آدرس 10 باتری سازی در اصفهان– تعویض باتری سیار+ شماره تماس

خدمات تخصصی باتری سازی در اصفهان

فهرست مطالب

باتری سازی در اصفهان یکی از مهم‌ترین خدمات تعمیر سیستم‌های برقی در خودرو است که در زمینه تعمیر قطعات و برق ماشین خدمات رسانی می‌کند. عملکرد باتری در خودرو همانند قلب انسان است که تعویض و تعمیر آن نیاز به دانش و مهارت لازم دارد.

استفاده از خدمات باتری سازی در اصفهان به دلیل تأمین انرژی مورد نیاز در خودرو ضروری است. شما با مطالعه این مقاله می‌توانید جواب سؤالات خود را در رابطه با قطعات باتری خودرو و خدمات باتری سازی در اصفهان پیدا کنید.

وظیفه باتری در خودرو چیست؟

وظیفه باتری در خودرو چیست؟- باتری ساز اصفهان

برق خودرو از کجا تأمین می‌شود؟ حیاتی‌ترین و مهم‌ترین قطعه خودرو در قسمت الکترونیکی، باتری است که وظیفه تقسیم و تأمین انرژی را بر عهده دارد. کم‌دردسرترین و پرکارترین قسمت در بخش الکترونیکی ماشین، باتری است که طول عمر مفید بالایی دارد؛ البته این عمر مفید بستگی به نحوه رفتار با این قطعه دارد.

وظایف باتری در خودرو شامل موارد زیر هستند:

  • استارت و روشن شدن ماشین
  • ذخیره انرژی مورد نیاز خودرو
  • تأمین انرژی مورد نیاز برای روشن کردن چراغ اتومبیل
  • کار کردن تهویه ماشین و بخاری با باتری
  • کار کردن سیستم صوتی و پخش

این وظایف شاید در نظر کوچک باشند؛ اما در عملکرد درست خودرو سهم بسیار زیادی دارند.

انواع باتری خودرو

آیا با انواع باتری‌ ماشین آشنایی دارید؟ باتری خودرو مانند سایر قطعات انواع مختلفی دارد که هر کدام در برندهای متفاوتی ساخته شده و عملکرد جداگانه‌ای دارند. باتری خودرو به دو نوع باتری اسیدی و باتری اتمی تقسیم بندی می‌شود که در ادامه توضیحات مفصلی درباره مزایا و معایب این نوع باتری‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم.

باتری اسیدی (سیلد)

در ساخت باتری‌های اسیدی از سرب و کلسیم استفاده می‌کنند. این نوع باتری، ویژگی‌های بارز بسیاری دارد که آن را از سایر باتری‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. میزان چگالی و الکترولیت باتری اسیدی مشخص است و اگر کاهشی در اندازه الکترولیت به وجود آید، باتری ساز ماهر در اصفهان می‌تواند به حجم آن اضافه کند.

باتری اسیدی مزایای فراوانی دارد که آن را به یک باتری محبوب در بین صاحبان خودرو و تعمیرکاران باتری سازی در اصفهان تبدیل کرده است. ویژگی‌های مثبت باتری اسیدی (سیلد) عبارت‌اند از:

  • شارژ سریع باتری
  • هزینه اندک
  • استحکام و مقاومت بالا

هر قطعه علی رغم استاندارد بودن خود و علاوه بر مزایایی که دارد، دارای معایبی نیز است . ویژگی‌های منفی باتری اسیدی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ذخیره شارژ کوتاه مدت
  • تخلیه کامل باتری
  • نیاز به نگهداری منظم و کامل

باتری اتمی (غیر سیلد)

باتری اتمی (غیر سیلد) در اصفهان

در هنگام ساخت باتری‌های اتمی از ماده کلسیم، آنتیموان و مواد نگهدارنده بهره می‌برند؛ چون بدون ماده نگهدارنده، باتری ماشین کارایی ندارد. این نوع باتری به دو دسته باتری اتمی هیبریدی و باتری اتمی آلیاژی طبقه بندی می‌شود. باتری اتمی در مناطق آب و هوای گرم عملکرد صحیح‌تری از خود نشان می‌دهد.

در ساختار بدنی باتری اتمی؛ رنگ قهوه‌ای نشان از شارژ نداشتن باتری، رنگ سبز نشان دهنده از سالم بودن قطعه و رنگ سفید نشان از خرابی باتری و درست کار نکردن آن دارد. شما با توجه به وجود این رنگ‌ها روی باتری خود، می‌توانید با شماره باتری ساز در اصفهان تماس بگیرید و از آن‌ها درخواست تعمیر کنید.

پر طرف‌دارترین باتری ماشین، باتری اتمی است که از نظر برق‌کار ماشین در اصفهان به باتری بدون تعمیر معروف است و ویژگی‌های خوبی دارد. این ویژگی‌ها به ترتیب زیر هستند:

  • نیازی به تعمیر و سرویس اولیه ندارد.
  • قابلیت نگهداری شارژ بالاتری دارد.
  • طول عمر مفید بیشتری دارد.
  • به دلیل ممنوعیت نداشتن در باز کردن باتری، تعمیر آسان‌تری دارد.

با وجود داشتن تمامی این ویژگی‌های خوب، باتری اتمی معایبی مانند: هزینه بالا و مناسب نبودن برای مناطق سرد دارد.

اجزای تشکیل دهنده قطعه باتری ماشین

باتری سازی در اصفهان یکی از مشاغل مورد علاقه و پر درآمد در بین جوانان است که در آموزشکده‌های فنی توسط استادان کاربلد و بهترین باتری ساز اصفهان آموزش داده می‌شود. در ادامه به توضیح قطعات باتری خودرو می‌پردازیم.

اجزای تشکیل دهنده قطعه باتری ماشین- باتری ماشین در اصفهان

 

جعبه باتری ماشین

آیا جعبه باتری ماشین را مشاهده کرده‌اید؟ جنس این قسمت از باتری از پلی کربنات است که جنس محکمی دارد و وظیفه آن محافظت از سیستم داخل باتری در برابر سرما، گرما، آتش سوزی و ضربه است. دستگیره روی جعبه باتری، حمل و نقل آن را آسان‌تر می‌کند.

درب باتری ماشین

جنس این درب از رزین پلی پروپیلن است. باتری خودرو ۶ درب دارد که این درب‌ها روی سوراخ‌های الکترولیت قرار دارند. سوراخ ریز روی درب باتری، به خارج کردن گاز باتری منجر می‌شود.

نشانگر باتری یا چشمی ماشین

نشانگر باتری ظاهر استوانه‌ای دارد که در داخل باتری قرار می‌گیرد و شارژ داشتن یا نداشتن باتری و غلظت اسید باتری را نشان می‌دهد. این چشمی یک قطعه پیچیده الکترونیکی نیست و ساختار ساده‌ای دارد.

علاوه‌برآن برای کمک به برق‌کار خودرو در اصفهان، رنگ‌هایی روی نشانگر تعبیه شده‌اند که وضعیت باتری را به تعمیرکاران باتری سازی در اصفهان اطلاع می‌دهند. رنگ سبز یعنی باتری به طور کامل شارژ دارد، رنگ مشکی یا در مواردی قرمز به این معنی است که باتری باید شارژ شود و رنگ سفید مبنی بر این است که باتری تعویض شود.

قطب مثبت باتری ماشین

قطب مثبت باتری از جنس سرب تشکیل شده است. ساختار قطب مثبت باتری به نسبت قطب منفی باتری بزرگ‌تر است و قطب مثبت محل ورود و خروج جریان‌های برقی هستند.

باتری با دو صفحه آلیاژ متفاوت در یک محلول شیمیایی ساخته می‌شود که یک صفحه آلیاژ خواص الکترون دهی (مثبت) و صفحه دیگر، خواص الکترون گیری (منفی) دارد. قطب مثبت به قسمت استارت ماشین وصل می‌شود.

برق‌کار خودرو در اصفهان

 

قطب منفی باتری ماشین

قطب  منفی ماشین کوچک‌تر از قطب مثبت است و با بدنه ماشین ارتباط دارد. قطب منفی با علامت neg با رنگ آبی روی بدنه باتری مشخص است. این قطب به دو صفحه ماده فعال و صفحه اسکلت اصلی تقسیم می‌شود و به صفحه منفی باتری وصل است. استادکار باتری سازی در اصفهان در حین تعمیر این قسمت باید دقت فراوانی داشته باشد.

الکترولیت باتری ماشین

مواد تشکیل دهنده این بخش از باتری، اسید سولفوریک و آب مقطر است که به عنوان یک مخزن شیمیایی به تولید جریان الکتریکی می‌پردازد. ۳ برابر حجم اسید سولفوریک در الکترولیت، آب مقطر وجود دارد که میزان دمای آن به ۱۰۰ درجه سانتی گراد می‌رسد.

درپوش باتری ماشین

جنس درپوش باتری از جنس بدنه آن است که منجر به افزایش عمر مفید و محافظت از باتری می‌شود. علاوه بر آن باعث مرتب‌تر دیده شدن می‌شود؛ زیرا قطعه را یکدست می‌کند. این درپوش‌ها قابلیت شستشو، زیبایی و نظم دهی، افزایش کارایی و عمر مفید و جلوگیری از اتصالات باتری را دارند.

تعمیر برق خودرو در اصفهان

 

صفحات مثبت (positive) باتری ماشین

رنگ این صفحه قهوه‌ای تیره و جنس آن از آلیاژ سرب است که به نسبت صفحات منفی یک عدد بیشتر را نشان می‌دهد؛ به این دلیل که یک صفحه منفی بین دو صفحه مثبت قرار می‌گیرد. تعداد مصرفی صفحات مثبت باتری بیشتر از صفحات منفی است.

صفحات منفی (negative) باتری ماشین

مواد تشکیل دهنده این صفحات از فلز است که به صورت شبکه‌ای ساخته شده و مواد فعال به آن اضافه می‌شوند. رنگ صفحه منفی، خاکستری است.

صفحات عایق (separator) باتری ماشین

برای جلوگیری از برخورد صفحات مثبت و منفی به یکدیگر و کاهش ولتاژ، به صفحات عایق باتری نیاز است. نوع ساخت این صفحه باید به گونه‌ای باشد که الکترولیت از آن عبور کند. این صفحه از جنس‌های مختلفی مانند: پشم شیشه، چوب، فایبر گلاس و در بیشتر مواقع پلی کلرید وینیل ساخته می‌شود.

رایج‌ترین خرابی‌های باتری ماشین

آیا خودرو شما روشن نمی‌شود و درست کار نمی‌کند؟ باتری ماشین بعد از مدتی ممکن است به دلیل مراقبت نکردن صحیح و استفاده بیش از حد داغ کند و عملکرد درستی از خود نشان ندهد.

بهترین باتری ساز در اصفهان- رایج‌ترین خرابی‌های باتری ماشین

 

در این مواقع بهتر است خودرو خود را به باتری سازی در اصفهان ببرید تا توسط بهترین باتری ساز در اصفهان معاینه فنی شود. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با خرابی‌های رایج باتری ماشین نشانه‌های آن را عنوان می‌کنیم.

موتور ماشین استارت می‌خورد؛ ولی روشن نمی‌شود

در این نوع خرابی، با چرخش سوئیچ صدای استارت را می‌شنوید؛ اما ماشین روشن نمی‌شود که به احتمال ۹۵ درصد ایراد از قسمت باتری است. بهتر است به یک باتری سازی در اصفهان مراجعه کنید تا باتری ماشین تعمیر کند.

ماشین استارت نمی‌خورد

استارت نخوردن ماشین یکی از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی باتری است که دلیل مراجعه بسیاری از افراد به تعمیر برق خودرو در اصفهان می‌شود. علت این مشکل شل شدن یا شکستن ترمینال‌های باتری است؛ بنابراین بهتر است ابتدا کابل باتری را چک کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید؛ سپس از محکم بودن کابل‌ها در جای خود مطمئن شوید؛ چون نباید از جای خود تکان بخورند.

یکی دیگر از راه‌حل‌های موجود برای حل این مشکل به توصیه باتری ساز سیار در اصفهان، تخلیه کردن باتری به دلیل وجود انگل است.

ماشین در فصول سرد به‌سختی استارت می‌خورد

یکی از رایج‌ترین دلیل مراجعه به باتری سازی در اصفهان، استارت نخوردن موتور ماشین در هوای سرد است؛ اما در این مواقع باید کمی حوصله به خرج داد؛ چون استارت نخوردن در هوای سرد به دلیل تبخیر نشدن بنزین و کاهش توان باتری، امری طبیعی است. اگر این اتفاق در شرایط آب و هوایی گرم اتفاق افتاد، باید توسط باتری ساز ماهری بررسی شود.

باتری سازی در اصفهان- ماشین در فصول سرد به‌سختی استارت می‌خورد

 

چراغ کیلومتر به دلیل استارت نخوردن موتور ماشین روشن نمی‌شود

وظیفه باتری، برق رسانی به تمامی اجزای ماشین است که در صورت خرابی باتری، این اتفاق نمی‌افتاد و تشخیص آن راحت است. مراکز باتری سازی در اصفهان با معاینه باتری و آلترناتور به عیب یابی می‌پردازند تا باتری ماشین به خوبی کار کند و انرژی مورد نیاز سایر قطعات را تأمین کند.

اتصال باتری به باتری

اگر شما سه بار در طول هفته از اتصال باتری به باتری استفاده می‌کنید؛ به این معنا است که باتری شما خراب است و حتماً باید توسط استادکار باتری سازی در اصفهان تعویض شود. این نوع اتصال بیش از حد برای موتور ماشین مضر است و به آن شوک وارد می‌کند؛ در نتیجه از این کار پرهیز کنید.

راه‌های افزایش طول عمر باتری

مهم‌ترین اجزای یک ماشین باتری آن است که به طور متوسط طول عمر ۲ تا ۳ سال دارد. گاهی اوقات به دلیل استفاده غیر اصولی، باتری زودتر از حد معمول خراب می‌شود و از بین می‌رود. برای جلوگیری از این اتفاق و کمک به افزایش عمر باتری، نکاتی وجود دارند که شما را با مهم‌ترین آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

راه‌های افزایش طول عمر باتری- باطری ساز در اصفهان

 

به نظافت و تمیز کردن باتری ماشین بپردازید

تمیز کردن باتری خودرو منجر به افزایش کارایی و عمر آن می‌شود؛ زیرا بعد از مدتی باتری از خود هیدروژن  اسید بیرون می‌دهد که منجر به تغییر رنگ باتری به سبز یا سفید می‌شود. تغییر رنگ باتری باعث می‌شود که برق رسانی به سایر اجزا و کابل‌ها به درستی انجام نشود و اختلالاتی به وجود آید.

با مراجعه به باتری سازی در اصفهان بعد از تعویض روغن، می‌توانید از آن‌ها برای تمیز کردن این آلودگی‌ها استفاده کنید.

از استارت زدن مداوم خودداری کنید

شما در طول روز چند بار خودرو خود را خاموش و روشن می‌کنید؟ در طول استفاده از ماشین، خاموش کردن مداوم؛ به طبع استارت زدن زیاد را به دنبال دارد که این کار برای موتور و باتری ماشین سم است؛ زیرا برق زیادی از باتری می‌گیرد و به آن فشار وارد می‌کند. با پرهیز از استارت مستمر از صرف هزینه‌های بالا خودداری کنید.

از قرار دادن باتری در سرما و گرمای شدید جلوگیری کنید

دمای استاندارد و مناسب برای باتری ماشین ۱۹ الی ۳۲ درجه سانتی گراد است که این درجه از دما به سالم بودن آن کمک فراوانی می‌کند. هوای سرد باعث یخ زدن آب موجود در باتری و کاهش قدرت آن می‌شود. بهترین کار این است که باتری ماشین خود را توسط باتری سازی در اصفهان عایق بندی کنید.

گرما نیز کارایی درست باتری را به دلیل افزایش واکنش‌های شیمیایی، کاهش می‌دهد. بهتر است هنگام خرید این قطعه، انتخاب شما باتری‌های کوچک باشد؛ به این دلیل که باتری‌های سایز کوچک با عایق بندی، طول عمر مفید بیشتری به نسبت باتری‌های بزرگ دارند.

از قرار دادن باتری در سرما و گرمای شدید جلوگیری کنید- برق خودرو اصفهان

 

لوازم جانبی برقی خودرو را خاموش کنید

با صرفه جویی در مصرف باتری می‌توانید به افزایش عمر آن کمک کرده و کمتر به تعمیرات باتری سازی در اصفهان احتیاج پیدا کنید. روشن بودن و کار کردن مستمر لوازم برقی خودرو همانند: رادیو، چراغ ماشین، سیستم گرمایشی، کولر و برف پاک کن باعث خالی شدن باتری می‌شود؛ در نتیجه در صورتی که به لوازم برقی خودرو نیاز ندارید، آن‌ها را خاموش کنید.

از خاموش بودن ماشین در زمان طولانی جلوگیری کنید

خاموش بودن خودرو در یک تایم طولانی منجر به خالی شدن باتری می‌شود. با خاموشی مداوم خودرو، موتور نیز کار نمی‌کند و دینام نمی‌تواند باتری را شارژ کند. برای جلوگیری از خوابیدن باتری هرازچندگاهی خودرو را روشن کنید تا باتری آن شارژ شود.

از وسیله‌های پر مصرف در خودرو استفاده نکنید

میزان انرژی و ظرفیت باتری یک سقف مجازی دارد که به کار بردن وسایل پر مصرف مانند لامپ‌های پر نور در داخل خودرو برای زیبایی به موتور و دینام فشار وارد می‌کند.

 امنیت و موتور خودرو را بررسی کنید

با چک کردن باتری برای اطمینان از اینکه باتری در جای خود قرار دارد و سیم‌های اتصالی آن شل نشده‌اند، از کاهش طول عمر مفید آن جلوگیری کرده‌اید.

۶ علائم خرابی‌های موتور

آیا به دنبال شناخت علائم خرابی و کاهش توان موتور ماشین هستید؟ هر وسیله‌ای بعد از مدتی دچار استهلاک می‌شود و به تعمیرکار باتری سازی در اصفهان نیاز پیدا می‌کند که موتور خودرو هم از این قضیه مستثنی نیست. قبل از خرابی و استهلاک کامل، خودرو برخی علائم را از خود بروز می‌دهد که این علائم شامل موارد زیر می‌شوند:

  • نشت روغن: از رایج‌ترین علائم خرابی که هنگام مراجعه به باتری سازی در اصفهان متوجه آن می‌شوید، نشت روغن موتور خودرو است. روغن رسانی به تمامی قطعات بسیار مهم است که اگر این اتفاق نیفتاد فرسایش و خرابی قطعات را به دنبال دارد.
  • روشن شدن چراغ هشدار ماشین: چراغ‌های روی داشبورد به گونه‌ای مانند نمایشگر هشدار عمل می‌کنند که در صورت خرابی یک بخش از ماشین، چراغ مخصوص آن بخش روشن می‌شود. چراغ روغن و چراغ چک موتور از مهم‌ترین چراغ‌های موجود هستند که روشن شدن آن‌ها باید حتماً مورد بررسی قرار بگیرد.
  • تولید صدای زیاد و غیر معمول خودرو: موتور ماشین گاهی اوقات خرابی خود را با تولید سرو صدای زیاد نشان می‌دهد. بهتر است بخشی که از آن صدا تولید می‌شود را شناسایی کنید و با متخصص باتری سازی در اصفهان در میان بگذارید. صدای تق‌تق موتور نشان از یاتاقان و صدای غیژ غیژ نشان دهنده خرابی تسمه است.
  • خارج شدن دود غیر عادی از اگزوز: آیا از اگزوز ماشین شما دود رنگی خارج می‌شود؟ اگر ماشین شما دود غیر عادی تولید می‌کند، به این معنی است که موتور دچار ایراد شده است. دود آبی نشان دهنده این است که مسیر روغن تغییر کرده و با بنزین در حال دود شدن است. دود سفید نشانه از این دارد که ضد یخ با بنزین قاطی شده و موتور در حال جوش آوردن است.
  • عدم توان موتور برای گاز دادن: گاهی به دلیل کار نکردن سیستم سوخت رسانی و نرسیدن به موقع سوخت به موتور، خودرو شتاب لازم را نمی‌گیرد و موتور نیروی زیادی تولید نمی‌کند؛ به همین دلیل خودرو نمی‌تواند گاز بدهد. در این مواقع، خودرو خود را برای معاینات بیشتر به باتری سازی در اصفهان ببرید.
  • لرزش و تکان خوردن بدنه ماشین: یک خودرو سالم باید بدون هیچ لرزشی به صورت آهسته و روان کار کند. اگر بدنه خودرو شما دچار لرزش است، حتماً به باتری سازی در اصفهان مراجعه کنید تا خرابی موتور را تعمیر و تسمه‌ها را تعویض کند.

نمایندگی تعمیر باتری در اصفهان- علائم خرابی‌های موتور

 

 برندهای معروف باتری خودرو در اصفهان

با توجه به اینکه باتری یکی از حیاتی‌ترین قطعات موجود در خودرو است، شناخت و انتخاب درست باتری باکیفیت به افزایش طول عمر باتری کمک فراوانی می‌کند. در این قسمت به بررسی مفصل برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار و نمایندگی‌های تعمیر باتری سازی در اصفهان می‌پردازیم.

تعمیر باتری خودرو سپاهان در اصفهان

یکی از مهم‌ترین شرکت‌های ایرانی که از سال ۱۳۷۸ در زمینه تولید باتری فعالیت دارد، برند سپاهان است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا باتری تولید می‌کند. برند سپاهان محصولات مختلفی مانند: سوزوکی، گلدن اوربیتال، کریستال و برجیس را تولید می‌کند.

اگر جزو مصرف کنندگان باتری سپاهان هستید، می‌توانید در زمینه خرابی باتری و پاسخ سؤالات خود به نمایندگی تعمیر باتری سپاهان در اصفهان سر بزنید. این نمایندگی با مشاوران زبده و باتجربه در خدمت شما هستند تا ابهامات موجود درباره باتری، نوع کارکرد و گارانتی را برطرف کنند.

تعمیر باتری خودرو سپاهان در اصفهان

 

تعمیر باتری خودرو برنا در اصفهان

شرکت تولیدی برنا از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را در زمینه تولید باتری آغاز کرد. این برند در تولید انواع باتری‌های GA، GC، LM، GF موفق به کسب نشان استاندارد در ایران شد. نمایندگی تعمیر باتری برنا در اصفهان با پرسنل خوش برخورد و تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر انواع باتری‌ها و باتری سازی در اصفهان به ارائه خدمات به شهروندان اصفهانی آماده است.

این نمایندگی با استادکاران چیره دست و ماهر هرگونه ایرادی که مربوط به موتور خودرو و سایر قطعات آن باشد را به طور حرفه‌ای تعمیر می‌کند.

تعمیر باتری خودرو صبا در اصفهان

شرکت تولید کننده باتری صبا، جزو قدیمی‌ترین تولیدکنندگان است که بیشتر از ۵۰ سال سابقه در زمینه تولید باتری‌های با آمپر ۳۵ تا ۲۰۰ را دارد. این تولیدی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای ماشین‌های سبک و سنگین باتری تولید می‌کند و دارای گواهینامه استاندارد ایران و ژاپن است.

اگر باتری خودرو شما دچار خرابی شد، می‌توانید از نمایندگی تعمیر باتری صبا در اصفهان استفاده کنید. این نمایندگی تجهیزات تعمیر پیشرفته‌ای در دست دارد که در اسرع وقت قطعات شما را بدون معطلی تعمیر می‌کند.

تعمیر باتری خودرو پاسارگاد در اصفهان

استفاده از باتری بی کیفیت و تقلبی به سیستم خودرو صدمه‌های جبران ناپذیری وارد می‌کند. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که از باتری پاسارگاد استفاده کنید؛ زیرا این باتری زیر نظر متخصصان باتری سازی در اصفهان با استفاده از نرم افزارهای به روز دنیا طراحی و تولید می‌شود.

شرکت تولید کننده باتری پاسارگاد در سال حدود ۳۵۰ هزار باتری تولید و به قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌کند. همچنین شرکت پاسارگاد برای اطمینان خاطر مصرف کنندگان خود در سرتاسر ایران به تأسیس نمایندگی‌های باتری پرداخته است که یکی از این نمایندگی‌ها، نمایندگی تعمیر باتری پاسارگاد در اصفهان است.

تعمیر باتری خودرو پاسارگاد در اصفهان

 

تعمیر باتری خودرو وارتا در اصفهان

اولین تولید کننده باتری در جهان، شرکت تولید کننده‌ای در آلمان با برند وارتا است. باتری وارتا در بین باتری‌های موجود در بازار طول عمر بالای ۷ تا ۱۰ سال دارد که در خودروهای بنز و پورشه از آن استفاده می‌کنند.

نمایندگی تعمیر باتری وارتا در اصفهان یکی از جدیدترین و مجهزترین نمایندگی‌های موجود در ایران است که تمامی تعمیرات مربوط به ماشین را پوشش می‌دهد. این مرکز تعمیر باتری سازی در اصفهان با استفاده از ماشین آلات و دستگاه‌های جدید، تعمیرات فوق حرفه‌ای بر روی دستگاه شما را انجام می‌دهند.

تعمیر باتری خودرو بوش در اصفهان

دومین برند تولیدی باتری کشور آلمان، برند بوش است که سالیانه حدود ۱۰ میلیون باتری تولید می‌کند و سهم بزرگی از بازار جهان را با این حجم تولیدی در اختیار دارد. به دلیل دوام و قدرت بالا باتری بوش در ایران نیز طرف‌داران زیادی دارد. این برند با متوسط عمر مفید ۲ تا ۳ سال برای شرایط آب و هوایی گرم بیشتر از هر باتری دیگر مناسب است.

در صورت داغ کردن و خرابی موتور خودرو، پیشنهاد ما به شما این است که در اسرع وقت به نمایندگی تعمیر باتری بوش در اصفهان تشریف ببرید تا از خرابی بیشتر باتری جلوگیری کنید. نمایندگی تعمیر بوش سابقه درخشانی در زمینه تعمیر و تعویض قطعات خودرو و باتری سازی در اصفهان دارد که می‌توانید با خیال آسوده از خدمات این مرکز استفاده کنید.

تعمیر باتری خودرو هیوندا در اصفهان

کشور کره نیز در زمینه تولید باتری فعالیت تقریباً گسترده‌ای دارد و باتری‌های مرغوبی تولید می‌کند. هیوندا یکی از این باتری‌ها است که ظرفیت باتری آن ۶۰ آمپر در ساعت و ولتاژ ۱۲ ولتی دارد. باتری هم مانند سایر قطعات دچار استهلاک می‌شود و کیفیت خود را از دست می‌دهد.

در این مواقع به نمایندگی تعمیر باتری هیوندا در اصفهان نیاز پیدا می‌کنید تا توسط استادکاران باتری سازی در اصفهان باتری خودرو شما تعویض شود و یک باتری فابریک روی خودرو شما نصب کنند.

تعمیر باتری خودرو گلوبال در اصفهان

گلوبال باتری یکی از تولید کنندگان معتبر تولید باتری در کره است که بیشتر صادرات باتری در کره مربوط به این برند است. این شرکت تولیدی ۱۴ ماه ضمانت گارانتی به موتور خودروهای سبک و ۸ ماه ضمانت گارانتی برای خودروهای سنگین عرضه می‌کند.

در طی مدت زمان گارانتی می‌توانید از خدمات و تعمیرات نمایندگی باتری گلوبال در اصفهان بهره ببرید و از کارشناسان بخش تعمیر در هر زمینه‌ای کمک بگیرید.

تعمیر باتری خودرو گلوبال در اصفهان

 

هزینه تعمیر باتری سازی در اصفهان

آیا از قیمت تعمیر باتری اطلاعی دارید؟ یکی از دغدغه‌های مهم در این شرایط اقتصادی بعد از خرابی قطعات خودرو، هزینه تعمیر باتری ماشین است؛ چرا که تعویض این قطعه هزینه بالایی دارد. عواملی بر قیمت تعمیر باتری تأثیر دارند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ایرانی یا خارجی بودن باتری خودرو
  • تاریخ تولید باتری خودرو
  • تکنولوژی موجود در ساخت باتری خودرو
  • قیمت ارز

در جدول زیر در صورت نیاز به خرید، قیمت انواع باتری ماشین در سال ۱۴۰۲ مشاهده می‌کنید.

نام برند باتری قیمت خرید باتری (تومان)
صبا باتری ۱۱۵۰۰۰۰ تا ۱۸۵۰۰۰۰
برنا باتری ۲۵۰۰۰۰۰
سپاهان باتری ۲۳۰۰۰۰۰
دلکور باتری ۴۰۰۰۰۰۰
گلوبال باتری ۱۶۵۰۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰۰۰

 

سؤالات متداول

۱. عمر مفید باتری چقدر است؟

بین ۲ تا ۳ سال

۲. باتری مناسب خودرو خود را از کجا تشخیص بدهیم؟

برای این کار باید از کارشناسان باتری سازی در اصفهان مشاوره بگیرید.

۳. هنگام خرید باتری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برند باتری، نوع باتری، تاریخ تولید باتری و قیمت باتری خودرو

۴. تاریخ تولید باتری در کجا ثبت می‌شود؟

روی بدنه باتری

شارینو

اگر در حال ساختمان‌سازی هستید و به خدمات مختلف نیاز دارید، می‌توانید با مطالعه مقالاتی مانند: روشنایی و نورپردازی در اصفهان، لوله کشی ساختمان در اصفهان، گچ کار ساختمان در اصفهان، لوله کشی گاز در اصفهان و کناف کار در اصفهان به خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

برای رسیدگی به ظاهر خود و تغییر آن می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید؛ مقالات سالن های زیبایی اصفهان، پزشک تغذیه در اصفهان و باشگاه های بدنسازی در اصفهان در این زمینه به شما کمک می‌کنند.

برای آشنایی هر چه بیشتر با مراکز درمانی و بهترین متخصصان اصفهان هم می‌توانید به مقالات رادیولوژی در اصفهان، کلینیک دندانپزشکی در اصفهان، پزشک مغز و اعصاب در اصفهان و پزشکان قلب و عروق در اصفهان مراجعه کنید.

مقالات با عناوین کافه های اصفهان و سینماهای اصفهان می‌توانند ایده‌های جالبی برای گذراندن اوقات فراغت به شما بدهند. شناخت نویسندگان اصفهان هم در آشنایی بیشتر شما با تاریخ این شهر کمک شایانی می‌کند.

 

صحبت نهایی

در این مقاله به منظور کسب اطلاعات بیشتر، تلاش کردیم که اطلاعات کافی در مورد برندهای مختلف باتری، خدمات نمایندگی‌های باتری سازی در اصفهان و نشانه خرابی‌های موتور خودرو را خدمت شما ارائه دهیم؛ اما به دلیل اینکه باتری یکی از قطعات حیاتی خودرو است، بهتر است از کارشناسان حرفه‌ای، مشاوره تخصصی بگیرید تا باتری مناسب خودرو خود را خرید کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *