باشگاه های بدنسازی در یزد

باشگاه های بدنسازی در یزد با فراهم‌ کردن محیطی شاد و امکانات لازم به‌منظور تناسب‌اندام و ورزش‌های مختلف می‌توانند به افراد در رسیدن به اندام ایده‌آل خود کمک کرده و لحظات خوبی برای آن‌ها رقم بزنند. اگر به دنبال اندامی‌ ورزیده و البته جسمی سالم هستید، شرکت در کلاس‌های ورزشی باشگاه‌های بدنسازی یزد بهترین گزینه است.

اگر با مجرب‌ترین و معروف‌ترین باشگاه های بدنسازی در یزد آشنا نیستید و به‌طورکلی در این باره اطلاعات کافی ندارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه به شما ارائه کنیم.

 

باشگاه های بدنسازی در یزد

لیست باشگاه های یزد 

۰۹۱۳۳۵۷۷۱۷۵ ارسیا

 

۰۹۱۳۸۵۰۴۸۵۰ ستاره

 

۰۹۱۳۱۵۷۲۶۳۱ افشین

 

۰۹۱۳۲۵۰۵۰۱۷ اورانوس 

 

۰۹۱۳۳۵۹۷۳۲۸ تناسب

 

رشته‌های ورزشی باشگاه های بدنسازی در یزد

بسیاری افراد پیش از اقدام به ثبت‌نام در باشگاه بدنسازی در یزد با این سؤال روبرو هستند که در باشگاه‌های ورزشی چه رشته‌های ارائه می‌شود و آن‌ها می‌توانند در چه زمینه‌های به تمرین و فعالیت بپردازند؟ در پاسخ به این سؤال باید بدانید پیشرفت و گسترش روزافزون عرصه ورزش و تناسب اندام سبب شده است امروزه رشته‌های ورزشی بسیار متنوعی وجود داشته باشند.

هریک از این رشته‌های ورزشی برای عده‌ای از افراد با سلایق و شرایط مختلف مناسب است و این تنوع بالا در رشته‌های ورزشی و بدنسازی توانسته است سلایق و شرایط همه افراد را پوشش داده و آن‌ها را راضی کند.

شما در باشگاه های بدنسازی در یزد می‌توانید متناسب با هدف خود و شرایطی که دارید در هریک از شاخه‌های زیر تحت‌نظر مربی به فعالیت بپردازید:

  • بادی بیلدینگ
  • بادی کلاسیک
  • پاورلیفتینگ
  • کراس‌فیت
  • فیتنس فیوژن
  • یوگا
  • جامپینگ
  • ایروبیک بزرگسالان
  • ایروبیک کودکان
  • اسپینینگ
  • تی آر ایکس
  • پیلاتس
  • فیتنس ایروبیک
  • ایروبیک دنس
  • کاردیو فیتنس
  • ایروزومبا
  • ژیمناستیک کودکان
  • باله کودکان و بزرگسالان

رشته‌های ورزشی باشگاه های بدنسازی در یزد

 

ویژگی‌های یک باشگاه بدنسازی خوب

ثبت‌نام در یک باشگاه خوب و حرفه‌ای که از امکانات مدرن، مربیان باتجربه و محیط استاندارد و منظم برخوردار است می‌تواند در مسیر موفقیت شما و رسیدن به سلامت جسمانی و اندام ایده‌آل بسیار تأثیرگذار باشد؛ اما سؤالی که مطرح است این است که بهترین باشگاه های بدنسازی در یزد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

به دلیل اهمیت این موضوع در موفقیت شما تصمیم گرفتیم در ادامه به معرفی ویژگی‌های بهترین باشگاه بدنسازی در یزد بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید با مطالعه آن در امر انتخاب باشگاه های بدنسازی در یزد بهترین انتخاب را داشته و درخشان‌ترین نتایج را کسب کنید.

ویژگی‌های یک باشگاه بدنسازی خوب

 

 

موقعیت مکانی باشگاه

بهترین باشگاه بدنسازی یزد باشگاهی است که در مسیری پرترافیک یا خیلی دور از محل زندگی شما قرار نداشته باشد؛ زیرا در این صورت شما مجبور خواهید بود ساعات زیادی را برای رسیدن به باشگاه طی کنید و وقتتان تلف شود.

حتی احتمال دارد به دلیل دور بودن باشگاه انگیزه خود را از دست ‌داده و جلسات تمرینی خود را نادیده بگیرید. پس حتماً سعی کنید در زمینه باشگاه های بدنسازی در یزد باشگاهی را انتخاب کنید که به محل زندگی یا کار شما نزدیک باشد.

ساعت کار باشگاه

ساعت کار باشگاه های بدنسازی در یزد بسیار حائز اهمیت است. شما به باشگاهی نیاز دارید که ساعات زیادی فعال باشد و شما بتوانید جلسات تمرینی خود را به‌خوبی در برنامه روزانه‌تان بگنجانید. باشگاهی را انتخاب کنید که ساعات کاری آن با ساعتی که شما سرکار هستید یا وقت خالی ندارید یکسان نباشد و بتوانید سروقت برای تمرینات خود در باشگاه حاضر شوید.

ساعت کار باشگاه

 

 

هزینه عضویت

باشگاه های بدنسازی در یزد ممکن از لحاظ هزینه عضویت با یکدیگر تفاوت‌هایی داشته باشند. این هزینه به عوامل بسیاری همچون ویژگی‌ها و امکانات باشگاه یا تعداد جلسات تمرین شما بستگی دارد. اگر مباحث مالی برای شما اهمیت بسیاری دارد هزینه عضویت باشگاه یک عامل کلیدی در انتخاب باشگاه های بدنسازی در یزد برای شما خواهد بود.

در این زمینه باید چندین باشگاه نزدیک به خود را بررسی کرده و هزینه عضویت آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا درنهایت از بین باشگاه های بدنسازی در یزد باشگاهی که هزینه عضویت آن برای شما مناسب است را پیدا کنید.

تجهیزات باشگاه

تجهیزات باشگاه های بدنسازی در یزد باید به‌خوبی تمیز شده و نگهداری شوند. علاوه بر این لازم است به تعداد دستگاه‌ها، وزنه‌ها و تجهیزات تمرینات هوازی نیز توجه نمایید. مطمئناً اگر باشگاه موردنظر دارای تجهیزات و دستگاه‌های متنوع‌تری باشد خیلی بیشتر و بهینه‌تر تمرین خواهید کرد.

کلاس‌های آموزشی باشگاه

به هنگام ثبت‌نام در باشگاه های بدنسازی در یزد حتماً به تنوع کلاس‌های آموزشی باشگاه توجه کنید. بهترین باشگاه بدنسازی و تناسب‌اندام در یزد باید از تنوع خوبی در زمینه برگزاری کلاس‌های ورزشی برخوردار باشد و این کلاس‌ها برای شما جذاب و ترغیب‌کننده باشند.

علاوه بر این درمورد هزینه اضافه نیز بپرسید؛ زیرا برخی باشگاه های بدنسازی در یزد این کلاس‌ها را رایگان و برخی دیگر با هزینه اضافه در اختیار شما قرار می‌دهند.

کلاس‌های آموزشی باشگاه

 

 

محیط باشگاه

باشگاه های بدنسازی در یزد باید محلی برای آسایش و راحتی شما باشند. مواردی همچون نوع موسیقی که در فضای باشگاه پخش می‌شود یا مکان قرارگیری تجهیزات ورزشی نقش بسیار تأثیرگذاری بر کیفیت تمرین شما دارند و حتماً باید به این قبیل موضوعات توجه کنید.

علاوه بر این باشگاه‌های بسیار شلوغ می‌توانند سبب اتلاف وقت، سردرگمی‌ یا بروز استرس در شما شوند؛ پس بهتر است باشگاه‌های خیلی شلوغ را انتخاب نکنید و در باشگاه‌هایی فعالیت کنید که با افراد آن احساس راحتی می کنید.

خدمات اضافی باشگاه

حتماً به هنگام ثبت‌نام در باشگاه های بدنسازی در یزد به خدمات اضافی باشگاه همچون محل نگهداری کودکان، استخر، انواع ماساژ، مشاوره تغذیه و غیره توجه کنید. هریک از این خدمات می‌توانند برای شما بسیار سودمند واقع شوند. البته باید بدانید استفاده از این خدمات هزینه جداگانه دارد.

خدمات اضافی باشگاه

 

 

پاکیزگی محیط باشگاه

پاکیزگی و بهداشت باشگاه های بدنسازی در یزد یکی از مهم‌ترین موضوعات در انتخاب آن‌ها است. در بازدید از باشگاه موردنظر مطمئن شوید که دستمال و بطری‌های ضدعفونی‌کننده در باشگاه وجود دارند تا پس از استفاده از هریک از دستگاه‌ها بتوانید آن‌ها را تمیز کنید.

علاوه بر این سرویس بهداشتی، حمام و رخت‌کن باشگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید به‌خوبی تمیز و بهداشتی شده‌اند.

مربیان مجرب

یک باشگاه بدنسازی خوب در یزد باید از مربیانی باتجربه، خبره، دارای اخلاق حرفه‌ای و مدرک معتبر مربیگری در زمینه ارائه خدمات به مشتریان استفاده نماید. برخی از باشگاه های بدنسازی در یزد ممکن است مربیانی را به کار بگیرند که گواهی مربیگری ندارند و از آن‌ها بیشتر برای توانایی‌شان در امر جذب مشتری استفاده می‌کنند.

درنهایت باید حواستان را جمع کنید و حتماً از مراجعان قبلی باشگاه درمورد کیفیت کار مربیان و میزان تجربه آن‌ها سؤال کنید. اگر با یک مربی حرفه‌ای تمرین کنید، بهترین و مناسب‌ترین برنامه را طبق فیزیک بدنی خود دریافت کرده و از آسیب‌های احتمالی دور می‌شوید.

مربیان مجرب

 

 

پرسنل باشگاه

مورد مهمی‌ دیگری که در انتخاب باشگاه های بدنسازی در یزد باید به آن توجه کنید برخورد کارکنان و پرسنل باشگاه است. اگر باشگاه از افراد خوش اخلاق و خوش برخورد در کادر خود استفاده کند، این افراد می‌تواند راه و چاه را به شما نشان داده و در زمینه پیشرفت ورزشی به شما کمک بسیاری کنند.ن

وجود کارکنان خوش‌اخلاق در یک باشگاه ورزشی سبب می‌شود تجربه ورزش شما در آن مجموعه لذت‌بخش‌تر بوده و شما را تشویق کند تا به شکل منظم و باحوصله به تمریناتتان بپردازید.

شهریه باشگاه بدنسازی یزد

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد علاقمند به ورزش به هنگام ثبت‌نام در باشگاه‌های ورزشی در یزد موضوع هزینه‌ باشگاه است. در این باره لازم است بدانید شهریه باشگاه تحت‌تأثیر عوامل متعددی قرار دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

نوع دوره ورزشی

یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر شهریه‌ باشگاه های بدنسازی در یزد نوع دوره ورزشی است که شما انتخاب می‌کنید. اگر تنها قصد بدنسازی دارید، صرفاً باید قیمت کلاس بدنسازی را جویا شوید؛ اما برخی افراد ترجیح می‌دهند چند ورزش را به شکل هم‌زمان انجام دهند.

در این صورت شما باید به طور مثال هزینه مربوط به کلاس فیتنس را نیز بپردازید. البته برخی از ورزشکاران نیز ترجیح می‌دهند به‌منظور آماده‌سازی، تمرینات مجزای هوازی و تی آر ایکس را نیز انجام دهند. به‌طورکلی هریک از فعالیت‌های اضافی هزینه بیشتری را برای شما به دنبال خواهد داشت.

مدت ‌زمان دوره

کلاس‌های بدنسازی و فیتنس در یزد ممکن است در باشگاه‌های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد؛ اما در اغلب موارد این کلاس‌ها در مدت ‌زمان یک الی یک ساعت و نیمی‌ برگزار می‌شوند. هرچقدر زمان کلاس‌ها طولانی‌تر باشد قیمت کلاس بدنسازی و فیتنس نیز افزایش می‌یابد.

علت این موضوع نیز کاملاً روشن است و شما زمان بیشتری را در باشگاه سپری می‌کنید و مربی زمان بیشتری را به شما اختصاص می‌دهد. لازم به ذکر است برخی افراد که به‌صورت جدی و حرفه‌ای به بدنسازی، فیتنس و سایر رشته‌های ورزشی می‌پردازند ممکن است ساعات بیشتری را صرف فعالیت در باشگاه کنند و بدین صورت لازم است هزینه بیشتری بپردازند.

مدت ‌زمان دوره

 

 

تعداد جلسات

باشگاه بدنسازی در یزد معمولاً هفته‌ای ۳ جلسه و در ماه مجموعاً ۱۲ جلسه را برای پکیج بدنسازی در نظر می‌گیرد و قیمت کلاس بدنسازی یا فیتنس را طبق این جلسات محاسبه می‌کند؛ اما برخی باشگاه های بدنسازی در یزد با انتخاب شما و طبق صلاحدید مربی می‌توانند جلسات بیشتری را برای شما ترتیب دهند.

علاوه بر این گروهی از ورزشکاران نیز ترجیح می‌دهند هر روز ورزش کنند که در این حالت نیز مانند مورد قبلی مجبور به پرداخت شهریه بیشتری خواهند بود.

تجربه و تبحر مربی

مربیانی که در معتبر‌ترین و بهترین باشگاه‌های یزد فعالیت می‌کنند از تجربه و تبحر بالایی برخوردار هستند و مدارک معتبر مربیگری دارند. تدوین و نظارت بر اجرای برنامه‌های ورزشی نیاز به تخصص بالایی دارد و در این میان هرچقدر مربی شما در درجات بالاتری از مهارت و تجربه قرار داشته باشد هزینه برنامه ورزشی شما نیز افزایش خواهد یافت.

در واقع ممکن است قیمت کلاس بدنسازی با یک مربی خبره و باتجربه بیشتر از کلاس بدنسازی با یک مربی کم‌تجربه باشد؛ اما شما برای نتیجه‌گرفتن از کلاس‌ها و اصولی پیش رفتن به یک مربی حرفه‌ای بیشتر اعتماد خواهید داشت و بهتر عمل خواهید کرد.

پس درنهایت حتماً به تجربه و سابقه مربیان باشگاه های بدنسازی در یزد توجه کرده و بهترین‌ها را انتخاب نمایید.

مدرن بودن باشگاه

امروزه جهان ورزش و امکانات ورزشی همواره درحال‌توسعه و پیشرفت هستند؛ بنابراین لازم است باشگاه های بدنسازی در یزد نسبت به این موضوع توجه کافی نشان داده و در تأمین تجهیزات و امکانات باشگاه از مدرن‌ترین و جدید‌ترین تجهیزات استفاده کنند.

دستگاه‌های جدید بدنسازی متناسب با نیاز ورزشکاران ساخته می‌شوند و سبب می‌شوند کم‌ترین آسیب به بدن افراد در حین تمرین وارد شود. علاوه بر دستگاه‌های یک باشگاه باید مربیان نیز خود را هرچند سال یک بار آپدیت کرده و با استفاده از دانش و اطلاعات به‌روز به ارائه خدمات به علاقمندان بپردازند.

به این منظور می‌توانید پیش از اقدام به ثبت‌نام در باشگاه های بدنسازی در یزد به باشگاه موردنظر سرزده و از ورزشکاران دیگر در این رابطه سؤال کنید.

مدرن بودن باشگاه

 

 

امکانات باشگاه موردنظر

مورد مهم بعدی در تعیین قیمت کلاس‌های باشگاه های بدنسازی در یزد امکاناتی است که باشگاه در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد. باشگاه‌های بدنسازی یزد ممکن است در زمینه امکانات با یکدیگر تفاوت داشته باشند و برخی باشگاه‌ها از دستگاه‌های حرفه‌ای‌تر و مدرن‌تری برخوردار هستند.

علاوه بر این برخی از آن‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که یک کمد و فضای اختصاصی به‌صورت ثابت برای خودتان داشته باشید. در برخی از باشگاه های بدنسازی در یزد شما می‌توانید در پکیجی که خریداری می‌کنید از میوه و نوشیدنی نیز به هنگام تمرین بهره‌مند شوید.

به‌طورکلی هرچقدر امکانات باشگاهی که انتخاب می‌کنید بیشتر و حرفه‌ای‌تر باشد و محیط بهتری برای شما ایجاد نماید لازم است هزینه بیشتری بپردازید.

نحوه برگزاری کلاس‌های ورزشی

کلاس‌های بدنسازی در بهترین باشگاه های بدنسازی در یزد معمولاً به ۳ شکل خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شوند. شما در کلاس‌های گروهی با تعداد بیشتری از افراد و در کلاس‌های خصوصی با تعداد کمتری از افراد به تمرین و فعالیت می‌پردازید.

هرچقدر تعداد افراد حاضر در کلاس کمتر باشد قیمت کلاس‌های ورزشی همچون فیتنس، بدنسازی، ایروبیک و غیره افزایش می‌یابد. درعین‌حال کلاس‌های خصوصی که تنها با حضور مربی و خود شما برگزار می‌شود و وقت مربی تماماً در اختیار شما است و نسبت به دو نوع قبلی هزینه بیشتری به دنبال خواهد داشت.

معمولاً قیمت کلاس‌های بدنسازی در یزد نسبت به سایر رشته‌های ورزشی بیشتر است؛ زیرا بیشتر از امکانات و دستگاه‌های باشگاه استفاده می‌شود.

سطح کلاس

نکته دیگری که باید درمورد عوامل مؤثر بر شهریه باشگاه‌های ورزشی در یزد بدانید سطح کلاسی است که در آن شرکت می‌کنید. برخی افراد بدنسازی یا سایر رشته‌ها را به شکل حرفه‌ای دنبال می‌کنند و یا حتی به شرکت در مسابقه‌های مختلف اقدام می‌کنند.

در این شرایط این اشخاص با دستگاه‌های خصوصی و مربیان حرفه‌ای‌تری تمرین می‌کنند و درنهایت لازم است هزینه بیشتری بپردازند. اگر در این رشته تازه‌کار هستید و به‌تازگی تصمیم گرفته‌اید در باشگاه های بدنسازی در یزد ثبت‌نام کنید، بهتر است هزینه بیش از حد زیادی را در نظر نگیرید.

در ادامه به‌منظور آشنایی کامل شما با شهریه باشگاه های بدنسازی در یزد تصمیم گرفتیم هزینه هریک از رشته‌های ورزشی را در باشگاه‌های یزد در قالب یک لیست کامل و جامع ارائه کنیم. امیدواریم برای شما خواننده عزیز مفید واقع شود.

نوع رشته ورزشی تعداد جلسات در ماه هزینه
فیتنس جلسه‌ای (خصوصی) ۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
فیتنس دور‌ه‌ای (گروهی) ۵۰۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
پیلاتس ۱۲ جلسه ۳۶۰۰۰۰ تومان
ایروبیک ۱۲ جلسه ۳۶۰۰۰۰ تومان
بادی پامپ ۱۲ جلسه ۳۶۰۰۰۰ تومان
تی آر ایکس ۱۲ جلسه ۳۶۰۰۰۰ تومان
ژیمناستیک ۱۲ جلسه ۳۰۰۰۰۰ تومان
تمرین آزاد جلسه‌ای ۳۵۰۰۰ تومان

سطح کلاس

 

معرفی باشگاه‌های بدنسازی یزد

انتخاب یک باشگاه خوب و مجهز اولین قدمی‌ است که شما باید در مسیر تناسب‌اندام و تندرستی بردارید؛ اما طبیعتاً بسیاری از شهروندان یزدی با بهترین باشگاه‌های یزد آشنا نیستند و نمی‌دانند کدام باشگاه برای آن‌ها مناسب است.

اگر به دنبال شناخت بهترین باشگاه‌های بدنسازی یزد هستید و می‌خواهید در یک باشگاه حرفه‌ای و مجهز به انجام تمرینات و تناسب‌اندام خود اقدام نمایید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با معروف‌ترین و مجهز‌ترین باشگاه‌های ورزشی یزد آشنا کنیم.

معرفی باشگاه‌های بدنسازی یزد

 

 

باشگاه ورزشی اوج یزد

یکی از معروف‌ترین باشگاه های بدنسازی در یزد باشگاه ورزشی اوج است که در دو شعبه به ارائه انواع ورزش‌های هوازی و تناسب‌اندام می‌پردازد. شعبه اول این باشگاه جزو باشگاه‌های بدنسازی بانوان در یزد است که با مساحت ۴۵۰ مترمربع و با مدیریت خانم رضوانی اداره می‌شود.

این شعبه کاملاً ویژه بانوان است و کلاس‌های ورزشی متنوعی را در دو سانس صبح و عصر در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد. همچنین شعبه دوم باشگاه اوج یزد با مساحت ۷۰۰ مترمربع در دو سانس صبح (ویژه بانوان) و عصر (ویژه آقایان) آماده ارائه خدمات است.

باشگاه بدنسازی اوج یزد از ۳ سالن مجزا و ورزش‌های متنوعی همچون ایروبیک، تی آر ایکس، پیلاتس، فیتنس، بدنسازی، ایروفیتنس، کتل بل، یوگا، برایتونیک، اسپینینگ، چربی‌سوزی، ایروبیک کودکان و خدمات ماساژ شامل ماساژ لاغری و ماساژ ریلکسیشن برخوردار است و توانسته است به یکی از محبوب‌ترین باشگاه های بدنسازی در یزد تبدیل شود.

شما با ثبت‌نام در باشگاه اوج می‌توانید از کامل‌ترین و مجهز‌ترین دستگاه‌های ورزشی همچون تجهیزات بدنسازی مدرن، دوچرخه اسپینینگ، تردمیل و غیره استفاده نمایید و به تناسب‌اندام و تندرستی خود کمک کنید. از امکانات دیگر این باشگاه محبوب می‌توان به بوفه سلامتی، مربی خصوصی، کلاس‌های خصوصی، ارائه برنامه ورزشی و غیره اشاره کرد.

جالب است بدانید باشگاه ورزشی اوج به جهت جلب رضایت مشتریان خود علاوه بر امکان کرایه سالن‌های ورزشی، تخفیفات خاصی را برای برخی ارگان‌ها و سازمان‌ها در نظر گرفته و سعی کرده بهترین شرایط استفاده از این مجموعه را برای شما عزیزان فراهم نماید.

آدرس شعبه اول: یزد، خیابان آیت‌الله کاشانی، بلوار امام جعفر صادق (ع)، کوچه شهید عظیمی‌

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۵۲۵۵۱

ساعات ارائه خدمات: از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ و ۱۵:۳۰ الی ۲۱

آدرس شعبه دوم: یزد، بلوار امیرکبیر، کوچه کنار پمپ‌بنزین

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۱۸۱۰۷

ساعات ارائه خدمات: از ساعت ۸ الی ۲۴

مجموعه ورزشی شیرکوه یزد

مجموعه ورزشی شیرکوه از دیگر مراکز ورزشی و باشگاه های بدنسازی در یزد است که مدیریت آن بر عهده سرکار خانم حسن‌آبادی است. این سالن بدنسازی در یزد با برخورداری از ۱۲ سال سابقه و مربیانی مجرب و دارای تحصیلات آکادمیک به‌عنوان یکی از بهترین و مجهز‌ترین باشگاه‌های بدنسازی بانوان یزد شناخته می‌شود.

باشگاه شیرکوه یزد در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع واقع شده و از امکانات و لوازم ورزشی مختلفی برای رشته‌هایی همچون فیتنس فیوژن، فیتنس، یوگا، جامپینگ، تی آر ایکس، بدنسازی، پیلاتس، اسپینینگ، کاردیو، فیتنس ایروبیک، ایروبیک دنس، ایروزومبا، ژیمناستیک کودکان، باله کودکان و بزرگسالان، بادی پمپ و غیره برخوردار است.

این باشگاه ورزشی در یزد دارای ۵ سالن مجزا در ۳۰ سانس مختلف است و تمامی‌ امکانات ورزشی را با کیفیت بالا در اختیار عموم قرار می‌دهد. از امکانات مهم این مجموعه می‌توان به حمام سنتی، ماساژدرمانی، ماساژ ورزشی، ماساژ ریلکسی، کوهنوردی، گردشگری، کاهش و افزایش وزن تضمینی و غیره اشاره کرد.

باشگاه شیرکوه یزد با درنظرگرفتن تخفیفات ویژه برای بعضی سازمان‌ها و ادارات، امکان رزرو و کرایه سالن و همچنین داشتن کافی‌شاپ توانسته است به یکی از پرطرفدار‌ترین باشگاه‌های بانوان در یزد تبدیل شود.

آدرس: یزد، محله صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی، مقابل بازارچه اطلسی

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۷۲۳۷۰

ساعات ارائه خدمات: از ساعت ۹ الی ۲۱

مجموعه ورزشی شیرکوه یزد

 

 

 

باشگاه صبا یزد

اگر به دنبال باشگاه فیتنس در یزد هستید، پیشنهاد می‌کنیم باشگاه صبا یزد را در اولویت خود قرار دهید. این باشگاه از باشگاه‌های بسیار مجهز در یزد است که از امکانات مدرن و مربیان مجرب و باتجربه‌ای برخوردار است. این باشگاه در سال ۱۳۸۸ با مدیریت آقا و خانم لاله زاری در دو سانس آقایان و خانم‌ها افتتاح شده است.

باشگاه صبا به ورزش‌های بدنسازی و فیتنس با دستگاه اختصاص دارد و انتخاب مناسبی برای افرادی است که به کاهش یا افزایش سایز و افزایش حجم عضله علاقمند هستند. مربیان این مجموعه در کنار تمرینات، توصیه‌های تغذیه‌ای را با توجه به شرایط هر ورزشکار ارائه می‌دهند و به افراد در این زمینه به طور مؤثر کمک می‌کنند.

در این باشگاه می‌توانید از بهترین دستگاه‌ها و تجهیزات که مانع از آسیب‌دیدن ورزشکار می‌شوند استفاده کنید و به‌خوبی تمرینات خود را انجام دهید. برای مثال می‌توان به دستگاه‌های تکنو جیم ایتالیایی اشاره کرد که جزو پیشرفته‌ترین و جدید‌ترین دستگاه‌های بدنسازی بوده و در باشگاه های بدنسازی در یزد کمیاب هستند.

آدرس: یزد، میدان مسکن، اول خیابان مقداد، کوچه پرستو

شماره تلفن: ۰۹۱۳۴۵۰۹۲۵۲

ساعات ارائه خدمات: بانوان از ۸:۳۰ الی ۱۲ و اقایان از ۲۱:۳۰ الی ۲۴

باشگاه مسرت یزد

از دیگر باشگاه های بدنسازی در یزد می‌توان به باشگاه مسرت اشاره کرد که از باشگاه‌های بنام شهر یزد بوده و با برخورداری از دو شعبه فعال در حوزه انواع ورزش‌های هوازی و غیرهوازی فعالیت می‌کند. این باشگاه در سال ۱۳۹۳ با مدیریت سرکار خانم مسرت افتتاح گردیده است.

هدف اصلی باشگاه مسرت یزد فرهنگ‌سازی در زمینه ورزش و ارائه بهترین خدمات به بانوان است و توانسته است در دستیابی به این هدف بسیار موفق عمل کند. وسعت این باشگاه حدود ۳۰۰ مترمربع است که در دو طبقه واقع شده است.

با ثبت‌نام در این سالن بدنسازی در یزد می‌توانید در زمینه‌های مختلفی همچون پیلاتس، فیتنس، ایروبیک، کاردیو، تایبو، شافل، بدنسازی و غیره به تمرین و فعالیت بپردازید. مربیان و کادر این مجموعه از بهترین و حرفه‌ای‌ترین افراد این حوزه هستند و توانسته‌اند تاکنون رضایت مشتریان را تا حد زیادی جلب نمایند.

از دیگر امکانات باشگاه مسرت می‌توان به کافه کوچکی که در آن برای ورزشکاران نوشیدنی‌هایی مانند چای سبز و قهوه سرو می‌کند اشاره کرد. ورزشکاران از این نوشیدنی‌ها به‌منظور افزایش چربی‌سوزی استقبال می‌کنند.

آدرس: یزد، خیابان آیت‌الله کاشانی، مقابل آتشکده، کنار بانک صادرات

شماره تلفن: ۰۹۱۳۴۵۴۳۴۸۰

ساعات ارائه خدمات: ۸ الی ۱۲ و ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰

باشگاه مسرت یزد

 

 

باشگاه فرافنون یزد

باشگاه فرافنون در سال ۱۳۹۰ با مدیریت آقای نامبخش در شهر یزد آغاز به کار کرد. این مجموعه ورزشی با مساحت ۷۷۰ مترمربع محیطی مناسب و ایده‌آل را برای ورزشکاران ایجاد نموده و ازاین‌رو پذیرای علاقمندان به ورزش و بدنسازی است.

باشگاه فرافنون یزد با داشتن مربیانی مجرب و کاربلد به برگزاری کلاس‌های ورزشی نظیر آمادگی جسمانی، ایروبیک حرفه‌ای، پرورش اندام، ژیمناستیک، دفاع شخصی، فیتنس، زومبا، کاراته، کوهنوردی و طبیعت‌گردی، چربی‌سوزی، پاورلیفتینگ، ورزش‌های رزمی‌، کار با دستگاه، برایتونیک، بدنسازی، رژیم‌درمانی، تی آر ایکس و غیره می‌پردازد.

تنوع بالای رشته‌های ورزشی این مجموعه سبب شده است این باشگاه بتواند پاسخگوی سلایق مختلف بوده و رضایت بسیاری از ورزشکاران را جلب نماید. این باشگاه از مجهز‌ترین باشگاه های بدنسازی در یزد است و می‌تواند در زمینه‌های مختلف ورزشی به موفقیت شما کمک نماید.

آدرس: یزد، بلوار امام جعفر صادق (ع)، کنار سفره‌خانه سنتی شبستان

شماره تلفن: ۰۳۵۳۶۲۹۱۱۲۴

ساعات ارائه خدمات: از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۲۳

باشگاه آی تن یزد

باشگاه ورزشی آی تن یزد از سال ۱۳۹۶ در بافت جدید شهر یزد آغاز به کار کرده است. این باشگاه دارای دو سانس خانم‌ها و آقایان است و با مدیریت خانم جمع و آقای آخوندی اداره می‌شود. این باشگاه با داشتن متراژی معادل ۳۵۰ مترمربع از دو سالن که یکی از آن‌ها با دستگاه و دیگر مخصوص ورزش تی آر ایکس است پر شده است.

این باشگاه با برخورداری از امکانات مناسب و مربیان دلسوز و فعال در رشته‌هایی همچون بدنسازی، فیتنس، تی آر ایکس و غیره به ارائه خدمات ورزشی به علاقمندان می‌پردازد. این باشگاه قابلیت کرایه سالن را نیز برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس: یزد، بلوار جمهوری، مقابل بیمارستان افشار

شماره تلفن: ۰۳۵۳۵۲۴۲۷۰۱

ساعات ارائه خدمات: با نوان از ساعت ۸ الی ۱۳ و اقایان از ساعت ۱۴ الی ۲۳

باشگاه آی تن یزد

 

 

باشگاه ورزشی سردار یزد

باشگاه ورزشی سردار در بافت جدید شهر دیدنی یزد قرار دارد و می‌تواند در رشته‌های ورزشی همچون فیوژن فیتنس، دفاع شخصی، ایروبیک مقدماتی و پیشرفته، بدنسازی، پیلاتس، کیک‌بوکسینگ، تکواندو، ووشو، تایبو و رزمی‌ کودکان به شما خدمات بسیار خوبی ارائه دهد.

باشگاه سردار یزد با برخورداری از امکاناتی همچون کمپ لاغری، انجام ورزش‌های گروهی همچون زومبا و داشتن وسایلی همچون تردمیل، دوچرخه و غیره توانسته است افراد بسیاری را به ورزش و تمرین مشتاق نماید و در راستای حفظ سلامتی شهروندان یزدی گام بردارد.

از دیگر امکانات این مجموعه ورزشی می‌توان به کلاس‌های خصوصی، مربی اختصاصی، بوفه سلامتی و ارائه برنامه‌های غذایی سالم و علمی‌ اشاره کرد.

آدرس: یزد، بلوار امام جعفر صادق (ع)، مقابل کوچه کانون زبان ایران، نبش کوچه ایمان

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۴۹۸۸۸

ساعات ارائه خدمات: از ساعت ۹ الی ۲۱

باشگاه ورزشی ۲۵ دقیقه سلامتی یزد

از دیگر باشگاه های بدنسازی در یزد می‌توان به باشگاه ۲۵ دقیقه سلامتی اشاره کرد که با مدیریت خانم صالحی و یک تیم حرفه‌ای و باسابقه در سال ۹۶ آغاز به کار کرد. علت نام‌گذاری این باشگاه به وجود یک دستگاه مدرن به نام Miha Body Tech مربوط می‌شود.

 این دستگاه آلمانی است و با جدید‌ترین متد ورزشی و تنها با ۲۵ دقیقه تمرین در تعداد جلسات محدود هر شخصی را به اندام ایده‌آل خود می‌رساند. این دستگاه در بین باشگاه های بدنسازی در یزد تنها در این مجموعه وجود دارد.

ورزش با استفاده از این دستگاه سبب می‌شود شما تنها با ۲۵ دقیقه فعالیت ۷۰۰ الی ۱۰۰۰ کالری چربی‌سوزی و عضله‌سازی داشته باشید؛ بنابراین، در کم‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. البته این باشگاه در کنار تمرین با این دستگاه ورزش‌های دیگری همچون تی آر ایکس، ایروبیک، زومبا و غیره را نیز به شکل کلاس‌های خصوصی و عمومی‌ برگزار می‌کند.

آدرس: یزد، محله صفائیه، ملاصدرا، بین فرعی ۲۴ و ۲۶، کنار گالری امید، طبقه پایین پوشاک ارشیا

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۳۴۱۰۴۰

ساعات ارائه خدمات: از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰

باشگاه رز سفید یزد

از بهترین باشگاه‌های بدنسازی بانوان یزد می‌توان به باشگاه رز سفید اشاره کرد. این مجموعه با مدیریت سرکار خانم حلوایی اداره می‌شود و در فضایی با متراژ ۲۵۰ مترمربع و دو سالن میزبان خانم‌های علاقمند به ورزش است.

در این باشگاه ورزشی می‌توانید در رشته‌هایی همچون فیتنس، ایروبیک، پیلاتس، یوگا، کاراته، تایبو، ژیمناستیک، یوگا تراپی، ترامپولینگ، بدنسازی و غیره تمرین کنید و به هدف خود برسید. باشگاه رز سفید به‌طور اختصاصی برای بانوان یزدی در نظر گرفته شده است و توانسته است خود را به یکی از بهترین باشگاه‌های بانوان یزد تبدیل نماید.

از دیگر امکانات و خدمات این باشگاه می‌توان به ارائه برنامه غذایی سالم و اصولی، برگزاری سانس‌های ویژه به‌منظور پیشگیری و بهبودی درد‌های عضلانی، ورزش‌های رزمی،‌ بوفه، تخفیفات ویژه برای ارگان‌ها، برگزاری کلاس‌های خصوصی و نیمه‌خصوصی و غیره اشاره کرد.

اگر در بین باشگاه های بدنسازی در یزد به دنبال یک باشگاه مجهز و حرفه‌ای مختص خانم‌ها  می‌گردید، باشگاه رز سفید یزد با برخورداری از بهترین امکانات و مربیان باتجربه مناسب‌ترین گزینه است.

آدرس: یزد، محله صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی، خیابان بوعلی، کوچه سینا

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۵۰۵۰۸

ساعات ارائه خدمات: از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱

باشگاه ورزشی انرژی یزد

باشگاه انرژی از دیگر باشگاه های بدنسازی در یزد است که در محله صفائیه قرار دارد. این مجموعه ورزشی در دو سانس برای خانم‌ها و آقایان در نظر گرفته شده و با برخورداری از کلیه امکانات لازم آماده ارائه خدمات به علاقمندان به ورزش است.

باشگاه انرژی در سانس بانوان توسط سرکار خانم رستگار مقدم و در سانس آقایان توسط جناب آقای لشکریان مدیریت می‌شود. این باشگاه با در نظر گرفتن یک سالن ویژه بدنسازی و دو سالن یوگا، پیلاتس و غیره برای بانوان توانسته است به یکی از بهترین باشگاه های بدنسازی در یزد در حوزه ورزش بانوان تبدیل شود.

همچنین این مجموعه ورزشی یک سالن مخصوص بدنسازی آقایان نیز دارد که در طبقه بالا واقع شده است و همه‌روزه آماده ارائه خدمات است.

آدرس: یزد، محله صفائیه، خیابان مجدالعلما، نبش خیابان منتظر الفرج

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۵۳۲۹۳

ساعات ارائه خدمات: بانوان از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ و ۱۵ الی ۲۲ – آقایان از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۲۳

باشگاه ورزشی انرژی یزد

 

 

باشگاه اسپیکو یزد

از دیگر باشگاه های بدنسازی در یزد می‌توان به باشگاه اسپیکو اشاره کرد که از سال ۹۸ خدمات‌رسانی خود را به ورزشکاران با مدیریت خانم هنردان آغاز کرده است. این باشگاه در مساحتی معادل ۳۰۰ مترمربع واقع شده است و از یک سالن بزرگ بدنسازی برخوردار است.

باشگاه بانوان اسپیکو در شاخه‌های مختلف بدنسازی همچون تناسب‌اندام، فیتنس، ایروبیک، کاهش و افزایش وزن، عضله‌سازی و غیره خدمات بسیار خوبی به علاقمندان ارائه می‌دهد. علاوه بر این باشگاه اسپیکو با داشتن محیطی متفاوت، تمام‌وقت، مجهز و مدرن و البته امکان کرایه سالن و غیره توانسته است به یکی از محبوب‌ترین باشگاه های بدنسازی در یزد تبدیل شود.

اگر به دنبال باشگاه ایروبیک در یزد هستید، باشگاه اسپیکو بانوان یزد با برخورداری از محیطی شاد و مربیانی دلسوز و فعال بهترین گزینه است.

باشگاه آراس یزد

باشگاه آراس از مساحتی معادل ۵۰۰ مترمربع برخوردار است و در سال ۱۳۸۰ افتتاح گردیده است. این باشگاه با مدیریت جناب آقای میرحسینی در دو سانس خانم‌ها و آقایان پذیرای علاقمندان به بدنسازی و ایروبیک است. با ثبت‌نام در این باشگاه میتوانید علاوه بر استفاده از دستگاه‌های تناسب‌اندام به ورزش شاد و مفرح ایروبیک نیز بپردازید.

مربیان باسابقه این مجموعه می‌توانند بهترین برنامه‌های غذایی و ورزشی را به شما پیشنهاد دهند تا در زمانی کوتاه به نتیجه دلخواه خود دست یابید. علاوه بر این باشگاه آراس یزد این امکان را برای افراد فراهم کرده است که در صورت تمایل بتوانند به تنهایی یا با دوستان خود سانسی اختصاصی کرایه کرده و لحظات پرنشاط و شادی را تجربه کنند.

آدرس: یزد، محله صفائیه، بلوار جهاد، کوچه هفتم

شماره تلفن: ۰۹۱۳۵۲۵۶۷۵

ساعات ارائه خدمات: از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ و ۱۳ الی ۲۴

باشگاه کارگران یزد

باشگاه کارگران یزد مجموعه کاملی از باشگاه‌های ورزشی ایروبیک، ژیمناستیک، کاراته، زورخانه و استخر است که علاوه بر فراهم‌کردن شرایط ورزشی، به آموزش رشته‌های مختلف ورزشی و ایجاد لحظاتی شادی و مفرح برای ورزشکاران می‌پردازد.

این مجموعه توسط جناب آقای تقی نژاد اداره می‌شود و شامل ۱۰ سالن ورزشی از قبیل سالن‌های چندمنظوره، ایروبیک، کاراته، ژیمناستیک، استخر مهتاب (ویژه بانوان)، زورخانه، ساختمان اداری، سالن بدنسازی و غیره است. همچنین این مجتمع سالن چندمنظوره آقایان را برای استفاده عموم کرایه می‌دهد.

با کرایه سالن افراد می‌توانند در محیطی دنج و مناسب به ورزش‌های دوستانه و جمعی بپردازند و لحظات خوبی را تجربه کنند. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به بوفه مواد غذایی اشاره کرد که به تغذیه درست ورزشکاران کمک می‌کند.

مجتمع کارگران یزد مجموعه‌ای بسیار کامل و مجهز است که به دلیل امکانات حرفه‌ای و محیط مناسب همواره مورد استقبال ورزش دوستان قرار دارد. این باشگاه از شعبه‌های بسیاری در سطح شهر یزد برخوردار است که عبارت‌اند از: مجموعه ورزشی کارگران مهریز، مجتمع ورزشی امید جوان، مجتمع چمن شهید صدوقی، مجتمع غدیر، مجموعه ورزشی کارگران میبد، مجموعه ورزشی کارگران اردکان و غیره.

آدرس: یزد، واقع در میدان معلم، نبش بلوار ۲۲ بهمن

شماره تلفن: ۰۳۵۳۵۲۵۰۰۸۵

از دیگر باشگاه های بدنسازی در یزد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نام باشگاه آدرس شماره تلفن
باشگاه بانو نصیری یزد، میدان باهنر، بلوار شهید صدوقی، بلوار عابدی، کوچه صاحب الزمان ۱۲ ۰۹۳۵۷۶۱۳۰۳۵
باشگاه پرورش اندام ستاره یزد، بلوار مدرس، ۲۰۰ متر قبل‌تر از میدان خاتمی ۰۹۱۳۸۵۰۴۸۵۰
باشگاه پهلوانان یزدی یزد، بلوار آیت الله خامنه ای، واقع در کوچه حجاب ۰۹۱۳۸۵۳۶۰۱۳
باشگاه ورزشی کوپال یزد، فلکه دوم آزادشهر، اول خیابان جانباز، پلاک ۱۲۴ ۰۳۵۳۷۲۱۴۰۶۸
باشگاه ورزشی کماندو یزد، بلوار مدرس، مقابل پمپ بنزین، کوچه ثامن الائمه ۰۳۵۳۶۲۸۲۷۱۵
باشگاه بدنسازی آرمان یزد، خیابان سید گلسرخ، واقع در کوچه شهید احمدی ۰۹۱۳۵۲۸۶۸۸۵
مجموعه ورزشی آباد کبیر یزد، قاسم آباد، میدان امیرکبیر، بلوار امیرکبیر ۰۳۵۳۸۲۰۹۵۳۷
باشگاه ورزشی چابک یزد، محله صفائیه، کوچه یکم ۰۳۵۳۸۲۴۰۶۴۰
باشگاه ورزشی ذهن زیبا یزد، شهرک دانشگاه، بین میدان فردوس و قاسم، کنار املاک باقری ۰۹۱۳۳۷۳۱۲۲۷
باشگاه ورزشی کوروشی یزد، بلوار نواب صفوی، کوچه قدس، طبقه پایین حسینیه ابوالفضل ۰۹۱۳۱۵۹۲۳۸۱
باشگاه ورزشی آرسیا یزد، محله صفائیه، آخر بلوار پاسداران، مقابل کوچه ۴۹ ۰۹۱۳۳۵۷۷۱۷۵
باشگاه ورزشی تن سازان یزد، واقع در سه راه آبنما، اول کوچه هزار درخت ۰۹۱۰۳۰۹۵۱۶۹
باشگاه ورزشی پاریز یزد، بلوار منتظر قائم، کوچه یکم، بن بست هفتم ۰۹۱۳۱۵۱۴۱۹۴
باشگاه ورزشی زحل یزد، محله صفائیه، بلوار جهاد، کوچه تالار قصر ۰۹۱۳۱۵۸۳۸۳۲
باشگاه ورزشی نیایش یزد، شهرک دانشگاه، فاز سوم خیابان اصالت ۰۹۱۳۱۶۶۵۹۱۳
باشگاه ورزشی شاداب یزد، بلوار جمهوری، واقع در کوچه شهید فتوحی ۰۹۱۳۳۵۴۲۰۲۵
باشگاه ورزشی اساطیری یزد، میدان نماز، مقابل پست بانک ۰۳۵۳۶۲۸۲۰۸۷
باشگاه ورزشی افشین یزد، خیابان آیت الله کاشانی، مقابل سازمان آب، طبقه پایین پیتزا مان دی ۰۹۱۳۱۵۷۲۶۳۱
باشگاه پرورش اندام اورانوس یزد، بلوار جمهوری، نرسیده به چهارراه یزد باف، کنار شیرینی سنتی ۰۹۱۳۲۵۰۵۰۱۷
باشگاه ورزشی تندیس طلایی یزد، خیابان آیت الله طالقانی، مقابل بانک صادرات ۹۱۳۲۵۹۶۸۹۵
باشگاه ورزشی آرکوی یزد، محله صفائیه، خیابان ملاصدرا، نبش فرعی دوم ۰۹۱۹۴۲۸۷۷۵۹
باشگاه ورزشی هیربد یزد، خیابان آیت الله کاشانی، کوچه حافظ، کوچه رهبر ۷ ۰۹۱۳۳۵۳۲۵۹۷
باشگاه ورزشی تناسب یزد، خیابان مهدی، بلوار موسی بن جعفر (ع)، واقع در کوچه حقی زاده ۰۹۱۳۳۵۹۷۳۲۸

 

سؤالات متداول

۱. آیا بدنسازی فقط برای مردان مناسب است؟

خیر، ورزش بدنسازی جنسیت ندارد و خانم‌ها نیز می‌توانند با تمرینات متناسب با فیزیک بدنی خود و تحت نظارت یک مربی خوب در این رشته فعالیت کنند.

۲. آیا بدنسازی سبب لاغری می‌شود؟

بله بدنسازی یکی از بهترین راه‌ها برای ازدست‌دادن وزن با خیال راحت و به‌صورت دائمی‌ است.

۳. عضله‌سازی چقدر طول می‌کشد؟

معمولاً عضله‌سازی نیاز به ۶ ماه تمرینات مداوم و جدی دارد.

۴. آیا خانم‌ها نیز می‌توانند از کراتین در بدنسازی استفاده کنند؟

بله، کراتین باعث افزایش سرعت چربی‌سوزی در بدن خانم‌ها و آقایان می‌شود و نمی‌توان تأثیر آن را نادیده گرفت.

۵. مدت‌زمان تأثیر بدنسازی بر لاغری چقدر است؟

درصورتی‌که برنامه منظم و اصولی را پیش ببرید، ما‌هانه می‌توانید ۳ الی ۴ کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کنید.

سؤالات متداول باشگاه بدنسازی در یزد

 

 

شارینو

اگر می‌خواهید با بهترین تعمیرکاران استان یزد آشنا شوید، توصیه می‌کنیم حتماً سری به مطالب تعمیر پکیج در یزد، تعمیر بخاری در یزد، تعمیر شوفاژ در یزد، تعمیر ماشین ظرف‌شویی در یزد، تعمیر سرخ‌کن در یزد، تعمیر یخچال در یزد، تعمیر چرخ‌گوشت در یزد و غیره بزنید و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب نمایید.

چنانچه قصد دارید از خدمات پزشکی استان یزد در زمینه‌های مختلف درمانی بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم از مقالاتی همچون بیمارستان‌های یزد، پزشکان قلب و عروق در یزد، پزشک مغز و اعصاب در یزد، پزشک ارتوپد در یزد، سونوگرافی در یزد و غیره استفاده نمایید.

اگر می‌خواهید اوقات فراغت خود را در شهر یزد به بهترین شیوه بگذرانید و با بهترین اماکن تفریحی این شهر آشنا شوید، مطالعه مطالبی همچون سینما‌های یزد، کافه‌های یزد، مراکز تفریحی یزد و غیره می‌تواند برای شما مفید باشد.

سخن پایانی

با توجه به جایگاه بسیار مهم ورزش و تناسب‌اندام در ظاهر افراد و مهم‌تر از همه سلامت روانی و جسمانی آن‌ها، شرکت در دوره‌های ورزشی باشگاه های بدنسازی در یزد برای هریک از افراد امری مهم تلقی می‌شود. با انتخاب یک رشته ورزشی مناسب و کمک‌گرفتن از مربیان مجرب و متبحر می‌توانید به اندام ایده‌آل خود رسیده و کیفیت زندگی خود را افزایش دهید.

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین باشگاه های بدنسازی در یزد آشنا کرده و اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما ارائه دهیم. امیدواریم مطلب باشگاه های بدنسازی یزد موردپسند شما قرار گرفته باشد؛ سپاس از همراهی شما.

۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *