باربری شهرک محلاتی بهترین امکانات و تجهیزات در اثاث کشی

باربری شهرک محلاتی

فهرست مطالب

باربری شهرک محلاتی مانند سایر باربری‌های موجود در تهران با سالها سابقه در زمینه اسباب کشی و سایر خدمات از قبیل بسته بندی لوازم چوبی، انواع وسایل در جابجایی منزل و ادارات آماده‌ی ارائه‌ی خدمات در تهران و شهرستان هستند. باربری شهرک محلاتی با کمک تیم اجرایی حرفه‌ای صفر تا صد اثاث کشی را با ایمنی کامل انجام می‌دهد و از آسیب و صدمه دیدن بارتان جلوگیری می‌کنند. جهت ارتباط با آنها و رزرو خدمات باربری شهرک شهید محلاتی می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

با خیال راحت باربری شهرک محلاتی را برای اسباب کشی انتخاب کنید

اتوبار و باربری شهرک محلاتی با انجام خدمات و پشتیبانی شبانه روزی و سالها سابقه و تجربه موفق در زمینه خدمات باربری و حمل و نقل لوازم منزل، ادارات، شرکتی، دولتی و خصوصی، کارخانجات، جهیزیه عروس، مبلمان و بسته بندی وسائل و انجام امور فنی در شهر تهران و شهرستانها آماده ارائه خدمت به هموطنان گرامی هستند.

 

باربری شهرک محلاتی تهران بصورت 24 ساعته در کل تهران و کرج آماده ارائه خدمات باربری به سراسر کشور

تیم حرفه‌ای شرکت باربری شهرک محلاتی با بهره مندی از دانش روز دنیا در زمینه هر گونه خدمات حمل و نقل و بسته بندی آماده هستند تا آنچه را که شما از یک جابجایی راحت و بدون نقص و خسارت انتظار دارید به شما هدیه دهند. آنها بر این باورند که بهترین تبلیغ برای آنها رضایت مشتریان عزیز است و در این راستا رضایت شما را برای خود بهترین سرمایه به شما می‌آورند.

باربری شهرک محلاتی تهران با یک تماس خیلی سریع اسباب کشی و حمل بار شرکتها و سازمانها را انجام میدهد

 

چرا باربری شهرک محلاتی

شرکت باربری شهرک محلاتی با جدیدترین خودروهای اتوبار، بسته بندی وسایل شکستنی با عایق ضد ضربه، کارکنان تعلیم دیده و حرفه‌ای با کمترین قیمت و عالی‌ترین خدمات باربری در محله شهرک محلاتی را از این تیم بخواهید. باربری شهرک محلاتی تهران در تمام محدوده خدمات باربری و اتوبار را در حد عالی و ضمانت شده با کمترین قیمت و حتی زیر تعرفه مصوب ارائه می‌دهد. انجام بسته بندی حرفه‌ای با شیوه‌های نوین روز و وسایل مخصوص که منحصراً توسط شهرک محلاتی ارائه می‌شود و دارای نشان حک شده است.

حمل گاو صندوقهای سنگین، یخچال، لباسشویی، ساید بای ساید، حمل پیانو و … با بالاترین دقت صورت می‌پذیرد تا کمترین صدمه و خراش در حین حمل به آن وارد شود و با بالاترین کیفیت به منزل جدید شما منتقل شود. همچنین به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته می‌توانید با تلفنهای شرکت باربری شهرک محلاتی تماس بگیرید و هم از مشاوره رایگان آنها بهره‌مند شوید و هم وقت قبلی رزو کنید ارسال لوازم منزل و یا بار و کالای تجاری شما به سراسر ایران حتی مرزهای رسمی هم میسر است. مطمئن باشید با یک بار تماس با آنها مشتری دائم شهرک محلاتی خواهید شد.

بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در تهران با باربری شهرک محلاتی

 

وانت بار شهرک محلاتی

به چه خودورو یا اتوبار نیاز دارید؟ آیا وانت بار پاسخگویی نیاز شماست؟ یا به کامیون و خودروهای بزرگتر نیاز دارید؟ شرکت مناسبی را انتخاب کرده‌اید. شرکت باربری شهرک محلاتی با در اختیار داشتن انواع اتوبارها شامل وانت، نیسان و کامیونهای بزرگ و کوچک آماده انجام تمامی امور باربری شهرک محلاتی هستند. حمل بار درون شهری، خارج از محدوده شهر تهران و به هر شهرستانی که مدنظر شما باشد از این محدوده توسط باربری شهرک محلاتی امکانپذیر است.

خودروهای شرکت کاملاً بی عیب و نقص و سالم هستند و در طول فعالیت به طور مداوم نظافت و سرویس می‌شوند تا هنگامی که برای مثال مشتری قصد قرار دادن یک یخچال نو در کابین وانت بار یا کامیون را دارد کوچکترین گرد و غبار و آلودگی را متوجه اثاثیه نکند.

با خیال راحت اسباب کشی خود را به باربری شهرک محلاتی تهران بزرگ بسپارید

 

پرسنل نامحدود جهت باربری

امکان دارد شما نیاز به تعداد زیادی پرسنل جهت جابجایی داشته باشید، آنها نه تنها با در اختیار داشتن تعداد نامحدودی نیروی کار انسانی، شما را پشتیبانی می‌کنند، بلکه تمام پرسنل  در باربری کاملاً توجیه شده و آموزش دیده‌اند تا به بهترین نحو اقدام به حمل اثاثیه منزل یا شرکت و کسب و کار شما نمایند. شما می‌توانید در صورت مشاهده هرگونه ایراد یا انتقاد از نحوه برخورد پرسنل اعزامی، بلافاصله به مدیریت باربری شهرک محلاتی اطلاع دهید تا برخورد مقتضی انجام گردد.

تیم باربری شهرک محلاتی پیشاپیش از همکاری شما در این زمینه کمال تشکر را دارند. معمولاً برای اسباب کشی یک خانه، دو کارگر کافی هستند، اما اگر شما نیاز دارید که خیلی سریعتر منزل قدیمی را تخلیه کنید و به منزل جدید نقل مکان نمایید، باربری می‌تواند به صورت نامحدود پرسنل بیشتری را به محل اعزام نماید.

تجهیزات متنوع و کامل در بسته بندی اثاث در باربری شهرک محلاتی با کادری مجرب

 

بیمه نامه باربری شهرک محلاتی

شرکت باربری شهرک محلاتی بیمه نامه‌ای را ارائه می‌دهد که هزینه‌ای از مشتریان خود دریافت نمی‌کند بلکه رایگان است و بر اساس آن هر گونه خسارت و ضرر مالی ایجاد شده را پوشش و جبران می‌کند هر چند کارکنان باربری شهرک محلاتی بیشترین تلاش خود را می‌کنند که این اتفاق رخ ندهد اما به هرحال در اسباب کشی اتفاقات پیش بینی نشده زیادی نیز وجود دارد.

وانت تلفنی و دیگر ماشینهای مخصوص حمل بار این شرکت دارای بیمه هستند و تا سقف مشخصی هم کار بیمه کردن بارتان را انجام می‌دهند به عنوان مثال ۲۰۰ میلیون ریال که از زمان شروع بسته بندی تا زمان اتمام کار اعتبار دارد و ادامه دارد، هدف آنها از بین بردن نگرانی شما عزیزان است که اگر وسیله‌ای گم شود، شکسته، خیس یا خراب شودف پشتیبان شما خواهند بود و در کنارتان خواهند ماند تا آخر کار مسئولیت هر رخدادی را بر عهده می‌گیرند.

بسته بندی عالی و جابجایی اسباب و وسایل منزل و شرکت در باربری شهرک محلاتی تهران

 

کارگران اسباب کشی

کارگر اسباب کشی که برای حمل بارها و اثاثیه شما فرستاده می‌شوند افرادی حرفه‌ای، خوش اخلاق و خوش برخورد هستند که کار اسباب کشی را با ده سال سابقه کاری در یکی از بهترین شرکتهای اتوبار تهران انجام داده اند و آماده‌اند خدمات تخصصی خودشان را در زمینه اسباب کشی و حمل و نقل برای شما به عمل آورده و به تمامی نیازهای شما در زمینه اسباب کشی و حمل بار در شهر تهران جواب بدهند. پروسه اسباب کشی یک پروسه‌ای است که باید توسط نیروهای متخص اتوبار مانند شرکت باربری شهرک محلاتی انجام داده شود.

این طور که در نظر بگیرید کار اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل یکی از حساسترین بخشهای حمل بار و هر گونه جابجایی و انتقالی است که باید در مرحله اول بسته بندی به بهترین شکل ممکن و با نیروی متخصص کارگر بسته بندی انجام شده و بعد از آن وارد مرحله حمل بار اسباب کشی شد. در طی فرآیند اسباب کشی و نقل مکان کردن به منزل جدید تیم آموزش دیده و با تجربه باربری شهرک محلاتی به عنوان بهترین اتوبار در کنار شما خواهند بود.

باربری مطمئن، با سابقه، سریع و ارزان در محدوده شهرک محلاتی تهران

 

بسته بندی ضد ضربه

برای اینکه وسائل و اسباب شکستنی و گران قیمت، آسیب نبینند، حتماً باید بسته بندی ضد ضربه داشته باشند. طبیعتاً شما کارتن و یا بسته بندی اصلی اثاثیه خود را دور انداخته‌اید و الان که درگیر جابجایی هستید، امکان ضربه خوردن آنها وجود دارد. به همین دلیل باربری شهرک محلاتی با جدیدترین دستگاه‌های بسته بندی و استفاده از ابزار ضربه گیر، امکان هرگونه خسارتی را از بین خواهند برد. جالبتر اینکه تمام خدمات جانبی به صورت رایگان به شما ارائه می‌شود.

در بسته بندی اثاثیه منزل چند نکته کلیدی وجود دارد  که اینجا چند نکته را به اختصار برای شما توضیح داده‌اند:

  • برای بسته بندی از کارتن مقاوم و محکم استفاده می‌شود.
  • برای هر وسیله متناسب با ابعاد آن کارتن طراحی می‌کنند.
  • از فوم، نوار چسب و انواع ضربه گیر برای محافظت بار استفاده می‌کنند.

بهترین و با کیفیت ترین بسته بندی و حمل بار و اثاثیه منزل در باربری شهرک محلاتی تهران

 

خدمات باربری شهرک محلاتی

باربری شهرک محلاتی با سالها سابقه درخشان در خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی توانسه است رضایت تمامی مشتریان خود را به دست آورد. از جمله خدمات این باربری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل و نقل بار درون شهری و بین شهری
  • ارائه دهنده‌ی سرویس VIP
  • داشتن بیمه نامه باربری معتبر
  • بسته بندی وسایل به روش صحیح و اصولی با کادر حرفه‌ای و با تجربه
  • تمامی لوازم و امکانات لازم جهت انجام یک بسته بندی محکم و اصولی به صورت رایگان در اختیار تمامی مشتریان گرامی قرار داده می‌شود.
  • کارتن‌های چند لایه از جنس روغنی که برای محافظت از اثاث و وسایل شکستنی به کار برده می‌شود.
  • کارگران به طور دقیق تمامی وسایل شما را بسته بندی می‌کنند و از روشهای مدرن برای این کار استفاده می‌کنند.
  • وکیومهای نایلون حباب دار و فومهای ضربه گیر جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به اثاث شما در هنگام جابجایی کاربرد دارد.
  • چسب در اندازه‌های مختلف برای محکم کردن بسته بندی و بر چسب با عناوین مختلف و در اندازه‌های متفاوت.

قبل از بسته بندی و جمع آوری اثاث با مشاوران باربری شهرک محلاتی تماس بگیرید.

 

هزینه باربری در باربری شهرک محلاتی

هزینه و تعرفه نهایی در باربری شهرک محلاتی به موارد مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل هزینه باربری برای همه یکسان نیست. در زیر برخی از این عوامل بررسی شده‌اند.

نوع سرویس:

با توجه به حجم بار و فصل جابجایی وسیله نقلیه متناسب با آن برای شما فرستاده می‌شود که بر روی هزینه‌ی باربری مؤثر است.

مسافت:

بسته به اینکه حمل و نقل شما درون شهری است یا برون شهری، هزینه‌ها متفاوت است. هر چه طول مسیر بیشتر باشد به دلیل مصرف سوخت و زمان بیشتر مشمول هزینه‌های بیشتری خواهید بود.

سرعت:

اگر شما زمان محدودی را در نظر داشته باشید و سرعت جابجایی بالا باشد هزینه‌ها فرق می‌کند.

تعداد کارگران:

تعداد کارگران بسته به حجم و نوع اثاثیه شما و تعداد طبقات متفاوت خواهد بود. مسلماً هر چه تعداد کارگران بیشتر باشد هزینه باربری شما نیز بیشتر خواهد بود.

خدمات بسته بندی:

در صورت درخواست شما برای بسته بندی وسایل و اثاثیه شما توسط شرکت باربری شهرک محلاتی و همچنین تأمین تجهیزات بسته بندی دارای هزینه جداگانه‌ای خواهد بود که بسته به نوع و مقدار آن نیز هزینه آنها متفاوت است.

در صورتی که لوازم شما شامل کالاهایی که نیاز به مراقبت بیشتری دارند مانند کالاهای سنگین، شکننده، کالاهای پزشکی و حساس به دما و یا حیوانات خانگی باشند، نگران نباشید باربری و اتوبار شهرک محلاتی همواره خدمات باربری و راه حلهای مناسبی را برای همه شرایط در نظر گرفته است.

باربری شهرک محلاتی با کمترین قیمت در تهران و بصورت 24 ساعته در کل هفته و با سابقه بسیار خوب در منطقه

 

مزایای استفاده از شرکت باربری برای اثاث کشی

زمانی که تصمیم می‌گیرید از جایی به جای دیگر نقل مکان کنید یک لیست طولانی از کارهایی که قرار است انجام دهید پیش روی خود دارید. طبیعتاً انجام تمامی کارها توسط خودتان مشکل است و به کمک نیاز خواهید داشت. یکی از دلایلی که افراد زیادی ترجیح می‌دهند خودشان اسباب کشی را انجام دهند صرفه جویی در هزینه باربری است. در صورتی که گاهی اوقات هزینه بیشتری را متحمل می‌شوند. عدم رعایت صحیح اصول بسته بندی و جابجایی احتمال آسیب دیدن وسایل را بالا می‌برد.

همچنین ممکن است برای کرایه ماشین و تهیه اقلام مورد نیاز برای بسته بندی لوازم منزل هزینه بیشتری را پرداخت کنند. به همین علت توصیه می‌شود تا از خدمات شرکت باربری چون شهرک محلاتی استفاده کنید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه با اطمینان خاطر بیشتری به اسباب کشی بپردازید.

همکاری با یک باربری خوب برای اسباب کشی، صفر تا صد خدمات اسباب کشی شما را انجام می‌دهد و دیگر لازم نیست کاری انجام دهید. نیروهای شرکت خدمات اسباب کشی در تمام طول جابجایی در کنار شما هستند و تا آخرین لحظه همراه شما خواهند بود. آنها متخصص کار اثاث کشی هستند و می‌توانند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. آنها لوازم شما را به صورت حرفه‌ای بسته بندی می‌کنند، در ایمنی کامل اثاثیه را حمل می‌کنند و کار تخلیه و چیدمان را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند.

کارگران حمل اثاثیه منزل شما را نیز به سرعت بسته بندی و حمل می‌کنند. آنها بار را به بهینه‌ترین شکل ممکن در داخل ماشین باربری می‌چینند و به این ترتیب بارگیری و تخلیه اثاثیه با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

نیروهای یک شرکت خدمات اسباب کشی با توان و تجربه بالای زیادی که در زمینه حمل و جابجایی اثاثیه منزل دارند، می‎توانند اقلام منزل شما را در سلامت کامل جابجا کنند و شما تنها نظاره گر آنها خواهید بود و می‌توانید به دیگر کارهای خود برسید.

باربری شهرک محلاتی با نازلترین قیمت، خدمات بسته بندی و جابجایی اثاثیه منزل را انجام می دهد

 

مشاوره و پاسخ گویی لحظه‌ای

باربری شهرک محلاتی به منظور ارتباط پیوسته و کارآمد، گروهی حرفه‌ای را جهت پاسخگویی شبانه روزی و سریع خدمت مشتریان گرامی به خدمت گرفته است. تمام راه‌های ارتباطی ممکن برای دریافت درخواستهای شما عزیزان فراهم شده است. از تماس تلفنی گرفته تا کلیه ارتباطات اینترنتی اعم از واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و … پاسخ گوی مشتریان به بهترین وجه خواهند بود. با استفاده از راه‌های ارتباطی ذکر شده قادر خواهید بود به تفصیل مشاوره بگیرید و از چند و چون کار اطلاع پیدا کنید.

کلیه خدمات روابط عمومی و مشاوره‌ای باربری شهرک محلاتی راهنمای شما خواهند بود. در صورت تمایل و علاقه شما، در هر زمینه منتظر پیشنهادهای دلسوزانه و راه گشای شما عزیزان هستند.

در باربری شهرک محلاتی همه کارگران حرفه ای و با اخلاق هستند

 

هزینه‌های ارزان و مقرون به صرفه

جهت خدمت رسانی بهینه و مقرون به صرفه، باربری شهرک محلاتی هزینه‌هایی مناسب و نازل برای حمل و نقل در نظر گرفته است. تمام هزینه‌های این باربری توسط کارشناسان این زمینه مورد بررسی قرار گرفته است و اطمینان می‌دهند منافع مشتری در اولویت محاسبات در نظر گرفته شود. با مقایسه ساده هزینه‌های در نظر گرفته شده آنها و سایر باربری‌ها با طور واضح و ملموس، از حسن نیت آنها و رعایت حقوقتان مطلع خواهید شد. با باربری شهرک محلاتی در وقت و هزینه صرفه جویی کنید و با کیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنید که لایق شما عزیزان باشد.

جابجایی در اسرع وقت

امروزه باتوجه به وضعیت زندگی در ابر شهری مانند تهران، سرعت در انجام امور حرف اول را می‌زند. رسیدن از مکانی به مکان دیگر‌، جابجایی بار، اثاث کشی و باربری، همگی اموری هستند که مشتریان در اسرع وقت انتظار اجرای آنها را دارند. این انتظار کامل به جا و محترم است. آنها خود را موظف می‌دانند که در سریعترین زمان ممکن، شما را یاری کنند. ارسال سریع اتوبار، بسته بندی و جابجایی انواع اثاثیه در کمترین زمان ممکن را از محلاتی بخواهید!

بسته بندی کل اثاث و انواع ماشین در ارائه خدمات 24 ساعته اسباب کشی در باربری شهرک محلاتی تهران

 

باربری قابل اعتماد

باربری شهرک محلاتی با تکیه بر اصول و قواعد درست، بهترین روش اسباب کشی را به شما نشان می‌دهد و شما را در جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در تهران و حومه همراهی می‌کند.

ابتدا با ارائه‌ی یک برنامه ریزی راهبردی باعث شکل گرفتن نظم شده سپس شرایط درست بسته بندی را با توجه به زمان بندی مد نظر شما تعیین می‌کنند و جابجایی اسباب و اثاثیه منزلتان را به خاطره‌ای ماندگار برای شما تبدیل می‌نماید. با توجه به مشغله‌ی زیاد شما عزیزان شرکت باربری شهرک محلاتی این کار خسته کننده را برای شما عزیزان در تهران آسان کرده است.

هدف این مجموعه تسهیل در خدمت رسانی و تسریع در انجام امور برای شما عزیزان است. در این مورد تلاشهای عدیده‌ای توسط مدیریت محترم باربری صورت گرفته و بنا به پیگیری‌های مکرر کلیه تجهیزات موجود در مجموعه از خارج از کشور وارد شده است. هدف از این عمل استاندارد سازی خدمات اسباب کشی و حمل بار بوده است.

باربری شهرک محلاتی با به روزترین تجهیزات آماده ارائه خدمات اثاث کشی و حمل بار در کل مناطق تهران

 

مشتری مداری

آیین مشتری مداری و حس مسئولیت باربری شهرک محلاتی، باعث شده تا این شرکت اقدام به خدمت گیری بهترین نیروهای متخصص این زمینه بکند. کلیه افراد شاغل در این شرکت در زمینه کاری خود ماهر و متخصص بوده و تجربه کاری مرتبط با قسمت خود دارد. در کنار این خصیصه، امکانات سخت افزاری شرکت باربری شهرک محلاتی بی نظیر بوده و بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا تجهیزات و ماشینها خریداری شده است. کلیه تلاش آنها، آرامش و رضایت خاطر شما بزرگواران است.

چیدمان وسایل

برای جلوگیری از شلوغی خانه در هنگام چیدمان بهتر است این کار را به نیروی متخصص و با تجربه در این کار بسپارید و منزل جدیدتان را کاملاً مرتب و چیده شده تحویل بگیرید. چیدمان اثاثیه جزو مواردی است که نیاز به سلیقه و دقت دارد. در این زمینه نیروهای متخصص در باربری شهرک محلاتی با تجربه کافی که دارند می‌توانند کار شما را راحتتر کنند.

چیدمان در داخل کانتینر موکت کاری شده

کارگران اثاث کشی باربری شهرک محلاتی با دقت هرچه تمامتر و با رعایت اصول جابجایی اثاثیه آنها را به داخل کانتینر خاور انتقال می‌دهند و چیدمان اثاثیه را طوری انجام می‌دهند که حتی الامکان تمام وسایل شما با یک سرویس تمام شود و هزینه کمتری متحمل شوید.

کارکنان متخصص و حرفه ای در باربری شهرک محلاتی

 

سؤالات متداول

  1. آیا اتوبار شما خدمات حمل و نقل را تنها به صورت درون شهری انجام می‌دهد؟

خیر، علاوه بر حمل و نقل درون شهری و تحت پوشش قرار دادن اکثر مناطق تهران, جابجایی کالا به صورت برون شهری نیز انجام می‌شود و امکان انتقال بار به تمام نقاط ایران نیز وجود دارد.

  1. آیا امکان درخواست کارگر بدون ماشین وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید برای درخواست کارگر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

  1. شما در چه مناطقی از تهران خدمات ارائه می‌دهید ؟

باربری شهرک محلاتی مفتخر است که در تمامی تهران بزرگ آماده خدمت دهی به همشهریان گرامی است.

باربری شهرک محلاتی با سابقه دیرینه در مناطق مرکز و غرب تهران و امکان ارسال بار و اثاثیه به سراسر کشور

 

ارائه خدمات در کل ماطق تهران:

اتوبار تهران

باربری تجریش

باربری الهیه

باربری توحید

باربری رسالت

باربری نارمک

باربری جردن

باربری آزادی

باربری ارزان

باربری اسنپ

صداقت بار

باربری گیشا

باربری هفت تیر

باربری آفریقا

باربری حکیم

باربری مرزداران

باربری دربند

باربری اوین

باربری دریاچه

باربری چیذر

باربری دزاشیب

باربری شهران

باربری فلسطین

باربری شهرک نفت

باربری دارآباد

باربری مطهری

باربری قدس

باربری سازمان آب

باربری اندرزگو

باربری کاشانی

 

 

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *