه در دسترس با کادری مجرب و قیمت عالی و اراده خدمات در کل مناطق تهران

زیرا در زمینه حمل بار و اسباب کشی، اگر به شیوه صحیح عمل نشود می‌تواند خسارتهای بسیاری را به وسایل وارد کند. شرکت اتوبار و باربری البرز با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده و استفاده از تجهیزات روز دنیا توانسته یک اثاث کشی بدون دغدغه و آسان را برای شما به ارمغان آورد بدون اینکه وسایل شما کوچکترین آسیبی ببینند.

 

باربری البرز 24 ساعته در 7 روز هفته خدمات با کیفیت انجام میدهد

 

ویژگی و نقش پرسنل باربری البرز

پرسنل و نیروهای باربری اساسی‌ترین نقش را در اعتبار باربری دارند و از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. نیروهای ماهر، کاربلد و خوش اخلاق باربری می‌توانند استرسهای این روز را از شما دور کنند و یا موجب افزایش نگرانی شما شوند. شرکت باربری البرز با داشتن کادری مجرب، متعهد و مدیری آینده نگر و کارآمد خدمات بی‌نظیر و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این باربری برای حمل اثاثیه از پرسنلی خوش اخلاق، متعهد و حرفه ‌ای بهره می‌برد.

نیروهای باربری البرز همگی دارای حداقل پنج سال سابقه کار در باربری را دارند که توانسته‌اند تا کنون رضایت تمام مشتریان خود را به دست آورند.

از طرفی اثاث کشی و باربری نیازمند مهارت و تخصص خاسی است تا با روشهای اصولی و استاندارد لوازم را جابجا و حمل کنند به گونه‌ای که هیچ صدمه‌ای به آنها وارد نشود، به همین دلیل نیروهای باربری البرز قبل از استخدام و شروع کار تمام دوره‌های آموزشی در این زمینه را گذرانده و دارای تخصص کافی در زمینه کاری خود هستند. همچنین این افراد صبر و حوصله را در کار خود الگو قرار داده‌اند و دارای روحیه احترام آمیز و دلسوزی هستند.

باربری البرز در کل تهران خدمات ارائه میدهد و امکان ارسال به سراسر ایران

 

اهمیت ایمنی در ماشینهای حمل بار

بعد از آماده بودن وسایل برای بارگیری، نوبت به بارگیری و چیدن آنها درون ماشینهای حمل بار است. در این مرحله باید تمامی نکات ایمنی و چیدمان بار به درستی رعایت شود تا در طول مسیر جابجایی مشکلی برای وسایل و اثاث شما پیش نیاید. در نتیجه شرکت باربری البرز با بهره گیری از ماشینهای مجهز و البته رعایت نکات ایمنی وسایل شما را سالم به مقصد خواهند رساند.

تیم فنی باربری البرز قبل از بارگیری ماشینها را به وسایل ایمنی نظیر پتو و موکت، انواع طناب جهت بستن وسایل و … مجهز می‌کنند تا در طول مسیر با تکانها و ترمزهای ناگهانی ماشین برای وسایل و اثاث شما اتفاقی پیش نیاید.

باربری البرز با کامیونت های مسقف و امکان ارسال بار و اثاثیه به سراسر کشور

 

نحوه چیدمان و بارگیری صحیح در باربری البرز

بعد از اطمینان حاصل کردن از ایمنی ماشین باربری نوبت به بارگیری و قرار دادن وسایل درون آن می‌رسد. در شرکت باربری البرز بهترین روش در چیدمان اثاثیه سنگین مانند مبلمان، یخچال و لباسشویی قرار دادن آنها در ابتدا و در در انتهای ماشین حمل بار است. تیم باربری البرز تمام تلاش خود را می‌کنند تا چیدمان بار به گونه‌ای انجام شود که میزان تقسیم وزن در تمام ماشین یکسان باشد.

همچنین برای قرار دادن وسایل دراز و بلند از قسمتهای کناری ماشین استفاده می‌کنند تا علاوه بر اشغال کردن جای کم ایمنی بیشتری نیز داشته باشند. همچنین تمامی وسایل به صورت تفکیک شده، یعنی وسایل سنگین و سبک و حساس جدا از هم قرار داده می‌شوند تا آسیبی به آنها نرسد. چیدمان اصولی در ماشین حمل بار علاوه بر تضمین سالم رسیدن آنها، موجب اشغال کردن جای کم و درنتیجه صرفه جویی در هزینه‌های شما نیز خواهد شد.

در کل سال با خیال راحت اثاث کشی و بسته بندی وسایل خود را به باربری البرز بسپارید

 

حمل و انتقال جهیزیه عروس در باربری البرز

یکی از خدمات ویژه در باربری البرز ارائه خدامت جابجایی و باربری به نو عروسان جهت حمل و انتقال جهیزیه است. از آنجا که برای بردن جهیزیه عروس تعدادی از فامیلهای عروس و داماد در این روز شرکت می‌کنند دارای اهمیت ویژه‌ای خواهد بود. اکثر خانواده‌ها به دلیل حساس بودن وسایل تازه نو عروسان دوست دارند این کار با ظرافت، دقت و امنیت بیشتری انجام شود از این رو اقدام به استخدام شرکتهای باربری در چنین روزی خواهند کرد.

خوشبختانه یکی از معتبرترین باربری‌ها برای جابجایی جهیزیه عروس، شرکت باربری البرز است که سالهاست در این زمینه سابقه درخشان دارد. نیروهای حمل بار در باربری البرز با انجام کلیه کارهای مربوط به بسته بندی، حمل و نقل و  حتی چیدمان جهیزیه با استفاده از افراد آموزش دیده و ماهر تمامی نگرانی و دغدغه‌های شما را در این روز از بین خواهند برد.

باربری البرز با نازلترین ترین قیمت، خدمات بسته بندی و جابجایی اثاثیه منزل را انجام می دهد

 

ماشینهای حمل بار در باربری البرز

انتخاب صحیح ماشین باربری برای انتقال اسباب و اثاثیه برای افرادی که می‌خواهند در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند، بسیار حائز اهمیت است. با انتخاب ماشین حمل بار متناسب با حجم بار خود می‌توانید آنها را با یک سرویس به مقصد منتقل کنید و احتیاجی به چند ماشین و یا رفت و آمد ببشتری نیز نخواهید داشت. انتخاب ماشینی متناسب با حجم وسایل شما علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های شما می‌تواند در زمان شما نیز مقرون به صرفه باشد.

انتخاب باربری مناسبی چون باربری البرز برای انجام یک اثاث کشی حرفه‌ای بهترین و مناسبترین گزینه خواهد بود. شرکت باربری البرز با برخورداری از ماشینهای حمل بار پیشرفته و متنوع یکی از مجهزترین باربری‌های تهران است. شما می‌توانید برای استفاده از خدمات آنها فقط با شماره تماسهای باربری تماس فرمایید تا با مشاوره و کارشناسی درست، ماشین مناسب و متناسب با نیاز شما برایتان ارسال شود.

باربری البرز تهران با انواع کامیون مسقف و تجهیزات به روز

 

مزایای استفاده از شرکت باربری البرز برای اثاث کشی

بیشتر افراد با سختی‌ها و استرس واقعی روز اثاث کشی آشنایی ندارند، این افراد به دلیل نداشتن تجربه کافی در امر اسباب کشی در این روز با مشکلات بیشتری نیز روبه رو خواهند شد. از این رو توصیه می‌شود که برای اثاث کشی خود ار شرکتهای باربری چون باربری البرز استفاده کنند.

زمانی که خودتان اقدام به جابجایی می‌کنید، موانع و مشکلاتی چون زمان کافی، تهیه تجهیزات بسته بندی، بسته بندی مناسب و ایمن، بارگیری و تخلیه صحیح می‌توانند در کار شما اختلال ایجاد کنند. همچنین با بلند کردن اجسام سنگین و حمل آن در این روز ممکن است به دلیل کم آوردن قدرت جسمانی باعث صدمات جبران ناپذیری به خود شوید.

در صورت سپردن کارها به باربری البرز در این روز دغدغه‌ای نخواهید داشت و کارها بدون دردسر و توسط افراد متخصص به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. استفاده از افراد کارآزموده و زبده در باربری البرز سبب آرامش خیال شما و سالم رسیدن بار و اثاثیه شما خواهد شد. یکی دیگر از مزیتهای سپردن اسباب کشی به شرکت باربری البرز داشتن زمان بیشتر برای رسیدگی به کارهای شخصی و نظارت بر کار نیروهای باربری نیز خواهد بود.

بسته بندی، حمل و جابجایی وسایل سبک و سنگین آشپزخانه با کارگران حرفه ای در باربری البرز

 

خدمات باربری البرز برای شما چیست؟

خدمات یک شرکت باربری می‌توانند معیاری برای سنجش کیفیت و عملکرد آنها باشند که در نهایت به انتخاب یا عدم انتخاب آن منجر خواهد شد. شرکت باربری البرز برای جلب رضایت مشتریان خود خدماتی منحصر به فرد و بی نظیر را ارائه می‌دهند تا تمامی نیازهای شما را در زمینه باربری و اثاث کشی تأمین کند. از بهترین خدماتی که شرکت باربری البرز ارائه می‌دهد می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • حمل و انتقال انواع بار و اثاثیه به تمام شهرستانها و استفاده از انواع ماشینهای سبک و سنگین برای انتقال آنها
  • برخورداری از کارشناسان و کارگران متخصص، دلسوز و متعهد برای انجام تمامی امور شما
  • ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی
  • امکان رزرو آنلاین خدمات برای شما از طریق سایت باربری و یا تماس با تیم باربری البرز
  • ارائه خدمات مشاوره کاملاً رایگان درباره چگونگی مراحل انجام کار توسط مشاوران با تجربه
  • انجام تمامی خدمات بسته بندی از تهیه تجهیزات گرفته تا اتمام آن توسط افراد آموزش دیده در این زمینه
  • بیمه تمامی لوازم و بار شما به صورت رایگان

باربری البرز با نازلترین قیمت آماده ارائه خدمات بسته بندی و اثاث کشی منزل شما

 

بسته بندی اثاثیه

شرکت باربری البرز به دلیل درخواست مکرر مشتریان و رفاه حال آنها تصمیم به ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه کرده است. این مؤسسه باربری با برخورداری از تیم حرفه‌ای و متخصص در این زمینه متفاوت‌ترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد. از آنجا که بسته بندی یک پروسه بسیار خسته کننده، دشوار و طاقت فرساست لزوم استفاده از خدمات بسته بندی شرکتهای باربری را نیز افزایش می‌دهد.

به همین دلیل شرکت باربری البرز نیز خدمات بسته بندی را با باکیفیت‌ترین تجهیزات به شما همشهریان عزیز ارائه می‌دهد. افرادی که در خصوص حمل بار و اسباب کشی در باربری البرز فعالیت می‌کنند، افرادی خوش اخلاق و دوره دیده هستند ک این کار را در کمترین زمان ممکن با بیشترین ایمنی انجام خواهند داد.

لازم به ذکر است اگر نیاز داشته باشید کار بسته بندی را خودتان انجام بدهید این شرکت تمامی وسایل مورد نیاز را برای بسته بندی و حمل اثاثیه منزل شما ارسال خواهد کرد، این وسایل می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  • نایلون یا ضربه گیرهای حبابدار
  • چسبهای میکرون بالا
  • کارتنهای سه لایه و پنج لایه برای بسته بندی کردن سایر وسایل منزل
  • سلفونهای مخصوص اسباب کشی
  • کارتنهای رگال دار که مخصوص بسته بندی کردن لباس هستند
  • ساکهای زیپ دار

باربری البرز در تهران بصورت 24 ساعته در کل هفته آماده ارائه خدمات بسته بندی و اثاث کشی

 

 

قیمت انتقال حمل بار توسط باربری البرز

هزینه و قیمت خدمات در شرکتهای باربری همیشه به عنوان یک فاکتور اساسی و مهم در انتخاب آنها توسط مشتریان تأثیر گذار بوده است، چرا که تمام افراد با هر شرایط مالی و اقتصادی تمایل دارند که بهترین خدمات را با کمتری قیمت ممکن دریافت کنند. شرکت باربری البرز همواره از آغاز فعالیت خود تا به حال تمامی فعالیتها و هزینه‌های خود را زیر نظر اتحادیه باربری تهران ارائه داده است و با داشتن تمام مجوزهای قانونی به مشتریان خود خدمات رسانی کرده است.

شما با انتخاب شرکت باربری البرز برای اثاث کشی خود در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهید کرد زیرا هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. برای تعیین هزینه‌ها فاکتورهای متعددی در نظر گرفته می‌شود از این رو قیمتهای باربری برای هر فردی متفوت خواهد بود، که مهمترین آنها به شرح زیر هستند:

  • فاصله طی شده از مبدأ تا مقصد
  • حجم لوازم و بار شما
  • تعداد سرویسهای رفت و آمد
  • نوع تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز برای بسته بندی و حمل وسایل
  • نوع ماشین های مورد نیاز که بسته به حجم وسایل شما تعیین خواهد شد.
  • تعداد نفرات نیروهای مورد نیاز
  • استفاده از خدمات تکمیلی
  • میزان تجهیزات مورد استفاده برای بسته بندی

باربری البرز با سابقه ترین اتوبار در منطقه در اثاث کشی و بسته بندی

 

تضمین باربری البرز

تضمین و سلامت بار در طول مسیر و همچنین سالم رسیدن آنها به دست مشتری برای تیم باربری البرز و همچنین مشتریان بسیار حائز اهمیت است. به خصوص اگر میزان مسافت طی شده طولانی باشد این مسئله بسیار مهم است که ایمنی وسایل به درستی رعایت شده باشد.

شرکت باربری البرز با توجه به امکاات و نیروهای خود بیشترین تضمین را به شما در جهت سالم رسیدن وسایل و اثاثیه تان خواهد داد تا شما هیچ استرس و آشفتگی بابت امنیت وسایلهایتان نداشته باشید. همچنین این شرکت از رانندگانی با تجربه و دلسوز استفاده می‌کند تا در طول مسیر نیز امنیت بیشتری را ایجاد کرده باشد.

باربری البرز با سابقه بالا و تنوع در ارائه بهترین خدمات اثاث کشی

 

ساعات کاری در باربری البرز

با وجود چنین باربری دیگر لازم نیست پیگیر ساعات کاری برای رزرو سرویس مورد نظر برای خود باشید، فقط کافیست زمان را تعیین کنید. از دیگر فاکتورهای با اهمیت در انتخاب شرکتهای باربری ساعات کاری و میزان خدمات رسانی آنها است. چرا که معمولاً زمان و نحوه اسباب کشی توسط مشتریان تعیین می‌شود و شرکتها باید بتوانند هماهنگی مناسبی با آنها داشته باشند.

در برخی مواقع به دلیل مشغله‌های کاری برخی افراد روزها منتظر یک فرصت خواهند بود و یا مجبور خواهند شد کارهای خود را در آن روز مختل کنند. شرکت باربری البرز در تمام ایام سال، حتی ایام تعطیل به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آمادگی خدمات رسانی به مشتریان را دارد و حتی امکان تماس و رزور خدمات را برای آنها فراهم کرده است تا شما بتوانید بدون نگرانی برای زمان، روز جابجایی خود را اتخاب کنید.

بهترین خدمات بسته بندی و اثاث کشی در باربری البرز در تهران

 

 

ارائه بیمه نامه

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب باربری ارائه بیمه نامه برای بار و اثاثیه شماست. بهتر است قبل از عقد قرار داد با باربری مورد نظر از خدمات و به خصوص تضمین بار شما و بیمه آنها سوال بپرسید. طبق بیمه باربری شرکت باربری ضمانت بار و اثاث شما را در طول پروسه جابجایی تضمین خواهند کرد و در صورت رسیدن هر گونه آسیبی به بار و وسایل شما تمامی خسارتهای وارده پرداخت خواهد شد.

البته ناگفته نماند که بیمه نامه فعال شد برای اسباب کشی شما توسط باربری البرز کاملاً رایگان است و بابت آن هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

بسته بندی و اسباب کشی در کل تهران توسط باربری البرز

 

 ویژگی کارتن های مناسب در باربری البرز

انتخاب کارتن مناسب برای بسته بندی اصولی لوازم منزل یکی از مهم ترین فاکتورهای یک اسباب کشی ایمن است. شرکت باربری البرز برای تأمین تجهزات بسته بندی برای شما از انواع کارتنهای بسته بندی ضخیم و سایزهای متفاوت جهت بسته بندی اثاث شما استفاده می‌کنند. شما در صورتی که بخواهید خودتان امر بسته بندی را نیز انجام دهید، می‌توانید کارتنهای مورد نیاز را از باربری البرز تهیه نمایید.

از ویژگی‌های کارتنهای بسته بندی در باربری البرز می‌توان به داشتن استحکام و مقاومت بالا، پاکیزگی کارتنها، نداشتن رطوبت، دارای انواع سایزهای مختلف برای اقلام ریز و درشت و … اشاره کرد. یکی دیگر از کارتنهای ویژه در این باربری وجود کارتنهای رگال دار برای بسته بندی و حمل لباسهای شماست که علاوه بر محافظت و جلوگیری از صدمه به لباسهای شما آنها را نیز در طول جابجایی تا مقصد تمیز نگه می‌دارند.

بهترین بسته بندی جهت اسباب کشی در تهران

 

ارائه مشاوره رایگان

باربری البرز مشاوره رایگان برای افرادی که برای بار اول اقدام به جابجایی می‌کنند و یا تجربه و آگاهی کافی در این باره را ندارند ارائه می‌دهد.

خدمات وانت بار باربری البرز

برای حمل اثاثهای کم حجم و یا بارهای کم مجور نیستید از ماشینهای باری سنگین استفاده کنید، باربری البرز با ارئه خدمات وانت بار درون شهر این امر را برای شما آسان کرده است.

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی تخصصی لوازم و اثاثیه منزل خود را با اطمینان خاطر به تیم باربری البرز بسپارید زیرا علاوه بر تجهیزات باکیفیت و نیروهای آموزش دیده از جدیدترین متدهای اروپایی برای بسته بندی اثاث شما استفاده می‌کنند.

باربری البرز در اثاث کشی بی همتا و بی نظیر

 

سؤالات متداول

  1. چند نفر کارگر برای اسباب کشی باید سفارش بدهم؟

تعداد افرادی که برای اثاث کشی منزل شما ارسال می‌شوند بسته به وسایل منزل شما طبقه جابجایی و … خواهد بود.

  1. چند روز باید قبل از جابجایی وسایل منزل برای رزرو سرویس تماس بگیرم؟

شما عزیزان می‌توانید یک روز قبل از جابجایی وسایل منزل با شرکت باربری البرز تماس بگیرید و سفارش سرویس مورد نظر را ثبت کنید.

  1. آیا باربری البرز خدمات حمل بار به شهرستان را نیز انجام می‌دهد؟

 این شرکت خدمات حمل بار به شهرستان را نیز برای شما با خاورهای برگشتی برای ارائه قیمت هر چه بهتر و ارزانتر انجام می‌دهد. شرکت باربری البرز خدمات تخصصی خود را به تمامی شهرهای ایران انجام می‌دهد.

باربری البرز بار با کارگران حرفه ای در اثاث کشی منازل تهران ارائه خدمت می نماید

سایر مناطق تهران:

باربری حکیم

باربری مرزداران

باربری دربند

باربری بهبودی

باربری پیامبر

باربری پرند

باربری اوین

باربری دریاچه

باربری چیذر

باربری دزاشیب

باربری شهران

باربری ستاری

باربری جوادیه

باربری دامپزشکی

باربری حصارک

 

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *