آموزشگاه زبان در اراک

آموزشگاه زبان در اراک


آموزشگاه زبان در اراک

فهرست مطالب

آیا تاکنون برای یادگیری یک‌زبان جدید به آموزشگاه زبان در اراک مراجعه کرده‌اید؟ یا جزو آن دسته از افرادی هستید که مطالعه خودآموز را ترجیح می‌دهند؟ برای شروع یادگیری یک‌زبان جدید، معمولاً توصیه می‌شود از یک استاد کمک گرفته شود. زیرا یک زبان‌آموز مبتدی در ابتدا با جزئیات کار، منابع مناسب و روش صحیح مطالعه زبان آشنایی ندارد.

یادگیری یک‌زبان جدید، به‌خصوص زبان انگلیسی مزایای زیادی برای شما به ارمغان می‌آورد. از جمله اینکه کار شما را برای مهاجرت و سپس ادامه تحصیل به زبان‌های خارجی بسیار راحت‌تر می‌کند. تنوع آموزشگاه زبان انگلیسی در اراک بسیار زیاد است.

در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی مزایای یادگیری زبان جدید و روش‌های کاربردی یادگیری زبان پرداخته و در پایان برترین آموزشگاه زبان در اراک را به شما معرفی کنیم.

تأثیرات شگفت‌انگیز یادگیری زبان جدید روی مغز

یادگیری زبان جدید در آموزشگاه زبان در اراک مزیت‌های بسیار زیادی دارد. بسیاری از این مزایا در حقیقت شامل تأثیرات مثبت خارق‌العاده‌ای هستند که یادگیری یک‌زبان دوم بر مغز انسان می‌گذارد. زبان‌آموزی تأثیرات شگفت‌انگیزی بر روی مغز دارد. از جمله مهم‌ترین تأثیرات یادگیری زبان جدید بر مغز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزشگاه زبان در اراک

تغییر در ساختار مغز

زمانی که در آموزشگاه زبان در اراک در حال یادگیری یک‌زبان جدید هستید جالب است بدانید که در طول این یادگیری تغییرات فیزیولوژیکی مهمی در ساختار مغز خود ایجاد می‌کنید. تحقیقات دانشمندان علوم اعصاب اثبات کرده که در طول یادگیری زبان جدید قسمت‌‌هایی از مغز که در فرایند زبان‌آموزی نقش دارند بزرگ‌تر شده و دچار تغییراتی می‌شوند.

افزایش میزان توجه و حافظه

طبق پژوهش‌های انجام شده یادگیری زبان جدید باعث می‌شود افراد کنترل بیشتری روی ذهن خود داشته باشند و در نتیجه راحت‌تر متمرکز شوند. وقتی مغز به یادگیری یک‌زبان جدید عادت کند خودبه‌خود تمایل بیشتری به تفسیر الگوها و تشخیص آن‌ها پیدا می‌کند. همچنین میزان حواس‌پرتی در زبان‌آموزان به‌تدریج کاهش می‌یابد.

تأثیر مثبت بر تصمیم‌گیری‌ها

از دیگر مزایای یادگیری زبان جدید در آموزشگاه زبان در اراک تقویت مهارت‌های شناختی مرتبط با تجزیه‌وتحلیل و تفکر انتزاعی است. تقویت این مهارت‌ها در بهبود تصمیم‌گیری‌های شما تجلی می‌یابد. زیرا زمانی که قدرت بیشتری برای تفسیر و تجزیه‌وتحلیل مسائل داشته باشید، تصمیمات بهتری نیز می‌توانید اتخاذ کنید.

جلوگیری از پیرشدن مغز

گروهی از دانشمندان دانشگاه ادینبورگ تحقیقی را بر روی گروهی از مردم یکی از ایالات هند انجام دادند. دلیل انتخاب هند برای این پژوهش تعداد زیاد افراد دوزبانه در این کشور بود. نتیجه این تحقیق نشان داد افراد دوزبانه به طور متوسط چیزی در حدود ​​چهار سال و نیم دیرتر از افراد یک‌زبانه دچار زوال عقل می‌شوند.

تنوع فعالیت مغزی

با یادگیری زبان جدید در آموزشگاه زبان در اراک، در حقیقت مغز خود را در وضعیت تمرین قرار می‌دهید. این امر مغز شما را به‌مرورزمان قوی‌تر می‌کند. در طی فرایند یادگیری زبان جدید مغز با چالش‌های مختلف و متنوعی روبه‌رو می‌شود که این چالش‌ها مغز را به واکنش وامی‌دارد.

این درگیری‌ها و چالش‌های روزمره باعث افزایش تنوع در فعالیت مغز و در نتیجه بهبود عملکرد مغز می‌شوند.

مزایای یادگیری زبان دوم در کار و زندگی اجتماعی

فرض کنید با ثبت‌نام در یک مؤسسه زبان انگلیسی در اراک قصد دارید در زبان انگلیسی به تسلط کامل برسید. یا با مراجعه به آموزشگاه زبان آلمانی در اراک ذهن خود را در یادگیری یک‌زبان سخت و چالش‌برانگیز محک بزنید.

باید بدانید که یادگیری زبان دوم قطعاً روزی به کار شما خواهد آمد و هرگز دیده نشده که کسی از یادگیری زبان جدید ابراز پشیمانی کند. در ادامه به بررسی مزایای این مهارت کارآمد در سنین بزرگسالی خواهیم پرداخت.

مؤسسه زبان انگلیسی در اراک

امکان برقراری ارتباطات بین‌المللی

 زمانی که به یک‌زبان دوم مسلط باشید امکان برقراری ارتباط با افراد دیگر از ملیت‌ها و فرهنگ‌های متفاوت افزایش می‌یابد که این امر در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای شما و پیداکردن کار در کشورهای دیگر بسیار مؤثر و کارآمد است. همچنین با پیداکردن دوستان بین‌المللی می‌توانید با فرهنگ‌های مختلف آشنا شوید.

ایجاد دیدگاه‌های فرهنگی مترقی

فرض کنید با شرکت در کلاس‌های یک آموزشگاه زبان اسپانیایی در اراک، به یک تسلط نسبی در این زبان رسیدید. در قدم بعدی شما نسبت به فرهنگ کشور اسپانیا نیز کنجکاو می‌شوید و این کنجکاوی دررابطه‌با محتوای فرهنگی کشور اسپانیا جای خود را به علاقه می‌دهد.

در قدم بعدی احتمالاً محتوای ادبی اسپانیا را بررسی می‌کنید و با بزرگان ادب این کشور آشنا می‌شوید. در نهایت این یادگیری در آموزشگاه زبان در اراک به افزایش سطح فرهنگ و ایجاد یک فرهنگ مترقی در شما می‌انجامد.

امکان کار در محیط‌های چندزبانه

در بسیاری از شرکت‌ها و مؤسسات افراد چندزبانه در کنار یکدیگر به فعالیت می‌پردازند. کسب مهارت زبان‌آموزی و یادگیری زبان‌های جدید به تعامل شما با افرادی با ملیت‌های دیگر کمک می‌کند و کار در محیط‌های چندزبانه را برای شما تسهیل می‌بخشد.

ایجاد و افزایش فرصت‌های شغلی

این که شما توانایی صحبت‌کردن به یک‌زبان دیگر را داشته باشید؛ به کاریابی و دست‌یافتن به فرصت‌های شغلی جدید بسیار کمک خواهد کرد. زیرا شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ کارکردن با افراد چندزبانه را ترجیح می‌دهند. بسیاری از موقعیت‌های شغلی نیز نیازمند تسلط بر حداقل یک‌زبان خارجی است.

به همین دلیل علاوه بر زبان انگلیسی، زبان‌های خارجی دیگری نیز در آموزشگاه زبان در اراک تدریس می‌شوند.

مؤسسه زبان انگلیسی در اراک

تحقق اهداف شخصی

یادگیری زبان دوم می‌تواند در دستیابی به هدف‌هایی که برای زندگی خود در در نظر گرفته‌اید بسیار مؤثر باشد. این موضوع می‌تواند شامل تعامل با خانواده و دوستان زبان‌آموز، مسافرت، مطالعه منابع زبانی و غیره باشد.

افزایش اعتمادبه‌نفس

بسیاری از افراد با علم به اینکه تسلط بر یک‌زبان خارجی باعث افزایش اعتمادبه‌نفس آن‌ها می‌شود به مرکز آموزش زبان در اراک مراجعه کرده و اقدام به یادگیری زبان جدید می‌کنند.

افزایش اعتمادبه‌نفس به بهبود تعاملات اجتماعی و حرفه‌ای افراد کمک زیادی می‌کند. همچنین داشتن اعتمادبه‌نفس بالا افراد را در تحقق اهداف شخصی یاری می‌دهد.

بهترین اقدامات در یادگیری زبان جدید

برای یادگیری زبان دوم جدای از ساعت‌هایی که در آموزشگاه زبان در اراک زیر نظر معلمتان در حال آموزش زبان هستید؛ لازم است برای یادگیری فعال و مؤثر در منزل نیز به تمرین و تکرار اقدام کنید.

این تمرین و تکرار باید در زمینه بهبود مهارت‌های مختلف زبان از جمله مهارت‌های شناختی، شنیداری، گفتاری و خواندنی به شما کمک کند. در ادامه به معرفی برخی از اقدامات تمرینی مؤثر در یادگیری زبان جدید می‌پردازیم.

هدف‌گذاری

 در شروع هر فعالیت جدی و مهمی، اولین و مهم‌ترین اقدام تعیین هدف است. تنها با تعیین هدف می‌توانید برای خود یک نقشه راه تدوین کنید و از بهبود عملکرد خود مطمئن شوید. هدف‌گذاری باعث ایجاد شور و اشتیاق بیشتر برای زبان‌آموزی می‌شود. زیرا شما می‌دانید برای یادگرفتن زبان جدید دلایل قانع‌کننده‌ای دارید.

به‌عنوان‌مثال قبولی در یک امتحان، به‌دست‌آوردن یک موقعیت شغلی جدید یا اخذ یک مدرک خاص می‌تواند دلیل خوبی برای یادگیری زبان جدید باشد؛ اما کافی نیست. این دلایل می‌توانند شما را به ثبت‌نام در آموزشگاه زبان در اراک ترغیب کنند؛ اما تضمینی برای استمرار یادگیری نیستند.

اگر عوامل دیگری مانند کسب درآمد بالا، آشنایی با انسان‌های جدید از کشورهای دیگر یا سفر و مهاجرت به کشور موردعلاقه‌تان می‌تواند برای شما یک دلیل محکم ایجاد کند؛ از آن استفاده کنید.

برای خود یک برنامه مشخص با اهداف کوتاه‌مدت و یک هدف بلندمدت تعیین کنید و آن را روی کاغذ ثبت کنید و هر روز آن را مرور کرده و وضعیت خود و اینکه در کجای برنامه‌تان قرار دارید را بررسی کنید.

خواندن و گوش‌کردن

امروزه اثبات شده است که تأثیری که خواندن و گوش‌کردن به زبان خارجی بر یادگیری ما می‌گذارد به‌مراتب بیشتر و پررنگ‌تر از کارهایی مثل حفظ‌کردن لغات و یادگیری گرامر است. پس بیشتر وقت خود را صرف مانور دادن روی مهارت‌های خواندن (reading) و گوش‌دادن (listening) کنید. این کار سرعت شما را در یادگیری بسیار بالا می‌برد.

برای این کار خواندن کتاب داستان‌های کوتاه و گوش‌دادن به پادکست بسیار کارآمد و مفید است. می‌توانید داستان‌ها و کتاب صوتی‌های مناسب سطح خود را انتخاب کنید. این کار در کنار شرکت در کلاس‌های زبان در آموزشگاه زبان در اراک، می‌تواند سطح شما را به‌سرعت بالا ببرد.

آموزشگاه زبان در اراک

روزانه ۴ ساعت مطالعه و تمرین

برای خود یک روتین مطالعه زبان تعیین کنید تا علاوه بر زمانی که صرف حضور در کلاس‌های آموزشگاه زبان در اراک می‌کنید، تایمی را هم در منزل به یادگیری زبان بپردازید.میزان ساعت مطالعه روزانه زبان کاملاً بستگی به سطح شما و زمانی دارد که برای رسیدن به تسلط برای خود در نظر گرفته‌اید.

مثلاً اگر می‌خواهید در عرض دو الی سه ماه به تسلط برسید باید در طول روز زمانی در حدود ۸ تا ۱۲ ساعت را صرف مطالعه و تمرین زبان کنید. اما اگر برای رسیدن به تسلط عجله‌ای ندارید، برای شروع ۴ ساعت تمرین در روز کافی است.

بهتر است زمانی را که برای مطالعه زبان در نظر گرفته‌اید تقسیم‌بندی کنید. مثلاً ۱ ساعت را به خواندن لغت اختصاص دهید و ۱ ساعت را هم به تمرین مکالمات کتاب با خود در برابرآینه یا با فردی دیگر بپردازید.

از دو ساعت باقی‌مانده، ۱ ساعت را به خواندن متن اختصاص داده و ۱ ساعت باقی مانده را صرف گوش کردن به پادکست یا شعرهای آن زبان جدید کنید.

زمان‌بندی صحیح در مطالعه و مرور

مطالعه به‌تنهایی برای یک یادگیری مؤثر و ماندگار کافی نیست. فرقی نمی‌کند که به‌صورت خودآموز در حال یادگیری باشید یا به آموزشگاه زبان در اراک مراجعه کرده و زیر نظر یک استاد در حال آموختن باشید. درهرصورت برای تثبیت یک مطلب در ذهنتان لازم است آن را بارها مرور کنید.

شیوه مرور باید بدین صورت باشد که ۲۴ ساعت پس از  اولین باری که آن مطلب را مطالعه کرده اید؛ یک بار مرور اتفاق بیفتد که در این صورت تا ۸۰ درصد آن مطلب در ذهنتان باقی می ماند. مرور دوم باید پس از یک هفته انجام شود که در این صورت آن مطلب تا یک ماه در ذهن شما میماند.

بعد از چهل روز اگر همان مطلب را مجدداً مطالعه کنید، ماندگاری آن در ذهنتان تا ۶ ماه خواهد بود. جالب است که این متد تقریباً درباره تمام موضوعات درسی  و غیردرسی مؤثر است.

آموزشگاه زبان در اراک

دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی مؤسسات در اراک

از زمانی که زبان انگلیسی به دلیل گویش و دستور زبان ساده و انعطاف‌پذیر خود به‌عنوان زبان بین‌المللی برگزیده شد سال‌های زیادی می‌گذرد. اهمیت تسلط بر زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بین‌المللی زمانی آشکار می‌شود که موقعیت‌های زیادی را به دلیل عدم تسلط کافی بر زبان انگلیسی از دست بدهید.

 به همین دلیل اغلب افراد، شروع به یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم خود می‌کنند. امروزه به دلیل اهمیت ویژه زبان انگلیسی و متقاضیان بسیار زیاد تعداد آموزشگاه‌ زبان در اراک و دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، بسیار افزایش یافته است.

مؤسسات زبان در اراک متدهای مختلفی را برای آموزش زبان پرطرف‌دار انگلیسی به کار می‌برند و به‌طورکلی تنوع دوره‌های آموزشی بسیار زیاد شده است.

به‌طورکلی زمانی که می‌خواهید پروسه یادگیری را شروع کنید از شما یک امتحان تعیین سطح گرفته می‌شود و باتوجه‌به سن شما و امتیاز کسب شده در آزمون، نوع دوره و کلاس شما تعیین می‌شود. در ادامه این مقاله به بررسی مهم‌ترین دوره‌های آموزش زبان انگلیسی می‌پردازیم که در بیشتر مؤسسات آموزش زبان برگزار می‌شود.

آموزشگاه زبان در اراک

دوره‌های ویژه خردسالان آموزشگاه زبان در اراک

چنانچه قصد دارید کودک خردسال خود را در آموزشگاه زبان در اراک ثبت‌نام کنید باید به این نکته دقت داشته باشید که کودکان هیچ پیش‌زمینه ذهنی از زبان انگلیسی ندارند و درصورتی‌که هنوز مدرسه هم نرفته باشند به دلیل عدم تجربه حضور در یک محیط آموزشی ممکن است کار سخت‌تر هم شود.

در نتیجه، کلاس‌های ویژه خردسالان باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند. مثلاً باید در رنگ‌بندی دیوارهای کلاس خردسالان از رنگ‌های شاد و نقاشی‌های جذاب مانند شخصیت‌های کارتونی استفاده ‌شود و آموزش بچه‌ها همراه با شعر، بازی و تحرک باشد تا هیجان کودک تخلیه شود و اولین تجربه زبان‌آموزی برای او شیرین و جذاب باشد.

همچنین اگر به دنبال دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی مناسب برای آموزش کودک خود می‌گردید می‌توانید دوره‌های فان کیدز (Fun Kids English)، جالی فونیکس  (Jolly Phonics) و جالی گرامر (Jolly Grammar)  را تهیه کنید که از جمله مهم‌ترین دوره‌های آموزشی ویژه خردسالان هستند.

آموزشگاه زبان در اراک

دوره‌های ویژه میان‌سال آموزشگاه زبان در اراک

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، در آموزشگاه زبان در اراک پیش از شروع دوره آموزشی از افراد در هر رده سنی امتحان تعیین سطح گرفته می‌شود و باتوجه‌به رده سنی و نمره آزمون، دوره و کلاس فرد معین می‌شود.

کودکان نیز پس از پایان دوره‌های ویژه خردسالان با گرفتن یک آزمون تعیین سطح می‌شوند و باتوجه‌به امتیازشان در یکی از ترم‌های هشت‌گانه ویژه افراد میان‌سال جای می‌گیرند.

در دوره میان‌سال دستور زبان انگلیسی، لغات و مهارت‌های چهارگانه نوشتن، صحبت‌کردن، گوش‌دادن و خواندن به‌صورت جدی‌تر تدریس می‌شود و به‌طورکلی در دوره‌های میان‌سال، زبان انگلیسی در سطح بالاتری تدریس شده و انتظار بیشتری نیز از زبان‌آموز خواهد رفت.

مثلاً از زبان‌آموزان خواسته می‌شود متن‌هایی را به زبان انگلیسی بنویسند و پس از بررسی، ایرادات آنها گوشزد می‌شود. همچنین اغلب مکالمات داخل کتاب باید به‌صورت حضوری با هم‌کلاسی‌ها تمرین می‌شود و در سطح‌های بالاتر موضوعی برای بحث انتخاب شده و زبان‌آموزان باید به زبان انگلیسی درباره آن موضوع صحبت کنند.

 بدین ترتیب مهارت مکالمه آنها روزبه‌روز تقویت می‌شود. دوره‌های میان‌سال مختص گروه‌های سنی بین ۱۵ تا ۱۸ است.

دوره‌های ویژه بزرگسال آموزشگاه زبان در اراک

در دوره‌های ویژه بزرگسالان بیشتر روی دو مهارت صحبت‌کردن و گوش‌دادن تمرکز می‌شود تا شما پس از پایان دوره توانایی مکالمه به زبان انگلیسی و درک گفته‌های طرف مقابلتان را داشته باشید.

در آموزشگاه زبان در اراک کتاب‌هایی نظیر Top Notch و  American تدریس می‌شود و پس از پایان دوره بزرگسال در صورت کسب امتیاز کافی موفق به دریافت دیپلم زبان انگلیسی می‌شوید.

در واقع دیپلم زبان نشان می‌دهد که شما توانایی صحبت‌کردن، نوشتن و فهم زبان انگلیسی را دارید. شما در این صورت می‌توانید با افراد مختلف در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید. البته این دیپلم بدین معنا نیست که شما اجازه دارید زبان انگلیسی تدریس کنید؛ چراکه برای این منظور لازم است فرد دوره‌های ویژه دیگری ببیند.

دوره‌های mash up آموزشگاه زبان در اراک

این دوره‌ها مختص کسانی است که قصد دارند در آزمون آیلتس شرکت کنند. دوره mash up در حقیقت دوره‌ای است که پایه و اساس آموزش شما برای گرفتن مدرک آیلتس است. در این دوره‌ها تمرکز استاد روی مکالمه و تکرار باهدف تقویت مهارت‌های صحبت‌کردن و گوش‌دادن است و در این دوره روی دستور زبان و املا کار نمی‌شود.

برای ورود به دوره‌هایmash up  در آموزشگاه زبان در اراک از شما امتحان تعیین سطح گرفته می‌شود؛ زیرا سطح این دوره از مبتدی تا پیشرفته طبقه‌بندی‌شده است تا افراد هم سطح در یک کلاس قرار بگیرند.

دوره‌های Pre Ielts و آموزشگاه زبان در اراک

پس از گذراندن دوره mash up لازم است زبان‌آموزان در یک سطح بالاتر و بر پایه کتاب‌های آکادمیک و لغت بنیان آموزش ببینند تا در کنار مهارت‌هایی مانند مکالمه و گوش‌کردن، آمادگی کافی را برای شرکت در آزمون آیلتس کسب کند.

 از این رو اگر قصد مهاجرت داشته و در زمینه یادگیری زبان انگلیسی پیش‌زمینه مناسبی دارید، بهتر است یادگیری خود را از دوره Pre Ielts آغاز کنید.

دوره‌های  IELTS در آموزشگاه زبان در اراک

باتوجه‌به اینکه اخذ مدرک آیلتس در اراک هدف بسیاری از زبان‌آموزان در اراک و شهرهای دیگر است؛ لذا دوره‌های آیلتس در آموزشگاه زبان در اراک به طور مستمر برگزار می‌شوند. مدرک آیلتس یک مدرک بسیار مهم و معتبر است که اخذ آن یکی از شروط اصلی اکثر دانشگاه‌های معتبر جهان است.

دوره‌های  IELTS در آموزشگاه زبان در اراک

این آزمون دررابطه‌با سه مهارت صحبت‌کردن، گوش‌دادن و نوشتن برگزار می‌شود. آزمون آیلتس دارای محدودیت زمانی است به همین دلیل در دوره‌های آیلتس علاوه بر مهارت‌های گفته شده، تکنیک‌های مخصوص پاسخگویی در آزمون آیلتس نیز تدریس می‌شود.

لیست آموزشگاه‌های زبان در اراک

همان‌طور که گفته شد تعداد آموزشگاه‌های زبان در شهر اراک بسیار زیاد است. ما در ادامه بهترین‌های آن‌ها را به همراه آدرس آموزشگاه زبان در اراک و شماره تماس آموزشگاه زبان در اراک معرفی خواهیم کرد.

نام آموزشگاه آدرس شماره تلفن
آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر خیابان شهید رجایی، خیابان اسدآبادی بعد از بن‌بست مهر، جنب کلینیک حضرت زهرا ۳۲۲۳۹۹۱۶
آموزشگاه زبان انگلیسی فدک خیابان شهید شیرودی، کوچه شهید قائمی زاده، روبه‌روی یاس ۱ ۳۳۱۳۹۷۶۰
آموزشگاه زبان انگلیسی توانمند خیابان شیخ فضل‌الله نوری، بن‌بست سنجری، جلو تر از بیمه ایران ۳۲۲۱۵۶۸۲
آموزشگاه زبان انگلیسی آینده میدان امام حسین، روبروی بوستان آزادگان، جنب شهرک آزادگان ۳۳۲۸۳۳۱۱
آموزشگاه زبان انگلیسی شکوه خیابان بهشتی، نبش کوچه شفیعی ۳۲۲۲۸۸۴۱
آموزشگاه زبان انگلیسی پویا اوایل خیابان شهید رجایی، اواسط کوچه شهید حاج علی‌خانی ۳۲۲۲۶۱۴۳

آموزش سایر زبان‌های خارجی در آموزشگاه زبان در اراک

علاوه بر زبان انگلیسی، افراد زیادی متقاضی یادگیری سایر زبان‌های خارجی هستند که خوشبختانه یافتن آموزشگاه زبان در اراک که زبان‌های خارجی دیگری مانند آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، روسی و… در آن تدریس شود؛ اصلاً کار سختی نیست.

اگرچه تعداد متقاضیان یادگیری این زبان‌ها به‌مراتب کمتر از زبان انگلیسی است؛ اما به دلیل افزایش نرخ مهاجرت افراد به کشورهای مختلف نیاز به ارائه و تدریس زبان‌های خارجی مختلف بیش‌ازپیش احساس می‌شود؛ بنابراین اگر به دنبال آموزشگاه زبان ایتالیایی در اراک یا آموزشگاه زبان فرانسه در اراک هستید اصلاً لازم نیست نگران باشید.

زیرا در ادامه این مطلب چندین آموزشگاه زبان به شما معرفی می‌شود که در شهر اراک اقدام به آموزش زبان‌های خارجی غیر از انگلیسی می‌کنند. ‌

نام آموزشگاه آدرس شماره تلفن
آموزشگاه زبان اندیشه (آلمانی و فرانسوی) اراک، عباس‌آباد، خیابان شریعتی، خیابان عباس‌آباد ۰۸۶۳۲۲۲۸۸۴۱
آموزشگاه زبان آوا (آلمانی و فرانسوی) اراک، خیابان ملک، روبه‌روی دوازده‌متری ملک ۰۸۶۳۲۲۴۲۱۶۳
آموزشگاه زبان ساحل (آلمانی و فرانسوی) اراک، میدان ولیعصر ۰۸۶۳۲۲۴۵۲۵۲
آموزشگاه زبان تاک (آلمانی و فرانسوی) اراک، کوی کارمندان، بلوار شیرودی، خیابان قدوسی ۰۸۶۳۴۰۲۱۱۰۲
آموزشگاه زبان ایتالیایی ایران اراک، عباس‌آباد، خیابان شریعتی، خیابان جنت، خیابان وزیری ۰۸۶۳۲۲۳۵۰۰۰
آموزشگاه زبان ایتالیایی ارس اراک، عباس‌آباد، خیابان شریعتی، خیابان عباس‌آباد، خیابان شمس
آموزشگاه زبان ایتالیایی کوشا اراک، کوی انقلاب، خیابان جوادالائمه ۰۹۹۰۱۵۴۳۳۹۰
آموزشگاه چندزبانه کمال اراک، خیابان دانشگاه، روبروی تره‌بار قدیم ۰۸۶۳۲۲۷۵۰۹۸

هزینه دوره‌های آموزشی زبان در اراک

پس از انتخاب یک آموزشگاه زبان در اراک، بدون شک سؤال شما دررابطه‌با هزینه دوره‌ها خواهد بود. پیش از شروع آموزش زبان لازم است از هزینه‌های آن نیز اطلاع داشته باشید تا بتوانید هزینه‌ها را به‌درستی برآورد و مدیریت کنید.

علاوه بر هزینه کتاب و رفت‌وآمد، هزینه دوره‌های مختلف آموزش زبان بازه مشخصی دارند که در تمام آموزشگاه‌ها تا حدودی یکسان است. در جدول زیر هزینه تقریبی دوره‌های مختلف زبان را مشاهده می‌کنید:

عنوان دوره هزینه
دوره مکالمه زبان انگلیسی به‌صورت عمومی ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
دوره مکالمه زبان انگلیسی به‌صورت خصوصی هر جلسه ۳۰۰ هزار تومان
دوره‌های آموزشی خصوصی تافل و آیلتس ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
کلاس زبان انگلیسی بحث آزاد ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
کلاس‌های ترمیک دو روز در هفته ۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان
کلاس‌های ترمیک تک روز در هفته (پنجشنبه و جمعه) ۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان
کلاس‌های ترمیک آیلتس و تافل (۳ روز در هفته) ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان

شارینو

میل به زیبایی و توجه به آراستگی ظاهر خصیصه‌ای است که تقریباً در تمام انسان‌ها وجود دارد. البته این تمایل به زیبایی و آراستگی در بانوان بسیار پررنگ‌تر است و اصلاً بر همین اساس سالن‌ها و مراکز زیبایی، مراکز لیزر و باشگاه‌های بدن‌سازی به وجود آمده‌اند.

اگر به دنبال سالن‌های زیبایی در اراک، مرکز لیزر در اراک و باشگاه بدنسازی در اراک هستید؛ می‌توانید با مراجعه به مقالات سایت شارینو با بهترین‌ها آشنا شوید.

خرابی لوازم‌خانگی یکی از اتفاقات رایجی است که برای همه ما افتاده است. در این گونه مواقع ممکن است خودمان دست به ابزار شویم و عیب وسیله را برطرف کنیم. اما گاهی دانش و مهارت کافی برای عیب‌یابی و تعمیر یک وسیله را نداریم. مثلاً تعمیر وسایلی مانند پکیج، آب‌گرم‌کن و یخچال، کاری تخصصی است و به یک تعمیرکار خبره نیاز دارد.

در صورت نیاز به تعمیرکار در شهر اراک می‌توانید در مقالات تعمیر جاروبرقی در اراک، تعمیر آبگرمکن در اراک، تعمیر پکیج در اراک و تعمیر یخچال در اراک شماره تعمیرکاران خبره شهر اراک را بیابید.

اگر اوقات فراغت زیادی دارید و می‌خواهید از آن به‌درستی استفاده کنید؛ پیشنهاد ما به شما یادگیری یک مهارت جدید است. مانند موسیقی یا یک مهارت فنی. در این صورت با مراجعه به مقالات آموزشگاه موسیقی در اراک و آموزشگاه فنی در اراک، به بهترین آموزشگاه‌های این شهر آشنا شوید.

مراجعه به پزشک امری است ضروری که لازم است هرچند وقت یک‌بار انجام شود. حتی اگر مشکلی نداشته باشید و احساس سلامتی کنید؛ انجام چکاب سالانه هرگز نباید پشت‌گوش انداخته شود.

این مسئله دررابطه‌با روان انسان هم صدق می‌کند و حتی اگر در درون خود مشکل خاصی احساس نکنید؛ باز هم لازم است هر چند وقت یک‌بار به یک مشاور و روان‌شناس مراجعه کنید. برای آشنایی با بهترین روان‌شناسان اراک می‌توانید مقاله روانشناس در اراک را مطالعه کنید.

همه ما برای تجربه یک زندگی سالم به یک رژیم غذایی سالم نیازمندیم. زیرا چیزهایی که می‌خوریم و می‌نوشیم تأثیر مستقیمی بر سلامت ما دارد. باتوجه‌به اینکه بسیاری از ما برای تنظیم یک رژیم غذایی سالم دانش کافی را نداریم؛ لذا مراجعه به یک پزشک تغذیه می‌تواند مفید واقع شود. با مراجعه به پزشک تغذیه در اراک برای خود یک رژیم غذایی سالم تدوین کنید.

 حتماً همه شما بارها شنیده‌اید که حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند! و حقیقت نیز چنین است. مثلاً زمانی که در جاده با ماشین خود در حال حرکت به سمت مقصد هستید؛ ممکن است دچار مشکلی شوید که هرگز برایتان قابل‌پیش‌بینی نبوده است.

 برای حل مشکل و کنترل اوضاع در چنین مواقعی، لازم است برخی شماره‌های ضروری را از قبل در گوشی خود ذخیره کنید. شماره‌هایی مانند شماره امداد خودرو اراک، مکانیک سیار در اراک و یدک ‌کش در اراک جزو شماره‌های ضروری هستند که لازم است برای مواقع اضطراری در موبایل خود داشته باشید.

همچنین در شرایطی مانند اثاث‌کشی که برای حمل وسایلتان به کمک افراد و همچنین ماشین باربر نیاز دارید؛ به مقاله باربری در اراک مراجعه کنید تا لیستی از شماره‌های مورد نیازتان را بیابید.

سخن پایانی

اساتید آموزشگاه زبان در اراک متدهای مختلفی را برای آموزش زبان‌های خارجی به متقاضیان به کار می‌برند. پس در هر رده سنی که قرار دارید و با هر سطح دانشی می‌توانید زبان دوم و حتی سوم را یاد بگیرید. درصورتی‌که به‌قصد مهاجرت به کشورهای دیگر در کلاس‌های زبان شرکت می‌کنید؛ دقت داشته باشید که وقت طلاست!

برای جلوگیری از اتلاف وقت، با مشورت اساتید و مدیریت آموزشگاه زبان در اراک بهترین و مفیدترین دوره را برای یادگیری زبان انتخاب کنید.

سؤالات متداول

  1. بهترین آموزشگاه زبان در اراک کدام است؟

آموزشگاه‌های سفیر، توانمند، آینده، شکوه، پویا و غیره

  1. هزینه دوره آیلتس در آموزشگاه زبان در اراک چقدر است؟

هزینه کلاس‌های ترمیک آیلتس ۲۱۵۰۰۰۰ تومان و هزینه کلاس‌های خصوصی ۴۵۰۰۰۰۰ تومان است.

  1. در آموزشگاه زبان در اراک برای آیلتس چه دوره‌های آموزشی وجود دارد؟

دوره‌های mash up، Pre Ielts و Ielts  از دوره‌هایی هستند که در آموزشگاه زبان در اراک تدریس می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *