باربری کاشانی در کل تهران خدمات ارائه می دهد

با اصول باربری اسباب کشی آشنا شوید!

فهرست مطالب

به دلیل سبک زندگی جدید و بالا بودن نرخ خرید منزل مسکونی افراد اغلب مجبور هستند به طور سالانه اقدام به تعویض منزل مسکونی کنند. اسباب کشی به صورت سالانه کاری سخت و دشواری است به طوری که روزهای متمادی باید وقت و زمان را برای این کار در نظر داشت. به همین منظور شرکت‌های زیادی تحت عنوان باربری اسباب کشی در چند دهه اخیر در کشور احداث شده‌اند که توانسته‌اند در این امر به مشتریان خود خدماتی ارائه دهند.

به روز ترین امکانات و تجهیزات بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در باربری اسباب کشی

در این راستا افراد می‌توانند به صورت اصولی با باربری اسباب کشی آشنا شوند. در این نوع اسباب کشی از تجهیزات به‌روز و مدرنی استفاده می‌شود که کار را برای افراد بسیار آسان می‌کند. فقط کافی است این کار را به متخصصین این امر بسپارید تا بهترین و اصولی‌ترین روش را در جمع آوری وسایل شما پیش بگیرند. برای اینکار می‌توان به صورت‌های مختلفی با این شرکت‌ها که در سراسر کشور فعال هستند مراجعه کنید.

به روز ترین تجهیزات بسته بندی و حمل اثاث با کارگران حرفه ای در باربری اسباب کشی

 

خدماتی که در باربری اسباب کشی ارائه می‌شود

وسیله یا اسباب خانه بخش مهمی از سرمایه هر خانواده‌ای به شمار می‌رود و خرید آنها نیاز به هزینه‌های گزافی دارد. مسلما هر فردی دوست دارد خدمات باربری خود را به یک شرکت معتبری بسپارد تا آسیبی به وسایل وارد نشود. این شرکت‌های باربری اسباب کشی خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهند تا مشتری با خاطری آسوده کار خود را به آنان بسپارد.

  1. اسباب کشی اصولی با بهترین تجهیزات و داشتن کادری مجرب برای بسته بندی و حمل کالای شما
  2. داشتن بیمه نامه برای باری که به باربری سپرده‌اید تا در مواقع ضرورت از آن استفاده کنید
  3. داشتن حواله یا بارنامه که نشان دهنده نوع بار و میزان یا وزنی است که دارا می‌باشد
  4. زمان مهمترین و از اصلی‌ترین شرایط برای یک باربری مطمئن و معتبر است
  5. احترام به حقوق مشتریان و حفظ شئونات مشتری از مهمترین دغدغه این مسئولان خواهد بود.

به روز ترین تجهیزات بسته بندی و بیش از 10 متد حمل اثاث با کارگران حرفه ای در باربری اسباب کشی

 

قبل از شروع اسباب کشی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از آنکه بخواهیم اسباب کشی را آغاز کنیم بهتر است به دنبال یک باربری اسباب کشی معتبر باشیم تا با مشورت آنها خاطره سازترین اسباب کشی را تجربه کنیم. اما اگر دوست دارید این کار را به تنهایی انجام دهید لازم است به این نکات مهم توجه کنید. ابتدا هر گونه دور ریختنی یا وسایلی که احتیاج ندارید را از بین ببرید تا فضای کافی را برای چیدن وسیله در خانه جدید داشته باشید.

لازم است تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنید مانند کارتون‌های چند لایه ضخیم، روباز، دربسته و چسب و ابزارآلات برای باز کردن تخت، میز یا تلویزیون که اهمیت خارق‌العاده‌ای دارند. تهیه ابزارآلات چرخ دار برای حمل وسایل سنگین تا به بدنتان فشاری وارد نگردد. تهیه همه این لوازم نیاز به هزینه بالا و دردسر فوق‌العاده‌ای دارد اما وقتی کار را به کاردان بسپارید دیگر نیازی نیست خودتان به دنبال این ابزار باشید. با کمی هزینه مشغله ذهنی خود را از بین ببرید.

 

باربری اسباب کشی تهران با یک تماس خیلی سریع اسباب کشی و حمل بار شرکتها و سازمانها را انجام میدهد

 

نکات مهم در بسته بندی وسایل

از آنجا که وسیله‌های مختلفی در خانه وجود دارد باید هر کدام را به صورت تخصصی بسته بندی کرد تا در حین حمل و نقل آسیب نبینند. همچنین در چیدمان وسیله در خانه جدید گنگ و دچار سردرگمی نشوید. بنابراین بهتر است به نکات مهمی که اشاره می‌کنیم دقت کنید. ابتدا لازم است وسایل شکستنی را جدا کنید و در کارتن مخصوص خود قرار دهید از پلاستیک حباب‌دار استفاده کنید تا شکسته نشوند.

وسایل سنگین را در داخل کارتون‌های ضخیم قرار دهید تا کارتون پاره نشود. برروی تمامی کارتون‌ها موجودی را بنویسید تا بتوانید به راحتی آنها را تفکیک کنید. این کار باعث می‌شود در چیدمان وسیله بدانید کدام را به آشپزخانه و کدام را به پذیرایی انتقال دهید. در این صورت آشفتگی و هرج و مرج به وجود نمی‌آید. وسایلی که احتمال می‌دهید در داخل کارتن نیز خط و خش دار شوند مانند مانیتور یا تلویزیون را در داخل پتو بپیچید. در باربری اسباب کشی رعایت تمامی اصول مهم است.

تجهیزات متنوع و کامل در بسته بندی اثاث در باربری اسباب کشی با کادری مجرب

 

مزیت استفاده از باربری اسباب کشی در چیست؟

اسباب کشی از یک منطقه به منطقه یا شهر دیگر نیاز به انتخاب یک باربری اسباب کشی دارد تا این کار به صورت آسان‌تری انجام شود. مزیت استفاده از این باربری‌ها مختلف بوده و ما سعی کردیم مهمترین آنها را نام ببریم.

  • با هزینه بهتری می‌توانید این کار را انجام دهید اگر شما به صورت شخصی به دنبال یک وسیله نقلیه برای حمل بار باشید حتما کرایه‌‌ای که از شما می‌خواهند بیشتر خواهد بود.
  • با کمترین زمان ممکن همراه با کیفیتی عالی بار خود را به مقصد می‌رسانید با وسایل مختلفی به صورت زمینی، هوایی و دریایی می‌توان اقدام به این کار کرد.
  • تضمین در سلامت بار و استفاده از بیمه نامه از اهم‌ترین مزیت استفاده از این باربری می‌باشد که موجب جذب مشتریان شده است.
  • بسته بندی و حمل اثاث منزل با توجه به شیوه نوینی که وجود دارد که کار را برای افراد آسان می‌کند.
  • استفاده از افرادی مجرب و ماهر که این کارها را به صورت تخصصی انجام می‌دهند.

کادر متخصص باربری اسباب کشی با روشهای دکوراسیون و چیدمان منزل و محل کار به خوبی آشنا هستند

 

 

هزینه باربری اسباب کشی چقدر است؟

هر نوع خدماتی که شما از باربری اسباب کشی می‌گیرید مانند حمل بار، چیدمان یا بسته بندی وسایل شامل هزینه می‌شود. شما با توجه به نوع خدماتی که از این مرکز می‌گیرید باید هزینه مناسبی را پرداخت کنید. این مجموعه در قبال هزینه‌ای که از شما دریافت می‌کنید بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کند. با توجه به مسیری که انتخاب کرده‌اید برون شهری یا درون شهری یا نوع وسیله‌ای که دارید هزینه متفاوت خواهد بود.

میزان کیلومتری که در نظر دارید و ساعاتی که خدمات دریافت می‌کنید از اصلی‌ترین فاکتور در تعیین قیمت هستند. برای اینکه بدانید چگونه باید هزینه را پرداخت کنید یا میزان پولی که باید واریز کنید تنها کافی است با مشاورین این مرکز در تماس باشید. درگاه بانکی امنی را به شما معرفی می‌کنند تا به این صورت هزینه را واریز کنید. قطعا میزان هزینه‌ای که شما در این راستا پرداخت می‌کنید کمتر از آن است که خودتان به حمل بارتان بپردازید و ساعت‌ها معطل شوید.

جدیدتری متدها در اثاث کشی و بسته بندی در باربری اسباب کشی تهران

 

آیا بیمه از باربری اسباب کشی حمایت می‌کند؟

یکی از دل نگرانی‌های افراد بابت سلامت کالای خود است و به دنبال این موضوع سعی دارند اسباب خود را بیمه کنند. بهتر است بدانید که اگر به باربری اسباب کشی مراجعه کنید بیمه شما را پشتیبانی خواهد کرد. اگر در طول مسیر به هر دلیلی بار شما دچار خسارت شد می‌توانید به بیمه مراجعه کنید و با بررسی کارشناسان میزان خسارت وارد شده برآورد می‌شود و خسارت وارده پرداخت می‌شود. اما برای بیمه کردن باید چه اقدامی کنیم؟

برای این منظور دفاتری هستند که این امور را برعهده دارند و مشاوران باربری راهنمای لازم را برای این کار انجام می‌دهند. بعد از آنکه فرم مورد نظر را پر کردید و تمامی اطلاعات بار خود را درون آن ذکر کردید نوبت کار کارشناسان رسیده تا میزان و نوع بیمه را برای شما مشخص کنند. در صورت رضایت از پرداخت حق بیمه، بار شما بیمه می‌شود.

باربری اسباب کشی تهران با انواع ماشین مسقف و تجهیزات به روز

 

با بارنامه باربری اسباب کشی آشنا شوید!

هر نوع باری که توسط باربری یا اتوبار حمل می‌شود دارای بارنامه است مسلما در هنگام اسباب کشی نیز این موضوع در نظر گرفته می‌شود. اگر به اتوبار مراجعه کنید به جای بارنامه، حواله برای شما صادر می‌شود که محکمه پسند بوده و در باربری بارنامه صادر می‌شود. این بارنامه یک شناسنامه و سند محکم برای بار شما خواهد بود. در این سند قید شده که مبدا، مقصد و باری که حمل می‌کنید چه مواردی هستند.

ریز و درشت این مسائل در این بارنامه ذکر می‌شود. با در دست داشتن بارنامه می‌توانید ثابت کنید که بار شما چه چیزی بوده و در مواقع ضربه یا دزدیده شدن از آن به عنوان یک مدرک محکمه پسند استفاده می‌کنید. خوشبختانه در باربری‌های معتبر هیچ گاه چنین اتفاقات رخ نداده است.

باربری اسباب کشی 24 ساعت 7 روز هفته در خدمت تهرانی ها جهت اثاث کشی

 

خلاقیت در باربری اسباب کشی

باربری یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا به شمار می‌رود به‌خصوص خانم‌ها از این کار بیزار هستند اما با کمی خلاقیت و روشن فکری می‌توان به خوبی از پس این کار برآمد. برای این کار چند نکته جالب توجه را بیان می‌کنیم.

  1. یک دفتر و خودکار در دست داشته باشید و لیستی از تمامی وسایل خانه خود را درون آن ذکر کنید.
  2. با ماژیک برروی هر کارتون شماره گذاری کنید این کار را در چهار طرف کارتون انجام دهید.
  3. با این کار هر کارتون دارای یک شماره است که مربوط به لیستی است که قبلا تهیه کرده بودید.
  4. حالا روبروی هر وسیله شماره مخصوص آن را با خودکار بنویسید تا سردرگمی در چیدن وسیله نباشد.
  5. وسایل شخصی خود را مانند موبایل، اسپیکر، سندهای مهم مثل شناسنامه و کارت ملی را در کیف بگذارید.
  6. مواد خوراکی را در شیشه‌های درب بسته قرار دهید تا ریخته نشود و شلوغ کاری به وجود نیاید.

خلاقیت در باربری اسباب کشی

 

کدام ماشین برای حمل بار من مناسب است؟

انتخاب ماشین نیز امری مهم است که با پاسخ به چندین سوال مشخص می‌شود. بار شما چه مقدار است؟ آیا شکستنی زیادی دارد؟ مقصد و مبدا شما دور است یا نزدیک به هم؟ هزینه‌ای که می‌خواهید در نظر بگیرید چه مقدار است؟

با توجه به اطلاعاتی که در مورد این سوالات به باربری اسبا کشی ارائه می‌دهید ماشین یا خودرو مناسب را برای شما ارسال می‌کنند. اگر به فکر سلامت اسباب خود هستید بهترین وسیله را انتخاب کنید. نیسان، وانت بار، کانتینر، کانتینرهای یخچال دار یا کامیون هر کدام یک وسیله مناسب با اسباب شما خواهد بود. بسته به میزان باری که دارید بهترین نوع آن را انتخاب نمایید. در این مراکز انواع مختلفی از ماشین وجود دارد که در اسرع وقت برای شما ارسال می‌گردد. بیشتر افراد برای حمل اسباب از نیسان یا کامیون استفاده می‌کنند.

باربری اسباب کشی تهران با انواع کامیون و کامیونت مسقف جهت ارسال به سراسر ایران

 

آیا باربری اسباب کشی به سراسر کشور انجام می‌شود؟

امروزه مهاجرت از شهری به شهر دیگر رواج دارد و به دنبال این قضیه مردم به دنبال حمل اثاث منزل خود هستند. در این راستا مجموعه اسباب کشی باربری کمک شایانی به این افراد می‌کند. این شرکت‌ها نه تنها به صورت درون شهری فعالیت خوبی دارند بلکه به صورت برون شهری نیز حمل بار می‌کنند. شما در هر شهری که هستید و هر مبدا و مقصدی را که در پی دارید مهم نیست!

می‌توانید با این مجموعه حمل بار خود را بدون دردسر و با تضمین بالا و قیمتی مناسب انجام می‌دهد. در مسیرهای متفاوتی به صورت زمینی یا هوایی و دریایی می‌توان اقدام به این کار نمود. به یاد داشته باشید که استفاده از هواپیما در زمانی که زمان اهمیت بالایی دارد بهترین گزینه روی میز است.

باربری اسباب کشی تهران با انواع ماشین سبک و سنگین و کامیونت مسقف و موکت کاری شده جهت ارسال به سراسر ایران

 

چگونه می‌توانم به باربری اسباب کشی اعتماد کنم؟

اعتماد اصلی‌ترین معیار برای انتخاب یک مرکز باربری اسباب کشی خواهد بود. درست است که به راحتی نمی‌توانیم به هر ارگانی اعتماد کنیم و اسباب خود را به آنها بسپاریم. برای این کار چند وضوع را در نظر بگیریم. سابقه و پیشینه‌ای که دارد به شما کمک زیادی می‌کند. با کمی سرچ و جستجو در فضای مجازی می‌توانید در مورد این ارگان تحقیق کرده و سابقه آن را در نظر بگیرید.

خوشبختانه میزان رضایت مشتری از این باربری بسیار بالا بوده و در نظراتی که مشتریان در این نوع سایت‌ها بیان می‌کنند این موضوع به خوبی به نمایش گذاشته شده است. بیمه نامه را از یاد نبرید اگر بار شما بیمه می‌شود حتما این باربری اعتبار خوبی دارد و حمایت بیمه از اهم‌ترین مسائل روز است. نیروی مجرب، ماهر و کارآزموده‌ای که در این باربری مشغول به کار هستند نیز اعتبار این مرکز را افزوده‌اند.

هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری می‌توانید با این مراکز در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید تا اعتمادتان جلب شود.

بسته بندی و اسباب کشی با کارگران حرفه‌ای در باربری اسباب کشی تهران 24 ساعته

 

 

چیدمان اسباب به بهترین شکل در داخل کانتینر

وسایل موجود باید به بهترین شکل بسته بندی شوند تا بتوان به سلامت به مقصد برسد. چیدمان درست باعث می‌شود در داخل کانتینر یا کامیون فضای مناسبی برای چیدن وسیله باشد. باربری اسباب کشی به صورت عالی این کار را برای شما انجام می‌دهند. وسایلی که شکستنی هستند و فشار زیادی را نمی‌توانند متحمل شوند را در راس چیدمان قرار می‌دهند.

با چیدن وسایلی همانند کمد، یخچال و مبل در انتهای کانتینر فضای مناسبی برای چیدن بقیه وسایل برروی آنها ایجاد می‌کنند. این چیدمان به صورت اصولی انجام می‌شود به طوری که می‌توان مسافت زیادی را طی کرد بدون آنکه اسباب تکان خورده یا جا به جا شوند. برخی از این کانتینرها موکت شده هستند که این امر در بهداشت وسیله نقش پررنگی را ایفا می‌کند. با چنین چیدمانی نیازی به چند خودرو یا ماشین ندارید و کاهش هزینه زیادی خواهید داشت.

چیدمان اسباب به بهترین شکل در داخل کانتینر در باربری اسباب کشی

در همه جای تهران با ما تماس بگیرید تا سریع بیاییم:

اتوبار تهران

ظریف بار

باربری انقلاب

باربری ستارخان

باربری ونک

باربری تهرانسر

باربری نارمک

باربری ارزان

باربری اسنپ

اسباب کشی

باربری تهران

باربری ولنجک

باربری شریعتی

صداقت بار

باربری آفریقا

باربری جمهوری

باربری جیحون

باربری اکباتان

باربری دربند

باربری پیامبر

باربری دریاچه

باربری حصارک

باربری شهرک اکباتان

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *