تعمیر مبل در کرمان

تعمیر مبل در کرمان


تعمیر مبل در کرمان

آیا مبل‌هایی که خریداری کرده‌اید کهنه شده‌اند و دکوراسیون منزل شما را ناهماهنگ کرده‌اند؟ آیا با تعمیر مبل در کرمان موافق هستید؟ این کار می‌تواند حال و هوای جدیدی به منزل شما بدهد و علاوه بر آن هزینه‌های چندانی نیز برای شما ندارد.

بسیاری از افراد نظر پ مثبتی در مورد این کار ندارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد تولید و تعمیر مبل در کرمان و مزایای آن بیشتر بدانید.

 

لیست تعمیرکاران مبل در اراک

 

۰۹۱۳۶۳۴۳۹۰۵ علی محمدی 

 

۰۹۳۸۷۵۶۵۱۲۷ سلطانی 

 

۰۹۱۳۶۲۱۲۳۴۳ عسگری 

 

۰۹۹۱۴۹۹۹۷۴۸ نقدی 

 

۰۹۱۳۵۸۲۵۸۰۷ صادقی 

 

۰۹۹۶۴۶۷۱۵۷۹ زارعی 

 

۰۹۱۳۱۹۸۶۵۴۹ مرادی 

 

۰۹۰۲۹۳۸۶۳۲۱ حسنی 

 

۰۹۱۳۳۷۷۳۸۵۳ محسنی 

 

اهمیت تعمیرات مبل در کرمان

چرا مبل‌ها به تعمیر نیاز دارند و چطور می‌توانیم با هزینه‌های کم‌تر مبل‌ها را به روز اولشان برگردانیم؟ مبل جزو دکوراسیون منزل است و سبب زیباتر و منظم‌تر دیده شدن فضا می‌شود. این وسایل در اثر استفاده زیاد کهنه و فرسوده می‌شوند و ظاهری نامرتب به فضا می‌دهند. به طور قطع هیچ کس از وجود چنین مبلمانی در منزل خود استقبال نمی‌کند.

از طرفی هزینه خرید مجدد مبل بسیار بالا است و همه خانواده‌ها نمی‌توانند این وسایل را چند سال یکبار دوباره تهیه کنند. این نکته نیز وجود دارد که مبل‌های جدید در رنگ، سبک و طرح با سایر دکوری‌های منزل هماهنگ نشوند. آیا باید همه وسایل و مبلمان را تعویض کنیم و هزینه‌های سرسام‌آوری را تحمیل شویم یا به خدمات تعمیر مبل در کرمان روی بیاوریم؟

برخی از مشتریان تعمیر مبل در کرمان را انجام نمی‌دهند؛ زیرا از کیفیت کار انجام شده اطلاعی ندارند و تصور می‌کنند نتیجه نهایی چندان رضایت‌بخش نخواهد بود. این تفکری است که تا پایان این مقاله دست خوش تغییر خواهد شد؛ زیرا اگر خدمات تعمیر مبل در کرمان توسط افراد ماهر و باتجربه انجام شود، نتیجه بسیار رضایت‌بخشی خواهد داشت.

انواع خدمات تعمیر مبل در کرمان

به طور کلی به مجموعه اقداماتی که سبب ترمیم مبل‌های آسیب‌دیده و غیرقابل‌استفاده می‌شوند تعمیر مبل می‌گویند. طی عملیات تعمیر مبل در کرمان نقایص و فرسودگی مبل‌ها برطرف می‌شود. تعمیر مبل یکی از خدماتی است که به خانواده در نو کردن وسایل خود کمک می‌کند.

در بسیاری موارد مبلمان هنوز تازه و قابل استفاده هستند؛ اما به دلیل شکستگی‌های جزئی یا خراب شدن پارچه کهنه به نظر می‌رسند.

تولیدی مبل در کرمان علاوه بر تهیه انواع مبلمان به تعمیر نیز مشغول است. آن‌ها خدمات متنوعی برای تعمیر مبل در کرمان ارائه می‌دهند. این خدمات تنوع گسترده‌ای دارند و تقریبأ همه انواع خرابی‌ها را درست می‌کنند. انواع تعمیرات مبل در کرمان شامل موارد زیر می‌شوند.

تعمیر رویه مبل

رویه مبل‌ها بخش بیرونی بوده و ظاهر آن‌ها را نشان می‌دهد. این رویه می‌تواند در زیبا و نو دیده شدن مبل‌ها نقش مهمی داشته باشد. اگر رویه کهنه و زوار دررفته باشد، مبل شما نیز قدیمی دیده شده و ظاهر ناخوشایندی در فضا خواهد داشت.

تعمیر مبل در کرمان به خصوص تعمیر رویه آن می‌تواند به فضای منزل شما برای جدیدتر دیده شدن کمک کند. شما حتی می‌توانید پارچه جدیدی به رویه مبل بزنید و از آن‌ها مبلی کاملأ جدید بسازید.

تعمیر رویه مبل

تعمیر مبل در کرمان

 

تعمیر پایه شکسته مبل

پایه شکسته جزو خرابی‌های اصلی صندلی، میز و مبلمان است؛ زیرا با وجود آن وسایل شما عملاً بلااستفاده خواهند بود. لازم نیست هر بار که پایه یکی از وسایل شما شکسته می‌شود یا ترک می‌خورد آن را دور بیندازید. این نوع از خرابی‌ها به سادگی با تعویض پایه قابل تعمیر هستند.

تعمیرکار مبل در کرمان می‌تواند پایه شکسته را جایگزین کند. باتوجه به افزایش قیمت مبل در کرمان تعمیر آن بهترین گزینه برای خانواده‌ها است.

رنگ کردن مجدد مبل‌ها

خراش خوردن و کهنه شدن رنگ مبلمان تهدیداتی هستند که همواره این وسایل با آن روبرو هستند. ممکن است کودک شما این وسایل را خراش دهد یا رنگ آن در اثر استفاده در طی سالیان خاصیت و جلای اولیه خود را از دست بدهد.

گاهی اوقات مشتریان به دنبال رنگ جدیدی برای مبلمان هستند تا بتوانند آن‌ها را با سایر وسایل هماهنگ‌تر کنند یا فضای جدیدی در پذیرایی خود به وجود بیاورند.

حمل و نقل بی‌رویه این وسایل نیز می‌تواند به آن‌ها آسیب برساند. همه این‌ها دلایلی هستند برای این‌که مشتریان به دنبال رنگ کردن مجدد مبل‌هایشان باشند. در چنین شرایطی با رنگ کردن مجدد آن‌ها تغییرات چشمگیر و مثبتی در مبلمان شما به وجود می‌آید و اصلاً نیازی به خرید ست جدید ندارید.

توصیه می‌کنیم رنگ‌های ضد آب، ضد خش، نود و بادوام را انتخاب کنید تا علاوه بر تضمین کیفیت کار بتوانید راحت‌تر آن‌ها را با سایر وسایل منزل خود ست کنید. تعمیر مبل در کرمان راه‌حل فوق‌العاده‌ای برای کاهش هزینه‌ها است.

تعمیر زیره مبل‌ها

بسیار دیده شده است که زیره یا قسمت ابرمانند که در محل نشیمنگاه مبل قرار دارد دچار فرورفتگی شده و به خدمات تعمیر مبل در کرمان نیاز داشته باشد. در صورت بروز چنین مشکلی تعمیرکار مبل در کرمان این قسمت ابرمانند را خارج کرده و با ابر جدید که خاصیت انعطاف‌پذیری مناسبی داشته باشد جایگزین می‌کند.

در برخی موارد لازم است فنرکشی مبل نیز تعمیر و تعویض شود؛ اما اصلا جای نگرانی نیست. خدمات تعمیر مبل در کرمان می‌تواند حتی مبل‌هایی که فنرهای در رفته دارند را نیز مثل روز اول نو کند.

انتخاب نوع زیره به سلیقه خود مشتری بستگی دارد. بهتر است انواعی را انتخاب کنید که استاندارد هستند و آسیب کم‌تری به ستون فقرات می‌رسانند.

تعمیر زیره مبل‌ها

تعمیر مبل در کرمان

 

تعمیر و تعویض پارچه مبلمان

از پارچه مبلمان منزل خود خوشتان نمی‌آید و آن را هماهنگ با بقیه وسایل پذیرایی نمی‌دانید؟ آن را تعویض کنید. از تولید مبل کرمان بخواهید پارچه‌ها را برای شما تعویض کنند و آن‌ها را بر روی همان مبل‌های قدیمی کار بگذارند. آن‌ها حتی می‌توانند در انتخاب جنس و رنگ مناسب برای مبلمان نیز به شما کمک کنند.

در صورتی که پارچه دچار خرابی شده باشد، امکان دوخت مجدد پارچه وجود دارد. بسیاری از تعمیرکاران خوش‌ذوق پارگی به وجود آمده را با یک طرح خاص و اضافه کردن یک رنگ دیگر پارچه می‌پوشانند. تعمیر مبل در کرمان به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک شایانی می‌کند.

رنگ کاری مبل در کرمان

بیشتر مبل‌هایی که در بازار وجود دارد و در تولیدی‌ها تهیه می‌شوند از جنس چوب هستند. این نوع از مبلمان بیشتر از سایر جنس‌ها به خدمات تعمیر مبل در کرمان نیاز دارند؛ زیرا در برابر خراش و انواع آسیب‌ها مقاومت بالایی ندارند. در این مورد تعمیر خراش خوردگی، سوختگی و رنگ کاری مجدد مبل‌ها انجام می‌شود.

رنگ کاری مبل باید توسط استادان باتجربه و ماهر انجام شود تا نتیجه رضایت‌بخشی داشته باشد. باید جنس چوب مبلمان شما مشخص باشد و سپس طبق آن رنگ دلخواه را انتخاب کنید؛ زیرا هر رنگی روی هر نوع چوبی به‌خوبی نمی‌نشیند.

رویه کوبی مبل در کرمان

رویه‌کوبی مبل امری حساس و پیچیده بوده و استادکار ماهری لازم دارد تا به خوبی انجام شود. رویه‌کوبی عبارت‌اند از مجموع اقداماتی که برای تعمیر و ترمیم کلاف خام مبل انجام می‌شود؛ این یعنی کلاف شکسته و فرسوده شده مبل شما به کمک رویه‌کوب مبل در کرمان ترمیم یا تعویض می‌شود. به طور کلی رویه‌کوبی یا روی کلاف خام یا کلاف دست دوم انجام می‌شود.

رویه‌کوبی مبل کرمان کاری سخت و پر زحمت است و شامل اقداماتی مانند پر کردن داخل مبل، پارچه کوبی، نصب سرمه و نوار و لکه‌گیری است. با انجام این خدمات مبل خود را مانند روز اول تازه و نو تحویل می‌گیرید و دیگر نیازی به هزینه‌های سرسام‌آور خرید مجدد مبل نیست.

رویه کوبی مبل در کرمان

تعمیر مبل در کرمان

 

برطرف کردن شکستگی مبل در کرمان

مبل‌ها در اثر نشستن نادرست یا حمل و نقل بی‌دقت دچار شکستگی و فرسودگی می‌شوند. گاهی تنها پایه یا دسته آن‌ها آسیب‌دیده است. این خرابی‌ها با تعمیر مبل در کرمان به سادگی برطرف می‌شوند. برای این کار تعویض دسته یا پایه و نصب مجدد آن‌ها کافی است.

خانواده‌ها معمولأ مبل‌های کهنه و دست دوم خود را تعویض می‌کنند؛ اما به دلیل نبود بودجه کافی به دنبال مبل اقساطی یا ارزان قیمت هستند. گاهی اوقات تعمیر مبل در کرمان می‌تواند به مراتب تصمیم بهتری نسبت به خرید مبل ارزان قیمت در کرمان باشد.

تعویض اسفنج و پارچه رویه مبل در کرمان

اسفنج مبل‌ها به دلیل فرسودگی زیاد یا شستشوی نامناسب حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند و سبب ناراحتی شخصی می‌شوند که روی آن‌ها می‌نشیند.

استفاده از این نوع وسایل برای ستون فقرات و کمر مضر بوده و طرز نشستن غیرصحیح نیز اثر منفی آن را دوچندان می‌کند. به سادگی تعمیر مبل در کرمان را انجام داده و خودتان را از شر اسفنج‌های زوار در رفته خلاص کنید.

در برخی از موارد تعویض اسفنج باید به همراه پارچه رویه مبل باشد؛ زیرا هر نوع پارچه‌ای نمی‌تواند به خوبی اسفنج را بپوشاند و به آن ظاهری زیبا و در عین حال استاندارد بدهد. رویه‌های مخمل یا شانل می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. شما با انجام تعمیر مبل در کرمان خدمت شایانی به کیف پول خود می‌کنید و جیبتان را از خالی شدن نجات می‌دهید.

تعمیر فنرکشی مبل در کرمان

علاوه بر رویه، پارچه و اسفنج در انواع مبلمان از فنرهایی نیز استفاده می‌شود تا انعطاف آن‌ها را بالاتر ببرد. به خصوص مبل‌های سلطنتی به این نوع خرابی دچار می‌شوند. گاهی مبل‌هایی دیده شده‌اند که شدت خرابی آن‌ها در حد زوار در رفتن فنر آن‌ها بوده است؛ اما نگران نباشید.

خدمات تعمیر مبل در کرمان می‌توانند حتی این مورد را نیز برای شما رفع و رجوع کرده و با یک تعویض ساده فنرکشی مبلمان خیال شما را آسوده کنند. به این ترتیب لازم نیست قیمت مبل سلطنتی کرمان را چک کنید؛ زیرا شما دیگر از خرید مبل‌های جدید بی‌نیاز شده‌اید.

تعمیر فنرکشی مبل در کرمان

تعمیر مبل در کرمان

 

لیست بهترین مبل فروشی‌های کرمان

اگر قصد خرید مجدد مبل یا تعمیر آن‌ها را دارید، بهتر است ابتدا لیستی از تولیدی و مبل فروشی‌های شهر خود تهیه کرده و سپس بادقت و حوصله از آن‌ها بازدید کنید. بیشتر این مکان‌ها دارای کارگاه هستند و انواع خدمات تعمیر مبل در کرمان را انجام می‌دهند.

این کارگاه‌ها فقط تعمیرات انجام نمی‌دهند و به فروش انواع مبل و سرویس خواب نیز مشغول هستند. شما می‌توانید قیمت سرویس خواب در کرمان را از این تولیدی‌ها بپرسید. در جدولی که مشاهده می‌کنید لیست مبل‌فروشی‌های کرمان جمع‌آوری‌شده است.

نام مبل فروشی آدرس
مبلمان صبا کرمان، خیابان جهاد، خیابان بهمن یار
گالری مبلمان اداری پاسارگاد کرمان، بلوار جهاد، خیابان حافظ
شعبه دوم مبلمان لمیده در کرمان کرمان، خ شهید رجایی، کوچه شماره ۷، پلاک ۲۳
گروه مبلمان رئال در کرمان کرمان، شهرک باهنر، ورودی امام رضا، خیابان بحرالعلوم
مبلمان مبلیران آبنوس، بلوار آزادگان، کنار خ علی ضیا، کنار اتوگاندی
مبلمان خاورمیانه شهر کرمان، محله دارلک، خ باهنر، خ شهدای فتح آبادان
نمایشگاه مبلمان پر کرمان، خیابان شهید باهنر
مبلمان آوند کرمان، خیابان فردوسی، میدان قرنی، خیابان سعدی
فروشگاه مبلمان خوش انصاف کرمان، خیابان شهید مطهری، میدان علی ابن ابی طالب

انواع پارچه مبل در کرمان

پارچه‌های مختلفی در بازار وجود دارند که برای روکش انواع مبلمان استفاده می‌شوند. توصیه می‌کنیم در هنگام انتخاب پارچه مبل علاوه بر رنگ و زیبایی، جنس آن را نیز مورد بررسی قرار دهید. پارچه‌هایی که کیفیت بالایی ندارند یا از مواد غیرطبیعی و مضر ساخته شده‌اند نمی‌توانند انتخاب خوبی باشند؛ زیرا به دلیل کیفیت کم سریع‌تر کهنه و پاره می‌شوند.

همچنین انواع مضر آن سبب عرق کردن شده و باعث هزینه‌های مجدد برای تعویض پارچه می‌شوند. پارچه‌های نخی، مصنوعی و ترکیبی در بازار موجود هستند. ما در مورد این پارچه‌ها در ادامه مقاله بیشتر توضیح داده‌ایم. انواع پارچه مبل در کرمان شامل موارد زیر می‌شوند.

انواع پارچه مبل در کرمان

تعمیر مبل در کرمان

 

پارچه مبل شانل

این جنس از پارچه ظاهری لوکس و اعیانی به مبلمان شما می‌دهد و در تهیه مبل و پرده به وفور به کار می‌رود. این یعنی شما می‌توانید جنس پارچه مبلمان و پرده منزل خود را با هم ست کرده و از زیبایی آن‌ها به بهترین نحو بهره ببرید. پارچه شانل از نخ، پنبه و ابریشم ساخته شده و با الیافی مانند اکریلیک، رازیون و الفین ترکیب می‌شود.

تنوع رنگ پارچه شانل بسیار بالا است و می‌تواند سلیقه‌های مختلف را تأمین کند؛ اما قیمت نسبتاً بالایی دارد و هر متر از آن به قیمت ۱۸۰ تا ۳۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. با این وجود اگر خواهان این جنس از پارچه هستید، انتخاب خوبی انجام داده‌اید. پارچه شانل هم از نظر جنس و هم از نظر رنگ فوق‌العاده است.

پارچه مبل ساتن

پارچه‌های ساتن جنس باکیفیتی دارند و دیر به استهلاک می‌رسند. علاوه بر این زیبایی منحصر به فردی دارند و می‌توانند از نظر ظاهری انتظارات شما را برآورده کنند؛ اما عجله نکنید. پارچه ساتن نیز معایبی دارد. از جمله معایب این جنس از پارچه این است که لکه‌پذیری بالایی داشته و به سختی تمیز می‌شود.

پارچه‌های ساتن نشستن و بلند شدن از روی مبل را سخت می‌کنند و ضدتعریق نیستند. به همین دلیل از این جنس استقبالی چندانی برای پارچه مبل نشده است و تنها در مواردی که سلیقه مشتریان ایجاب کرده از پارچه ساتن برای رویه مبلمان استفاده شده است.

پارچه مبل مخملی

این جنس از پارچه به وفور در مبلمان اداری و مبلمان منزل دیده شده است. دلیل این استقبال بی‌نظیر می‌تواند استحکام زیاد و نرمی بالای پارچه مخملی باشد. در کنار این ویژگی‌ها جنس مخمل از تنوع رنگ بسیار بالایی برخوردار است و با هر رنگ دکوراسیونی به خوبی هماهنگ می‌شوند.

مخمل کبریتی و مخمل نانو نیز از دیگر جنس‌ها هستند که طرف‌داران زیادی دارند. این جنس از پارچه به خوبی تمیز می‌شود و همیشه می‌تواند رونق زیادی به خانه شما بدهد. مخمل در مقابل این ویژگی‌های خود قیمت بالایی داشته و هر متر از آن ۹۰ تا ۳۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

پارچه مبل مخملی

تعمیر مبل در کرمان

 

پارچه مبل نانو

حتماً تابه‌حال تعریف پارچه نانو را بسیار شنیده‌اید و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن شگفت‌زده شده‌اید. برای یکبار هم که شده بیایید در مورد این پارچه بیشتر بدانید تا به راز محبوبیت آن پی ببرید. نانو جزو جدیدترین پارچه‌هایی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید. این پارچه ضد آب، ضد لک، ضدتعریق، ضدحریق و آنتی باکتریال است.

پارچه نانو بسیار لطیف و نرم است و بادوام بودن آن لیست ویژگی‌های متمایزش را تکمیل می‌کند. شما باید برای هر متر از این پارچه ۱۰۰ تا ۳۷۰ هزار تومان بپردازید که با توجه به ویژگی‌هایی که ذکر شد کاملاً منطقی به نظر می‌رسد و ارزشش را دارد. شما با انتخاب پارچه نانو کمتر به خدمات تعمیر مبل در کرمان نیاز خواهید داشت.

پارچه مبل کتان

جنس کتان را ممکن است همه‌جا دیده باشید که در انواع شلوار و حتی مانتو از آن استفاده می‌کنند. کتان شباهت زیادی به پارچه نخی دارد. این جنس از پارچه مبل ظاهری درخشان و یک دست دارد. از جمله معایب کتان این است که خیلی زود چروک می‌شود و در عین حال بسیار لکه پذیر است.

اگر شما خانواده پر جمعیت یا بچه‌های کوچکی دارید، بهتر است جنس دیگری را برای مبل‌های خود انتخاب کنید.

پارچه مبل چرم

پارچه چرم به عنوان روکش استفاده‌های زیادی دارد و به دلیل دوام بالا، تمیز شدن آسان و ظاهر خود بسیار مورد توجه مشتریان مختلف است. از پارچه چرم بیشتر برای مبلمان اداری استفاده می‌شود. این نوع پارچه ضد آب بوده و به سادگی نیز تمیز می‌شود.

اما در برابر نفوذ اشیا نوک تیز مانند قیچی و سوزن آسیب‌پذیر است. هر متر از این پارچه را می‌توانید به قیمت ۲۵۰ تا ۳۶۰ هزار تومان خریداری کنید.

پارچه مبل مازراتی

مازراتی یکی دیگر از پارچه‌هایی است که می‌توانید برای مبل خود انتخاب کنید. این جنس از پارچه به دلیل کیفیت بالای خود دوام زیادی دارد و به ندرت به خدمات تعمیر مبل در کرمان احتیاج دارد. مازراتی بافتی مشابه مخمل دارد.

اما ظاهر آن حتی از مخمل نیز زیباتر و هموارتر است. مازراتی با همه جنبه‌های مثبتی که دارد در اثر نشستن‌های زیاد دچار فرسایش شده و نسبت به نفوذ آب نیز آسیب‌پذیر است.

این جنس پارچه برای مبلمان اداری یا محل‌های شلوغ مانند مطب مناسب نیست و بیشتر برای منازل مسکونی کاربرد دارد. قیمت پارچه مبل مازراتی برای تولید یا تعمیر مبل در کرمان به طور حدودی ۹۰ تا ۱۷۰ هزار تومان گزارش شده است. قیمت مبل راحتی در مریانج کرمان که با این جنس پارچه تهیه شده نسبتأ بالا است.

رنگ‌بندی پارچه مبلمان در کرمان

آیا از روان‌شناسی رنگ اطلاع دارید؟ رنگ‌ها به دنیای ما حس و زیبایی داده‌اند و ترکیب درست آن‌ها می‌تواند یک فضا را دلنشین‌تر کند. برای ترکیب کردن رنگ‌ها در مبلمان باید از چه اصولی استفاده کنیم؟

اگر شما هم می‌خواهید در این مورد بیشتر بدانید، مطالعه این بخش از مقاله را از دست ندهید. در این بخش در مورد رنگ مبلمان و اصول ترکیب آن‌ها با یکدیگر صحبت می‌کنیم.

رنگ‌بندی پارچه مبلمان در کرمان

تعمیر مبل در کرمان

 

پارچه مبلی خنثی

رنگ‌های خنثی یا نود در هر زمینه‌ای پرطرف‌دار هستند. علت آن می‌تواند ترکیب‌پذیری آن‌ها با سایر رنگ‌ها باشد. این رنگ‌ها فضا را بزرگ، پرنور و آرامش‌بخش نشان می‌دهند. رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی، بژ، کرم، شیری و خاکستری نود یا خنثی محسوب می‌شوند.

اگر پس از تعمیر مبل در کرمان این رنگ‌ها را برای بازسازی مبلمان خود انتخاب می‌کنید، بهتر است آن‌ها را با زرشکی، قهوه‌ای یا بنفش ترکیب کنید.

پارچه مبلی قرمز مجلل

حتماً این رنگ از پارچه را در رستوران، هتل و منزل بسیاری از آشنایان خود دیده‌اید. قرمز مجلل رنگ تند و اعیانی است و ظاهری رسمی و در عین حال پر جذبه به فضا می‌دهد. این رنگ ممکن است با سبک دکوراسیون مدرن چندانی همخوانی نداشته باشد؛ اما اگر شما آن را می‌پسندید، در خرید آن درنگ نکنید. هر چند رنگ قرمز درخشان برای فضاهای مدرن بهتر است.

پارچه مبلی مشکی

ترکیب دو رنگ نود سفید و مشکی فضایی رسمی و در عین حال شیک در منزل شما ایجاد می‌کند. می‌توانید پس از تعمیر مبل در کرمان از این دو رنگ استفاده کنید. ترکیب این رنگ با مواردی مانند طلایی، نقره‌ای و خاکستری نیز جالب خواهد بود.

پارچه مبلی خاکستری

خاکستری جزو رنگ‌های زنده نیست؛ اما طرف‌داران زیادی دارد. اگر این رنگ را انتخاب کردید، با آسودگی خاطر آن را با هر رنگ دیگری ست کنید؛ زیرا این رنگ خنثی قابلیت ترکیب‌پذیری بالایی با رنگ‌های تیره و روشن دارد. شما می‌توانید پس از تعمیر مبل در کرمان برای روشن‌تر شدن فضای خانه خود از خاکستری روشن استفاده کنید.

هزینه تعمیر مبل در کرمان

تعمیر مبل در کرمان با توجه به افزایش قیمت‌ها به انتخاب بسیاری از خانواده‌ها تبدیل شده است؛ چراکه بدون هزینه زیاد می‌توانند مبلمانی جدید و نو داشته باشند. آن‌ها می‌توانند طرح، رنگ و جنس پارچه را به دلخواه سفارش داده و از نزدیک شاهد روند تعمیر مبل در کرمان باشند.

هزینه تعمیر مبل در کرمان

تعمیر مبل در کرمان

 

شما حتی اگر قیمت مبل ارزان را نیز بررسی کنید، متوجه خواهید شد که در هر صورت تعمیر مبل در کرمان تصمیم بهتری است. در جدولی که می‌بینید هزینه انواع تعمیرات مبلمان در کرمان نشان داده شده است.

خدمات تعمیر مبل در کرمان محدوده هزینه
رویه‌کوبی مبل ۹ نفره ۳ تا ۶ میلیون تومان
رویه‌کوبی مبل استیل ۷ نفره ۳ تا ۵ میلیون تومان
رویه‌کوبی مبل راحتی ۹ نفره ۵ تا ۸ میلیون تومان
رویه‌کوبی مبل راحتی ۷ نفره ۲.۵ تا ۶ میلیون تومان
رویه‌کوبی مبل کلاسیک ۴ تا ۶ میلیون تومان
تعویض رویه مبلمان ۷ نفره ۳.۵ تا ۷.۵ میلیون تومان
تعویض فنربندی سرویس ۷ نفره ۲ تا ۴ میلیون تومان
تعمیر کلاف چوبی مبلمان ۷ نفره ۱ تا ۳.۵ میلیون تومان
تعویض فوم سرویس ۴.۵ تا ۸ میلیون تومان
تعمیر مبل سلطنتی ۷ نفره ۵ تا ۸ میلیون تومان
تعمیر مبل سلطنتی ۹ نفره ۶.۵ تا ۹ میلیون تومان
تعمیر مبل استیل ۹ نفره ۵.۵ تا ۷ میلیون تومان

شارینو

کرمان یکی از شهرهای بزرگ و قدیمی ایران است که در دل کویر واقع شده و تاریخچه کهنی دارد. ما در سایت خود مقالات مفیدی در مورد تعمیر جاروبرقی در کرمان، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان، تعمیر پکیج در کرمان و تعمیر یخچال در کرمان قرار داده‌ایم که مطالعه آن‌ها به شما کمک می‌کند در زمینه تعمیرات اطلاعات مفیدی به دست بیاورید.

اگر در این روزهای گرم خروج از منزل برای شما سخت است، به سایت ما سر بزنید و در امنیت و خنکی منزل خود به سادگی یک کلیک در مورد موضوعاتی مانند تعمیر تلویزیون در کرمان، تعمیر پرینتر در کرمان و تعمیر لپ ‌تاپ در کرمان مطالعه کنید.

سایر مقالات ما نیز در مورد آموزشگاه زبان در کرمان، آموزشگاه آشپزی در کرمان و… تهیه شده‌اند که در مورد دوره‌ها و خدمات این مؤسسات توضیحات کامل و کاربردی ارائه داده‌اند. با مطالعه آن‌ها می‌توانید در مورد دوره‌ها، لیست خدمات و استادان این مراکز بیشتر بدانید.

اگر شما در شهر کرمان مسافر هستید یا بنا به اقتضا شغل خود برای مدتی در این شهر زندگی می‌کنید، مقالاتی مانند مرکز لیزر در کرمان و کافه‌های کرمان و رستوران‌های کرمان نیز در سایت وجود دارند که می‌توانند برای شما مفید باشند. توصیه می‌کنیم حتماً از مقالات جامع سایت شارینو بازدید کنید.

همچنین اگر به فکر توسعه و رشد کسب و کار خود هستید، تیم شارینو در زمینه‌های طراحی سایت در کرمان، سئو سایت در کرمان و ادمین اینستاگرام در کرمان به صورت تخصصی به شما کمک خواهد کرد.

سخن پایانی

تعمیر مبل در کرمان موضوعی است که در این مقاله به طور مفصل در مورد آن صحبت کرده‌ایم. وجود مبلمان شیک و استاندارد در همه خانه‌ها الزامی است و علاوه بر دکوراسیون شیک منزل به شما امکان می‌دهد ستون فقرات و کمر سالم‌تری داشته باشید.

تعمیر مبل در کرمان بسیاری از خانواده‌ها را از هزینه‌های اضافی برای خرید مجدد یا جستجوهای طاقت‌فرسا برای پیدا کردن مبل اقساطی کرمان راحت کرده است.

سؤالات متداول

  1. هزینه تعمیر مبل در کرمان چقدر است؟

این مبلغ به جنس و نوع خرابی مبلمان شما بستگی دارد.

  1. برای تعمیر تورفتگی مبل باید چه‌ کار کنیم؟

اسفنج مبل را تعویض کرده یا به تعمیر کار مبل در کرمان مراجعه کنید.

  1. آیا می‌توانم پارچه مبلمان خود را عوض کنم؟

بله در صورت تمایل این کار برای شما انجام می‌شود.

  1. آیا تعمیر مبل در کرمان می‌تواند آن‌ها را به زیبایی روز اول برساند؟

بله تعمیرات مبل همیشه راهی ساده‌تر و ارزان برای نو کردن مبلمان شما است.

  1. برای چه نوع خرابی‌هایی می‌توانیم خدمات تعمیر مبل در کرمان دریافت کنیم؟

خراب شدن پارچه، خراب شدن اسفنج و فنر، شکستگی دسته و پایه و پوسیده شدن پارچه مبلمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *