مرکز لیزر در اراک

مرکز لیزر در اراک

 چرا مرکز لیزر در اراک را برای خدمات انتخاب کنم؟ آیا روش‌های دیگری برای ازبین‌بردن موهای زائد و جای زخم وجود دارد؟ اگر شما هم دررابطه‌با پیداکردن بهترین مراکز لیزر در اراک با خودتان کلنجار می‌روید؛ ولی نمی‌دانید که مراکز معرفی شده باید چه خدماتی را ارائه دهند؛ پس این مطلب می‌تواند کلید حل مشکلات شما باشد.

خواندن این مقاله برای کسانی که قصد استفاده از خدمات مراکز لیزر در اراک را دارند یک توفیق اجباری است؛ چراکه قصد ما ارائه بررسی خدمات مرکز‌ لیزر در اراک است؛ همچنین در انتها بهترین و معروف‌ترین کلینیک‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد در اراک چگونه انجام می‌شود؟

لیزر موهای زائد در اراک

خیلی از خانم‌ها و آقایان زمانی که نخستین‌بار نام لیزر به گوششان برخورد می‌کند؛ یک سؤال مهم برای آن‌ها ایجاد خواهد شد که لیزر چیست و به چه نحوی صورت می‌گیرد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که یکی از پر طرف‌دارترین روش‌های حذف موهای زائد، استفاده از خدمات لیزر است.

ادامه‌دادن روش‌های موقت مانند استفاده از ژیلت، وکس، ‌بندانداز و موم دیگر خسته‌کننده شده‌اند؛ علاوه بر تمام این موضوعات؛ بدانید که به‌سلامت پوست به‌مرورزمان آسیب جدی وارد می‌کنند. آیا می‌دانستید که لیزر یک نوع پرتوی نور بوده که از ویژگی‌های فیزیکی بسیار خاصی برخوردار شده است؟

این نور پرکاربرد در رشته‌ها و صنایع متفاوتی نظیر پزشکی، حکاکی، ‌برش، ‌عمل‌ چشم و جراحی تأثیر بسیار زیادی دارد و باید اعتراف کرد که اختراع آن کمک بسیار زیادی به نژاد بشر کرده است. یک خبر خوش‌حال کننده، ‌ اینکه لیزر در خصوص ازبین‌بردن موهای زائد بدن نیز تخصص خودش را گرفته است.

یکی از معروف‌ترین خدمات مرکز لیزر در اراک جهت ازبین‌بردن موهای زائد شامل اندیاگ، ‌الکساندرایت و دایود بوده که هر کدام از آن‌ها از ویژگی‌های کاملاً متفاوتی برخوردار شده‌اند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات لیزر حدود ۷۰ الی ۹۰ درصد از موهای زائد خودتان را به‌راحتی از بین ببرید.

شاید دررابطه‌با چگونگی ازبین‌بردن موهای زائد کنجکاو باشید. دررابطه‌با این موضوع باید به عرض شما برسانیم که نور لیزر هرگونه مورد تیره‌رنگی را به‌سرعت تشخص می‌دهد و با استفاده از حرارت، آن را سوزانده و از بین خواهد برد.

باحرارت خوردن این موهای زائد، داخل خود فولیکول مو نیز نابود خواهد شد. آیا می‌دانستید که بدن‌های ما هر چند مدت یک‌بار فاز استراحت می‌گیرند؟ به همین دلیل در هنگام استراحت موهای بدن یا به‌اصطلاح دیگر باید به آن‌ها آوانس دهیم و بعد دوباره با اشعه لیزر‌ تار به تار آن‌ها از روی سطح بدن از بین ببریم.

آیا استفاده از لیزر واقعاً مؤثر است؟

لیزر موهای زائد در اراک

خیلی از افراد بعد از مراجعه به کلینیک مرکز لیزر در اراک، اولین سؤالی که از منشی دکتر می‌پرسند‌، این است که آیا واقعاً لیزر تأثیر دارد؟ یا اینکه خود شما نیز انجام داده‌اید؟ اگر انجام داده‌اید، ‌راضی هستید؟ باید بدانید که میزان اثربخشی خدمات لیزر به رنگ پوست، ‌موهای زائد، تراکم و ضخامت بستگی دارد.

در هنگام مراجعه به بهترین کلینیک لیزر در اراک توجه کنید که از دستگاه مناسب پوست شما جهت ازبین‌بردن موهای زائد استفاده کنند. اگر برای انجام این کار تمامی موارد ذکر شده را انجام دهید و مراعات کنید، مطمئن باشید که بین ۷۰ تا ۹۰ درصد با موهای زائد خود خداحافظی ابدی خواهید کرد.

آیا برایتان سؤال نشده که چرا ۱۰۰ درصد موها از بین نمی‌روند؟ در سطرهای بالاتر ذکر کردیم که موی بدن هر چند مدت یک‌بار فاز استراحت برمی‌دارد؛ اما تمامی آن‌ها به‌یک‌بار خاموشی نمی‌دهند؛ بلکه برخی فعال و برخی غیرفعال می‌شوند و این اتفاق بلعکس نیز می‌شود؛ به همین دلیل دستگاه قادر نیست که هم‌زمان موهای غیرفعال را با فعال از بین ببرد.

کاربردهای مرکز لیزر در اراک

با مراجعه به مرکز لیزر در اراک قادر هستید که از این خدمات برای ازبین‌بردن موهای نقاط مختلف بدن استفاده کنید. کاربردهای حذف موهای لیزر از آنچه که فکر می‌کنید برای خانم‌ها و آقایان گسترده‌تر است. به طور معمول ازبین‌بردن موهای زائد بیکنی و صورت در میان خانم‌ها بسیار محبوب است.

برای آقایان نیز لیزر موهای کمر، ‌خط ریش و پشت گردن طرف‌داران بسیاری است.

لیزر موهای زائد بیکنی

یکی از دغدغه‌های رو اعصاب هر بانویی ازبین‌بردن موهای ناحیه بیکنی بوده؛ زیرا اگر بخواهند با استفاده از ژیلت اصلاح کنند؛ باید هر ۳ الی ۴ روز یک‌بار دوباره تمدید شود. این اصلاح‌های مجدد باعث به‌وجودآمدن عوامل مختلفی نظیر جوش، ‌خارش، ‌موی زیر پوستی و قرمزی خواهد شد. از طرف دیگر استفاده از موم و وکس دردسرهای مخصوص به خودش را دارد.

خیلی از افراد شاید برای ازبین‌بردن موهای بیکنی از موم استفاده کنند؛ اما این روش علاوه بر دردی که دارد، باید به‌صورت کامل برهنه شد‌ که این کار برای بیشتر خانم‌ها اندکی سخت است؛ به همین دلیل استفاده از مرکز لیزر در اراک یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌ها برای ازبین‌بردن موهای زائد به‌حساب می‌رود.

این راهکار بی‌دردسر و دائمی علاوه بر ازبین‌بردن مو باعث روشن‌شدن ناحیه بیکنی نیز خواهد شد.

لیزر موی زائد صورت

لیزر موی زائد صورت

یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های بدن، پوست صورت است که به علت موهای زائد، درصد زیبایی پوست هر شخصی پایین خواهد آمد. اگر شما نیز از موهای زائد خود رنج می‌برید؛ بدانید که استفاده از لیزر می‌تواند به شما در حذف دائمی این موهای سمج کمک شایانی بکند.

اما بدانید که مرکز لیزر در اراک برای حذف و نابودی موهای زائد به‌هیچ‌عنوان از لیزر استفاده نمی‌کنند؛ چراکه این امکان وجود دارد به چشم آسیب بسیار جدی وارد شود. از تیغ برای اصلاح صورت استفاده نکنید؛ چراکه چندان مناسب نیست و اصلاً برای هیچ خانمی استفاده از این روش توصیه نمی‌شود.

آیا می‌دانستید که وکس و بند باعث ضخیم‌تر شدن موهای زائد شما خواهد شد؟ اصلاح صورت با تیغ منجر به‌وجودآمدن زخم می‌شود؛ همچنین وکس و بند با افزایش خون‌رسانی بدن، رشد موهای زائد را بیشتر می‌کنند. به همین دلیل استفاده از مرکز لیزر در اراک را برای از بین بدن موهای صورت پیشنهاد می‌کنیم.

 اگر می‌خواهید که تا مدت‌های طولانی از یک صورت بدون مو و شفاف لذت ببرید، ‌می‌توانید که با کمک متخصصان مرکز لیزر در اراک به این آرزوی خود برسید.

 لیزر زیر بغل

یکی دیگر از نواحی بدن که افراد زیادی برای ازبین‌بردن موی آن به مرکز لیزر در اراک مراجعه می‌کنند، ‌ موی زائد زیر بغل است. نابودی موهای این بخش بسیار سریع و بدون دردسر است. برای ازبین‌بردن این موهای اضافی باید حدود ۵ جلسه و هر ۵ هفته یک‌بار به مراکز لیزر مراجعه کنید.

بعد از تمام‌شدن این پنج جلسه؛ باید شاهد ازبین‌رفتن ۹۰ الی ۹۵ درصد از موهای زائد خود باشید. برای شما نیز سؤال شده که آیا موهای لیزر موی زیر بغل درد دارد یا خیر؟ در پاسخ باید گفت که کسانی که برای این کار پیش‌قدم شده‌اند، ‌ هیچ‌گونه حرفی از درد نزده‌اند؛ حتی اگر دردهم داشته باشد از داروهای بی‌حسی برای ازبین‌بردن درد استفاده خواهند

البته باید این مورد را ذکر کرد که ممکن است در جلسه اول برای ازبین‌بردن موی زیر بغل کمی احساس درد کنید؛ ولی اطمینان داشته باشید که این درد همانند برخورد کش پلاستیکی با بدن بوده که باگذشت زمان و جلسات بعدی خیلی کم خواهد شد.

لیزر دست و پا

لیزر موهای دست‌وپا با استفاده از مرکز لیزر در اراک بسیار پرطرف‌دار و محبوب شده است و این مورد برای خانم‌ها و آقایانی که سالیان درازی است که برای ازبین‌بردن مو هر دو الی سه روز یک‌بار مجبور به شیو می‌شدند، یک خبر بسیار خوش‌حال کننده به شمار می‌رود.

شما می‌توانید بعد از گذشت چند جلسه، تأثیر معجزه‌آسای لیزر را با چشم خود مشاهده کنید. به طور معمول موهای اضافی پاسخ خیلی خوبی به دستگاه لیزر می‌دهند، چراکه این موهای این قسمت بسیار ضخیم و تیره هستند. دررابطه‌با لیزر موهای دست نیز باید بگوییم که انجام‌دادن این کار یک راه‌حل دائمی برای ازبین‌بردن ظاهر ناخوشانید در افراد است.

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که با رشدکردن مو در ناحیه آرنج هیچ‌گونه مشکلی نداشته باشید؛ ولی موهای بلند و سیاه در قسمت بازو بسیار ناخوشایند و زشت است که با تراشیدن آن‌ها باعث ضخیم‌تر شدن موهای این ناحیه خواهید شد.

از این رو برای افرادی که دارای موهای سیاه و ضخیمی در ناحیه دست هستند، بهترین راه‌حل استفاده از خدمات مرکز لیزر در اراک است. به طور معمول در کلینیک‌های مخصوص لیزر بعد از گذراندن ۴ الی ۶ هفته شاهد ازبین‌رفتن ۹۰ درصد از موهای زائد خود خواهید شد.

در برخی از موارد بعد از لیزر شما شاهد رشد دوباره مو در این منطقه خواهید بود؛ ولی آن‌قدر کرکی و نازک هستند که هیچ‌کدام از آن‌ها اصلاً به چشم نمی‌آیند.

لیزر شکم

لیزر موهای شکم در مرکز لیزر در اراک را با استفاده از دستگاه‌های انجام می‌دهند که اشعه لیزر روی فرکانس مشخصی ثابت شده باشد. با تابیدن اشعه لیز ساقه موی شکم تخریب و فولیکول از بین خواهد رفت.

به طور معمول افرادی مناسب لیزر هستند که از پوست روشن‌تری برخوردار شده باشند تا اشعه به پوستشان جذب نشود؛ زیرا در پوست‌های تیر اشعه به پوست جذب شده و در نهایت امکان سوختگی بالا خواهد رفت.

لیزر موی شکم در چه صورتی واجب است؟ لیزر برای کسانی مناسب است که موی شکم آن‌ها به‌قدری باشد که زیبایی فرد را به‌صورت قابل‌توجهی تحت‌تأثیر قرار بدهد. برخی از افراد نیز به دلایل مشکلات هورمونی موهای بسیار زیادی را در این قسمت دارند.

البته باید این موضوع را در نظر گرفت که در مشکلات هورمونی حتی بعد از درمان‌شدن، موهای زائد کم نخواهند شد. برای ازبین‌بردن این موها راهکارهای بسیار متفاوتی وجود دارد؛ اما مؤثرترین آن‌ها استفاده از روش دائمی و بی‌دردسر لیز است.

 در بهترین مرکز لیزر در اراک تعداد جلسه‌های لیزر شکم باتوجه‌به میزان رشد، ‌ضخامت، ‌رنگ پوست و شرایط بدن هر فرد با فرد دیگر متفاوت خواهد بود.

حذف موهای زائد برای خانم‌هایی که دچار تنبلی تخمدان هستند

سندروم تخمدان پلی‌کیستیک یک نوع بیماری هورمونی بوده که در سال‌های گذشته خانم‌های زیادی را درگیر خودش کرده است. یکی از اصلی‌ترین و مشخص‌ترین عوارض این بیماری ضخیم‌تر شدن موهای صورت و بدن است.

طبق تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده‌اند، حذف موهای زائد و ضخیم بر اثر تنبلی تخمدان باید فقط از طریق مرکز لیزر در اراک انجام شود؛ زیرا موهای زائد را کم کرده و به نازک‌تر شدن آن‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

لیزر موهای زائد بسیار آسان بوده و درعین‌حال هیچ‌گونه خطری برای بانوان نخواهد داشت. حذف این نوع از موهای ضخیم یک توفیق اجباری است؛ چراکه زیبایی را تا درصد بسیار زیادی تحت‌تأثیر قرار خواهد داد. رشد مو در اثر این بیماری بیشتر در نواحی صورت رخ خواهد داد. استفاده از این روش بسیار مؤثر و اطمینانی است.

مراقبت‌های بعد از لیزر

مراقبت‌های بعد از لیزر

بر اساس تحقیقاتی که درمورد لیزر موهای زائد صورت‌ گرفته است برای ازبین‌بردن موهای ناخواسته به ۳ تا ۸ جلسه مراجعه به مرکز لیزر در اراک نیازمند خواهید بود تا به نتیجه دلخواه خود برسید. مهم‌ترین نکات در مورد لیزر موی زائد و مراقبت‌های بعد از آن عبارت‌اند از:

  • قبل از لیزر ناحیه موردنظر را شیو کنید.
  • در هنگام لیزر از یک عینک محافظ استفاده کنید.
  • در هنگام لیزر اگر درد داشتید؛ حتماً بروز دهید تا تنظیمات دستگاه را عوض کنند.
  • تا سه روز بعد از لیزر به دستگاه و سونا نروید.
  • قبل از پیاده‌روی از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
  • حداقل یک هفته بعد از لیزر جلوی نور آفتاب نروید
  • برای تسکین درد، ژلی را که به شما می‌دهند استفاده کنید.

این نکته را به‌خاطر داشته باشید که برخی از افراد با مراجعه به مرکز لیزر در اراک سابقه عارضه لیزر مو در آن‌ها دیده شده، ‌ این افراد احتمال رخ‌دادن عارضه در آن‌ها بسیار بیشتر است. پزشک متخصص لیزر در اراک قبل از شروع، یک ناحیه را تست کرده و بعد از یک هفته نتیجه را بررسی می‌کند. اگر مشکلی وجود نداشت به شروع لیزر اقدام خواهد کرد.

در بعضی از موارد تا چند ساعت بعد از لیزر شما شاهد قرمزی یا تورم خواهید بود، ‌ در این مواقع کرم‌های ترمیم‌کننده یا پماد اکسید زینک استفاده کنید.

انواع دستگاه لیزر در مرکز لیزر در اراک

انواع دستگاه لیزر در مرکز لیزر در اراک

عوامل بسیار زیادی بر نتیجه نهایی لیزر تأثیر مستقیم خواهد گذاشت؛ به همین دلیل پزشک متخصص برای ازبین‌بردن موهای زائد برای هر شخص از دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌کند. نابودی فولیکول‌های مو به عوامل متفاوتی نظیر ناحیه درمان، ضخامت مو، ‌نوع پوست و رنگ مو بستگی دارد. برای ازبین‌بردن مو از دستگاه‌های زیر استفاده می‌کنند:

  • لیزر موهای زائد توسط دستگاه الکساندرایت
  • لیزر موهای زائد توسط دستگاه یاقوت
  • لیزر تور پالسی بالا
  • لیزر با استفاده از دستگاه لیزر دایود
  • لیزر nd:yag

در کلینیک‌های لیزر در اراک از این دستگاه‌ها و تجهیزات برای حذف موهای زائد استفاده می‌کنند که هر کدام از این دستگاه ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند. اگر قصد دارید که لیزر موی زائد شما بهترین نتیجه را داشته باشد؛ بهتر است که در ابتدا با این دستگاه‌ها آشنایی داشته باشد.

دستگاه ipl

یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها برای ازبین‌بردن مو زائد در مرکز لیزر در اراک استفاده از این دستگاه است که در انواع متخلفی طراحی و روانه بازار شده است. جدیدترین نوع این مدل از لیزرها علاوه بر پرتوهای نور از فرکانس‌های رادیوی نیز برای سوزاندن مو استفاده می‌کند.

این دستگاه مناسب افرادی است که دارای موهای طلایی، ‌کم‌رنگ و درعین‌حال پوست حساسی دارند. این دستگاه با نور شدید پالسی که دارد، نمی‌توان به آن دستگاه لیز گفت؛ ولی عملکرد بسیار مشابهی با دستگاه لیزر دارد. این مورد از دستگاه‌های لیزر از درد و عوارض جانبی بسیار کمی برخوردار شده‌اند.

چند مورد از شایع‌ترین عوارض این دستگاه تورم و قرمی در محل درمان است؛ پس کسانی از خدمات این محصول  استفاده کنند که پوستی روشن و موهای تیره دارند. به طور معمول بعد از استفاده درصد زیادی از موهای زائد از بین خواهد رفت.

دستگاه e-light

از دیگر دستگاه‌های لیزر در مرکز لیزر در اراک می‌توان به دستگاه elight اشاره کرد. این دستگاه قادر است که به عمق زیادی نفوذ کرده؛ ولی به ملانین پوست هیچ‌گونه تأثیری نگذارد. این نوع از دستگاه‌ها برای هر شخصی قابل‌استفاده و مناسب است. جالب است بدانید که قادر است موهای روشن و قرمز را از بین ببرد.

دستگاه لیزر nd-yag

یکی از رایج‌ترین دستگاه‌های لیزر که در مرکز لیزر در اراک استفاده می‌کنند، ‌ دستگاه‌‌‌های لیزر nd-yag است. اشعه این دستگاه تا عمق پوست برای ازبین‌بردن موهای زیاد خواهد رفت. کسانی که پوستی تیره دارند برای حذف موهای زائد باید از این دستگاه‌ها استفاده کند

دستگاه الکساندرایت

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌هایی که در مرکز لیزر در اراک مورداستفاده قرار می‌گیرد، ‌دستگاه الکساندرایت است. این دستگاه قابلیت بسیار ویژه‌ای در تنظیم میزان انرژی و طول‌موج برای ازبین‌بردن موهای زائد دارد که برای هر نوع پوستی قابل‌استفاده است.

این دستگاه از یک سیستم خنک کنند برخوردار شده که قادر است در ۶ الی ۸ جلسه درصد زیادی از موهای زائد را از بین ببرد. الکساندرایت برای ازبین‌بردن موهای نازک نیز بسیار پرکاربرد است. کسانی که پوستی تیره دارند؛ نباید از این دستگاه استفاده کنند؛ زیرا برای کسانی مناسب است که دارای پوستی روشن و درعین‌حال موی تیره هستند.

پس در هنگام انتخاب دستگاه‌های لیزر باید این دو نکته را موردتوجه قرار دهید:

  • نوع برند
  • نوع تکنولوژی دستگاه

چگونه بهترین دستگاه لیزر را انتخاب کنیم؟

دستگاه لیزر

آیا این سؤال برایتان ایجاد شده که با چه روشی دستگاه لیزر مناسب پوست خود را پیدا کنیم؟ پاسخ این سؤال به عوامل بسیار متفاوتی بستگی دارد. مثلاً اینکه بخواهید قسمت کم یا زیادی از بدن خود را لیزر کنید. اگر دستگاه اشتباهی را انتخاب یا اینکه از آی‌پی‌ال نامناسبی استفاده کنید؛ درنهایت موهای شما بعد از چند ماه باز خواهند گشت.

پس یکی از مهم‌ترین عوامل در ازبین‌بردن موهای زائد توسط مرکز لیزر در اراک کیفیت دستگاه لیزر است و امروزه یکی از بهترین دستگاه‌ها برای ازبین‌بردن موهای زائد استفاده از دستگاه الکساندرایت است که در بین ۳ تا ۵ جلسه از شر موهای اضافی خود خلاص خواهید شد.

آیا شک دارید که پوست شما برای لیزر مناسب است یا نه؟ نگران نباشید؛ زیرا در ادامه به شما خواهیم گفت که آیا استفاده از خدمات مرکز لیزر در اراک برای شما نتیجه بخش خواهد یا خیر. کسانی که جزو لیست زیر هستند نباید لیزر انجام دهند:

  • وجود اختلالات هورمونی
  • خانم‌های باردار
  • سابقه بیماری‌های لوپوس
  • مصرف داروهای حاوی طلا
  • مصرف داروی ایزو ترتینوئین
  • وجود خال، تاتو یا کک‌ومک
  • برنزه بودن
  • سابقه عفونت، همانند جوش‌های چرکی
  • سابقه تب‌خال مجدد
  • وجود برهی از بیماری‌ها
  • مصرف داروهای خاص
  • سابقه گوشت اضافه در محل عمل

مزایای لیزر مو‌های زائد در مرکز لیزر در اراک

مزایای لیزر مو‌های زائد

اگر می‌خواهید برای ازبین‌بردن موهای زائد به مرکز لیزر در اراک مراجعه کنید؛ باید از ویژگی‌های این مراکز آگاهی داشته باشید. خدمات مراکز لیزر در شهر اراک از مزایا و فواید بسیار ویژه‌ای برخوردار شده. استقبال از لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر بسیار پیشرفت چشمگیری داشته است. مزایای استفاده از لیزر عبارت‌اند از:

  • در میان دستگاه‌های لیزر مدل الکساندرایت، ‌کمترین میزان عارضه را دارد.
  • دستگاه‌های لیزر می‌توانند در عرض ۲ الی ۳۳ جلسه موهای زائد شما را از بین ببرند.
  • بعد از انجام‌دادن لیزر نیازی نیست که بستری شوید و بلافاصله قادر هستید که به فعالیت خودتان ادامه دهید.
  • در مقایسه با روش‌های دیگر حذف مو بسیار بدون درد و ناراحتی است.
  • این تکنولوژی توسط اف‌آی‌دی برای حذف موهای زائد تأیید شده است.
  • پوست به‌هیچ‌وجه با استفاده از این روش دیگر درگیر نخواهد شد.
  • با این روش می‌توانید به‌سرعت مناطق زیادی را درمان کنید.
  • این کار خیلی سریع پیش می‌رود؛ اما بسته با ناحیه لیزر از چند دقیقه تا چند ساعت ممکن است طول بکشد.
  • نسبت به حساسیت‌های نقاط مختلف بدن می‌‌توان دستگاه مرکز لیزر در اراک را تنظیم کرد تا عوارض آن بسیار کم شود.
  • قادر هستید که در کمترین زمان ممکن نتایج را مشاهده کنید.

هزینه خدمات مرکز لیزر در اراک

بعد از خواندن تمامی این مطالب مهم‌ترین سؤالی که در ذهنتان خطور می‌کند، قیمت لیزر موهای زائد در اراک است؟ دررابطه‌با این موضع باید گفت که قیمت لیزر در اراک باتوجه‌به عوامل متفاوتی تعیین می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نوع دستگاه، ‌ ناحیه تحت درمان و… اشاره کرد.

اگر قصد دارید که از خدمات مرکز لیزر در اراک بهره‌مند شوید؛ باید حتماً در مورد هزینه هر یک از خدمات مرکز لیزر در اراک اطلاعات کافی داشته باشید؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم در ادامه مطلب لیستی از قیمت خدمات مراکز لیزر در اراک را برای شما آماده کنیم.

نوع خدمات قیمت
هزینه زایل اپی از ۲۰۰۰۰ تومان
هزینه ژیلت از ۱۰۰۰۰ تومان
هزینه روتختی از ۱۰۰۰۰ تومان
لیزر زیر بغل از ۱۰۰۰۰۰ تومان
هزینه حوله از ۱۰۰۰۰ تومان
هزینه گان از ۱۰۰۰۰ تومان
لیزر خط باسن از ۵۰۰۰۰ تومان
لیزر باسن از ۵۰۰۰۰ تومان
لیزر شکم از ۶۰۰۰۰ تومان
لیزر دور ناف از ۴۰۰۰۰ تومان
لیزر دور سینه از ۴۰۰۰۰ تومان
لیزر هر دودست از ۲۴۰۰۰۰ تومان
لیزر هر دو پا از ۲۸۰۰۰۰ تومان
لیزر کمر از ۹۰۰۰۰ تومان
لیزر گودی کمر از ۶۰۰۰۰ تومان
لیزر انگشت‌ها از ۴۰۰۰۰ تومان
لیزر آرنج از ۵۰۰۰۰ تومان
لیزر ساعد دست از ۱۵۰۰۰۰ تومان
لیزر کشاله ران از ۸۰۰۰۰ تومان
لیزر توتال بادی از ۶۵۰۰۰۰ تومان
لیزر فول‌بادی از ۵۰۰۰۰۰ تومان
لیزر کاربردی شامل ساق پا، ‌ بیکنی، خط باسن و زیر بغل از ۴۵۰۰۰۰ تومان
لیزر موی صورت از ۱۵۰۰۰۰ تومان
لیزر پیشانی از ۳۰۰۰۰ تومان

لیست مراکز لیزر در اراک

اگر می‌خواهید که از خدمات مرکز لیزر در اراک بهره‌مند شوید؛ باید از مجرب‌ترین و بهترین مراکز لیزر در سطح اراک استفاده کنید؛ زیرا این مجموعه‌ها از باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها برای لیزر استفاده می‌کنند.

در جدول زیر قادر هستید که بهترین کلینیک‌های لیزر در اراک را شناخته و به آدرس مرکز لیزر در اراک و شماره تماس مرکز لیزر در اراک دسترسی داشته باشید.

نام مرکز لیزر آدرس شماره‌تلفن
مرکز لیزر گلتن اراک، محله ۷، بلوار قائم‌مقام فراهانی، میدان فرش، ‌مجتمع نگار، طبقه ۴ ۰۹۱۸۵۲۴۲۹۵۵
مرکز آتنا غفاری اراک، ‌ میدان ۷ تیر، ‌ابتدای خیابان شکرایی، ‌طبقه فوقانی داروخانه بزرگمهر ۰۸۶۳۴۲۲۰۲۸۹
کلینیک لیزر دکتر کاوئی اراک، محله ۲، خیابان شهید بهشتی، کوچه شکرایی، ساختمان نظیری، ‌واحد ۶ ۰۹۳۳۵۹۷۱۹۴۶
مرکز لیزر دکتر نوشین باقرانی اراک، خیابان خرم، ساختمان پزشکان خرم ۰۹۱۸۹۸۷۴۱۶۴
کلینیک لیزر نور پرنیان اراک، خیابان ۱۷ متری ملک، ساختمان پزشکان نور، طبقه ۳ ۰۸۶۳۲۲۴۶۹۲۸
مرکز لیزر باران اراک اراک، خیابان خرم، جنب اداره آموزش‌وپرورش ۰۸۶۳۳۱۲۴۴۸۳
سالن لیزر دکتر هامون اراک، صفائیه، میدان اطلسی، بعد از میدان ریاضی، بلوار شهید قندی، بریدگی سوم، سمت چپ ۰۹۱۳۳۵۳۲۰۱۶

شارینو

آیا شما هم در هنگام خرابی وسایل منزل فوراً دست به آچار می‌شوید؛ ولی تخصص کافی در خصوص تعمیرات آن‌ها ندارید؟ اگر می‌دانستید که اشتباه تعمیرکردن وسایل چه عواقب مالی و جانی را به دنبال دارد، هرگز بدون تخصص و دانش این کار حتی یک پیچ‌گوشتی را هم در دست نمی‌گرفتید.

حال برخی از وسایل امکان تعمیر آن‌ها در منزل وجود دارد؛ به همین علت شما می‌توانید با مراجعه به وبلاگ شارینو و خواندن مقالاتی نظیر تعمیر یخچال در اراک، تعمیر پکیج در اراک، ‌تعمیر آبگرمکن در اراک، تعمیر ماشین لباسشویی در اراک، ‌تعمیر تلویزیون در اراک و تعمیر ماشین ظرفشویی در اراک قطعات و راه تعمیر آن‌ها را مطالعه فرمایید.

درصورتی‌که قصد داشتید این وسایل را به نمایندگی‌های مخصوص به خودشان بسپارید می‌توانید با استفاده از باربری در اراک آن‌ها را به‌راحتی منتقل کنید.

اگر قصد دارید که به دل جاده بزنید یا اینکه ماشین خود را تعمیر کنید می‌توانید با مطالعه مقالاتی نظیر امداد خودرو در اراک و مکانیک سیار در اراک به‌راحتی ماشین خود را در محل خرابی  توسط بهترین تعمیرگاه‌ها تعمیر کنید.

آیا می‌خواهید که کسب‌وکار جدید اینترنتی راه بیندازید؛ ولی نمی‌دانید که برای شروع چه چیزهایی نیاز دارید؟ نگران نباشید؛ زیرا با خواندن مطالبی نظیر ادمین اینستاگرام در اراک، ‌ طراحی سایت در اراک و سئو سایت در اراک با مطالعه نکات آن‌ها در کار خود موفق شوید.

اگر قصد دارید که به همراه دوست یا خانواده لحظات خوشی را در کافه یا رستوران‌های شهر بگذرانید؛ ولی از آدرس باکیفیت‌ترین و باصفاترین آن‌ها بی‌خبر هستید، نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا با مطالعه مطالبی نظیر رستوران‌های اراک و کافه‌های اراک به‌راحتی آدرس و شماره‌تلفن آن‌ها را پیدا خواهید کرد.

رسیدگی به‌تناسب اندام یکی از مهم‌ترین موضوعات برای داشتن یک‌عمر طولانی در سلامت کامل است. اگر شما نیز به‌سلامتی و هیکل خود بسیار اهمیت می‌دهید؛ ولی از باشگاه‌های باکیفیت اراک بی‌خبر هستید، ‌ پیشنهاد می‌دهیم که حتماً مقاله باشگاه بدنسازی در اراک را مطالعه فرمایید.

سخن پایانی

برای خلاصی از موهای زائد بدن راه‌های بسیار متفاوتی وجود دارد که مهم‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها ژیلت، وکس، موم، ‌لیزر و اپیلاسیون است؛ اما در میان تمام این گزینه‌ها استفاده از خدمات مرکز لیزر در اراک است که تأثیر دائمی را به‌جای خواهد گذاشت.

برای اینکه بتوانید از این جلسات مرکز لیزر در اراک بهره‌مند شوید؛ باید بهترین کلینیک را برای ارائه خدمات انتخاب کنید؛ چراکه این مراکز لیزر در اراک‌ از یک دستگاه حرفه‌ای و مؤثر برای حذف موهای زائد استفاده می‌کنند. ما در این مطلب سعی داشتیم که مهم‌ترین نکات را دررابطه‌با خدمات مرکز لیزر در اراک را با شما در میان بگذاریم.

سؤالات متداول

۱. هزینه لیزر فول‌بادی چقدر است؟

از ۵۰۰۰۰۰ تومان به بالا

۲. آیا لیزر درد دارد؟

در جلسات اول ممکن است که دردی کمی حس کنید؛ ولی باگذشت جلسات، ‌ همان درد اندک نیز تمام می‌شود.

۳. بهترین دستگاه برای لیزر کدام است؟

دستگاه الکساندرایت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *