تعمیر ماشین لباسشویی در اراک

تعمیر ماشین لباسشویی در اراک


تعمیر ماشین لباسشویی در اراک

آیا با نحوه کارکرد، عملکرد، فرایند تعمیر ماشین لباسشویی در اراک آشنایی دارید؟ در دنیای ماشینی و پر مشغله امروزی استفاده از ابزار برقی مانند ماشین لباسشویی واجب بوده و در صورت خرابی باید از تعمیرکار ماهر تعمیر ماشین لباسشویی کمک گرفت.

مطمئناً استفاده از خدمات تعمیر تعمیرکاران ماهر و کاربلد، بسیار ارزان‌تر از خرید یک دستگاه جدید برای شما تمام می‌شود. طی این مقاله به بیان مطالبی در رابطه با تعمیر ماشین لباسشویی در اراک و مسائل مرتبط با آن پرداخته‌ایم.

قطعات ماشین لباسشویی در اراک

آیا علاقه‌مند به یادگیری حرفه تعمیر ماشین لباسشویی در اراک هستید؟ آیا دوست دارید یکی از متبحرترین تعمیرکاران تعمیر ماشین لباسشویی در اراک شوید؟ در صورتی که علاقه‌مند به انجام این کار هستید، در ابتدا باید شناخت کافی از تک تک قطعات این ابزار پرکاربرد داشته باشید.

شاید در نگاه اول ماشین لباسشویی یک دستگاه با قطعات بسیار و طراحی پیچیده به نظر برسد، اما با اندکی صبری و دقت خیلی سریع می‌توانید با تمام قطعات و عملکرد آن‌ها آشنا شوید. پس از آشنایی شما با قطعات و دلیل خرابی هر کدام، مطمئناً راهکار‌های رفع آن معضل را نیز به راحتی حدس می‌زنید.

در نتیجه به عنوان یک تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی در اراک شناخته خواهید شد. در این بخش با قطعات مهم این دستگاه در فرایند تعمیر ماشین لباسشویی در اراک بیشتر پرداخته شده است.

قطعات ماشین لباسشویی در اراک

تعمیر ماشین لباسشویی در اراک

میکروسوئیچ

بسیاری از افراد قطعه میکروسوئیچ را با نام قفل کودک یا قفل امنیتی می‌شناسند. این قطعه از باز شدن درب ماشین لباسشویی هنگام روشن بودن جلوگیری می‌کنند. از دیگر وظایف این قطعه می‌توان به تأمین آب ماشین لباسشویی و رساندن برق به قطعه شیر الکتریکی اشاره کرد.

بنابراین با توجه به نقش مهم آن در دستگاه هنگام خراب شدن، چاره‌ای جز تماس با تعمیرکار ماهر تعمیر ماشین لباسشویی در اراک ندارید. آن‌ها بر اساس تخصص و مهارت خود دلیل خرابی را پیدا کرده و سپس با استفاده از یک راه‌حل مناسب، مشکل را سریعاً برطرف می‌کنند.

لامپ هشدار

قطعه لامپ هشدار در مدل‌های قدیمی ماشین لباسشویی وجود داشته و نمایشگر در مدل‌های جدید این ابزار کاربردی، بهترین جایگزین برای لامپ هشدار است. لامپ هشدار به شما اعلام می‌کند که دستگاه روشن و در حال کارکردن است.

پس از روشن شدن این قطعه، دستگاه عملکرد شستن لباس‌ها را آغاز می‌کند. تعمیرکار ماشین لباسشویی در اراک با تعویض یا تعمیر این قطعه هنگام خرابی، دستگاه را برای انجام وظیفه شستن لباس‌ها آماده می‌کند.

قطعات ماشین لباسشویی در اراک

تعمیر ماشین لباسشویی در اراک

ترموستات

از قطعات مهم ماشین لباسشویی، ترموستات است. هنگامی که تایمر ماشین لباسشویی خراب است، دمای آب دستگاه بالا رفته و در نتیجه باعث ایجاد مشکلاتی در دستگاه می‌شود؛ اکنون با وجود قطعه ترموستات از بروز چنین مشکلی در ماشین لباسشویی جلوگیری می‌شود.

اگر به هر دلیلی ترموستات دستگاه شما خراب شد، باید از متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی در اراک کمک بگیرید. تحت هیچ شرایطی خود شما برای تعمیر آن اقدام نکنید، زیرا به دلیل حساسیت بالا قطعه ترموستات و عدم تعمیر درست احتمالاً ماشین لباسشویی با مشکلاتی بیشتری مواجه می‌شود.

هیدروستات

هیدروستات وظیفه تنظیم آب مخزن ماشین لباسشویی را برعهده دارد. هنگامی که آب بیش از حد مجاز تعیین شده در مخزن برسد، این قطعه فرمان توقف آب‌گیری را صادر می‌کند؛ بنابراین با توجه به نقش مهم آن در فرایند عملکرد دستگاه، هنگام خراب شدن باید از افراد ماهر تعمیر ماشین لباسشویی در اراک کمک گرفت.

این افراد پس از انجام بررسی‌های اولیه و با توجه به مدل در کنار برند ماشین لباسشویی، فرایند تعمیر یا تعویض قطعه هیدروستات را آغاز می‌کنند.

قطعات ماشین لباسشویی در اراک

تعمیر ماشین لباسشویی در اراک

واتر پمپ یا پمپ تخلیه

تخلیه آب مخزن لباسشویی با کمک این قطعه انجام می‌شود. اگر ماشین لباسشویی منزل شما به درستی شستن لباس‌ها را انجام نداد، احتمالاً قطعه واتر پمپ با مشکل جدی مواجه شده است. در چنین شرایطی آب کثیف تخلیه نشده و بهترین گزینه تماس با نمایندگی لباسشویی در اراک است.

آن‌ها نیرو‌های ماهر تعمیر ماشین لباسشویی در اراک را به منزل شما اعزام می‌کنند تا عملیات تعمیر این قطعه را انجام دهند.

المنت یا هیتر

قطعه هیتر یا المنت وظیفه گرم کردن آب مخزن ماشین لباسشویی را بر عهده دارد. قطعه مذکور در قسمت پایینی مخزن قرار گرفته و بدون تردید نقش مهمی در عملکرد دستگاه ایفا خواهد کرد.

موتور

طراحان ماشین لباسشویی قطعه موتور را با هدف حرکت لباس‌های داخل مخزن جهت شستشو خشک شدن نسبی آن‌ها تعبیه کرده‌اند. به طور معمول موتور دستگاه دارای دو دور متفاوت جهت امر شستشو و خشک کردن لباس‌ها است.

دور تند موتور ماشین لباسشویی با سرعتی حدود ۸۰۰ دور در دقیقه، فرایند آب‌گیری مخزن را انجام می‌دهد. در صورت خراب شدن و عدم تعمیر، تعمیرکار متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در اراک پیشنهاد تعویض این قطعه کاربردی را می‌دهد.

تایمر

قطعه تایمر در اجرای برنامه شستشو ماشین لباسشویی مهم بوده و از دو بخش جعبه اتصالات در کنار موتور تایمر تشکیل شده است. قطعه تایمر در مدل‌های قدیمی ماشین لباسشویی دیده می‌شود، امروزه طراحان ماشین لباسشویی از برد الکترونیکی برای فرمان به دیگر قطعات جهت انجام فرایند شستشو و خشک کردن لباس‌ها استفاده می‌کنند.

تسمه

نقطه اتصال بین موتور و دیگ شستشو، تسمه بوده و به عبارتی دیگر این قطعه مهم در دستگاه باعث انتقال انرژی می‌شود؛ بنابراین در صورت وجود کوچک‌ترین مشکلی در این قطعه، عملکرد دستگاه با اختلال همراه بوده و بهترین راه جهت رفع مشکل، کمک گرفتن از افراد کاربلد تعمیر ماشین لباسشویی در اراک است.

پولی

مسئولیت انتقال نیرو بین متحرک و محرک، برعهده قطعه پولی بوده و همچنین این قطعه نقش مستقیم در تغیر سرعت دستگاه را نیز ایفا می‌کند. قطعه پولی به دو نوع پولی بزرگ و پولی کوچک با کاربرد‌های مختلف تقسیم‌بندی شده و در صورت خراب شدن هر کدام، بهتر است با استادکار تعمیر ماشین لباسشویی در اراک تماس بگیرید.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی

استادکار تعمیر ماشین لباسشویی در اراک با آگاهی کامل از قطعات و نحوه کاربرد آن‌ها، فرایند تعمیر مدل‌های لباسشویی در اراک را انجام می‌دهد. او و همکاران متخصص قبل از انجام هر کاری، فرایند عیب‌یابی دستگاه ماشین لباسشویی منزل شما را خیلی دقیق انجام می‌دهند تا علت مشکل را پیدا کنند.

بعد با توجه به نوع مشکل و برند ماشین لباسشویی، راه‌حل مناسبی جهت رفع آن پیش پای شما می‌گذارند تا با استفاده از آن راهکار، فرایند تعمیر ماشین لباسشویی در اراک به درستی صورت بگیرد. در ادامه با برخی از مهم‌ترین مشکلات دستگاه و چگونگی تعمیر ماشین لباسشویی در اراک بیشتر آشنا می‌شوید.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی در اراک

مشکل در آب‌گیری

در صورتی که پس از روشن کردن دستگاه تایمر حرکت می‌کند، لامپ ماشین لباسشویی نیز روشن می‌شود؛ اما فرایند آب‌گیری انجام نمی‌شود، مطمئناً دستگاه شما با یک مشکل جدی مواجه شده است. در چنین شرایطی بهترین کار برقراری ارتباط با افراد متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در اراک خواهد بود.

این افراد بر اساس تجربه و تخصص خود، دلیل این مسئله را پیدا کرده و با رفع آن امکان فرایند شستشو و خشک کردن نسبی لباس‌ها با ماشین لباسشویی را برای شما فراهم می‌کنند.

مشکل در فیلتر ورودی

از قطعات مهمی که شخص کاربلد تعمیر ماشین لباسشویی در اراک به آن توجه می‌کند، فیلتر ورودی است. این قطعه وظیفه جلوگیری از ورود گرد و غبار یا رسوب و آشغال‌ها را به داخل دستگاه بر عهده دارد. آن‌ها علاوه بر تمیز کردن این قطعه، فرایند تمیز کردن آن را به شما آموزش می‌دهند.

طبق دستورالعمل نیرو‌های تعمیر ماشین لباسشویی در اراک، شما باید شلنگ ورودی آب را باز کنید. سپس فیلتر ورودی را خارج کرده و خوب آن را تمیز کنید. بدون تردید با انجام این عملیات ساده، دستگاه شما مانند روز اول کار خواهد کرد.

کثیف بودن جای پودر یا مواد شوینده

انجام فرایند تمیزکاری جاپودری نیاز به حضور نیرو‌های متخصص تعمیر ماشین لباسشویی نیست. شما به منظور انجام این کار، در مرحله اول جاپودری را از ماشین جدا کرده و بعد خیلی دقیق و البته با حوصله آن را تمیز کنید.

بدون تردید این عمل شما از قطع شده آب و عدم ورود پودر یا ماشین شوینده به مخزن جهت شستن لباس‌ها جلوگیری می‌کند.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی در اراک

مشکل در شیلنگ‌های ورودی

پیچ خوردگی یا سوراخ شدن شیلنگ‌های ورودی، از مهم‌ترین معضلاتی است که این بخش از لباسشویی با آن دست و پنجه نرم می‌کند. نیرو‌های کارآزموده تعمیر لباسشویی در اراک هنگام سوراخ یا پیچ خوردگی شیلنگ، توصیه به تعویض آن می‌کنند. بدون شک با انجام این کار، عملکرد ماشین لباسشویی شما مانند روز اول خرید می‌شود.

نشتی آب

از مهم‌ترین زمان‌های که به شخص استادکار تعمیر لباسشویی در اراک نیاز پیدا می‌کنید، هنگام نشتی آب از دستگاه است. از اصلی‌ترین علت‌های ایجاد این مشکل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود سوراخ در مخزن ماشین: تعمیرکار پس از اطمینان از وجود این مسئله، توصیه به تعویض مخزن می‌کند.
  • سوراخ لاستیک دور درب لباسشویی: پس از گذشت چند سال استفاده از ماشین لباسشویی لاستیک دور درب به دلیل مواد شوینده و املاح آب دچار سوراخ یا خوردگی می‌شود. معمولاً تعمیرکاران کاربلد تعمیر ماشین لباسشویی در اراک با آپارات کردن و چرخاندن ۱۸۰ درجه لاستیک، مشکل را برطرف می‌کنند.

خرابی برد لباسشویی

اگر به هر دلیل قطعه برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خراب شد، دیگر نباید انتظار شستن لباس‌ها را از دستگاه داشته باشید. در چنین شرایطی حتماً از نیرو‌های کاربلد تعمیر ماشین لباسشویی در اراک تقاضا کمک کنید تا آن‌ها پس از انجام ارزیابی‌های اولیه خود، فرایند تعمیر یا تعویض قطعه برد را آغاز کنند.

توقف عملیات شستشو

از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است دستگاه شما با آن مواجه شود، توقف عملیات شستشو بوده و تعمیرکاران متبحر تعمیر ماشین لباسشویی در اراک برای این مشکل، دلایل بسیاری را برشمرده‌اند. از اصلی‌ترین دلایل توقف عملیات شستشو می‌توان به لیست زیر اشاره داشت:

  • خرابی هیدروستات
  • خرابی موتور
  • قطع شدن سیم بین قطعات مهمی مانند هیدروستات و موتور تایمر

تخلیه نشدن آب کثیف مخزن

در صورتی که ماشین لباسشویی شما فرایند شستشو را به درستی انجام می‌دهد، اما آب کثیف از آن تخلیه نمی‌شود؛ باید در به دنبال دلیل این مشکل باشید. از اصلی‌ترین دلایلی که افراد متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در اراک برای این مشکل عنوان می‌کنند، عبارت هستند از:

  • گیرپاچ پمپ آب
  • وجود آشغال در فیلتر پمپ آب
  • خرابی پلاتین تایمر
  • پیچ خوردگی شلنگ خروجی

لبریز شدن مخزن

اگر فرایند آب‌گیری مخزن ماشین لباسشویی شما به گونه‌ای است که بیش از اندازه مخزن آب‌گیری انجام می‌شود، مطمئناً باشید که یک جای کار می‌لنگد. در چنین شرایطی با تعمیرکاران تعمیر لباسشویی در اراک تماس برقرار کنید تا آن‌ها فرایند عیب‌یابی و تعمیر را انجام دهند.

از نظر این عزیزان لبریز شدن آب مخزن به دلیل بسیاری بوده و مهم‌ترین آن علت‌ها، عبارت هستند از:

  • تنظیم نبودن هیدروستات یا خراب بودن آن
  • خرابی شلنگ ورودی به هیدروستات
مشکلات رایج ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی در اراک

گرم نشدن آب درون مخزن ماشین لباسشویی

تقریباً همه افراد بر این عقیده باور دارند که لباس‌ها به واسطه آب گرم، بهتر شسته می‌شوند؛ بنابراین مهندسان و طراحان ماشین لباسشویی امکان گرم شدن آب و شستشو با آب گرم را در دستگاه‌ها طراحی کردند. در صورتی که ماشین لباسشویی با مشکل عدم گرم کردن آب مخزن مواجه شده است، حتماً با افرا ماهر تماس بگیرید.

آن‌ها پس از حضور در منزل و انجام ارزیابی‌های دلیل وجود این مشکل را در موارد زیر عنوان می‌کنند:

  • خرابی در المنت
  • خراب بودن ترموستات
  • خرابی در پلاتین تایمر
  • قطع بودن سیم رابط تایمر

نیرو‌های ماهر تعمیر ماشین لباسشویی در اراک پس از یافتن دلیل اصلی گرم نبودن آب مخزن، راهکار مناسب جهت رفع آن را معرفی کرده و سپس همه تلاش خود را برای رفع این معضل به کار می‌گیرند.

کار نکردن دور تند آبکشی ماشین لباسشویی

در صورتی که دستگاه شما فرایند شستشو را به درستی انجام داد، اما هنگام انجام عملیات دور تند آبکشی با مشکل مواجه شد؛ باید با نیرو‌های کاربلد تعمیر ماشین لباسشویی در اراک ارتباط برقرار کنید تا آن‌ها این مشکل مهم و البته رایج را با توجه به تخصص خود برطرف کنند.

در نظر این عزیزان دلیل انجام ندادن دور تند آبکشی ماشین لباسشویی، یکی از موارد زیر است:

  • خرابی یاتاقان و خازن
  • حذف انتخاب کلید دور تند و دست‌کاری تنظیمات
  • قطع بودن سیم موتور و خازن

سروصدای زیاد لباسشویی

امروزه بیشتر ماشین‌های لباسشویی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که لرزش و سرو صدای آزاردهنده ندارند. از اصلی‌ترین دلایل شنیده شدن صدا‌های آزاردهنده از ماشین لباسشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود مشکل در یاتاقان محور مخزن
  • خراب شدن بلبرینگ‌های موتور یا نگهدارنده محور مخزن
  • قرار گرفتن یک یا چند جسم خارجی بین مخزن و چیلک
  • حجم زیادی لباس‌

اما اگر به هر دلیلی با این مشکلات در دستگاه خود مواجه شدید، حتماً با یک تعمیرکار ماهر تعمیر ماشین لباسشویی در اراک تماس بگیرید. آن‌ها پس از انجام فرایند ارزیابی و پیدا کردن دلیل اصلی این صدا‌های آزاردهنده، سعی در رفع آن خواهند کرد.

تعمیر انواع ماشین لباسشویی در اراک

استفاده از ماشین لباسشویی به دلیل راحتی که با خود به همراه دارد، با استقبال بسیار مواجه شده و در نتیجه شرکت‌های متعددی در عرصه طراحی و تولید این ابزار پرکاربرد فعالیت می‌کنند. در صورتی که ماشین لباسشویی مورد نظر خود را از نمایندگی همان برند تهیه کنید، مطمئناً می‌توانید از خدمات پس از فروش مانند تعمیر بهره ببرید.

در ادامه با برخی از نمایندگی‌های شرکت‌های تولید‌کننده ماشین لباسشویی در اراک آشنا خواهید شد.

تعمیر انواع ماشین لباسشویی در اراک

تعمیر ماشین لباسشویی در اراک

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اراک

بدون شک ماشین‌های لباسشویی شرکت سامسونگ، از بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه در سراسر دنیا هستند. در صورتی که دستگاه مورد نظر خود را از نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در اراک خریداری کنید، می‌توانید از خدماتی مانند سرویس کار ماشین لباسشویی در اراک بهره‌مند شوید.

همچنین به واسطه برقراری ارتباط با شماره تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اراک می‌توانید از خدمات تعمیر یا تعویض قطعات خراب لباسشویی سامسونگ نیز استفاده کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اراک

طراحی جدید و کیفیت بسیار زیاد ماشین‌های لباسشویی بوش باعث شده است که محصولات این شرکت در سراسر دنیا و به ویژه ایران، با محبوبیت بسیاری مواجه شود. اگر لباسشویی بوش را از نمایندگی این شرکت در اراک خریداری کنید، امکان استفاده از خدمات پس از فروش و تعمیر قطعات را خواهید داشت.

مدیر نمایندگی ماشین لباسشویی بوش در اراک با اعزام تعمیرکاران متبحر تعمیر ماشین لباسشویی در اراک، مشکل دستگاه شما را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کند.

تعمیر ماشین لباسشویی ال‌ جی در اراک

ماشین‌های لباسشویی شرکت کره‌ای ال جی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات در ایران هستند. در صورتی که از نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در اراک مدل مورد نظر را خریداری کردید، حتماً در زمان مواجه شدن با مشکلاتی مانند عدم تخلیه آب یا شنیدن صدا‌های آزاردهنده با آن‌ها تماس بگیرد.

تعمیر ماشین لباسشویی کندی در اراک

متخصصان و کارشنان حاضر در نمایندگی ماشین لباسشویی کندی در اراک خدمات متفاوتی در زمینه فروش، نصب و تعمیر به شما ارائه می‌دهند. نیرو‌های تعمیر ماشین لباسشویی در اراک حاضر در این نمایندگی با استفاده از شناخت خود از قطعات و دلیل خرابی آن هاف خیلی سریع مشکل دستگاه شما را رفع می‌کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اراک

بدون تردید شرکت اسنوا را باید از موفق‌ترین تولیدکنندگان در عرصه لوازم خانگی و به ویژه ماشین لباسشویی معرفی کرد. محصولات تولید شده این شرکت از بهترین قطعات و کیفیت بهره‌مند هستند. اگر علاقه‌مند به خرید ماشین لباسشویی این شرکت هستید، حتماً از نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا در اراک خریداری کنید.

در صورت مواجه با هر گونه مشکلی نیز با نمایندگی تماس بگیرید تا افراد متخصص و متبحر تعمیر لباسشویی در اراک را به منزل شما جهت رفع معضل اعزام می‌کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اراک

تعمیر ماشین لباسشویی در اراک

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در اراک

ماشین‌های لباسشویی تولید شده در شرکت پاکشوما از ماندگاری و کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. محصولات این شرکت نیز مانند هر وسیله برقی دیگر بر اثر گذشت زمان دچار مشکلاتی مانند سوراخ شدن لاستیک درب می‌شوند.

در چنین شرایطی از نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در اراک تقاضای نیرو‌های ماهر جهت رفع مشکل کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در اراک

از برند‌های شناخته شده در عرصه تولید و طراحی ماشین لباسشویی، شرکت دوو است. مهم‌ترین ویژگی محصولات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت در ساخت
  • ظرافت و زیبایی طراحی
  • قیمت مناسب و معقولی

اگر پس از انتخاب و خرید ماشین لباسشویی دوو از نمایندگی آن در اراک، متوجه مشکلاتی شدید؛ حتماً با نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در اراک جهت تعمیر یا تعویض قطعه خراب شده تماس برقرار کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در اراک

شرکت ایرانی آبسال با تولید ماشین‌های لباسشویی باکیفیت و قیمت مناسب، توانسته است سال‌ها در بازار فروش حضور داشته باشد. بدون شک طراحی ایتالیایی ماشین‌های شرکت آبسال، در میزان استقبال مردم تأثیر مثبت دارد. برای رفع مشکل از نمایندگی ماشین لباسشویی آبسال در اراک کمک بگیرید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در اراک

نیرو‌های متخصص تعمیر برای تعیین قیمت تعمیر انواع ماشین لباسشویی در اراک، فاکتور‌های متعددی مانند مدل و برند شرکت سازنده ماشین لباسشویی را در نظر می‌گیرند. در جدول زیر تعرفه قیمت انواع ماشین لباسشویی در اراک به صورت حدودی بیان شده است.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در اراک

تعمیر ماشین لباسشویی در اراک

اگر این ابزار مهم و ضروری منزل شما به هر دلیلی خراب شد، حتماً با نیرو‌های ماهر جهت رفع مشکل و اعلام قیمت تعمیر ماشین لباسشویی در اراک تماس برقرار کنید تا آن‌ها جدیدترین قیمت تعمیرات لباسشویی در اراک را به شما اعلام کنند.

نصب و سرویس ماشین لباسشویی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۳۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض المنت یا تعمیر آن ۳۵۰۰۰۰ الی ۶۸۰۰۰۰ تومان
تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی ۳۰۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ۳۰۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر ورودی در کنار جرم‌گیری و شستشو ۲۷۰۰۰۰ الی ۳۳۰۰۰۰ تومان
باز کردن و نصب مجدد تایمر ماشین لباسشویی ۸۵۰۰۰ تومان
تعویض پمپ ۳۰۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰ تومان

شارینو

این روز‌ها استفاده از اینترنت و فضای مجازی، گزینه‌ ایده‌آلی جهت کسب اطلاعات مفید درباره مسائل مختلف است. در صورتی که شما علاقه‌مند به مطالعه و استفاده از این شیوه برای کسب اطلاعات بیشتر هستید، حتماً سری به بلاگ جذاب شارینو بزنید.

متخصصان حاضر در این مجموعه خوشنام مطالبی مفید درباره مرکز لیزر در اراک، باربری در اراک، قالیشویی در اراک، مبل شویی در اراک، سال‌های زیبایی در اراک و باشگاه بدنسازی در اراک تهیه کرده‌اند.

اگر وسط جاده یا هر جای دیگری با مشکل روبرو شدید، مکانیک سیار در اراک و یدک کش در اراک از خدماتی هستند که می‌توانند به داد شما برسند. برای پیدا کردن یک جای دنج برای گذراندن اوقات فراغتتان، کافه‌های اراک و رستوران‌های اراک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بدون تردید با مطالعه این مطالب، اطلاعات کاربردی به دست خواهید آورد. تیم حرفه‌ای شارینو در زمینه سئو سایت در اراک، طراحی سایت در اراک و ادمین اینستاگرام در اراک متخصص هستند. آن‌ها با ارائه این خدمات به شما، راه موفقیت کسب و کار را هموار‌تر خواهند کرد.

سخن پایانی

ماشین لباسشویی از کاربردی‌ترین لوازم خانگی بوده و در زمان خراب شدن آن دردسر‌های بسیاری نصیب اعضاء خانواده می‌شود. در چنین شرایطی حتماً با افراد متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در اراک کمک بگیرید تا آن‌ها مشکل دستگاه شما را سریعاً برطرف کنند.

این عزیزان با توجه به نوع خرابی قطعه ماشین لباسشویی، برند و مدل قیمت منصفانه‌ای در برابر خدمات ارائه شده از شما طلب خواهند کرد.

سؤالات متداول

  1. طراحان ماشین لباسشویی چه قطعه‌ای را جایگزین لامپ هشدار کرده‌اند؟

نمایشگر

  1. عدم تخلیه آب کثیف مخزن ماشین لباسشویی به چه دلیل است؟

گیرپاچ پمپ آب، وجود آشغال در فیلتر پمپ آب، خرابی پلاتین تایمر

  1. هزینه تعویض پمپ آب ماشین لباسشویی چقدر است؟

۳۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *