باربری کاشانی پیشرو در بسته بندی و حمل اثاث

باربری گاندی

فهرست مطالب

خیابان گاندی یکی از خیابان‌های تهران است که در نزدیکی میدان ونک و در محدوده شهرداری منطقه ۶ و ۳ قرار دارد. این خیابان در سمت شرق خیابان ولی‌عصر و به موازات آن در جهتی شمالی- جنوبی قرار دارد. این خیابان از خیابان شریفی در سمت شمال آغاز و به خیابان وزرا در جنوب می‌رسد. این خیابان به افتخار ماهاتما گاندی رهبر سیاسی و معنوی ملت هند در مبارزه با استعمار بریتانیا نام گذاری شده است.

باربری گاندی ارزان و 24 ساعته در دسترس با کارگران بسیار حرفه ای

باربری گاندی نیز در خیابان گاندی با سالها سابقه کار در امر باربری و حمل بار آماده خدمت رسانی به شما همشهریان تهرانی عزیز در کل مناطق تهران و به خصوص در این منطقه است.

باربری سریع و ارزان در گاندی تهران

باربری و اتوبار گاندی در امر بسته بندی حرفه‌ای، حمل بار بدون شکستگی تخصص دارد و شما دیگر نباید نگران شکستن و یا رنگ پریدگی وسایل خود باشید. اتوبار گاندی دارای بیشترین تعداد وسایل حمل بار در ابعاد بزرگ و کوچک مانند: کامیون، کامیونت، خاور، نیسان، وانت بار و … است که با این تنوع ماشینها می‌تواند هر نوع باری را جابجا کند.

باربری گاندی همیشه در دسترس

 

باربری برون شهری در گاندی

حمل بار به شهرستان به سادگی حمل و نقل بار درون شهری نیست و مشکلات خاص خود را دارد. باربری گاندی تمامی جوانب و مشکلات را بررسی کرده و با آنها آشنایی کامل دارد، در نتیجه بهتر می‌تواند خدمات خود را در حمل بار برون شهری به مشتریان عزیز ارائه دهد.

شرکت حمل بار در گاندی برای حمل بار به شهرستان از ماشینهای حمل بار بسیار ایمن با کف موکت کاری شده و سقف پوشیده استفاده می‌کند و چند روز قبل از شروع به کار تمام آنها توسط کارشناسان فنی تست و چک می‌شوند که بدون نقص برای حمل بار به شهرستان فرستاده شود.

باربری برون شهری گاندی از رانندگان خبره و ماهری برخوردار است که با تمامی نکات ایمنی و مسائل موجود در زمان حمل بار به مسافتهای طولانی آشنایی دارند و شما با خیال راحت می‌توانید کار اسباب کشی خود را به آنها بسپارید، کافی است به باربری گاندی اعتماد کنید. تجربه چندین ساله‌ی آنها در این مسأله باعث شده است مشتریان همیشگی در شهرستان نیز داشته باشند.

باربری با انواع کامیون مسقف و موکت کاری  در گاندی تهران

 

کارتن های بسته بندی در باربری گاندی

قبلا دسترسی به تجهیزات بسته بندی کار آسانی نبود و برای پیدا کردن کارتن باید تمام سوپر مارکتهای محل را جستجو می‌کردید. اما با پیشرفت روز به روز شرکتهای باربری این امکان فراهم شده که در صورت سپردن امور اسباب کشی و حمل بار به نیروهای باربری، مسئولیت تهیه کارتن بسته بندی و سایر تجهیزات بر عهده خود شرکت باشد.

شرکت باربری گاندی هم یکی از همین بهترین های تهران است که با تولید انواع کارتنهای بسته بندی چند لایه سعی دارد تا دسترسی مشتریان را راحتر کند و دیگر دغدغه‌ی تهیه کارتن نداشته باشید. از انواع کارتنهای بسته بندی این شرکت می‌توان به کارتن های سه لایه و پنج لایه اشاره کرد، که استحکام و مقاوت آنها کاملاً تضمین شده هستند.

باربری گاندی با کل خدمات اثاث کشی

 

باربری گاندی در هر شرایطی قابل اعتماد است.

شاید شرایط برای شما به گونه‌ای رقم بخورد که مجبور شوید در حالی که هوا بارانی و یا برفی است به اثاث کشی بپردازید و همواره نگران باشید که وسایل شما خیس شوند و یا کارتنهای وسایل ارزشمندتان آسیب ببینند.

با سپردن بارهای خود به شرکت حرفه‌ای و تخصصی باربری گاندی دیگر نگران این مسئله نباشید چرا که شرکت باربری گاندی کامیونهای مسقف مخصوصی را با کف موکت دار برای این شرایط نامناسب آب و هوایی در نظر گرفته است تا نگرانی شما را به صورت کامل بر طرف کند و خیالتان را بابت سلامت بارها آسوده سازد. همچنین بسته بندی در چنین شرایطی کاملاً ویژه و علیق بندی خواهد بود تا احتمال آسیب رسیدن به اثاثیه شما به صفر برسد.

باربری گاندی با کل خدمات اثاث کشی و بسته بندی

 

نحوه ارتباط با باربری گاندی

 همان طور که متوجه شده‌اید شرکت باربری گاندی همواره به فکر آسودگی خیال شما و راحتی شماست در همین راستا نیازی به مراجعه حضوری شما برای ثبت سفارش و هماهنگی نیست و فقط کافی است که شما با متخصصین حمل بار گاندی و مشاورین خبره آنها تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را دریافت کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

در صورت دلخواه نیز می‌توانید از طریق سایت باربری گاندی اقدام به ثبت سفارش خود کنید تا در اسرع وقت کارشناسان باربری با شما تماس بگیرند.

باربری گاندی بصورت شبانه روزی در دسترس

 

اهمیت بسته بندی لوازم در باربری گاندی

به صورت کلی اسباب کشی از ۳ مرحله اصلی تشکیل شده است که مرحله اول آن بسته بندی، مرحله دوم حمل و بارگیری و مرحله سوم آن تخلیه بار و چیدمان نهایی است.

مرحله اول مهمترین و اصلی ترین مرحله در اسباب کشی است چرا که اگر این مرحله به خوبی انجام نشود می‌تواند باعث ایجاد اختلال در دو مرحله بعدی نیز شود و همچنین امکان وارد شدن خسارتهای جبران ناپذیر به لوازم وجود دارد که در شرایط کنونی جامعه می‌تواند برای افراد بسیار سنگین باشد.

شرکت باربری گاندی برای بسته بندی و آماده سازی لوازم از نیروهای با تجربه و آموزش دیده استفاده می‌کند و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار آنها قرار می‌دهد تا احتمال این آسیبها به صفر برسد.

باربری با تجهیزات کامل بسته بندی در گاندی

 

خدمات بسته بندی در باربری گاندی

مهمترین خدماتی که اتوبار گاندی در هنگام بسته بندی به مشتریان ارائه می‌کند شامل موارد زیر هستند:

  • به کار بردن تجهیزات مدرن و به روز دنیا برای بسته بندی لوازم که شامل کارتنهای چند لایه، نایلونهای حبابدار ضد ضربه، سلفون، استرچ، جعبه‌های مخصوص و … هستند.
  • بسته بندی لوازم حجیم و سنگین مانند یخچال، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی و… به روشهای نوین و در جعبه‌های مخصوص
  • بسته بندی مدارک، اسناد و فایلهای مهم در بسته‌های مخصوص و تفکیک و برچسب گذاری آنها
  • بسته بندی وسایل حساس و شکستنی با استفاده از نایلونهای حبابدار و ضد ضربه
  • استفاده از ابزارهای کاربردی مانند کاغذ، روزنامه، پتو، پارچه و … برای محافظت بیشتر از لوازم حساس به ضربه

باربری تضمینی در گاندی تهران با انواع بسته بندی ها

 

خدمات باربری گاندی

خدمات یک شرکت می‌تواند فاکتور بسیار ارزشمندی برای انتخاب از سوی مشتریان و مردم باشد. با توجه به آنکه شرکتهای متعددی در زمینه حمل و باربری فعالیت می‌کنند، هر شرکتی که قصد جلب رضایت حداکثری مشتریان خود را دارد لازم است که بسیار به روز باشد و خدمات متفاوتی به مشتریان ارائه کند.

شرکت اتوبار و باربری گاندی از زمان تأسیس خود تا به امروز همواره در تلاش برای جلب رضایت مشتریان بوده و از همین رو از نیروها و کارشناسان متخصص و متعهدی استفاده می‌کند. از بهترین خدماتی که این شرکت به مشتریان خود ارائه می‌کند می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • سرویس دهی و خدمات رسانی ۲۴ ساعته و شبانه روزی در تمام ایام سال به مشتریان حتی در روزهای تعطیل و ساعات پر ترافیک
  • استفاده از کارشناسان و نیروهای آموزش دیده و باسابقه و متعهد
  • امکان رزرو کردن آنلاین خدمات و تماس تلفنی با کارشناسان به صورت ۲۴ ساعته
  • ارائه مشاوره‌ها و راهنمایی‌های رایگان از طرف کارشناسان متخصص شرکت به صورت رایگان به مشتریان
  • اعزام تیمهای خدماتی در تعداد نفرات درخواستی مشتریان به محل برای بسته بندی، حمل و بارگیری و همچنین خدمات تکمیلی مانند چیدمان نهایی لوازم
  • بیمه کردن لوازم مشتریان در معتبرترین شرکتهای بیمه گذار کشور و صدور بیمه نامه آنها به صورت رایگان و جبران خسارتهای احتمالی
  • اجاره انبار به مشتریان برای محافظت از لوازم و ابزارهای مازاد خود
  • استفاده از راننده‌های ماهر برای انتقال اثاثیه به شهرستانهای مختلف کشور
  • استفاده از انواع ماشینهای سبک و سنگین برای انتقال لوازم

باربری در گاندی با کل خدمات حمل اثاثیه و بسته بندی

 

مزایای استفاده از باربری گاندی در جابجایی

استفاده از شرکتهای حمل و باربری مانند باربری گاندی می‌تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد، خصوصاً برای افرادی که مشغله‌های کاری و دغدغه‌های ذهنی بسیار زیادی دارند. از مهمترین مزایای استفاده از اتوبار گاندی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در هزینه‌ها و کاهش استرس و اضطراب مشتریان
  • سرعت بخشیدن به تمامی مراحل اسباب کشی از جمله حمل و بارگیری که نیازمند نیروی بدنی بالایی است.
  • تضمین امنیت و سلامت لوازم با توجه به بیمه شدن در شرکتهای معتبر بیمه‌ای
  • به کار گیری تجهیزات به روز و مدرن برای بسته بندی لوازم
  • استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین مجهز و مخصوص حمل بار

باربری گاندی با انواع کامیونت ارسال به سراسر کشور

 

اصول کاری در باربری گاندی

اصولاً شروع هر جابجایی از بسته بندی آغاز می‌شود، نایلونهای حباب دار، نوار چسب قوی، طناب، کارتنهای سه لایه و پنج لایه از ابزار لازم برای این کار هستند. تصور این موضوع که خراش یا آسیب دیدن مبلمان تازه خریداری شده و یا یخچال و هر یک از وسایل خود به تنهایی دشوار است پس چشم پوشی از هزینه اندک بسته بندی صحیح پیش نهاد باربری گاندی به شما است.

کارتن های مناسب از جمله وسایل مورد نیاز برای آغاز اسباب کشی و نقل مکان هستند. باربری گاندی می‌تواند تمام این وسایل لازم را در اختیار شما قرار دهد و یا بعد از اینکه شما این وسایل را تهیه کردید با باربری گاندی تماس بگیرید تا متخصصین آنها به شما بگویند چه طور از آنها استفاده کنید و کاربرد هر کدام چیست.

درست است که شما اگر وسایلتان را خودتان جابجا کنید با دقت بیشتری این کار را انجام می‌دهید تا آسیب کمتری به وسایلتان وارد شود ولی نیروهای کارآزموده و آموزش دیده باربری گاندی نیز برای بسته بندی در محل حاضر می‌شوند و بدون اینکه کوچکترین آسیبی به وسایل شما وارد شود وسایلتان را بسته بندی می‌کنند و در کارتنها و ساکهای مناسب قرار می‌دهند.

باربری با بهترین بسته بندی اثاثه در گاندی تهران

 

از باربری گاندی مشاوره رایگان بگیرید

مشاوره قبل از باربری برای آن دسته از عزیزانی که آگاهی کافی در اسباب کشی ندارند ضروریست. همچنین افرادی که برای اولین بار اقدام به جابجایی و اثاث کشی می‌کنند بسیار ضروری است، که در این زمینه مشاوران تیم باربری گاندی با مشاوره رایگان به صورت بیست و چهار ساعته در خدمت همشهریان عزیز هستند. برای استفاده از خدمات مشاوره آنها کافیست که با شماره‌های شرکت باربری گاندی تماس بگیرید.

شما می‌توانید به صورت تلفنی و بدون حضور در شرکت از مشاوره بهره‌مند شوید یا در صورت دلخواه کارشناسان گاندی در محل حضور پیدا خواهند کرد و به صورت حضوری به شما مشاوره می‌دهند.

مشاوران باربری گاندی با کمال دقت و حوصله پاسخ گوی تمامی سوالات شما در زمینه باربری و حمل بار و اثاث خواهند بود.

 

تخصص نیروهای باربری گاندی

امروزه با تخصصی شدن کارها همه افراد به دنبال نیروهای متخصص برای انجام کارهایشان می‌گردند که امور باربری نیز مستثنی از این قاعده نیست. بر خلاف باور برخی از افراد باربری نیز از مرحله بسته بندی و تفکیک بار گرفته تا حمل و جابجایی آنها نیازمند افراد متخصص در این زمینه است. از طرفی استفاده از این نیروهای متخصص در باربری سبب افزیش سرعت در کنار ایمنی کار شده است.

شرکت باربری گاندی نیز  با استخدام افراد ماهر و تخصصی در زمینه اسباب کشی کلیه خدمات اثاث کشی را به صورت صد در صد تضمینی انجام می‌دهد، تا شما یک اسباب کشی بی دغدغه را تجربه کنید.

باربری گاندی با کارگرهای حرفه ای، مجرب و بدون انعام

 

پشتیبانی ۲۴ ساعته در باربری گاندی 

باربری گاندی برای رفاه حال همشهریان عزیز تمامی خدمات خود را به صورت فعالیت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی گاندی در هر زمانی که شما بخواهید پاسخگوی تمام نیازهای باربری شما خواهد بود. با وجود باربری چون گاندی دیگر لزومی ندارد نگران تعیین روز جابجایی باشید و کارهای خود را عقب بیندازید، زیرا با باربری گاندی هر روز و ساعتی که شما بخواهید می‌توانید برای روز جابجایی تعیین کنید.

هدف باربری گاندی این است که اثاثیه و لوازم شما با خیال راحت و در ایمنی کامل با کمترین زمان به مقصد برسد.

 

افزایش رضایت مشتریان

بدون شک می‌توان گفت که تیم مجرب باربری گاندی خبره‌‌ترین شرکت در زمینه حمل و نقل و جابه‌جایی وسایل شما هستند و اثبات این ادعا توسط کسانی ممکن است که تجربه استفاده از امکانات آنها را داشته‌اند و سفارش حمل و نقل و جابجایی وسایل و لوازم خود را به شرکت گاندی داده‌اند.

متخصصین حمل بار در گاندی وسایل شما را بسته بندی می‌کنند از مبدأ آنها را در ماشین مخصوصی که با توجه به نیاز شما تعیین شده قرار می‌دهند و در مقصد آنها را از ماشین بدون کوچکترین آسیب دیدگی و خراشی خالی می‌کنند و قطعاً رضایت خاطر شما مشتری عزیز را جلب خواهند کرد.

باربری ارزان در گاندی تهران- قیمت فوق العاده مناسب

 

چیدمان اصولی بار

چیدمان بار از اصول اولیه و جزو مهمترین موارد در اتوبار و باربری گاندی است چون اگر چیدمان و دکوراسیون بار به صورت منظم و با تفکیک انجام نشود بار به نظر زیاد خواهد آمد. بارهای بزرگ و سنگین معمولاً در ابتدای بار و بارهای ظریف و نازک و سبک در انتهای بار قرار داده می‌شود چون باید از تمام فضای موجود استفاده کرد.

بیمه باربری گاندی

باربری گاندی برای آسودگی خاطر مشتریان عزیز باربری، بیمه نامه‌ای به صورت رایگان ارائه خواهد داد تا در صورت هر گونه مشکلی بتواند خسارت آن را به مشتریان ارائه دهد. بر اساس این بیمه نامه اگر در طول اسباب کشی اثاثیه آسیب ببیند یا گم شود این شرکت، مؤظف است خسارت آن را کامل پرداخت کند.

خودروهای مدرن

استفاده از خودروهای مدرن و در ابعاد مختلف جهت اسباب کشی از جمله ویژگی‌های باربری گاندی محسوب می‌شود.

باربری گاندی با تجهیزات و کامیونتهای به روز

 

سؤالات متداول

  1. من نگران وسایل شکستنی و گران قیمت در حین اثاث کشی هستم، باربری گاندی چه تدبیری اندیشیده؟

باربری گاندی با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص و بهره گیری از اصول درست چیدمان و تضمین هرگونه شکستگی حین جابجایی، کوشیده است تا نگرانی شما را به آرامش مبدل سازد.

  1. بسته بندی بار توسط باربری گاندی هزینه جداگانه دارد؟

بله، برای بسته بندی توسط باربری گاندی هزینه جداگانه دریافت می‌گردد.

  1. در باربری گاندی جابجایی اثاثیه منزل به مقصد شهرهای دیگر انجام می‌شود؟

بله، به تمام نقاط کشور.

  1. باربری گاندی درمورد ساعت فرستادن سرویسهایش خوش قول است؟

بله، ما به صورت ۲۴ ساعته در تلاشیم تا بهترین خاطره از یک جابجایی در ذهن شما بماند.

باربری ارزان در شمال تهران

 

از دیگر نقاط تهران هم با ما تماس بگیرید:

باربری الهیه

باربری توحید

باربری رسالت

باربری باغ فیض

باربری سعادت آباد

باربری اسنپ

اسباب کشی

باربری هفت تیر

باربری آفریقا

باربری چیتگر

باربری پاسداران

باربری جمشیدیه

باربری ولیعصر

باربری جیحون

باربری اکباتان

باربری میرداماد

باربری البرز

باربری حکیم

باربری دامپزشکی

باربری سعد آباد

باربری شهرک اکباتان

باربری نیاوران

باربری طرشت

 

 

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *