تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه

امروزه تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه جزو مهم‌ترین تعمیرات لوازم خانگی به شمار می‌رود. در اغلب مواقع پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه‌ای جاروبرقی دشوار است و باید هزینه زیادی برای تعمیر بپردازید؛ پس با این ‌وجود، چرا خودتان دست به کار نمی‌شوید؟

بله درست فکر کردید، خود شما با خواندن این مطالب می‌توانید به یک تعمیرکار کاربلد جاروبرقی تبدیل شوید و بدون نیاز به استادکار تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه دستگاه خود را تعمیر کنید. پس همراه ما باشید تا مهارت و دانش لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

مهم‌ترین قطعات جاروبرقی در کرمانشاه

گام اول در یادگیری تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه، آشنایی با قطعات تشکیل دهنده این دستگاه است. آشنایی با این قطعات باعث می‌شود که شما شناخت بهتری از عملکرد جاروبرقی به دست آورید و راحت‌تر از آن استفاده کنید. انواع مختلفی از جاروبرقی وجود دارد که هدف ما در این مقاله جاروبرقی خانگی است.

علاوه بر آشنایی با عملکرد هر یک از قطعات جاروبرقی، این شناخت منجر به تشخیص ایراد و خرابی قطعه‌ها می‌شود و شما می‌توانید برای تعمیر آن‌ها اقدام کنید. در ادامه قطعات مهم جاروبرقی و وظایف هر کدام را برای شما شرح می‌دهیم.

موتور جاروبرقی

اولین و مهم‌ترین قطعه در جاروبرقی که حکم قلب را دارد، موتور است که از اجزای مختلفی تشکیل شده است. وظیفه اصلی این قطعه، مکش هوا به داخل دستگاه با کمک جریان برق است. گاهی اوقات ممکن است که موتور جاروبرقی به خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه نیاز پیدا کند.

قدرت مکش در جاروبرقی‌ها متفاوت است و هر دستگاهی که قدرت مکش بالاتری دارد، آشغال و گردوغبارهای بیشتری را جذب می‌کند. هزینه تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه این قطعه به عوامل مختلفی بستگی دارد و مابین ۴۰۰۰۰۰ تومان تا ۷۰۰۰۰۰ تومان است. قطعات موتور عبارت‌اند از:

  • روتور: به قسمتی از موتور که متحرک است، روتور گفته می‌شود و از بلبرینگ و… تشکیل شده است.
  • استاتور: بخشی در موتور جاروبرقی وجود دارد که ثابت است و حرکت نمی‌کند. این قطعه میدان الکتریکی لازم موتور را برقرار می‌کند و از این طریق برق را به تمامی قطعات جاروبرقی می‌رسد. نام این قطعه استاتور است.
  • کلکتور: سیم‌پیچ‌هایی داخل موتور جاروبرقی وجود دارد که به سیم پیج یا بالشتک معروف است. این دو دسته سیم‌پیچ روی تیغه فلزی جاروبرقی نصب می‌شود و قطعه روتور به کمک آن می‌چرخد. قیمت تعمیر این قطعه از ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۲۵۰۰۰۰ تومان است.
  • پروانه: دو پروانه داخل موتور قرار دارد که یکی ثابت و دیگری متحرک است. وظیفه پروانه ثابت هدایت هوای مکیده شده به خارج از موتور است. پروانه متحرک به آرمیچر متصل است و در جاروبرقی قدرت مکش ایجاد می‌کند. قیمت تعمیر این قطعه از ۶۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰ تومان است.
  • زغال یا جاروبک: برای اینکه انرژی موردنیاز الکتریکی به کلکتور و روتور دستگاه منتقل شود، از قطعه زغال یا جاروبک استفاده می‌شود. اگر از زغال نامرغوب در جاروبرقی استفاده شود، شاهد جرقه‌زدن جاروبرقی و خرابی آن خواهید بود.

لوله جاروبرقی

یک قطعه دیگر در جاروبرقی، لوله جاروبرقی است که گردوغبار را با قدرت مکش می‌بلعد. این لوله باید به گونه‌ای تولید شود که نه خیلی بلند باشد که استفاده از آن سخت شود، نه خیلی کوتاه که برای استفاده از آن خم شد. جنس این لوله‌ها معمولاً از فلز است که نیاز کمتری به تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه دارد.

البته لوله‌های جاروبرقی پیشرفته به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان تنظیم توسط خود فرد وجود دارد و افراد می‌توانند، طبق اندازه مورد علاقه خود تنظیم کنند. این لوله‌ها در برابر شکستگی و زنگ‌خوردگی مقاوم هستند. هزینه تعمیر لوله جاروبرقی از ۹۰۰۰۰ تومان تا ۱۶۰۰۰۰ تومان است.

لوله‌خرطومی جاروبرقی

لوله فلزی جاروبرقی به یک لوله‌خرطومی شیلنگ مانند متصل است که انعطاف پذیری بالایی دارد و از پلاستیک ساخته شده است. این قطعه وظیفه دارد که یک خلأ از فشار هوا ایجاد کند تا به وسیله لوله، آشغال‌ها به کیسه‌زباله منتقل شوند. قیمت خرید این لوله در مراکز تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه از ۵۰۰۰۰ تومان تا ۱۰۰۰۰۰ تومان است.

دسته جاروبرقی

مهم‌ترین قطعات جاروبرقی در کرمانشاه

باید یک راه ارتباطی بین لوله جاروبرقی و شیلنگ خرطومی شکل جاروبرقی وجود داشته باشد که این دو قطعه را به هم متصل کند. دسته جاروبرقی این اتصال را انجام می‌دهد و نام دیگر آن زانوی جاروبرقی است.

علت نام گذاری این قطعه به ‌زانو، به این دلیل است که اگر قسمت مکش جاروبرقی را یک کانال در نظر بگیریم که اشغال را جمع می‌کند؛ دسته جاروبرقی مانند یک زانو مسیر این آشغال‌ها را تغییر می‌دهد. قیمت خرید دسته جاروبرقی از ۱۵۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

سیم‌جمع‌کن جاروبرقی

باید قسمتی در جاروبرقی وجود داشته باشد که بعد از خاموش شدن دستگاه، سیم‌ها رو در خود جمع کند. سیم‌جمع‌کن جاروبرقی همان قطعه است که کابل برق و سیم‌ را پنهان می‌کند تا از آسیب دیدگی آن‌ها جلوگیری کند.

سیم‌های جاروبرقی به شکل اتوماتیک و قرقره‌ای جمع می‌شوند. این قطعه روی بدنه دستگاه قرار دارد. در هنگام روشن کردن جاروبرقی باید سیم را از داخل دستگاه بیرون بکشید. بهتر است تعویض سیم جاروبرقی توسط تعمیرکار جاروبرقی در کرمانشاه انجام شود که ایمنی بیشتری دارد.

برد جاروبرقی

در تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه قطعه برد حکم مغز انسان را دارد که به سایر قطعات دستور ارسال می‌کند. فرمان انجام عملکرد قطعات توسط برد صادر می‌شود؛ به همین دلیل، خرابی این قطعه در کارکرد دستگاه اختلال ایجاد می‌کند.

اصولاً تعمیر برد جاروبرقی در کرمانشاه جوابگو نیست و حتماً باید این قطعه تعویض شود تا دوباره جاروبرقی قادر به کار کردن باشد. قیمت این قطعه در مراکز تخصصی خرید و تعمیر جاروبرقی ایرانی در کرمانشاه از ۳۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

کیسه جاروبرقی

برای اینکه گردوغبار و مواد زائد در یک ‌قسمتی جمع آوری شود، از یک کیسه یا پاکت چندلایه استفاده می‌کنند. این کیسه‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید شده‌اند که یکبار مصرف یا دائمی هستند. هزینه خرید این کیسه‌ها از خدمات تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه از ۵۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

فیلتر جاروبرقی

به نظر شما کدام قطعه در جاروبرقی کاربردی‌تر است؟ فیلتر جاروبرقی کاربردی‌ترین قطعه جاروبرقی است که در عملکرد کلی دستگاه نقش اساسی دارد. در زمانی که اشغال‌ها با کمک مکش به داخل جاروبرقی هدایت می‌شوند، باید قطعه‌ای باشد که گردوغبار زباله‌ها را به خود جذب کند.

اگر این گردوغبارها جذب نشوند، با هوایی که از موتور خارج می‌شود، در محیط موردنظر انسان وارد می‌شوند و هوا را آلوده می‌کنند. فیلتر جاروبرقی با لایه‌های اسفنجی در قسمت خروجی هوای کیسه دستگاه قرار گرفته است که از رسیدن گردوخاک به موتور و هوای خارج از جاروبرقی جلوگیری می‌کند.

خرابی این قطعه کل کارکرد دستگاه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. به همین دلیل سریعاً از خدمات تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه استفاده کنید. این مرکز با هزینه‌ای مابین ۷۰۰۰۰ تومان تا ۱۳۰۰۰۰ تومان فیلتر جاروبرقی شما را تعمیر می‌کند.

ترموستات جاروبرقی

ترموستات جاروبرقی

یکی از قطعاتی که در تعمیر جاروبرقی خارجی در کرمانشاه حائز اهمیت قرار می‌گیرد، قطعه ترموستات است. ترموستات یک قطعه کوچک است که از گرم شدن بیش از حد دستگاه و سوختن موتور آن جلوگیری می‌کند. قیمت این قطعه در نمایندگی تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه از ۲۰۰۰۰۰ تومان تا ۳۰۰۰۰۰ تومان است.

ممکن است که ترموستات جاروبرقی بشکند یا دیگر قابل استفاده نباشد، در این صورت جاروبرقی داغ می‌کند و نمی‌تواند به صورت خودکار خاموش شود. در صورت مشاهده خرابی بیش از حد ترموستات، بهتر است هر چه سریع‌تر این قطعه را تعویض کنید تا به سایر قطعات آسیب وارد نکند.

کلکتور جاروبرقی

بخشی از موتور جاروبرقی را قطعه کلکتور تشکیل می‌دهد. رایج‌ترین مشکلی که برای کلکتور پیش می‌آید، جرقه‌زدن آن است که می‌تواند صدمات عمیقی را به دستگاه وارد کند. فشار زیاد به موتور و سوختن آن، کوتاه‌شدن زغال جاروبرقی، خرابی آرمیچر و نوسانات برقی از جمله صدماتی هستند که با جرقه‌زدن وارد می‌شود.

متخصصان تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه در زمینه تعمیر کلکتور تجربه زیادی دارند و می‌توانند به راحتی مشکلات این قطعه را حل کنند. در صورتی که این قطعه بیش از حد از بین رفته باشد، با یک قطعه اصل تعویض می‌کنند. قیمت این قطعه از ۲۵۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

پارویی یا برس جاروبرقی

آخرین و کوچک‌ترین قطعه که بر خلاف ظاهر اهمیت زیادی دارد، قطعه پارویی یا برس جاروبرقی است که مستقیماً با زمین تماس برقرار می‌کند. پارویی به لوله جاروبرقی و زانو متصل است. برس مخصوص فرش، موزائیک، سطح سنگی و موکت نمونه از انواع برس هستند.

رایج‌ترین مشکلات جاروبرقی در کرمانشاه

بعد از آشنایی با مهم‌ترین قطعات جاروبرقی، نوبت آن است که با رایج‌ترین مشکلات این دستگاه نیز آشنا شوید. شناخت این مشکلات شما را در مسیر تعمیرکار مجرب تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه قرار می‌دهد. پس بعد از یک استراحت کوتاه درمورد انواع مشکلات جاروبرقی صحبت می‌کنیم.

روشن نشدن جاروبرقی

آیا جاروبرقی شما به یکباره خاموش شده است و دیگر روشن نمی‌شود؟ اصلی‌ترین مشکلی که می‌تواند برای یک دستگاه الکتریکی به وجود بیاید، روشن نشدن آن است که در تعمیر انواع جاروبرقی در کرمانشاه با آن روبه‌رو می‌شوید.

طبق گفته متخصصان تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه، در روشن نشدن جاروبرقی عوامل مختلفی دخیل هستند. اولین دلیل روشن نشدن جاروبرقی، مشکلات الکتریکی هستند که به پریز برق یا کابل مرتبط است. پس ابتدا یک پیچ‌گوشتی بردارید، پوشش کلید را باز کنید و سیم‌های پریز را بررسی کنید.

سیم‌جمع‌کن دومین دلیل روشن نشدن دستگاه است؛ زیرا اگر شاخک‌های آن به قرقره متصل نشوند، جریان برق وارد دستگاه نمی‌شود و دستگاه قادر به روشن شدن نخواهد بود. در برخی مواقع ممکن است که هوای کافی به موتور جاروبرقی نرسد و به طور خودکار دستگاه خاموش شود.

سروصدای زیاد جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه

آیا از سروصدای بیش از حد جاروبرقی خسته شده‌اید و به فکر راه چاره هستید؟ سروصدای جاروبرقی یکی از متداول‌ترین مشکلاتی است که روی روان اعضای خانواده تأثیر زیادی می‌گذارد و ممکن است برای هر دستگاهی پیش بیاید. نوع سروصدای هر دستگاه با سایر دستگاه متفاوت است.

در اولین قدم برای رفع این مشکل پیچ بدنه دستگاه را باز کنید و موتور را بررسی کنید. ممکن است که بلبرینگ موتور فرسوده شده باشد و این صداهای آزاردهنده ناشی از فرسودگی است. شما باید برای تعویض یا تعمیر این قطعه از تعمیرکار تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه کمک بگیرید.

خرابی برس نیز باعث ایجاد سروصدا می‌شود. شما می‌توانید با تعویض برس این صدا را کاهش دهید. فرسودگی برس‌های کربنی باعث ایجاد بوی سوختگی نیز می‌شود و سرعت موتور را به‌وضوح کاهش می‌دهد. مطمئن شوید که پروانه‌های جاروبرقی آسیب ندیده باشند.

شکستگی بلبرینگ منجر به تولید صدای آرمیچر می‌شود. صدای بلند آرمیچر باعث پارگی لاستیک دور موتور و لرزیدن آن می‌شود. شما می‌توانید با خرید یک آرمیچر نو از مراکز تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه به تعمیر این خرابی دست به کار شوید و نیازی به تعمیرکار نداشته باشید.

کاهش مکش جاروبرقی

بیشترین دلیل مراجعه به مراکز تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه، کاهش میزان مکش جاروبرقی است. ضعیف‌شدن مکش جاروبرقی کل عملکرد دستگاه را زیر سؤال می‌برد و عملاً تمیزکاری محیط انجام نمی‌شود؛ بنابراین باید به این مشکل در اسرع وقت رسیدگی کرد.

می‌توان گفت که اصلی‌ترین دلیل کاهش قدرت مکش جاروبرقی، پر شدن کیسه جاروبرقی است. پس در اولین قدم کیسه جاروبرقی را تخلیه کنید. سپس فیلتر جاروبرقی را بررسی کنید که کثیف نباشد یا لوله خرطومی مسدود نشده باشد؛ چون وجود هر نوع آشغالی مکش دستگاه را تضعیف می‌کند.

گاهی اوقات ممکن است که شیلنگ پلاستیکی جاروبرقی سوراخ شده باشد و هوای اضافی را به داخل جذب کند. این کار قدرت مکش را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود که کمتر گردوغبار را از سطوح مختلف بردارد. می‌توانید سوراخی شیلنگ را با چسب مخصوص به هم بچسبانید یا لوله را تعویض کنید.

بوی سوختگی جاروبرقی

ممکن است که در حین کار کردن با جاروبرقی بوی سوختگی را حس کنید. این بو می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد و خبر از خرابی یکی از قطعات داخلی دستگاه را بدهد. با انجام موارد زیر می‌توانید دلیل بوی سوختگی جاروبرقی را پیدا کنید.

  • انسداد در جاروبرقی باعث می‌شود که تسمه عملکرد خوبی را از خود ارائه نکند و بوی سوختگی به مشام شما برسد.
  • در برخی موارد فرسودگی یا کشیدگی تسمه باعث ایجاد بوی سوختگی می‌شود. فرسودگی تسمه باعث ایجاد لغزش در بلبرینگ می‌شود. بهترین کار تعویض تسمه است که به راحتی می‌توانید، بدون نیاز به تعمیرکار تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه خودتان انجام دهید.
  • میزان کشش تسمه را بررسی کنید. این کشش باید به‌اندازه‌ای باشد که با سرعت هر چه تمام غلتک برس بچرخد.
  • گاهی اوقات مو یا نخ دور غلتک برس می‌چرخد و باعث ایجاد بوی سوختگی می‌شود. می‌توانید با یک چاقو مو و نخ را از برس جدا کنید و هزینه‌ای بابت تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه پرداخت نکنید.
  • انسداد فیلتر جاروبرقی باعث فشار به موتور می‌شود. این فشار بوی سوختگی به همراه دارد. پس بهتر است هر چند وقت یکبار فیلتر جاروبرقی را تمیز کنید.
  • اگر در زمان روشن بودن جاروبرقی بوی سوختگی به مشامتان خورد و سیم‌های آن داغ شد، باید پایانه سیم جاروبرقی را چک کنید. این کار را بدون نیاز به مراکز تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه می‌توانید انجام بدید. باید پایانه‌های شل را محکم و پایانه‌های خراب را تعویض کنید.

نشتی لوله آب جاروبرقی

یکی از مواردی که در زمان تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه مورد بررسی قرار می‌گیرد، نشتی لوله آب جاروبرقی است. در این مشکل ابتدا محل نشت آب را شناسایی کنید. اگر نشتی لوله آب با تضعیف قدرت مکش همراه است، احتمال پارگی لوله جاروبرقی وجود دارد که باید آن را تعویض کنید.

اگر نشتی آب در انتهای لوله باشد، باید رابط پلاستیکی تعمیر شود. برای تعمیر رابط باید لوله را از نقطه بالا برش دهید و رابط را به قسمت بریده شده وصل کنید. انسداد لوله‌های جاروبرقی نیز می‌تواند یک دلیل دیگر باشد که باعث ایجاد نشتی لوله آب می‌شود.

داغ شدن جاروبرقی

در حالت عادی داغ شدن موتور جاروبرقی در حین کار یک امر طبیعی است. در مواقعی که موتور بیش از جد داغ می‌کند، سیستم ایمنی جاروبرقی به صورت اتوماتیک دستگاه را خاموش می‌کند و دمای موتور را کاهش می‌دهد.

در مواقعی که دستگاه به طور خودکار اتوماتیک نکند، دمای موتور افزایش پیدا می‌کند و جاروبرقی به صورت مداوم خاموش می‌شود. در این مواقع باید دستگاه را خاموش کنید، سپس فیلتر جاروبرقی را چک کنید. اگر مشکل از فیلتر نبود، با کمک استادکار تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه ترموستات را تعمیر کنید.

تعمیر انواع جاروبرقی در کرمانشاه

تعمیر انواع جاروبرقی در کرمانشاه

با گسترش صنعت و تکنولوژی، شرکت‌های بسیاری وارد عرصه رقابت جهانی تولید جاروبرقی‌های باکیفیت شدند؛ به همین دلیل بازسازی جاروبرقی توسط یک تعمیرکار ماهر جاروبرقی در کرمانشاه بسیار مهم است. در ادامه به معرفی تعدادی از نمایندگی‌های فعال در حوزه تولید و ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی می‌پردازیم.

تعمیر جاروبرقی ال جی در کرمانشاه

یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم برقی خانگی، برند ال جی است که شرکت آن در کشور کره فعالیت می‌کند. این برند در سال‌های متوالی توانسته است که میزان رضایت زیادی را از خانواده‌های ایرانی کسب کند، به‌طوری‌که حداقل یک وسیله از برند ال جی در خانه‌های ایرانی مشاهده می‌شود.

اگر از مصرف کنندگان برند ال جی هستید و به تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه نیاز دارید، می‌توانید از نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در کرمانشاه کمک بگیرید تا ایراد دستگاه شما را برطرف کنند.

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در کرمانشاه

آیا به دنبال دریافت خدمات باکیفیت در حوزه تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه هستید؟ نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در کرمانشاه در خدمت شماست تا تمامی نیازهای تعمیراتی شما را در حوزه لوازم برقی با بهترین قطعات انجام دهد.

این برند با سابقه در طرح و رنگ تنوع بسیار بالایی دارد. توان موتور جاروبرقی‌های پاناسونیک بالا است. این جاروبرقی‌ها کم صدا هستند و قابلیت جذب ریزترین ذرات آلودگی را دارند. مخزن جاروبرقی‌های پاناسونیک مناسب است و طول کابل بلندی دارند.

تعمیر جاروبرقی اسنوا در کرمانشاه

قطعاً شما هم نام جاروبرقی برند اسنوا را در جزو جاروبرقی‌های با کیفیت و بی نظیر شنیده‌اید که نمایندگی تعمیر جاروبرقی اسنوا در کرمانشاه خدمات متنوعی را به مصرف کنندگان خود ارائه می‌کند. این نمایندگی خدمات پس از فروش دارد.

تا اتمام پایان گارانتی شما می‌توانید از خدمات پس از فروش تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه این برند به صورت رایگان استفاده کنید. طراحی زیبای این محصول در میان مردم شهرت فراوانی دارد و به جاروبرقی کم مصرف معروف است.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در کرمانشاه

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در کرمانشاه

محصولات سامسونگ به دلیل کیفیت و طراحی زیبایی که دارند، همواره مورد توجه خریداران هستند. معروف‌ترین لوازم‌ الکترونیکی را می‌توان از این برند خریداری کرد. این برند امکانات ویژه‌ای را در نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ در کرمانشاه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

متخصصان تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه برند سامسونگ طبق استانداردهای روز دنیا آموزش دیده‌اند تا به صورت اصولی قطعات جاروبرقی شما را تعمیر کنند تا بهتر از روز اول کار کند.

تعمیر جاروبرقی بوش در کرمانشاه

به نظر شما چه برند دیگری در زمینه تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه معروف است؟ امروزه محصولات بوش در بازار سروصدای زیادی را بر پا کرده است که کیفیت خوبی دارند؛ اما هزینه خرید محصولات این برند در مقایسه با سایر برندها بالاتر است.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در کرمانشاه خدمات خود را باقیمت‌های بسیار به‌صرفه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا از مراجعه به سایر نمایندگی‌ها منصرف شوید و در مراکز اصلی بوش، قطعات مورد نیاز خود را خرید یا تعمیر کنید.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در کرمانشاه

امروزه محصولات برند به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبایی که دارند، روی بورس قرار گرفته‌اند. وزن کم محصولات تولید شده این برند، نقطه تمایز آن با سایر برندها است که آن را متفاوت‌تر می‌کند. نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در کرمانشاه از تعمیرکاران مجرب و توانمند بسیاری استفاده می‌کند.

شما می‌توانید با خیال راحت خدمات تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه خود را به این نمایندگی بسپارید تا با امکانات پیشرفته و قطعات اورجینال خرابی جاروبرقی شما را با هزینه اندکی تعمیر کنند.

قیمت تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه

قیمت تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه

مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه، هزینه تعمیر است که باید قبل از اقدام به تعمیر، از تعرفه‌های تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه آگاهی داشته باشید. نوع خرابی، برند جاروبرقی و هزینه رفت و آمد نیز از عوامل تأثیرگذار در هزینه هستند. در ادامه لیست کاملی از تعرفه هزینه خدمات سال ۱۴۰۲ مشاهده می‌کنید.

نوع خدمات هزینه خدمات
تعمیر موتور جاروبرقی ۲۵۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰ تومان
تعویض بالشتک جاروبرقی ۴۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰ تومان
تعویض یا تعمیر بلبرینگ جاروبرقی ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر کلکتور جاروبرقی ۵۰۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰۰ تومان
تعویض زغال جاروبرقی ۴۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومان
تعویض یا تعمیر پروانه جاروبرقی ۶۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰ تومان
تعویض سیم‌جمع‌کن جاروبرقی ۷۰۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰۰ تومان
تعمیر ترموستات جاروبرقی ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
سرویس کامل جاروبرقی ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان

شارینو

اگر می‌خواهید با بهترین تعمیرکاران کرمانشاه در حوزه تعمیرات لوازم خانگی آشنا شوید و در بحث داغ تعمیرات آقایان حرفی برای گفتن داشته باشید، می‌توانید از مقالاتی همچون تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه کمک بگیرید.

اگر به حوزه تعمیرات مبل علاقه دارید و می‌خواهید وارد بازار کار این شغل شوید، ابتدا مقاله تعمیر مبل در کرمانشاه را مطالعه کنید تا پیش‌زمینه‌ای از این کار داشته باشید.

به منظور آشنایی بیشتر با انواع کابینت‌های موجود در بازار، می‌توانید مقاله کابینت سازی در کرمانشاه را مطالعه کنید تا اطلاعات شما درباره مقاومت و کیفیت انواع کابینت افزایش پیدا کند.

اگر به دنبال یافتن بهترین مراکز لیزر در کرمانشاه هستید تا با پیشرفته‌ترین دستگاه خدمات لیزر خود را انجام دهید، مقاله مرکز لیزر در کرمانشاه را مشاهده کنید تا با تمامی مراکز موجود در این شهر آشنا شوید.

امروزه شغل ادمینی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از افراد آموزش اصولی در این زمینه می‌بینند. مقاله ادمین اینستاگرام در کرمانشاه که سایت شارینو آماده کرده است، برای این گروه از افراد تهیه شده است که می‌خواهند به صورت رایگان از قوانین و مراحل ادمین اینستاگرام اطلاعات پیدا کنند.

اغلب مشاغل قدیمی یا امروزی به میزان اهمیت طراحی سایت برای فروشگاه‌های خود پی برده‌اند که با مطالعه مقاله طراحی سایت در کرمانشاه به دنبال طراح حرفه‌ای هستند. شرکت ایده آگرین در این حوزه نیز فعالیت حرفه‌ای می‌کند.

سئو سایت در کرمانشاه یکی از مهم‌ترین مقاله‌های سایت شارینو است که به آن پرداخته است. توضیحات این مقاله کاملاً اصولی و بر پایه قانون هستند که با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

افراد شاغل یا پدر و مادرهای پا به سن گذاشته که دیگر توان خانه‌تکانی ندارند، می‌توانند با کمک مقاله شرکت نظافتی در کرمانشاه با شرکت‌های معروف و قابل اعتماد که وظیفه خود را به بهترین نحو انجام می‌دهند، آشنا شوند.

اگر به دنبال آشنایی با بهترین نصاب دوربین مداربسته هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله دوربین مداربسته در کرمانشاه را انتخاب کنید تا با یک تیر دو نشان بزنید؛ یعنی هم با انواع دوربین آشنا شوید، هم با نصاب دوربین.

تعمیرات پکیج جزو تعمیرات حساس و مهم هستند که بهتر است توسط تعمیرکار کاربلد انجام شود. در مقاله تعمیر پکیج در کرمانشاه تعمیرکاران زیادی معرفی شده است. همچنین با مقاله مکانیک سیار در کرمانشاه با نوع خدمات و هزینه تعمیر توسط مکانیک سیار آشنا می‌شوید.

مقالات مکانیک سیار در کرمانشاه، کافه‌های کرمانشاه و رستوران‌های کرمانشاه نیز اطلاعات دقیقی را در مورد شهر کرمانشاه به شما ارائه می‌دهند.

جمع بندی

در این مقاله درباره تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه صحبت کردیم که جزو مهم‌ترین شاخه‌های تعمیر لوازم خانگی محسوب می‌شود. شناخت قطعات جاروبرقی و رایج‌ترین خرابی‌های دستگاه باعث می‌شود که بتوانید تعمیرات جزئی این دستگاه را خودتان انجام دهید.

البته به این نکته توجه داشته باشید که ایرادهای کلی و تخصصی باید توسط تعمیرکار حرفه‌ای تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه انجام شود تا به سایر قطعات آسیب جدی وارد نشود. لطفاً نظرات و تجربه‌های خود را در مورد این مطلب با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول

۱. لرزش جاروبرقی به چه علت است؟

شل شدن نگهدارنده‌های موتور

۲. دلیل نشتی آب لوله جاروبرقی چیست؟

پارگی یا انسداد لوله جاروبرقی

۳. برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی باید چه کرد؟

تمیز کردن غلتک‌های برس و تخلیه کیسه جاروبرقی

۴. علت بوی سوختگی در تعمیر جاروبرقی در کرمانشاه چیست؟

فرسودگی تسمه موتور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *