تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان

تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان

فهرست مطالب

در صورت خرابی لباسشویی باید برای تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان خیلی زود اقدام کرد؛ زیرا تصور زندگی بدون این وسیله تقریباً غیرممکن است. با داشتن اطلاعات کافی از ساختار و قطعات این دستگاه می‌توان مشکلات جزئی و کوچک را در منزل برطرف کرده و از خرج‌های اضافی جلوگیری به عمل آورد. البته در صورت وجود مشکل جدی باید از نمایندگی لباسشویی در سمنان کمک گرفت.

زیرا هر کدام از برند‌ها، محصولات خود را به شیوه خاص تولید کرده و با دانش و اطلاعات محصول تولیدی خود دست به تعمیر آن می‌زنند. طی این مقاله با بیان مطالبی درباره تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان و تعرفه‌های تعمیر لباسشویی در سمنان با ما همراه باشید.

 

لیست تعمیرکاران ماشین لباسشویی در سمنان:

 

۰۹۹۳۵۰۲۳۰۵۸ احمدی 

 

۰۹۳۷۱۴۳۵۹۱۴ امیدیان 

 

۰۹۱۹۹۷۷۱۳۹۲ بهاری 

 

۰۹۰۱۹۴۲۶۴۳۲ جعفری 

 

۰۹۱۹۲۳۲۷۴۶۹ مرادی

 

۰۹۱۲۷۳۲۰۶۰۰ ساداتی

 

اصلی‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی

تعمیرکار ماشین لباسشویی در سمنان، با داشتن اطلاعات و دانش در این زمینه این وسیله را عیب‌یابی و تعمیر می‌کند. بنابراین این افراد در صورت وجود خرابی دستگاه، ابتدا فرایند عیب‌یابی را به درستی انجام می‌دهند تا متوجه قطعه آسیب دیده شوند.

سپس با توجه به نوع مشکل، راهکار‌های تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان را ارائه و تعمیر را آغاز می‌کنند. در ادامه با معرفی برخی از اصلی‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی و فرایند تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان توسط متخصصین، با ما همراه باشید.

آب‌گیری

اگر با روشن کردن ماشین لباسشویی، تایمر حرکت کرده و همچنین لامپ روشن شده است؛ اما عمل آب‌گیری در دستگاه شما انجام نمی‌شود، مطمئناً این یک ایراد است که در لباسشویی شما ایجاد شده و باید برطرف شود. در این صورت به تعمیرکاران ماهر تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، مراجعه تا تمام علت‌ها را یکی پس از دیگری بررسی کنند.

اصلی‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی

شیر برقی

یکی دیگر از قطعاتی که جهت تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان باید با آن آشنا شوید، شیر برقی است. اصلی‌ترین وظیفه شیر برقی، وارد کردن آب به فضای داخل ماشین لباسشویی بوده و در صورت درست کار نکردن این قطعه مهم، ابتدا از متصل بوده آن به برق اطمینان حاصل کنید. بعد از آن قطعه بوبین را بررسی کنید تا از ورود آب به داخل مخزن ماشین لباسشویی مطمئن شوید.

در صورتی که شیر برقی به برق متصل است، اما آبی وارد دستگاه نمی‌شود، از نمایندگان متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، کمک بگیرید. آن‌ها شیر برقی خراب شده را تعویض می‌کنند.

فیلتر ورودی

قطعه بعدی جهت تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان فیلتر ورودی است. وظیفه این قطعه جلوگیری از ورود ذرات خوردگی لوله آب یا رسوبات اضافی و آشغال‌ها به لباسشویی است. افراد متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان نحوه تمیز کردن فیلتر را به صورت دقیق آموزش می‌دهند.

طبق دستورالعمل آن‌ها، ابتدا باید شلنگ‌های ورودی آب را باز کنید و فیلتر ماشین لباسشویی را خارج و آن را به خوبی تمیز کنید. با انجام این کار، عملکرد دستگاه شما مانند روز اول می‌شود.

کثیف بودن جای مواد شوینده

قطعه بعدی جهت تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان تمیز کردن جاپودری است که البته نیاز به حضور افراد متخصص و ماهر نیست. برای این کار ابتدا جاپودری را از ماشین جدا کرده و سپس آن را به دقت تمیز کنید تا از مشکلاتی نظیر قطع شدن آب و عدم ورود مایع شوینده به لباس جلوگیری شود.

شیلنگ‌های ورودی

جهت تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان باید با مشکلات شیلنگ‌های ورودی نیز آشنا بود. یکی از دلایل این مسئله می‌تواند پیچ خوردگی یا سوراخ شدن شیلنگ‌های ورودی آب باشد.

در صورتی که شیلنگ سوراخ یا پیچ خورده باشد، تعمیرکاران شیلنگ را تعویض می‌کنند. بعد از تعویض شیلنگ فرایند آب‌گیری ماشین لباسشویی به درستی انجام و مشکل رفع می‌شود.

روشن بودن چراغ لباسشویی و کار نکردن آن

عامل بعدی برای ماهر شدن جهت تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان آشنایی با دلایل روی سرویس نیفتادن لباسشویی است. در صورتی که چراغ لباسشویی روشن باشد؛ ولی کار نکند، دلیل را باید در موتور تایمر جستجو کنید.

متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، سیم‌های موتور تایمر باز کرده و اگر نیاز به تعمیر باشد، تعمیر می‌کنند. چنانچه مشکل باقی بود، موتور تایمر را تعویض می‌کنند.

عمیر ماشین لباسشویی در سمنان

نشتی آب

یکی دیگر از دلایل نیاز به تعمیر مدل‌های لباسشویی در سمنان، نشتی آب است. از اصلی‌ترین علل وجود این مشکل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود سوراخ در مخزن: تعمیرکاران در صورت وجودی سوراخ در مخزن بعد از عیب‌یابی و اطمینان، اقدام به تعویض قطعه می‌کنند.
  • وجود سوراخ در لاستیک دور درب: طبیعی است که پس از گذشت چند سال استفاده از ماشین لباسشویی، املاح، مواد شوینده و حتی آب سبب ایجاد خوردگی یا سوراخ در لاستیک دور درب ماشین لباس‌شویی شوند. در صورت وجود سوراخ‌های ریز، با آپارات کردن و چرخاندن ۱۸۰ درجه مشکلی حل می‌شود.

در صورتی که مهارت لازم برای انجام تعمیر این قطعات را ندارید، از افراد ماهر تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان کمک بگیرید تا آن‌ها با توجه به تجربه خود، آن را تعمیر یا تعویض کنند.

آسیب برد

در صورت آسیب و خراب شدن برد، کلیه دستوراتی که باید به اجزای مختلف لباسشویی ارسال شود متوقف خواهد شد و در واقع لباسشویی از کار می‌افتد. در این صورت باید با تعمیرکاران ماهر و کاربلد تعمیر لباسشویی در سمنان تماس بگیرید؛ زیرا تعمیر برد کار هر کسی نیست. در صورتی که تعمیرکار تشخیص دهد برد تعمیر نمی‌شود، این قطعه را تعویض می‌کند.

توقف عملیات شستشو

اگر ماشین لباسشویی شما مرحله آب‌گیری را شروع کرده؛ اما فرایند شستشو در آن ادامه پیدا نمی‌کند، حتماً به دنبال دلیل این مشکل باشید. متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان دلیل چنین اتفاقی را یکی از موارد زیر می‌دانند:

  • خرابی هیدروستات: عدم اتصال پلاتین‌ها به موتور تایمر، باعث خراب شدن قطعه هیدروستات می‌شود. متخصصان جهت بررسی این قطعه، در هیدروستات می‎دمند تا این گونه عملکرد پلاتین‌ها مورد بررسی قرار بدهند و سپس اقدام به رفع مشکل کنند.
  • خرابی موتور: با خرابی موتور دستگاه یا چرخ دنده‌ها عملیات شستشو در ماشین لباسشویی متوقف می‌شود. بررسی و تعمیر موتور را حتماً به تعمیرکاران متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان بسپارید.
  • قطع بودن سیم رابط بین موتور تایمر و هیدروستات: در صورت مشاهده این مشکل در ماشین لباسشویی خود، حتماً برای تعویض قطعات اقدام کنید؛ زیرا با خرابی این قطعه احتمال آسیب به سایر نقاط لباسشویی بیشتر می‌شود.

عمیر ماشین لباسشویی در سمنان

کار نکردن موتور پس از آب‌گیری

در صورتی که ماشین لباسشویی فرایند آب‌گیری را انجام می‌دهد، اما موتور شروع به کار نمی‌کند باید به دنبال دلیل این مسئله باشید. برخی از دلایل بروز این مشکل عبارت هستند از:

  • خراب بودن تایمر می‌تواند باعث بروز این مشکل شود. در چنین شرایطی متخصصان توصیه به تعویض قطعه می‌کنند.
  • در صورت خراب شدن موتور شستشو، باید سیم پیچی موتور تعویض شود.
  • اگر علت کار نکردن موتور شستشو، در چرخ دنده‌های رابط موتور و چرخ دنده‌های اصلی باشد؛ تنها راه باقی مانند تعویض این قطعات است.
  • متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، سفت بودن تسمه را یکی از دلایل اصلی بروز این معضل معرفی می‌کنند. البته راهکار متخصصین جهت رفع مشکل، رگلاژ کردن تسمه ماشین لباسشویی است.

تخلیه نشدن آب کثیف مخزن

اگر فرایند شستشو ماشین لباسشویی به درستی انجام می‌شود، اما آب کثیف حاصل از شستشوی لباس‌ها از مخزن تخلیه نمی‌شود؛ باید دلیل چنین مشکلی را در مسائل مختلف جستجو کرد.

دلیل به وجود آمدن این مسئله از نظر متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان عبارت‌اند از:

  • پیچ خوردگی شلنگ خروجی لباسشویی
  • گیرپاچ پمپ آب
  • خرابی پلاتین تایمر
  • وجود آشغال در فیلتر پمپ آب لباسشویی

وجود سوراخ در شیلنگ خروجی

گاهی سرویس کار ماشین لباسشویی در سمنان هنگام کار، متوجه سوراخ شیلنگ خروجی می‌شود؛ در این حالت باید قطعه خراب شده را تعویض کرد تا لباسشویی مانند قبل به کار ادامه دهد.

سرویس کار ماشین لباسشویی در سمنان

لبریز شدن مخزن

فرایند آبگیری مداوم لباسشویی تا حدی که مخزن لبریز شود یک مشکل جدی در ماشین لباسشویی است. متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان با انجام فرایند عیب‌یابی و پیدا کردن دلیل این مسئله، خیلی زود مشکل را برطرف می‌کنند.

اصلی‌ترین دلیل بروز چنین مشکلی عبارت‌اند از:

  • تنظیم نبودن هیدروستات یا خراب بودن این قطعه در ماشین لباسشویی
  • خرابی شلنگ ورودی به هیدروستات

گرم نشدن آب درون مخزن ماشین لباسشویی

وجود آب گرم برای انجام بهتر فرایند شستشو ماشین لباسشویی لازم است، با وجود آب گرم لباس‌ها تمیزتر شسته شده و چربی‌ها از بین می‌روند. در صورت مواجه شدن با مشکل گرم نشدن آب درون مخزن لباسشویی با نمایندگی ماشین لباسشویی خود تماس بگیرید تا نیرو‌های متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان خیلی زود مشکل را حل کنند.

این افراد دلیل بروز چنین مسئله را در موارد زیر جستجو می‌کنند:

  • خرابی در المنت
  • یا خراب بودن ترموستات
  • وجود خرابی در پلاتین تایمر
  • قطع بودن سیم رابط تایمر

کار نکردن دور تند آبکشی ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی کامل انجام می‌دهد، اما دور تند آب کشی آن کار نمی‌کند؛ حتماً دستگاه شما با یک مشکل رو‌به ‌رو است. متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان دلیل چنین مشکلی را در موارد زیر می‌دانند:

  • خرابی یاتاقان و خازن
  • قطع بودن سیم موتور و خازن
  • دستکاری تنظیمات و حذف انتخاب کلید دور تند

تعمیرکاران برجسته تعمیر لباسشویی در سمنان پس از بررسی و پیدا کردن علت، با توجه به تخصص و مهارت خود مشکل را برطرف می‌کنند.

شنیده شدن سروصدای زیاد از ماشین لباسشویی

گاهی علاوه بر لرزش ماشین لباسشویی ممکن است از آن سروصدا‌های آزار دهنده شنیده شود. در این حالت با تعمیرکار ماهر تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان تماس بگیرید تا آن‌ها پس از انجام ارزیابی و فرایند عیب‌یابی، اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه جهت رفع مشکل کنند.

دلیل شنیده شدن سروصدای زیاد از ماشین لباسشویی به عوامل زیر برمی‌گردد:

  • وجود مشکل در یاتاقان محور مخزن لباسشویی
  • خرابی بلبرینگ‌های نگهدارنده محور مخزن یا موتور لباسشویی
  • قرار گرفتن یک یا چند جسم خارجی مابین مخزن و چیلک
  • قرار دادن حجم زیادی لباس‌ در ماشین لباسشویی

لرزش ماشین لباسشویی

وجود لرزش هنگام آب کشیدن

گاهی لرزش ماشن لباسشویی به ویژه هنگام آب کشیدن لباس‌ها، باعث ایجاد گمان بر خرابی ماشین لباسشویی می‌شود. در چنین شرایطی حتماً با تعمیرکاران ماهر تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان تماس بگیرید. آن‌ها با توجه به دلیل خرابی، قطعه مورد نظر را تعمیر یا تعویض می‌کنند. در صورت وجود خرابی در تسمه یا ایراد در پمپ آب باید حتماً آن‌ها را تعویض کنند.

لازم به ذکر است همیشه لرزش حاکی از خراب بودن ماشین لباسشویی نیست. یکی از اصلی‌ترین دلایل بروز مشکل لرزش زمان آب کشیدن لباس، تراز نبودن دستگاه است که با تراز کردن آن قطعاً مشکل رفع می‌شود.

نکات کلیدی جهت مراقبت از ماشین لباسشویی

احتمال خرابی در ماشین‌های لباسشویی و نیاز به انجام تعمیرات لباسشویی در سمنان، امری اجتناب ناپذیر است؛ چراکه کلیه وسایل خانه ممکن است دچار آسیب و خرابی شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. اما با رعایت چند نکته آسان، مدت زمان ماندگاری و عمر مفید دستگاه می‌یابد.

متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان موارد زیر را توصیه می‌کنند:

  • در ابتدا از تمیز کردن فیلتر و قسمت جاپودی ماشین لباسشویی خود هیپچگاه غافل نشوید تا از بروز مشکل و خرابی در ماشین لباسشویی جلوگیری به عمل آید.
  • برای شستشوی لباس‌ها برنامه مشخصی در نظر داشته باشید و بعد از جمع شدن حجم مشخص ماشین را روشن کنید. اینگونه از روشن شدن آن به تعداد دفعات زیاد جلوگیری می‌شود.
  • تعمیرکاران تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، به طور جدی توصیه میکنند که دستگاه در یک سطح صاف و بدون شیب یا پستی و بلندی قرار داشته باشد. در این حالت ماشین لباسشویی تراز بوده و لرزش و سروصدا ایجاد نمی‌کند.
  • هنگام مواجه با مشکلاتی مانند لرزش غیر عادی، شنیده سروصدای زیاد یا نشتی آب خیلی زود ماشین خاموش کنید. سپس با تعمیرکاران ماهر تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان

ویژگی‌های نمایندگی‌های تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان

اگر به هر دلیلی ماشین لباسشویی شما دچار مشکل و خرابی شد، حتماً با نمایندگی برند آن تماس بگیرید؛ زیرا آن‌ها تمام فن‌ها و جزئیات ماشین لباسشویی برند خود را بهتر می‌شناسند. در نتیجه فرایند عیب‌یابی و تعمیر یا تعویض قطعات را به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهند.

در ادامه با معرفی برخی از ویژگی‌های نمایندگی‌های معتبر و متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان با ما همراه باشید.

تخصص و تجربه

با توجه به اینکه کلیه نمایندگی‌ها نیروهای خود را آپدیت کرده و آن‌ها همواره از مهارت کافی در این زمینه برخوردار هستند، بهتر است تعمیر وسیله برقی خود را با خیال راحت به آن‌ها واگذار کنید. همچنین این افراد طی تعمیر وسایل برقی متعدد، تجربه کافی در این زمینه را کسب کرداه‌اند.

خدمات دهی سریع و تخصصی

نیرو‌های متخصص نمایندگی‌های تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان هنگام نیاز، خود را سریعاً به شما می‌رسانند تا با استفاده از تخصص و مهارت خود و همچنین ابزارآلات استاندارد و پیشرفته، مشکل دستگاه شما در کوتاه‌ترین زمان حل کنند. این افراد قادرند تمام خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان را انجام می‌دهند.

بنابراین با خیال راحت با این افراد تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان، خدمات تخصصی مرتبط با ماشین لباسشویی را به شما ارائه دهند.

نمایندگی‌های تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان

پرداخت هزینه کمتر

در صورت مراجعه به نمایندگی‌ دستگاه خود جهت تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، علاوه بر عیب یابی سریع، قطعاً هزینه کمتری را نسبت به سایر تعمیرکاران پرداخت می‌کنید. زیرا نرخ نمایندگی‌ها دارای جدول قیمت تعمیر انواع لباسشویی در سمنان بوده و همواره موظف‌اند دستمزد خود را براساس آن جدول دریافت کنند.

در صورت خرابی کمپرسور چیلر، افراد متخصص اعزامی از نمایندگی قیمت تعمیر کمپرسور چیلر را براساس نرخ تعیین شده در جدول دریافت می‌کنند. اما بدون تردید تعمیرکاران متفرقه مبالغ بیشتری به عنوان هزینه تعمیر چیلر در سمنان تعیین می‌کنند.

تعمیر انواع لباسشویی در سمنان

این روز‌ها برند‌های مختلفی در زمینه تولید ماشین لباسشویی فعالیت می‌کنند و این برند‌ها نمایندگی‌های خود را در سراسر شهرها مستقر کرده‌اند تا افراد هنگام نیاز، از خدمات تخصصی این مراکز بهره‌مند شوند.

نکته مهم و برجسته درباره نمایندگی‌ها این است که قیمت تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، بسیار مناسب‌تر از تعمیرکاران متفرقه است. در ادامه با برخی از معروف‌ترین برند‌های ماشین لباسشویی در سمنان و خدمات ارائه شده در آن مراکز بیشتر آشنا ‌شوید.

تعمیر لباسشویی ال جی در سمنان

محصولات تولیدی برند ال جی یکی از قدیمی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین مدل ماشین لباسشویی است. این برند معروف علاوه بر تولید و فروش داخل کشور، گاهی به سایر نقاط نیز صادر می‌شود.

اگر دستگاه شما پس از انجام به هر دلیلی با مشکل مواجه شد؛ حتماً به نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در سمنان مراجعه کنید تا در اسرع وقت فرایند عیب‌یابی و تعمیر را آغاز کنند.

تعمیر لباسشویی ال جی در سمنان

تعمیر ماشین لباسشویی کندی در سمنان

شرکت ایتالیایی کندی در بین ایرانیان، محبوبیت بسیاری دارد. در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلی مانند نشتی آب یا سوراخ بودن شیلنگ‌های متصل است، حتماً با نمایندگی ماشین لباسشویی کندی در سمنان تماس بگیرید تا با اعزام نیرو‌های متخصص، مشکل شما را حل کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در سمنان

کادر مجرب و متخصص نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در سمنان، خدمات تخصصی درباره تعمیر یا تعویض قطعات این مدل محصول را به شما ارائه می‌دهند. این افراد بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهند.

از اصلی‌ترین خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار ماهر تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان برند پاکشوما، شامل موارد زیر می‌شود:

  • تعمیر یا تعویض بلبرینگ لباسشویی
  • تعمیر یا تعویض موتور ماشین لباسشویی
  • تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی
  • تعمیر یا تعویض برد ماشین لباسشویی
  • حل مشکل نشتی آب

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در سمنان

تعمیرکاران متخصص نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در سمنان با کمک بهترین ابزار و قطعات اورجینال مشکل دستگاه شما را حل می‌کنند. برند سامسونگ از معروف‌ترین و بهترین برند تولید‌کننده محصولات و لوازم خانگی است.

این برند در بین مردم به دلیل استفاده قطعات با کیفیت و طراحی جذاب بسیار مشهور است و روز به روز به کیفیت و زیبایی آن افزوده می‌شود.

در صورت وجود هرگونه مشکل مانند سوراخ شدن شیلنگ ورودی یا خرابی برد ماشین لباسشویی با شماره تعمیرات لباسشویی سامسونگ در سمنان تماس بگیرید. نیروهای حاضر در نمایندگی با توجه به معلومات خود فرایند عیب‌یابی و تعمیر را به طور دقیق انجام می‌دهند.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در سمنان

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در سمنان

نیرو‌های ماهر نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در سمنان تمام فرایند تعمیر دستگاه را انجام می‌دهند تا ایرادات لباسشویی شما را پیدا و برطرف کنند. تعمیرکاران ماهر متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان هنگام خرید محصولات دوو، نکاتی را به افراد گوشزد می‌کنند.

یکی مهم‌ترین نکته‌ای که آن‌ها بیان می‌کنند، این است که هنگام خرید اطلاعات کافی و لازم درباره مدل ماشین لباسشویی دوو کسب کنید. دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو را سالم نگه دارید تا هنگام نیاز به تعمیرکار ارائه دهید. و در صورت خراب شدن دستگاه تعمیر آن را به هرکسی واگذار نکنید.

هزینه تعمیرات لباسشویی در سمنان

نمایندگی‌های تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان برای خدمات تخصصی خود، تعرفه مشخصی داشته و جدول تعرفه تعمیر انواع ماشین لباسشویی در سمنان طراحی کرده‌اند.

این قیمت‌ها حدودی بوده و در زمان نیاز به تعمیر دستگاه بهتر است با نمایندگی برند ماشین لباسشویی خود تماس بگیرید تا از قیمت‌های دقیق آگاهی پیدا کنید.

خدمات هزینه
نصب و آموزش ۱۰۰۰۰۰ تومان
باز و بسته کردن شیلنگ خروجی تخلیه ۹۰۰۰۰ تومان
تعمیر و تعویض لاستیک درب لباسشویی ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر برد وپنل لباسشویی ۱۰۰۰۰۰ تومان
باز و بسته کردن قطعه هیدروستات آب ۸۵۰۰۰ تومان
تعویض بلبرینگ الکترونیک ۱۲۰۰۰۰ تومان
تعویض پولی ۵۰۰۰۰ تومان
باز و بسته کردن المنت ۹۰۰۰۰ تومان
تعویض تسمه ۷۰۰۰۰ تومان
تعویض پایه‌ها ۹۰۰۰۰ تومان
جوشکاری پایه‌ها ۱۰۰۰۰۰ تومان
تنظیم شبکه ۱۸۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر برقی ۲۰۰۰۰۰ تومان
انجام فرایند سرویس به شکل کامل ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر و تعویض ترموستات ۲۵۰۰۰۰ تومان

هزینه تعمیرات لباسشویی در سمنان

شارینو

در صورتی که قصد راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در شهر سمنان دارید، می‌توانید از خدمات تخصصی طراحی سایت در سمنان، ادمین اینستاگرام در سمنان و حتی طراحی اپلیکیشن در سمنان سایت شارینو استفاده کنید.

همچنین وبلاگ معتبر شارینو مقاله‌های جذابی با عنوان‌های مختلف مانند تعمیر یخچال در سمنان، تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، تعمیر ماشین ظرفشویی در سمنان، تعمیر پکیج در سمنان، تعمیر تلویزیون در سمنان و تعمیر بخاری در سمنان برای شما تهیه کرده است.

البته در این سایت مقاله جذاب دیگری مانند آموزشگاه زبان در سمنان، آموزشگاه موسیقی در سمنان و کفسابی در سمنان وجود دارند. بدون شک با مطالعه مقاله‌های این سایت، اطلاعات بسیاری کسب می‌کنید.

همچنین اگر قصد سفر یا اقامت در شهر سمنان را دارید، می‌توانید به مقالات ما در زمینه‌های مراکز تفریحی سمنان، رستوران‌های سمنان و کافه‌های سمنان سر بزنید.

 

سخن پایانی

ماشین لباسشویی از وسیله‌های کاربردی و ضروری در هر خانه و به خصوص برای بانوان است. مطمئناً با وجود این دستگاه، فرایند شستشو لباس‌ها و خشک کردن آن‌ها در اسرع وقت و بدون دردسر انجام می‌شود. با این وجود توجه به این نکته ضروری است که احتمال خرب شدن آن بسیار زیاد است.

در این مقاله سعی بر آن بود که درباره افزایش ماندگاری و عمر ماشین لباسشویی خود اطلاعات ارائه شود. لازم به ذکر است هنگام قرار دادن لباس‌ها در لباسشویی حتماً به ظرفیت مدل دستگاه خود توجه کنید. در صورت عدم توجه به این مسئله، احتمال دارد دستگاه شما خراب شده و باید با تعمیرکار ماهر تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

  1. بیشترین و رایج‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی چیست؟

نشتی آب، تخلیه نشدن آب کثیف، لرزش شدید و شنیده شدن سروصدا

  1. هزینه تعمیر یا تعویض برد ماشین لباسشویی چقدر است؟

۲۵۰۰۰۰ تومان

  1. نشتی آب در ماشین لباسشویی به چه دلیل است؟

سوراخ شدن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی و سوراخ شدن مخزن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *