تعمیر تلویزیون در اراک

تعمیر تلویزیون در اراک


تعمیر تلویزیون در اراک

آیا تصویر تلویزیون شما با مشکل مواجه شده و به دنبال استادکار تعمیر تلویزیون در اراک هستید؟ تعمیرات قطعات تلویزیون نیاز به مهارت و تجربه دارد و نباید دست هر تعمیرکاری سپرد؛ زیرا از قطعات پیچیده‌ای ساخته شده است.

البته خود شما هم می‌توانید با مطالعه این مقاله برای تعمیر تلویزیون اقدام کنید یا اگر علاقه‌ای به  تعمیر نداشتید با شماره تلفن تعمیر تلویزیون در اراک تماس بگیرید.

قطعات تلویزیون در اراک

آیا اطلاعاتی درباره قطعات تلویزیون دارید؟ از نقش آن‌ها در انتقال تصاویر متحرک همراه با صدا با خبر هستید؟ شاید با خود بیندیشید که آگاهی شما از قطعات و نقش آن‌ها در تلویزیون دارای اهمیت نیست. در حالی که شما با داشتن اطلاعات کافی درباره این دستگاه جادویی می‌توانید یک سری از مشکلات را خیلی راحت برطرف کنید.

البته تعمیر تلویزیون در اراک از جانب شما به این امر بستگی دارد که مشکل دستگاه سطحی بوده و شما نیز آشنایی کافی با قطعات آن را دارید. به طور مثال اگر تلویزیون برند سامسونگ شما به طور ناگهانی دچار قطع تصاویر شد، تنظیمات تلویزیون سامسونگ امکان برگشت تصاویر را به شما می‌دهد.

اما اگر پس از انجام تنظیمات مجدد دستگاه شما همچنان تصویر نداشت، بهتر است با یک تعمیرکار ماهر تعمیر تلویزیون در اراک تماس برقرار کنید تا او بر اساس تخصص و تجربه خود، مشکل را سریعاً برطرف کند. در ادامه با برخی از مهم‌ترین قطعات در تعمیر تلویزیون بیشتر آشنا می‌شوید.

تعمیر تلویزیون در اراک

تعمیر تلویزیون در اراک

پنل یا صفحه نمایش

از گران‌ترین و در عین حال آسیب‌پذیرترین قطعات در فرایند تعمیر تلویزیون در اراک، پنل یا صفحه نمایش است. تعمیرکار ماهر تعمیر تلویزیون به شما اعلام می‌کند که در صورت خرابی این قطعه، بهتر است به فکر خرید یک دستگاه جادویی دیگر باشید.

زیرا فرایند تعمیر آن با هزینه بسیار همراه بوده و در نتیجه از نظر اقتصادی انجام تعمیرات روی قطعه پنل، صرفه اقتصادی ندارد. البته آن‌ها برای اینکه دستگاه بعدی شما با این مشکل جدی برخورد نداشته باشد، یک سری نکات را به شما می‌آموزند. از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·       عدم قرار‌گیری در معرض گردوغبار بسیار

·       مراقبت از پنل در برابر شکستگی یا ضربه

·       تمیز نکردن پنل با مواد شیمیایی

·       مراقبت از پنل در برابر تابش مستقیم نور خورشید

مین برد

قطعه مین برد نقش مغز دستگاه را بازی می‌کند. تمام اطلاعات در این مغز دستگاه جادویی قرار گرفته و این قطعه دستورات لازم را به دیگر بخش‌ها مخابره می‌کند. روی برد دستگاه ورودی و خروجی تصویر و صدا، پورت یو اس بی‌ پردازشگر تلویزیون قرار دارند.

اکنون بر اساس قرارگیری این موارد روی برد، باید متوجه شده باشید که در صورت خراب شدن قطعه مین برد، دستگاه جادویی شما به طور کل با اختلال مواجه می‌شود؛ بنابراین با توجه به این نقش مهم و اصلی مین برد، هنگام خرابی آن باید با افراد متخصص تعمیر تلویزیون در اراک ارتباط برقرار کنید.

برد تغذیه

برد تغذیه برق تمام بخش‌های تلویزیون را تأمین می‌کند. کارایی این قطعه به گونه‌ای است که ابتدا نویز ولتاژ ورودی را گرفته و بعد آن را به ولتاژ جریان تبدیل می‌کند تا این گونه مدار‌های داخلی تلویزیون، امکان استفاده از این جریان برق را داشته باشند.

اگر به هر دلیلی این قطعه دچار مشکل شد، فرایند برق‌رسانی دستگاه مختل شده و در نتیجه تلویزیون دیگر کارایی ندارد. در چنین شرایطی بهترین راهکار تماس با تعمیرکاران متخصص تعمیر تلویزیون در اراک است، زیرا با توجه به اهمیت قطعه در عملکرد درست دستگاه نباید فرایند تعمیر آن را به هر کسی سپرد.

بک لایت

قطعه‌ای که باعث نمایان شدن تصاویر روی پنل تلویزیون می‌شود، بک لایت یا منبع تور صفحه نمایش است. در صورت خراب شدن این قطعه، هیچ تصویری روی صفحه نمایش نمایان نشده و در نتیجه با وجود این شرایط تلویزیون فرقی با دیوار ندارد.

برد معکوس‌کننده

نور بک‌لایت‌ها به واسطه اینورتر یا برد معکوس‌کننده تأمین شده و آشنایی با این قطعه در زمان تعمیر تلویزیون بسیار لازم خواهد بود. تعمیرکار ماهر تعمیر تلویزیون در اراک به خوبی می‌داند که این قطعه واسطه بین بک‌لایت‌ها و برد تغذیه است.

عملکرد برد معکوس‌کننده این گونه است که ولتاژ مورد نیاز از برد تغذیه دریافت می‌کند. سپس با معکوس ساختن ولتاژ، بک‌لایت‌ها را جهت نمایان کردن تصاویر روشن می‌کند.

برد معکوس‌کننده تلویزیون

تعمیر تلویزیون در اراک

پورت  USB

در صورتی که تلویزیون شما از نوع جدید و هوشمند است، حتماً این قطعه روی آن قرار دارد تا امکان مشاهده اطلاعات روی فلش یا هارد اکسترنال برای شما و دیگر اعضاء خانواده فراهم شود. پورت به برد اصلی تلویزیون متصل است.

تعمیرکاران باتجربه و همچنین فروشندگان تلویزیون‌های هوشمند به منظور خراب نشدن این قطعه به شما اعلام می‌کنند که تا پایان کار خود با فلش یا هارد، بهتر است آن‌ها را از تلویزیون جدا نکنید. در صورت رعایت این نکته ساده، قطعه پورت USB دستگاه شما دچار مشکل نمی‌شود.

پورت  HDMI

در صورتی که اهل بازی با استفاده از تلویزیون باشید، حتماً با پورت HDMI آشنا هستید. این قطعه کاربردی باعث انتقال سریع و باکیفیت تصاویر می‌شود. البته فروشندگان بازی‌ها یا تعمیرکاران تعمیر تلویزیون در اراک به شما می‌گویند که در صورتی که انتقال تصاویر باکیفیت‌تر و سریع‌تر برای شما ملاک است، حتماً از کابل‌های HDMI  کوتاه و مسی بهره ببرید.

آی سی رم

آی سی رم روی برد مادر تلویزیون قرار گرفته و تأثیر مستقیمی روی کیفیت تصاویر می‌گذارد. در صورتی که حجم حافظه آی سی رم تلویزیون شما بیشتر باشد، تصاویر با سرعت بیشتر و همچنین کیفیت بهتر نمایش داده می‌شود.

حجم حافظه این قطعه معمولاً بین ۲۵۶ مگابایت الی ۸ گیگابایت است. اگر این بخش از دستگاه شما با مشکل مواجه شد، با نیرو‌های ماهر تعمیر تلویزیون در اراک تماس بگیرید. آن‌ها پس از ارزیابی اولیه، تمام تلاش خود را برای رفع مشکل به کار می‌گیرند.

آی سی آمپلی‌فایر

قطعه آمپلی‌فایر نقش مهمی در تقویت صدای تلویزیون داشته و در صورت مشاهده مشکلاتی مانند نویز روی صدا یا قطع و وصل شدن، چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه جهت تعمیر تلویزیون ندارید. در بیشتر موارد آی سی آمپر فایر، قابل تعمیر نبوده و تعمیرکار یک قطعه جدید روی دستگاه شما نصب می‌کند.

بلندگو

پخش صدا و تصویر در تلویزیون طی سال‌های گذشته دستخوش تغییرات بسیار شده است. تلویزیون‌های هوشمند جدید علاوه بر بلندگو جهت پخش صدا؛ دارای اسپیکر‌های جدا‌گانه نیز هستند. وجود این اسپیکر‌ها باعث می‌شوند که صدا با کیفیت بیشتر و بهتر برای شما پخش شود.

فروشندگان هنگام فروش اسپیکر‌ها به شما انواع مختلف آن در سایز و ابعاد مختلف پیشنهاد می‌دهند که شما باید هنگام انتخاب به سایز و ابعاد تلویزیون خود توجه بسیار کنید تا ایده‌آل‌ترین انتخاب بلندگو را داشته باشید.

کنترل

وظیفه کنترل تلویزیون از راه دور بر عهده قطعه کنترل بوده و بدون تردید مهم‌ترین مزیت آن رفاه و راحتی است که با خود برای شما به ارمغان می‌آورد. شما با وجود این قطعه مهم از تلویزیون، به راحتی می‌توانید تغییراتی در صدا یا کانال ایجاد کنید.

چیپ ست اصلی

قطعه چیپ ست اصلی از یک خنک‌کننده آلومینیومی و قطعه سیلیکونی به منظور انتقال گرما تشکیل شده است. به دلیل کاربردی بودن قطعه چیپ ست اصلی در زمان خرابی، حتماً از تعمیرکار ماهر تعمیر تلویزیون در اراک برای رفع مشکل کمک بگیرید.

چیپ ست اصلی تلویزیون

تعمیر تلویزیون در اراک

رایج‌ترین مشکلات برای تعمیر تلویزیون در اراک

کوچک‌ترین تغیر در عملکرد هر یک از قطعات تلویزیون می‌تواند بر کارایی آن تأثیر بگذارد. برخی از مشکلات مانند لرزش یا گرمای بیش از اندازه خیلی ناگهانی رخ می‌دهند. این مشکلات به‌مرورزمان روی کیفیت صدا و تصویر پخش شده از تلویزیون تأثیر منفی خواهند گذاشت.

در ادامه با برخی از اصلی‌ترین مشکلاتی که تلویزیون با آن مواجه می‌شود، بیشتر پرداخته شده است.

روشن نشدن تلویزیون

شاید شما در طول عمر خود حداقل برای یک بار با مشکل روشن نشدن تلویزیون خانه یا محل کار خود مواجه شده‌اید. این مشکل از رایج‌ترین مشکلات این دستگاه جادویی بوده و اولین راهکار برای رفع آن، مطمئناً بررسی اتصال کابل برق به شبکه برق است.

در صورتی که پس از بررسی کابل، از متصل بودن آن مطمئن شدید؛ احتمالاً پاور تلویزیون شما با یک اختلال جدی مواجه شده است. انجام فرایند تعمیر روی این قطعه باید توسط اشخاص ماهر و متخصص صورت بگیرید. تعمیرکار تعمیر تلویزیون در اراک پس از بررسی، فرایند تعمیر یا تعویض قطعه را به شما پیشنهاد می‌دهند.

تاریک شدن قسمتی از تصویر

گاهی اوقات قسمت بالایی یا پایینی صفحه نمایش تلویزیون ال جی یا سامسونگ تاریک می‌شود. تعمیرکار با تجربه تعمیر تلویزیون دلیل این مسئله را وجود یک مشکل روی پنل می‌داند. برخی از تعمیرکاران تلویزیون بر اساس تجربه خود تعمیر صفحه تلویزیون ال جی یا سامسونگ را اصلاً توصیه نمی‌کند.

این افراد به شما پیشنهاد خرید یک تلویزیون جدید را می‌دهند. زیرا قطعه پنل گران قیمت بوده و همچنین از میزان حساسیت بالایی برخوردار است. در صورتی که بر فرایند تعمیر پنل مصر هستید، حتماً از افراد با تجربه و متخصص تعمیر تلویزیون در اراک تماس بگیرید تا آن از تجربه و تخصص خود برای رفع مشکل کمک بگیرند.

به هم ریختگی رنگ‌ها

نشانه‌های به هم ریختگی رنگ‌ها از نظر تعمیرکار تعمیر تلویزیون، شامل موارد زیر می‌شود:

·       پخش شدن رنگ

·       حالت رنگین کمانی

·       از بین رفتن برخی از رنگ‌ها

افراد ماهر تعمیر تلویزیون در اراک جهت رفع این مشکل، دو قطعه برد اینورتر و بک لایت را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. در صورتی که پس از بررسی و اطمینان از سالم بودن این دو قطعه، ارزیابی‌های دقیق‌تری روی پنل و مادر برد انجام خواهند داد.

اختلال صدای خروجی

در صورتی که تلویزیون شما تصویر دارد، اما صدا دستگاه با اختلال مواجه است؛ حتماً با یک تعمیرکار کاربلد تعمیر تلویزیون در اراک جهت رفع این مشکل تماس برقرار کنید. او برای رفع اختلال صدای خروجی مین بورد و نرم‌افزار دستگاه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در صورتی که مشکل صدای خروجی از برد باشد، او فرایند تعمیر یا تعویض برد را در دستور کار خود قرار می‌دهد. نکته مهم در رابطه با این مشکل این است که مشکل خروجی صدا به طور معمول خیلی راحت برطرف شده و پیچیدگی‌های خاصی برای رفع آن وجود ندارد.

اختلال صدای خروجی تلویزیون

تعمیر تلویزیون در اراک

آب خوردگی دستگاه

اگر به دلیل سهل انگاری آب روی دستگاه تلویزیون شما ریخت، سریعاً آن را خاموش کرده و با یک استادکار متخصص تعمیر تلویزیون در اراک هماهنگ کنید تا او یک راهکار مناسب برای رفع مشکل پیدا کنند. احتمالاً ریختن آب روی دستگاه، باعث خراب شدن پنل می‌شود.

عدم نمایش تصویر

عدم تصویر تلویزیون به دلیل وجود اختلال در برد تیکان است. اساتید تعمیر تلویزیون در اراک دلیل خرابی برد تیکان را در مسائلی مانند نوسانات برق یا آب خوردگی معرفی می‌کنند.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

بدون شک خاموش شدن ناگهانی تلویزیون به ویژه هنگام مشاهده فیلم یا مسابقه فوتبال، بسیار آزار دهنده است. در چنین شرایطی حتماً با یک تکنسین متبحر تعمیر تلویزیون در اراک تماس برقرار کنید تا او ارزیابی‌های اولیه را انجام دهد.

سپس بر اساس دلیل این خاموشی ناگهانی، راهکار مناسب ارائه دهد. شایع‌ترین دلایلی که تعمیرکار کاربلد تعمیر تلویزیون در اراک برای ایجاد این مشکل در دستگاه معرفی می‌کند، عبارت است از:

·       اختلال در CPU

·       ایراد در IC

·       مشکل در اتصال به برق

·       خرابی محافظ تلویزیون

·       خرابی کنترل تلویزیون

·       وجود اختلال در کابل‌ها تلویزیون هوشمند

·       توجه نکردن به به‌روزرسانی سیستم نرم‌افزاری

·       فعال بودن تایمر خاموشی

تعمیر انواع تلویزیون در اراک

برند‌ها و شرکت‌های مختلف در زمینه تولید تلویزیون فعال هستند. هر کدام از این شرکت‌ها برای اینکه خدمات تعمیر تلویزیون تولیدی خود را به خوبی صورت بگیرد، افراد متخصص را پرورش می‌دهند. این عزیزان بر اساس شناخت خود از قطعات و راهکار‌های مناسب، فرایند تعمیر تلویزیون در اراک را انجام می‌دهند.

تعمیر انواع تلویزیون در اراک

تعمیر تلویزیون در اراک

در ادامه با برخی از مهم‌ترین نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در اراک بیشتر آشنا می‌شوید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در اراک

از معروف‌ترین برند‌های تلویزیون در سراسر دنیا، برند کره‌ای سامسونگ بوده و به دلیل کیفیت بالا قطعات، از محبوبیت بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های تلویزیون‌های برند سامسونگ به ویژه هوشمند، ظاهر زیبا و ماندگاری بالا خواهد بود.

در صورتی که تلویزیون سامسونگ شما با مشکلاتی مانند تغیر رنگ تصاویر یا قطعی صدا و تصویر مواجه شد، حتماً از نمایندگی تلویزیون سامسونگ در اراک کمک بخواهید. آن‌ها با اعزام نیرو‌های متخصص تعمیر تلویزیون در اراک، تمام تلاش خود را برای رفع مشکل دستگاه تلویزیون سامسونگ می‌کنند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در اراک

تعمیر تلویزیون در اراک

تعمیر تلویزیون ال جی در اراک

نمایندگی تلویزیون ال جی در اراک خدمات مختلفی از جمله نصب و انجام تنظیمات تلویزیون ال جی را به صاحبان تلویزیون‌های این برند ارائه می‌دهند. در صورتی که دستگاه هوشمند شما روشن نشود، نیرو‌های تعمیر تلویزیون در اراک به دنبال علت روشن نشدن تلویزیون ال جی شما می‌گردند.

سپس نیرو‌های ماهر فرایند تعمیر تلویزیون ال جی در منزل یا نمایندگی شروع می‌کنند. مطمئناً هزینه تعمیر تلویزیون ال جی مانند تعویض ال‌ای‌دی تلویزیون ال جی در نمایندگی این برند کمتر از تعمیرگاه‌های متفرقه خواهد بود.

از اصلی‌ترین مشکلاتی تلویزیون‌های برند ال جی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       ایجاد خطوط افقی و عمودی روی صفحه نمایش

·       روشن نشدن

·       اختلال رنگ

تعمیر تلویزیون دوو در اراک

شرکت کره‌ای دانگبو دوو الکترونیس، انواع لوازم الکترونیکی مانند تلویزیون یا یخچال را تولید می‌کنند. این شرکت به دلیل تولید محصولات باکیفیت توانسته است در بازار فروش تلویزیون، در کنار برند‌های سامسونگ و ال جی قرار بگیرد.

در صورت خراب شدن قطعه‌ای از تلویزیون برند دوو خود، حتماً با نمایندگی تلویزیون برند دوو در اراک تماس بگیرید تا آن‌ها اقدامات لازم جهت تعمیر دستگاه مانند اعزام نیرو‌های متخصص تعمیر را آماده کنند.

تعمیر تلویزیون فیلیپس در اراک

از معروف‌ترین برند‌های اروپایی که در عرصه لوازم خانگی به ویژه تلویزیون فعالیت می‌کند، شرکت فیلیپس با سابقه بیش از یک قرن است. تلویزیون‌های تولید شده این شرکت از نظر کیفیت تصویر و صدا، بسیار مورد مقبول جامعه جهانی قرار گرفته‌اند.

از دیگر ویژگی‌های مهم محصولات این شرکت می‌توان به کیفیت بسیار عالی قطعات و همچنین ماندگاری بالا آن‌ها اشاره داشت. در هر حال با وجود کیفیت بسیار قطعات و طراحی، باز هم امکان مشاهده خرابی در تلویزیون‌های برند فیلیپس وجود دارد.

در چنین شرایطی حتماً از نمایندگی تلویزیون فیلیپس در اراک تقاضا کنید تا نیرو‌های ماهر تعمیر تلویزیون در اراک را جهت رفع مشکل به منزل شما اعزام کنند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در اراک

شرکت ایرانی ایکس ویژن فعالیت تولید تلویزیون را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. محصولات تولیدی این شرکت در کنار کیفیت مناسب، از قیمت خوبی برخوردار هستند. از دیگر ویژگی‌های بارز محصولات این شرکت می‌توان به طراحی زیبا و سیستم صوتی قوی اشاره داشت.

در صورتی که به دنبال یک دستگاه جادویی ایرانی با کیفیت خوب و البته قیمت مناسب هستید، حتماً از نمایندگی تلویزیون ایکس ویژین در اراک دیدن کنید. نمایندگی این شرکت در شهر اراک خدمات مختلفی از جمله نصب و تعمیر تلویزیون در اراک را به شما و دیگر مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مطمئناً شما با استفاده از تخصص و تجربه تکنسین‌های حاضر در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در اراک، مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی‌کنید.

تعمیر تلویزیون جی پلاس در اراک

برند جی پلاس با تولید تلویزیون‌های با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب، به دنبال جلب رضایت مشتریانی مانند شما. در صورتی که به دنبال خرید و دریافت خدمات این شرکت در شهر اراک هستید، حتماً از نمایندگی برند جی پلاس اراک کمک بگیرید.

آن‌ها با اعزام نیرو‌های متخصص تعمیر تلویزیون در اراک و دریافت هزینه منصفانه در برابر خدمات ارائه شده، مشکل دستگاه شما را سریعاً برطرف می‌کنند.

تعمیر تلویزیون تی سی ال در اراک

شرکت چینی تی سی ال با تولید تلویزیون‌های با کیفیت، خیلی زود در سراسر دنیا به ویژه ایران مشهور شد. در صورتی که تلویزیون منزل شما از نوع تی سی ال چینی است، هنگام بروز مشکل می‌توانید از خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون تی سی ال در اراک بهره‌مند شوید.

تعمیر تلویزیون در اراک بیشتر خدمتی است که نمایندگی به صاحبان تلویزیون‌های تی سی ال ارائه می‌دهد.

تعمیر تلویزیون سونی در اراک

شرکت ژاپنی سونی از معروف‌ترین برند‌های تولید لوازم خانگی در سراسر دنیا بوده و محصولات تولیدی این شرکت به ویژه تلویزیون، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. انجام فرایند تعمیر تلویزیون سونی، بسیار پیچیده بوده و بهتر است از تعمیرکار ماهر تعمیر تلویزیون در اراک کمک بگیرید.

مطمئناً بهترین مرکز برای دریافت چنین خدماتی، نمایندگی تلویزیون سونی در اراک خواهد بود.

تعمیر تلویزیون مجیک در اراک

مهم‌ترین ویژگی تلویزیون‌های شرکت کره‌ای مجیک کیفیت عالی، قیمت مناسب و طراحی زیبا است. در صورتی که تلویزیون محل کار یا منزل شما از محصولات این شرکت است، هنگام مشاهده مشکل حتماً با نمایندگی تلویزیون مجیک در اراک تماس بگیرید.

آن‌ها با اعزام نیرو‌های کاربلد تعمیر تلویزیون در اراک، مشکل را در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین شکل برطرف می‌کنند. تمام پرسنل حاضر در این مجموعه افراد متخصص و باتجربه هستند؛ بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید فرایند تعمیر یا تعویض قطعات را به این عزیزان بسپارید.

قیمت تعمیر انواع تلویزیون در اراک

تعرفه تعمیرات تلویزیون در اراک بر اساس نوع و شرایط دستگاه تعیین می‌شود. در صورتی که دستگاه جادویی منزل شما با مشکلاتی مواجه شده و شما نیز به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با میزان هزینه تعمیر هستید، حتماً به آدرس تعمیرگاه مراجعه کنید یا با شماره تلفن تعمیرات تلویزیون در اراک ارتباط برقرار کنید.

افراد حاضر در آن مجموعه‌ها به شما می‌گویند جهت اطلاع از میزان دستمزد و فرایند تعمیر، باید تلویزیون به درستی مورد ارزیابی قرار بگیرد. سپس بر اساس عواملی، میزان هزینه دریافتی تعمیر تلویزیون در اراک به شما اعلام می‌شود.

از اصلی‌ترین فاکتور‌های تعیین‌کننده قیمت تعمیر تلویزیون می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·       تعویض یا تعمیر قطعه تلویزیون

·       نصب قطعه اورجینال یا فیک

·       توجه به تغییرات قیمت قطعه‌های تلویزیون

·       گارانتی و ضمانت نامه

·       برند تلویزیون

در جدول زیر قیمت برخی از تعرفه‌های تعمیر تلویزیون در اراک اشاره شده است.

خدمات

تعرفه

تعویض پیکسل

۲۰۰۰۰۰۰ الی ۳۷۰۰۰۰۰ تومان

رفع بوی سوختگی

۵۰۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان

تعمیر قطع شدن صدای تلویزیون

۲۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان

تعمیر و تعویض پنل تلویزیون

۴۰۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰۰ تومان

تعویض ریموت کنترل تلویزیون

۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان

تعویض برد الکتریکی

۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان

تعمیر بک لایت

۳۳۰۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰۰ تومان

 

شارینو

وبلاگ شارینو اطلاعات بسیار جذابی در رابطه با مسائل مختلف برای شما عزیزان آماده کرده است. در صورتی که اهل مطالعه در فضای مجازی هستید، حتماً به سایت جذاب سری بزنید. بدون شک با ورود به سایت و خواندن مطالب آن اصلاً متوجه گذر زمان نمی‌شوید.

از جمله مطالب مهیج بلاگ شارینو می‌توان به مرکز لیزر در اراک، باشگاه بدنسازی در اراک، سالن‌های زیبایی اراک، مبل‌شویی در اراک، قالیشویی در اراک، یدک کش در اراک، رستوران‌های اراک، مکانیک سیار در اراک، کافه‌های اراک و باربری در اراک اشاره داشت.

همچنین تیم تخصصی این مجموعه خوشنام با ارائه خدماتی مانند سئو سایت در اراک، ادمین اینستاگرام در اراک و طراحی سایت در اراک مسیر موفقیت کسب و کار شما را باز‌تر خواهند کرد. همچنین برای پیدا کردن بهترین استادکاران در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی در اراک و تعمیر ماشین ظرفشویی در اراک می‌توانید از مقالات شارینو را مطالعه کنید.

سخن پایانی

تلویزیون از اصلی‌ترین لوازم سرگرمی در دنیایی امروز است. مطمئناً خراب شدن آن مانند عدم تصویر یا صدا می‌تواند لحظات بدی را برای تک‌تک اعضاء خانواده رقم بزند. در چنین شرایطی بهترین کار تماس با افراد ماهر تعمیر تلویزیون در اراک جهت رفع مشکل است.

آن‌ها با توجه به تجربه و تخصص خود، مشکل تلویزیون را سریعاً رفع می‌کنند. سپس با توجه به نوع خدمات تعمیر، برند تلویزیون و مسائل دیگر دستمزد منصفانه را از شما طلب می‌کنند.

سؤالات متداول

۱. علائم به هم ریخنگی رنگ در تلوزیون چگونه نمایان می‌شود؟

پخش شدن رنگ، حالت رنگین کمانی، از بین رفتن برخی از رنگ‌ها

۲. هزینه تعویض برد تلویزیون چقدر است؟

۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان

۳. پیشنهاد تعمیرکار هنگام خراب شدن آی سی آمپلی فایر چیست؟

تعویض این قطعه بهترین پیشنهاد جهت رفع مشکل صدا تلویزیون خواهد بود.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *