آموزشگاه فنی در اراک

آموزشگاه فنی در اراک


 آموزشگاه فنی در اراک

 آیا می‌دانستید که آموزشگاه فنی در اراک  به‌عنوان یک نقطه قوت برای توسعه صنعت و فناوری در کشور ایران شناخته شده است؟  این آموزشگاه‌ها باتکیه‌بر دانش و تجربه مدرسان خود به دانشجویان این امکان را میدهند تا در کنار تئوریهای درسی، مهارتهای عملی و کاربردی را نیز به دست آورند.

بنابراین در مقاله زیر با ما همراه باشید تا اطلاعات و راهنمای‌های بسیاری مفیدی در باره این آموزشگاه‌ فنی در اراک در اختیارتان قرار دهیم.

 در آموزشگاه‌های فنی چه خدماتی ارائه می‌شود؟

 خدمات آموزشگاه‌های فنی در اراک شامل برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در اراک  است که مدارک معتبری به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهند. مدارک فنی و حرفه‌ای مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است و جنبه بین‌المللی نیز دارند که در کشورهای خارجی قابل ترجمه و استفاده هستند.

دوره‌های آموزشی  فنی و حرفهای که توسط مؤسسه فنی در اراک برای علاقهمندان برگزار میشود شامل خدمات و آموزشهای زیر می‌شوند:

·       تعمیرات خودرو و موتورسیکلت

·       تعمیرات موبایل

·       مکانیک

·       برق خودرو

·       آشپزی

·       شیرینیپزی

·       خیاطی

·       طراحی دوخت

·       گردشگری

·       هتلداری

·       برق ساختمان

·       دوخت سنتی

·       نرمافزارهای صنعتی

·       حسابداری

·       گلآرایی

·       نانوایی

·       انواع صنایعدستی

·       فناوری اطلاعات

·       تراشکاری

·       طراحی سایت

·       هنر‌‌های تزیینی

·       کارگاه کشاورزی

 خدمات آموزشگاه‌های فنی در اراک

آموزشگاه فنی در اراک چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اگر شما هم تصمیم به یادگیری یک مهارت خاص  دارید و می‌خواهید در آموزشگاه فنی در اراک ثبت‌نام کنید، باید این نکات مهم را در نظر داشته باشید. این ویژگی‌ها و نکات شامل موارد زیر هستند:

ارائه خدمات مشاوره

آموزشگاه فنی در اراک با ارائه خدمات مشاوره مناسب به هنرجویان کمک ثبت‌نام انتخاب صحیحی درباره دوره‌های آموزشی خود داشته باشند. هدف مشاوران باتجربه این آموزشگاه‌ها دریافت اطلاعات کامل از علاقه هنرجویان است تا به آن‌ها راهنمایی‌های لازم را نشان دهند تا بهترین گزینه را انتخاب کنند.

 مشاوران با استفاده از تجربیات خود و آشنایی با دوره‌ها و رشته‌های مختلف به آن‌ها راهنمایی‌های لازم می‌دهند. همچنین هنرجویان با شنیدن تجربیات و نظرات سابقه‌داران دوره‌ها به اطلاعات بیشتری در مورد محتوا و مزایای هر دوره می‌رسند.

داشتن تجهیزات مهم و استاندارد

برای یادگیری آموزش‌های علمی در یک محیط کاملاً واقعی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در اراک باید به‌تمامی تجهیزات مدرن پیشرفته و البته استاندارد توجه ویژه‌ای داشته باشد. همچنین پس از ثبت‌نام در این آموزشگاه شما باید به آموزش‌های عملی همراه با تئوری توجه بسیاری کنید.

 درصورتی‌که این شرط در آموزشگاه فنی در اراک وجود نداشته باشد، بهتر است از حضور و ثبت‌نام در آن آموزشگاه خودداری کنید؛ زیرا احتمالاً استادان فقط به بیان مطالب تئوری میپردازند و یادگیری مطالب تئوری بدون آموزش عملی ارزشمند نیست.

همچنین وجود تجهیزات قدیمی یا غیراستاندارد می‌تواند باعث آسیب‌های جسمی شما یا دیگر هنرجویان شود. به‌عنوان‌مثال هنگام پختن کیک در یک فر غیراستاندارد ممکن است با خود ضررهای مانند آتش‌سوزی به همراه داشته باشد؛ بنابراین حتماً باید به وجود تجهیزات مدرن در آموزشگاه فنی در اراک توجه کنید.

آموزشگاه فنی در اراک

استخدام استادان باتجربه و ماهر

یکی از بخش‌های اساسی و حیاتی در آموزش رشته‌های فنی، انتقال مفاهیم توسط استادان باتجربه و ماهر است. در حال حاضر آموزشگاه فنی در اراک و سایر شهرها برای اخذ مجوز باید به سازمان فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

 این سازمان به مدیران آموزشگاهها توصیه میکند که برای اخذ مجوز تأسیس آموزشگاه فنی اراک استادانی باتجربه و ماهر را استخدام کند؛ به همین دلیل یک آموزشگاه فنی معتبر و محبوب استادانی باتجربه و ماهر دارد که همگی  توسط سازمان فنی و حرفه‌ای تأیید شدهاند.

امکان کارآموزی و کارورزی

  بهتر است بدانید  که یادگیری کارآموزی و کارورزی باعث می‌شود شما به طور حرفه‌ای و تخصصی آموزش‌های لازم را برای شغل موردنظر دریافت کنید. به‌این‌ترتیب شما به‌عنوان یک شخص ماهر و متخصص به‌سرعت در بازار کار موردتوجه قرار می‌گیرید.

 این آموزشگاه‌ها  به شما کمک میکنند تا بتوانید در زمینه موردعلاقه‌تان به موفقیتهای بیشتری دست یابید؛ بنابراین انتخاب آموزشگاه فنی در اراک علاوه بر فراگیری مهارتهای لازم، امکان یادگیری عملی و کارورزی را نیز برای شما فراهم میکند.

ارائه مدرک معتبر

آموزشگاه فنی در اراک پس از پایان دوره و قبولی شما در آزمون‌های مربوطه مدرک معتبر و بین‌المللی  را به شما ارائه می‌دهد. این مدارک کاملاً تأیید شده و مورد قبول سازمان فنی و حرفه‌ای کشور قرار دارند.

همچنین بر اساس عضویت این آموزشگاه در گروه ILO این مدارک در بیش از ۱۴۰ کشور جهان قابل‌قبول هستند؛ بنابراین با دریافت مدرک از آموزشگاه فنی شما میتوانید در این ۱۴۰ کشور مختلف درخواست کار دهید.

هزینه و موقعیت مکانی مناسب

مجتمع فنی و حرفه‌ای در اراک مسئولیت دارد باتوجه‌به سطح امکانات خود هزینهای مناسب و معقول از هنرجویان را دریافت کند و از دریافت هزینههای نامعقول خودداری نماید.

همچنین مکان قرارگیری آموزشگاه نیز باید در نقطهای با موقعیت مکانی مناسب در اراک قرار گیرد تا با استفاده از مسیرهای کم‌ترافیک و وسایل حملونقل عمومی به‌راحتی قابل‌دسترس  هنرجویان باشد.

آموزشگاه فنی در اراک

انواع مدارک فنی و حرفه‌ای

مدارک فنی و حرفه‌ای  در مرکز آموزش حرفه‌وفن در اراک شامل گواهینامه و مدارک مختلفی است که نشان می‌دهد شما در یک مهارت خاص تخصص کافی را به دست آورده‌اید. این مدارک معمولاً بعد از پاسخگویی به آزمون پایان دوره دریافت می‌شوند.

در آموزشگاه فنی در اراک مدارک آموزش و حرفه‌ای مختلفی ارائه می‌شود که دارای کاربردها و اعتبارهای مختلفی هستند. این مدارک شامل مدارک  بین‌المللی و رسمی، مدارک تأیید شده توسط سازمان فنی و حرفه‌ای و مدرک‌های گذر مهارتی هستند.

 هر کدام از این مدارک به متناسب با دوره و مهارتی که شخص در آن شرکت کرده است به او اهدا میشود.
با دریافت این مدارک  شما نشان میدهید که کسب‌وکار در زمینه مهارت مرتبط با مدرک را به‌درستی انجام دادهاید و دارای تجربه و تخصص کافی در آن زمینه هستید.

 همچنین این مدارک به شما در بازار کار و رقابت با سایر افراد کمک میکند و میتواند در بهبود فرصتهای شغلی شما  نیز تأثیرگذار باشد.

 از طرف دیگر این مدرک‌ها میتوانند به‌عنوان شاخصهای ارزیابی در مصاحبههای شغلی هم استفاده شوند و به کارفرمایان نشان دهند که شما دارای مهارتها و تخصص لازم برای انجام وظایف مرتبط با شغل موردنظر هستید؛ بنابراین انواع مدارک فنی و حرفه‌ای شامل موارد زیر می‌شوند.

مدارک رسمی یا بین‌المللی

مدارک رسمی یا بینالمللی از بهترین و معتبرترین مدارک فنی و حرفهای هستند.  این مدارک میتوانند به افراد به‌منظور مهاجرت و کامل‌کردن رزومه در سایر کشورها کمک کنند.

بااین‌حال دریافت این نوع مدارک از فرایند دشوارتری به نسبت سایر مدارک برخوردار است و موفقیت در آزمونهای آن نیازمند تلاش و مطالعه بسیاری است.

این نوع مدارک را می‌توان پیگیری کرد و افراد میتوانند برای استعلام گرفتن گواهینامه فنی خود در ابتدا هزینه لازم را پرداخت کنند  سپس کد شناسایی خود را دریافت کنند و استعلام مدارک خود را از سایت فنی و حرفهای دریافت کند.

مدارک مورد قبول سازمان فنی و حرفه‌ای

یکی از مدارک معتبر که توسط آموزشگاه فنی در اراک  ارائه میشود مدرکی است که توسط سازمان فنی و حرفهای تأیید شده است.

 این مدرک اعتبار کمتری نسبت به مدرک رسمی فنی و حرفهای دارد و برای خروج از کشور مناسب نیست؛ اما برای استخدام در نهادهای دولتی و آموزشگاهها یا راهاندازی کسبوکار  بسیار مناسب است.

مدرک مربوط به هر دوره تحت‌نظر سازمان فنی و حرفهای صادر میشود؛ اما مهر آموزشگاه فنی در اراک در مدرک درج میشود و فاقد کد آموزشی بینالمللی است.

انواع مدارک فنی و حرفه‌ای

مدارک گذر مهارتی

در آموزشگاه فنی در اراک مجموعه‌ای از مدارک فنی و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف ارائه می‌شود. این مدارک شامل گواهینامه‌های چندساعته است که توانایی شما در حوزه‌های مختلف را نشان می‌دهد.

مثلاً گواهینامه کامپیوتر نشان می‌دهد که شما در زمینه‌های فنی و حرفه‌ای مرتبط با کامپیوتر دانش و تخصص کافی دارید. همچنین گواهینامه آشپزی فنی حرفه‌ای نشانگر آن است که شما در صنعت آشپزی مهارت دارید و می‌توانید غذاهای خوشمزه و حرفه‌ای تهیه کنید.

این مدارک در زمینه‌های مختلفی مانند برنامه‌نویسی، حسابداری، فتوشاپ، عکاسی، گردشگری و… ارائه می‌شوند. با دریافت این مدارک می‌توانید به کسب‌وکارهای مرتبط با هر زمینه بپردازید و برای خود فرصت‌های شغلی بهتری فراهم کنید.

همچنین اهمیت این مدارک در بازار کار بسیار بالاست و کارفرمایان در جستجوی افرادی هستند که تخصص و مهارت لازم برای انجام وظایف خود را داشته باشند.  

انواع آزمون‌های آموزشگاه فنی در اراک

در آموزشگاه فنی در اراک آزمون‌ها به سه شکل کتبی، عملی و ادواری برگزار می‌شوند. زمان برگزاری هر یک از آزمون‌ها باتوجه‌به پایان کلاس‌های آموزشی تعیین می‌شود و توسط آموزشگاه به داوطلبان اعلام می‌گردد.

این آزمون‌ها در تاریخ‌های تعیین شده از طریق سامانه نظام فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شوند. برای شرکت در این آزمون‌ها آگاهی دقیق از زمان برگزاری ضروری است؛ زیرا داوطلبان باید قبل از حضور در جلسه کارت ورود خود را پرینت کرده و در زمان آزمون همراه داشته باشند.

در صورت عدم آگاهی از زمان برگزاری آزمون و عدم شرکت فرد مردود میشود. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیازی نیست جای خاصی را مراجعه کنید؛ بلکه به سایت فنی و حرفهای کشور مراجعه نمایید.

در این سایت نامزدهایی که برای آزمون عملی قبول شدهاند همراه با روز و ساعت دقیق مراجعه به آموزشگاه فنی در اراک درج میشوند. در صورت قبولی  هنرجویان در آزمون‌های عملی به داوطلبان کارت مهارت فنی و حرفهای داده می‌شود.

 همچنین در  نحوه مورد آزمونهای ادواری باید بیان کنیم که این آزمونها برای افرادی مناسب هستند که در کلاسهای آموزشگاه شرکت نکردهاند؛ اما به دلیل تجربه کاری خود در یک‌رشته فنی مهارت بالایی دارند. برای دریافت مدرک معتبر این افراد باید در آزمونهای ادواری فنی و حرفهای شرکت کنند.

 آزمونهای ادواری معمولاً از چهار مرحله تشکیل شده و نتایج آن توسط سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور اعلام میگردد.

همچنین بهتر است بدانید نمره قبولی در آزمون کتبی باید حداقل ۵۰ از ۱۰۰ و در آزمون عملی حداقل ۷۰ از ۱۰۰ باشد. در صورت عدم کسب نمره‌های مذکور فرد مردود شده و باید مجدداً در آزمون فنی و حرفه‌ای رشته خود شرکت کند.

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای

بدون شک یکی از مزایای اصلی داشتن مدرک آموزشی از آموزشگاه فنی در اراک این است که این مدرک قابل‌قبول و معتبر در ۱۸۶ کشور جهان به‌منظور مهاجرت به کار میرود.

 بسیاری از افرادی که به دنبال آینده بهتری در کشورهای دیگر هستند و قصد مهاجرت دارند تلاش میکنند تا با شرکت در کلاسهای فنی در اراک  و دریافت مدرک رسمی فنی و حرفهای برای آینده‌ای بهتر آماده شوند.

 با شرکت در  آموزشگاه فنی در اراک و کسب حداقل نمره لازم در آزمون فنی و حرفهای میتوانید مدرک رسمی فنی و حرفهای در رشتههای مختلف را دریافت کرده و با آن مهاجرت کنید.

روش مهاجرت تحصیلی به این صورت است که شما باید قبل از اقدام به مهاجرت دیپلم ۱۲ساله فنی و حرفهای را در اختیار داشته باشید؛ بنابراین دانشآموزان پایه نهم میتوانند از میان زیرگروههای رشته فنی که شامل مدیریت، خدمات، هنر، صنعت و کشاورزی است بر اساس علاقه خود یکی را انتخاب کنند.

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای

 شرایط مهاجرت با استفاده از مدرک رسمی فنی و حرفهای در کشورهای کانادا، استرالیا و آلمان  شامل موارد زیر هستند:

مهاجرت با آلمان با مدرک فنی و حرفه‌ای

آلمان به‌عنوان یکی از کشورهای پذیرنده مهاجران هر ساله بیش از ۵۰۰ هزار فرصت شغلی را فراهم میکند.

 بازار کار آلمان به دنبال شغلهایی در زمینههای مختلف است که شامل کارگر فلز، جوشکار، کابینتساز، مکاترونیک، کشاورزی و دامپروری، برق صنعتی، الکترونیک در انرژی، اتوماسیون، ساختمان و صنایعدستی، کوره و سیستمهای گرمایشی هوا، مدیر عملیات تهویهمطبوع، لولهکشی و گرمایشی است.

 همچنین مهاجرت به آلمان با مدارک فنی و حرفه‌ای مربوط به رشته‌های بالا نیز می‌تواند شامل  گزینه‌های کاری یا تحصیلی باشد. در صورت مهاجرت تحصیلی حتماً باید سابقه کاری مرتبط با آن رشته را داشته باشید و در کالج‌های کشور آلمان تحصیل کنید تا در نهایت بتوانید مشغول به کار شوید.

 در صورت مهاجرت کاری میتوانید به ویزای جستجوی کاری اقدام کنید. متوسط درآمد ماهیانه مشاغل فنی در آلمان ۴۵ هزار یورو است که البته هزینه رشتههای مختلف با یکدیگر برابر نیستند.

مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی و حرفه‌ای

 کشور استرالیا از سال ۲۰۱۸ الی ۲۰۲۳ قرار است بیش از صدهزار مهاجر  که دوره‌های حرفه‌ای را در آموزشگاه فنی در اراک گذرانده‌ و مدرک فنی و حرفه‌ای را دریافت کرده‌اند به خود جذب کند. بهتر است بدانید که دولت این کشور در حوزه‌هایی از جمله کشاورزی، هنر و صنعت نیاز به نیروی متخصص دارد.

 البته شغلهایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد بیشتر مورد استقبال دوره‌های کشور استرالیا قرار دارند که عبارت‌اند از:

·       آرایشگر

·       سازنده دیگ بخار

·       کابینتساز

·       نجار

·       شکلدهنده فلز

·       قناد

·       حسابدار

·       معمار

·       لولهکش

·       مهندس کامپیوتر و الکترونیک

·       نقاش

·       کشاورز و دامپرور

·       باغبان

·       مکانیک برق

·       نقاشی اتومبیل

·       برق صنعتی و عمومی

·       مربی ورزش

·       نقشهبردار

·       نوازنده و موسیقیدان

·       معلم کودک

·       ریختهگری با ماشینآلات فلزی

·       جوشکار

·       آشپز

در مورد مهاجرت به استرالیا اگر مدرک فنی و حرفهای در یکی از رشتههای مذکور را دارید برای ارزیابی مدرک خود باید آزمون عملی بدهید. علاوه بر این مصاحبه فنی نیز از طریق برنامه اسکایپ برگزار میشود تا کار و تواناییهای شما مورد سنجش و بررسی قرار گیرد.

 همچنین شما می‌توانید به‌منظور مهاجرت به استرالیا از داشتن مدرک کارآموزی آموزشگاه فنی در اراک یا صلاحیت حرفه‌ای نیز بهره ببرید تا نشان دهید که حداقل پنج سال فعالیت در این حوزه داشته‌اید. اگر مدرک فنی و حرفه‌ای استرالیا دارید، ساعت‌های آموزشی آن به‌عنوان سابقه کار محاسبه خواهد شد.

ضمناً برای مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی و حرفه‌ای باید در مصاحبه حضوری شرکت کنید. برخی رشته‌ها می‌توانند نیازمند مصاحبه حضوری باشند و در این صورت باید ویزای توریستی دریافت کرده و به استرالیا سفر کنید تا این مصاحبه انجام شود.

در مرحله بعد به ارزیابی مدارک پرداخته می‌شود که معمولاً تا ۹۰ روز طول می‌کشد تا نتیجه آن اعلام شود. اگر مدارک و سابقه کار مورد تأیید قرار گیرند گواهی ارزیابی موقت به شما صادر خواهد شد و در این مرحله می‌توانید درخواست ویزای کاری استرالیا را بگیرید.

یکی از مزایای ویزای کشور استرالیا این است که امکان اقامت خانوادگی را به شما میدهد که شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال است.

درآمدی که  برای رشتههای فنی در استرالیا  قرار دارد با سایر کشورهای دیگر بسیار متفاوت  است. به‌عنوان‌مثال برای صاحبان سالن آرایشگری باسابقه کار ۵ الی ۹ سال درآمدی بین ۳۵ الی ۶۵ هزار دلار در سال پیشبینی میشود.

مهاجرت به کشور کانادا با مدرک فنی و حرفه‌ای

در بخش قبلی درباره روشهای مهاجرت  به آلمان و استرالیا با استفاده از مدارک آموزشگاه فنی در اراک  صحبت کردهایم؛ اما اگر شما به زبان انگلیسی مسلط هستید، میتوانید به مهاجرت به کانادا نیز فکر کنید.

دولت کانادا برنامهریزی کرده است تا از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ بیش از یک میلیون مهاجر را تأیید و بپذیرد. کانادا به افرادی با شغلهای زیر نیاز دارد که عبارت‌اند از:

·       آشپز و سرآشپز

·       مشاغل مرتبط با منابع طبیعی، کشاورزی، دامپروری و تولیدات مرتبط

·       مهارتهای تعمیر، نگهداری و کار با ماشینآلات معدنی، تولیدی و اپراتورهای صنعتی

·       مشاغل صنعتی، ساختمانی و الکترونیکی

·       قصاب و نانوا

·       مزرعهدار و سرپرست گلخانه

·       پیمانکار باغبانی

·       بازاریابی

·       تخصصی در زمینه کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT)

·       بهداشت و درمان

·       شیرینیپزی

·       آهنگر و متخصص دکوراسیون داخلی و خارجی

·       تعمیرکار اتوبوس و کامیون

 همچنین برای مهاجرت به کانادا با استفاده از مدرک آموزشگاه فنی در اراک باید به شرایط زیر توجه کنید:

·       داشتن سابقه کار مرتبط

·       داشتن مدرک تحصیلی برای افزایش امتیاز

·       داشتن سن کمتر از ۴۵ سال

·       داشتن پاسپورت و شناسنامه

·       داشتن گواهی اشتغال به کار و سابقه بیمه

·       داشتن جواز کسب و مدارک هویتی اعضای خانواده و سند ازدواج

·       داشتن حداقل یک مدرک فنی و حرفهای

مهاجرت به کشور کانادا با مدرک فنی و حرفه‌ای

پس از فراهم‌کردن تمامی موارد فوق باید فرم درخواست ارزیابی را به کارفرمای کانادایی و سایر مراکز کاریابی ارسال کنید تا آن‌ها ارزیابی کنند تا مجوز‌های لازم را دریافت کنید. سپس در یک مصاحبه فنی به‌وسیله اسکایپ شیوه کار، مدارک آموزشگاه فنی در اراک توانمندی‌هایتان را به کارفرما نشان می‌دهید.

 پس از ثابت‌شدن تواناییها به عقد قرارداد با کارفرما میپردازید و کد تأمین اجتماعی را ارائه میدهید. بعد از ارزیابی مدرک فنی کانادا و سابقه کار، شما باید با برنامه مهاجرتی اکسپرس انتری امتیاز کسب کنید و سپس ویزای کار کانادا را از طریق پارامترهایی همچون زبان، میزان تحصیلات، تجربه کاری و… دریافت کنید.

 در کل شیوه‌های مهاجرت به کانادا شامل خود اشغالی، سرمایه‌گذاری و اسپانسرشیپ هستند. عواملی مانند داشتن رزومه قوی، مدارک بین‌المللی در زمینه فنی و حرفه‌ای و… می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر روند مهاجرت شما به کشور‌های خارجی داشته باشند.

لیست دوره‌های آموزشگاه فنی در اراک

در ابتدا شما می‌توانید با شناخت  مزایای آموزشگاه‌های فنی در اراک  قدم اول خود را برای ثبت‌نام در کلاس‌های آن‌ها بردارید. آموزشگاه فنی در اراک کلاس‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف آموزشی  را برگزار و خدمات متنوعی برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

 حوزه خدمات

 در آموزشگاه فنی در اراک حوزه خدمات شامل امور مربوط به رایانه طراحی و دوخت لباسها مانند مانتو دوزی، شلواردوزی، ضخیمدوزی، نازکدوزی و تعمیر لباس، الگوسازی و… است.

 حوزه صنعت

 این حوزه در آموزشگاه شامل فعالیتهایی مانند سنگکاری، کاشیکاری، گچکاری، سیمانکاری، نقاشی ساختمان، نصب کاغذدیواری، برقکاری ساختمان و کنترلگر کیفیت است.

حوزه فرهنگ و هنر

در آموزشگاه فنی در اراک این حوزه شامل فعالیتهایی نظیر نقاشی روی سفال، تزیینات عروس سازی، نقاشی با آبرنگ و گواش، نقاشی دیجیتال و… است.

حوزه کشاورزی

در این حوزه مباحثی از جمله ماشینآلات کشاورزی، گیاهان دارویی، صنایع غذایی، زراعت، زیستفناوری و امور باغبانی مورد آموزش قرار میگیرد.

تعداد دورههای آموزشگاه فنی  در اراک بسیار زیاد است و نمیتوان در اینجا به همه آنها اشاره کرد؛ اما شما میتوانید برای آشنایی با تمام رشتههای فنی به وب‌سایت سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور مراجعه نمایید. همچنین باید بدانید که  هزینه دوره‌های آموزشگاه‌های فنی در اراک بسیار مناسب هستند.

لیست آموزشگاه‌های فنی در اراک

ما برای شما در جدول زیر شماره تماس آموزشگاه فنی در اراک و آدرس آموزشگاه فنی در اراک قرار داده‌ایم تا بتوانید باتوجه‌به تمامی معیارهای خود بهترین آموزشگاه را انتخاب کنید.

اسم آموزشگاه

آدرس

شماره تماس

آموزشگاه آفتاب

اراک، خیابان قائم‌مقام، کوچه شهید محسن سرابی

۰۸۶-۳۳۲۵۴۶۱۸

آموزشگاه ارمغان

اراک، شهرک مصطفی خمینی، گلستان ۱، پلاک ۶۳۳۸

۰۸۶-۳۳۶۶۴۸۵۶

آموزشگاه طراحان

اراک، خیابان محسنی، نبش خیابان شیخ فضل اله نوری

۰۸۶-۳۲۲۴۰۸۴۲

آموزشگاه عصر مهارت

اراک، ابتدای خیابان حصار، کوچه مسجد قبله

۰۸۶-۳۲۲۳۸۶۳۷

آموزشگاه ولیعصر

اراک، خیابان دکتر حسابی، خیابان شهید مریدی

۰۸۶-۳۲۲۴۸۱۰۹

آموزشگاه پریچهر

اراک، شهرک قدس، حافظیه، بهاران ۹

۰۸۶-۳۳۶۶۷۴۹۵

آموزشگاه هنر

اراک، خیابان مشهد، کوی البرز، جنب بانک ملی

۰۸۶-۳۲۳۵۴۶۲۲

آموزشگاه خوارزمی

اراک، خیابان امام، کوی جاویدان، طبقه دو

۰۸۶-۳۲۲۴۹۱۵۳

آموزشگاه کوثر

اراک، خیابان امام حسین، گلزار ۱

۰۸۶-۳۳۶۶۴۷۵۰

لیست آموزشگاه‌های فنی در اراک

شارینو

اگر شما هم به دنبال پیشرفت در دنیای امروزه هستید، می‌توانید  با مراجعه به مقالات سئو سایت در اراک، ادمین اینستاگرام در اراک و طراحی سایت در اراک در فضای آنلاین به طور حرفهای دیده شوید و بیشترین سود را از اینترنت ببرید.

بیشتر افراد در مواجهه با خرابی‌های روزمره خانه و دفاتر خود نیاز به اطلاعات و کمک‌های کارشناسان تعمیرات دارند.  شما می‌توانید  در مقالات تعمیر پکیج در اراک، تعمیر جاروبرقی در اراک، تعمیر تلویزیون در اراک و تعمیر یخچال در اراک از خدمات متخصصان بهره‌مند شوید.

 شما می‌توانید با مطالعه مقالات آموزشگاه زبان در اراک و آموزشگاه موسیقی در اراک  اطلاعات خوبی به دست آورید و مؤسسه خود را به یک مرجع برتر در زمینه آموزش تبدیل کنید.

 اگر شما هم با دنبال یادگیری فرهنگ شهر اراک و  چشیدن طعم‌های مختلفی از غذاها و نوشیدنی‌های مختلف این شهر هستید می‌توانید با مراجعه به مقالات رستوران‌های اراک و کافه‌های اراک از طعم‌ها لذت ببرید و تجربه‌های جدیدی در سفرهای غذاخوری خود داشته باشید.

در هنگام بروز مشکلات فنی یا حوادث رانندگی  شما می‌توانید با مطالعه مقالات امداد خودرو در اراک، مکانیک سیار در اراک و یدک کش در اراک از خدمات تیمی متخصص و متعهد امدادخودرو اراک بهره‌مند شوید.

 با مراجعه به مقاله مرکز لیزر در اراک شما میتوانید  به بهبود و زیبایی پوست خود کمک کنید و همچنین برای اطلاعات بیشتر و یا رزرو وقت میتوانید با مراجعه به این مقاله با شماره‌تلفن مرکز تماس بگیرید.

سخن پایانی

آموزشگاه فنی در اراک به‌عنوان یکی از مراکز آموزشی مهم در شهر، باهدف آموزش‌دادن مهارتهای فنی و حرفهای به جوانان و علاقهمندان به این حوزه فعالیت می‌کند.

 این آموزشگاه با بهره‌گیری از اساتید مجرب و تجهیزات پیشرفته به هنرجویان خود امکان آموزش دادن مهارت‌های فنی را با کیفیت بالا فراهم کرده است؛ بنابراین می‌توان گفت که آموزشگاه فنی یکی از محبوب‌ترین مؤسسه‌ها برای توسعه صنعت و اقتصاد در کشور است.

سؤالات متداول

۱. بهترین آموزشگاه فنی در اراک کدام‌اند؟

آموزشگاه آفتاب، آموزشگاه ارمغان، آموزشگاه طراحان، آموزشگاه عصر مهارت و…

۲. آیا می‌توانیم با مدرک فنی حرفه‌ای به کشورهای دیگر مهاجرت کنیم؟

بله می‌توانید به ۱۸۶ کشور جهان  مهاجرت کنید.

۳. در کدام آموزشگاه فنی در اراک حوزه خدمات  تدریس می‌شود؟

آموزشگاه کوثر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *