تعمیر تلویزیون در کرمانشاه

تعمیر تلویزیون در کرمانشاه

فهرست مطالب

تعمیر تلویزیون در کرمانشاه یکی از اساسی‌ترین و تخصصی‌ترین تعمیرات لوازم برقی است که به دلیل ظرافتی که مانیتور و تلویزیون دارد، تعمیر آن باید با حساسیت و مهارت بالایی انجام شود؛ البته این حساسیت در تلویزیون‌های قدیمی کمتر است یا در برخی موارد وجود ندارد.

یکی از نکات قابل توجه در تعمیر لوازم خانگی مانند تلویزیون، انتخاب تعمیرکار ماهر است که ما را در بیشتر موارد از صرف هزینه‌های اضافی دور می‌کند. اگر به حوزه تعمیر تلویزیون در کرمانشاه و آشنایی با قطعات آن علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب ما را همراهی کنید.

انواع قطعات تلویزیون در کرمانشاه

به نظر شما فقط تعمیرکاران تلویزیون در کرمانشاه باید با قطعات مختلف تلویزیون آشنایی داشته باشند؟ جواب این سؤال منفی است؛ زیرا شناخت قطعات مختلف تلویزیون توسط کاربر، در مواقع خرابی به تصمیم گیری و عملکرد درست شما کمک شایانی می‌کند و کمتر به تعمیر تلویزیون در کرمانشاه نیاز پیدا می‌کنید.

در ادامه به معرفی قطعات مختلف تلویزیون و کاربردهای آن می‌پردازیم تا استفاده بهتری از آن‌ها داشته باشید.

صفحه نمایش تلویزیون

یکی از حساس‌ترین و گران‌ترین قطعه‌ها در تعمیر تلویزیون در کرمانشاه پنل یا صفحه نمایش است که تصویر تلویزیون از طریق این قطعه به مخاطب نشان داده می‌شود. سه نوع پنل TN، VA و IPS در بازار وجود دارد که مزایا و معایب هرکدام متفاوت است.

برای اینکه کیفیت صفحه نمایش تلویزیون شما کاهش پیدا نکند، بهتر است تلویزیون را در معرض گردوغبار قرار ندهید و برای گردگیری از پاک‌کننده‌های شیمیایی استفاده نکنید. به دلیل آسیب‌پذیربودن صفحه نمایش در حین جا به جایی احتیاط کنید. هزینه تعویض پنل تلویزیون در خدمات تعمیر تلویزیون در کرمانشاه به نسبت تعمیر آن به‌صرفه‌تر است.

مین برد تلویزیون

مین برد یکی دیگر از مهم‌ترین قطعات تلویزیون است که به مادر برد شناخته می‌شود. نقش مادر برد در تلویزیون مانند مغز در بدن انسان است که تمامی اطلاعات و دستورات لازم از طرف این قطعه به سایر قطعات اعلام می‌شود.

به دلیل اینکه اکثر قطعات مانند: پردازشگر تلویزیون، ورودی صدا، ورودی و خروجی تصویر، مقدار حافظه رم و پورت USP روی این برد نصب شده است؛ آسیب دیدن و خرابی این قسمت منجر به اختلال بزرگی در کارکرد تلویزیون می‌شود و باید به تعمیر تلویزیون در کرمانشاه اقدام کنید.

برد تغذیه تلویزیون

انواع قطعات تلویزیون در کرمانشاه

برای اینکه برق رسانی و تغذیه بخش‌های مختلف تلویزیون به درستی انجام شود، از قطعه برد تغذیه بهره می‌برند. اگر برای این قسمت مشکلی پیش بیاید تغذیه برق در بین قطعات صورت نگرفته و عملکرد کلی تلویزیون ناقص می‌شود. برد تغذیه با گرفتن ولتاژ AS ورودی از نویزها، آن را به ولتاژ جریان مستقیم DC تبدیل و به مدارات داخلی ارسال می‌کند.

برد کنترل تایمینگ تلویزیون

TFT یا LVDS نام‌های دیگر برد کنترل تایمینگ هستند که رابطه بین مین برد و برد درایور پنل را برقرار می‌کنند. در واقع وظیفه برد کنترل تایمینگ، انتقال تصاویر پردازش شده به برد درایور است.

برد معکوس کننده تلویزیون

برد معکوس کننده یا INVERTER BOARD در واقع منبع تأمین نور بک لایت تلویزیون است که نقش واسطه بین قطعه برد تغذیه و بک لایت دارد. عملکرد این قطعه به این صورت است که بعد از دریافت ولتاژ ورودی از برد، آن را معکوس و به واسطه آن بک لایت روشن می‌شود. قطعه برد معکوس کننده در تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر آسانی دارد.

پورت USB تلویزیون

یکی از امکانات جدیدی که به تلویزیون‌های هوشمند افزوده شده است، پورت USB است که کاربرد آن برای انتقال محتویات فلش به تلویزیون و نمایش آن در صفحه مانیتور تلویزیون است.

به توصیه تعمیرکاران تعمیر تلویزیون در کرمانشاه به این دلیل که قطعه پورت به برد اصلی مرتبط است، برای پیشگیری از خرابی پورت بهتر است بعد از هر بار استفاده فلش را از تلویزیون جدا کنید تا مدتی بخش اتصالات خنک شود.

پورت HDMI تلویزیون

تلویزیون‌های مدرن قابلیت‌های جدیدی نیز دارند، از جمله این قابلیت‌ها که با پورت HDMI امکان پذیر است، می‌توان به اتصال وسیله‌های جانبی مانند: کنسول بازی، دی وی دی‌های پلیر و گیرنده‌های دیجیتالی اشاره کرد. اگر به دنبال کیفیت بالاتر تصاویر و انتقال سریع آن‌ها هستید، بهتر است از کابل‌های کوتاه‌تر که از جنس مس هستند، استفاده کنید.

آی‌سی رام تلویزیون

انواع قطعات تلویزیون در کرمانشاه

از مهم‌ترین قطعات تلویزیون که روی برد مادر قرار می‌گیرد و در تعمیر تلویزیون در کرمانشاه به دقت بالایی نیاز دارد، آی‌سی رام است که میزان کیفیت و عملکرد پردازشگرهای تلویزیون به مقدار حافظه این قطعه بستگی دارد؛ یعنی به هر میزان که حجم حافظه زیاد باشد به همان مقدار کیفیت انتقال تصاویر دقیق‌تر می‌شوند.

مقدار ولتاژ آی‌سی رام از ۳/۱ ولت الی ۳/۳ و مقدار حجم آن از ۲۵۶ مگابایت شروع و تا ۸ گیگابایت می‌رسد.

آی سی آمپلی‌فایر

یکی از دلایل مراجعه به تعمیر تلویزیون در کرمانشاه قطعه آمپلی‌فایر است که به تقویت خروجی صدا کمک فراوانی می‌کند. مقدار ولتاژ این آمپلی‌ها ۵ ولت است که قابلیت تقویت سیگنال‌های بسیار ضعیف تا قوی را دارند.

اگر صدایی که از بلندگو خارج می‌شود، نویز داشته باشد؛ بهتر است سلف و خازن بلندگو توسط بهترین تعمیرکار تلویزیون در کرمانشاه چک شود.

متداول‌ترین خرابی‌های تلویزیون

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که در حین تماشای تلویزیون متوجه مشکلات آن شوید و به تعمیر تلویزیون در کرمانشاه نیاز پیدا کنید؟ تلویزیون‌های ساخت جدید به دلیل امکانات بالایی که روی آن‌ها نصب شده است، دارای حساسیت‌هایی هستند و با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند.

آشنایی با رایج‌ترین مشکلات تلویزیون و نحوه تعمیر آن‌ها به شما کمک می‌کند که اگر زمانی تلویزیون شما دچار ایرادهایی شد؛ قبل از تماس با مراکز تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، خودتان دست به کار شوید و راه‌حل‌های آسان تعمیر را انجام دهید که این کار نیز منجر به صرفه جویی در هزینه شما می‌شود.

تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش می‌شود

از جمله مشکلاتی که برای تعمیر آن نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون در کرمانشاه ندارید، خاموش شدن ناگهانی تلویزیون است که با بررسی چند موارد جزئی قابل رفع است. در مرحله اول تنظیمات کنترل تلویزیون را بررسی کنید که در حالت خاموشی خودکار نباشد. در مرحله دوم با خارج کردن باتری از کنترل، از سالم بودن آن مطمئن شوید؛ سپس دستگاه خود را مجدداً ریست کنید.

اگر با بررسی این موارد مشکل دستگاه شما برطرف نشد، بهتر است برای جلوگیری از خسارات بیشتر با مراکز تعمیر تماس گرفته و تعمیر را به آن‌ها بسپارید.

پنل تلویزیون دچار آب خوردگی می‌شود

خرابی‌های تلویزیون

یکی دیگر از مشکلاتی که برای تلویزیون‌ها اتفاق می‌افتد، ورود آب و مایعات به پنل یا خود دستگاه است که این کار عملکرد تلویزیون را مختل می‌کند. در نتیجه باید از وارد شدن مایعات به پنل جلوگیری کنید؛ چون منجر به سوختن آی سی تلویزیون و دستگاه شده و هزینه زیادی را برای تعمیر باید پرداخت کنید.

در مواقعی که متوجه آب خوردگی تلویزیون خود شدید، دستگاه را خاموش و دو شاخه را از برق بکشید. سپس برای اینکه از سالم بودن دستگاه و نسوختن آن اطمینان حاصل کنید، به نمایندگی تعمیر تلویزیون در کرمانشاه مراجعه کنید.

تصاویر تلویزیون دچار ایرادهایی می‌شود

یکی از مشکلاتی که در تعمیر تلویزیون در کرمانشاه به وجود می‌آید و با یک تنظیم صحیح قابل حل است، مشکلات مربوط به تصاویر تلویزیون است که با کمک گرفتن از دفترچه راهنما می‌توانید آن را تنظیم کنید. برخی از این مشکلات مانند: بی کیفیت بودن تصاویر تلویزیون، نور کم صفحه، پرش تصاویر، اشتباه در تن رنگی تصاویر، وجود لکه‌های روشن در تصاویر تاریک تلویزیون و… هستند.

البته یکی از رایج‌ترین ایرادهایی که در تلویزیون‌های سامسونگ به وجود می‌آید، تاریک و روشن شدن قسمت بالای تصاویر است که مربوط به خرابی قطعه پنل می‌شود. این قطعه باید توسط مراکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرمانشاه به صورت تخصصی بررسی و معاینه شود.

تلویزیون دیر روشن می‌شود

خرابی قطعه پاور و ایراد در کارکرد آن، در تلویزیون‌های قدیمی منجر به دیر روشن شدن آن‌ها می‌شود که در این نوع خرابی کاری از دست شما بر نمی‌آید و بهتر است تعمیر آن را تعمیرکاران حرفه‌ای تعمیر تلویزیون در کرمانشاه بسپارید تا با خیال آسوده با قیمت مناسبی به تعمیر آن بپردازند.

تصویر تلویزیون پرش دارد

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که لذت تماشای سریال را از شما دریغ می‌کند، پرش تصاویر تلویزیون است که برای تعمیر آن به افرادی که در حوزه تعمیر تلویزیون در کرمانشاه مشغول هستند، احتیاج پیدا می‌کنید.

به این دلیل که ممکن است؛ علت این پرش به‌خاطر ضعیف شدن قطعه پنل و لامپ‌ها، خرابی مین برد تلویزیون و مختل شدن منبع تغذیه باشد، نباید تعمیر را به دست افراد غیر حرفه‌ای سپرد.

صدای تلویزیون مناسب نیست

خرابی‌های تلویزیون

آیا برای شما اتفاق افتاده است که در حین تماشای فوتبال یا سریال موردعلاقه‌تان متوجه مناسب نبودن صدای تلویزیون و بی کیفیت بودن آن شوید؟ با انجام موارد زیر می‌توانید ولوم صدا را بالاتر ببرید:

  • ابتدا گزینه صدای خودکار پیشرفته را غیر فعال کنید.
  • در مرحله دوم بالانس بودن بلندگوهای تلویزیون را بررسی کنید و از تعادل قدرت آن‌ها مطمئن شوید.
  • می‌توانید با تنظیمات دستی تنظیمات صدا را بازیابی کنید.
  • در دستگاه‌های دیجیتال برای کیفیت صدای بهتر از کابل HDMI استفاده کنید.

بخشی از تلویزیون تاریک می‌شود

این ایراد معمولاً در قسمت بالا یا پایینی تلویزیون رخ می‌دهد که به نوعی با پنل ارتباط دارد و برای اینکه از خرابی پنل مطمئن شوید، از افراد حرفه‌ای در زمینه تعمیر تلویزیون در کرمانشاه کمک بگیرید. تعمیر یا تعویض این قطعه را نیز این افراد متخصص به شما اطلاع می‌دهند.

لکه‌های سفید یا رنگی روی تصاویر تلویزیون وجود دارد

یکی از دیگر مشکلاتی که به دلیل خرابی پنل اتفاق می‌افتد، نقطه سفید یا رنگی روی تصاویر تلویزیون است که یکی از دلایل آن ممکن است به دلیل آلودگی رو صفحه مانیتور باشد. بهتر است ابتدا با مواد غیر شیمیایی صفحه مانیتور را تمیز کنید.

 از دلایل دیگر این موضوع می‌توان به سوختگی قطعه پیکسل تلویزیون اشاره کرد که تا زمانی که تعداد این سوختگی افزایش پیدا می‌کند، می‌توانید از دستگاه استفاده کنید. بعد از افزایش سوختگی باید بک لایت تلویزیون توسط خدمات تعمیر تلویزیون در کرمانشاه تعویض شود.

خط‌های افقی یا عمودی روی مانیتور وجود دارد

ممکن است روی صفحه تلویزیون شما خطوط افقی وجود داشته باشد که می‌تواند به خاطر عواملی مانند: فشار به صفحه، ضربه به مانیتور یا مدت استفاده زیاد از تلویزیون باشد که باز هم به دلیل ایراد در قطعه پنل است و تعمیرات قطعه پنل در مراکز تعمیر تلویزیون در کرمانشاه بسیار بالا بوده و باید حتماً توسط کارشناسان آن مجموعه مورد بررسی دقیقی قرار گیرد.

تلویزیون سیگنال ندارد

تعمیر تلویزیون در کرمانشاه

یکی از اختلالاتی که تعمیر آن نیازی به تعمیرکار تعمیر تلویزیون در کرمانشاه ندارد و با چند موارد جزئی قابل رفع است، سیگنال نداشتن تلویزیون و آنتن است. این اختلال یکی از رایج‌ترین اختلالات در تلویزیون است که به دلیل ارتفاع نادرست آنتن و تداخل سیگنال‌ها بروز می‌کند و با تقویت‌کننده‌های سیگنال درست می‌شود.

پنل تلویزیون دچار شکستگی می‌شود

یکی از بیشترین علت‌های مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، شکستگی پنل به دلیل نازک بودن آن است که بسیار در معرض خطر و شکستگی قرار دارد. شکستگی پنل قابل تعمیر نیست و باید حتماً در نمایندگی‌های مشخص تعویض شود؛ گاهی اوقات این شکستگی منجر به از کار افتادن کلی دستگاه می‌شود که دیگر قابل استفاده نیست.

تصاویر تلویزیون قطع می‌شود

یکی از ایرادهایی که بهتر است در زمینه تعمیر تلویزیون در کرمانشاه با آن آشنایی داشته باشید، قطع شدن تصویر بعد از گذشت چند دقیقه از روشن شدن تلویزیون است. این مشکل ممکن است به خاطر شکستگی بک لایت و سوختن لامپ‌های آن است؛ البته ممکن است به دلیل ایراد در برد بک لایت است.

تعمیر انواع تلویزیون در کرمانشاه

به نظر شما کدام برند تلویزیون با کیفیت است و عمر مفید بالایی دارد؟ با توجه به تنوع برندهای مختلف تلویزیون در بازار، به احتمال بسیار برای خودتان سؤال پیش می‌آید که کدام برند مناسب است و خدمات پس از فروش بهتری دارد؟

شناخت انواع برندهای تولیدی تلویزیون و نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در کرمانشاه به شما در یک خرید با کیفیت و اقتصادی کمک فراوانی می‌کند. به همین دلیل در ادامه به بررسی آپشن‌های مختلف تلویزیون‌های موجود در بازار می‌پردازیم.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرمانشاه

سامسونگ یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدی در زمینه لوازم الکترونیکی است که حتماً یکی از وسیله‌های تولیدی این برند را در خانه‌های ایرانی مشاهده می‌کنید. تلویزیون‌های سامسونگ همیشه در کورس رقابت جز شرکت‌های برتر هستند.

 تنظیمات تلویزیون سامسونگ با اینکه بسیار پیشرفته هستند، گاهی اوقات ممکن است دچار اختلالاتی شوند که بهتر است در این مواقع به نمایندگی تلویزیون سامسونگ در کرمانشاه مراجعه کنید تا روند تعمیر توسط متخصصان ماهر انجام شود.

تعمیر تلویزیون ال جی در کرمانشاه

تعمیر تلویزیون ال جی در کرمانشاه

برند ال جی جزو برندهای برتر تلویزیون محسوب می‌شود که جزو اولین تولیدکنندگان نمایشگرهای OLED هستند. تنظیمات تلویزیون ال جی، تنظیمات پیچیده‌ای ندارد و شما خودتان می‌توانید در مواقعی که با خرابی‌هایی مواجه شدید، به تعمیر تلویزیون ال جی در منزل اقدام کنید.

برای تعمیر صفحه تلویزیون ال جی توسط افراد کاربلد و با مهارت می‌توانید با نمایندگی تلویزیون ال جی در کرمانشاه تماس بگیرید.

شماره تلفن تعمیرات تلویزیون ال جی در سایت‌های مختلف بارگذاری شده است و شما می‌توانید سؤالات خود را در رابطه با تعویض ال ای دی تلویزیون ال جی از کارشناسان مربوط بپرسید و ابهامات خود را رفع کنید. علت روشن نشدن تلویزیون ال جی را می‌توان به عوامل مختلفی مانند: شکستگی پنل و صفحه مانیتور، عدم وجود سیگنال، آب خوردگی پنل و غیره نسبت داد.

نمایندگی تلویزیون ال جی در کرمانشاه یکی از مجهزترین نمایندگی‌های غرب کشور است که تمام مدل‌های برند ال جی را در فروشگاه خود موجود دارد و برای هر کدام گارانتی‌های مشخصی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تعمیر تلویزیون سونی در کرمانشاه

برند سونی یکی از شرکت‌های تولیدی ژاپنی چند ملیتی است که در حوزه لوازم الکترونیکی، موسیقی، صوت و بازی‌های سرگرم کننده در جهان حرفی برای گفتن دارد و جای پای خود را در میان رقبا سفت کرده است. این برند از سال ۱۹۴۶ فعالیت خود را در این صنعت آغاز کرد.

 یکی از امتیازهای مثبت این برند این است که در رده‌های مختلف پایین، متوسط و بالا تلویزیون‌های مختلفی را تولید کرده که تمامی قطعات آن را می‌توانید از خدمات تعمیر تلویزیون در کرمانشاه تهیه کنید.

اگر از مصرف کنندگان این برند هستید و در حوزه تعمیرات؛ سؤال یا کاری داشتید، می‌توانید به نمایندگی تلویزیون سونی در کرمانشاه مراجعه کنید.

تعمیر تلویزیون TCL در کرمانشاه

آیا تا به ‌حال نام برند TCL به گوشتان خورده است؟ این برند چینی یکی از تولیدکننده‌های تقریباً ناآشنا تلویزیون است که ۱۰ درصد سهم تولید این دستگاه در بازار جهانی را برای خودش کرده است. این برند در صنعت تولید تلویزیون در رتبه چهارم قرار دارد و یکی از برندهای محبوب امریکایی به شمار می‌رود.

این برند به نسبت کارایی که دارد، قیمت به صرفه و مناسبی را در بین برندهای دیگر دارد؛ اما نباید انتظار نا به جایی از آن داشت و احتمال خرابی قطعات آن بسیار است. به همین دلیل مالکان این برند به فکر تعمیرات آن نیز بوده‌اند و به تأسیس نمایندگی تلویزیون TCL در کرمانشاه اقدام کرده‌اند.

 تعمیر تلویزیون جی پلاس در کرمانشاه

یکی از برندهای تولیدی که به تازگی به عرصه تولید تلویزیون وارد شده است، برند جی پلاس نام دارد که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. باوجوداینکه به تازگی وارد این میدان شده؛ اما در این مدت کم محبوبیت خوبی را کسب کرده است و دستگاه‌های آن کیفیت و طول عمر بالایی  دارند.

یکی از دلیل‌های انتخاب این برند در بین مصرف کنندگان، خدمات پس از فروش عالی آن است که به طور کامل در نمایندگی تلویزیون جی پلاس در کرمانشاه سرویس‌های خدماتی برای تعمیر تلویزیون در کرمانشاه ارائه می‌دهند و از قطعات اصل استفاده می‌کنند. کیفیت تصویر این تلویزیون بسیار بالا است و تاکنون شکایتی نداشته است.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرمانشاه

برند ایکس ویژن ابتدا زیر نظر ال جی فعالیت می‌کرد که بعد از مدتی خود را از زیر سایه ال جی بیرون کشید و تلویزیون‌های برند خود را تولید کرد. کیفیت تلویزیون‌های هوشمند این برند کیفیت نسبتاً مناسبی دارند؛ اما به پای تلویزیون‌های سامسونگ و ال جی نمی‌رسند.

سیستم‌های عامل اندروید در این تلویزیون‌ها کارایی و روانی بالایی دارند و خرابی‌هایی نیز ممکن است در این برند پیش آید. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در کرمانشاه یکی از نماینده‌های فعال در حوزه تعمیر تلویزیون‌های هوشمند است که خدماتی کاملی ارائه می‌دهند.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرمانشاه

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرمانشاه

پاناسونیک یکی از شرکت‌های ژاپنی است که تمامی قطعات تلویزیون را در خود ژاپن تولید و به یکدیگر متصل می‌کند. البته در گذشته نام این برند ماتسوشیتا بود که تغییر اسم داد. این برند مسیر پیشرفت و جهانی شدن در مدت کمی طی کرد و دستگاه‌های آن در بازارهای جهانی عرضه شد. قطعات آن نیز برای تعمیر در مراکز تعمیر تلویزیون در کرمانشاه ارائه می‌شود.

محصولات شرکت پاناسونیک که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، در عین حال قیمت بالایی در بازار دارند؛ به همین علت در بازارهای ایران کمتر پیدا می‌شوند. محصولات برند پاناسونیک با وجود نقاط مثبت فراوان، نقاط ضعفی نیز دارند که برای تعمیر آن‌ها به نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در کرمانشاه احتیاج پیدا می‌کنید.

تعمیر تلویزیون هواوی در کرمانشاه

تلویزیون هواوی سری جدید تلویزیون تولیدی برند هواوی است که سال ۲۰۲۰ برای اولین بار ورژن جدید خود را به بازارهای جهانی ارائه کرد که در این ورژن آپشن‌های مختلفی مانند: نصب دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، تماس تصاویری با تلویزیون، آپشن هوش مصنوعی و سیستم صوتی قوی نصب شده است.

این برند علاوه بر اینکه در زمینه تولید تلویزیون امکانات فوق‌العاده‌ای ارائه کرده است در حوزه نمایندگی تلویزیون هواوی در کرمانشاه نیز خدمات فوق‌العاده‌ای به شهروندان کرمانشاهی ارائه می‌دهد.

تعمیر تلویزیون دوو در کرمانشاه

یکی از برندهایی که از سال ۱۹۶۷ در زمینه تولید لوازم خانگی حرفی برای گفتن دارد، برند دوو است که بیش از ۳۵۰۰ محصول متنوع تولید و به ۱۵۰ کشور متنوع از جمله ایران محصولات خود را ارسال می‌کند. برای این محصولات صادر شده نیز پشتیبانی‌های متفاوتی در نمایندگی تلویزیون دوو در کرمانشاه وجود دارد.

تعمیر تلویزیون اسنوا در کرمانشاه

ایران در زمینه مونتاژ تلویزیون، شرکت‌های مونتاژ کننده فعالی مانند اسنوا دارد که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است. از اولین محصولات تولید شده این برند می‌توان به اجاق گاز و کولر آبی اشاره کرد.

محصولات تولیدی برند اسنوا طبق استانداردهای جهانی تولید می‌شود و در نمایندگی تلویزیون اسنوا در کرمانشاه نیز این استاندارد رعایت می‌شود.

تعمیر تلویزیون فیلیپس در کرمانشاه

یکی از قدیمی‌ترین برندهای جهان که در کشورهای مطرح دنیا علاوه بر مبدأ تولید که کشور هلند است، دارای کارخانه‌های تولید است که با گسترش این صنعت به هلدینگ جهانی تبدیل شدند. این تلویزیون طبق فناوری‌های روز دنیا تولید شده است که کیفیت خوبی دارد و نمایندگی تلویزیون فیلیپس در کرمانشاه جزو نماینده‌های فعال غرب کشور است که خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می‌دهد.

هزینه تعمیر تلویزیون در کرمانشاه

هزینه تعمیر تلویزیون در کرمانشاه

به نظر شما قیمت تعمیر انواع تلویزیون در کرمانشاه در چه رنجی است؟ قیمت تعمیر این دستگاه به عوامل مختلفی مانند: برند تلویزیون و نوع خرابی آن بستگی دارد. در ادامه تعرفه تعمیرات تلویزیون در کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ را مشاهده می‌کنیم.

نوع خدمات هزینه خدمات
تعویض برد تلویزیون ۳۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پنل تلویزیون ۲۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر بلندگو تلویزیون ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر پاور تلویزیون ۲۲۰۰۰۰ تومان
نصب آنتن تلویزیون ۱۲۰۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰۰ تومان
تعمیر بک لایت تلویزیون ۵۰۰۰۰۰ تا ۲۶۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر برد تیکان تلویزیون ۳۷۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰۰ تومان

سؤالات متداول

۱. هزینه تعمیر تلویزیون ال جی چقدر است؟

از ۸۰۰۰۰۰  تا ۱۸۰۰۰۰۰ تومان

۲. وظیفه قطعه برد تغذیه تلویزیون چیست؟

تغذیه و برق رسانی به بخش‌های مختلف دستگاه

۳. برندهای باکیفیت تلویزیون کدام‌اند؟

سامسونگ، سونی، ال جی و ایکس ویژن

 

شارینو

امروزه تعمیرات لوازم خانگی یکی از تعمیرات مهمی است که باید در آن مهارت خاصی داشت. به همین دلیل شارینو موضوعات تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه در وبلاگ شارینو پرداخته است.

با نزدیک شدن به فصول سرد سال اهمیت وسایل گرمایشی و رسیدگی به فرسودگی آن‌ها بیشتر می‌شود و بهتر است با مطالعه مقاله تعمیر پکیج در کرمانشاه و تعمیر آبگرم کن در کرمانشاه اطلاعاتی درباره آن کسب کنید.

هر انسانی باید برای پرورش روح خود وقتی را صرف می‌کند؛ به همین دلیل آشنایی با آموزشگاه موسیقی در کرمانشاه، آموزشگاه زبان در کرمانشاه و آموزشگاه آشپزی در کرمانشاه به این پروسه کمک می‌کند.

استان کرمانشاه در زمینه چوب استادان ماهر و کاربلدی دارد که شما می‌توانید با بازدید مقاله‌های استادکار کابینت در کرمانشاه و تعمیر مبل در کرمانشاه در سایت شارینو با آن‌ها آشنا شوید.

در مواقعی که ماشین شما در مسیر کرمانشاه خراب شد و در راه ماندید، می‌توانید با مکانیک سیار در کرمانشاه تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.

در  محل کار یا پارکینگ شما دوربین مدار بسته وجود دارد؟ مراکز نصب دوربین مداربسته در کرمانشاه یکی از مقالاتی است که شارینو به آن پرداخته است و میزان امنیت مکان شما را بالاتر می‌برد.

اگر قصد سفر به استان کرمانشاه را دارید؛ حتماً به سایت شارینو مراجعه و مقاله‌های مراکز تفریحی کرمانشاه، رستوران‌های کرمانشاه و مراکز خرید کرمانشاه را مطالعه کنید.

سخن پایانی

امروزه یکی از خدماتی که مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته، تعمیر تلویزیون در کرمانشاه است که شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های آن از خدمات گسترده آن‌ها بهره ببرید.

خرابی تلویزیون به عوامل مختلفی از جمله شکستگی پنل، نبود سیگنال و غیره مربوط است که تعمیرکار حرفه‌ای تعمیر تلویزیون در کرمانشاه به تعمیر آن می‌پردازد. از اینکه تا انتهای مطالب همراه ما بودید از شما قدردانی می‌کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *