شماره آموزشگاه موسیقی در یزد

آموزشگاه موسیقی در یزد

آموزشگاه موسیقی در یزد از پرطرفدار‌ترین مراکز آموزشی در بین جوانان است که در زمینه آموزش هنر روح‌نواز موسیقی به علاقمندان کمک می‌کند و نقش بسیار مهمی‌ در موفقیت آن‌ها دارد. اگر تمایل دارید به طور حرفه‌ای یکی از ساز‌های موسیقی را بنوازید و در عرصه موسیقی گام بردارید، بهترین گزینه ثبت‌نام در کلاس موسیقی در یزد است.

آموزشگاه موسیقی در یزد با برگزاری دوره‌های موسیقی در یزد به شما کمک می‌کند تا در حوزه موسیقی و نواختن انواع ساز‌های ایرانی و غیرایرانی پیشرفت کنید و از این مسیر لذت ببرید. اگر بهترین آموزشگاه‌های موسیقی در یزد را نمی‌شناسید و در زمینه کلاس موسیقی اطلاعات کافی ندارید، تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

آموزشگاه موسیقی در یزد

لیست اموزشگاه های موسیقی در یزد

۰۳۵۳۸۲۴۰۹۵۹ اوج

۰۳۵۳۷۲۵۱۵۸۴ اوای مهر

۰۳۵۳۶۲۲۵۰۵۹ صبا

۰۳۵۳۸۲۴۰۹۵۹ راز

۰۳۵۳۸۳۰۰۲۰۰ کوک

۰۳۵۳۵۲۵۱۶۴۸ باربد

۰۳۵۳۷۲۸۳۵۳۱ شهرزاد

۰۹۱۶۲۱۴۲۵۹۵ سعادتمند

 

آموزش انواع ساز موسیقی در یزد

یکی از مهم‌ترین سؤالات افراد به هنگام ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشگاه موسیقی در یزد این است که در این مراکز چه نوع خدماتی به علاقمندان ارائه می‌شود و افراد می‌توانند چه ساز‌هایی را در این آموزشگاه‌ها آموزش ببینند؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم خدمات آموزشگاه‌های موسیقی در یزد بسیار متنوع است و حوزه آواز و تمامی‌ ساز‌های ایرانی و غیرایرانی را پوشش می‌دهد.

تنوع بالای آموزش در آموزشگاه موسیقی در یزد سبب می‌شود افراد بتوانند در زمینه انتخاب ساز موردعلاقه خود آزادتر بوده و مناسب‌ترین نوع ساز را برای خود انتخاب کنند و نواختن آن را به‌خوبی یاد بگیرند. در ادامه با دوره‌های آموزش موسیقی که توسط آموزشگاه موسیقی در یزد برگزار می‌شوند آشنا خواهید شد.

آموزش انواع ساز موسیقی در یزد

 

شماره آموزشگاه موسیقی در یزد

 

آموزش گیتار در یزد

گیتار یکی از محبوب‌ترین ساز‌های موسیقی است که امروزه جوانان به یادگیری و نواختن آهنگ‌های مختلف با این ساز بسیار علاقمند هستند. آموزشگاه موسیقی در یزد باتوجه‌به محبوبیت این ساز، آموزش گیتار در لیست خدمات خود قرار داده است و شما می‌توانید با مراجعه به مجتمع موسیقی در یزد در کلاس‌های آموزش گیتار شرکت نمایید.

گیتار یکی از ساز‌های باره‌دار یا میله‌دار است که به طور معمول از ۶ سیم برخوردار است و با استفاده از دو دست فرد نواخته می‌شود. گیتار انواع مختلفی دارد که در دسته‌های همچون گیتار آگوستیک، گیتار کلاسیک، گیتار فلت تاپ، گیتار آرچ تاپ و غیره تقسیم‌بندی می‌شود.

در کلاس گیتار در یزد مربی شما در ابتدا کمک می‌کند تا سبک گیتار خود را انتخاب کنید و سپس موضوعات ابتدایی همچون چگونگی نشستن و نحوه به دست‌گرفتن صحیح گیتار را به شما آموزش می‌دهد. سپس در مراحل بعدی شما را با موضوعات تخصصی نواختن گیتار، آکورد، نت‌ها و غیره آشنا می‌کند.

استاد آموزشگاه موسیقی در یزد به شما کمک می‌کند در مدت زمان ۳ الی ۶ ماه به درجه خوبی در نوازندگی گیتار برسید و بتوانید آهنگ‌های بیشتری با تکنیک‌های سخت بنوازید؛ اما لازم است بدانید پروسه یادگیری گیتار پایانی ندارد و لازم است همواره در این مسیر با علاقه و اشتیاق پیش بروید.

اما رسیدن به سطح قابل‌قبولی که سبب می‌شود از هنر موسیقی خود لذت ببرید بعد از ۶ ماه تمرین به دست می‌آید. شما بعد این مدت نیز باید روزانه تمرین داشته باشید و روزی حداقل یک ساعت به تمرین و نواختن با گیتار بپردازید.

آموزش گیتار در یزد

 

آموزش پیانو در یزد

پیانو یکی دیگر از ساز‌های معروف و محبوب این روز‌های دنیای موسیقی است که آوای دلنواز و آرام‌بخش آن هرکسی را مشتاق یادگیری این ساز جذاب می‌کند. در مؤسسه موسیقی در یزد دوره‌های بسیار خوب و کاملی به‌منظور آموزش اصول پیانو و شیوه‌های جدید یادگیری پیانو برگزار می‌شود که همواره موردتوجه علاقمندان به موسیقی قرار دارد.

کلاس پیانو در آموزشگاه موسیقی در یزد شامل آموزش اصول اولیه و مقدماتی پیانو، آشنایی با قطعات پیانو، استفاده از قطعات مختلف پاپ، کلاسیک، ایرانی و غیره به‌منظور افزایش جذابیت کلاس‌ها، آموزش نکات و اصول حرفه‌ای نواختن پیانو و موارد دیگر است.

سؤال رایج بسیاری از افرادی که می‌خواهند به‌منظور یادگیری پیانو در آموزشگاه موسیقی در یزد ثبت‌نام کنند این است که چقدر طول می‌کشد که نواختن پیانو را یاد بگیرند؟ به‌طورکلی ۵۲ نت به‌منظور یادگیری نواختن پیانو لازم است که هنرجو با تمرین و پشتکار در یادگیری می‌تواند به طور معمول در عرض ۶ ماه به تسلط کامل روی نت‌ها و نت‌خوانی پیانو برسد.

اما لازم به ذکر است در صورت کم‌کاری در یادگیری این مدت زمان می‌تواند تا ۲ سال یا حتی بیشتر افزایش یابد. سؤال دیگری که برای هنرجویان مطرح است این است که چون سن من بالا است ممکن است یادگیری پیانو برایم سخت باشد؟

خبر خوشحال‌کننده در این باره این است که اتفاقاً افرادی که در سنین بالاتر اقدام به شرکت در کلاس‌های پیانو آموزشگاه موسیقی در یزد می‌کنند نسبت به افراد کم سن راحت‌تر می‌توانند نواختن پیانو را یاد بگیرند؛ زیرا مغز شما بسیار بالغ‌تر است و درک برخی مفاهیم برای شما آسان‌تر خواهد بود.

علاوه بر این نواختن پیانو نسبت به سایر آلات موسیقی همچون ویولن و گیتار بسیار آسان‌تر است و شما با استفاده از کلاویه‌های بسیار آسان پیانو می‌توانید در همان جلسات اول کمی‌ بنوازید و لذت ببرید.

آموزش پیانو در یزد

 

 

آموزش تار در یزد

آموزش تار در یزد از جمله دوره‌هایی است که به کسانی که شیفته موسیقی اصیل ایرانی هستند به‌شدت توصیه می‌شود. تار به‌عنوان یکی از ساز‌های موسیقی ایرانی که ریشه در تاریخ و فرهنگ کهن ایران‌زمین دارد شناخته می‌شود.

تار را می‌توان از لحاظ گستردگی صدا به‌عنوان کامل‌ترین ساز موسیقی ایران معرفی کرد؛ ازاین‌رو گاهی اوقات با ساز موسیقی غربی یعنی پیانو مقایسه می‌شود. بداهه‌نوازی‌های زیبا و بی‌نظیر، کرشمه‌های تأثیرگذار و صدای فوق‌العاده و پرغم تار از خصوصیات منحصربه‌فرد این ساز ایرانی به شمار می‌آید.

شما با شرکت در کلاس‌های آموزش تار آموزشگاه موسیقی در یزد پس از مدتی باتوجه‌به سعی و تلاش خودتان قادر هستید تا تمامی‌ دستگاه‌ها و گوشه‌های موسیقی ایرانی را بنوازید. در این مسیر لازم است با انگیزه و علاقه پیش بروید و تحت آموزش استادان مجرب و باتجربه‌ قرار بگیرید.

یادگیری تار سبب رشد مهارت شنیداری و نواختن دامنه وسیعی از نت‌ها می‌شود و شما با نواختن این ساز می‌توانید حضور در گروه‌های نوازندگی ایرانی را نیز تجربه کنید و در طول ۳ الی ۴ سال به یک نوازنده خوب و حرفه‌ای تبدیل شوید.

آموزش تار در یزد

 

 

آموزش سنتور در یزد

ساز سنتور از دیگر ساز‌های ایرانی است که با دو زخمه چوبی نواخته می‌شود و برخورد زخمه‌ها روی تعداد سیم‌های زیاد آموزش این ساز را متفاوت از دیگر ساز‌های موسیقی ایرانی کرده است. سنتور از انواع ساز‌های زهی – ضربه‌ای است که شکلی منظم و کاملاً هندسی دارد.

در کلاس سنتور در یزد که توسط آموزشگاه موسیقی در یزد برگزار می‌شود در ابتدا هنرجویان با ساختار فیزیکی ساز و چیدمان سیم‌ها روی بدنه ساز آشنا می‌شوند. در قدم بعدی نحوه نشستن صحیح در هنگام نواختن سنتور را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

آموزش نت‌خوانی و نواختن نت‌ها، اجرای قطعات موسیقی و غیره از گام‌های بعدی آموزش سنتور در آموزشگاه موسیقی در یزد است.

آموزش ویولن در یزد

یادگیری ویولن از شیرین‌ترین آموزش‌های موسیقی است که دوره‌های آموزش آن توسط آموزشگاه موسیقی در یزد ارائه می‌شود. ویولن ساز زهی و آرشه‌ای است که اصالت آن به ایتالیا برمی‌گردد. این ساز از تأثیرگذارترین ساز‌های تاریخ موسیقی محسوب می‌شود و قطعات بی‌شماری برای این ساز چه در اجرای سولو و چه اجرا‌های گروهی و ارکستر اختصاص داده می‌شود.

برای نواختن ویولن معمولاً نوازنده ساز را روی شانه چپ قرار می‌دهد و با استفاده از آرشه‌ای که در دست راست او قرار دارد به نواختن می‌پردازد. این ساز در فرهنگ‌های گوناگون حضور مؤثر دارد و به همین علت به ساز جهانی تبدیل شده است.

بهترین سن برای یادگیری ویولن در آموزشگاه موسیقی در یزد رده سنی بالای ۳۰ سال است؛ زیرا افراد برای تحلیل علت‌ها و آموزه‌ها به بلوغ فکری کامل رسیده‌اند.

شماره آموزشگاه موسیقی در یزد

 

کلاس آواز در یزد

کلاس آواز از دیگر خدمات آموزشگاه موسیقی در یزد است که بسیار موردتوجه هنرجویان قرار دارد و در سبک‌های مختلف برگزار می‌شود. این سبک‌ها عبارت‌اند از سبک پاپ، سبک ایرانی، سبک کلاسیک و سبک‌های تلفیقی.

آواز به معنای ساده ادای کلمات به شکل آهنگین است و به معنای دقیق‌تر به ادای نت‌های موسیقی در قالب کلمات اشاره دارد. حال این نت‌ها که توسط فرد خواننده در قالب کلمات ادا می‌شوند باید در ابتدا درک شده و سپس توسط حنجره فرد تولید شوند.

کلاس آواز در آموزشگاه‌های موسیقی یزد کلاسی است که به شکل صحیح و اصولی از همان ابتدا روی صداسازی و سلفژ تأکید دارد. در این کلاس‌ها یک‌سری آهنگ‌های ساده و طریقه اجرای آن‌ها به هنرجویان آموزش داده می‌شود. در واقع صداسازی شامل بخش‌های مهمی‌ است که با آموزش‌هایی همچون نفس گیری درست و طریقه ادای صحیح کلمات شروع می‌شود.

در ادامه کلاس آواز آموزشگاه موسیقی در یزد با روش‌هایی به تربیت تار‌های صوتی فرد می‌پردازند. در قدم‌های بعدی هنرجو سبک خوانندگی خود را انتخاب کرده و طبق آن به فعالیت می‌پردازد.

کلاس آواز در یزد

 

 

 

کلاس سلفژ در یزد

از دیگر دوره‌های آموزشی آموزشگاه موسیقی یزد می‌توان به کلاس سلفژ اشاره کرد. سلفژ در آواز کاربرد دارد و تکنیکی است که خواننده طبق آن نت موسیقایی نام هر نت را می‌خواند. در واقع سلفژ، خواندن به ترتیب، مداوم و منظم نت‌ها است که هرکدام از آن‌ها دارای زمان خاص خود هستند و لازم است نت‌ها در زمان و مکان خاص خود خوانده شوند.

در کلاس‌های سلفژ آموزشگاه موسیقی در یزد به شما آموزش داده می‌شود چگونه به تولید نت‌ها از طریق حنجره و از نظر زمانی و صدایی بپردازید. یادگیری سلفژ به یادگیری بهتر علم موسیقی کمک می‌کند و شما می‌توانید با درک صدا‌های موسیقی به آهنگسازی، نت‌نویسی و غیره بپردازید. به‌طورکلی شرکت در کلاس‌های سلفژ آموزشگاه موسیقی در یزد برای تمامی‌ نوازندگان مهم و ضروری است.

کلاس موسیقی کودکان در یزد

امروزه روان‌شناسان و مشاوران کودک یادگیری موسیقی را برای کودکان به‌عنوان اساسی‌ترین ابزار بیانگری کودکان معرفی می‌کنند. در واقع یادگیری موسیقی در آموزشگاه موسیقی در یزد به فرزند شما کمک می‌کند تا بتواند احساسات خود را به زندگی ابزار نماید.

کودک با استفاده از صدا‌های آمیخته به واژه‌ها، ادا‌ها، حرکات ریتمیک و بازی‌ها به انسجام حسی و حرکتی کاملی دست پیدا می‌کند. جالب است بدانید آموزش موسیقی کودکان در یزد نه با درس‌های موسیقی بلکه با بهره‌گیری از بازی‌های کودکانه آغاز می‌شود.

در مرکز آموزش موسیقی در یزد برای آموزش کودکان از زبان خود کودک، بازی‌ها و مواردی که به کودک حس و حال خوبی می‌دهند جهت آموزش استفاده می‌کنند و به‌تدریج به موارد تخصصی انواع ساز موسیقی می‌پردازند. برخی از والدین به هنگام ثبت‌نام در آموزشگاه موسیقی در یزد با این پرسش روبرو هستند که اصلاً یادگیری موسیقی چه فایده‌ای برای فرزندشان دارد؟

در این باره باید بگوییم طبق نظر دکتر ریچارد لتس مدیر اجرایی انجمن موسیقی استرالیا اگر کودکی در یک بازه زمانی موسیقی را یاد بگیرد، به هنگام حضور در فضای مدرسه می‌تواند از لحاظ درسی و اجتماعی عملکرد بهتری داشته باشد.

در واقع هرچقدر کودکان زودتر با موسیقی آشنا شوند مغز آن‌ها رشد بیشتری خواهد داشت و در تمامی مراحل زندگی این موضوع به نفع آن‌ها خواهد بود.

شماره آموزشگاه موسیقی در یزد

 

 از دیگر مزایای آموزش موسیقی به کودکان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود و افزایش عملکرد مغز
  • افزایش سطح آی‌کیو کودک
  • بهبود مهارت‌های زمانی و مکانی
  • رشد خلاقیت و ساخت چیز‌های جدید
  • افزایش اعتمادبه‌نفس کودک

اما درمورد بهترین سن یادگیری موسیقی برای کودکان نیز لازم است بدانید آغاز آموزش پیش از سن هفت‌سالگی بیش‌ترین تأثیر را روی کودکان دارد. آغاز آموزش موسیقی در این سن روی آناتومی مغز در بزرگسالی تأثیرگذار خواهد بود.

از دیگر موارد لیست دوره‌های آموزش موسیقی در یزد در بهترین آموزشگاه‌های موسیقی یزد می‌توان به آموزش‌های زیر اشاره کرد:

  • آموزش هنگ درام در یزد
  • آموزش سه‌تار در یزد
  • آموزش کالیمبا در یزد
  • آموزش تنبک در یزد
  • آموزش دیوان در یزد
  • آموزش فلوت در یزد
  • آموزش کلارینت در یزد
  • آموزش نی در یزد
  • آموزش دف در یزد
  • آموزش ارگ در یزد
  • آموزش آکاردئون در یزد

کلاس موسیقی کودکان در یزد

 

 

چگونه ساز موسیقی خود را انتخاب کنیم؟

موضوع مهم دیگری که در زمینه شرکت در کلاس‌های آموزشگاه موسیقی در یزد مطرح است انتخاب ساز موسیقی است. پیش از اقدام به ثبت‌نام در آموزشگاه‌های موسیقی و آواز در یزد بهتر است ساز موردعلاقه خود را انتخاب کنید تا در زمان ثبت‌نام دچار سردرگمی‌ نباشید و بتوانید دراسرع‌وقت آموزش‌های خود را آغاز نمایید.

البته در آموزشگاه موسیقی در یزد، مشاوران می‌توانند در این زمینه به شما کمک کرده و درمورد دوره‌های آموزشی هریک از ساز‌های موسیقی اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار دهند. در ادامه به توضیح موارد مهمی‌ که لازم است برای انتخاب ساز موسیقی خود به آن‌ها توجه کنید خواهیم پرداخت.

  • در ابتدا علاقه شخصی خود را در نظر بگیرید و ببینید که به چه نوع ساز و چه نوع سبک موسیقی علاقمند هستید.
  • به قیمت ساز موردعلاقه‌تان توجه کنید. اگر برای اولین‌بار می‌خواهید ساز یاد بگیرید، بهتر است به دنبال ساز‌های گران‌قیمت نروید.
  • نواختن برخی ساز‌ها نیازمند توانایی فیزیکی و جسمانی بالایی است؛ پس حتماً به قدرت فیزیکی خود توجه کنید.
  • هدفتان را مشخص کنید. شما باید مشخص کنید که هدفتان از یادگیری موسیقی در آموزشگاه موسیقی در یزد تنها نوازندگی است یا قصد دارید همراه آن آواز بخوانید.
  • به کسب اطلاعات بیشتر در مورد موسیقی و سبک‌های آن بپردازید. پیش از اقدام به ثبت‌نام در آموزشگاه موسیقی در یزد بهتر است در مورد انواع ساز‌های موسیقی، سبک‌های مختلف موسیقی، آواز و غیره اطلاعات جامعی کسب کنید. این کار در انتخاب ساز به شما کمک زیادی می‌کند.

چگونه ساز موسیقی خود را انتخاب کنیم؟

 

 

 

ویژگی‌های بهترین آموزشگاه موسیقی در یزد

یکی از مهم‌ترین عواملی که بعد از علاقه و تلاش در موفقیت شما در زمینه یادگیری موسیقی تأثیرگذار است انتخاب یک آموزشگاه موسیقی خوب در یزد است. یک آموزشگاه خوب و مجرب بهترین شرایط را برای یادگیری شما فراهم می‌کند و در تک ‌تک مراحل همراه شما است تا بهترین نتیجه را دریافت کرده و از یادگیری موسیقی لذت ببرید.

اما بسیاری از افراد اصلاً نمی‌دانند که بهترین آموزشگاه موسیقی در یزد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. به همین منظور تصمیم گرفتیم در ادامه مطلب شما را با ویژگی‌های اصلی یک آموزشگاه موسیقی مجرب و حرفه‌ای آشنا کنیم.

داشتن مجوز رسمی‌

اولین موضوعی که باید در انتخاب آموزشگاه موسیقی در یزد به آن توجه کنید داشتن مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ است؛ زیرا قرار است فرزند شما یا خود شما ساعت‌ها در محیط آموزشگاه رفت‌وآمد کنید؛ پس قطعاً لازم است مرکزی را انتخاب نمایید که از لحاظ قانونی تأیید شده باشد.

بهترین کلاس موسیقی در یزد در آموزشگاهی برگزار می‌شود که دارای مجوز رسمی‌ است و همواره تحت‌نظر است و ملزم به رعایت یک‌سری قوانین مهم است.

ویژگی‌های بهترین آموزشگاه موسیقی در یزد

 

 

 

مدیریت خوب

اگر آموزشگاه موسیقی در یزد توسط یک فرد لایق، دلسوز و حرفه‌ای مدیریت شود، به دنبال آن از بروز مشکلات و بی‌نظمی‌ها پیشگیری به عمل می‌آید و آموزشگاه می‌تواند بهترین کلاس موسیقی یزد را برای هنرجویان خود برگزار کند.

زمانی که مدیریت بر عهده یک فرد شایسته قرار داشته باشد، اساتید مجرب و باتجربه‌ای که سابقه سال‌ها فعالیت دارند و از تحصیلات آکادمیک موسیقی برخوردار هستند به‌منظور آموزش هنرجویان در نظر گرفته می‌شوند و سطح کیفی کلاس‌ها افزایش می‌یابد. در این صورت شما می‌توانید از کلاس‌ها بهتر استفاده کرده و در حوزه موسیقی سریع‌تر رشد کنید.

روش‌های آموزشی متنوع

بهترین آموزشگاه موسیقی یزد آموزشگاهی است که روش‌های تدریس مختلفی برای هر فرد باتوجه‌به نیاز‌ها و توانایی‌های وی در نظر بگیرد تا هرکسی بتواند به هدف موسیقایی خود رسیده و از کلاس‌ها نهایت استفاده را بکند.

فضای آموزشی مناسب

بهترین آموزشگاه‌های موسیقی یزد مکان‌هایی هستند که از محیطی امن و مناسب برخوردارند. کلاس‌های موسیقی آموزشگاه موسیقی در یزد باید از یکدیگر فاصله داشته باشند تا صدای ساز سبب ایجاد مزاحمت برای سایر کلاس‌ها نشود. اگر فاصله نیز زیاد نباشد، حداقل لازم است اتاق‌ها عایق صدا باشند.

همچنین کلاس‌های موسیقی یزد باید از تجهیزات لازم آموزشی برخوردار باشند و ساز‌های موردنیاز به طور کامل در آموزشگاه وجود داشته باشد. برخی ساز‌ها ابعاد بزرگی دارند و هنرجو نمی‌تواند برای هر جلسه آموزش آن‌ها را تا آموزشگاه حمل کند؛ بنابراین، لازم است آموزشگاه از این لحاظ نیاز هنرجو را برطرف نماید.

علاوه بر این کلاس‌های موسیقی کودکان در یزد باید شامل فضایی شاد و کودکانه باشد و در دکوراسیون آن از رنگ‌های شاد و انرژی‌بخش به‌منظور بالابردن روحیه کودکان استفاده شود. در این شرایط فرزندان شما میل و رغبت بیشتری به شرکت در کلاس‌های موسیقی خواهد داشت.

کلاس‌های موسیقی آموزشگاه موسیقی در یزد باید به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب مجهز بوده و از نور کافی برخوردار باشند. علاوه بر موارد گفته شده یک آموزشگاه خوب موسیقی باید حداقل یک یا دو فضای بزرگ و وسیع برای برگزاری کلاس‌های گروهی و کارگاهی داشته باشد.

فضای آموزشی مناسب

 

 

مجهز به سالن برگزاری

لازم است آموزشگاه موسیقی در یزد مجهز به یک سالن بزرگ به‌منظور اجرا‌های گروهی و صحنه‌ای باشد و برنامه‌های هدفمند آموزشی برای هنرجویان تدوین نماید تا افراد در اجرای تکی و گروهی عملکرد خود را سنجیده و به‌طورجدی موسیقی را پیش ببرند. آموزشگاه باید سالیانه کنسرت‌هایی را برگزار کند تا والدین بتوانند شاهد پیشرفت فرزندشان باشند.

ایجاد انگیزه برای هنرجویان

آموزشگاه موظف است به‌منظور ایجاد انگیزه و اشتیاق در هنرجویان برنامه‌های مختلفی همچون اجرا‌های تشویقی به همراه جایزه، اردو‌های فرهنگی و هنری و غیره را فراهم نماید و در این زمینه تأثیرات مثبتی داشته باشد.

تدریس کلیه ساز‌ها

یک آموزشگاه خوب و حرفه‌ای آموزشگاهی است که آموزش تمامی‌ ساز‌های ایرانی و غربی را به طور کامل در لیست خدمات خود داشته باشد و ساز‌ها را به هنرجویان معرفی کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

برگزاری کلاس برای همه سنین

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مؤسسه موسیقی در یزد برگزاری کلاس برای تمامی‌ سنین از سطح مبتدی تا پیشرفته است. در واقع آموزشگاه باید این فرصت را فراهم نماید که افراد در هر سنی که احساس کردند علاقمند به یادگیری موسیقی هستند بتوانند از خدمات آموزشی مجموعه بهره‌مند شوند.

فروشگاه لوازم موسیقی

بهتر است هنرجویان بتوانند کلیه ادوات و ملزومات موسیقی را از همان آموزشگاه یا از طریق مراکز مورد تأیید آموزشگاه و با ضمانت آموزشگاه خریداری کنند؛ زیرا خرید ساز مناسب برای فردی که شناختی نسبت به کیفیت و انواع مختلف ساز‌ها ندارد کار سختی است و لازم است در این زمینه افراد متخصص به هنرجویان تازه‌کار مشاوره دهند تا انتخاب خوبی داشته باشند.

فروشگاه لوازم موسیقی

 

 

 

موقعیت مکانی مناسب

بهترین آموزشگاه موسیقی برای شما آموزشگاهی است که به محل زندگی یا کار شما نزدیک باشد و در مسیر پرترافیک قرار نداشته باشد؛ زیرا در این صورت شما مجبور خواهید بود زمان زیادی را صرف رفت‌وآمد به آموزشگاه کنید و ممکن است گاهی اوقات از شرکت در جلسات سر باز بزنید.

پس بهتر است آموزشگاهی را انتخاب کنید که از شما خیلی دور نباشد و بتوانید در کم‌ترین زمان برای آموزش حاضر شوید.

تجهیزات الکترونیکی

آموزشگاه موسیقی باید به سیستم حضور و غیاب الکترونیکی مجهز باشد و در هر جلسه تعداد جلسات حضور و غیاب به فرد اطلاع داده شود.

وجود روان‌شناس

خوب است در یک آموزشگاه موسیقی یک روان‌شناس مجرب به‌خصوص روان‌شناس کودک حضور داشته باشد تا با ارائه خدمات مشاوره بتواند به هنرجویان یا والدین کودکان در انتخاب ساز و موارد دیگر کمک کند.

استودیو

بهتر است در یک آموزشگاه موسیقی یک استودیو هرچند کوچک به‌منظور ضبط کار‌های اساتید و هنرجویان وجود داشته باشد.

استودیو

 

 

 

هزینه مناسب

آموزشگاه‌های موسیقی و آواز در یزد باید هزینه معقول و مناسبی برای خدمات خود در نظر بگیرند و شرایطی را فراهم کنند تا تمامی‌ افراد بتوانند هنر موسیقی را از طریق شرکت در کلاس‌های آموزشی فرا گیرند.

ارائه مدرک معتبر

آموزشگاه موسیقی در یزد علاوه بر اینکه باید کلاس‌های باکیفیت و خوبی را در اختیار هنرجویان قرار دهد؛ باید در پایان دوره‌های آموزشی مدرک پایان دوره معتبر و رسمی‌ اعطا نماید تا هنرجویان در مواقع لازم از آن استفاده کنند.

اگر نگران انتخاب یک آموزشگاه موسیقی خوب از میان تعداد بالای آموزشگاه‌های شهر یزد هستید، باید بگوییم اصلاً جای نگرانی نیست. با ما همراه باشید تا در انتهای مطلب شما را با بهترین مراکز آموزش موسیقی و آواز در یزد آشنا کنیم.

هزینه دوره‌های آموزشگاه موسیقی در یزد

آیا از شهریه آموزشگاه موسیقی در یزد برای دوره‌های مختلف آموزش موسیقی خبر دارید؟ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد به هنگام شرکت در کلاس‌های آموزشگاه موسیقی در یزد نرخ شهریه دوره‌های آموزشی است. شهریه کلاس موسیقی در یزد تحت‌تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

هزینه دوره‌های آموزشگاه موسیقی در یزد

 

 

سن هنرجو

از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر هزینه کلاس‌های موسیقی در یزد می‌توان به سن هنرجو اشاره کرد. در آموزشگاه موسیقی در یزد اساتید گروه سنی کودکان با اساتید بزرگسالان متفاوت هستند؛ زیرا روش‌های کاملاً مختلفی برای تدریس این دو گروه به کار گرفته می‌شود.

در آموزشگاه موسیقی در یزد ممکن است هزینه کلاس موسیقی کودکان بیشتر از بزرگسالان باشد. علت این موضوع نیز این است که آموزش موسیقی به کودکان نیازمند صبر و حوصله بیشتری است و علاوه بر این زمان طولانی‌تر دارد.

شماره آموزشگاه موسیقی در یزد

 

سطح هنرجو

از دیگر موارد تأثیرگذار بر قیمت شهریه آموزشگاه موسیقی در یزد می‌توان به سطح مهارت و معلومات هنرجویان اشاره کرد. اساتید و مؤسسه موسیقی در یزد معمولاً با تست و تعیین سطح اولیه، سطح هنری فرد را تعیین می‌کنند و بر اساس آن اساتید مناسب را پیشنهاد می‌دهند.

مسلماً هنرجویانی که در سطح پایین‌تری هستند نیاز دارند آموزش‌های ابتدایی‌تری برایشان برگزار شده و زمان بیشتری به آموزش آن‌ها اختصاص داده شود و به این شکل قیمت کلاس آموزشگاه موسیقی در یزد افزایش می‌یابد.

سطح هنرجو

 

 

نوع کلاس موسیقی

این موضوع که شما در کدام یک از کلاس‌های موسیقی آموزشگاه موسیقی در یزد ثبت‌نام کرده‌اید بر هزینه‌ای که لازم است بپردازید تأثیر می‌گذارد. برای مثال قیمت کلاس ارف کودکان با کلاس‌های پیانو، سلفژ، گیتار و غیره برابر نیست و باید حتماً به این موضوع توجه کنید.

نوع متد آموزشی

امروزه متد‌های نوین و مدرنی برای آموزش انواع ساز‌های موسیقی توسط اساتید آموزشگاه موسیقی در یزد مورداستفاده قرار می‌گیرند که از تأثیر بیشتری بر روند یادگیری هنرجو برخوردار هستند. هرچقدر که اساتید یک مجموعه از متد‌های بهتر و نتیجه‌بخش‌تری برای آموزش شما استفاده کنند، قیمت شهریه کلاس موسیقی بیشتر خواهد شد.

تجربه استاد موسیقی

مدرسان باتجربه و مجرب که معمولاً در بهترین آموزشگاه‌های موسیقی یزد مشغول به فعالیت هستند به شما کمک می‌کنند آواز یا نواختن ساز را بهتر یاد بگیرید و در این زمینه اطلاعات و مهارت بیشتری کسب کنید. وقتی تحت آموزش یک استاد خوب و حرفه‌ای قرار دارید می‌توانید با خیال راحت از آموزش‌ها لذت برده و امیدوار باشید در مسیر درست آموزشی قدم برمی‌دارید.

درنهایت ممکن است در آموزشگاه موسیقی در یزد قیمت کلاس‌های اساتید خبره و باسابقه بیشتر از اساتید تازه‌کار باشد؛ البته این موضوع به معنای پایین‌بودن سطح کلاس‌های استاد‌های کم‌سابقه نیست. اما در زمینه‌هایی همچون آموزش موسیقی کودکان در یزد بهتر است از مربیان و استادان باتجربه و حرفه‌ای کمک بگیرید تا نتیجه سریع‌تر حاصل شود.

تجربه استاد موسیقی

 

 

حضوری یا آنلاین بودن کلاس

امروزه باتوجه‌به گسترش استفاده از فضای مجازی و آنلاین کلاس‌های موسیقی به شکل غیرحضوری نیز توسط آموزشگاه موسیقی در یزد برگزار می‌شوند. این موضوع سبب می‌شود افراد بتوانند از راه دور در کلاس اساتید خوب و مجرب شرکت کرده و در عرصه موسیقی فعالیت کنند.

معمولاً کلاس آنلاین موسیقی در یزد ۲۰ درصد ارزان‌تر از کلاس‌های حضوری مجتمع موسیقی در یزد است. چون به‌هرحال هنرجو در آموزشگاه حضور ندارد و اساتید نیز درگیر هزینه ایاب‌وذهاب نیستند پس قیمت کمتری خواهد داشت.

تعداد جلسات

اگر به هنگام ثبت‌نام در آموزشگاه موسیقی در یزد آموزش سازی را انتخاب کنید که نیازمند جلسات آموزشی بیشتری باشد مجبور به پرداخت هزینه بیشتری خواهید بود. برخی ساز‌ها همچون ویولن پیچیده‌تر دارند و اساتید برای آموزش کامل آن‌ها نیازمند جلسات بیشتری هستند؛ پس طبیعتاً شهریه آموزشگاه موسیقی در یزد افزایش خواهد یافت.

قیمت ساز

قیمت ساز از دیگر موضوعاتی است که بر هزینه کلی که لازم است به آموزشگاه موسیقی در یزد بپردازید افزوده می‌شود. برخی ساز‌ها همچون پیانو از قیمت بالاتری برخوردار هستند و پیشنهاد می‌کنیم که اگر در ابتدای مسیر یادگیری موسیقی هستید، از ساز‌های ارزان‌قیمت شروع کنید.

در ادامه به‌منظور آشنایی کامل شما با شهریه بهترین کلاس موسیقی یزد تصمیم گرفتیم در ادامه به ارائه لیست کامل قیمت کلاس‌های موسیقی در یزد بپردازیم.

شماره آموزشگاه موسیقی در یزد

نوع ساز قیمت
آموزش ارف ۱۱۹۰۰۰۰ تومان
آموزش آواز ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
آموزش یوکللی ۱۱۹۰۰۰۰ تومان
آموزش لیرا ۹۹۰۰۰۰ تومان
آموزش کالیمبا ۹۹۰۰۰۰ تومان
آموزش هنگ درام ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
آموزش آکاردئون ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
آموزش کیبورد ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
آموزش ویولن‌سل ۱۴۵۰۰۰۰ تومان
آموزش پیانو ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
آموزش دف ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
آموزش سنتور ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
آموزش تنبک ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
آموزش ‌هارمونیکا ۱۱۹۰۰۰۰ تومان
آموزش سه‌تار ۱۳۰۰۰۰۰ تومان
آموزش گیتار ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
آموزش ویولن ۱۳۰۰۰۰۰ تومان
سلفژ ۹۵۰۰۰۰ تومان

لیست آموزشگاه‌های موسیقی در یزد

آیا بهترین آموزشگاه موسیقی یزد را می‌شناسید؟ در استان یزد آموزشگاه‌های موسیقی بسیاری فعالیت دارند که ممکن است شما به هنگام اقدام به ثبت‌نام در کلاس‌های موسیقی با آن‌ها روبرو شوید؛ اما نکته حائز اهمیت این است که شما باید یک آموزشگاه معتبر و حرفه‌ای را در این زمینه انتخاب کرده و در کلاس‌های موسیقی آن مرکز شرکت نمایید.

به همین منظور تصمیم گرفتیم در ادامه آموزشگاه‌های موسیقی در یزد را در قالب یک لیست کامل و جامع به همراه آدرس آموزشگاه موسیقی در یزد و شماره تماس آموزشگاه موسیقی در یزد به شما معرفی کنیم تا بتوانید در این زمینه بهترین انتخاب را داشته و در حوزه موسیقی به‌خوبی بدرخشید.

شماره آموزشگاه موسیقی در یزد

 

نام آموزشگاه آدرس شماره تماس
آموزشگاه موسیقی اوج یزد یزد، محله صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی، مقابل پارک آزادگان ۰۳۵۳۸۲۶۶۰۳۰

۰۹۱۰۰۹۹۸۰

آموزشگاه موسیقی پرنیان یزد یزد، بلوار امام جعفر صادق (ع)، نبش کوچه ۱۸، مجتمع گالری تماشا، طبقه ۱، واحد ۱ ۰۳۵۳۶۳۳۱۴۰۰
آموزشگاه موسیقی نسیم صبا یزد یزد، محله صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی، خیابان مرجان، خیابان ششم ۰۳۵۳۸۲۶۹۷۰۸
آموزشگاه موسیقی راز یزد یزد، محله صفائیه، میدان اطلسی، اول خیابان قندی ۶ ۰۳۵۳۸۲۴۳۰۰۰-۰۹۳۶۸۷۱۳۶۸۰
آموزشگاه موسیقی آوای مهر یزد یزد، بلوار پاک‌نژاد، خیابان پرورش، نزدیک سالن وحدت، کوچه شهید حریری ۰۳۵۳۷۲۵۵۱۵۹
آموزشگاه موسیقی انوشه یزدی یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، کوچه ۱۸ ۰۳۵۳۶۲۷۶۷۹۹
آموزشگاه موسیقی پارت یزد یزد، شهرستان میبد، خیابان امام خمینی (ره)، میدان عدالت، پلاک ۷۵۵۶ ۰۳۵۳۲۳۲۲۱۲۴
آموزشگاه موسیقی گرایلی یزد یزد، خیابان آیت‌الله کاشانی، مقابل مجتمع شهاب، کوچه شهید نصرتی، پلاک ۴۴ ۰۳۵۳۶۲۹۶۰۷۸
آموزشگاه موسیقی پایور یزد یزد، محله صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، مقابل دانشگاه ۰۳۵۳۸۲۲۳۲۵۰
آموزشگاه موسیقی سماع یزد یزد، خیابان فرخی یزدی، کوچه اورژانس کلانتری، بعد از انجمن خوشنویسان، طبقه دوم کالای پزشکی ۰۳۵۳۶۲۶۰۷۸۸
آموزشگاه موسیقی ترانه گستر یزد یزد، خیابان مطهری، مقابل سید صحرا، کنار امور مشترکین آب و فاضلاب منطقه یک، بن‌بست کوشا ۰۳۵۳۵۲۲۵۲۸۸
آموزشگاه موسیقی دلنواز یزد یزد، میبد، بلوار بسیج، نبش کوچه عارف ۱، طبقه دوم ۰۳۵۷۷۵۱۰۴۹
آموزشگاه موسیقی آفرینش یزد یزد، محله صفائیه، بلوار دانشگاه، خیابان بهار، پلاک ۱۹ ۰۳۸۳۸۲۴۵۱۶۰
آموزشگاه موسیقی فرهنگ و هنر یزد یزد، واقع در خیابان رجایی، کوچه ناجی، کوچه شهید غیاثی، پلاک ۵۲ ۰۳۵۳۶۲۷۵۲۹۸
آموزشگاه موسیقی چکاوک ابرکوه یزد یزد، ابرکوه، خیابان شهید بهشتی، محله بازار، کوچه مولوی ۲ ۰۳۵۲۶۸۲۷۱۹۵
آموزشگاه موسیقی فریاد ابرکوه یزد یزد، ابرکوه، خیابان طاووس الحرمین، نبش باستان دوم ۰۳۵۳۸۲۲۲۸۲۶
آموزشگاه موسیقی آوای باربد یزدی یزد، امام شهر، خیابان کارگر، چهارراه فرهنگ، طبقه پایین سوپر، پلاک ۲۵۰ ۰۳۵۳۵۲۵۱۶۴۸
آموزشگاه موسیقی باربد یزد یزد، اردکان، خیابان صدرآباد، مقابل بانک ملی، کوچه ۱۰۳ ۰۹۱۳۲۵۵۲۶۷۳
آموزشگاه موسیقی بیداد یزد یزد، اردکان، خیابان حافظ، کنار ترمه حسینی، پلاک ۲۳۰ ۰۳۵۳۲۲۵۴۲۵۳
آموزشگاه موسیقی سعادتمند یزد یزد، واقع در میدان مادر، مجتمع ماهد، طبقه ۲، واحد ۲۰۴ ۰۳۵۳۸۳۴۳۰۴۰
آموزشگاه موسیقی ندای داوود یزد یزد، محله صفائیه، شهرک گلستان، خیابان امامت، کوچه دهم، پلاک ۲۱ ۰۳۵۳۸۲۳۰۴۰۹
آموزشگاه موسیقی دایان یزدی یزد، واقع در بلوار سلمان فارسی ۰۹۱۳۲۵۰۶۹۹۳
آموزشگاه موسیقی هزاردستان یزد یزد، کوچه بیوک، بلوار دولت‌آباد، بلوار ۲۲ بهمن ۰۳۵۳۷۲۵۷۱۸۰
آموزشگاه موسیقی شهرزاد یزد یزد، خیابان منتظر فرج، نبش خیابان وزیری، مجتمع تجاری امیرکبیر ۰۳۵۳۷۲۸۳۵۳۱
آموزشگاه موسیقی پر‌هام یزد یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی (ره)، کوچه خمینی ۴، کوچه شهید شفیعی، پلاک ۹۱ ۰۳۵۳۶۲۷۴۱۱۴
آموزشگاه موسیقی ناقوس هنر یزد یزد، بلوار فردوسی، بین میدان دانش‌آموز و نگارستان ۰۳۵۳۸۲۰۶۷۹۱
آموزشگاه موسیقی کوک یزد یزد، واقع در میدان دانش‌آموز، بلوار فردوسی غربی، نرسیده به خیابان حافظ ۰۳۵۳۸۳۰۰۲۰۰
آموزشگاه موسیقی کار اندیش یزد یزد، محله صفائیه، میدان اطلسی، بلوار شهیدان اشرف، خیابان جیحون ۰۳۵۳۸۲۵۴۱۳۸

لیست آموزشگاه‌های موسیقی در یزد

 

 

سؤالات متداول

۱. مدت کلاس موسیقی چقدر است؟

معمولاً مدت زمان برگزاری دوره‌های آموزش موسیقی در یزد ۲ الی ۳ ماه است.

۲. بهترین ساز برای شروع موسیقی کودکان چیست؟

بهترین روش تشخیص، شرکت در کلاس‌های ارف آموزشگاه موسیقی در یزد است؛ زیرا در این کلاس کودکان با انواع ساز‌ها آشنا می‌شوند. به‌طورکلی گیتار، ویولن، پیانو و بلز بهترین ساز‌ها برای کودکان هستند.

۳. معروف‌ترین کلاس‌های موسیقی در یزد چیست؟

معمولاً دوره‌های آموزش گیتار، ویولن، کالیمبا، هنگ درام، خوانندگی، سلفژ، پیانو، آواز سنتی و غیره از محبوب‌ترین و معروف‌ترین کلاس‌های آموزشگاه موسیقی در یزد به شمار می‌آیند.

۴. آیا یادگیری ساز برای کلاس‌های آواز ضروری است؟

خیر، برای یادگیری اصول و مبانی آواز ضرورتی ندارد که حتماً ساز هم بنوازید.

۵. برای یادگیری موسیقی روزانه چقدر تمرین لازم است؟

برای افزایش بازدهی و سرعت پیشرفت بهتر است روزانه حداقل ۳۰ الی ۴۵ دقیقه تمرین داشته باشید.

شارینو

اگر می‌خواهید ورزش را به‌طورجدی شروع کنید و در مسیر تندرستی و تناسب‌اندام گام بردارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطالب باشگاه‌های بدنسازی در یزد بزنید.

اگر تمایل دارید هنر لذت‌بخش آشپزی را به طور حرفه‌ای و اصولی یاد بگیرید و از این طریق درآمدزایی کنید، بهترین راه ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشگاه آشپزی در یزد است. به‌منظور شناخت بهترین مراکز آموزش آشپزی می‌توانید از مطلب آموزشگاه آشپزی در یزد استفاده نمایید.

چنانچه قصد تعمیر لوازم‌خانگی خود را دارید، مطالعه مقالات وبلاگ شارینو همچون تعمیر پکیج در یزد، تعمیر یخچال در یزد، تعمیر آبمیوه‌گیری در یزد، تعمیر بخاری در یزد، تعمیر شوفاژ در یزد و غیره می‌تواند به شما کمک بسیاری کند.

سینما رفتن یکی از تفریحات جذاب و سرگرم‌کننده است که می‌تواند لحظات خوبی برای شما در کنار دوستان و خانواده فراهم نماید. به جهت شناخت بهترین سینما‌های شهر یزد می‌توانید به مطلب سینما‌های یزد مراجعه نمایید.

در شهر یزد کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری در خانه‌های قدیمی‌ و تاریخی این شهر بنا شده‌اند که بازدید و صرف یک غذای لذیذ در آن می‌تواند تجربه خاطره‌انگیزی باشد. چنانچه با این قبیل کافه و رستوران‌های یزد آشنا نیستید، می‌توانید به مقالاتی همچون رستوران‌های یزد و کافه‌های یزد سر بزنید.

به جهت آشنایی با بهترین و حرفه‌ای‌ترین متخصصان شهر یزد می‌توانید به مطالبی نظیر سونوگرافی در یزد، پزشک زنان در یزد، کلینیک دندانپزشکی در یزد، پزشکان قلب و عروق در یزد، پزشک مغز و اعصاب در یزد و غیره مراجعه نمایید.

سخن پایانی

برای هریک ما شنیدن موسیقی و آواز یکی از لذت‌بخش‌ترین کار‌ها است و آرامش خاصی به ما می‌دهد؛ اما اگر دوست دارید خودتان در این حیطه فعالیت کنید و با ساز موردعلاقه‌تان بنوازید، لازم است نسبت به یادگیری اصولی و حرفه‌ای ساز موردنظر در آموزشگاه موسیقی در یزد اقدام نمایید.

با انتخاب یک آموزشگاه موسیقی خوب در یزد می‌توانید با خیال راحت اقدام به یادگیری موسیقی کنید و با اراده و تلاش خود نتایج درخشانی کسب نمایید. در این مطلب سعی کردیم شما را با تمام آنچه لازم است در مورد آموزشگاه موسیقی یزد بدانید آشنا کنیم. امیدواریم که برای شما مفید بوده باشد.

 

شماره آموزشگاه موسیقی در یزد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *