جارو مرکزی در سمنان

تعمیر جاروبرقی در سمنان

تعمیر جاروبرقی در سمنان یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین خدمات در حوزه تعمیر لوازم خانگی است که به دلیل پرکاربرد بودن جاروبرقی در خانه‌های ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر اخیراً متوجه شده‌اید که جاروبرقی شما صدای غیرعادی دارد یا قدرت مکش آن کاهش یافته است، باید در اولین فرصت برای تعمیر تخصصی جاروبرقی در سمنان اقدام کنید.

تعمیر جاروبرقی در سمنان به دلیل پیچیده و حساس بودن این دستگاه نیازمند مداخله تعمیرکار حرفه‌ای است؛ اما در برخی موارد جزئی خود شما نیز می‌توانید با کمی‌ دانش فنی مشکلات جاروبرقی خود را برطرف کنید.

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با موضوعات بسیار مهم و کلیدی در زمینه تعمیر جاروبرقی در سمنان آشنا کنیم.

قطعات جاروبرقی در سمنان

جاروبرقی از مهم‌ترین لوازم خانگی است که وظیفه نظافت زباله‌ها و گردوغبار خانه را بر عهده دارد و از نیاز‌های مهم هر خانه ایرانی به شمار می‌آید. این دستگاه برای اینکه بتواند عملکرد مناسبی از خود نشان دهد از قطعات مختلفی تشکیل می‌شود که هریک نقش مهمی‌ ایفا می‌کنند.

شناخت اصلی‌ترین قطعات جاروبرقی به شما کمک می‌کند در زمان بروز مشکل این توانایی را داشته باشید که نوع مشکل و علت آن را تشخیص داده و حتی در برخی موارد خودتان برای رفع آن آستین بالا بزنید. در ادامه مطلب به طور کامل به معرفی ویژگی‌ها و وظایف بخش‌های مختلف جاروبرقی خواهیم پرداخت.

موتور

موتور جاروبرقی که قلب این دستگاه است به جاروبرقی نیرو کافی می‌دهد تا فن را به وسیله یک تسمه متحرک به کار بیندازد و آلودگی‌ها را به داخل دستگاه بکشد. اغلب جاروبرقی‌ها از موتوری با توان ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰ وات برخوردار هستند و میزان تمیز کردن و سطح مکش جاروبرقی شما به قدرت و توان موتور آن بستگی دارد.

به طور کلی توان موتور الکتریکی سرعت و قدرت پره فن دستگاه را مشخص می‌کند. اگر موتور جاروبرقی شما باکیفیت و مرغوب باشد، از عمر طولانی برخوردار خواهد بود و تا سالیان سال به خوبی کار می‌کند. بروز هرگونه مشکل در قطعات موتور جاروبرقی سبب بروز مشکلات جدی در این دستگاه می‌شود.

قطعات جاروبرقی در سمنان

موتور جاروبرقی خود از قطعات مختلفی تشکیل می‌شود که در کنار یکدیگر سبب عملکرد مناسب جاروبرقی و مکش آلودگی‌ها به داخل دستگاه می‌شوند. قطعات مهم موتور جاروبرقی‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • استاتور: بخش ساکن موتور است که در زمینه برقراری میدان الکتریکی داخل موتور نقش دارد.
  • روتور یا آرمیچر: قسمت چرخان موتور جاروبرقی است که شامل بخش‌هایی همچون کلکتور، بلبرینگ و غیره است و همگی در کنار هم وظیفه چرخش را بر عهد دارند.
  • جاروبک‌ها یا زغال‌ها: این قطعات وظیفه منتقل کردن انرژی الکتریکی را به کلکتور آرمیچر بر عهده دارند.
  • پروانه: پروانه ثابت هوای مکیده شده را به بیرون از موتور هدایت می‌کند و پروانه متحرک به محور آرمیچر متصل است و مکش درون جاروبرقی را ایجاد می‌کند.
  • کلکتور یا بالشتک: کلکتور شامل دو دسته سیم پیچ است که روی تیغه‌های فلزی قرار دارند و یک میدان مغناطیسی به منظور چرخش روتور در دستگاه ایجاد می‌کنند.

بروز ایراد در هریک از قسمت‌های موتور جاروبرقی می‌تواند سبب ایجاد ایرادات مختلف در عملکرد دستگاه شود. از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی موتور جاروبرقی می‌توان به انتشار بوی سوختگی، روشن نشدن دستگاه، داغ شدن بدنه، خاک دادن جاروبرقی، کم شدن مکش جاروبرقی، خاموش شدن ناگهانی دستگاه و غیره اشاره کرد.

در صورتی که با علائم گفته شده روبرو شدید، سریعاً با تکنسین تعمیر جاروبرقی در سمنان تماس حاصل کرده و درخواست خدمات کنید. قیمت تعویض موتور جاروبرقی بر اساس مدل و برند تولید کننده دستگاه در نمایندگی تعمیر جاروبرقی در سمنان از ۴۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

مدار جاروبرقی

قسمت مدار جاروبرقی‌ها وظیفه کنترل و تنظیم موتور و مکش دستگاه را بر عهده دارد. در واقع هنگامی که قدرت جاروبرقی توسط شما تغییر پیدا می‌کند، شما به مدار فرمان می‌دهید که با چه مقدار کنترلی روی میدان الکتریکی توان و قدرت مکش را تغییر دهد.

جالب است بدانید زمانی که کیسه جاروبرقی پر می‌شود، این مدار یا برد الکترونیکی است که به شما اخطار می‌دهد نیروی موجود در دستگاه نمی‌تواند به خوبی خارج شود و مشکلی در کیسه وجود دارد. اگر این قطعه دچار مشکل شود، دستورات لازم برای قطعات مختلف دستگاه ارسال نمی‌شود و جاروبرقی اصلاً کار نمی‌کند.

در این شرایط لازم است از تعمیرکار جاروبرقی در سمنان برای تعمیر تخصصی و عیب‌یابی این بخش از دستگاه کمک بگیرید. هزینه تعمیر این قطعه در مرکز تعمیر جاروبرقی در سمنان از ۲۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

فیلتر

از دیگر قطعات مهمی که باید برای تعمیر جاروبرقی در سمنان آن را بشناسید می‌توان به فیلتر جاروبرقی اشاره کرد. فیلتر در زمینه جذب گردوغبار مکیده شده از محیط و ممانعت از رسیدن آلودگی‌ها به موتور جاروبرقی نقش دارد. در واقع فیلتر در عملکرد بهینه دستگاه بسیار اهمیت دارد.

قیمت این قطعه در کارگاه تعمیر جاروبرقی در سمنان از ۲۵۰۰۰ الی ۹۵۰۰۰ تومان است.

کیسه جاروبرقی

کیسه جاروبرقی از دیگر بخش‌های مهم این دستگاه است که در واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و آلودگی‌های محیط درون آن جمع‌آوری می‌شوند و اگر این کیسه پر شود، کیفیت مکش جاروبرقی کاهش پیدا می‌کند؛ به همین علت پیشنهاد می‌کنیم بلافاصله بعد از پر شدن کیسه جاروبرقی، آن را تعویض کنید.

لازم است بدانید کیسه‌های جاروبرقی در مرکز تعمیر جاروبرقی در سمنان در دو نوع چند بار مصرف و یکبار مصرف عرضه می‌شوند. تفاوت این دو در این است که بعد از پر شدن کیسه‌های دائمی‌ می‌توانید آن‌ها را تخلیه کرده و مجدداً از آن‌ها استفاده کنید؛ اما کیسه‌های یکبار مصرف را باید بعد از پر شدن با یک کیسه جدید تعویض کنید.

کیسه‌های موقتی بهداشتی‌تر هستند و نسبت به مدل‌های دائمی‌ بیشتر توصیه می‌شوند. قیمت کیسه جاروبرقی در حوزه تعمیر جاروبرقی در سمنان از ۳۵۰۰۰ الی ۱۵۵۰۰۰ تومان است.

قطعات جاروبرقی در سمنان

لوله خرطومی

لوله خرطومی‌ از دیگر قطعاتی است که در زمینه تعمیر جاروبرقی در سمنان باید آن را بشناسید. خرطومی‌ همان قسمت منعطف جاروبرقی است که جزو قطعاتی محسوب می‌شود که مسیر مکش آلودگی‌ها به درون کیسه دستگاه را فراهم می‌کنند.

خرطومی‌ در سایز‌های مختلف وجود دارد که هریک برای مدل‌های مشخصی از جاروبرقی مورداستفاده قرار می‌گیرند. قیمت لوله خرطومی‌ در حوزه تعمیر جاروبرقی در سمنان از ۲۵۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰ تومان است.

برس یا پارویی

از دیگر قطعات مهم در زمینه تعمیر جاروبرقی در سمنان باید به پارویی اشاره کنیم که مستقیماً با سطح زمین در ارتباط است و در مدل‌های جدید از حالت‌های مختلفی برای جارو کشیدن موکت، فرش، سطوح سنگی و غیره برخوردار است.

لوله تلسکوپی

لوله تلسکوپی یک لوله فلزی است که به دلیل میزان سفتی که دارد سبب می‌شود بتوانید به راحتی آن را در حالت ایستاده روی زمین بکشید و نیازی به خم شدن بیش از اندازه نداشته باشید. یک سر این لوله به شلنگ و سر دیگر به نازل جاروبرقی متصل می‌شود.

قیمت لوله تلسکوپی در مراکز تعمیر جاروبرقی در سمنان از ۸۵۰۰۰ الی ۱۵۵۰۰۰ تومان است.

سیم جمع کن

سیم جمع کن از دیگر قطعات مکانیکی جاروبرقی است که در زمینه تعمیر جاروبرقی در سمنان لازم است آن‌ را بشناسید. این قطعه به کمک جریان برق به جمع کردن سیم برق دستگاه می‌پردازد. سیم جمع کن داخل یک فنر مارپیچی شکل قرار دارد و به دور یک قرقره پیچیده می‌شود.

قیمت تعویض این قطعه توسط متخصص تعمیر جاروبرقی در سمنان از ۱۳۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان است.

بدنه جاروبرقی

بدنه انواع جاروبرقی از دو قسمت تشکیل می‌شود که یک بخش محل قرارگیری سیم جمع کن، کلید‌ها و قسمت قطعات جانبی بوده و بخش دوم شامل فیلتر‌ها و کیسه جاروبرقی است. امروزه بدنه جاروبرقی‌ها در طرح و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شود و هر برند محصولات خود را با ظاهر جدیدی به بازار عرضه می‌کند.

رایج‌ترین مشکلات جاروبرقی

از آنجایی که جاروبرقی‌ها به شکل روزمره در هر خانه‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرند و یکی از لوازم ضروری محسوب می‌شوند، ممکن است پس از مدتی استفاده به دلیل خرابی قطعات مختلف یا وارد شدن فشار بیش از حد به دستگاه دچار ایرادات متعددی شوند.

مشکلات جاروبرقی شامل طیف گسترده‌ای هستند که از روشن نشدن دستگاه گرفته تا داغ شدن بیش از حد جاروبرقی را شامل می‌شوند. برخی از این ایرادات توسط خود شما نیز قابل رفع هستند. در این بخش از مطلب تعمیر جاروبرقی در سمنان شما را با رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است در استفاده از جاروبرقی با آن‌ها مواجه شوید آشنا خواهیم کرد.

مشکلات جاروبرقی

روشن نشدن جاروبرقی

از رایج‌ترین و مهم‌ترین مشکلات انواع جاروبرقی می‌توان به روشن نشدن دستگاه اشاره کرد که در اثر دلایل مختلفی ایجاد می‌شود. برای رفع این مشکل باید در نخستین قدم پریز برق دستگاه را چک کنید و مطمئن شوید دچار پارگی یا قطعی نشده باشد.

برای این کار می‌توانید دستگاه را به برق وصل کرده و سپس بدنه جاروبرقی را باز کرده و به وسیله ولت متر از رسیدن برق به سیم جمع کن و مدار دستگاه اطمینان حاصل کنید. ممکن است علت روشن نشدن جاروبرقی شما خرابی سیم جمع کن باشد. در این شرایط به دلیل عدم اتصال شاخک‌های سیم جمع کن به قرقره برق وارد دستگاه نمی‌شود.

از دیگر دلایل بروز این مشکل می‌توان به ایرادات موتور، مدار سری موتور، رله و کلید قطع و وصل جاروبرقی اشاره کرد که باید توسط تعمیرکار تعمیر جاروبرقی در سمنان مورد بررسی قرار گرفته و برطرف شوند.

قدرت مکش ضعیف

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که جاروبرقی را روشن کنید و هنگام جارو کشیدن متوجه شوید قدرت مکش دستگاه بسیار کم است و به درستی آلودگی‌ها و ذرات ریز را جمع‌آوری نمی‌کند. در این صورت باید بدانید که مواردی همچون مسدود شدن خرطومی،‌ کثیف بودن فیلتر، خرابی زغال‌ها و یاتاقان‌ها، سوختن موتور و پر بودن کیسه می‌توانند سبب ایجاد این مشکل شوند.

برای رفع این ایراد تنها کاری که شما می‌توانید انجام دهید این است که پر بودن کیسه را بررسی کرده یا خرطومی‌ و فیلتر دستگاه را از لحاظ وجود مشکل مورد بررسی قرار دهید؛ اما اگر ایراد از زغال‌ها، یاتاقان‌ها، کلکتور یا موتور جاروبرقی باشد، لازم است از استادکار تعمیر جاروبرقی در سمنان برای رفع این مشکل کمک بگیرید.

صدای زیاد جاروبرقی

در برخی موارد شاهد آن هستیم که جاروبرقی در زمان کار کردن سروصدای زیادی از خود تولید می‌کند که بسیار آزاردهنده است. سروصدای غیرعادی جاروبرقی معمولاً به دلیل بروز مشکل در پروانه، بوش، نگهدارنده‌های لاستیکی و بلبرینگ‌های جاروبرقی است.

البته در برخی موارد این صدا تنها به دلیل پر صدا بودن جاروبرقی شما است و علت غیرعادی ندارد؛ بنابراین در ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما از نوع کم صدا است یا پر صدا. به طور کلی اگر به طور ناگهانی متوجه صدا‌های غیرعادی یا افزایش صدای کار کردن جاروبرقی خود شدید، لازم است از خدمات تعمیر جاروبرقی در سمنان استفاده کنید.

خدمات تعمیر جاروبرقی در سمنان

داغ شدن بیش از حد جاروبرقی

ممکن است در زمان جارو کشیدن منزل متوجه شوید که بدنه جاروبرقی بسیار داغ شده است و دمای آن افزایش یافته است. داغ شدن جاروبرقی از مشکلات رایج در این دستگاه‌ها است که معمولاً عادی است. به طور کلی اگر بعد از مدت زمان کوتاهی کار کردن دستگاه داغ کند، سیستم ایمنی جاروبرقی به طور خودکار وارد عمل شده و دستگاه را خاموش می‌کند.

در این شرایط بعد از سرد شدن، دستگاه مجدداً شروع به کار خواهد کرد؛ اما اگر این اتفاق نیفتد، جاروبرقی شما بیش از اندازه داغ می‌شود یا به طور مداوم دستگاه خاموش می‌شود. از اصلی‌ترین دلایل بروز این مشکل می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • خرابی ترموستات
  • نیم سوز شدن موتور
  • پر بودن کیسه جاروبرقی
  • کثیف بودن فیلتر
  • مسدود شدن دسته جارو و خرطومی‌
  • خرابی فن موتور

در این شرایط به جای دوباره روشن کردن دستگاه آن را خاموش کنید تا خنک شود. سپس موارد گفته شده را بررسی کنید و اگر مشکل حل نشد، از خدمات تعمیر جاروبرقی به صورت سیار در سمنان استفاده کنید تا مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.

سوختن موتور جاروبرقی

سوختن موتور جاروبرقی از آن دسته از مشکلاتی است که با نشانه‌های مختلف همراه بوده و شما می‌توانید به راحتی از بروز این مشکل مطلع شوید. اگر در استفاده از جاروبرقی متوجه علائم زیر شدید، احتمالاً موتور دستگاه شما سوخته است و باید تعمیر یا تعویض شود:

  • سروصدای زیاد موتور
  • وجود گردوغبار در داخل دستگاه
  • روشن نشدن دستگاه
  • گرمای بیش از حد موتور
  • استشمام بوی سوختگی
  • نداشتن مکش کافی
  • خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی

معمولاً این مشکل به دلیل مکش آب و رطوبت، درگیری یاتاقان‌ها ،مسدود شدن فیلتر و گرم شدن کابل یا دو شاخه دیواری است. با هریک از نشانه‌های گفته شده که روبرو شدید، تنها کافی است با مراکز تخصصی تعمیر جاروبرقی در سمنان تماس حاصل کنید تا تعمیرکاران حرفه‌ای به محل اعزام شده و مشکل دستگاه شما را برطرف کنند.

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی

از دیگر ایرادات مهم جاروبرقی که سبب می‌شود شما به خدمات تعمیر جاروبرقی در سمنان نیاز پیدا کنید باید به خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی اشاره کنیم. معمولاً این مشکل به دلیل خرابی دکمه سوئیچ یا دکمه خاموش و روشن رخ می‌دهد.

زمانی که شما این دکمه را فشار می‌دهید، شاسی جاروبرقی بیرون می‌پرد و دستگاه را خاموش می‌کند؛ البته در برخی موارد مشکلات مکانیکی علت ایجاد این موضوع نیستند و خرابی ترموستات، قرار گرفتن نادرست دوشاخه در پریز، مسدود شدن لوله اتصالی در سیم برق یا قطعی آن، پر شدن کیسه و مسدود شدن فیلتر سبب بروز این مشکل می‌شوند.

شما می‌توانید موارد گفته شده را بررسی کنید؛ اما اگر ایراد از قطعات مهم جاروبرقی همچون ترموستات یا دکمه خاموش و روشن باشد، باید از متخصص تعمیر جاروبرقی در سمنان برای عیب‌یابی و رفع این مشکل کمک بگیرید.

متخصص تعمیر جاروبرقی در سمنان

بوی بد جاروبرقی

بسیاری از افرادی که با کارگاه تعمیر جاروبرقی در سمنان تماس می‌گیرند از این شکایت دارند که جاروبرقی آن‌ها بوی بسیار بد و آزاردهنده‌ای دارد و نمی‌دانند که علت آن چیست. در این باره باید بگوییم اگر این بو، بوی سوختگی باشد، معمولاً علت مشکل سوختن موتور است که به دلایل مختلف رخ می‌دهد.

از اصلی‌ترین علل استشمام بوی سوختگی از جاروبرقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم تعویض به‌موقع کیسه
  • عدم شستشو فیلتر و سنگینی بیش از حد کیسه
  • فشار روی موتور
  • مشکلات تسمه جاروبرقی
  • سوختگی فیوز
  • بیش از حد کار کردن جاروبرقی
  • جارو کشیدن محیط‌های خیس

توصیه می‌کنیم اگر با بوی سوختگی به هنگام کار کردن جاروبرقی مواجه شدید، سریعاً با متخصصان تعمیر جاروبرقی در سمنان تماس حاصل کرده  مشکل دستگاه را گزارش کنید.

تعمیر انواع جاروبرقی در سمنان

از گذشته تا به امروز شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید مدل‌های مختلف جاروبرقی در ایران و جهان فعالیت دارند و توانسته‌اند محصولات متنوعی را در اختیار خریداران قرار دهند. در این بخش از مطلب قصد داریم شما را با بهترین برند‌های تولید کننده جاروبرقی که خدمات تعمیر جاروبرقی در سمنان برای آن‌ها ارائه می‌شود آشنا کنیم.

تعمیر انواع جاروبرقی در سمنان

تعمیر جاروبرقی بوش در سمنان

بوش یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برند‌های جهانی عرضه کننده لوازم خانگی است که محصولات آن در کشور آلمان طراحی و تولید می‌شوند. جاروبرقی‌های بوش از لحاظ قدرت مکش و کیفیت بسیار ایده‌آل و مناسب هستند و در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسند.

علی رغم کیفیت بالای جاروبرقی‌های بوش، این محصولات نیز اگر به درستی نگهداری نشوند، بعد از مدتی استفاده دچار مشکلات متعدد شده و به خدمات تعمیر جاروبرقی در سمنان نیاز پیدا می‌کنند. برای استفاده از بهترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات تعمیر جاروبرقی در سمنان، پیشنهاد می‌کنیم با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در سمنان تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی الجی در سمنان

از دیگر خدمات حوزه تعمیر جاروبرقی در سمنان می‌توان به سرویس و تعمیرات تخصصی جاروبرقی‌های الجی اشاره کرد. الجی یک برند قدیمی‌ و نام‌آشنا در بازار لوازم خانگی است که از گذشته تابه‌حال در حوزه‌های مختلف توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند.

جاروبرقی‌های الجی از ویژگی‌هایی همچون بی‌صدا بودن، عدم نیاز به پاکت، تنوع بالا، فیلتراسیون قوی، قدرت بالای موتور و مکش مناسب برخوردار هستند و می‌توانند تا سالیان سال نیاز هر خانه ایرانی را به خوبی برطرف کنند. اگر قصد تعمیر جاروبرقی‌های این برند را دارید، نمایندگی تعمیر جاروبرقی الجی در سمنان بهترین انتخاب است.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در سمنان

برند سامسونگ از آن دسته از برند‌های خارجی است که اصلاً نیاز به تعریف ندارد؛ زیرا جزو برترین برند‌های تولید کننده لوازم خانگی در سراسر جهان بوده و باکیفیت بودن محصولات آن زبانزد عام و خاص است. این برند کره‌ای سال‌های سال است در زمینه تولید ماشین لباسشویی، تلویزیون، ماشین ظرف‌شویی، جاروبرقی و غیره فعالیت گسترده دارد.

جاروبرقی‌های این برند از قدرت مکش بالایی برخوردار هستند و با داشتن قطعات باکیفیت و ساختار ارگونومیک می‌توانند تمامی‌ نیاز‌های شما را در نظافت منزل برطرف کنند. برای تعمیر یا سرویس جاروبرقی‌های سامسونگ، پیشنهاد ما به شما نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ در سمنان است که از پرسنل مجرب و تجهیزات تخصصی برای ارائه خدمات استفاده می‌کند.

تعمیر جاروبرقی ویداس در سمنان

از دیگر برند‌های موفق جاروبرقی در ایران باید به شرکت ویداس اشاره کنیم که به تولید لوازم خانگی بادوام و باکیفیت شهرت دارد. محصولات این برند نسبت به برند‌های خارجی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و به بهترین شکل کار نظافت محیط‌های مختلف را انجام می‌دهند.

این جاروبرقی‌ها از پخش شدن ذرات آلودگی در محیط و ایجاد مشکلات آلرژیک جلوگیری کرده و فضایی عاری از آلودگی را فراهم می‌کنند. به منظور سرویس یا تعمیر جاروبرقی‌های این برند، پیشنهاد می‌کنیم با متخصصان نمایندگی تعمیر جاروبرقی ویداس در سمنان تماس حاصل کنید تا دستگاه شما به بهترین شکل مورد بررسی و تعمیر قرار گیرد.

تعمیر جاروبرقی ویداس در سمنان

تعمیر جاروبرقی دوو در سمنان

دوو یک برند خوشنام و معروف کره‌ای است که از سال ۱۹۶۷ فعالیت خود را در حوزه تولید لوازم خانگی آغاز کرده است. جاروبرقی‌های این برند در مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند و پاسخگوی نیاز‌ها و سلایق مختلف خریداران هستند.

این جاروبرقی‌ها از ۸ مرحله فیلتراسیون برخوردار بوده و قدرت مکش بالایی دارند. این جاروبرقی‌ها نیز ممکن است بعد از مدتی به خدمات تعمیر جاروبرقی در سمنان نیاز پیدا کنند که توصیه می‌کنیم در این شرایط حتماً به نمایندگی تعمیر جاروبرقی دوو در سمنان مراجعه کنید.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در سمنان

برند هلندی فیلیپس یکی از بهترین تولیدکنندگان جاروبرقی در جهان است که محصولاتی بسیار خوش ساخت و باکیفیت را به بازار‌های جهانی عرضه می‌کند. محصولات این برند بسیار کم‌صدا بوده و به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که هیچ چیزی سبب مسدود شدن مسیر عبور هوا در آن‌ها نشود.

اگر از جاروبرقی‌های فیلیپس استفاده می‌کنید و تصمیم به تعمیر این دستگاه‌ها دارید، نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در سمنان همان مرکزی است که می‌توانید به آن اعتماد کنید. متخصصان این مرکز از بهترین متخصصان تعمیر جاروبرقی در سمنان هستند و می‌توانند در کمترین زمان جاروبرقی شما را به بهترین نحو عیب‌یابی و تعمیر کنند.

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در سمنان

پارس خزر یکی از شرکت‌های ایرانی بسیار موفق و خوش نام در زمینه تولید لوازم خانگی به خصوص جاروبرقی است. محصولات این برند از کیفیت بالا، قیمت مناسب، طول عمر زیاد، آلودگی صوتی بسیار کم و تنوع بالایی برخوردار هستند. به کمک جاروبرقی‌های پارس خزر می‌توانید بدون سروصدای زیاد و با سرعت بالا خانه خود را تمیز کنید و لذت ببرید.

اگر قصد تعمیر جاروبرقی‌های این برند را دارید، در بین مراکز تخصصی تعمیر جاروبرقی در سمنان، پیشنهاد می‌کنیم به نمایندگی تعمیر جاروبرقی پارس خزر در سمنان مراجعه کنید. هدف اصلی این نمایندگی ارائه بهترین خدمات تعمیر در کنار قیمت مناسب و سرعت بالا است.

سرویس جاروبرقی در سمنان

اگر می‌خواهید تا سالیان سال بدون مشکل از جاروبرقی خود استفاده کرده و نیازی به خدمات تعمیر جاروبرقی در سمنان نداشته باشید، باید بدانید سرویس جاروبرقی همان چیزی است که به آن نیاز دارید. سرویس به‌موقع و اصولی جاروبرقی کمک می‌کند ایرادات دستگاه در همان مراحل ابتدایی برطرف شده و به مشکلات بزرگ‌تر تبدل نشوند.

سرویس جاروبرقی در سمنان

اگر متوجه نشانه‌های زیر شدید، بهتر است سریع‌تر به منظور سرویس جاروبرقی در سمنان اقدام کنید:

  • کاهش مکش جاروبرقی
  • خاموش شدن دستگاه
  • داغ شدن جاروبرقی
  • صدای زیاد جاروبرقی
  • روشن شدن چراغ قرمز
  • جرقه زدن موتور
  • سایر موارد

در صورتی که نسبت به سرویس و نگهداری از جاروبرقی بی‌اعتنا باشید، دستگاه شما بعد از مدتی کارکرد دچار آسیب‌های جدی شده و شما را متحمل هزینه‌های سنگینی می‌کند و حتی شاید مجبور به خرید یک جاروبرقی نو شوید. بهتر است از سال دومی‌ که دستگاه در حال استفاده است سرویس دوره‌ای را منظم انجام دهید.

شاید بپرسید بهتر است هر چند وقت یکبار جاروبرقی را سرویس کنید؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم توصیه می‌شود هر ۱۲ ماه یکبار جاروبرقی خود را به منظور بازرسی کلی به مراکز معتبر تعمیر جاروبرقی در سمنان بسپارید. در سرویس دوره‌ای جاروبرقی در سمنان کار‌های زیر برای جاروبرقی شما انجام می‌شوند:

  • تعویض پاکت جاروبرقی
  • تعویض یا شستشوی فیلتر‌ها
  • رفع هوا دزدی موتور و هوابندی
  • رفع مشکل مکش کم جاروبرقی
  • رفع سروصدای زیاد دستگاه
  • بررسی موتور و اجزای مربوط به آن
  • بررسی پروانه
  • بررسی کلکتور

قیمت تعمیر جاروبرقی در سمنان

آیا از هزینه تعمیر موتور یا تعویض کلکتور جاروبرقی خبر دارید؟ توصیه می‌کنیم پیش از اینکه از تعمیرکاران مجرب برای تعمیر جاروبرقی در سمنان کمک بگیرید، شناخت حدودی درمورد قیمت تعمیرات جاروبرقی در سمنان داشته باشید تا بتوانید به بهترین نحو از این خدمات بهره‌مند شوید.

قیمت تعمیر جاروبرقی در سمنان

فرقی نمی‌کند به دنبال تعمیر جاروبرقی ایرانی در سمنان باشید یا بخواهید از خدمات تعمیر جاروبرقی خارجی در سمنان استفاده کنید، به‌هرحال باید عوامل مؤثر بر قیمت تعمیرات را بشناسید. هزینه تعمیر جاروبرقی در سمنان با در نظر گرفتن عوامل متعددی تعیین می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • نوع مشکل
  • نوع مدل و برند دستگاه
  • کیفیت تعمیر
  • قیمت قطعات
  • مدت زمان گارانتی
  • استفاده از قطعات اصل یا متفرقه
  • تکنولوژی به‌کاررفته در جاروبرقی
  • هزینه ایاب و ذ‌هاب

در جدول زیر می‌توانید لیست کاملی از قیمت تک‌تک خدمات تعمیر جاروبرقی در سمنان طبق آخرین به‌روزرسانی سال ۱۴۰۲ را مطالعه کنید.

نوع خدمات قیمت
تعویض بلبرینگ ۹۰۰۰۰ الی ۱۹۵۰۰۰ تومان
تعویض کلکتور ۲۰۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰ تومان
تعویض سیم پیچی موتور ۳۰۰۰۰۰ الی ۳۶۵۰۰۰ تومان
تعویض پروانه ۵۰۰۰۰ الی ۹۰۰۰۰ تومان
تعویض زغال ۵۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان
تعویض بوش ۳۰۰۰۰ الی ۶۵۰۰۰ تومان
تعویض بالشتک ۲۵۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰ تومان
تعمیر موتور جاروبرقی (بر اساس توان دستگاه) ۱۵۵۰۰۰ الی ۴۱۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۳۵۰۰۰ الی ۲۳۰۰۰۰ تومان
تعویض موتور ۴۵۰۰۰۰ الی ۱۳۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض خرطومی‌ ۴۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰ تومان
تعمیر برد جاروبرقی در سمنان ۵۵۰۰۰۰ الی ۷۵۰۰۰۰ تومان
سرویس جاروبرقی ۹۵۰۰۰ الی ۱۸۵۰۰۰ تومان

شارینو

اگر می‌خواهید در دیگر زمینه‌های تعمیر لوازم خانگی اطلاعات کامل و مفیدی کسب کنید و بهترین تعمیرکاران سمنان را بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم به مطالبی همچون تعمیر بخاری در سمنان، تعمیر آبگرمکن در سمنان، تعمیر لپ تاپ در سمنان، تعمیر ماشین ظرفشویی در سمنان، تعمیر یخچال در سمنان، تعمیر آیفون تصویری در سمنان، تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان و غیره سر بزنید.

به منظور شناخت بیشتر جاذبه‌ها و مراکز تفریحی شهر سمنان، پیشنهاد می‌کنیم به مطالبی همچون سینما‌های سمنان، مراکز تفریحی سمنان، کافه‌های سمنان و غیره مراجعه کنید.

اگر بهترین و مجهزترین باشگاه‌های بدنسازی شهر سمنان را نمی‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از مطلب معرفی باشگاه‌های بدنسازی در سمنان استفاده کنید.

اگر می‌خواهید به کمک یک تیم حرفه‌ای و جوان کسب‌وکار خود را در فضای آنلاین و شبکه اجتماعی اینستاگرام گسترش داده و مشتریان بیشتری جذب کنید، تیم شارینو آماده است تا بهترین خدمات را در حوزه‌های مختلف طراحی سایت در سمنان، سئو سایت در سمنان، ادمین اینستاگرام در سمنان و غیره در اختیار شما قرار دهد.

کابینت یکی از مهم‌ترین اجزای هر آشپزخانه‌ای است که طرح و رنگ آن باید متناسب با دکوراسیون فضای آشپزخانه انتخاب شود. اگر می‌خواهید به کمک کابینت ظاهر زیبا و تازه‌ای به آشپزخانه خود بدهید و فضایی دلباز و کاربردی ایجاد کنید، پیشنهاد می‌کنیم به مطلب کابینت ‌سازی در سمنان سر بزنید.

سخن پایانی

جاروبرقی از آن دسته از لوازم خانگی است که وجود آن در هر خانه‌ای برای نظافت و تمیز کردن منزل ضروری است و کاربرد زیادی در زندگی روزمره افراد دارد. در برخی موارد انواع جاروبرقی به دلیل استفاده غیر صحیح یا فرسودگی قطعات دچار مشکلات مختلف ‌می‌شوند که در این شرایط لازم است سریعاً برای تعمیر جاروبرقی در سمنان اقدام کنید.

تعمیرات جاروبرقی در سمنان موضوعی بسیار مهم و تخصصی است و نباید آن را به افراد غیرحرفه‌ای و بی‌تجربه بسپارید. ما در این مطلب سعی کردیم هرآنچه به هنگام بروز مشکل در سیستم جاروبرقی و تعمیر آن می‌تواند به شما کمک کند را در اختیارتان قرار دهیم.

سؤالات متداول

۱. چرا جاروبرقی صدا می‌دهد؟

از دلایل اصلی این مشکل می‌توان به خرابی قطعات بلبرینگ، مسدود شدن لوله خرطومی‌ و استفاده از پاکت نامرغوب اشاره کرد.

۲. چرا جاروبرقی بو می‌دهد؟

عدم شستشوی فیلتر، سوختن فیوز و استفاده از جاروبرقی در محیط خیس دلایل اصلی این مشکل هستند.

۳. قیمت سرویس جاروبرقی چقدر است؟

هزینه سرویس جاروبرقی در مراکز تعمیر جاروبرقی در سمنان از ۹۵۰۰۰ الی ۱۸۵۰۰۰ تومان است.

۴. چه زمانی باید کیسه جاروبرقی را تمیز کنیم؟

زمانی که چراغ تعویض کیسه قرمز باشد و مکش دستگاه کاهش یافته باشد.

۵. علت داغ شدن جاروبرقی چیست؟

پر شدن کیسه، خرابی فن، مسدود شدن یا کثیف شدن فیلتر و خرابی ترموستات از دلایل این مشکل هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *