تعمیر آیفون تصویری

شماره تماس تعمیرکار آیفون تصویری در همدان

تعمیر آیفون تصویری در همدان

امروزه با توجه به افزایش ساخت خانه‌های ویلایی یا آپارتمانی نیاز به تعبیه آیفون تصویری نیز در منازل افزایش یافته است. یکی از محبوب‌ترین انواع آیفون‌، آیفون تصویری است که برای ساختمان‌هایی با تعداد واحد بالا بسیار مناسب و کاربردی به شمار می‌آید. تعمیر آیفون تصویری در همدان به روش اصولی و در کمترین زمان یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان است که لازم است پیش از اقدام به این امر نسبت به نکات مهم تعمیر آیفون در همدان اطلاعات کافی داشته باشید.

رایج‌ترین مشکلات آیفون‌های تصویری

اولین گام در مسیر آشنایی با تعمیر آیفون تصویری در همدان، شناخت شایع‌ترین مشکلات انواع آیفون تصویری است. تعمیر تخصصی و تعمیر آیفون تصویری در همدان به‌منظور رفع مشکلات زیر صورت می‌پذیرد و شما باید با در صورت مواجه با همچون ایراداتی هرچه سریع‌تر نسبت به تعمیر آیفون تصویری در همدان اقدام نمایید.

  • نبودن تصویر
  • آبی شدن ال سی دی
  • خرابی دوربین
  • خراب شدن برد ال سی دی
  • سوت کشیدن در گوشی آیفون
  • اختلال در عملکرد برد صوتی
  • عدم زنگ خوردن آیفون
  • خاموش شدن آیفون تصویری
  • وجود نویز در آیفون تصویری
  • باز نشدن درب توسط آیفون تصویری
  • عدم وجود تصویر به‌رغم وصل بودن صدا
  • موج‌دار بودن تصاویر کلیه واحد‌ها
  • زنگ خوردن تمامی‌ واحد‌ها
  • وجود مشکل در سیم‌کشی
  • سوت کشیدن آیفون تصویری
  • سایر موارد

رایج‌ترین مشکلات آیفون‌های تصویری

 

 

انواع تعمیرات تخصصی آیفون در همدان

اگر آیفون شما نیز دچار مشکلات ذکرشده در ابتدای مقاله شده است؛ لازم است از خدمات ارائه‌شده توسط نمایندگی‌های تعمیر آیفون تصویری در همدان آگاهی داشته باشید و با شناخت قبلی به تعمیر انواع آیفون در همدان اقدام نمایید. خدماتی که در این زمینه ارائه می‌شود عبارت‌اند از:

شماره تماس تعمیرکار آیفون تصویری در همدان

  • نصب، سرویس و تعمیر آیفون تصویری در همدان
  • سرویس و تعمیر انواع پنل آیفون تصویری
  • ارائه فاکتور و ضمانت‌نامه
  • سیم‌کشی و تعمیر آیفون تصویری در همدان
  • رفع ایرادات صدا و تصویر انواع آیفون تصویری
  • تعمیر آیفون تصویری سوزوکی در همدان
  • تعمیر آیفون تصویری تابا در همدان
  • تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک در همدان
  • تعمیر آیفون تصویری آلدو در همدان
  • تعمیر آیفون تصویری کنووی در همدان
  • تعمیر آیفون تصویری کوماکس در همدان

انواع تعمیرات تخصصی آیفون در همدان

 

ویژگی‌های استادکار تعمیر آیفون در همدان

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که می‌تواند تضمین‌کننده کیفیت و کارایی بالای آیفون تصویری شما پس از تعمیر باشد؛ مراجعه به تعمیرکاران حرفه‌ای، باسابقه و خوش‌برخورد است که در کمترین زمان بتوانند بهترین کیفیت را به شما ارائه کنند. از ویژگی‌های بهترین تعمیرکار آیفون تصویری در همدان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

وقت‌شناسی

یک تعمیرکار باتجربه در زمینه تعمیر آیفون تصویری در همدان برای وقت مشتری ارزش بسیاری قائل بوده و سعی می‌کند در اسرع وقت خود را به محل موردنظر رسانده و در کمترین زمان کار را به مشتری تحویل دهد.

برخورد خوب با مشتری

احترام به مشتری و خوش‌اخلاقی از مهم‌ترین ویژگی‌های افراد فعال در حوزه تعمیرات محسوب می‌شود و این موضوع در جلب رضایت مشتریان تأثیر بالایی دارد.

ویژگی‌های استادکار تعمیر آیفون در همدان

 

 

قیمت مناسب

یک تعمیرکار حرفه‌ای در زمینه تعمیر آیفون تصویری در همدان وضعیت معیشتی امروزه مردم را در نظر گرفته و تنها طبق تعرفه‌های اتحادیه به دریافت هزینه از مشتری اقدام می‌نماید و هزینه‌ای مازاد بر آن را دریافت نمی‌کند.

تجربه و تخصص کافی

یک تعمیرکار حرفه‌ای به‌منظور فعالیت در حوزه تعمیر آیفون تصویری در همدان باید نسبت به تمام انواع آیفون تصویری، تمام برند‌ها و قطعات مختلف آیفون‌ها آگاهی و شناخت کافی داشته باشد و بتواند در کمترین زمان به عیب‌یابی آیفون و تعمیر آن بپردازد.

شفاف‌سازی

تعمیرکار آیفون تصویری باید با مشتری روراست بوده و در همان ابتدای کار به شرح مشکل آیفون موردنظر و میزان هزینه لازم قطعات موردنیاز و غیره بپردازد. حتی لازم است قطعات تعویض شده را پس از پایان کار نگه داشته و برای اطمینان خاطر مشتری مشکل آن‌ها را کامل توضیح دهد.

مسئولیت‌پذیر بودن

این ویژگی مهم سبب می‌شود تعمیرکار در تعمیر آیفون تصویری در همدان نسبت به کار خود حس مسئولیت و وظیفه داشته و سعی کند بهترین کیفیت را به مشتری تحویل دهد و به سوءاستفاده از وقت و پول مشتری اقدام نکند.

مسئولیت‌پذیر بودن

 

 

استفاده از ابزارآلات و قطعات باکیفیت

گاهی ایراد یک آیفون تصویری معیوب تنها با تعمیر برطرف نشده و نیاز به تعویض قطعه یا قطعات وجود دارد. در این حالت تعمیرکار تعمیر آیفون تصویری در همدان باید از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده کرده و با استفاده از تجهیزات مناسب و اصولی خود مشکل دستگاه موردنظر را رفع نماید. کیفیت نهایی کار در تعمیر آیفون تصویری در همدان تا حد زیادی به این موضوع بستگی دارد.

شماره تماس تعمیرکار آیفون تصویری در همدان

 

عوامل مؤثر بر هزینه تعمیر آیفون تصویری در همدان

یکی از مهم‌ترین دغدغه افراد در زمینه تعمیر آیفون تصویری در همدان بحث هزینه‌های تعمیر است. هزینه تعمیر آیفون در همدان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در کنار هم طبق نظر تعمیرکار قیمت نهایی کار را مشخص می‌سازند. این عوامل عبارت‌اند از:

قیمت قطعات تعویض شده

اولین مورد مؤثر بر قیمت تعمیر آیفون تصویری، قیمت قطعات معیوب دستگاه است که باید تعویض شوند. با توجه به اینکه آیفون تصویری از قطعات مختلف و مهمی‌ تشکیل شده است؛ قیمت تعویض این قطعات متغیر بوده و بر قیمت نهایی کار تأثیرگذار خواهد بود.

عوامل مؤثر بر هزینه تعمیر آیفون تصویری در همدان

 

 

نوع آیفون تصویری و برند آن

اینکه آیفون موردنظر از نوع آیفون تصویری آنالوگ باشد یا آیفون تصویری دیجیتال و اینکه از محصولات کدام برند باشد بر قیمت تعمیر آیفون تصویری در همدان مؤثر است. خارجی یا ایرانی بودن شرکت سازنده آیفون به دلیل تفاوت قیمت قطعات آن‌ها و انحصاری بودن سیستم هر برند از عوامل تأثیرگذار بر قیمت تعمیر آیفون به‌حساب می‌آید.

شماره تماس تعمیرکار آیفون تصویری در همدان

 

هزینه ایاب‌وذهاب و دستمزد

تعمیرکاران در هر حوز‌ه‌ای طبق مصوبه اتحادیه باید علاوه بر قیمت تعمیرات یا تعویض قطعات، هزینه ایاب‌وذهاب و دستمزد کار خود را نیز دریافت نمایند.

جهت شفاف‌سازی بیشتر در این زمینه در ادامه لیستی از هزینه تعمیر تخصصی آیفون تصویری در همدان را به شما ارائه می‌کنیم:

تعمیر پنل یا گوشی از ۱۵۰۰۰۰ تومان

تست سیم‌کشی هر واحد ۴۰۰۰۰ تومان

تعمیر و تعویض برد ۵۰۰۰۰ تومان الی ۷۰۰۰۰ تومان

تعویض قطعات داخلی آیفون تصویری ۵۰۰۰۰ تومان الی ۷۰۰۰۰ تومان

کابل‌کشی آیفون تصویری به همراه داکت کشی (متری) ۶۰۰۰ تومان

کابل‌کشی آیفون تصویری به همراه سربندی (متری) ۴۵۰۰ تومان الی ۵۵۰۰ تومان

هزینه ایاب‌وذهاب و دستمزد

 

 

ویژگی‌های آیفون تصویری هوشمند

آیفون تصویری هوشمند از جدیدترین انواع آیفون تصویری بازار است که با برخورداری از ویژگی‌های بسیار کاربردی آسایش و امنیت بیشتری را برای ساکنان فراهم می‌سازد. نحوه کار این دستگاه هوشمند به این صورت است که در هرزمانی وقتی شخصی از جلوی آن رد شود؛ آیفون به طور خودکار شروع به فیلم‌برداری می‌کند و به شکل آنلاین موضوع را به شما اطلاع می‌دهد. این دستگاه نوین با اتصال به اینترنت در هر مکانی که باشید چه دور و چه نزدیک تمام اتفاقات و فیلم‌ها را به تلفن همراه شما ارسال می‌کند.

پاسخ‌دهی آنلاین

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه هوشمند این است که هرگاه فردی زنگ خانه شما را به صدا دربیاورد به‌صورت اتوماتیک این موضوع به شما اطلاع داده شده و گوشی شما زنگ می‌خورد و شما در هرکجا که باشید می‌توانید به‌صورت آنلاین پاسخ داده و اجازه ورود بدهید.

 

کیفیت بالای تصویر در شب

در صورت زنگ خوردن آیفون به هنگام شب، چراغ‌های دستگاه به طور اتوماتیک روشن شده و این موضوع سبب می‌شود تصاویر با کیفیت بهتری در نمایشگر داخل منزل نشان داده شود. همچنین این امکان برای شما فراهم است که به‌صورت دستی چراغ‌ها را روشن کرده تا تصویر بهتری از محیط بیرون منزل خود ببینید. علاوه بر این آیفون تصویری هوشمند از دوربین دید در شب برخوردار بوده و به هنگام روشن نبودن چراغ‌ها نیز شما می‌توانید با این دوربین محیط بیرون را به‌خوبی تماشا کنید.

کیفیت بالای تصویر در شب

 

 

عدم نیاز به لمس دستگاه

جالب است بدانید آیفون‌های هوشمند به ویژگی‌های جدید و نوآوری شده در زمینه ارتباطات مجهز شده‌اند و دیگر لازم نیست افراد به لمس فیزیکی دستگاه بپردازند و تنها با ایستادن شخص روبروی آیفون، دستگاه فرد را تشخیص داده و خودکار زنگ می‌خورد.

کنترل بیماری

دکمه‌های آیفون‌های تصویری هوشمند دارای حسگر تب‌سنج است و در صورت تب داشتن فرد یا بیمار بودن او، دستگاه قبل از ورود این موضوع را به شما اطلاع می‌دهد. این موضوع سبب جلوگیری از ورود افراد بیمار به‌ویژه در زمان شیوع بیماری‌های واگیردار مانند کرونا می‌شود.

 

باز کردن درب خانه بدون نیاز به کلید

برای همه افراد ممکن است گاهی پیش بیاید که کلید خود را فراموش کنند و کسی هم در خانه نباشد و این موضوع یعنی منتظر ماندن طولانی‌مدت تا بازگشایی درب خانه. در این حالت آیفون تصویری هوشمند می‌توان به کمک شما بیاید؛ تنها کافی است با استفاده بلوتوث یا QR code درب خانه را باز کنید. البته این روش از امنیت بالایی برخوردار بوده و تنها در صورتی در باز می‌شود که قبلاً کد و رمز‌ها در تنظیمات دستگاه تعریف شده باشند.

باز کردن درب خانه بدون نیاز به کلید

 

 

فضای ذخیره‌سازی

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این آیفون‌های هوشمند، فضای ذخیره‌سازی به‌صورت فضای ابری و کارت حافظه مانند تلفن همراه است. ازآنجایی‌که این آیفون‌ها در هرزمانی به ضبط فیلم می‌پردازند باید فضای ذخیره‌سازی گسترد‌ه‌ای نیز داشته باشند. در بعضی مدل‌ها فضای ذخیره‌سازی تا چندین ساعت به طور رایگان وجود دارد که این زمان قابل ارتقا است و در اکثر مدل‌ها می‌توان با قرار دادن کارت حافظه فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی ایجاد کرد.

 

نکات مهم در خرید آیفون تصویری

خرید آیفون تصویری یکی از انتخاب‌های بسیار مهم و تأثیرگذار بر رفت‌وآمد ساکنین و امنیت ساختمان است که باید به آن توجه ویژ‌ه‌ای شود. جهت خریدی اصولی و رضایت‌بخش لازم است به موارد مهم و تأثیرگذار در امر خرید آیفون تصویری آشنا باشید تا بتواند بهترین آیفون تصویری را متناسب با شرایط و بودجه خود خریداری نمایید.

نکات مهم در خرید آیفون تصویری

 

 

مشخصات ظاهری

در هنگام خرید هر وسیله خانگی باید در کنار قابلیت‌های کاربردی و هزینه محصول، به شکل دستگاه و طرحی ظاهری آن نیز  باید توجه شود. امروزه با توجه به تنوع بالا شرکت‌های تولیدکننده آیفون تصویری شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود در میان تعداد انبوه مدل‌های آیفون تصویری بهترین آن‌ها را ازنظر اندازه و زیبایی ظاهری متناسب با شرایط ساختمان موردنظر خود انتخاب نمایید.

 

برند و مارک آیفون

یکی از مهم‌ترین موارد در خرید آیفون تصویری، شرکت سازنده محصول و ایرانی یا خارجی بودن آن است که بر قیمت آیفون تصویری بسیار تأثیرگذار است. اگر قادر به پرداخت هزینه‌های بسیار بالا نیستید؛ پیشنهاد می‌کنیم به خرید آیفون تصویری ایرانی از برند‌هایی همچون تابا یا الکتروپیک اقدام نمایید که از قیمت مقرون‌به‌صرفه در کنار کیفیت مطلوب برخوردار هستند و طرز استفاده ساد‌ه‌ای نیز دارند.

آیفون تصویری الکتروپیک یا تابا در کنار قیمت و کیفیت خوب، امکانات قابل‌توجهی داشته و می‌توانند پاسخگوی کلیه نیاز‌های شما باشند. قیمت آیفون تصویری الکتروپیک را می‌توان در بازه ۱۳۰۰۰۰۰ تومان الی ۳۷۰۰۰۰۰ تومان در نظر گرفت. درمورد قیمت انواع آیفون تصویری برند تابا نیز باید بگوییم تقریباً از ۱۲۰۰۰۰۰ تومان الی ۶۰۰۰۰۰۰ تومان متغیر است.

اگر توان خرید آیفون‌هایی با قیمت بالا را نیز دارید؛ برند‌های کوماکس و سوزوکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.  البته در نظر داشته باشید قیمت انواع آیفون تصویری بر اساس امکانات دستگاه، تعداد واحد، قابلیت ذخیره فیلم یا تصویر، قابلیت ارتباط بین واحد‌ها و دیگر موارد تعیین می‌شود.

برند و مارک آیفون

 

 

گارانتی

به‌طورکلی شرکت‌های سازنده آیفون تصویری محصولات خود را تا مدت‌زمان معینی گارانتی می‌کنند که عموماً بین ۱ تا ۳ سال است و شما باید نسبت به دریافت کارت گارانتی به هنگام خرید از فروشنده توجه داشته باشید.

قابلیت کنترل از راه دور

بهترین نوع آیفون تصویری برای ویلا‌ها یا باغ‌هایی که صاحبان آن همیشه حضور ندارند؛ انتخاب آیفون‌های تصویری است که بتوانند با تلفن همراه شما در تماس بوده و به هنگام زنگ خوردن آیفون این موضوع را به شما اطلاع بدهند. بدین ترتیب در هرجایی که باشید می‌توانید از محیط بیرون ساختمان خود اطلاع داشته و به‌صورت آنلاین تصاویر را دریافت نمایید.

از دیگر قابلیت‌های مهم آیفون‌های تصویری که به هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید می‌توان به لمسی یا غیر لمسی بودن دستگاه، قابلیت پشتیبانی از چند پنل، قابلیت برقراری ارتباط داخلی، انتقال زنگ، حافظه‌دار بودن یا نبودن دستگاه و سایر موارد اشاره نمود.

جهت دریافت بهترین خدمات در زمینه تعمیر آیفون تصویری در همدان و ارتباط با باسابقه‌ترین تعمیرکاران این حوزه می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در انتهای این مطلب تماس حاصل کنید.

قابلیت کنترل از راه دور

 

 

شماره تعمیرکار آیفون در همدان:

شماره نمایندگی تعمیر آیفون الکتروپیک در همدان:

شماره نمایندگی تعمیر آیفون تابا در همدان:

شماره تماس تعمیرکار آیفون تصویری در همدان

 

شارینو :

جهت آشنایی بیشتر با باتجربه‌ترین و ماهرترین تعمیرکاران عرصه لوازم‌خانگی می‌توانید از مطالب مربوط به تعمیر یخچال در همدان، تعمیر جاروبرقی در همدان، تعمیر لباسشویی در همدان، تعمیر پکیج در همدان و تعمیر تلویزیون در همدان در سایت شارینو بازدید کنید.

سئو وب‌سایت یکی از رموز موفقیت کسب‌وکارها در بستر پرطرف‌دار اینترنت است که نیازمند تخصص و دانش کافی کارشناسان این حوزه است. جهت پیشرفت و رشد بیزینس خود می‌تواند از تیم سئو وب‌سایت  و طراحی سایت در همدان شارینو کمک بگیرید.

داشتن یک سایت کاربرپسند و اصولی می‌تواند تأثیر بالایی در فروش و جذب مخاطبان شما داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم جهت دریافت بهترین خدمات در حوزه طراحی سایت از تخصص طراحان سایت شارینو بهره ببرید.

قابلیت کنترل از راه دور

 

یک لوگوی منحصربه‌فرد و جذاب می‌تواند برند شما را در ذهن مخاطب ماندگار ساخته و سبب تمایز محصولات شما در دنیای رقابت شود. متخصصین تیم شارینو می‌توانند در زمینه طراحی لوگو بهترین نتیجه را متناسب با کسب‌وکار شما ارائه کنند.

اگر قصد تفریح و سیاحت در شهر همدان را دارید؛ توصیه می‌کنیم جهت شناخت بیشتر مکان‌های تفریحی و رفاهی این شهر زیبا به مطالب مرتبط با معرفی اماکن دیدنی در همدان، بهترین رستوران‌های همدان، کافه‌های همدان و غیره مراجعه نماید.

 

امداد خودرو همدان
برق کار در همدان
استاد کار کابینت در همدان

 

سخن پایانی

خرابی آیفون‌های تصویری یکی از مواردی است که ممکن است برای هر ساختمانی پیش بیاید و با توجه به اهمیت این دستگاه در امنیت ساکنان لازم است پس از بروز ایراد در کارکرد آیفون سریعاً نسبت به تعمیر آن اقدام شود. اما چیزی که حائز اهمیت است شناخت انواع مشکلات آیفون تصویری، عوامل مؤثر بر هزینه، ویژگی‌های بهترین تعمیرکاران و غیره است که در این مقاله با موضوع تعمیر آیفون تصویری در همدان به طور کامل به آن‌ها پرداختیم.

سخن پایانی

 

 

شماره تماس تعمیرکار آیفون تصویری در همدان

۲۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *