تشک طبی با تحمل وزن بالا و بالاترین کیفیت

کدام تشک طبی برای افراد سنگین وزن مناسب‌تر است؟

وزن نقش مهمی در انتخاب تشک مناسب دارد. افراد با وزن بیش از ۱۱۰ کیلوگرم باید در انتخاب تشک دقت بیشتری داشته باشند تا با توجه به نوع و ابعاد مناسب تشک، راحتی و تکیه گاه مورد نیاز خود را به دست آورند.

در این مقاله به بررسی تشک مناسب افراد سنگین وزن و اثرات بی‌خوابی بر وزن افراد مختلف می‌پردازیم. تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

تشک مناسب افراد چاق

 

چه هورمونی بر تنظیم خواب تاثیر می گذارد؟

ملاتونین هورمون تنظیم‌کننده خواب است که توسط غده صنوبری تولید می‌شود و با چرخه خواب و بیداری مرتبط است. این هورمون ریتم شبانه روزی بدن را تنظیم می‌کند و به شما کمک می‌کند که بهتر بخوابید.

اختلالات خواب یا کیفیت پایین خواب می‌تواند ملاتونین و نقش آن در بهبود خواب را تحت تاثیر قرار دهد. ملاتونین بیش از ۵۰۰ ژن را در بدن تنظیم می‌کند، از جمله ژن‌های مرتبط با سیستم ایمنی؛ بنابراین کنترل آن به کمک خواب بسیار مهم و ضروری است.

مشاوره جهت خرید تشک مناسب

 

انواع تشک برای افراد سنگین وزن

انتخاب نوع تشک می‌تواند موضوع مهمی برای افراد سنگین وزن باشد. تشک‌های مموری فوم می‌توانند طیف وسیعی از استحکام را ایجاد کنند. این افراد با انتخاب فومی با چگالی بیشتر می‌توانند خواب بهتری داشته باشند. البته ممکن است لازم باشد انواع برندهای تشک طبی را بررسی کنید یا حتی یک تشک سفارشی را درخواست نمائید.

بسته به نوع و تعداد فنرهای استفاده شده، تشک طبی فنری می‌تواند درجات مختلفی از استحکام را ارائه دهد. تنها تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری این است که تشک فنری به دلیل امکان تهویه (برای جلوگیری از افزایش دما) و پشتیبانی در لبه‌های تشک (برای جلوگیری از تغییر شکل پس از نشستن بر روی لبه تشک) برای افراد سنگین وزن در نظر گرفته می‌شود.

تشک‌های لاتکس نیز از لایه‌های متراکم فوم و لاتکس تشکیل شده‌اند. این تشک خوابی خنک را نیز به شما هدیه می‌دهد. این تشک طول عمر بیشتر و قیمت بالاتری دارد اما مانند تشک مموری فوم پشتیبانی کمتری در کناره‌های تشک ایجاد می‌کند.

بهترین جنس تشک برای افراد سنگین وزن

 

تشک نرم بهتر است یا سفت؟

برای پاسخ به این سؤال که تشک نرم مناسب‌تر است یا تشک سفت، ابتدا باید ویژگی‌های فیزیکی و وضعیت بدنی خود را بسنجید و با بررسی ویژگی‌های تشک‌های مختلف، تشک مناسب بدن خود را انتخاب نمائید.

علاوه بر این، عادات خواب هر یک از ما، مانند خوابیدن به پشت، به پهلو و غلت زدن، تعیین می‌کند که آیا تشک نرم‌تر یا سفت‌تری بخریم.

سفتی تشک به نحوه لایه بندی و مواد استفاده شده بستگی دارد. تشک‌های نرم با فنرهای زیاد در درجه اول برای کودکان کم وزن توصیه می‌شود. این تشک‌ها خواب راحت را از گروه‌های سنی کودکان تا نوجوانان زیر ۶۰ کیلوگرم ارائه می‌دهند.

مسئله اصلی که در انتخاب درجه نرمی و سفتی تشک باید به آن توجه کنید این است که ستون فقرات شما در هنگام خواب در موقعیت صحیح قرار داشته باشد و تشک از بدن شما حمایت کند تا انحنای طبیعی خود را حفظ کند. درواقع تشک سفت برای سلامت ستون فقرات شما مفید است.

آیا تشک طبی برای افراد سنگین مناسب است؟

مدل‌های مختلفی از تشک‌ها وجود دارند. تشک‌های فنری، طبی، فنری طبی و مموری فوم رایج‌ترین مدل تشک‌هایی هستند که هرکسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. ت

شک‌های فنری برای افراد سنگین وزن خیلی نرم هستند؛ بنابراین انتخاب خوبی نیستند. افراد مبتلا به کمردرد یا مشکلات گردن درد نیز باید طبق توصیه پزشک از تشک طبی استفاده کنند.

تشک‌های فنری طبی و تشک‌های مموری فوم نسبت به سایر مدل‌های تشک متراکم‌تر و سفت‌تر در نظر گرفته می‌شوند و برای افراد سنگین وزن مناسب‌تر هستند.

تشک‌هایی با تراکم بالاتر مانند مموری فوم و تشک‌های فنری معمولاً خواب راحت‌تری را فراهم می‌کنند. افراد در هر سنی می‌توانند از این نوع تشک‌ها برای کمردرد کمتر نسبت به مدل‌های دیگر استفاده کنند.

معمولاً تشک‌های طبی فنری و مموری فوم نیز برای جهیزیه مناسب هستند و با انتخاب زیباترین مدل‌های تشک عروس، خوابی آرام و راحت را حس خواهید کرد. در صورت نیاز به خرید تشک طبی، حتماً باید با پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین نوع تشک را به شما معرفی کند.

مشاوره جهت خرید بهترین تشک خواب

 

تشک طبی با تشک طبی فنری چه تفاوت هایی دارد؟

انتخاب یک تشک خاص از بین انواع موجود قطعا نیاز به بررسی کلی دارد. قیمت تشک و نوع آن دوتا از مهم‌ترین نکات خرید تشک است که افراد مختلف در هنگام خرید انتخاب می‌کنند.

سه دسته کلی از انواع تشک موجود در بازار وجود دارد: طبی، فنری و فنر طبی. هر یک از انواع فوق خود را به زیر شاخه‌ها و اشکال مختلف دیگر تقسیم می‌کند.

به عنوان مثال، دو گروه بزرگ از تشک‌های فنری وجود دارد: فنر متصل و فنر منفصل. همچنین نوع طبی که بیشتر به عنوان اسفنج شناخته می‌شود. این تشک‌ها انواع مختلفی دارند و با استفاده از اسفنج‌هایی با تراکم و کیفیت متفاوت ساخته می‌شوند. انواع تشک‌های مسافرتی و بادی و آبی برای موارد و مصارف خاص ساخته شده است.

نکته: اگر در نظر بگیریم که تشک طبی برای کسانی که کمردرد دارند کمی سفت و مناسب است، استفاده از این تشک برای کسانی که از کمردرد رنج نمی‌برند، می‌تواند کمی ناراحت‌کننده باشد. درواقع تولیدکنندگان تشک با توجه به نیاز افراد و تجربیات مختلف، تشک طبی و تشک طبی فنری را طراحی و تولید می‌کنند.

تشک های طبی فنری

 

بهترین برند تشک کدام است؟

علاوه بر تعدادی از برندهای خارجی باکیفیت که این روزها در بازار تشک بسیار گران شده‌اند، شرکت‌های ایرانی نیز هستند که مدت هاست محصولات باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

شاید با این نام‌ها آشنا باشید اما از قیمت‌های به روز و تنوع محصولات آن‌ها بی‌خبر باشید. در ادامه به معرفی انواع برندهای برتر تولیدکننده تشک خواهیم پرداخت.

تشک رویال

شرکت رویال با نامی مشابه شرکت رویا در سال ۱۳۷۲ شروع به کار کرد. به نظر می‌رسد نمونه‌های جعلی از محصولات برند رویال وجود دارد. به همین دلیل این شرکت به هر محصول یک شماره سریال منحصر به فرد اختصاص داده تا خریدار بتواند از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کند.

علاوه بر این، تشک رویال اصلی مجهز به هولوگرام است. این شرکت تشک‌های خود را با نام‌های مختلفی از جمله آسافرم، کامفورتر، کاسپین و رمانتیک دسته بندی می‌کند.

تشک نرم آسا

شرکت فنی و مهندسی نرم آسا با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه واردات، فروش، نصب و راه اندازی ماشین آلات دوخت و ساخت محصولات خواب، از سال ۱۳۸۸ تولید انواع تشک‌های خواب را آغاز کرده است.

این شرکت معتقد است که محصولات خواب آن بر اساس استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند و می‌توانند با نمونه‌های وارداتی رقابت کنند. محصولات این شرکت با استفاده از مواد بهداشتی و قابل بازیافت و مطابق با سلیقه ایرانیان تا حد امکان تولید می‌شود.

تشک ژینورا

برند ژینورا یکی از برندهای معتبر ایرانی است که با هدف تولید محصولات خواب و منسوجات خانگی شروع به کار کرده و مدعی است از کادری مجرب و حرفه‌ای بهره می‌برد.

به گفته تولیدکنندگان این برند برای تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه و تجهیزات تمام اتوماتیک ایرانی و خارجی استفاده می‌کنند. این شرکت رضایت مشتری را موتور محرکه پیشرفت می‌داند و آن را در راس کار خود قرار داده است.

مشاوره برای خرید بهترین و ارزان ترین تشک خواب مخصوص افراد سنگین وزن

 

نکات مهم در خرید تشک تشک رویال اصل

مراقبت از تشک و تمیز نگه داشتن آن از مهمترین موارد در راهنمای خرید تشک رویال است. کثیفی، باکتری‌ها و آلاینده‌هایی که به پارچه تشک‌ها نفوذ می‌کنند، می‌توانند باعث ایجاد مشکلات پوستی در افراد شوند. حتما به تمیزی تشک دقت کنید.

استفاده ملافه مناسب و سازگار با پوست یکی از اقدامات ضروری است؛ بنابراین پس از خرید تشک رویال اصلی، حتماً بلافاصله روتختی مناسب تهیه کنید.

در هنگام خرید تشک رویال حتماً به ضد آب و ضد باکتری بودن تشک توجه کنید. این دو مورد، تشک شما را تمیزتر نگه می‌دارد و دوام بیشتری به آن می‌دهد. توجه داشته باشید که تشک طبی رویال یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات در بازار ایران است.

قیمت آن نسبت به برندهای دیگر بسیار مناسب است و می‌توانید بهترین محصول را با بهترین قیمت خریداری کنید.

تشک رویال را از نمایندگی مجاز رویال خریداری نمائید و حتما گارانتی محصول خود را دریافت کنید. نمایندگی‌های رویال در سراسر ایران همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز و ارائه اجناس با کیفیت با گارانتی معتبر می‌باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

تشک طبی رویال اصل

 

سخن پایانی

انتخاب تشک می‌تواند فرآیندی پیچیده و گیج‌کننده باشد. بودجه و ترجیحات شخصی افراد بر انتخاب آن‌ها تأثیر می‌گذارد؛ اما دو عامل مهم نوع بدن و وضعیت خواب ترجیحی است. شما می‌توانید با انتخاب تشکی که بهترین پشتیبانی را در موقعیت خواب مورد علاقه شما ارائه می‌دهد، خواب خوبی را تجربه کنید.

به خاطر داشته باشید که مهم نیست که چه نوع تشکی را خریداری می‌کنید، هدف اصلی باید راحتی و تراز بودن ستون فقرات باشد. وزن فردی که از تشک استفاده می‌کند در انتخاب تشک تأثیر می‌گذارد و در انتخاب تشک باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چه وزن بیشتر باشد تشک باید استحکام بیشتری داشته باشد.

 

برگرفته از سایت تشک رویال  https://toshakrooyal.ir/

 

 

 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *