امداد خودرو

شماره تماس امداد خودرو سنندج

امداد خودرو سنندج

امروزه با توجه به گسترش صنعت خودرو، امداد خودرو به یکی از ضروری‌ترین خدمات در جهان تبدیل شده است. امداد خودرو سنندج خدمات متنوعی از قبیل پنچرگیری، تعویض باتری، حمل خودرو به تعمیرگاه و غیره را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به شهروندان سنندجی ارائه می‌دهد. به‌طورکلی امداد خودرو در سنندج به‌صورت درون‌شهری و برون‌شهری فعالیت داشته و به عیب‌یابی انواع خودرو و رفع مشکلات آن‌ها در محل می‌پردازد.

امداد خودرو سنندج

شماره تماس امداد خودرو سنندج

 

ویدیو

 

خدمات امداد خودرو سنندج چیست؟

امداد خودرو در سنندج از خدمات متنوع و مهمی به‌منظور رفع مشکلات رانندگانی که در جاده‌ها گرفتار شده‌اند ارائه می‌دهد. این خدمات شامل موارد زیر هستند:

خدمات امداد خودرو سنندج چیست؟

  • اعزام یدک‌کش در سنندج

برای استفاده از خدمات ماشین بر در سنندج می‌توانید در صورت نیاز به انتقال خودرو در زمان‌هایی که اتومبیل قادر به حرکت نیست یا شرایط آب و هوایی به‌گونه‌ای است که امکان تعمیر خودرو در محل وجود ندارد؛ با شماره یدک‌کش سنندج تماس حاصل کرده و در کمترین زمان خودرو خود را صحیح و سالم در مکان موردنظر تحویل بگیرید.

 

 

  • مکانیک سیار

خدمات مکانیک سیار مجموعه‌ای از امدادهایی هستند که به‌منظور رفع هر مشکل فنی شامل مشکلات موتوری و داخلی خودرو انجام می‌شوند. این خدمات شامل مشکلات برقی خودرو، نقص در قطعات خودرو، مشکلات موتور و غیره است که متخصصان این مجموعه با پیشرفته‌ترین امکانات به حل آن‌ها می‌پردازند.

مکانیک سیار

  • خدمات تعویض روغن

مسلماً از این موضوع اطلاع دارید که در صورت چک نکردن روغن خودرو پیش از سفر و رفتن به جاده، ممکن است در بین راه دچار مشکل شوید. پیشنهاد می‌کنیم به‌صورت دوره‌ای تمامی روغن‌های ماشین را اعم از روغن‌موتور، روغن ترمز و غیره را بررسی کنید و پس از آن اقدام به سفر کنید. اما در صورت فراموشی و اتمام روغن در جاده نیز نگران نباشید. امداد خودرو در کمترین زمان متخصصان خود را به محل موردنظر فرستاده و آن‌ها پس از بررسی دقیق خودروی شما مشکل آن را برطرف خواهند کرد.

خدمات تعویض روغنی

  • سوخت‌رسانی سیار

شرکت‌های معتبر خدمات سوخت‌رسانی سیار را در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیل به بهترین نحو انجام داده و از سوخت‌های بنزین و گازوئیل برخوردار هستند و بنا به نوع ماشین، سوخت مخصوص آن را به کار می‌گیرند. لازم به ذکر است جهت افزایش کیفیت خدمات، کلیه سوخت‌هایی که در امداد خودرو سنندج استفاده می‌شوند خالص و استاندارد بوده و هیچ مشکلی در موتور و حرکت ماشین ایجاد نخواهند کرد.

سوخت رسانی سیار

  • خدمات قفل و سوئیچ

برای بسیاری از افراد پیش آمده است که در هنگام باز کردن قفل ماشین کلید در قفل گیر کرده و یا می‌شکند و یا گاهی با استارت زدن سوئیچ درون قفل گیر می‌کند. برای رفع این مشکل می‌توانید بازهم روی کمک امداد خودرو حساب کنید. کارشناسان مربوطه می‌توانند با استفاده از مجهزترین تجهیزات و بدون وارد کردن هیچ‌گونه آسیبی به بدنه ماشین این مشکل را حل کنند.

  • پنچرگیری سیار

خدمات پنچرگیری یکی از وظایف امداد خودروهای معتبر است که شامل پنچرگیری لاستیک‌ها، تعویض لاستیک یا باد دادن لاستیک است. امروزه از دو نوع لاستیک در اکثر خودروها استفاده می‌شود. نوع اول لاستیک‌های تیوب دار و نوع دوم لاستیک‌های تیوبلس هستند و اکثر ماشین‌ها نیز از نوع تیوبلس استفاده می‌کنند که پنچرگیری آن برای امدادگران نیز راحت‌تر است.

اگر در حین رانندگی متوجه صداهای غیرعادی از چرخ‌های اتومبیل شدید و یا احساس کردید که فرمان خودرو به سمتی کشیده می‌شود؛ لازم است نسبت به این موضوع توجه ویژه نشان داده و پس از توقف با امداد خودرو سنندج تماس حاصل کنید. پس از شرح مشکل در کمترین زمان تکنسین‌های مجرب این مجموعه به موقعیت موردنظر اعزام شده و با بهترین تجهیزات به حل مشکل شما می‌پردازند.

  • رفع مشکلات باطری

مشکلات باتری خودروها به‌ویژه در فصل زمستان یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های رانندگان به شمار می‌آید و انتخاب و تعویض مناسب باتری خودرو یکی از اصلی‌ترین وظایف امدادگران خودرو است. شما با اعتماد به متخصصین امداد خودرو کردستان می‌توانید در کمترین زمان باطری سالم و استاندارد را تحویل گرفته و به ادامه مسیر خود بپردازید. کلیه باتری‌ها توسط خود امدادگر استفاده شده و همگی از نشان استاندارد برخوردار هستند و در صورت تعویض باتری جدید با باتری قدیمی خودرو، ضمانت‌نامه اصلی کالا به مشتری ارائه می‌شود.

رفع مشکلات باطری

رفع مشکلات باطری

همچنین خدمات باتری به باتری نیز جزئی از وظایف امدادهای جاده‌ای است و در صورت خرابی و ازکارافتادن باتری می‌توانید در هرکجا که باشید با امداد خودرو سنندج تماس بگیرید.

  • تعمیرات برق خودرو
  • حمل خودرو در سنندج از محل به تعمیرگاه
  • انتقال خودرو به نمایندگی
  • تعمیر در محل
  • انتقال خودرو به مراکز تعویض پلاک
امداد خودرو سنندج

امداد خودرو سنندج

 

اهداف امداد خودرو سنندج چیست؟

شاید سؤال بسیاری از شما این باشد که هنگامی‌که شما با شماره امداد خودرو سنندج تماس حاصل می‌کنید و بعد امدادگران و افراد متخصص در زمینه حمل خودرو در سنندج به محل موردنظر می‌رسند و به ارائه خدمات می‌پردازند دقیقاً در راستای تحقق چه اهدافی فعالیت می‌کنند؟ در پاسخ به این پرسش می‌توانیم موارد زیر را به‌عنوان اهداف امداد خودرو بین جاده‌ای معرفی کنیم:

  • افزایش رضایت مشتریان
  • احترام گذاشتن به مشتری
  • پیشگیری از اتلاف وقت
  • افزایش درآمد
  • تنوع‌بخشی در خدمات سیار
  • ارائه خدمات سرویس دوره‌‌ای
  • پیشگیری از هزینه‌های اضافی
  • پیشتازی در زمینه خدمات پس از فروش
  • تعمیرات کلیه اجزای خودرو از قبیل باطری، دینام، انژکتور، رادیاتور، قفل، موتور، سنسور روغن و غیره
  • ارائه خدمات لوکس و مدرن برای کلیه خودروها

 

مزایای استفاده از امداد خودرو سنندج چیست؟

اگر گمان می‌کنید تا زمانی که خودرو دچار مشکلات جدی و ازکارافتادن نشود؛ نیازی به امداد خودرو کردستان ندارید سخت در اشتباه هستید؛ زیرا تعمیرات جزئی و منظم می‌تواند برای خودروی شما بسیار سودمند بوده و از بروز خطرات ناگوار پیشگیری کند. علاوه بر این اگر زمانی که مشکلات کوچک و جزئی هستند نسبت به حل آن‌ها اقدام کنید دیگر نیاز نیست به صرف هزینه‌های بسیار هنگفت برای رفع عیب‌های بزرگ‌تر خودرو بپردازید.

مزایای استفاده از امداد خودرو

با استفاده به‌موقع از خدمات امداد خودرو سنندج و حمل ماشین در سنندج می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • تعمیر خودرو در کمترین زمان
  • تعمیر خودرو به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و اصولی در محل
  • استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات مکانیکی
  • هزینه‌های تعمیر به‌صرفه و معقول
  • ارائه خدمات به‌صورت ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل
  • حمل ماشین در سنندج به‌صورت ایمن
  • ارائه ضمانت‌نامه و فاکتور به مشتری

 

شرح خدمات امداد خودرو و حمل ماشین در سنندج

فرایند خدمات امداد خودرو سنندج و خودروبر در سنندج از زمانی که شما نیاز به تعمیر خودرو را احساس می‌کنید تا زمانی که ماشین شما عیب‌یابی شده و تعمیر می‌شود ادامه خواهد یافت. اگر اتومبیل شما  به تعمیرات سطحی نیاز داشته باشد کارشناسان در همان محل به ارائه خدمات و رفع عیوب خودرو می‌پردازند و اگر ماشین به قطعات جدید و تعمیرات اساسی‌تر نیازمند باشد تا حد امکان در محل این خدمات اجرا خواهند شد.

شرح خدمات امداد خودرو

شما می‌توانید از خدمات امداد خودرو در هر نقطه‌ای در سنندج مانند امداد خودرو بهاران استفاده کنید و چه در جاده و چه حتی در درب منزل خود از تخصص کارشناسان امداد خودرو سنندج بهره ببرید. افراد با استفاده از خدمات یدک‌کش در سنندج می‌توانند به حمل‌ونقل خودرو خود تا نزدیک‌ترین و بهترین تعمیرگاه‌های سنندج اقدام نمایند.

نکته مهم دیگر این است که خدمات امداد خودرو سنندج و خودروبر در سنندج فقط مربوط به خرابی‌های مکانیک خودرو نیست و شما تنها لازم است در صورت مشاهده خرابی و ایرادات مختلف با امداد خودرو تماس حاصل کنید تا کارشناسی که در تمام زمینه‌ها خبره است به محل موردنظر شما اعزام شود.

شرح خدمات

شما حتی می‌توانید جهت رفع مشکلات پنچری لاستیک از این خدمات استفاده کرده و با خیال راحت به مسیر خود ادامه دهید تا به مقصد برسید. به‌طورکلی برای تعمیر اتومبیل و رفع مشکلات آن در میان جاده یا حتی درب خانه بهتر است با امداد خودرو سنندج تماس بگیرید.

ویژگی‌های یک امداد خودرو حرفه‌ای چیست؟

یکی از موضوعات مهمی که صحت و سلامت خودرو شما را پس از تعمیر توسط امدادگران تعیین می‌کند مجرب و معتبر بودن شرکتی است که به آن‌ها اعتماد کرده‌اید. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی‌هایی که به‌وسیله آن‌ها می‌توان به شناخت یک امداد خودرو مناسب و حرفه‌ای پرداخت آشنا کنیم.

امداد خودرو حرفه ای

  • سابقه امداد خودرو و نظرات مشتریان

همان‌طور که می‌دانید در انتخاب یک مجموعه باید به اعتبار و سابقه آن توجه کنید؛ زیرا اگر یک شرکت امداد خودرو از تجربه بالا در شرایط ویژه برخوردار نباشد نمی‌تواند انتخاب درستی برای رفع ایرادات خودرو باشد و خدمات سودمندی بدون آسیب به خودرو شما ارائه کند.

  • سرعت بالای ارائه خدمات

مشتریان همواره به دنبال شرکت‌هایی هستند که در کوتاه‌ترین زمان به ارائه خدمات مکانیکی خودرو یا حمل خودرو از مبدأ به مقصد بپردازند. این ویژگی بسیار مهم و خوب توسط کادر مجرب و حرفه‌ای امداد خودرو سنندج در اختیار مشتریان این مجموعه قرار می‌گیرد.

  • استفاده از جدیدترین امکانات

یک شرکت حرفه‌ای به منظور حمل انواع خودرو یا تعمیر آن‌ها از پیشرفته‌ترین و بهترین تجهیزات و امکانات استفاده می‌کند تا ایمنی و سرعت کار کاملاً حفظ شود و بهترین نتیجه به کارفرما تحویل داده شود.

امداد خودرو حرفه ای

  • ارائه بیمه‌نامه

یک مجموعه معتبر نظیر امداد خودرو سنندج همواره به فکر مشتریان خود است و باتکیه‌بر کیفیت کار خود جهت آسودگی خیال مشتری خودرو را بیمه کرده و ضمانت‌نامه‌ای معادل قیمت خودرو به کارفرما ارائه می‌کند و در صورت بروز مشکل به جبران خسارت می‌پردازد.

  • هزینه‌های استاندارد

هزینه معقول و مناسب از دیگر ویژگی‌های مهم در انتخاب یک امداد خودرو مناسب است؛ زیرا یک شرکت معتبر همواره تلاش می‌کند هزینه‌ها را مطابق با شرایط عموم مردم در نظر بگیرید و منصفانه عمل کند.

 

شماره حمل خودرو سنندج

شما جهت استفاده از خدمات امداد خودرو و حمل انواع خودرو به تعمیرگاه یا نمایندگی‌های مختلف می‌توانید با شماره‌هایی که در انتهای مقاله قرار داده شده است تماس حاصل کرده و از خدمات کادر مجرب و حرفه‌ای این مجموعه نهایت استفاده را بکنید.

شماره تماس حمل خودرو

 

چه ماشین‌هایی برای حمل خودرو استفاده می‌شوند؟

حمل خودرو یکی از خدمات مهم امداد خودرو سنندج است؛ بنابراین تصمیم گرفتیم که در این بخش از مقاله به بررسی این موضوع بپردازیم. آیا تابه‌حال برای شما هم پیش آمده که ماشینتان وسط جاده یا در یک خیابان خلوت خراب شود؟ اگر پاسختان منفی است؛ تصور کنید که در چنین شرایطی هستید، چه کار می‌کنید؟

بهترین راه برای رفع این مشکل این است که با امداد خودرو تماس بگیرید و از آن‌ها درخواست کمک کنید. در برخی از مواقع مشکلی که برای خودرو به وجود آمده، حاد است و باید به یک تعمیرکار مراجعه کنید. شاید هم ترجیح می‌دهید که امداد خودرو سنندج تنها حمل خودرو شما را انجام دهد و آن را به یک تعمیرگاه برساند.

در هر صورت، حمل خودرو در آن لحظه از هر چیز دیگری مهم‌تر است و باید با دقت و سریع انجام شود. حمل خودرو معمولاً با یدک کش انجام می‌شود و باید امنیت اتومبیل شما حفظ شود. نکته قابل توجه این است که انواع مختلفی از ماشین‌ها را برای حمل خودرو استفاده می‌کنند؛ از جمله: نیسان چرخگیر، جرثقیل و کفی خودروبر.

 

حمل خودرو با یدک کش

نیسان چرخگیر یکی از متداول‌ترین یدک کش‌هایی است که امداد خودرو سنندج از آن برای حمل خودرو شما استفاده می‌کند. این خودروها سریع به محل امدادرسانی ارسال می‌شوند و بدون آسیب به سپر و جلوبندی ماشین شما، آن را به مقصد مورد نظر حمل می‌کنند.

حمل خودرو با جرثقیل

حتماً با این خدمت امداد خودرو آشنایی دارید؛ حمل خودرو به سمت پارکینگ راهنمایی و رانندگی توسط جرثقیل‌ها انجام می‌شود. زمانی که با این مسئله روبرو شده‌اید، احتمالاً در جایی توقف نابجا کرده‌اید و باید ماشین شما به پارکینگ منتقل شود.

حمل خودرو با جرثقیل از خدمات امداد خودرو سنندج به حساب می‌آید و به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. در انتقال خودرو با جرثقیل از انواع مختلفی از جرثقیل‌ها مانند کفی خودروبر و دکل دار استفاده می‌شود.

حمل خودرو با کفی خودروبر

همان طور که اشاره کردیم، حمل خودرو با کفی خودروبر یکی از شیوه‌های انتقال خودروی شما به پارکینگ راهنمایی و رانندگی یا هر مکان دیگری است. از این خودروها برای حمل اتومبیل‌های لوکس و گران‌قیمت استفاده می‌کنند؛ زیرا این خودروها اجازه آسیب به بدنه اتومبیل را نمی‌دهند.

 

هزینه خدمات امداد خودرو سنندج

هزینه خدماتی که توسط امداد خودروها ارائه می‌شود، بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند: نوع خودرو، خدمت ارائه شده و… تعیین می‌شود. نوع خودرویی که برای خودروبر سنندج استفاده می‌شود یا نوع خرابی اتومبیل شما هم در مشخص کردن قیمت خدمات امداد خودرو تأثیر دارند. قیمت خدمات امداد خودرو در ادامه زیر آورده شده است.

لیست قیمت خدمات امداد خودرو سنندج:

نوع خدمت هزینه
عیب یابی خودرو داخلی + ایاب‌وذهاب ۹۳۰۰۰ تومان
عیب یابی خودرو خارجی + ایاب‌وذهاب ۱۵۹۰۰۰ تومان
ورودیه حمل خودرو داخلی با یدک کش (چرخگیر و دکل دار) ۳۳۸۰۰۰ تومان
ورودیه حمل خودرو خارجی و وانت‌ها با یدک کش (چرخگیر و دکل دار) ۳۹۰۰۰۰ تومان
ورودیه حمل کفی خودروبر (درون شهری) ۵۸۰۰۰۰ تومان
ورودیه حمل کفی خودروبر (برون شهری) ۷۰۰۰۰۰ تومان
باطری به باطری و تست دینام ۱۵۰۰۰۰ تومان
باطری به باطری و تست دینام خودرو خارجی ۱۷۰۰۰۰ تومان
باطری به باطری خودرو داخلی ۱۳۰۰۰۰ تومان

شماره تماس امداد خودرو سنندج

 

لیست قیمت حمل خودرو داخلی:

(برای خودروهای سبک مانند: پیکان، پراید، پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، آردی، رنو ۲۱، سمند، پژو پارس، ریو، کوئیک، ساینا، تیبا، ورنا، رانا، تندر ۹۰، وانت پراید و MVM 110)

نوع خدمت هزینه
چرخگیر ورودیه ۳۳۸۰۰۰ تومان و به ازای هر کیلومتر ۷۵۰۰ تومان
یدک کش ورودیه ۳۳۸۰۰۰ تومان و به ازای هر کیلومتر ۷۵۰۰ تومان
کفی خودروبر (درون شهری) ورودیه ۵۸۰۰۰۰ تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۳۹۰۰ تومان
کفی خودروبر (برون شهری) ورودیه ۷۰۰۰۰۰ تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۳۹۰۰ تومان

 

لیست قیمت حمل خودرو خارجی:

(برای خودروهایی مانند: آریا شاهین، مگان، موسو، ون، رونیز، پاترول تک کابین، پاترول دو در، نیسان پیکاپ، سرانزا، جیلی، تیگو، هاوال، میتسوبیشی، کمری، ماکسیما، هایما، بسترن، مزدا ۳، آریوز، برلیانس، لیفان، زامیاد، چانگان، مزدا ۳۲۳، ام وی ام ۵۲۰، ام وی ام ۳۱۵ و فولکس گل)

 

نوع خدمت هزینه
چرخگیر ورودیه ۳۹۰۰۰۰ تومان و به ازای هر کیلومتر ۷۵۰۰ تومان
یدک کش ورودیه ۳۹۰۰۰۰ تومان و به ازای هر کیلومتر ۷۵۰۰ تومان
کفی خودروبر (درون شهری) ورودیه ۵۸۰۰۰۰ تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۳۹۰۰ تومان
کفی خودروبر (برون شهری) ورودیه ۷۰۰۰۰۰ تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۳۹۰۰ تومان

رایج‌ترین مشکلات خودرو

آشنایی با مهم‌ترین مشکلات خودرو برای هر فردی که از آن استفاده می‌کند، لازم و ضروری است. وقتی خودرو در جاده با مشکل مواجه می‌شود و راننده متوجه ایراد نمی‌شود، حتماً نیازمند کمک‌رسانی از سوی نیروی فنی و کارآمد است. تیم امداد خودرو سنندج در رفع مشکل به شما خدمات لازم را می‌رساند.

رفع مشکلات فنی از سوی تعمیرکارها انجام می‌شود؛ ولی گاهی رفع اشکال به‌راحتی انجام نمی‌شود و نیاز به انتقال به تعمیرگاه وجود دارد. انتقال جاده‌ای هم علاوه بر خطرات درون جاده باید بااحتیاط و امنیت خاطر انجام شود، امداد خودرو سنندج چنین انتقالی را به‌راحتی انجام می‌دهد.

گرم‌شدن موتور

وقتی موتور گرم می‌شود، علت را باید در دستگاه‌های خنک‌کننده ماشین مانند: واترپمپ، رادیاتور و… جستجو کرد. در صورت امکان عیب را موقتی رفع کنید و به اولین تعمیرگاه رفته و مشکل را به‌صورت اصلی ریشه‌یابی کنید.

موتور جزء اصلی‌ترین قسمت ماشین به‌حساب می‌آید و گرم‌شدن آن باعث آتش‌سوزی و وقوع حادثه می‌شود. قبل از رسیدن امداد خودرو سنندج می‌توانید شیشه‌های ماشین را پایین بیاورید و دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی مانند کولر و بخاری را خاموش کنید تا بیشتر به موتور فشار وارد نشود.

از بین ‌رفتن باطری

از جمله مشکلات اصلی و ناگهانی خودرو که در لحظه انجام می‌شود و بیشتر رانندگان با آن مواجه هستند، ازبین‌رفتن باطری است. درصورتی‌که این اتفاق قبل از پایان تاریخ انقضا باطری انجام شود؛ یعنی بعضی موارد مانند بدون دلیل روشن بودن چراغ‌ها، توجه به آسیب‌دیده بودن دینام و… را رعایت نکرده‌اید.

مدام باطری ماشین خود را چک کنید و بیشتر دقت کنید تا از موارد آسیب‌رسانی به باطری جلوگیری کنید تا بتوانید از عمر مفید باطری به‌درستی استفاده کنید. در غیر این صورت همیشه شماره امداد خودرو سنندج را همراه داشته باشید تا با خیال راحت در صورت خرابی باطری با آنها تماس بگیرید.

لنت‌های ترمز فرسوده

درصورتی‌که صدای گوش‌خراشی را از لاستیک‌ها هنگام ترمز شنیدید و یا وقتی که پدال ترمز را فشار می‌دهید و ماشین به اطراف کشیده می‌شود و گاهی مواقع که کاهش سرعت در لحظه انجام نمی‌شود می‌توان متوجه شد که لنت‌های ترمز از بین رفته‌اند و نیاز به تعویض دارند.

عضو فعال خودروها لنت‌های ترمز هستند، خرابی و گاهی ازبین‌رفتن لنت‌ها به‌تنهایی می‌توانند صدمات جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشند. درصورتی‌که احساس کردید در رانندگی خللی ایجاد شده در جای مناسبی نگه دارید و از امداد خودرو سنندج کمک بگیرید.

ساییده شدن لاستیک‌ها

با مشاهده یک لاستیک ساییده شده و یک لاستیک سالم می‌توان به‌راحتی تشخیص داد که کدام لاستیک ساییده شده است. در لاستیک ساییده شده برآمدگی‌های لاستیک در یک قسمت به‌وضوح دیده می‌شود و در قسمت دیگر از بین رفته به این لاستیک‌ها ساییده شده گفته می‌شوند.

دلیل اصلی چنین مشکلی هم کم یا زیاد بودن باد لاستیک‌ها و گاهی هم استفاده مداوم از گاز و ترمز در فواصل زمانی کوتاه است. ساییده شدن لاستیک باعث می‌شود که کنترل ماشین توسط راننده به‌سختی انجام شود، چه‌بسا که جاده در زمستان هم خیس و لغزنده باشد.

خرابی رادیاتور

وظیفه رادیاتور بررسی عملکرد صحیح موتور و تنظیم دمای موتور است و از گرم‌شدن موتور خودرو جلوگیری می‌کند. در صورت گرم‌شدن موتور و عدم رفع عیب موتور به آسیب‌های جدی مانند سوختن واشر سرسیلندر و یاتاقان می‌توان اشاره کرد در این صورت متحمل هزینه‌‌های زیادی برای تعمیر خودرو خواهید شد.

مدام آب رادیاتور را چک کنید و از سوراخ نبودن آن اطمینان حاصل کنید و به درب رادیاتور هم توجه کنید تا سالم باشد خرابی رادیاتور ممکن است دلیل ایجاد صدمات جدی‌تری در خودرو شود و ماشین در جاده از کار بیفتد حرکت‌دادن خودرو در چنین شرایطی خطرناک است پس از امداد خودرو سنندج کمک بگیرید.

روغن کم‌کردن ماشین

قسمت‌هایی از خودرو بر اثر اصطکاک از بین می‌روند و باعث آسیب رسیدن به قسمت‌های دیگر می‌شوند و این روغن ماشین است که این اصطکاک را کاهش می‌دهد. چک‌کردن روغن ماشین کاملاً ضروری است کم‌شدن روغن ماشین در قبل از زمان تعویض روغن مطمئناً مشکلی از قرار روغن‌سوزی، خراب بودن پمپ و نشت روغن در ماشین وجود دارد.

آسیب گیربکس

جعبه‌دنده خودرو یا همان گیربکس در اصل باعث تنظیم قدرت از موتور به چرخ‌ها می‌‌‌شود و به ماشین کمک می‌کند تا به حرکت در‍‌آید. گیربکس به راننده کمک کند تا با سرعت‌های مختلف و در زمان‌های متفاوت کنترل خودرو را در دست داشته باشد.

پس خرابی گیربکس مساوی خرابی ماشین است و اینکه هر زمان احتمال وقوع این حادثه وجود دارد و به‌راحتی رفع نخواهد شد. آسیب گیربکس از جمله خرابی‌هایی است که همیشه نیروی امداد خودرو سنندج با آن درگیر است.

دود کردن اگزوز

وقتی از اگزوز خودرو دود خارج می‌شود؛ یعنی آسیبی در ماشین وجود دارد گاهی اوقات از روی رنگ دود خروجی می‌توان علت خرابی را تشخیص داد مثلاً دود سفید به معنای نشت در مایع خنک‌کننده، دود آبی در روشن‌کردن خودرو در صبح یعنی روغن به داخل محفظه احتراق رفته و اگر دود مشکی باشد؛ یعنی نسبیت سوخت به هوا به‌اندازه کافی نیست.

مشکلات خودرو‌ها تمامی ندارند هر لحظه امکان دارد خودرو دچار مشکلاتی شود و از حرکت بایستد و گاهی حرکت خودرو خطرناک باشد هر آسیب یک علتی دارد و برای رفع عیب تعمیرکار باید به‌صورت فنی ماشین را بررسی کند گروهی از بهترین تعمیرکار‌ها توسط امداد خودرو سنندج گرد هم آمدند تا کمک‌رسان مردم باشند.

کمک‌رسانی از جانب امداد خودرو سنندج هم در رفع مشکلات خودرو‌ها و هم در انتقال آنها به تعمیرگاه است آنها تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی بهتر و سریع‌تر به کار می‌گیرند.

 

 

شارینو :

اگر قصد دارید با استفاده از مدرن‌ترین ابزارهای تبلیغاتی به رشد و پیشرفت کسب‌وکار خود کمک کنید داشتن یک لوگوی منحصربه‌فرد و حرفه‌ای می‌تواند به یادآوری برند شما در ذهن مخاطبان کمک بسیار زیادی بکند. طراحی لوگو در سنندج یکی از تخصص‌های تیم شارینو است که جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت شارینو مراجعه نمایید.

اگر از صاحبان کسب‌وکار هستید حتماً می‌دانید که برای ایجاد یک حضور دیجیتالی موفق برای برند خود در دنیای اینترنت نیازمند یک استراتژی بازاریابی دیجیتال هستید که در این زمینه می‌توانید با مراجعه به بخش دیجیتال مارکتینگ در سنندج از مشاوران سایت شارینو کمک بگیرید.

سایت شارینو بستری مناسب برای کسب اطلاعات در زمینه اصناف مختلف ازجمله پزشکان شهر سنندج است و کاربران می‌توانند اطلاعات کلینیک‌های دندانپزشکی سنندج، پزشک زنان در سنندج و بسیاری موارد دیگر را در این سایت مشاهده نمایند.

کافه‌ها یکی از مکان‌های تفریحی پرطرف‌دار هستند که جهت گذراندن اوقات فراغت در کنار دوستان و خانواده همیشه در اولویت قرار دارند. اگر به دنبال بهترین کافه‌های شهر سنندج هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مطالب مربوط به کافه‌های سنندج در سایت شارینو مراجعه نمایید.

 

همان‌طور که می‌دانید رستوران‌ها می‌توانند جایگزین خوب و لذت بخشی برای صرف غذا در محلی به‌غیراز خانه باشند. اما انتخاب صحیح یک رستوران از موارد بسیار حائز اهمیت است که شما می‌توانید جهت انتخاب یک رستوران مناسب برای صرف یک وعده غذایی باکیفیت به مطالب مربوط به بهترین رستوران‌های سنندج مراجعه کنید.

ورزش یک بخش جدانشدنی از زندگی روزمره انسان‌ها است و انتخاب یک باشگاه مناسب می‌تواند در ترغیب افراد به ورزش کردن تأثیر بالایی داشته باشد. در بخش باشگاه‌های بدن‌سازی سنندج می‌توانید بهترین باشگاه‌های شهر سنندج را با کلیه اطلاعات آن‌ها مورد بررسی قرار دهید.

تعمیر صحیح لوازم‌خانگی یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان سنندجی است که رابطه مستقیمی با میزان ماندگاری وسایل خانگی دارد. سایت شارینو به معرفی بهترین تعمیرکاران سنندج در زمینه‌های مختلف پرداخته است و شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر به بخش‌های تعمیر یخچال در سنندج، تعمیر پکیج در سنندج و تعمیر آیفون تصویری در سنندج مراجعه کنید.

 

لباس کردی نماد فرهنگ غنی و اصالت ملت کرد است که از پیشینه تاریخی پربار و ارزش‌های بسیاری برخوردار است. شما می‌توانید جهت شناخت بیشتر این لباس محلی از مقالات مربوط به لباس کردی در سایت شارینو دیدن فرمایید.

سخن پایانی

به‌طورکلی می‌توان گفت امروزه یکی از بهترین روش‌ها برای رفع مشکلات خودرو و تعمیر آن‌ در سنندج، امداد خودرو سنندج است که به‌صورت شبانه‌روزی و در هر موقعیتی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان سنندجی است. استفاده کردن از خدمات امداد خودرو سنندج علاوه بر حل مشکلات خودرو در محل، می‌تواند در مدیریت هزینه‌ها و کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری خودرو تأثیر زیادی داشته باشد.

سخن پایانی

سایر خدمات شارینو:😊
طراحی سایت
طراحی اپلیکیشن
سئو در سنندج
تولید محتوا
پشتیبانی اینستاگرام
طراحی و ساخت تیزر
طراحی پوستر
طراحی لوگو

 

دکوراسیون داخلی در سنندج
شرکت آسانسور در سنندج
مرکز ترک اعتیاد در سنندج

 

شماره تماس امداد خودرو سنندج

۲۹ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *