نرده استیل در سنندج

شماره نرده استیل در سنندج

معرفی نرده استیل در سنندج

بهترین نرده استیل در سنندج را از کجا تهیه کنیم؟ اگر شما هم با این سؤال مواجه شده‌اید، جای مناسبی را برای پیدا کردن پاسخ آن پیدا کرده‌اید. یکی از جدیدترین انواع نرده‌هایی که امروزه در صنعت ساختمان سازی به کار گرفته می‌شود، نرده استیل است.

نرده استیل در سنندج به دلیل ایجاد جذابیت، مقاومت بالا و همچنین راحتی در نصب و استفاده، در بیشتر ساختمان‌های نو ساز یا آن‌هایی که به نرده‌های جدیدی احتیاج دارند، دیده می‌شود.

در ادامه این مقاله قصد داریم انواع نرده‌های استیل، کاربرد و مزایای آن‌ها را بررسی کنیم. همچنین درباره خرید  و قیمت نرده استیل در سنندج اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین نرده استیل در سنندج

 

کاربرد نرده‌های استیل

نرده‌های استیل بیشتر در نقش محافظ به کار می‌روند. به همین دلیل در نقاطی از ساختمان که خطر آفرین است، از این حفاظ‌ها استفاده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین کاربرد نرده استیل در سنندج، راه‌پله‌ها هستند. این در حالی است که در مکان‌های دیگر ساختمان‌ها از این المان نیز استفاده می‌کنند.

اگر به ساختمان‌های جدید کمی بیشتر دقت کنید، در بالکن، راه‌پله مجتمع‌های تجاری، نرده استخر و حفاظ پنجره‌ها متوجه کاربرد متنوع این نرده‌ها می‌شوید. ویژگی‌هایی که در طراحی و تولید نرده استیل در سنندج در نظر گرفته می‌شود باعث شده که حتی به عنوان حفاظ در تخت کودکان از این نوع نرده‌ها استفاده شود.

کاربرد نرده‌های استیل

نرده استیل در سنندج

 

 

چرا از نرده استیل بسیار استفاده می‌شود؟

همان طور که در بخش قبلی به آن اشاره شد، این نرده‌ها در نقش حفاظ هستند. از آن برای ایجاد امنیت و جلوگیری از اتفاقاتی مانند پرت شدن افراد روی پله یا تراس و … استفاده می‌شود. به همین دلیل باید از جنس ماده‌ای مقاوم با استحکام بالایی ساخته شود.

استیل همان ماده‌ای است که می‌تواند سازندگان را به هدف کارایی این نرده‌ها برساند. افزون بر آن موضوع،  ظرافت نیز همیشه در ساختمان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. با استفاده از نرده استیل در سنندج و نصب آن می‌توانید طراحی شیک و جذابی را در ساختمان‌های خود ایجاد کنید. در ادامه همین بخش برخی از مزایای نرده استیل در سنندج و استفاده از آن بیان شده است.

شماره نرده استیل در سنندج

 

مزایایی استفاده از نرده استیل

یکی از ویژگی‌های مثبت این نوع نرده‌ها، توانایی شکل پذیری و در عین حال سبک وزن بودن است. در برخی از ساختمان‌ها برای طراحی نرده‌های راه پله یا دیگر نقاط ساختمان ممکن است نیاز به ایجاد شکل‌هایی با انحنای متفاوتی باشد. از همین رو استیل به خاطر انعطاف پذیری بالایی که دارد، این امکان را برای طراحان داخلی به آسانی فراهم کرده است.

در کنار زیبایی نباید از استحکام و طول عمر بالای نرده استیل در سنندج غافل شد. مکان‌هایی که از این وسیله در آن استفاده می‌شود، بیشتر در برابر ضربه، کدر شدن، نور، باران، آلودگی و … قرار دارد. اما از آن جایی که سطح استیل بسیار صیقلی است، تمیز کردن آن به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

علاوه بر آن در برابر زنگ زدن و خوردگی عوامل مختلفی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. همین باعث شده است که با یک بار نصب نرده استیل در سنندج برای ساختمان‌های خود، تا چندین سال از کیفیت و کارایی آن بهره ببرید. البته که مانند هر وسیله دیگری مراقبت و تمیز نگه داشتن آن می‌تواند کارایی آن را بسیار طولانی‌تر سازد.

معایب استفاده از نرده استیل

در کنار مزایایی که این نرده‌ها دارند، طبیعی است که برخی ویژگی‌های منفی نیز داشته باشند. به‌عنوان‌مثال اگر نرده‌ها توسط افراد متخصص، به صورت دقیق نصب نشوند امکان دارد پایه‌ها شکسته شوند و پله از بین برود. البته نمی‌توان یک ویژگی منفی را به طور کلی برای همه نوع نرده‌های استیل بیان کرد. معایب آن بر اساس نوع و جنس مواد سازنده برای هر کدام متفاوت است.

نرده استیل در سنندج

نرده استیل در سنندج

 

 

انواع نرده استیل

عوامل مختلفی بر طبقه بندی نرده‌های استیل تأثیر می‌گذارند. مواد سازنده، مکان استفاده و ظاهر، ازجمله این موارد هستند. بر اساس جنس موادی که در ساخت نرده‌ها استفاده می‌شود، مکان‌هایی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید نیز تغییر می‌کند.

کربن، آلیاژ، نیکل و کروم از مواد اصلی هستند که در ساخت نرده‌های استیل استفاده می‌شوند. درصدهای مختلف از این مواد منجر به تنوع در انواع نرده استیل در سنندج شده است. در کنار آن، ویژگی‌های منحصر به فردی که در هر نوع تقویت یا ضعیف شده است نیز ناشی از این تغییرات درصدی است.

انواع نرده استیل در سنندج

 

نرده استیل از جنس کربن

درصدی از کربن که در تولید این نوع نرده استیل وجود دارد، استحکام خوبی را ایجاد کرده است. اما بر اساس نظر مشتریان، استفاده از پوشش محافظی پودری، مراقبت زیاد و نیاز به تعمیرات در برابر آلودگی‌ها، محبوبیت این نوع نرده استیل را کاهش داده است.

با این حال به دلیل قیمت پایینی که در بازار دارد، افرادی که نمی‌توانند هزینه زیادی پرداخت کنند از این نوع نرده استفاده می‌کنند.

شماره نرده استیل در سنندج

 

نرده استیل ۳۰۴

یکی از بهترین نرده‌هایی که در برابر زنگ زدن مقاومت کاملی دارد، استیل ۳۰۴ است. به همین دلیل بیشتر در مکان‌هایی مانند استخر، تراس، پنجره و راه پله‌های بیرون از ساختمان استفاده می‌شود. زیرا در برابر هر نوع عوامل بیرونی مقاوم است.

متأسفانه قیمت این نوع نرده از همه بیشتر است. اما به دلیل کارایی طولانی مدتی که دارد، ارزش این هزینه را خواهد داشت.

نرده استیل ۳۱۶

ویژگی این نوع نرده‌ها همانند نرده استیل ۳۰۴ است. به همین دلیل در مکان‌های مشابهی می‌توانند استفاده شوند. با این تفاوت که درصد ترکیبات داخلی آن با یکدیگر فرق می‌کند. اما توجه کنید که به اندازه استیل ۳۰۴ ضد زنگ نیست.

شماره نرده استیل در سنندج

 

نرده استیل ۲۰۱

مقاومت این نوع نرده به نسبت انواع دیگر پایین‌تر است؛ بنابراین توصیه می‌شود که از آن در فضاهای باز استفاده نشوند. زیرا کاهش کیفیت محسوسی را از خود نشان می‌دهند. همچنین در برابر عوامل خارجی نیز نیاز به مراقبت دارند.

همان طور که از ویژگی آن‌ها مشخص است، قیمت این نوع نرده‌ها کمتر است. درنتیجه اگر می‌خواهید در فضاهای بسته مانند داخل ساختمان‌ها از نرده استفاده کنید، می‌توانید خرید این نوع نرده استیل را در نظر بگیرید.

شکل‌های مختلف نرده استیل

همان طور که در قبل به آن اشاره شد، به دلیل منعطف بودن استیل، شکل‌های مختلفی از آن طراحی می‌شود. این موضوع بیشتر بر حوزه طراحی و زیبایی که انتظار می‌رود، تأثیر می‌گذارد. نرده پایه دو سر گلابی، هلالی، کابلی، ۴ خط و ۳ خط استیل از انواع مختلف و رایج نرده استیل در سنندج است.

اگر به دنبال نرده‌های ساده و در عین حال زیبا هستید می‌توانید از ۳ یا ۴ خط استیل استفاده کنید. در مقابل اگر انتظار اشکال مختلف یا طراحی خاصی را در نظر دارید، بهتر است از نرده استیل هلالی یا دو سر گلابی استفاده کنید.

بر اساس مکانی که می‌خواهید برای آن نرده استیل تهیه کنید، می‌توانید نوع شکل ظاهری نرده، رنگ و همچنین جنس مواد سازنده آن را تعیین کنید. در این صورت بهترین عملکرد را از یک نرده استیل خواهید دید.

شماره نرده استیل در سنندج

 

بازه قیمت نرده استیل

ویژگی‌های زیادی که در ساخت یک نرده استیل به کار رفته است، روی قیمت تأثیر می‌گذارد. عمده‌ترین عامل، جنس استیل و همچنین نوع یراق نرده استیل است. هر چه کیفیت و مقاومت این مواد اولیه بالاتر باشد، به طبع قیمت نیز بالاتر می‌رود.

در کنار این موارد، طول نرده، ارتفاع، نحوه نصب با توجه به نوع نرده انتخابی و همچنین سطح دشواری در نصب آن در مکان مورد نظر روی قیمت نرده استیل در سنندج تأثیر بسزایی دارد.

نوع نرده استیل بازه قیمت
نرده استیل ۳ خط ۱۵۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
نرده استیل ۴ خط ۲۸۰۰۰۰ الی ۹۰۰۰۰۰ تومان
نرده استیل نوع ۳۰۴ ۱۴۰۰۰۰ الی ۶۵۰۰۰۰ تومان
نرده استیل نوع ۲۰۱ ۱۱۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومان
نرده استیل نوع ۳۱۶ ۱۵۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰ تومان

لیست قیمت‌های بیان شده در این جدول بر اساس آخرین قیمت‌ها در سال ۱۴۰۱ است. به منظور اطلاع از قیمت‌های دقیق‌تر، می‌توانید با ما در تماس باشید.

نصب نرده استیل در سنندج

 

سؤالات متداول

  1. دلیل استفاده از نرده‌های استیل چیست؟

انعطاف ‌پذیری، سبک وزن بودن، زیبایی و جذابیت این ماده در نرده‌ها

  1. چه نوع نرده استیلی به عنوان مقاوم‌ترین نوع شناخته می‌شود؟

نرده‌ای که از استیل ۳۱۶ در ساخت آن استفاده شده است.

  1. نرده استیل جنس ۲۰۱ بیشتر برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

به دلیل مقاومت پایین، برای فضاهای بسته بیشتر استفاده می‌شود.

شماره نرده استیل در سنندج

 

 سخن پایانی

نرده‌های استیل به دلیل مقاومت بالا، زیبایی، بازه متفاوت قیمت و مهم‌تر از همه کاربرد متنوعی که دارند، بیشتر از هر نوع نرده‌ای توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید برای هر مکانی از میان طرح‌های مختلف آن، نوع دلخواه نرده استیل در سنندج را انتخاب و خریداری کنید.

شارینو :

طراحی سایت در سنندج

امداد خودرو در سنندج

دکوراسیون داخلی سنندج

روانشانس سنندج

رستوران در سنندج

سینما بهمن سنندج

 

تعمیر تلویزیون در سنندج
تعمیر یخچال در سنندج
تعمیر پکیج در سنندج

 

شماره نرده استیل در سنندج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *