10 نوع شیلنگ- شیلنگ کشاورزی

معرفی انواع شیلنگ‌

کاربرد شیلنگ تنها به موارد روزمره‌ای که شما متوجه آن هستید، ختم نمی‌شود. در بسیاری از صنایع که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، از شلنگ استفاده می‌کنند.

شماره تماس جهت سفارش شیلنگ- انواع شلنک

به همین دلیل انواع مختلفی از آن در اندازه، جنس و رنگ‌های متنوعی تولید و در بازار عرضه شده است. در ادامه این مقاله به معرفی محصولات یکی از بهترین مراکز تولیدی شلنگ، یعنی تهران شیلنگ پرداخته‌ایم.

شلنگ گازی

یکی از پرکاربردترین شلنگ‌های تولیدی‌، شیلنگ گازی است. این محصول در اکثر وسایل گرمایشی و گازی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. فشار، سرما و گرما و خطرات روند انتقالی گاز باعث شده است که از پی وی سی، منجید یا لاستیک در ساخت آن‌ها استفاده شود.

کیفیت مواد ساخته شده و مسائل ایمنی دو عامل مهمی هستند که مرکز تولیدی شیلنگ باید بسیار به آن توجه کنند. در غیر این صورت صدمات جبران ناپذیری به وجود می‌آیند.

6-مشخصات-شیلنگ-گازی

 

شیلنگ باد سیم دار

اگر می‌خواهید مایعی را درون دستگاه‌های مختلف جابه‌جا کنید؛ شیلنگ باد سیم دار بهترین گزینه است. ساختار این نوع شلنگ‌ها به گونه‌ای است که در برابر فشار زیاد مقاوم هستند. به همین منظور، عموماً از لاستیک فشرده و انعطاف‌پذیر ساخته می‌شوند.

با توجه به نیاز و کاربردهای گوناگون آن، انواع مختلفی از این شلنگ‌ها تولید و به بازار عرضه شده است. یکی از برترین ویژگی‌های شلنگ تولیدی باد سیم‌ دار نحوه تولید آن‌ها است. به‌طوری‌که در هر شرایطی همانند: یک محیط خلأ هم می‌توانید کار انتقال خود را انجام دهید.

1 شیلنگ باد سیم دار-قیمت شیلنگ کشاورزی

 

شیلنگ باد نخ دار

تنوع در اندازه، جنس و رنگ شیلنگ باد نخ دار موجب شده است که این محصول عملکردهای متفاوتی داشته باشد. البته کارکرد پایه‌ای این شلنگ، در انتقال مواد گازی مانند هوا، باد، گازوئیل و حتی مواد شیمیایی قرار گرفته است. از آنجایی که فشار گاز و مواد شیمیایی، خطراتی را در انتقال ایجاد می‌کنند؛ آن‌ها را از لایه‌ها نخ مقاوم می‌سازند.

موارد صنعتی، صنایع بهداشتی و درمانی، گاز خانگی، انتقال روغن، بنزین و فاضلاب، گازهای درون اسپری، حشره‌کش و بسیاری موارد دیگر از جمله کاربردهای این نوع شلنگ در همه زمینه‌ها است.

پی وی سی، پلی اتیلن، پلی آمید، نایلون و پلاستیک از مواد رایجی هستند که در تولید شلنگ‌های باد نخ دار استفاده می‌شوند.

شیلنگ تراز

اگر نیاز دارید که تشخیص دهید دو مکان از یک مسیر هم‌تراز باشند، شیلنگ تراز این کار را به راحتی برای شما انجام می‌دهند. با قرار گیری آب درون شلنگ، تراز بودن یا نبودن آن‌ها مشاهده می‌شود. به همین دلیل است که جنس آن‌ را از پلاستیک‌های شفافی می‌سازند که شما این تراز بودن را به صورت واضح ببینید.

دردسترس‌بودن، استفاده آسان و از همه مهم‌تر قیمت مناسب آن باعث شده که یکی از پرکاربردترین نوع‌ لنگ‌ها باشد. بیشترین استفاده شلنگ تراز در حوزه ساختمان‌سازی است. به‌طوری‌که ارزیابی پستی و بلندی در قسمت‌های مختلف کار توسط این محصول انجام می‌شود.

شماره تماس جهت سفارش شیلنگ- انواع شلنک

 

شیلنگ حصیری

شیلنگ حصیری در اتصالات آبگرم کن و پکیج‌ها بیشتر استفاده می‌شود. به همین دلیل جنس آن باید از پلاستیک محکم، استیل یا آلومینیوم باشد تا مقاومت لازم در برابر گرما و حرارت را داشته باشد. تولیدی‌های معتبر شلنگ برای ساخت این محصولات، انعطاف‌پذیری و مقاومت را نسبت به هر چیز دیگری ارجحیت می‌دهند.

شیلنگ خرطومی

گستره کاربردی شیلنگ خرطومی از صنعت شروع شده و تا حوزه‌های کشاورزی نیز ادامه دارد. این نوع شلنگ در رنگ‌ها و انواع مختلفی در بازار پیدا می‌شوند. جنس آن‌ها نیز مانند همه شلنگ‌های کاربردی از پی وی سی مقاوم و انعطاف‌پذیر است.

اگر به شکل این شلنگ نگاه کنید، متوجه وجود دندانه یا عاج‌هایی روی سطح بیرونی آن می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که در برابر فشارهای ناشی از انتقال مواد مقاومت لازم را داشته باشد. در حالی که سطح داخلی آن برای انتقال راحت مایعات به صورت صاف طراحی می‌شود.

1-شیلنگ-خرطومی- خرید شیلنگ کشاورزی

 

شیلنگ صنایع پزشکی

همان طور که می‌دانید، صنایع پزشکی به دلیل استفاده از مواد شیمیایی برای تولید انواع دارو و تجهیزات پزشکی بسیار حساس هستند. درنتیجه شیلنگ‌ صنایع پزشکی که استفاده می‌شود باید یک سری ویژگی‌های منحصر به فرد داشته باشید.

مقاومت در برابر فشار، حساسیت جنس مواد و دمای بالا مواردی هستند که در تولیدات شلنگ پزشکی با دقت زیادی انجام می‌شود. به‌طوری‌که دیگر تأثیرات مضری روی اصل کار؛ یعنی خواص خود مواد پزشکی نخواهد گذاشت.

شیلنگ فنردار

شلنگ فنردار یکی از انواع شلنگ‌های تولیدی است که موارد استفاده فراوانی دارد. این در حالی است که هر کدام از انواع شیلنگ‌ فنردار مختص به کاربردی است که بر اساس آن تولید می‌شود. یک نفر انعطاف‌پذیر، در عین حال محکم که اغلب از فولاد است، این شلنگ‌ها را تشکیل می‌دهند.

شلنگ‌های فنردار در صنایعی همچون: مواد غذایی، انتقال بنزین، گازوئیل و اسید استفاده می‌شود. بنا بر کاربردی که هر نوع شلنگ فنردار دارد، از مواد مخصوص و مقاوم به آن در تولیدات استفاده می‌کنند.

شیلنگ کشاورزی

برای آبیاری زمین‌های کشاورزی، حیاط منازل، باغ‌ها و پارک‌ها از شیلنگ کشاورزی استفاده می‌شود. این شلنگ‌ها در طول‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. علاوه بر آن انواع مختلفی مانند ۲ لایه، ۳ لایه و … وجود دارند که کاربردهای متفاوتی را از آن‌ها نشان می‌دهند.

11-انواع-شیلنگ-کشاورزی-ژله_ای

 

جنس اکثر این محصولات از پی وی سی، کریستال، لاستیک فشرده و انعطاف‌پذیر است. در هنگام انتخاب باید قطر و وزن شلنگ‌ها را با توجه به مسافت منبع و محل آبیاری برای جا به ‌جایی آن‌ها و همچنین فشار آب در نظر داشته باشید. در این صورت بهره‌وری حداکثری در خرید شلنگ‌های تولیدی حاصل می‌شود.

بهترین شلنگ‌های تولیدی در تهران شیلنگ

یکی از ویژگی‌هایی که در میان شلنگ‌های تولیدی موجود در بازار، مشتریان را به خود جذب می‌کند، کیفیت بالا در کنار قیمتی مقرون به صرفه است. همین موضوعی که تهران شیلنگ در محصولات خود اعمال کرده است.

این مجموعه با چندین سال سابقه در حوزه تولید انواع شلنگ و سایر تجهیزات مربوط به آن توانسته است نه تنها نیاز مشتریان را به طور کامل رفع کند؛ بلکه رضایت آن‌ها را به خود جلب کند.

جمع‌بندی

شلنگ‌های مختلفی با توجه به کاربردهای مخصوصی در بازار عرضه می‌شود. موضوع مهم در تهیه و خرید شیلنگ آن است که مراکز تولیدی بر اساس همین کاربردها، از مواد اولیه ویژه‌ای استفاده کرده باشند. درنتیجه می‌توانند بهترین استفاده و عملکرد را از خود نشان ‌دهند.

شماره تماس جهت سفارش شیلنگ- انواع شلنک

برگرفته از سایت تهران شیلنگ https://tehranhosepvc.com/blog/

 

 

 

طراحی و سئوی سایت فروشگاهی و شرکتی توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *