آمبولانس در کرمانشاه

آمبولانس در کرمانشاه ـ معرفی انواع آمبولانس

فهرست مطالب

ارائه خدمات باکیفیت آمبولانس در کرمانشاه از مسائل مهمی است که برای بسیاری از افراد فعال در این حوزه جایگاه بالایی دارد. امروزه آمبولانس‌ها در انواع مختلف و برای هدف‌های خاصی ساخته شده‌اند که بیماران را به شکل مناسب و صحیح به مراکز درمانی اعزام می‌کنند.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد آمبولانس‌های ایده‌آل و انواع آن‌ها مطالب قابل‌توجهی را با شما به اشتراک بگذاریم. لطفاً ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

انواع آمبولانس در کرمانشاه

آمبولانس‌ها از امکانات و تجهیزات ویژه‌ای برخوردارند، آن‌ها موظف هستند که بر اساس استانداردهای خود قوانین لازم را رعایت کنند. این مقررات به نوع خودرو و لوازمی که در داخل کابین هستند، بستگی دارد؛ پس با هم به معرفی انواع آمبولانس در کرمانشاه می‌پردازیم.

آمبولانس‌ هوایی در کرمانشاه

آمبولانس‌های هوایی برای انتقال‌دادن بیماران در شرایط دشوار جزو مناسب‌ترین لوازم هستند که  اغلب مراکز درمانی مجهز به این نوع آمبولانس‌ها هستند که در شرایط بسیار حساس، جا‌به‌جایی بیماران را به نحو احسن انجام می‌دهند.

تکنولوژی‌های امروزی با خدمات سریع و ویژه‌ای که دارند توانسته‌اند جان بسیاری از بیماران را نجات دهند. گروه‌های امدادی در شرایط سخت می‌توانند حتی در مناطق بحرانی نیز به مصدومین امدادرسانی کنند و مجروحان را به بیمارستان منتقل کنند.

آمبولانس‌های هوایی با قابلیت‌هایی که دارند با مراجعه  به آن‌ها می‌توان  به‌راحتی  شرایط بحرانی خود را برطرف کرد. ویژگی‌های مهم آمبولانس‌های هوایی عبارت‌اند از:

  • مجهز به کابین مناسب برای انتقال‌دادن بیماران با شرایط جسمانی ویژه
  • دارای امکانات پزشکی خاص و فضای کافی برای مستقر شدن کادر پزشکی
  • داشتن شعاع پروازی برای مانور دادن در جاهای دورافتاده به‌منظور انتقال‌دادن مصدومین به مراکز درمانی

نوع هوایی آمبولانس در کرمانشاه دارای چه مزیت‌هایی است؟ اهمیت‌دادن به خدمات پزشکی در هنگام بروز مشکلات حاد و اضطراری، بسیار مهم و اساسی است. در تمامی کشورها سرویس‌های آمبولانس برای جابه‌جایی بیماران اورژانسی فعالیت‌های زیادی دارند. از مهم‌ترین مزایای آمبولانس‌های هوایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سرعت بسیار بالا

چرا سرعت  آمبولانس در کرمانشاه بسیار حائز اهمیت است؟ در موارد پزشکی و اورژانسی، سرعت مهم‌ترین فاکتور برای حفظ جان بیماران است.  یکی از عناصر ویژه‌ای که این آمبولانس‌ها را متمایز می‌کند، سرعت بالای آن‌ها در ارائه خدمات درمانی و انتقال دادن به موقع بیماران به بیمارستان است.

دارای امکانات کامل و ویژه

در صورت عدم امکانات آمبولانس در کرمانشاه چه رخدادی پیش خواهد آمد؟ از دیگر مزایای این آمبولانس‌ها می‌توان به امکانات کاملی چون دارویی، تنفسی، احیا، حفظ شرایط پایدار مریض، اعلام هشدار و علائم هوشیاری بیمار اشاره کرد. تجهیزات این آمبولانس‌ها برای رخ‌دادن هر گونه اتفاق غیرقابل‌پیش‌بینی، کامل و آماده است.

کادر درمان مجرب و دقیق

در آمبولانس‌های هوایی، یک کادر درمانی و مراقبتی مجرب و دقیق همراه بیمار خواهد بود. شما می‌توانید از مرکز درمانی مرتبط، کادر درمان متناسب با بیمار خود را درخواست کنید. این کادر می‌تواند شامل پرستارها، مراقبین سلامت، کادر پزشکی متخصص و… هستند.

آمبولانس‌های هوایی در کرمانشاه برای جا‌به‌جایی بیماران از شهری به شهر دیگر یا از کشوری به کشور دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرند. در مدت‌زمان جابه‌جایی خدمات پزشکی از طریق تیم حرفه‌ای و کاربلد ارائه می‌شود اگر بیمار با شرایط بحرانی بدی گرفتار شود  کادر پزشکی که همراه مریض هستند، می‌توانند شرایط را کنترل کنند.

از این نوع آمبولانس‌ در کرمانشاه برای انتقال عضوهای پیوندی استفاده می‌کنند، یعنی فرستادن دارو برای بیمار از طریق خدمات این آمبولانس انجام می‌گیرد.

آمبولانس زمینی در کرمانشاه

نوع زمینی آمبولانس در کرمانشاه بسیار  حساس و کاربردی است که در شرایط مختلف می‌تواند به محل موردنظر اعزام شود. این آمبولانس خود به ۳ تیپ تقسیم‌بندی می‌شود که به شرح زیر هستند.

آمبولانس تیپ A

از این گروه آمبولانس در کرمانشاه برای انتقال‌دادن بیماران به‌صورت فردی و گروهی استفاده می‌کنند. آمبولانس تیپ A مخصوص عملیات اورژانس است که فعالیت‌های مربوط به درمان‌های اولیه به طور کامل انجام می‌شود. بیمارانی که شرایط حادی ندارند از این سرویس استفاده می‌کنند.

از تجهیزات مهم این گروه از آمبولانس‌ها می‌توان به تخت بیمار، دستگاه اکسیژن و تجهیزات مخصوص احیا اشاره کرد.

آمبولانس تیپ B

این مدل از اورژانس‌های زمینی امکانات بسیار مجهزتر و قوی‌تری نسبت به نوع اول دارند که برای درمان‌های پیشرفته طراحی شده‌اند. از جمله قابلیت‌های این نوع آمبولانس‌ها می‌توان به کپسول اکسیژن، تجهیزات مربوط به ساکشن، شوک پمپ و… اشاره کرد.

آمبولانس تیپ C

آمبولانس‌های تیپ C مخصوص عملیات خیلی پیشرفته هستند که نسبت به دو مدل‌بالا از قابلیت‌های بسیار مجهزتری برخوردار هستند. این آمبولانس‌ها مجهز به ابزارهای قدرتمند و پیشرفته ICU و CCU  هستند.

آمبولانس VIP در کرمانشاه

آمبولانس VIP در کرمانشاه

آمبولانس‌ VIP همان آمبولانس‌های مراقبت‌های ویژه (ICU) هستند که از نظر امکانات و تجهیزات پزشکی تفاوت چندانی با هم  ندارند و تنها فرق بین آن‌ها در کادر پزشکی و پرسنل‌های آن است. آمبولانس VIP با داشتن مجوزهای لازم می‌تواند بیماران را به خارج از مرز که با کشورهای دیگر ایران همسایه هستند، انتقال دهد.

بهترین و باتجربه‌ترین پرسنل‌هایی که دارای سابقه کاری درخشانی در دوران خدمت خود بوده‌اند از این نوع آمبولانس استفاده می‌کردند. آمبولانس‌های VIP برای ارائه خدمات به سفارتخانه‌ها، شرکت‌های خارجی و سازمان‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

امکانات آمبولانس‌ها بر اساس شرایطی که دارند با یکدیگر متفاوت است، اما این آمبولانس با نوع I.C.U هیچ تفاوتی ندارد و شبیه به هم هستند. از مهم‌ترین تجهیزات آمبولانس VIP عبارت‌اند از:

  • فضای داخلی این نوع آمبولانس به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان بیماران را به طور هم‌زمان و با دو کادر پزشکی جابه‌جا کرد.
  • بیمار تحت‌نظر مراقبت‌های درمانی است که می‌توان با داشتن تجهیزات لازم خدمات پزشکی را به او ارائه داد.
  • امکاناتی که در این آمبولانس وجود دارد دقیقاً مانند بخش C.U و C.C.U در بیمارستان‌ها است.

آمبولانس اسکورت پزشکی در کرمانشاه

مراکز فوریت‌های پزشکی با فرستادن مدل اسکورت آمبولانس‌ در کرمانشاه  به تورهای مسافرتی، توریستی و… تلاش می‌کند انواع تیم‌ و پرسنل پزشکی مجهز به کلیه خدمات آمبولانس را در اختیار این تیم‌ها  قرار دهد. کارکنان موجود در این کار تجربیات بالایی دارند و می‌توانند وظایف خود را در سخت‌ترین شرایط به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

اسکورت مهمانان خارجی از زمان ورودشان به ایران تا لحظه‌ای که خارج می‌شوند توسط خدمات این گروه مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند.

آمبولانس ICU  در کرمانشاه

کلیه سرویس‌ها و مراقبت‌های ویژه برای حمایت از بیماران توسط این آمبولانس‌ها انجام می‌شود. از نظر کیفیت خدمات تفاوتی بین آمبولانس‌های I.C.U کوچک و بزرگ وجود ندارد، اما اغلب برای مأموریت‌های شهر از نوع کوچک آمبولانس‌ در کرمانشاه استفاده می‌کنند تا با تکیه‌دادن به ابعاد آن بتوانند خدمات خود را با سرعت بالایی در اختیار بیماران قرار دهند.

آمبولانس نوزاد در کرمانشاه

آمبولانس‌های حمل نوزاد در گروه اورژانسی‌های ویژه قرار دارند و تحت عنوان آمبولانس نوزادِ انکولانس نیز معروف هستند. برخی از نوزادان در هنگام تولد ممکن است منجر به عارضه‌های تنگی نفس و سایر بیماری‌ها شوند که در این صورت باید تحت مراقبت‌های ویژه N.I.C.U قرار گیرند.

اکثر بیمارستان‌ها بخش مراقبت‌های N.I.C.U را ندارند؛ پس باید نوزاد را به بیمارستانی منتقل کنید که از آمبولانس‌های مربوط به بخش N.I.C.U مجهز است، بستری کنید. از کاربرد و مزایای آمبولانس  نوزاد علاوه بر برخورداری از تجهیزات N.I.C.U مسلط به دستگاه انکوباتور هستند.

نوزادان به دلیل ضعیف و کوچک بودن به دستگاه‌ها و مراقبت‌های پزشکی خاص و ویژه‌ای نیاز دارند. برای انتقال نوزادان به‌وسیله آمبولانس در کرمانشاه از تجهیزات بسیاری استفاده شده که به شرح زیر هستند:

  • لوازم مانیتورینگ و تنفسی برای مراقبت و اطلاع از وضعیت نوزاد
  • فراهم‌شدن امکانات لازم متناسب با سایز و اندام کودک
  • امکانات ونتیلاتور متناسب با حجم ریه نوزادان
  • استفاده از ابزار انکوباتور برای کاهش دمای بدن نوزاد

آمبولانس سفارت در کرمانشاه

آمبولانس سفارت در کرمانشاه

شرکت‌های خارجی و سازمان‌های بین‌المللی از امکانات و خدمات آمبولانس‌های خصوصی VIP بهره می‌برند. خدمات ارائه شده  با کسب مجوزهای لازم و استفاده از پلاک بین‌الملل (کاپوتاژ) به بیرون از مرزهای کشورمان انتقال داده خواهند شد.

در مأموریت‌های متعدد برای جابه‌جایی بیماران از مبدأ  به مقصد کشورهای همسایه امدادگران در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر و در دسترس آن‌ها خواهند بود.

آمبولانس انتقال بیماران اعصاب و روان در کرمانشاه

متأسفانه بیمارانی که از ناحیه اعصاب و روان رنج می‌برند، هنگام ارجاع به مراکز درمانی برای خود و خانواده‌هایشان دردسرهای زیادی ایجاد می‌کنند. انتقال این‌گونه بیماران می‌بایست بادقت و همراه با رعایت برخی اصول رفتاری و گفتاری  باشد وگرنه حال بیمار ممکن است وخیم‌تر شود.

تکنسین‌های فوریت‌‌های پزشکی علاوه بر فعالیتشان در کادر درمان‌های پیش بیمارستانی، بیماران اعصاب و روان را برای انتقال به مراکز درمانی به‌خوبی آماده می‌کنند. این گروه آمبولانس‌ در کرمانشاه از صندلی و تخت ویژه‌ای برای حمل بیماران اعصاب و روان برخوردارند.

آمبولانس استقرار اماکن در کرمانشاه

یکی دیگر از انواع آمبولانس در کرمانشاه، آمبولانس استقرار اماکن است که در تجمعات، راهپیمایی‌ها، استادیوم‌های ورزشی و… از آن‌ها استفاده می‌کنند. این آمبولانس‌ها توسط پایگاه‌های امدادرسانی به محل مورد‌نظر فرستاده می‌شوند تا امنیت جانی وسلامت افراد حاضر در محل را فراهم کنند.

آمبولانس‌های استقرار اغلب در کارخانه‌ها و صنعت‌های بزرگی که شامل تعداد زیادی کارگر و تکنسین صنعتی هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. خدمات و امدادرسانی‌های مدل استقرار مانند  سایر آمبولانس‌ها است از طرفی کارگران، ورزشکاران، مردمی که در همایش‌ها حضور دارند در صورت احساس خطر با خیال راحت به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

نحوه اجاره آمبولانس‌ها در کرمانشاه

نحوه اجاره آمبولانس در کرمانشاه با افزایش جمعیت و فراگیری بیماری‌ها بسیار بالا رفته است. برخی از مراکز تجهیزات پزشکی با مشکلات کمبود تجهیزات پزشکی به دلیل گران بودن آن‌ها متوقف شده‌اند. کرایه آمبولانس‌ در کرمانشاه از مهم‌ترین قراردادهایی است که در بخش خدمات بهیاری و اورژانسی این شهر بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد.

آمبولانس‌ در کرمانشاه از جمله تجهیزاتی است که برای کمک‌های بیمارستانی می‌تواند بسیار پرکاربرد باشد، اما به دلیل هزینه بالای این لوازم، خرید و تهیه آن برای بسیاری از مراکز درمانی غیرممکن است. قرارداد اجاره آمبولانس‌ها در یک مرکز توسط فرد یا افرادی که قصد اجاره‌کردن این خودروها را دارند، انجام می‌گیرد.

شرایط اجاره آمبولانس‌ در کرمانشاه توانسته است در سال‌های اخیر باعث تغییرات گسترده‌ای در نحوه خدمات‌دهی مراکز درمانی به بیماران و مراکز مهمی مانند بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها در نقاط دورافتاده باشد.

موارد مهمی که در اجاره آمبولانس‌ در کرمانشاه می‌بایست موردتوجه قرار گیرد عبارت‌اند از:

  • مدت‌زمان اجاره‌دادن یا اجاره گرفتن آمبولانس
  • مشخص‌کردن اشخاص یا اداره‌ در اجاره‌کردن آمبولانس
  • تعیین مشخصات پیش‌پرداخت و مبلغ اجاره آمبولانس

مشخصات یک آمبولانس ایده‌آل

آمبولانس‌ در کرمانشاه

یک آمبولانس خوب چه مشخصاتی دارد؟ داشتن ویژگی‌های یک آمبولانس خوب، باکیفیت بودن آن است، زیرا موجب می‌شود بیماران بتوانند در مواقع لزوم از امکانات آن استفاده‎های کافی و مناسب را ببرند. مشخصات ایده‌آل یک آمبولانس خوب به شرح موارد زیر است.

داشتن فضای کافی برای حمل بیمار

یکی از مسائل مهمی که در انتقال‌دادن بیمار به بیمارستان از اهمیت زیادی برخوردار است، وجود فضای کافی داخل آمبولانس است. کابین داخل آمبولانس باید به‌گونه‌ای ساخته شده باشد که برانکارد و سایر تجهیزات دیگر به‌راحتی داخل آن قرار گیرند.

وجود فضای مناسب درون یک آمبولانس باعث می‌شود تا در موقع ضروری بتوان خدمات لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام داد.

داشتن تجهیزات آمبولانسی

یکی از مهم‌ترین وظایف کادر درمان اورژانس، رسیدگی به وضعیت حیاتی و نامساعد بیماران است؛ پس یک آمبولانس خصوصی ایده‌آل باید از تجهیزات آمبولانسی و احیا بالایی برخوردار باشد تا بتواند وضعیت بیمار را برطرف کند.

کیفیت خدمات مناسب

خدمات مطلوبی که آمبولانس‌ها در قبال بیماران انجام می‌دهند بسیار حائز اهمیت است که می‌تواند باعث متمایزشدن کارکرد این آمبولانس‌ها نسبت به بقیه مجموعه‌های مختلف شود. یک مجموعه تخصصی می‌تواند با ارائه خدمات خوب و گسترده آمبولانس در کرمانشاه رضایت کامل بیماران  را به خود جلب کند.

وجود کادر درمانی

آمبولانس‌ در کرمانشاه

استفاده از خدمات یک مجموعه اورژانس خصوصی که دارای کادر درمانی متخصص و باتجربه باشد برای اغلب بیماران مهم و حیاتی است. یک آمبولانس با دارابودن مجموعه کادر درمانی مناسب می‌تواند خدمات باکیفیتی را به بیماران ارائه دهد و این امر می‌تواند خیال آن‌ها را از بابت درمان تا حدود زیادی راحت کند.

هزینه معقول و مناسب

یکی دیگر از معیارهای انتخاب یک آمبولانس مناسب، ارائه هزینه معقول و مناسب آن است. در تعیین هزینه انتقال بیمار باید فاصله مبدأ تا مقصد، همراهی کادر پرستاری، ترافیک مسیر، مدت‌زمان حضور آمبولانس در محل و تزریقات در نظر گرفته شود.

برای این که بتوانید بهترین مراکز اورژانس خصوصی را بشناسید می‌بایست سطح شناخت و آگاهی خود را در این زمینه‌ بالا ببرید. در میان این مجموعه‌های مختلف پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات مرکز آمبولانس کرمانشاه است.

تجهیزات پزشکی آمبولانس در کرمانشاه

در مواقع اضطراری که به خدمات پرستاری و پزشکی نیاز دارید، تجهیزات آمبولانس در کرمانشاه می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این خودرو می‌تواند حتی در حال حرکت به بیماران کمک و همچنین دارای یک‌سری تجهیزات ضروری است تا به جان عزیزان ما کمک کند.

امدادگران

در هر شرایطی امدادگران آمبولانس در کرمانشاه در دسترس هستند. این افراد متخصص برای شرایط اضطراری مانند ایست قلبی، آسیب مغزی و… دوره‌های آموزشی فشرده‌ای را گذرانده‌اند تا به سلامت مصدومین کمک کنند.

اسپینال بورد

تجهیزات پزشکی آمبولانس در کرمانشاه

این وسیله برای حمل‌ونقل بیماری  که  به ضربه ستون فقرات گرفتار شده، مناسب است. ابزار اسپینال بورد بیماران را در هنگام بدحالی یا در شرایط دشوارتر بلند و سرپا می‌کند.

ونتیلاتورهای حمل‌ونقل

ونتیلاتور مکانیکی دستگاهی است که بیمار به‌وسیله آن می‌تواند به‌راحتی نفس بکشد و همچنین به‌جای تهویه دستی از آن استفاده کند. این دستگاه متصل به یک سیلندر مخصوص تنفس است که وظیفه تأمین اکسیژن موردنیاز بیمار را برعهده دارد. امدادگر می‌تواند سرعت و عمق تنفس مریض را توسط این دستگاه قدرتمند و دقیق تنظیم کند.

واحد ساکشن

زمانی که بیمار خونریزی داخلی دارد و نیاز به ایجاد فشار بر اندام‌های حیاتی او باشد از ساکشن برای این کار استفاده می‌کنند. واحد ساکشن برای ازبین‌بردن مایعاتی که در داخل بدن یا دهان بیمار جمع شده‌ است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اقلام متفرقه

علاوه بر تجهیزات مهم و کاربردی آمبولانس در کرمانشاه را که در بالا ذکر کردیم، ابزارهای مهم دیگری چون گوشی پزشکی، دماسنج، دارو، چراغ‌قوه، پتو و… نیز وجود دارند تا اطمینان حاصل کنند که امدادگران برای هر شرایطی آمادگی لازم را برای انجام عملیات دارند. آمبولانس می‌تواند در مواقع لازم جان شما را با این تجهیزات بی‌نظیر به‌سرعت و با خیال راحت نجات دهد.

صندلی آمبولانس، تختخواب و رول انتقال بیمار

صندلی آمبولانس

برای جابه‌جایی بیمارانی که از ناحیه ستون فقراتشان آسیب‌ دیده‌اند، از این تختخواب استفاده می‌کنند. این وسایل از وخامت حال بیمار جلوگیری می‌کنند و این تخت‌ها برای پشتیبانی مناسب و ایده‌آل از ستون فقرات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر بیمار به درد تروماتیک (درد خطرناک و تکان‌دهنده) گرفتار نشده باشد یا نتواند روی پاهایش راه برود، رولِ انتقال برای او بسیار کاربردی و لازم است. صندلی آمبولانس که از آن برای جابه‌جایی‌ها استفاده می‌کنند بهترین گزینه برای حمل بیمار از خانه تا پشت آمبولانس خواهد بود.

نبولایزر

نبولایزر برای بیمارانی که نتوانند داروها را به‌خوبی استنشاق کنند، گزینه مناسبی است. این وسیله داروهای مایع را به بخار تبدیل می‌کند و برای زمانی که دارو باید برای تسکین فوری به بیمار منتقل شود از آن استفاده می‌کنند.

فشارسنج

فشارسنج برای اندازه‌گیری فشارخون بیمارانی که نیاز به مراقبت‌های پزشکی فوری دارند. این ابزار شامل یک کاف پلاستیکی بادی و یک مقیاس درجه‌بندی شده است. فشارسنج با افزایش و آزادکردن تدریجی فشار در کاف، فشارخون سیستولیک و دیاستولیک مریض را مشخص می‌کند.

مانیتور ECG و دفیبریلاتور

مانیتور ECG برای بررسی‌کردن علائم حیاتی بیمار است که برای تثبیت‌کردن ضربان قلب بیماری که در معرض ایست قلبی قرار گرفته یا احیای یک بیمار تصادفی، استفاده می‌شود.

جامبگ

جامبگ یکی از لوازم مهم آمبولانس در کرمانشاه است که برای نگهداری و حمل مواردی از قبیل لوازم جانبی پزشکی، کیت‌های کمک‌های اولیه، تروما، باند، قطره‌چکان‌ها، دارو، سرنگ و…است. جامبگ همواره همراه امدادگران بوده و در موارد اضطراری از آن استفاده می‌شود. این وسیله بزرگ‌تر و کامل‌تر از یک جعبه کمک‌های اولیه عادی خواهد بود که بسیار پرکاربرد و مفید است.

یقه گردنی

لوازم آمبولانس در کرمانشاه

یقه گردنی به نگه‌داشتن سروگردن در وضعیت ثابت کمک می‌کند. اگر مصدوم به آسیب در ناحیه گردن یا سر مشکوک باشد از این ابزار برای درمان او استفاده می‌کنند. یقه گردنی به‌راحتی دور گردن فرد مصدوم قرار می‌گیرد که اندازه‌های مختلفی دارد.

 تخت چرخ‌دار

از انواع لوازم آمبولانس در کرمانشاه می‌توان به تخت چرخ‌دار اشاره کرد. بیمارانی که قادر به راه‌رفتن نیستند برای حرکت‌دادن آن‌ها باید از تخت چرخ‌دار استفاده ‌کرد. این تخت‌ها از پایه‌های قابل‌تنظیم با چرخ‌های جمع‌شونده تشکیل شده‌اند و امدادگران به کمک این تخت‌ها می‌توانند به‌راحتی بیماران را روی این وسیله حمل کرده و به مقصد برسانند.

انواع خدمات آمبولانس

انواع مختلفی از خدمات آمبولانس‌ در کرمانشاه وجود دارند که  در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های زیادی را برای بیماران اورژانسی فراهم می‌کنند. خدمات آمبولانس به دودسته کلی تقسیم‌بندی می‌شوند که به شرح زیر هستند.

خدمات عمومی

خدمات عمومی توسط دولت اداره می‌شود هر منطقه خدمات عمومی خاص خودش را دارد و به‌ندرت خارج از حوزه خود فعالیت می‌کند. امکانات و فعالیت‌های ارائه شده توسط آمبولانس‌های عمومی بسیار محدود هستند. اگرچه هزینه اجاره آمبولانس در کرمانشاه تا حدودی پایین است، اما گاهی اوقات نیاز به خدمات  خصوصی خواهند داشت.

خدمات خصوصی

در این خدمات برای درخواست آمبولانس در کرمانشاه باید از قبل نوبت بگیرید، چون آمبولانس‌های خدمات خصوصی به‌صورت رزرو شده کار می‌کنند. هزینه کل رزرو و امکانات موردنیاز توسط فرد بیمار (کسی که آن را رزرو کرده باشد) پرداخت خواهد شد. ازآنجاکه نهادهای مستقلی هستند، خدماتی که ارائه می‌دهند کاملاً انعطاف‌پذیر و اغلب راحت‌تر هستند.

مراکز مهم آمبولانس در کرمانشاه

مراکز مهم آمبولانس در کرمانشاه

مراکز زیاد و مهمی از انواع آمبولانس در کرمانشاه وجود دارند که در زمینه‌های اجاره آمبولانس‌ها آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند. با شناخت کافی و لازم از این مراکز می‌توانید با مراجعه به آن‌ها برای اجاره آمبولانس اقدام کنید. عوامل مختلفی در قیمت و هزینه ماشین‌های امدادی تأثیرگذار هستند. در این بخش می‌خواهیم تعدادی از بهترین مراکز اجاره آمبولانس در کرمانشاه را به شما معرفی کنیم.

آمبولانس درمانگر در کرمانشاه

اورژانس‌ درمانگر آمبولانس در کرمانشاه با داشتن امکانات لازم و مجهز از امدادگران فوریت‌های پزشکی این توانایی را دارند که در هر ساعت از شبانه‌روز، سرویس‌های اضطراری را در کمترین زمان ممکن با رعایت کردن قوانین مراکز انجام دهند.

آمبولانس کسری در کرمانشاه

بیمارانی که در بخش‌های مختلف مراقبت‌های ویژه بستری هستند، جهت انتقال پزشکی به امکانات بیشتر و متناسب با شرایط نیاز دارند که انجام این مأموریت‌ها تنها در مرکز آمبولانس کسری در کرمانشاه  امکان‌پذیر شده است.

این واحد خصوصی  با در اختیار داشتن خودروهای مناسب و امدادگران حرفه‌ای امکان انتقال بیماران با شرایط NICU، ICU، CCU، PICU را دارند.

آمبولانس پرستاران در کرمانشاه

این مرکز در منطقه واقع شده  کرمانشاه برای ارائه خدمات به متقاضیان آماده خدمت‌رسانی است. زمانی که شما نزدیک به مرکز اجاره آمبولانس در کرمانشاه پرستاران باشید با تماس به این مرکز و درخواست آمبولانس در کمترین زمان ممکن برای شما اکیپ لازم را خواهند فرستاد.

آمبولانس وایروال در کرمانشاه

آمبولانس وایروال در کرمانشاه

امروزه به دلیل افزایش جمعیت خصوصاً زیادشدن حوادث و بیماری‌ها نیاز شدید افراد به آمبولانس‌های خصوصی به‌خوبی احساس می‌شود. وایروال با به‌کار‌گرفتن آمبولانس‌های مجهز و نیروی قدرتمند به‌صورت ۲۴ ساعته و تمام هفته در خدمت شهروندان عزیز کرمانشاه است.

در جدول زیر به انواع مراکز آمبولانس در کرمانشاه به همراه آدرس و شماره تماس را مشاهده خواهید کرد.

مرکز آمبولانس آدرس شماره تماس
درمانگر کرمانشاه، بلوار جلیلیان، خیابان ناسیونال، هجده‌متری ۳۴۴۰۸۴۰ ـ ۰۸۳
کسری کرمانشاه، بلوار جلیلیان، خیابان فرهمند، خیابان سرو ۴ ۰۹۱۸۷۳۲۹۱۰۹
پرستاران کرمانشاه، خیابان حافظیه، نبش بلوار کرمی، نبش شاهد ۲، دفتر مرکز آمبولانس پرستاران ۳۸۴۶۰۳۳۴ ـ ۰۸۳

۰۹۱۸۳۳۹۴۹۲۵

وایروال کرمانشاه، میدان کاشانی، کوچه لرستانی، مجتمع بارانیان ۲ واحد ۵ ۳۷۲۸۲۸۶۰ ـ ۰۸۳

۰۹۹۰۹۷۹۰۰۲۶

شارینو

لوازم‌خانگی جزو کالاهای ضروری هر خانه به‌حساب می‌آیند اگر قصد تعمیر لوازم‌خانگی خود را دارید، می‌توانید با مطالعه انواع مقالات شارینو در زمینه‌های تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر پکیج در کرمانشاه، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه و تعمیر مبل در کرمانشاه و… در هزینه لوازم‌خانگی خود صرفه‌جویی کنید.

همچنین شما می‌توانید با بهره‌بردن از مقالات ما، بهترین مراکز درمانی از جمله مرکز لیزر در کرمانشاه و کاشت مو در کرمانشاه را در این سایت پیدا کنید.

اگر قصد دارید کسب‌وکاری جدید راه‌اندازی کنید باید بدانید که فعالیت در بستر اینترنتی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و به شما این امکان را خواهد داد تا کسب‌وکار خود را گسترش دهید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت شارینو از مهارت‌های منحصربه‌فرد این تیم در زمینه‌های سئو سایت در کرمانشاه، طراحی سایت در کرمانشاه، ادمین اینستاگرام در کرمانشاه و… با بهترین امکانات و قیمت مرتبط با توسعه کسب‌وکار خود بهره‌مند شوید.

استان کرمانشاه یکی از پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری ایران شناخته شده که سفر به این شهر زیبا و دیدن این جاذبه‌ها برایتان لذت‌بخش خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این شهر زیبا، پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله‌های شارینو در زمینه معرفی کافه‌های کرمانشاه، رستوران‌های کرمانشاه و گل‌فروشی در کرمانشاه بزنید و در این زمینه اطلاعات زیادی کسب کنید.

اگر خودروی شما منجر به مشکلات نقص فنی شده  و قصد دارید برای تعمیر آن اقدامات اساسی انجام دهید یا این که اگر می‌خواهید برای مغازه خود دوربین مداربسته بخرید بهتر است قبل از هر چیز سری به وبلاگ شارینو بزنید و مقالاتی مرتبط با مکانیک سیار در کرمانشاه و دوربین مداربسته در کرمانشاه را مطالعه کنید و در این زمینه‌ها سطح آگاهی خود را بالا ببرید.

کلام پایانی

آمبولانس‌ها یکی از لوازم حیاتی و مهم برای خدمت‌دهی به بیماران اورژانسی است. این خودروهای امدادی با امکانات مجهزی که دارند در سریع‌ترین زمان ممکن به محل موردنظر رفته اقدامات لازم را انجام می‌دهند. در این مقاله انواع آمبولانس در کرمانشاه را به شما معرفی کردیم و آموختید که آمبولانس‌ها از نظر ظاهری شاید دارای ویژگی‌های مشترکی باشند، اما در عملکرد و مزایا با یکدیگر متفاوت هستند.

سؤالات متداول

۱ . از کدام نوع آمبولانس می‌توان برای انتقال عضوهای پیوندی استفاده کرد؟

آمبولانس هوایی

۲ . انتقال‌دادن بیماران در آمبولانس تیپ A به چه صورت است؟

به‌صورت فردی و گروهی انجام می‌شود.

۳ . در کدام خدمات برای درخواست آمبولانس باید از قبل نوبت بگیریم؟

خدمات خصوصی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *