باربری پردیسان آماده ارائه خدمات بسته بندی و حمل بار و اثاث

باربری پردیسان

فهرست مطالب

اثاث کشی یکی از کارهای روزمره در زندگی همه انسانهاست و همه حداقل یک بار آن را تجربه کرده‌اید. در طول زندگی همه شما با اثاث کشی و جابجایی سر و کار داشته‌اید. جابجایی و یا اسباب کشی به معنای کوچ کردن و منتقل شدن از مکانی به مکانی دیگر است. شرکتهای باربری نیز جهت آسان کردن این پروسه به وجود آمده‌اند.

با خیال راحت باربری پردیسان را برای اسباب کشی انتخاب کنید

شرکت باربری پردیسان نیز یکی از شرکتهای باربری در سطح شهر تهران است که خدمات جابجایی و اثاث کشی را از بسته بندی گرفته تا حمل و انتقال بار به صورت تضمینی توسط کادری مجرب و نیرومند به همشهریان عزیز ارائه می‌دهد. همچنین شرکت باربری پردیسان با بهره‌مندی از کامیونهای مسقف و روباز، افرادی ورزیده و تضمینی به‌ صورت حرفه‌ای و شبانه ‌روزی خدمات جابجایی و اثاث‌ کشی را به همشهریان عزیز ارائه می‌دهند.

به روز ترین تجهیزات بسته بندی و بیش از 10 متد حمل اثاث با کارگران حرفه ای در باربری پردیسان

این باربری تمامی خدمات خود را در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط تهران و حتی شهرستانها ارسال می‌نماید. اگر شما هم در منطقه پردیسان ساکن هستید و قصد جابجایی و حتی حمل هر نوع باری را دارید پیشنهاد می‌شود با شماره تلفنهای شرکت باربری پردیسان تماس حاصل فرمایید.

باربری پردیسان تهران بصورت 24 ساعته در کل تهران و کرج آماده ارائه خدمات باربری به سراسر کشور

زمانی‌که شما تصمیم به سپردن امور جابجایی و اسباب‌کشی خود به تیم ما را دارید فقط کافی است که با شماره تلفنهای باربری پردیسان تماس حاصل ‌فرمایید تا این شرکت تیمی متخصص و ماهر را در اختیار شما عزیزان قرار دهد، تا تمامی امور شما را در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت انجام دهند.

باربری پردیسان تهران با یک تماس خیلی سریع اسباب کشی و حمل بار شرکتها و سازمانها را انجام میدهد

 

 

حمل بار در باربری پردیسان

در صورت انتخاب تیم ما برای امور جابجایی و باربری خود می‌توانید قبل از شروع کارها با کارشناسان باربری پردیسان تماس گرفته تا جهت کارشناسی و نظارت وسایل شما برای حمل راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند. کارشناسان باربری تمامی موارد و جهات را درباره حمل اسباب اثاثیه شما از قبل بررسی خواهند کرد تا روز اسباب کشی به مشکل برخورد نکنید.

درمشاوره باربری برای حمل بار و اثاثیه توسط باربری پردیسان عواملی همچون تعداد کارگران مورد نیاز بر اساس میزان وسایل شما، هزینه‌های مربوط به حمل بار، تجهیزات لازم برای بسته بندی، ساعت مناسب برای اثاث کشی و ماشین مورد نیاز بر اساس نوع و میزان اسباب و اثاثیه شما تعیین خواهد گردید.شرکت باربری ما علاوه بر حمل بار به تمامی نقاط تهران ارسال بار و اثاثیه به تمامی شهرستانهای کشور را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ماشینهای حمل بار در این باربری مجهز و کاملاً ایمن هستند و برای دورترین مسافتها نیز قابل اعتماداند. از طرفی رانندگانی که مسئول حمل بارهای شما به مقصد هستند افرادی حرفه‌‌ای و آشنا به تمامی جاده‌های داخل و خارج شهر هستند و همواره بار و اثاثیه شما را در امنیت کامل به مقصد خواهند رساند.

باربری پردیسان طی سالها فعالیت در این منطقه همواره توانسته است خود را به مشتریان ثابت کند و در حین کار در کنار امنیت، آرامش و آسودگی خاطر را نیز برای مشتریان فرآهم کرده است.

با کیفیت ترین باربری در محدوده دریاچه پردیسان تهران

 

خدمات ارائه شده از باربری پردیسان

اگر شما هم در شرف جابجایی و اثاث کشی هستید مهم نیست در کجای تهران قرار دارید، چه در منطقه پردیسان باشید و چه در دورترین نقاط تهران فقط کافیست با شماره تلفنهای باربری پردیسان تماس حاصل فرمایید تا از خدمات بی‌نظیر آنها بهره مند شوید. از جمله خدمات ارائه شده در باربری پردیسان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باربری پردیسان تمامی خدمات خود را به صورت شبانه روزی و ۲۵ ساعته به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
  • این باربری بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را با روشهای جدید بابل رپ و استرچ رپ انجام می‌دهد.
  • باربری پردیسان جهت حمل و بسته بندی تمامی اقلام شما از افرادی کاملاً مجرب و آموزش دیده در این زمینه استفاده خواهد کرد.
  • پردیسان جهت بسته بندی اقلامی چون رختخواب و لباس از کیسه‌های پارچه‌ای مخصوص استفاده می‌کند.
  • ارائه مشاوره رایگان توسط افرادی با تجربه قبل از آغاز اثاث کشی به صورت رایگان
  • برخورداری از انواع ماشین‌های باری سبک و سنگین به صورت مسقف و رو باز
  • ارائه بیمه نامه رایگان برای آسودگی خاطر شما

با خیال راحت اسباب کشی خود را به باربری پردیسان تهران بزرگ بسپارید

 

استقبال مشتری از باربری پردیسان

کیفیت ارائه خدمات در باربری پردیسان همواره سبب شده تا مشتریان بعد ار یک بار تجربه اثاث کشی با آنها دوباره به مجموعه پردیسان بازگردند. از آنجا که اسباب کشی پروسه‌ای سخت و طاقت فرساست. با سپردن این روز مهم به تیم مجرب باربری پردیسان این کار را برای خود آسان خواهید کرد و به جای تمامی سختی‌های آن خاطره‌ای خوش از اثاث کشی در خاطر شما به جای خواهد ماند.

مشاوره در خصوص جابجایی اثاثیه منزل به صورت کاملاً رایگان و توسط افراد با تجربه در باربری پردیسان

 

 

خصوصیات برتر باربری پردیسان

وجود برخی خصوصیات برتر در این باربری سبب متمایز شدن باربری پردیسان از سایر شرکت‌های باربری دیگر شده است. تیم ما با نگرشی حرفه‌ای و روشهای جدید هموراه سعی می‌کند با ارائه خدمات خود رضایت مشتریان را به دست آورد. تمامی خدمات باربری پردیسان با قیمتهای مناسب و مقرون به صرفه به شما ارئه داده خواهد شد تا همه افراد جامعه بتوانند از خدمات آنها بهره مند شوند.

همچنین از مهمترین نکات و هدف در حین انجام کار مسئولیت، امانتداری و مراقبت از اموال شماست. تمامی مراحل جابجایی شما توسط باربری ماطبق برنامه‌ ریزی دقیق و از قبل تعیین شده به پیش خواهد رفت. در صورتی که جابجایی خود را به تیم متعهد و دلسوز باربری پردیسان بسپارید دیگر دغدغه‌‌ای بابت آن نخواهید داشت زیرا تمامی کارها با مدیریت با تجربه و اصولی انجام خواهند گرفت.

جدیدتری متدها در اثاث کشی و بسته بندی در باربری پردیسان تهران

 

 

اهمیت بهره گیری از خدمات باربری پردیسان

شاید گاهاً برای شما پیش آمده باشد که در طول پروسه جابجایی با مشکلاتی روبه رو شده باشید یا وسایل شما دچار آسیب شده باشد. چنین اتفاقاتی در طول پروسه جابجایی می‌توانند بسیار ناخوشایند باشند به همین دلیل سپردن آن به شرکت‌های باربری و افراد ماهر بسیار حائز اهمیت است. با سپردن امور اثاث کشی خود به باربری پردیسان دیگر نگرانی بابت چنین اتفاقاتی نخواهید داشت.

تمامی مراحل توسط افرادی نیرومند، با تجربه و آموزش دیده انجام می‌گیرد به همین دلیل وسایل ما نیز در امان خواهند بود و در امنیت کامل به مقصد خواهند رسید.

گاهی اوقات با صدمه دیدن برخی از وسایل‌های شما، باید هزینه‌های بسیاری را برای جبران آنها بپردازید به همین دلیل سپردن آن به تیم باتجربه پردیسان بیشتر ضرورت پیدا می‌کند.

خلاقیت در باربری پردیسان در بسته بندی و جابجایی بار و اثاثیه بصورت24 ساعته و ارزانترین قیمت

 

ارائه بیمه نامه، تضمین کننده باربری پردیسان

ارائه بیمه نامه از سوی شرکتهای باربری یکی از معیارهای معتمد بودن باربری مورد نظر است. شرکتی که تمامی وسایل و اثاثیه زندگی خود را به آنها می‌سپارید باید تمامی آنها را بیمه کند تا در صورت آسیب و خسارت به هرکدام از آنها هزینه‌های آن برای شما جبران شوند.

در قدم اول شرکت پردیسان با برخورداری از افرادی متخصص و مجرب تمامی مراحل از بسته بندی تا حمل وسایل و بارگیری آنها توسط افراد آموزش دیده و نیرومند انجام می‌گیرد به گونه‌ای که در مقصد تمامی وسایل شما در سلامت کامل تحویل داده خواهند شد.

اما از طرفی چون حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند مدیریت باربری ماجهت افزایش اعتماد و آسودگی خاطر شما تمامی وسایل را به صورت رایگان بیمه خواهند کرد تا در صورت هر گونه آسیبی از طرف نیروهای باربری خسارات وارد شده جبران شود. برای دستیابی به تجربه‌ای لذت بخش از اثاث کشی کافیست با شماره‌های باربری پردیسان تماس حاصل فرمایید.

باربری پردیسان تهران با انواع ماشین مسقف و تجهیزات به روز

 

 

حمل با وسایل نقلیه استاندارد در باربری پردیسان

ماشینهای حمل بار در طول پروسه باربری می‌توانند یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیر بر پروسه باربری و جابجایی باشند. شرکت باربری پردیسان با بهره گیری از وسایل نقلیه جدید و سالم تمامی بارهای کم حجم تا وسایل پر حجم را بر ای شما جابجا خواهند کرد. تمامی وسایل نقلیه موجود در شرکت باربری مجهز به پتو و دیوارهای موکت کاری است تا هنگام حمل وسایل حساس و شکستنی شما، آسیبی به آنها نرسد.

شرکت باربری پردیسان با برخورداری از ماشینهایی همچون وانت بار، نیسان بار برای بارهای داخل شهری و کم حجم و ماشینهایی همچون انواع کامیون، کامیونت، خاور و تریلی به صورت روباز و مسقف با رعایت امنیت در کنار سرعت تمامی امور جابجایی را برای شما انجام خواهند داد.

از طرفی وجود رانندگان با تجربه و متخصص در این حورزه سبب می‌گردند تا شما با خیالی آسوده تمامی اسباب و وسایل خود را به آنها بسپارید و به طور سالم تحویل بگیرید.

از دیگر موارد بسیار مهم در باربری پردیسان توجه به تعمیر و قسمت فنی ماشینهای حمل بار است به این گونه که بعد از هر بار سرویس دهی با ماشینها توسط افراد ماهر و کارشناسان زبده بررسی خواهند شد تا در صورت وجود هر گونه مشکلی آن را قبل از سرویس دهی بعدی رفع کنند.با این امنیت وسایل شما را در طول جابجایی افزایش خواهند داد.

باربری جهت بسته بندی و حمل بار سریع و ارزان در محدوده پردیسان تهران

 

پرسنل و کارکنان باربری پردیسان

تمامی پرسنل و نیروهای باربری پردیسان اعم از کارگران، مشاوران، گروه فنی، کارگران حمل بار، رانندگان، کارشناسان و کارگان بسته بندی افرادی دلسوز و خوش برخورد هستند. این امر خود سبب می‌شود که آنها در حین کار حس مسئولیت پذیری داشته باشند و همواره بتوانند رضایت شما را به دست آورند. همچنین یکی دیگر از خدمات نیروهای بابری پردیسان چیدمان بار در مقصد است.

یعنی با رسیدن وسایل و اثاثیه شما به مقصد در صورت درخواست شما تمامی وسایل را از نو درون بسته بندی خود بیرون آورده و در جای مناسب خود قرار خواهند داد. پس اگر می‌خواهید از دردسرهای چیدمان خانه پس از خستگی جابجایی رهایی یابید فقط کافیست با شماره تلفنهای باربری پردیسان تماس حاصل فرمایید و بدون هیچ دغدغه‌ای این کار را به تیم ما بسپارید. کارگان پردیسان تمامی وسایل را با سلیقه و حوصله در هر جایی که شما بخواهید خواهند چید.

باربری پردیسان با تجهیزات کامل و تضمینی در تهران جهت اسباب کشی و حمل بار در کل تهران

 

نکات مهم بسته بندی در باربری پردیسان

بسته بندی وسایل و اثاثیه از مهم‌ترین مراحل اثات کشی است که باید توسط افرادی با تجربه و آموزش دیده دراین زمینه انجام بگیرد. بسته بندی وسایل از آن جهت که در مرحله اول می‌تواند امنیت یا عدم آن را برای تک تک وسایل شما فراهم کند درنتیجه باید بسیار با مهارت و دقت بسیار انجام شود. به همین دلیل شرکت باربری پردیسان خدمات بسته بندی به صورت کاملاً حرفه‌ای توسط افرادی آموزش دیده به شما ارائه می‌دهد. در ادامه نیز به نکاتی در همین زمینه اشاره شده است:

برای بسته بندی وسایلی که دارای گوشه‌های تیز هستند و به راحتی می‌توانند به دیوارهای خانه آسیب بزنند یا دچار آسیب به خود شوند توسط نایلونهای حبابدار و سلفون ضخیم پوشیده خواهند شد تا از چنین اتفاقی جلوگیری شود.

یکی دیگر از نکات مهم در بسته بندی وسایل در باربری پردیسان علامت گذاری یا نوشتن اقلام درون جعبه‌های بسته بندی است. این کار سبب می‌شود تا حین کار وسایل دچا کوچکترین آسیبی نشوند و به درستی و با احتیاط لازم نیز حمل شوند.

به شما توصیه می‌کنیم که لوازم صوتی و تصویری خود را در مرحله اول با ماشین شخصی حمل کنید و در صورت انجام ندادن آن می‌توانید آن را به خیالی راحت به باربری پردیسان بسپارید تا با روشهای خاص این وسایل را با بیشترین امنیت ممکن بسته بندی کنند.

باربری پردیسان برای بسته بندی اقلام سنگین و شکستنی از کارتن های کوچکتر و برای اقلام سبک و نرم از کارتن های بزرگتر استفاده می‌کند.

در صورت خالی بودن قسمتهایی از کارتن ها پس از بسته بندی وسایل آنها را با روزنامه باطله یا نایلونهای حبابدار پر خواهند کرد تا هنگام حرکت وسایل آسیب نبینند. این کار از طرفی نیز باعث می‌شود که کارتنها بسیار سنگین نشوند و هنگام حمل آنها به مشکل برنخورید.

باربری پردیسان با ماشین های مسقف امکان ارسال به کل کشور را دارد

 

جابجایی با پردیسان حتی در روزهای تعطیل

شرکت پردیسان تمامی خدمات خود را در تمام روزهای هفته به صورت شبانه روزی به مشتریان خور ارائه می‌دهند. نحوه زندگی کردن امروزه باعث شده تا همیشه وقت کافی برای تمامی امور زندگی را نداشته باشیم به همین دلیل برای جابجایی خود فقط کافیست مدت زمان را تعیین کنید و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. باربری پردیسان همواره به فکر آسایش و آرامش مشتریان خود است تا دغدغه زمان را نداشته باشند.

بیمه باربری پردیسان از اولین دقیقه شروع باربری تا پایان کار حتی در روزهای تعطیل تمامی اسباب و اثاثیه شما را تحت پوشش خود قرار خواهند داد.

 

 

رانندگان ماهر

شرکت باربری پردیسان با در اختیار داشتن ماشینهای با کیفیت و رانندگان باتجربه امنیت وسایل و بار شما را در طول مسیر حفظ خواهند کرد. رانندگان باربری پردیسان به تمامی راه‌های داخلی و بین شهری آگاه‌اند و از امنترین مسیرها اثاثیه شما را انتقال خواهند داد. همچنین در طول مسیرهای طولانی رانندگان به طور مرتب به بارها سرکشی خواهند کرد تا در طول راه در صورت باز شدن یا جابجایی آنها مشکلات بیشتری را به وجود نیاورند.

باربری پردیسان خدمات الکترونیکی نیز دارد که به راحتی می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

 

قیمت باربری پردیسان

شرکت باربری پردیسان در مقابل تمامی خدمات تخصصی که در بالا ذکر شد قیمتهایی بسیار مقرون به صرفه و مناسب را به شما ارائه می‌دهند. از آنجا که در بسیاری از باربری‌ها به دلیل رسمی نبودن آنها قیمتهایی دلخواه و بسیار گران را به مشتریان ارائه می‌دهند برخی بر این باورند که استفاده از خدمات باربری همیشه گران است و مقرون به صرفه نخواهد بود.

اما بر خلاف این باور اشتباه استفاده از خدمات باربری برای اثاث کشی می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و برخی هزینه‌های اضافی را نیز از شما بکاهد.

شرکت پردیسان با عضویت در اتحادیه باربری تهران تمامی قیمتهای خود را بر اساس تعرفه ‌ارائه شده ارائه می‌دهد. شرکت باربری پردیسان هزینه و تعرفه‌های خود را بر اساس خدماتی که به ارائه می‌دهند محاسبه می‌گردد و هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. برای مثال هزینه‌های نهایی شما بر اساس میزان حجم وسایل شما تعیین خواهد شد.

اتوبار و باربری پردیسان بسیار ارزان و سریع به نیازهایتان در هنگام اسباب کشی به بهترین نحو ممکن پاسخگو است.

 

نکات مربوط به اسباب کشی برای شما

شرکت باربری پردیسان از جمله مهمترین نکات لازم برای اثاث کشی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا در صورت انجام دادن جابجایی با رعایت کردن آنها یک اثاث کشی موفقتری داشته باشید:

  • محتویات درون هر جعبه را قبل از بستن آن مشخص کنید.
  • برای زمان مناسب اسباب کشی صبح زود را انتخاب کنید.
  • تمامی کارتنها را پر کنید در صورت وجود فضای خالی آن را با لباسها و تکه‌هایی از پارچه پر کنید.
  • قبل از اثاث کشی لیستی از مراحل و وسایل خود تهیه کنید تا در حین کار دچار سردرگمی نشوید.
  • وسایل بزرگ و جاگیر را در انتهای ماشین بچینید.
  • اشیای قیمتی و گران بها را با ماشین شخصی خود جابجا کنید.
  • قبل از رسیدن وسایل به محل جدید ابتدا خانه را تمیز کنید.
  • پس از رسیدن وسایل به مقصد جعبه های مربوط به هر قسمت از خانه را در آن جا قرار دهید تا زمان چیدمان نیز دچار آشفتگی نشوید.

باربری پردیسان، با سابقه‌ای درخشان تجربه‌ای بی نظیر در جابجایی برای شما، با ما تماس بگیرید

 

کارتن حمل بار اسباب کشی

شرکت باربری پردیسان با استفاده از بهترین کارتن های اثاث کشی ۵ لایه و ۷ لایه با استفاده از روشهای ایمن و جدید کار بسته بندی را برای شما انجام خواهند داد.

خدمات عالی را با پردیسان تجربه کنید.

شرکت باربری پردیسان همواره بهترین خدمات را جهت رفاه مشتریان در زمینه باربری و اثاث کشی انجام خواهند داد.

صرفه جویی در هزینه

اغلب مشتریان باربری پردیسان با رضایت صد درصدی کار خود را به اتمام رسانده و به مشتری‌های دائم تبدیل می‌شوند.

بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در باربری پردیسان تهران و ارسال 24 ساعته به سراسر ایران

 

 

سؤالات متداول

  1. محدوده‌های تحت پوشش باربری پردیسان کجاست؟

شرکت باربری پردیسان کلیه مناطق شمال، غرب، جنوب و شرق تهران را سرویس دهی می‌کند و محدودیتی در مکان برای آنها وجود ندارد.

  1. آیا بسته بندی بار هزینه جداگانه‌ای دارد؟

بله. هزینه بسته بندی بار با توجه به نوع بار شما و نوع بسته بندی و میزان وسایل شما می تواند متفاوت باشد.

  1. آیا شرکت باربری پردیسان خدمات بین شهری نیز ارائه می‌کند؟

بله. شرکت پردیسان با در اختیار داشتن خودروهای امن و مسقف انواع خدمات خود را به تمام شهرهای کشور نیز ارائه می‌دهد.

اگر دوست دارید کارتان به سرعت انجام شود به باربری پردیسان اعتماد کنید.

 ما در همه نقاط تهران آماده دادن خدمات اثاث کشی هستیم:

اتوبار تهران

ظریف بار

باربری ونک

باربری جردن

باربری هفت حوض

باربری گیشا

باربری استاد معین

باربری آرژانتین

باربری جیحون

باربری حکیم

باربری اوین

باربری جوادیه

باربری لویزان

باربری طرشت

 

 

 

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *