تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه

تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه

فهرست مطالب

آیا شما به دنبال خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه هستید؟ تعمیرات ظرفشویی در کرمانشاه جزو پرهزینه‌ترین و تخصصی‌ترین تعمیرات به‌حساب می‌آیند که تعمیر آن نیاز به تخصص و مهارت دارد. در کنار تخصصی بودن این نوع تعمیر، یادگیری آن بسیار دشوار نیست و شما می‌توانید با یادگیری این تخصص مقدار هزینه‌ای که برای تعمیر لوازم خانگی خود در نظر گرفته‌اید را کاهش دهید.

برای مهارت در تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه از کجا شروع کنیم؟ قدم اول در این حوزه آشنایی با تمامی قطعه‌های این ماشین، کاربرد آن‌ها و همچنین مشکلات رایجی که برای قطعه‌های آن به وجود می‌آید، است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید هزینه خود را کاهش دهید، ما را در این مقاله همراهی کنید.

 

لیست تعمیرکاران ماشین لیاسشویی در کرمانشاه :

 

۰۹۱۸۵۶۲۱۹۸۲ ملکی

 

۰۹۱۸۹۰۰۳۴۹۰ جهانی 

 

۰۹۳۸۵۴۷۹۱۹۶ محمدی 

 

۰۹۹۳۲۶۶۸۳۵۲ مرادی 

 

۰۹۹۳۲۶۶۸۳۵۲ بیگی

 

۰۹۹۲۷۰۱۵۳۱۲ مرادی 

 

۰۹۱۸۶۸۱۷۰۰۴ خدایاری 

 

۰۹۱۸۴۶۹۲۱۴۱ تبرک

 

۰۹۳۷۹۹۴۱۷۰۲ نادری

 

انواع قطعات ماشین ظرفشویی در کرمانشاه

اولین حرکتی که شما را در تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه یک‌قدم جلوتر می‌اندازد، شناخت تمامی قطعات ماشین ظرفشویی و نحوه عملکرد آن‌ها است.

آشنایی با این قطعات کمک می‌کند که در هنگام مواجه با خرابی، دستپاچه نشوید و بعد از تشخیص خرابی، خودتان به تعمیر آن اقدام کنید یا در مواردی که به تعمیر پیچیده‌تر نیاز دارد، با تعمیرات تخصصی ظرفشویی در کرمانشاه تماس بگیرید.

ابتدا با تقسیم‌بندی کلی قطعات ماشین ظرفشویی در تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه آشنا شوید که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • قطعات کنترل‌کننده ماشین ظرفشویی: همان‌طور که از اسمش پیداست وظیفه کنترل کلی دستگاه به عهده قطعات کنترل است که اگر دستگاه با ایرادهایی مواجه شد با توقف حرکت آن‌ها، از خرابی بیشتر ماشین ظرفشویی جلوگیری کند.
  • قطعات مصرف‌کننده ماشین ظرفشویی: قطعات مصرف‌کننده قطعاتی هستند که عملکرد آن‌ها با وصل‌شدن جریان برق شروع می‌شود و به شستشوی ظروف اقدام می‌کنند. به دلیل اینکه عملکرد این قطعه در تمامی دستگاه تأثیر می‌گذارد، تعمیر آن نیز به اهمیت و تخصص نیاز دارد.
  • قطعات انتقال‌دهنده ماشین ظرفشویی: همان‌طور که می‌توان از نام این قطعه حدس زد؛ مانند یک رابط بین قطعه‌های مصرف‌کننده و انتقال‌دهنده عمل می‌کند و پیام‌هایی را به قطعه‌های اصلی ماشین ظرفشویی انتقال می‌دهد.

بعد از آشنایی با یک دسته‌بندی کلی درباره قطعات ماشین ظرفشویی؛ بهتر است در مواقعی که به تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه نیاز داشتید، به طور کامل و دقیق با  قطعات و عملکرد آن‌ آشنا شوید.

برد الکتریکی ماشین ظرفشویی

برد الکتریکی یکی از مهم‌ترین قطعاتی است که شناخت آن برای تعمیرکار ماشین ظرفشویی در کرمانشاه بسیار حائز اهمیت است. عملکرد برد الکتریکی در دستگاه‌های برقی همانند مغز در بدن انسان است که به سایر قطعات دستگاه در حین فعالیت دستورات لازم را ارسال می‌کند.

 در بین قطعات مختلف ماشین ظرفشویی اولین قطعه‌ای که احتمال آسیب آن بالا است، قطعه برد الکتریکی است. وظیفه دیگر برد، نشان‌دادن خرابی ماشین ظرفشویی در صفحه‌نمایش خود است تا به تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه اقدام کنید. قیمت تعویض این قطعه در بازار از ۶۰۰۰۰۰ هزار تا ۱۰۰۰۰۰۰ تومان است.

شیر برقی ماشین ظرفشویی

به نظر شما وظیفه شیر برقی ماشین ظرفشویی چیست؟ وظیفه این قطعه کنترل میزان آب مورد نیازی است که باید وارد دستگاه می‌شود و ماشین‌کار خود را انجام دهد. شیر برقی شامل قطعات مختلفی مانند: صافی آب ورودی به ماشین ظرفشویی، لاستیک کاهش فشار، اتصال آب، بدنه دستگاه و خروجی آب ماشین ظرفشویی است.

قیمت تعمیر این قطعه در تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه حدود ۴۵۰۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰۰ است که باتوجه‌به برند ممکن است متغیر باشد.

میکروسوئیچ فولتر ماشین ظرفشویی

انواع قطعات ماشین ظرفشویی در کرمانشاه

میکروسوئیچ یکی دیگر از قطعات ماشین ظرفشویی است که در قسمت پایینی دستگاه تعبیه شده است تا در مواقعی که با نشتی آب مواجه می‌شوید، آب نشتی داده شده به کف سینی می‌ریزد و شناور یونولیتی بالا می‌آید.

 عملکرد میکروسوئیچ از زمانی که یونولیت شناور می‌شود، آغاز می‌شود و به برد الکتریکی دستور نشتی ماشین ظرفشویی و آب‌ریزی را می‌دهد.

موتور شستشو ماشین ظرفشویی

یکی از مهم‌ترین قطعاتی که ایراد در آن به‌کلی عملکرد ماشین ظرفشویی را دچار اختلال می‌کند و تعمیر آن در مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه مهم است، قطعه موتور شستشو ماشین ظرفشویی است. وظیفه این قطعه اسپری‌کردن محلول شستشو و ضدعفونی با سرعت بالا به سمت ظروف است که منجر به تمیزی می‌شود.

نام دیگری که این قطعه به‌خاطر سرعت اسپری دارد، جت پمپ است. قیمت تعمیر این قطعه به دلیل حساسیتی که دارد؛ توسط سرویس‌کار ماشین ظرفشویی در کرمانشاه از ۵۰۰۰۰۰ هزار شروع و تا ۱۸۰۰۰۰۰ تومان ادامه دارد.

هیدروستات ماشین ظرفشویی

ماشین‌های ظرفشویی دو قطعه کنار همدیگر به نام قطعه هیدروستات دارند که از نشتی آب به خارج از ظرفشویی جلوگیری و میزان آبی که وارد دستگاه می‌شود را کنترل و ارزیابی می‌کنند. وظیفه این قطعه در حین خالی بودن یا پر بودن دیگ نیز ادامه دارد. این قطعه در خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه تعمیر دشواری ندارد.

فیلتر ماشین ظرفشویی

اکثر افراد از اینکه باید قبل از استفاده از ماشین ظرفشویی باقی‌مانده‌های غذا روی ظروف را تمیز کنند و سپس آن را در داخل سبد قرار دهند، اطلاع دارند. گاهی اوقات با وجود تمیزکردن نیز همچنان ممکن است که مواد غذایی باقی بماند و به داخل ماشین ظرفشویی وارد شود.

در اینجاست که فیلتر ماشین ظرفشویی وارد عمل می‌شود تا از انسداد سایز قطعات به علت ورود و گیرکردن مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری کند. در ماشین ظرفشویی دو نوع فیلتر وجود دارد؛ یکی از آن‌ها در قسمت کف دیگ ظرفشویی قرار دارد که به فیلتر کف نیز شناخته می‌شود.

دومین نوع فیلتر، فیلتر لوله‌ای است که در مرکز فیلتر قرار دارد و درون فیلتر کف قرار می‌گیرد. یکی از بخش‌هایی که به حفظ سلامت ماشین ظرفشویی کمک می‌کنند، همین فیلترها هستند که قیمت تعمیر آن در کارگاه تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه ۵۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰ تومان است.

غلتک قفسه ماشین ظرفشویی

انواع قطعات ماشین ظرفشویی در کرمانشاه

برای اینکه قفسه‌ای که برای قرار دادن ظرف‌ها در داخل ماشین ظرفشویی تعبیه شده به‌راحتی حرکت کند و سریع‌تر داخل و خارج شود، از قطعه غلتک استفاده می‌کنند.

غلتک‌های ماشین ظرفشویی بعد از مدتی به دلیل استفاده طولانی‌مدت دچار فرسودگی شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. فرسودگی این قطعه نشتی آب، شستشوی نادرست ظروف، چفت نشدن کامل درب دستگاه و تخلیه غیراصولی آب را در پی دارد.

میکروسوئیچ درب ماشین ظرفشویی

برای اینکه در حین کار درب ماشین ظرفشویی باز نشود، میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی مانند قفل حفاظتی عمل می‌کند و از باز شدن آن جلوگیری می‌کند. با متصل‌شدن زبانه‌های قفل به کنتاکت‌های داخلی میکروسوئیچ تا اتمام زمانی که در تایمر مشخص کرده‌اید، درب ماشین ظرفشویی باز نمی‌شود.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این قطعه نیز قطعه مهمی در دستگاه است که خرابی آن، عملکرد ماشین ظرفشویی را مختل می‌کند؛ به همین دلیل بهتر است دراسرع‌وقت با تکنسین تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه تماس حاصل کرده و درخواست تعمیرات کنید.

درخت سیم‌کشی ماشین ظرفشویی

علت نام‌گذاری این قطعه به درخت سیم‌کشی به این دلیل است که بخش‌های مختلف دستگاه با اتصالات گسترده‌ای به یکدیگر متصل شده‌اند. این قطعه در منتقل‌کردن فرمان‌های صادر شده از برد دستگاه به قطعه‌های مختلف و بالعکس نقش دارد.

سنسور دمای ماشین ظرفشویی

از قطعات اصلی که برای تشخیص دمای آب ماشین ظرفشویی از آن استفاده می‌کنند، قطعه سنسور دما است که با تنظیم درست دمای آب به تمیز شستن ظروف منجر می‌شود و بعد از رسیدن به میزان استاندارد دمای آب دستور قطعی المنت به برد الکتریکی صادر می‌شود.

المنت کف ماشین ظرفشویی

انواع قطعات ماشین ظرفشویی در کرمانشاه

یکی دیگر از قطعات ماشین ظرفشویی المنت کف است که آب داخل پمپ شستشو را گرم می‌کند. انواع مختلفی از المنت کف نظیر: المنت مارپیچی، المنت گرد، المنت حلزونی و المنت U شکل در بازار وجود دارد.

در مواقعی که به تعمیر این قطعه تصمیم داشتید، به نمایندگی ظرفشویی در کرمانشاه مراجعه کنید تا با هزینه ۴۵۰۰۰۰ الی ۶۵۰۰۰۰ تومان ایراد آن رفع شود.

ترموستات و هیتر لوله‌ای ماشین ظرفشویی

هیتر و ترموستات یکی از قطعات حساس در ماشین ظرفشویی هستند که نقش گرم‌کردن آب را به عهده دارند. گرم‌کردن آب توسط هیتر و المنتی که در کف ماشین ظرفشویی قرار دارد، انجام می‌شود؛ یعنی درصورتی‌که ایرادی برای این قطعه پیش بیاید، دیگر ماشین ظرفشویی آب گرم برای شستشوی ظروف ندارد.

تایمر ماشین ظرفشویی

تشخیص وظیفه قطعه تایمر از نام خودش مشخص است و از قطعاتی است که به تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه نیاز پیدا می‌کند. شما با تایمر مقدار زمانی که برای شستن ظروف نیاز است را مشخص می‌کنید و باتوجه‌به آن قطعاتی مانند: موتور، المنت، پمپ تخلیه و هیدروستات در زمان خود شروع به کار می‌کنند.

پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی

بعد از شستشوی ظروف آب کثیفی که از فرایند تمیزکاری به‌جامانده باید تخلیه شود که این کار در ماشین ظرفشویی توسط پمپ تخلیه انجام می‌شود. هزینه تعمیر این قطعه در مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه ۵۰۰۰۰۰ الی ۱۹۰۰۰۰۰ تومان بستگی به برند دستگاه متغیر است.

با رسیدن جریان ولتاژ برق به سیم‌های پمپ تخلیه، میدان مغناطیسی ایجاد شده و به‌وسیله واترپمپ فرایند تخلیه آب انجام می‌شود. در این فرایند باید پروانه همزن دستگاه و روتور به چرخش دربیایند. البته در مواقعی آب کثیف ماشین ظرفشویی تخلیه نمی‌شود که می‌تواند به دلیل خرابی پمپ، نیم‌سوز شدن سیم‌ها و ورود اجسام سفت به پروانه همزن باشد.

سیستم تصفیه آب ماشین ظرفشویی

انواع قطعات ماشین ظرفشویی در کرمانشاه

یکی از مهم‌ترین قطعاتی که در ماشین ظرفشویی قرار دارد و از گرفتگی لوله‌های پمپ جلوگیری می‌کند، قطعه سیستم تصفیه آب است که در قسمت پایینی محفظه دستگاه قرار دارد. در مواقعی که شاهد عدم تخلیه کامل آب محفظه هستید، حتماً با تکنسین تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه ارتباط برقرار کنید تا این قطعه توسط آن‌ها تعویض شود.

رایج‌ترین خرابی‌های ماشین ظرفشویی

شما با چند مورد از خرابی‌های ماشین ظرفشویی مواجه شده‌اید؟ شناخت ایرادهای متداولی که در این دستگاه رخ می‌دهد، منجر به عیب‌یابی و جلوگیری از خسارات بیشتر و تعمیر این دستگاه توسط مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه می‌شود.

گاهی اوقات شما با آشنایی با برخی از مشکلات متداولی که در ماشین ظرفشویی رخ می‌دهد، می‌توانید خودتان در موارد جزئی دست به آچار شوید و هزینه تعمیر خود را کاهش دهید. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که در موارد تخصصی‌تر و حساس‌تر با تعمیرکاران تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه همکاری کنید تا به دستگاه خود آسیب بیشتری وارد نکنید.

در ادامه به بررسی مفصل خرابی‌های رایجی که در ماشین ظرفشویی رخ می‌دهد و نحوه عیب‌یابی آن توسط خودتان و می‌پردازیم.

شستشوی ظروف به‌درستی انجام نمی‌شود

یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که در ماشین‌های ظرفشویی رخ می‌دهد، عدم شستشوی درست ظروف است. از علت‌های این خرابی می‌توان به چسبیدن چربی یا تکه‌های غذا به آب‌پاش‌های داخل دستگاه، صفحه صافی ماشین ظرفشویی و فیلتر اشاره کرد که عملکرد دستگاه را دچار اختلال می‌کند.

رفع این خرابی‌ها نیز توسط خودتان قابل‌حل است و نیازی به خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه ندارید. در قدم اول از تمیز بودن قطعات داخلی دستگاه مطمئن شوید، سپس ماشین ظرفشویی را بدون ظروف روشن کنید تا آب به طور کامل به بخش‌های داخلی دستگاه برخورد کند.

در حین کار سروصدای زیادی می‌کند

از مشکلاتی که آرامش خانه را در حین تمیزکاری به هم می‌ریزد، سروصدای زیاد ماشین ظرفشویی در حین کار است که می‌تواند به دلیل عدم درست چیدن ظرف در سبد ماشین ظرفشویی، خرابی پمپ ماشین و خرابی اسپری آب باشد. برای حل این ایراد قبل از هر کاری نحوه چیدن ظروف را چک کنید و از درست بودن آن مطمئن شوید.

 در مرحله دوم عملکرد پمپ را بررسی کنید. تعویض بازوهای اسپری آب ماشین ظرفشویی در حل‌کردن این سروصدا نیز بی‌تأثیر نیست. اگر آبپاش‌های دستگاه شما در هنگام چرخش به دیواره‌های ماشین ظرفشویی برخورد می‌کنند، بهتر است به‌منظور رفع ایراد از استادکار تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه برای تعویض این قطعه استفاده کنید.

ظرف‌ها خشک نمی‌شوند

خرابی‌های ماشین ظرفشویی

گاهی اوقات بعد از اتمام پروسه شستشو و باز کردن درب ماشین ظرفشویی شاهد جاری شدن آب و خیس بودن ظروف هستید که جزو خرابی‌های مهم به شمار می‌رود. خرابی مخزن تخلیه و انسداد مسیر پمپ با لکه‌های چربی و تکه‌های غذا از علت‌های این خرابی هستند که بهتر ابتدا دریچه مخزن را چک کنید.

درصورتی‌که متوجه تکه غذا شدید، می‌توانید آن را تخلیه کنید؛ اما اگر چربی یا غذایی در دریچه مخزن ماشین ظرفشویی وجود نداشت، باید توسط تعمیرکار تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه تعویض شود.

ماشین ظرفشویی نشتی آب دارد

یکی از دلایل مراجعه به مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه، نشتی آب است که آسیب‌های جدی به قطعات مختلف دستگاه وارد می‌کند. اصولاً نشتی آب ماشین ظرفشویی به دلیل پاره شدن شیلنگ تخلیه آب، ترک واشرهای درب دستگاه و خرابی پمپ تخلیه آب رخ می‌دهد.

ابتدا واشر درب ماشین ظرفشویی را بررسی کنید که درز و ترکی نداشته باشد؛ سپس با چک‌کردن پمپ تخلیه از خشک‌نشدن و ترک نداشتن آن اطمینان حاصل کنید. اگر خشکی یا ترکی داشت بهتر است هرچه سریع‌تر قبل از اینکه آسیب بیشتری به سایر بخش‌های ماشین وارد کند، توسط خدماتی‌های تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه تعویض شود.

ظرفشویی آبگیری انجام نمی‌دهد

یکی از ایرادهایی که ماشین‌های ظرفشویی اتفاق می‌افتد و حل آن به خدمات تعمیر مدل‌های ظرفشویی در کرمانشاه نیاز دارد، پر نشدن محفظه و آبگیری نکردن دستگاه قبل از شروع فرایند تمیزکاری است. یکی از دلایل این ایراد می‌تواند خرابی شیر ورودی ماشین ظرفشویی باشد.

از دیگر دلایل این موضوع می‌توان به خرابی سوئیچ شناور دستگاه، معیوب‌بودن تایمر و انسداد مسیر شناور آب توسط ذرات غذا و چربی اشاره کرد. برای حل این ایراد ابتدا از بررسی بادقت شیر ورودی آب شروع کنید؛ زیرا گرفتگی شیر آب و خم‌شدگی آن از ورود آب جلوگیری می‌کند.

 سپس به ترتیب مسیر شناور آب، خرابی تایمر و سوئیچ شناور ماشین ظرفشویی را بررسی کنید. برای مطمئن شدن از رفع این مشکل، بهتر است از افراد متخصص در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه کمک بگیرید تا به تعویض یا تعمیر آن اقدام کنند.

ماشین ظرفشویی روشن نمی‌شود

بیشترین دلیل استفاده از تعمیرات تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه، روشن نشدن ماشین ظرفشویی است که به‌کلی قطعات دیگر نیز از کار می‌افتند و تعمیر آن جزو تعمیرات با حساسیت بالا به شمار می‌رود. از علت‌های این موضوع می‌توان معیوب بودن مدار، خرابی سیم برق و چفت نشدن درب ماشین ظرفشویی را نام برد.

ابتدا باید به بررسی فنی مدار و فیوز ماشین ظرفشویی پرداخت و بررسی بسته شدن درب دستگاه و پارگی سیم‌های ماشین ظرفشویی از قدم‌های بعدی هستند. البته باید این نکته خدمت شما گفته شود که این نوع خرابی و تعمیر امری تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی است که باید حتماً توسط تکنسین‌های بامهارت تعمیر شوند.

دستگاه بوی نامطبوعی می‌دهد

خرابی‌های ماشین ظرفشویی

از مشکلات آزاردهنده در هنگام خرابی ماشین ظرفشویی، بوی بد و نامطبوع آن است که بعد از اتمام عملیات شستشو و باز کردن درب دستگاه بوی آن به مشامتان می‌خورد. علت بروز این بوی بد باقی‌ماندن تکه‌های مواد غذایی و ذرات چربی روی صفحات صافی، اسپری‌های آبپاش و لبه‌های پایینی ماشین ظرفشویی است.

رفع این خرابی به کار خاصی نیاز ندارد و با خرید مواد شوینده و خوشبو کننده و استفاده از آن برای پاک کردن چربی از سطوح ظروف قابل حل است. حل این بوی بد موردتوجه تعمیرکاران تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه نیز قرار دارد.

فرایند شستشو طولانی می‌شود

به نظر شما علت طولانی‌شدن فرایند شستشو در ماشین ظرفشویی چیست؟ این مشکل یکی از رایج‌ترین مشکلات در تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه است که به دلایل مختلفی از جمله خرابی گرماساز ترموستات و موتور تایمر رخ می‌دهد.

تعمیر این خرابی به دلیل تعویض قطعه از عهده شما خارج است. پیشنهاد ما به شما این است که حتماً دراسرع‌وقت از نمایندگی‌های تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه کمک بگیرید و با خیال آسوده منتظر تحویل گرفتن دستگاه خود باشید.

شوینده ماشین ظرفشویی پخش نمی‌شود

یکی از شایع‌ترین مشکلات ماشین ظرفشویی، پخش نشدن درست مواد شوینده در محفظه ماشین به دلیل استفاده نادرست از دستگاه است که با چند موارد جزئی توسط خود شما قابل‌حل است و نیازی به تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه ندارد.

کمبود آب موردنیاز و حل‌شدن مواد شوینده از علت‌های این موضوع است که با استفاده کم از مواد شوینده رفع می‌شود.

برای حل این مشکل محفظه شوینده را بررسی کنید، ممکن است به‌درستی باز نشده باشد و چیدن درست ظروف نیز در این موضوع مثمر ثمر است؛ چون گاهی اوقات نحوه نادرست چیدن ظروف مانع از پخش کامل صابون در دستگاه می‌شود.

لکه روی ظرف باقی می‌ماند

یکی از مشکلاتی که در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه قابل‌بحث است، باقی‌ماندن لک یا تشکیل جرم روی سطوح ظروف است. نکته جالب این است که دلیل این مشکل در بسیاری از موارد به دلیل خرابی قطعه‌های مختلف دستگاه نیست؛ بلکه به دلیل آب منطقه خودتان و مواد معدنی زیاد در ترکیبات آن است که منجر به ایجاد رسوب در ظروف شیشه‌ای می‌شود.

نگران نباشید، دغدغه مصرف‌کنندگان با شوینده‌های مخصوص آب سخت و افزودنی مخصوص ماشین ظرفشویی قابل حل است که از ایجاد لک جلوگیری می‌کند.

ظروف تمیز شسته نمی‌شود

خرابی‌های ماشین ظرفشویی

یکی از دلیل‌هایی که مانع خرید ماشین ظرفشویی می‌شود، میزان شکایت بالایی از آن به دلیل تمیز نشستن ظروف و باقی‌ماندن برخی از تکه‌های غذا است. این مشکل به گفته استاد تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه دلایل عمده‌ای نیز دارد.

اولین دلیل آن را می‌توان به چسبیدن مواد غذایی به آبپاش، واشر و سینی فشار ربط داد که با روشن‌کردن ماشین ظرفشویی بدون آنکه ظرفی را در داخل آن قرار دهید، قابل‌حل است.

ممکن است بعدازاین کار نیز مشکل تمیز نشدن حل نشود. دلیل دوم نیز به‌خاطر املاح سنگین در آب و ایجاد رسوب است که در داخل لوله‌های ظرفشویی شکل می‌گیرد و به کاهش فشار آب منجر می‌شود.

 اگر همچنان مشکل باقی بود، بازوهای ماشین ظرفشویی را بررسی کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی با تکنسین‌های تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه ارتباط بگیرید تا به تعمیر این بخش بپردازند.

آب در کف ظرفشویی جمع می‌شود

یکی از دلایل نیاز به تعمیرگاه تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه، تجمع آب در کف ماشین ظرفشویی است که دلیل آن اختلال در عملکرد سیستم تخلیه آب دستگاه است. از دلایل این مشکل کارنکردن صحیح تخلیه شلنگ آب است که اگر نشتی آب از بالای پمپ ماشین ظرفشویی باشد، مشکل از مسیر حرکتی آب است.

بهتر است با یک مسواک به تمیزکردن فیلتر دستگاه بپردازید که با این کار تا حدودی مشکل برطرف می‌شود. اگر دریچه دچار گرفتگی بود، آن را با برس تمیز کنید. در صورت زیاد بودن انسداد و حل‌نشدن ایراد با راه‌حل‌های قبلی باید شیلنگ توسط تعمیرکاران مربوط به این حوزه تعویض شوند.

تعمیر انواع ماشین ظرفشویی در کرمانشاه

به نظر شما یک برند با کیفیت ماشین ظرفشویی چه ویژگی‌هایی دارد؟ امروزه برندهای متنوعی در زمینه تولید ماشین ظرفشویی فعالیت می‌کنند که باتوجه‌به کارایی‌های آن حساسیت بالایی دارند و باید در هنگام انتخاب دستگاه به نکاتی توجه کرد.

 ویژگی اکثر ماشین‌های ظرفشویی یکسان است؛ اما برخی از برندها باتوجه‌به قیمت بالای خود آپشن‌های بیشتری دارند. ماشین ظرفشویی با توجه محل قرارگیری به سه دسته تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از:

  • ماشین ظرفشویی توکار
  • ماشین ظرفشویی روکار
  • ماشین ظرفشویی ایستاده

در ادامه به معرفی انواع برندهایی که در حوزه تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه فعالیت دارند و خدمات نمایندگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.

تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان در کرمانشاه

بی شک یکی از بهترین برندهایی که نام آن را در بازار و تبلیغات مشاهده کرده‌اید، برند امرسان است که کیفیت خوبی دارد و جزو ماشین ظرفشویی‌های است که مصرف انرژی مناسبی دارند. امرسان در رنگ و طرح‌های مختلفی محصولات متنوعی تولید می‌کند که برای هر کدام گارانتی ۳۶ماهه و ضمانت ۲۴ماهه در نظر می‌گیرد.

برای اینکه از گارانتی دستگاه خود در مواقعی که به تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه نیاز دارد، استفاده کنید؛ می‌توانید به نمایندگی ماشین ظرفشویی امرسان در کرمانشاه مراجعه کنید. این نمایندگی یکی از نمایندگی‌های مجهز و پیشرفته در این استان است.

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در کرمانشاه

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در کرمانشاه

یکی از محبوب‌ترین برندهای که سابقه بسیاری در بازارهای جهانی دارد، برند سامسونگ است. برند سامسونگ برای کشور کره است که در بین ۱۰ برند با کیفیت جهان قرار دارد. علی‌رغم تمامی ویژگی‌های خوب و کیفیت بالای این محصول، بعد از مدتی استفاده دچار خرابی و فرسودگی‌های مختلفی می‌شود.

بهتر است در این مواقع با شماره تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در کرمانشاه تماس بگیرید و از خدمات نمایندگی ماشین ظرفشویی سامسونگ در کرمانشاه استفاده کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در کرمانشاه

به‌احتمال زیاد نام برند بوش را شنیده‌اید. این برند محصولات با کیفیتی دارد که به دلیل آپشن‌های متنوع و منحصربه‌فردی که دارد از قیمت بالایی برخوردار است. قیمت تعمیرات ظرفشویی در کرمانشاه باتوجه‌به نوع برند و میزان تشخیص خرابی آن توسط تعمیرکار تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه متغیر است.

این برند علاوه بر کالاهای با کیفیتی که دارد، در زمینه تأسیس نمایندگی در استان‌های مختلف نیز فعال بوده است. یکی از نمایندگی‌هایی که دارای کادر مجرب با تخصص و حرفه‌ای است، نمایندگی ماشین ظرفشویی بوش در کرمانشاه است که در طی این سال‌ها خدمات مختلفی را به شهروندان کرمانشاهی ارائه می‌دهد.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در کرمانشاه

ال جی یکی از برندهای نام‌آشنا در ماشین ظرفشویی است که باظرافت و دقت بالایی طراحی شده است. این ظرافت در طراحی باعث شده است که در زمانی که قطعات آن دچار ایرادهایی می‌شود، تعمیر آن فقط باید توسط تکنسین‌های مخصوص نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در کرمانشاه انجام شود.

سپردن تعمیر قطعات این برند به دست افراد بی‌تجربه‌ای که در حوزه تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه سابقه‌ای ندارند، باعث آسیب بیشتر به دستگاه می‌شود. تعمیرکاران این نمایندگی جزو بهترین تعمیرکاران در حوزه تعمیر لوازم برقی به شمار می‌روند.

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در کرمانشاه

برند مجیک یکی دیگر از برندهای تولیدی در کشور کره جنوبی است که مصرف انرژی آب و برق کمی دارد و جنس بدنه داخلی آن از استیل ضدرنگ است. این برند از سال ۱۹۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد.

در مواقعی که به تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه احتیاج داشتید، حتماً به نمایندگی‌های معتبر خود این برند همچون نمایندگی ماشین ظرفشویی مجیک در کرمانشاه مراجعه کنید.

قیمت تعمیر انواع ظرفشویی در کرمانشاه

قیمت تعمیر انواع ظرفشویی در کرمانشاه

به نظر شما قیمت تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه به چه عواملی بستگی دارد؟ مقدار هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه به عوامل مختلفی مانند: نوع برند، ایرانی یا خارجی بودن دستگاه، مهارت تعمیرکار، میزان خرابی، قطعه خراب شده و مدت‌زمان گارانتی بستگی دارد.

تعرفه تعمیر انواع ماشین ظرفشویی در کرمانشاه طبق مصوبه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در لیست زیر بررسی کنید.

نوع خدمات هزینه خدمات
تعویض موتور از ۱۰۰۰۰۰۰ الی ۲۲۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر برد الکتریکی از ۶۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض هیتر از ۷۰۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
حل نشتی دستگاه از ۲۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر دیسپنسر از ۷۰۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر برقی از ۴۰۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر سنسور آب از ۴۰۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰ تومان

شارینو

اگر به حوزه تعمیرات علاقه دارید و می‌خواهید مطالب کاملی درباره آن مطالعه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از قسمت وبلاگ مقاله‌های شارینو در حوزه تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر مبل در کرمانشاه و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه دیدن کنید.

امروزه آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای کرمانشاه نظیر آموزشگاه موسیقی در کرمانشاه، آموزشگاه زبان در کرمانشاه و آموزشگاه آشپزی در کرمانشاه به آموزشگاه‌های حرفه‌ای تبدیل شده‌اند که می‌توانید برای آشنایی با نحوه کار آن‌ها مقاله‌های این قسمت را مطالعه کنید.

اهمیت آب گرم و محیط خانه گرم بالا است به همین تعمیر پکیج در کرمانشاه و تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه باید توسط افراد با مهارتی انجام شود که در شارینو به آن پرداخته‌ایم.

تغییر در دکوراسیون آشپزخانه تنوع زیادی به چهره منزل شما می‌بخشد، شما می‌توانید با کمک استادکار کابینت در کرمانشاه این اتفاق را در خانه خود ایجاد کنید.

با افزایش حمل‌ونقل جاده‌ای و خدماتی که در طول شبانه‌روز به آن نیاز پیدا می‌کنید، موضوع مکانیک سیار در کرمانشاه را به موضوع با اهمیتی تبدیل کرده است.

نصب دوربین مداربسته در کرمانشاه یکی از اقداماتی است که توسط مأموران امنیت برای کاهش میزان دزدی و سرقت اموال مردم توصیه می‌شود که شارینو نکات قابل‌توجه درباره آن را بیان کرده است.

علاوه بر تمامی این مقاله‌ها، شارینو مطالب بسیار جذابی درمورد مراکز تفریحی در کرمانشاه، رستوران‌های کرمانشاه و مراکز خرید در کرمانشاه تهیه کرده است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن‌ها را مطالعه کنید.

سخن پایانی

تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه یکی از تعمیراتی است که موردتوجه تعمیرکاران قرار می‌گیرد. در مواقعی که با خرابی‌های حساس مواجه شدید، حتماً از تعمیرکاران متخصص در این حوزه کمک بگیرید. خرابی قطعات و بروز ایراد در دستگاه به عواملی مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به طور مفصل درباره آن صحبت کردیم.

سؤالات متداول

۱. علت سروصدای ماشین ظرفشویی چیست؟

خرابی پمپ دستگاه، چینش نادرست ظروف و…

۲. قیمت تعمیر برد الکتریکی چقدر است؟

از ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان

۳. وظیفه قطعه پمپ تخلیه چیست؟

تخلیه آب‌های کثیف ماشین ظرفشویی

۴. تعرفه‌های تعمیر ظرفشویی در کرمانشاه چگونه است؟

باتوجه‌به میزان خرابی، نوع برند و زمان موردنیاز متفاوت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *