تعمیر پکیج در کرمانشاه

فهرست مطالب

تعمیر پکیج در کرمانشاه به دلیل حساسیتی سیستم‌های گرمایشی جزو مهم‌ترین و تخصصی‌ترین تعمیرات محسوب می‌شود که تعمیر آن باید توسط استادکار تعمیر پکیج در کرمانشاه انجام ‌شود. به دلیل اهمیتی که این دستگاه در زندگی روزمره انسان دارد، شناخت جامع قطعات و خرابی‌هایی که ممکن است پیش بیاید شما را چند قدم جلوتر می‌اندازد.

پس اگر پکیج شما با ایرادهایی مواجه شده، فعلاً دست نگه دارید؛ چون در این مقاله قصد داریم صفر تا صد تعمیر پکیج در کرمانشاه را خدمات شما شرح دهیم تا دست به آچار شوید. پس تا آخر مطلب آشنایی با تعمیرات پکیج در کرمانشاه ما را همراهی کنید.

لیست تعمیرکاران پکیج در کرمانشاه:

 

۰۹۱۸۳۸۶۴۲۰۷ هلشی 

 

۰۹۳۳۱۹۴۵۶۸۸ مهدوی نور 

 

۰۹۱۸۱۳۹۰۰۵۰ کریمی 

 

۰۹۱۹۳۸۰۱۱۲۱ قاسمی 

 

۰۹۲۱۱۴۷۴۰۵۱ مهدوی فر

 

۰۹۰۱۰۲۷۳۶۷۰ اسدی پور

 

اصلی‌ترین قطعات پکیج در کرمانشاه

اولین گام در تعمیر پکیج در کرمانشاه شناخت قطعات پکیج است. پکیج دیواری یا زمینی از متصل شدن چندین قطعه به یکدیگر تشکیل شده است که شناخت این قطعات در زمانی که با خرابی دستگاه خود مواجه شده‌اید و به تعمیرکار پکیج در کرمانشاه نیاز دارید، بسیار کمک کننده است.

به‌طورکلی مهم‌ترین قطعات پکیج به چهار دسته طبقه‌بندی می‌شوند که شامل موارد زیر هستند:

  • برد الکترونیکی پکیج
  • قطعات مکانیکی پکیج
  • حسگرهای پکیج
  • قطعات اجرای فرمان پکیج

حالا که با یک دسته‌بندی کلی از قطعات آشنا شدید، به توضیح با جزئیات بیشتری درباره این چهار دسته می‌پردازیم که متوجه شوید، هر قطعه زیر گروه کدام دسته است.

اصلی‌ترین قطعات پکیج در کرمانشاه

تعمیر پکیج در کرمانشاه

 

 

برد الکترونیکی پکیج

برد الکترونیکی یا کنترل در واقع نقش مغز دستگاه را به عهده دارد. اطلاعاتی که به پکیج ورود و خروج دارند، توسط برد تجزیه و تحلیل می‌شوند و گزارشاتی که از طریق سنسور دریافت می‌کنند را بعد از تجزیه به‌عنوان دستور به قطعات مجری فرمان ارسال می‌کنند. تعمیر برد پکیج در کرمانشاه در صورت خرابی به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌شود.

برد الکترونیکی پکیج

تعمیر پکیج در کرمانشاه

 

 

رله برد پکیج

یکی از قطعات مهم در برد الکترونیکی پکیج، رله برد است که در تعمیر پکیج در کرمانشاه مورد اهمیت قرار دارد. وظیفه قطع و وصل مدار بر عهده این قطعه است. قطعه رله برد بعد از دریافت پیام و دستورهای سنسور فشار، آن‌ها را به پمپ مدار گرم‌کننده و شیر موتوری می‌رساند. قیمت این قطعه از ۱۵۰۰۰۰ هزار شروع و تا ۱۲۰۰۰۰۰ تومان ادامه دارد.

فیوز پکیج

نقش مهمی که فیوز در دستگاه پکیج دارد، محافظت از برد الکترونیکی در برابر شدت جریان برق الکتریکی است و قیمت آن در نمایندگی تعمیر پکیج در کرمانشاه ۲۰۰۰۰ تومان است.

ترانس تغذیه پکیج

این قطعه در تعمیر پکیج در کرمانشاه قیمت متغیری در حدود ۷۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰ تومان دارد و برق ۲۲۰ ولتی شهری را به برق ۹ الی ۱۸ ولتی تبدیل می‌کند.

آی سی پکیج

آی سی به معنای جمع‌شدن تعدادی از مدارهای الکترونیکی پکیج است که به یکدیگر متصل‌اند و این قطعه در تعمیر پکیج در کرمانشاه از حساسیت بالایی برخوردار است.

قطعات مکانیکی پکیج 

یکی از قطعات خود مختار در پکیج‌ها، قطعات مکانیکی هستند که نیازی به دریافت دستور از برد الکترونیکی را ندارند. در ادامه اصلی‌ترین قطعات مکانیکی و وظایف آن‌ها شرح داده شده است.

قطعات مکانیکی پکیج 

تعمیر پکیج در کرمانشاه

 

 

مبدل حرارتی پکیج

مبدل‌های حرارتی در تعمیر پکیج در کرمانشاه همچون لوله‌های مارپیچی هستند که گرمای شعله‌ها را از درون خود عبور می‌دهند و از طریق تیغه‌هایی به یکدیگر متصل شده‌اند.

منبع انبساط دیافراگمی پکیج

یکی از وظایف این منبع، تخلیه آب‌های اضافی پکیج و ممانعت از ورود هوا به داخل دستگاه است که از دو صفحه فلزی که مابین آن‌ها دیافراگم پلاستیکی قرار دارد، تشکیل شده است.

ظرفیت منبع انبساط حدود ۸ لیتر است که با آب و نیتروژن محاصره شده است. هنگامی که دمای آب بالا رفته و منبسط می‌شود، حجم آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

محفظه احتراق پکیج

در قسمت وسط پکیج محفظه‌ای به نام محفظه احتراق وجود دارد که در آن عمل اشتعال صورت می‌گیرد. وظیفه دیگر این محفظه جلوگیری از آلودگی صوتی توسط مشعل و ممانعت از اتلاف وقت و انرژی است.

حسگرهای پکیج

در پکیج باید قطعه‌ای تعبیه شده باشد که وضعیت دستگاه را به برد الکترونیکی اعلام کند. در پکیج انواع مختلفی از سنسور یا حسگر وجود دارد که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم.

حسگرهای پکیج

تعمیر پکیج در کرمانشاه

 

 

سنسورهای حرارتی پکیج

وظیفه این سنسور حرارتی تشخیص دمای لوله مبدل است و همچنین وظیفه دارد هنگامی که دمای لوله از حد استاندارد بالاتر رفت، شعله دستگاه را خاموش کند و از آتش‌سوزی پکیج جلوگیری کند.

ترموستات حد پکیج

عملکرد این قطعه در زمانی است که سنسور حرارتی به درستی کار نکند. هنگامی که دمای آب از حد معمول بالا برود و سنسور حرارتی درست عمل نکند، ترموستات حد وارد عمل شده و دستور توقف را به برد الکترونیکی ارسال می‌کند.

ترموستات دود پکیج

برای اینکه دودهای ناشی از سوخت از دستگاه خارج شود؛ علاوه بر دودکش از ترموستات دود نیز استفاده می‌کنند. در مواقعی که دودکش به خوبی کار نکرد، ترموستات دود روی کلاهک دودکش نصب می‌شود و بعد از حس کردن داغی و دود کلاهک، دستور خاموشی را به برد ارسال می‌کند.

ترموستات اتاقی پکیج

برای اینکه دمای اتاق پکیج اندازه‌گیری شود و در زمان لزوم دستور قطعی، کاهش یا افزایش دما به برد ارسال شود، از ترموستات اتاقی بهره می‌برند. ممانعت از کار کردن زیاد دستگاه وظیفه این قطعه است. قیمت ترموستات اتاقی در تعمیر پکیج در کرمانشاه حدود ۱۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ است.

سنسور فشار آب پکیج

باید قطعه‌ای در پکیج وجود داشته باشد که آب مصرفی را کنترل کند. سنسور فشار آب این نقش را به عهده دارد؛ یعنی در مواقعی که آب پکیج کم بود یا فشار مدنظر را نداشت، دستگاه شروع به فعالیت نمی‌کند.

حسگر فشار هوا پکیج

حسگر هوا گازهای ناشی از احتراق را از پکیج خارج می‌کند. وظیفه چک کردن سلامت فن به عهده حسگر فشار است. در صورتی که فن به درستی کار نکند، حسگر فشار دستور توقف فن را به برد ارسال می‌کند.

سنسور شوفاژ پکیج

برای اینکه دمای آبی که وارد شوفاژ می‌شود با دمای دستگاه یکسان باشد، از قطعه سنسور شوفاژ استفاده می‌کنند. یکسان کردن دمای آب با دمای پکیج منجر به گرمای دستگاه می‌شود.

میله یونیزاسیون پکیج

برای اینکه میزان شعله پکیج تشخیص داده شود به میله یونیزاسیون نیاز داریم. خرابی این قطعه و تشخیص ندادن شعله، کار نکردن پکیج را به دنبال دارد.

ترانس جرقه زن پکیج

به نظر شما عملکرد این قطعه در پکیج چیست؟ بله حدس شما درست است. این قطعه نقش جرقه زدن را تا زمانی که پکیج روشن شود، به عهده دارد.

فلومتر پکیج

یکی از قطعاتی که در مسیر آب ورودی پکیج قرار دارد، قطعه فلومتر است که دمای آب را تنظیم می‌کند. قیمت تعمیر این قطعه در مراکز تعمیر پکیج در کرمانشاه مابین ۱۲۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ است.

فلوگاتور پکیج

یکی دیگر از قطعاتی که مانند فلومتر در مسیر آب ورودی پکیج نصب شده، قطعه فلوگاتور است. با باز شدن آب ورودی و روشن شدن سنسور قرمز، فرمان باز شدن به قطعه برد ارسال می‌شود.

قطعات اجرای فرمان پکیج

تعدادی از قطعات پکیج که توسط تعمیرکاران تعمیر پکیج دیواری در کرمانشاه تعمیر می‌شوند، قطعات اجرای فرمان هستند که وظایف و دستورات خود را از برد الکترونیکی می‌گیرند. این قطعات شامل موارد زیر هستند:

  • فن دودکش پکیج: وظیفه این قطعه تخلیه هرگونه گاز اضافی همچون دی‌اکسیدکربن است که جنسی از آلومینیوم دارد.
  • شیر کنترل گاز پکیج: سوخت اصلی پکیج گاز است که شیر کنترل میزان گاز ورودی به دستگاه برای روشن شدن شعله را چک و تنظیم می‌کند.
  • شیر موتوری پکیج: زمانی که دستگاه به آب گرم نیاز دارد، این قطعه با وارد کردن فشار از طرق سوپاپ شیر وارد عمل می‌شود.
  • کیت شیر موتوری پکیج: نقش این قطعه باز و بسته کردن مسیر آب بین مبدل‌های اصلی و مبدل‌های ثانویه است که با فشار به شافت موتور انجام می‌شود. قیمت این قطعه در مراکز تعمیر پکیج در کرمانشاه حدود ۳۵۰۰۰۰ تومان است.
  • پمپ خطی پکیج: نام دیگر پمپ خطی، پمپ سیرکولاسیون است که به گردش درآوردن آب در یک مکان یا مسیر بسته کمک می‌کند.
  • شیر تخلیه آب پکیج: زمانی که به تعمیر پکیج در کرمانشاه نیاز دارید، از قطعه شیر تخلیه آب برای خالی کردن آب سیستم استفاده می‌کنید.
  • گیج فشار و دمای پکیج: وظیفه این قطعه نمایش فشار و دمای دستگاه با فشارسنج و دماسنج است.
  • شیر اطمینان پکیج: شیر اطمینان برای زمانی است که فشار آب دستگاه از Bar3 بیشتر شود. در این مواقع آب‌های اضافی پکیج از شیر اطمینان خارج می‌شوند.
قطعات اجرای فرمان پکیج

تعمیر پکیج در کرمانشاه

 

 

متداول‌ترین مشکلات پکیج‌ها

دستگاه‌های پکیج به دستگاه‌های مقاوم و سخت کار معروف هستند؛ اما استفاده نادرست و گذر زمان آن‌ها را با خرابی‌ها و مشکلاتی روبه‌رو می‌کند. در این قسمت شما را با رایج‌ترین خرابی‌های پکیج و تعمیر پکیج در کرمانشاه آشنا می‌کنیم. شناخت خرابی‌های متداولی که در پکیج‌ها به وجود می‌آید، به شما در تعمیرات جزئی و جلوگیری از آسیب بیشتر به دستگاه کمک شایانی می‌کند.

فیوز برد پکیج می‌سوزد

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای پکیج اتفاق بیفتد، این است که فیوز برد دستگاه بسوزد. این سوختگی به معنای وجود اتصالی در سیستم دستگاه است. در مواقعی که این اتفاق افتاد، باید تمامی قطعاتی که به فاز و نول اتصالی دارند، بررسی شود.

پمپ سیرکولاسیون، فن دستگاه، شیر موتوری پکیج، رله برد الکترونیکی دستگاه، محافظ برق و شیر کنترل گاز از جمله قطعاتی هستند که باید توسط تکنسین‌های تعمیر پکیج در کرمانشاه بررسی شوند تا علت سوختگی فیوز مشخص شود.

فیوز برد پکیج می‌سوزد

تعمیر پکیج در کرمانشاه

 

 

زمان طولانی برای گرم‌شدن آب نیاز است

یکی از بیشترین شکایت کاربران به این دلیل است که برای گرم شدن آب باید زمانی زیادی را صرف کرد. این خرابی بیشتر در پکیج‌هایی که به پمپ گردش یا مخزن ذخیره آب مجهز نیستند، اتفاق می‌افتد. طول لوله‌های پکیج در این خرابی نیز بی‌تأثیر نیست.

در مواقعی که با این مشکل روبه‌رو شدید، ابتدا فشار آب ساختمان خود را چک کنید و از عدم نوسان مطمئن شوید؛ زیرا وجود نوسان در آب خبر از خرابی پمپ یا دیافراگم می‌دهد. با تعویض این دو قطعه مقدار زمان گرم‌شدن آب کاهش می‌یابد.

زمان طولانی برای گرم‌شدن آب نیاز است

تعمیر پکیج در کرمانشاه

 

 

پکیج چکه می‌کند

یکی از اصلی‌ترین دلایل چکه پکیج، نصب غیر اصولی آن است که به دلیل عایق‌بندی نامناسب قطعات در زمان نصب اتفاق می‌افتد. دلیل دیگر این اتفاق پوسیدگی لوله‌ها و اتصالات پکیج است.

اگر پکیج شما خارجی است و به مراکز تعمیر پکیج خارجی در کرمانشاه برای حل این خرابی مراجعه می‌کنید، از تکنسین تعمیر پکیج در کرمانشاه درخواست بررسی ترک‌خوردگی لوله‌ها و اتصالات را بکنید.

بهتر است تا زمانی که سرویس‌کاران مربوطه برای تعمیر به منزل شما می‌آیند، دستگاه را خاموش کنید؛ زیرا ادامه‌دار شدن چکه آب منجر به افت فشار دستگاه می‌شود.

پکیج چکه می‌کند

تعمیر پکیج در کرمانشاه

 

 

پکیج خودبه‌خود خاموش می‌شود

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که دستگاهتان خودبه‌خود خاموش شود. این خرابی دلایلی مختلفی دارد که باید توسط تعمیرکاران تعمیر پکیج در کرمانشاه بررسی شود که عبارت‌اند از:

  • خراب بودن ترموستات پکیج
  • فشار کم‌آب پکیج
  • پمپ معیوب پکیج
  • مسدود شدن شیر ورودی آب پکیج
  • ورود هوا به داخل لوله‌های پکیج
  • ایراد در گردش آب سیستم

تمامی مواردی که در بالا گفته شد باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکاران حرفه‌ای بررسی شود و در این مورد کاری از دست شما ساخته نیست.

پکیج خودبه‌خود خاموش می‌شود

تعمیر پکیج در کرمانشاه

 

 

پکیج با افت فشار مکرر مواجه می‌شود

برای اینکه دمای دستگاه اندازه‌گیری شود، از فشار سنج پکیج استفاده می‌کنند. عدد استاندارد فشار سنج ۱.۵ است. کوچک‌تر بودن از این عدد فشارسنج به معنای افت فشار و کار نکردن دستگاه شما است. نشتی آب، هواگیری رادیاتور پکیج و خرابی سوپاپ اطمینان فشار از جمله دلایل اصلی افت فشار است.

برای حل کردن این مشکل ابتدا از چکه نکردن دستگاه اطمینان حاصل کنید. در قدم دوم به تنظیم فشار سیستم اقدام کنید که می‌توانید از دفترچه راهنمای دستگاه بهره ببرید. درصورتی‌که هیچ‌کدام از این کارها را نمی‌توانید، انجام دهید؛ با مرکز تعمیر پکیج در کرمانشاه تماس گرفته و درخواست کمک کنید.

پکیج با افت فشار مکرر مواجه می‌شود

تعمیر پکیج در کرمانشاه

 

 

پکیج روشن نمی‌شود

آیا تابه‌حال برای شما پیش آمده که دستگاهتان روشن نشود؟ روشن نشدن شمعک پکیج بستگی به عوامل مختلفی همچون برند دارد که دلیل آن در تعمیر پکیج ایرانی در کرمانشاه متفاوت است. از دلایل مهم روشن نشدن دستگاه، کمبود فشار آب است که می‌توانید از طریق فشارسنج این مشکل را بررسی کنید.

فشار کمتر از ۰.۵ باعث خاموشی سریع پکیج می‌شود که با افزایش فشار از طریق شیر فشار می‌توانید، این مشکل را برطرف کنید. اگر با این راه حل پکیج شما روشن نشد، دراسرع‌وقت با متخصص تعمیر پکیج در کرمانشاه ارتباط برقرار کنید.

گرمای رادیاتور افت پیدا می‌کند

گاهی اوقات ممکن است که رادیاتورها دمای کافی را نداشته باشند و محیط خانه به‌شدت سرد شود. این سرما به خصوص در فصول سرد سال بسیار آزار دهنده است. از جمله دلایل افت گرمای رادیاتور می‌توان به فشار کم آب پکیج، خرابی دیافراگم، ورود هوا به داخل لوله‌ها و معیوب بودن ترموستات اشاره کرد.

در مرحله اول مانند روشن نشدن پکیج، فشار آب را با فشارسنج بسنجید و سپس فشار دستگاه را تنظیم کنید. اگر گرمای اندک رادیاتور با قطع شدن آب گرم همراه است، قطعه ترموستات را بررسی کنید. اگر فشار آب و ترموستات‌ها ایرادی نداشتند، به سراغ سایر قطعات بروید.

 با کمک تکنسین تعمیر پکیج در کرمانشاه و دفترچه راهنما قطعه دیافراگم و شیر پکیج را نیز بررسی کنید. به‌احتمال زیاد بعد از تعمیر خرابی‌های این دو قطعه مشکل گرم نبودن رادیاتور و آب گرم حل می‌شود.

گرمای رادیاتور افت پیدا می‌کند

تعمیر پکیج در کرمانشاه

 

 

پکیج سروصدای زیادی می‌کند

یکی دیگر از دلایل شکایت و مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر پکیج در کرمانشاه، سروصدای آزار دهنده این دستگاه است. برای پیدا کردن علت خرابی ابتدا سیستم تهویه دستگاه را بررسی کنید. سیستم تهویه پکیج باید رسوب و گردوغباری نداشته باشد. بعد از بررسی تهویه، شعله پکیج را چک کنید تا به رنگ آبی باشد.

در شعله‌هایی که عدم ثبات وجود دارد، سروصدا نیز ایجاد می‌شود. فشار نامناسب گاز پکیج، تهویه نادرست و کمبود هوا منجر به ایجاد احتراق می‌گردد. این احتراق و نشتی سیستم سروصدا و سوختن نامناسب گاز را به دنبال دارد. برطرف کردن این خرابی‌ها نیاز به تکنسین ماهر دارد که بهتر است در این زمینه کار به آن‌ها بسپارید.

پکیج سروصدای زیادی می‌کند

تعمیر پکیج در کرمانشاه

 

 

شعله در آبگرم کن دیواری مشاهده نمی‌شود

یکی از مشکلاتی که در بیشتر اوقات در پکیج‌های دیواری اتفاق می‌افتد، نشان ندادن شعله پکیج است. ابتدا برای رفع این مشکل آب و برق و گاز متصل شده به دستگاه را بررسی کنید و از عدم قطعی در این قسمت مطمئن شوید.

مرحله بعدی بررسی نوع گاز مصرفی و فشار آن است که استفاده از لوله‌های با قطر استاندارد به این موضوع کمک می‌کند. داخل لوله و در مسیر گاز نباید هوا باشد. چک‌کردن میل یون آبگرم کن و سیم‌کشی‌های پکیج در رفع این ایراد نیز بی‌تأثیر نیست.

عملکرد صحیح سیستم تهویه و فلومتر در این مسئله بسیار مهم است. اگر با چک کردن این موارد؛ همچنان نتوانستید مشکل اصلی را پیدا کنید، بهتر است از یک تکنسین تعمیر پکیج در کرمانشاه کمک بگیرید.

شعله در آبگرم کن دیواری مشاهده نمی‌شود

تعمیر پکیج در کرمانشاه

 

 

دمای آب دائماً تغییر می‌کند

شاید برای شما هم در حین استحمام پیش‌آمده باشد که دمای آب دائماً سرد و گرم شود. از اصلی‌ترین دلیل این متغیر بودن دمای آب می‌توان به استفاده کردن از آبگرم کن قبل از استحمام شما اشاره کرد. این کار باعث می‌شود که در لوله‌های پکیج مقدار کمی آب گرم باقی بماند و آب سرد خارج شود.

بهتر است از لوله‌های با ابعاد بیشتر برای گاز استفاده کنید که دمای بیشتری تولید کند. یک نکته مهم در این مسئله این است که نباید لوله‌های آب گرم و سرد با یکدیگر تداخل داشته باشند. وجود رسوب در فیلتر آب و معیوب بودن فلومتر نیز در این خرابی تأثیرگذار است که باید توسط مراکز تعمیر پکیج در کرمانشاه تعمیر شود.

تعمیر انواع پکیج در کرمانشاه

تعمیرکاران متخصص تعمیر پکیج در کرمانشاه در زمان تعمیر با انواع مختلفی از برندهای پکیج مواجه هستند که باید در هنگام تعمیر هرکدام از آن‌ها نکات خاصی را رعایت کنند تا پروسه تعمیر به نحو احسنت انجام شود. بهتر است شما یک تعمیرکار خبره را برای انجام همیشه تعمیرات خود انتخاب کنید تا اینکه در هر خرابی از یک تعمیرکار جدید استفاده کنید.

در ادامه نکات مهمی در رابطه با تعمیر انواع پکیج‌های ایرانی و خارجی و معرفی نمایندگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.

تعمیر انواع پکیج در کرمانشاه

 

 

تعمیر پکیج بوتان در کرمانشاه

برند بوتان یکی از برندهای نام‌آشنا در بازار پکیج است که تعمیر آن توسط تکنسین‌های ماهر تعمیر پکیج بوتان در کرمانشاه انجام می‌شود. این برند در انواع مختلفی به تولید پکیج و عرضه آن در بازار پرداخته است که کیفیت خوبی نیز دارد.

در صورتی که از این برند خرید کرده‌اید، می‌توانید برای راه‌اندازی پکیج خود از نصب پکیج بوتان در کرمانشاه استفاده کنید. این برند نیز در نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در کرمانشاه به ارائه هرگونه خدمات تعمیری در رابطه با پکیج می‌پردازد.

رایج‌ترین خرابی‌هایی که ممکن است برای این برند اتفاق بیفتد و باید در نمایندگی پکیج بوتان در کرمانشاه بررسی شود، عبارت‌اند از:

  • پکیج بوتان سروصدای زیادی می‌کند.
  • مکرر خاموش می‌شود.
  • پکیج بوتان روشن نمی‌شود.
  • به‌صورت انفجاری روشن می‌شود.
  • دمای آب بالایی دارد.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمانشاه

یکی از برندهای موفق ایرانی که در زمینه پکیج فعالیت درخشانی دارد، برند ایران رادیاتور است که با تکنسین‌های ماهر تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمانشاه به تعمیر دستگاه شما اقدام می‌کند.

اگر قصد دارید با نمایندگی این برند آشنا شوید و از خدمات کامل آن استفاده کنید، بهتر است به نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرمانشاه به صورت حضوری مراجعه کنید.

گرم نکردن آب، سروصدای زیاد و فشار کم آب از جمله مشکلات برند ایران رادیاتور است که توسط متخصصان تعمیر پکیج در کرمانشاه قابل رفع است. البته سرویس پکیج به صورت دوره‌ای از کارهایی است که به افزایش طول عمر دستگاه شما و جلوگیری از خرابی‌های آن کمک شایانی می‌کند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمانشاه

 

 

تعمیر پکیج آریستون در کرمانشاه

یکی دیگر از برندهای باسابقه و خوش‌نامی که تعمیر و عیب‌یابی آن در تعمیر پکیج در کرمانشاه اهمیت زیادی دارد، برند آریستون است. این برند در نمایندگی پکیج آریستون در کرمانشاه به ارائه خدمات منحصربه‌فرد و استفاده از قطعات اصلی برای تعویض می‌پردازد.

 در نتیجه بهتر است که اگر از مصرف کنندگان این برند هستید، به نمایندگی مربوطه آن مراجعه کنید. سروصدای زیاد پکیج، گرم نشدن آب، روشن نشدن پکیج و فشار کم آب از جمله مشکلات مشترک در تمامی پکیج‌ها است که با استفاده از تکنسین‌های مجرب می‌توانید، آن را کاهش دهید.

تعمیر پکیج ایساتیس در کرمانشاه

یکی از برندهای جدیدی که به‌تازگی پا به میدان تولید پکیج گذاشته و با این زمان اندک فروش خوبی داشته و رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، برند ایساتیس است. نشتی آب، خرابی برد و گرفتگی دودکش از مشکلات بارز این برند است که نمایندگی پکیج ایساتیس در کرمانشاه این خرابی‌ها رفع می‌کند.

تعمیر پکیج بوش در کرمانشاه

نمایندگی پکیج بوش در کرمانشاه یکی از نمایندگی‌های با تجربه در زمینه تعمیر پکیج در کرمانشاه است که از سال‌های طولانی وارد این عرصه شده و نامی درخشان از خود به جا گذاشته است. اگر ایرادی در پکیج بوش شما پیش آمده، بهتر است از تعمیرکاران مخصوص این برند کمک بگیرید تا از صرف هزینه‌های بیشتر جلوگیری کنید.

تعمیر پکیج بوش در کرمانشاه

 

 

تعمیر پکیج باکسی در کرمانشاه

آیا به دنبال یک مرکز محبوب تعمیر پکیج در کرمانشاه هستید؟ پیشنهاد ما به شما نمایندگی پکیج باکسی در کرمانشاه است که با کادر مجرب تعمیر، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است و تعمیرات خوبی در این زمینه انجام می‌دهد.

تعمیر پکیج اخگر در کرمانشاه

امروزه تعمیر پکیج به دلیل حساسیت بالایی که دارد، هزینه زیادی را می‌خواهد. نمایندگی پکیج اخگر در کرمانشاه از جمله نمایندگی‌هایی است که در زمینه تعمیر پکیج در کرمانشاه هزینه منصف و اقتصادی دارد و شما به خیال راحت می‌توانید تعمیر وسایل خود را به این برند بسپارید.

تعمیر پکیج اخگر در کرمانشاه

 

 

تعمیر پکیج تاچی در کرمانشاه

نمایندگی پکیج تاچی در کرمانشاه آماده ارائه خدمات حرفه‌ای و متنوع در زمینه تعمیر پکیج در کرمانشاه است که شما می‌توانید با تعرفه‌های مناسب و قطعات اصلی دستگاه خود را مانند روز اول بکنید.

تعمیر پکیج فرولی در کرمانشاه

دیگر نگران هزینه‌های گزاف تعمیر پکیج در کرمانشاه نباشید! نمایندگی پکیج فرولی در کرمانشاه اینجاست تا خیال شما را از بابت هزینه‌های زیاد راحت کند. در این نمایندگی می‌توانید از شرایط اقساطی برای تعمیر پکیج خود نیز استفاده کنید.

تعمیر پکیج فرولی در کرمانشاه

 

 

تعمیر پکیج مگاتروم در کرمانشاه

یکی دیگر از نام‌های جدیدی که در عرصه تعمیر پکیج در کرمانشاه به تازگی وارد بازار شده و حرفی برای گفتن دارد، نمایندگی پکیج مگاتروم در کرمانشاه است. این نمایندگی تعمیرکاران حرفه‌ای در این زمینه دارد که با دقت خاصی به عیب یابی از دستگاه شما می‌پردازد و برای رضایت مشتری ارزش خاصی قائل است.

هزینه تعمیر پکیج در کرمانشاه

به نظر شما هزینه تعمیر پکیج در کرمانشاه بر اساس چه معیارهایی محاسبه می‌شود؟ بر اساس معیارهایی همچون: برند سازنده، قطعه معیوب شده، هزینه ایاب‌وذهاب تعمیرکار و میزان خرابی قطعه تعیین می‌شود.

در جدول زیر تعرفه تعمیر انواع پکیج در کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ را به صورت حدودی مشاهده می‌کنید.

نوع خدمات تعرفه خدمات
تعویض شیر موتوری پکیج ۳۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر برد پکیج ۴۰۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فلومتر پکیج ۴۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ تومان
تعویض روتور و استاتور پکیج ۲۸۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض مبدل پکیج ۳۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فلو سوئیچ پکیج ۳۵۰۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر کیت شیر پکیج ۴۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
سرویس فن پکیج ۲۵۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان

شارینو

آیا به تعمیرات لوازم خانگی علاقه دارید و مایل به آشنایی با قطعات آن هستید؟ پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر مبل در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه مطالعه کنید.

آیا قصد سفر به کرمانشاه را دارید؛ اما مراکز دیدنی و تفریحی آن را نمی‌شناسید؟ با مطالعه مقاله‌های شارینو درباره مراکز تفریحی در کرمانشاه، مراکز خرید در کرمانشاه و رستوران‌های کرمانشاه می‌توانید اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید.

اطلاعی از مراکز آموزشی هنر و فنی و حرفه‌ای دارید؟ مطالعه آموزشگاه آشپزی در کرمانشاه، آموزشگاه موسیقی در کرمانشاه و آموزشگاه زبان در کرمانشاه کمک فراوانی به شما می‌کند.

تعمیر پکیج در کرمانشاه و تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه از سری مقالات باکیفیت شارینو در رابطه با وسایل گرمایشی است که مطالعه آن‌ها خالی از لطف نیست.

نصب دوربین مداربسته در کرمانشاه از اقداماتی است که از قبل شروع کسب و کار به افراد بازاری پیشنهاد می‌شود و شارینو در سایت خود نیز به این موضوع پرداخته است.

در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار نیاز داشتید، می‌توانید با شماره‌های مکانیک سیار در کرمانشاه که در وبلاگ شارینو تهیه شده است، تماس بگیرید.

استادکار کابینت در کرمانشاه یکی از استادان حاذق در این حوزه است که شارینو به ارائه خدمات آن‌ها پرداخته است.

سخن پایانی

تعمیر پکیج در کرمانشاه از جمله خدمات کاربردی و مهم در حوزه سیستم‌های گرمایشی است که به مهارت و دانش نیاز دارد. انواع مختلفی از برندهای پکیج در بازار وجود دارد که هرکدام بعد از مدتی استفاده به سرویس و تعمیر نیاز پیدا می‌کنند.

در این مقاله تلاش کردیم که اطلاعات مفیدی که درباره قطعات، رایج‌ترین خرابی‌ها و مطالبی که در تعمیر پکیج در کرمانشاه تأثیرگذار است را خدمت شما شرح دهیم تا در مواجه با خرابی بهترین تصمیم را بگیرید. امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده و اطلاعات کافی در این حوزه کسب کرده باشید.

سؤالات متداول

۱. وظیفه قطعه فیوز در پکیج چیست؟

محافظت از سوختن برد الکترونیکی در برابر شدت جریان برق

۲. کدام برند پکیج موجود در بازار باکیفیت است؟

برند بوتان، برند ایران رادیاتور، برند بوش

۳. قیمت تعمیر برد پکیج چقدر است؟

از ۴۰۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان

۴. علت کاهش دمای آب مصرفی پکیج چیست؟

کاهش فشار گاز و وجود رسوب در مبدل پکیج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *