تعمیر یخچال در کرمانشاه

تعمیر یخچال در کرمانشاه

فهرست مطالب

آیا در جست‌وجوی افراد متخصص در حوزه تعمیر یخچال در کرمانشاه هستید؟ باتوجه‌به اینکه کاربرد یخچال در زندگی روزمره بشر گسترده است و خرابی آن مشکلاتی را به همراه دارد؛ تعمیر و تعویض قطعات آن که جزو تعمیرات لوازم‌خانگی قرار می‌گیرند، از حساسیت بالایی برخوردار هستند.

اگر به حوزه تعمیر علاقه دارید و می‌خواهید خودتان به تعمیر یخچال در کرمانشاه اقدام کنید، از شما دعوت می‌کنیم ما را تا انتهای مطالب همراهی کنید. در این مقاله به صورت کامل درباره انواع قطعات یخچال و رایج‌ترین خرابی‌های آن صحبت می‌کنیم.

البته ناگفته نماند که تعمیر برخی از قطعات حرفه‌ای از عهده شما خارج است و باید به دست بهترین تعمیرکار یخچال در کرمانشاه بسپارید.

انواع قطعات یخچال در کرمانشاه

یخچال از چندین قطعه متفاوت تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها کارایی‌های متنوعی دارند. در گذشته یخچال فقط وظیفه خنک نگه‌داشتن مواد غذایی و نگهداری از آن‌ها را داشت؛ اما امروزه کارایی‌های یخچال گسترده‌تر شده‌اند و قطعات جدیدی به آن اضافه شده است که ظاهر یخچال را به ظاهری مدرن تبدیل کرده است.

در ادامه به معرفی قطعه‌های یخچال و وظیفه هرکدام می‌پردازیم. شناخت قطعات مختلف یخچال و عملکرد آن‌ها به هنگام خرابی، کمک‌کننده است و شاید خودتان بتوانید به تعمیر آن اقدام کنید.

کمپرسور یخچال

به نظر شما خنک‌کنندگی یخچال وظیفه کدام قطعه است؟ بله حدس شما درست است. کمپرسور یا همان موتور، یکی از مهم‌ترین قطعات یخچال است که مانند قلب انسان نقش حیاتی بر عهده دارد. وظیفه این قطعه خنک‌کنندگی و سرمایش است که از سه بخش میلنگ، سوپاپ و پیستون تشکیل شده است.

برای تأمین سرمای موردنیاز یخچال از گاز مبرد استفاده می‌کنند که توسط موتور یخچال فشرده‌سازی می‌شود. البته چندین سال است که استفاده از این قطعه به دلیل آسیب به لایه اوزون ممنوع شده است.

نمایندگی‌های تعمیر موتور یخچال در کرمانشاه یکی از کاربلدترین نمایندگی‌ها است. اگر متوجه خرابی این قطعه و خنک‌ نشدن یخچال شدید، در اسرع وقت با اپراتور تعمیر یخچال در کرمانشاه تماس بگیرید و از آن‌ها درخواست کمک کنید.

کمپرسور یخچال

 

 

کندانسور یخچال

کندانسور یا چگالنده به نوعی وظیفه خنک‌کنندگی و تبدیل گاز مبرد به مایع را برعهده دارد. از این قطعه برای خنک کردن سیال‌ها در نیروگاه نیز استفاده می‌شود. گاز مبرد به علت فشرده شدن در کمپرسور به حالت گاز داغ وارد کندانسور می‌شود و این قطعه با هوای خنک، گرمای مبرد را کاهش و آن را تبدیل به مایع می‌کند.

کندانسورها در سه مدل کندانسور هوایی، کندانسور آبی و کندانسور تبخیری در بازار موجود هستند. ظاهر این قطعه مانند لوله خمیده است که در پشت یخچال و کنار کمپرسور به موتور وصل می‌شود. اگر این قطعه عملکرد خود را به درستی انجام ندهد، فضای داخلی یخچال گرم می‌شود و باید نمایندگی تعمیر یخچال در کرمانشاه وارد عمل شود.

اپراتور یخچال

یکی دیگر از قطعات یخچال که ممکن است به مراکز تعمیر یخچال در کرمانشاه نیاز پیدا کند، اپراتور است. این قطعه لوله‌های پیچ در پیچی است که از جنس آلومینیوم و فلزاتی که رسانندگی دمای بالایی دارند، ساخته شده است. در داخل لوله اپراتور، گاز مبرد وجود دارد که سرمای اطراف را به خود جذب می‌کند.

به نوعی عملکرد اپراتور و کندانسور شبیه به یکدیگر است و هر دو در پروسه خنک کردن مبرد و داخل یخچال نقش دارند. اپراتورها در چهار نوع لوله‌ای، قفسه‌ای، رادیاتوری و پره‌دار تولید می‌شود. اگر اپراتور شما برفک می‌زند، به دلیل ایراد در قطعه دیفراست یا باز بودن بیش از حد در یخچال است.

اپراتور یخچال

 

 

فیلتر درایر یخچال

به نظر شما عملکرد این قطعه چیست؟ ورود آلودگی به داخل کمپرسور صدمه جبران‌ناپذیری به یخچال وارد می‌کند. فیلتر درایر یخچال وظیفه محافظت از قطعه کمپرسور در برابر آلودگی و ورود آب به داخل آن را دارد. درایر ظاهری استوانه‌ای دارد که روی ساکشن موتور یا همان کمپرسور نصب شده است. این قطعه در دو اندازه فشار متوسط و فشار کم روی سیستم قابل استفاده است.

در واقع فیلتر درایر به عنوان تصفیه‌کننده یخچال شناخته می‌شود و بعد از مدتی استفاده، باید آن را تعویض کرد. اگر درایر یخچال شما داغ می‌کند یا یخچال به صورت اتوماتیک خاموش نمی‌شود، می‌توانید با تعمیر یخچال در کرمانشاه این مشکل را با ۴۰۰۰۰ تومان حل کنید.

لوله مویین یخچال

یکی از قطعاتی که خیلی نام آن آشنا نیست و بین کندانسور و اپراتور قرار می‌گیرد، لوله مویین است که جریان گاز مبرد را کنترل می‌کند. این لوله مسی طولی حدود ۲ تا ۴ متر دارد که گاز مبردی که دمای آن گرفته شده است، وارد این قطعه نیز می‌شود و به دلیل عرض کم و باریک بودن آن، فشار گاز هنگام خارج شدن از آن کاهش می‌یابد.

در بسته‌بندی لوله مویی از دو رنگ آبی به معنای استفاده برای سیستم‌های با دمای زیر صفر و رنگ قرمز برای استفاده سیستم‌های دمای بالای صفر استفاده می‌کنند. از مزایای این قطعه می‌توان به قیمت مناسب، نصب آسان و سازگاری با اکثر گازهای سرد اشاره کرد.

این قطعه معایبی نیز مانند: قابل‌تنظیم نبودن و حساس بودن به ناخالصی به دلیل قطر کم دارد که با ورود مقدار کمی روغن‌موتور، لوله مویین کیپ می‌شود. هنگام خرابی این قطعه می‌توانید، آن را از نمایندگی تعمیر یخچال در کرمانشاه با قیمت مناسب ۴۵۰۰۰ تا ۵۳۰۰۰ تومان خرید کنید.

ترموستات یخچال

ترموستات قطعه‌ای است که در بیشتر لوازم برقی وظیفه کنترل دما را بر عهده دارد. در یخچال هم به عنوان یکی از مهم‌ترین قطعات، وظیفه کنترل دمای محیط یخچال و روشن و خاموش کردن موتور را دارد. بیشتر خرابی‌های یخچال به دلیل ثابت نبودن دمای آن است که با مشخص کردن دما برای ترموستات؛ موتور یخچال، باتوجه‌به آن کل عملکرد خود را شروع می‌کند.

در مواقعی که میزان دمای یخچال به حد مطلوب برسد، موتور توسط ترموستات خاموش می‌شود. همچنین اگر غذای داغی را داخل یخچال قرار دهید یا درب آن را باز کنید؛ دوباره کمپرسور توسط ترموستات روشن و به تنظیم دمای یخچال مشغول می‌شود. هزینه تعویض این قطعه بین ۲۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان است.

ترموستات یخچال

 

 

رله اورلود یخچال

محافظت از موتور در برابر اضافه بار برقی و نوسانات الکتریکی را چه قطعه‌ای انجام می‌دهد؟ جواب درست قطعه رله اورلود است. مکان نصب این قطعه در مسیر تغذیه موتور برق یخچال است و مانند سری بسته می‌شود. اهمیت قطعه رله اورلود در یخچال به نسبت سایر وسایل برقی بیشتر است؛ زیرا در یخچال احتمال حمله اورلود ناگهانی بیشتر است.

در مواقعی که موتور داغ کند یا بار اضافی وارد موتور شود، رله اورلود جریان عبور برق را قطع می‌کند تا از آسیب به موتور جلوگیری شود. به گفته تعمیرکاران مراکز تعمیر یخچال در کرمانشاه قطعه رله اورلود قطعه ساده‌ای نیست و تست سلامت آن نیازمند تجهیزات پیشرفته‌ای است.

هیتر المنت یخچال

اولین قطعه‌ای که در بررسی علت برفک مورد توجه قرار می‌گیرد، هیتر المنت است که در چرخه گرمایش یخچال عملکرد مهمی دارد. شاید این سؤال نیز برای شما به وجود آمده باشد که هیتر که وسیله‌ای گرمایشی است در یخچال چه کاربردی دارد؟

 در قدیم اگر یخچال‌ها برفک می‌بستند، باید آن را از برق خارج کرده و برفک را تمیز می‌کردیم؛ اما در یخچال‌های امروزی این آپشن روی خود آن‌ها نصب شده است که به طور خودکار برفک‌ها آب می‌شوند. کارکرد مهم هیتر در جلوگیری از یخ زدن و برفک زدن فریزر است.

 در صورت نبود این قطعه، یخ روی لوله پشت یخچال و لوله‌های اپراتور جمع می‌شوند و گاز مبرد درون لوله‌ها نمی‌توانند به راحتی وظیفه خود را که خنک‌سازی یخچال است، انجام دهند. در نتیجه خرابی یخچال را به دنبال دارد و باید به تعمیر یخچال در کرمانشاه اقدام کرد.

هیتر المنت یخچال

 

 

رله استارت یخچال

یکی از قطعاتی که خرابی آن ممکن است یخچال شما را با ایراد مواجه کند، قطعه رله استارت یا همان کلید الکترومغناطیسی است که مسئولیت برق‌رسانی به کمپرسور یخچال را بر عهده دارد. اگر خرابی رله استارت با یک تعمیر جزئی به موقع تشخیص داده شود، از پرداخت هزینه اضافی و تعمیر یخچال در کرمانشاه جلوگیری می‌شود.

کاهش دمای داخلی یخچال توسط ترموستات به این قطعه گزارش می‌شود و کمپرسور در این مواقع برای تأمین دمای لازم وارد عمل می‌شود. قیمت تعویض رله استارت در مجموعه‌های تعمیر یخچال در کرمانشاه حدود ۲۰۰۰۰۰ هزار تا ۴۰۰۰۰۰ تومان است.

ترمودیسک یخچال

یکی از قطعاتی که در حین خرابی حتماً باید توسط متخصص تعمیر یخچال در کرمانشاه بررسی و معاینه شود، ترمودیسک است که عملکردی مانند ترموستات دارد. این قطعه کوچک روی اپراتور قرار می‌گیرد و وظیفه آن راه‌اندازی سیستم برفک‌زدایی است.

اگر دمای اپراتور به ۵ – برسد، ترمودیسک المنت سیستم سرمایشی را فعال می‌کند. این قطعه از دو کنتاکت و یک عدد دیسک فلزی تشکیل شده است و هزینه تعمیر یخچال در کرمانشاه در این زمینه ۱۳۰۰۰۰ تومان خواهد بود.

رایج‌ترین خرابی‌های یخچال

یکی از مهم‌ترین نکاتی که اطلاعات درباره آن در حوزه تعمیر و سرویس یخچال در کرمانشاه به شما کمک بزرگی می‌کند، آشنایی با رایج‌ترین مشکلات انواع یخچال‌ها است. یخچال از وسایل پر کاربرد و پر مصرف آشپزخانه است که به دلیل استفاده مکرر، ممکن است دچار مشکلات و خرابی‌هایی شود.

گاهی اوقات شناخت متداول‌ترین مشکلات این دستگاه، به شناسایی خرابی مورد نظر و رفع ایراد آن کمک شایانی می‌کند و اگر دستی بر آچار دارید، آستین خود را بالا زده و مشغول تعمیر شوید. در ادامه با شایع‌ترین خرابی‌های یخچال آشنا می‌شویم.

آب یخچال نشتی می‌دهد

یکی از مهم‌ترین ایرادهایی که ممکن است در هر یخچالی رخ دهد، نشتی آب است که بدون نیاز به تعمیر یخچال در کرمانشاه توسط خود شما قابل‌حل است. علت رخ دادن این خرابی متعدد است. برای مثال: مسدود شدن لوله تخلیه یخ، شکستن سینی مخصوص تخلیه آب، نشتی شیر اصلی ورودی آب و یخ‌زدگی و رسوب در لوله‌های تأمین‌کننده آب می‌توانند علت این نشت باشند.

 در این مواقع اگر متوجه رسوب لوله تأمین آب شدید، بهتر است یخچال را از برق کشیده و شیر آب را ببندید. سپس لوله را بررسی و در صورت پارگی از نمایندگی تعمیر یخچال در کرمانشاه لوله مخصوص را تهیه و به تعویض آن اقدام کنید.

البته در اغلب موارد به دلیل مواد غذایی و مواد زائد، لوله تخلیه یخ دچار انسداد می‌شود و این انسداد با شستشوی لوله آب با آب گرم قابل رفع است.

آب یخچال نشتی می‌دهد

 

 

یخ در فریزر جمع می‌شود

تجمع یخ در فریزر یکی دیگر از ساده‌ترین مشکلات یخچال تلقی می‌گردد که به آسانی قابل رفع است. ماهیت فریزر یخ است؛ اما این یخ باید از میزان مشخصی بیشتر نشود. یکی از دلیل‌های ایجاد یخ در فریزر باز و بسته کردن مداوم درب یخچال یا باز ماندن طولانی‌مدت آن است.

 برای جلوگیری از این خرابی بعد از هر بار استفاده از فریزر، از بسته بودن آن اطمینان حاصل کنید. خرابی درز درب فریزر، نصب غیراصولی قطعات دستگاه و خرابی ترموستات از دیگر علل تجمع یخ است که با تعویض درزگیر دیگر شاهد برفک در فریزر نخواهید بود.

یخچال سروصدای زیادی تولید می‌کند

آیا یخچال شما با تولید سروصدا موجب سلب آسایش شما شده است؟ یخچال یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه است که باید بدون هیچ‌گونه صدایی در طول روز فعالیت خود را انجام دهد؛ اما گاهی اوقات به دلیل عیب در فن‌های یخچال این سروصدا اتفاق می‌افتد که موضوع مورد اهمیتی در تعمیر یخچال در کرمانشاه است.

در ساختار یخچال‌ها از دو نوع فن اپراتور و فن کندانسور استفاده می‌کنند که فن اپراتور وظیفه عبور هوای گرم از روی سیم اپراتور و وظیفه فن کندانسور خنک کردن سیم‌های کندانسور است. مهم‌ترین علت این سروصدا خرابی در فن‌ها، تراز نبودن یا شکستگی آن‌ها است.

دلیل دیگر این سروصدا می‌تواند خرابی موتور فن کندانسور و لوله‌های کمپرسور باشد که بررسی این خرابی تخصصی است و باید توسط تعمیرکار ماهر تعمیر یخچال در کرمانشاه انجام شود. در نتیجه تعمیر خرابی این قسمت را دست هر کسی نسپارید یا خودتان وارد عمل نشوید؛ زیرا ممکن است صدمه زیادی به دستگاه خود وارد کنید.

آبریز یخچال کار نمی‌کند

آبریز یخچال یکی از قطعات یخچال‌های فریزر مدرن است که وظیفه خنک نگه داشتن آب را برعهده دارد. خرابی این قطعه نوشیدن آب خنک را از ما دریغ می‌کند؛ اما نگران نباشید این خرابی به سادگی توسط افراد غیرمتخصص قابل‌حل است. کار نکردن آبریز دو علت دارد.

اولین علت به دلیل یخ‌زدگی ظرف آب است که به راحتی می‌توانید با خارج کردن ظرف؛ یخ آن را آب کنید و دوباره بعد از آب شدن آبریز را به کار بیندازید. دومین علت می‌توانید به این خاطر باشد که شیر ورودی آب پایین و حجم فشار آب کم است و آب فشار لازم برای رسیدن به دیسپنسر را ندارد.

آبریز یخچال کار نمی‌کند

 

 

مصرف انرژی یخچال افزایش پیدا می‌کند

یخچال جزو پرمصرف‌ترین وسایل آشپزخانه به لحاظ مصرف انرژی برق به شمار می‌روند و ماهانه سهم قابل‌توجهی از قبض برق برای این وسیله است. در برخی موارد ممکن است که این حجم مصرفی و مبلغ در قبض به طور نگران‌کننده‌ای افزایش پیدا کند.

از دلایل این افزایش می‌توان باز و بسته شدن زیاد درب یخچال، عدم تنظیم دما، تراز نبودن، قرار دادن مواد غذایی داغ و خرابی قطعه‌های فریزر را نام برد. با رعایت مواردی که گفتیم، مصرف برق به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند. اگر همچنان کاهش پیدا نکرد از خدمات تعمیر یخچال در کرمانشاه استفاده کنید.

یخچال بوی نامطبوعی می‌دهد

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از اینکه درب یخچال را باز کردید، موجی از بوی بد را حس کنید. یکی از شایع‌ترین خرابی‌های که در یخچال رخ می‌دهد، انتشار بوی بد و نامطبوع است که بدون نیاز به تعمیرکار تعمیر یخچال در کرمانشاه، توسط شما قابل‌حل و پیشگیری است.

استفاده نادرست و غیراصولی از یخچال و نگهداری مواد غذایی در طولانی‌مدت این اتفاق را به دنبال دارد. برای حل این مشکل و جلوگیری از انتشار بوی بد دوباره در یخچال، از ظروف دربسته محکم استفاده کنید. شستن محفظه‌های داخلی با مایع ظرف‌شویی و بوگیر قهوه از دیگر راهکارهای درمان این موضوع هستند.

یخچال اتوماتیک نمی‌کند

یکی از موضوعات متداولی که در یخچال‌های قدیمی و امروزی رخ می‌دهد، اتوماتیک نکردن یخچال به طور خودکار است. علت این اتفاق می‌تواند معیوب بودن لاستیک درب یخچال، تنظیم نبودن ترموستات، خرابی فن و کمبود گاز یخچال و نیاز به تمدید دوباره گاز است.

به منظور حل این مشکل ابتدا می‌توانید لاستیک دور درب یخچال را بررسی کنید و اگر ایرادی در آن بود، به تعویض آن اقدام کنید. بررسی برد الکترونیکی و ترموستات یخچال نیز می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در حل این مشکل بگذارد. در صورتی که نتوانستید این مشکل را حل کنید، مرکز تعمیر یخچال در کرمانشاه جوابگوی شما است.

مواد غذایی یخ می‌زند

گاهی اوقات ممکن است مواد غذایی داخل یخچال دچار یخ‌زدگی می‌شود. این اتفاق دلایل مختلفی دارد. یکی از این دلایل تنظیم نبودن دمای یخچال است که در قدم اول باید دمای یخچال را بررسی و در درجه درست تنظیم کرد.

 یکی دیگر از دلایل یخ زدن مواد؛ قرار دادن مواد غذایی در برابر فن داخلی یخچال، خرابی ترموستات، خرابی برد الکترونیکی و غیره است که این موارد باید حتماً توسط مراکز تعمیر یخچال در کرمانشاه عیب‌یابی شوند تا از مشکل حادتری برای یخچال شما پیش نیاید.

مواد غذایی یخ می‌زند

 

 

گاز یخچال خالی می‌شود

پروسه خنک‌سازی یخچال و مواد غذایی توسط ماده‌ای به اسم گاز مبرد و موتور یخچال انجام می‌شود. اگر مقدار این گاز در یخچال کاهش پیدا کند، روند خنک‌سازی یخچال با اختلال مواجه می‌شود. از مهم‌ترین علت‌های کمبود گاز مبرد، فرسودگی لوله‌ها است. متخصصان حرفه‌ای تعمیر یخچال در کرمانشاه می‌توانند، این روند تخصصی  را بررسی و مشکل نشت گاز را حل کنند.

فن دستگاه به درستی کار نمی‌کند

در برخی مواقع فن یخچال عملکرد درستی نشان نمی‌دهد یا خراب می‌شود که اختلال در فرایند گردش هوا را در پی دارد. تجمع آلودگی، وجود نوسانات برقی و فرسودگی آن به دلیل گذشت زمان از دلایل پررنگ‌تر کردن بروز این مشکل هستند. راه چاره تماس با تکنسین‌های تعمیر یخچال در کرمانشاه و تعویض این قطعه است.

موتور یخچال بیش از حد داغ می‌کند

یکی از عمده‌ترین دلایل استفاده از تعمیر یخچال در کرمانشاه، داغ شدن بیش از اندازه موتور دستگاه است. خرابی در قسمت کمپرسور یخچال، فشار زیاد آوردن به موتور، کاهش میزان گاز مبرد، تنظیمات نادرست ترموستات و خرابی کندانسور از دلایل داغی بیش از حد موتور یخچال هستند. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال در کرمانشاه داغی این قطعه را می‌توانید، رفع کنید.

موتور یخچال بیش از حد داغ می‌کند

 

 

درب یخچال به درستی فیکس نمی‌شود

بسته نشدن درب یخچال یکی از پیامدهای استفاده نادرست از یخچال است که در صورت افزایش مدت زمان باز ماندن درب یخچال مشکلات شدیدتری مانند؛ فشار به کمپرسور، گرم شدن یخچال و افزایش مصرف انرژی یخچال پیش می‌آید.

تعمیر انواع یخچال در کرمانشاه

شما از چند مراکز تعمیر یخچال در کرمانشاه اطلاع دارید و خدمات این مراکز به چه صورت هستند؟ باتوجه‌به پیشرفت صنعت یخچال‌سازی و ورود برندهای مختلف یخچال به بازار، محصولات باکیفیت زیادی در این میدان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 باتوجه‌به افزایش تولید یخچال در بازار، موضوع تعمیر یخچال در کرمانشاه به یکی از موضوعات مهم و اساسی تبدیل شده است؛ یعنی به همان میزان که انتخاب یخچال در خرید مهم است، به همان میزان انتخاب یک تعمیرکار باسابقه و مجرب اهمیت دارد. پس در ادامه به معرفی انواع نمایندگی‌های تعمیر یخچال در کرمانشاه می‌پردازیم.

تعمیر یخچال امرسان در کرمانشاه

در بین برندهای موجود در بازار برند ایرانی امرسان از میزان محبوبیت بالایی برخوردار است. موتور این برند ساخت کشور چین است و جزو پرفروش‌ترین یخچال‌های موجود در بازار قرار دارد. این برند روی تمامی محصولات خود گارانتی ۳۰ماهه قرار می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه ایراد و خرابی به نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در کرمانشاه مراجعه کنید.

تعمیر یخچال سامسونگ در کرمانشاه

آیا تابه‌حال از برند سامسونگ خریدی انجام داده‌اید؟ این برند یکی از شناخته شده‌ترین تولیدکنندگان حوزه یخچال است که به دلیل کیفیت بسیار بالا حداقل یکی از محصولات آن را در خانه‌های ایرانی مشاهده می‌کنید.

کیفیت و طول عمر بالا از مهم‌ترین شعارهای این برند هستند که در هنگام تولید محصولات خود آن را لحاظ می‌کنند. علی رغم تمامی این ویژگی‌های مثبت، ممکن است ایرادی در محصولات آن پیش آید؛ به همین منظور به تأسیس نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرمانشاه پرداخته تا مشتریان خود با خیالی راحت به منظور تعمیر دستگاه‌ خود به این مراکز مراجعه کنند.

تعمیر یخچال فیلور در کرمانشاه

فیلور یکی از قدیمی‌ترین نام‌های تولید یخچال است که با تولید کالاهای باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه در دل ایرانی‌ها جایگاه ویژه‌ای باز کرده است. نصب و راه‌اندازی یخچال‌های این برند به دانش و مهارت خاصی نیاز دارد.

 علاوه بر مهارت، فقط در صورتی که اپراتور نمایندگی پلمب یخچال را باز کند، یخچال شامل کارت گارانتی می‌شود. پس قبل از باز کردن پلمب با نمایندگی تعمیر یخچال فیلور در کرمانشاه تماس گرفته و برای راه‌اندازی دستگاه خود درخواست نیرو کنید.

تعمیر یخچال بوش در کرمانشاه

آیا قصد خرید یخچال از برند بوش را دارید؟ شما می‌توانید از طریق سایت این برند، با مدل‌های جدید و باکیفیت آن آشنا شده و بعد از اطلاعات کافی خرید خود را انجام دهید. یخچال‌های بوش با ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند: کم مصرف بودن در بازار شناخته شده‌اند.

شهروندان کرمانشاهی که از مصرف‌کنندگان برند بوش هستید و یخچال شما با خرابی مواجه شده است، با مراجعه به نمایندگی تعمیر یخچال بوش در کرمانشاه می‌توانید از خدمات حرفه‌ای تعمیر یخچال در کرمانشاه استفاده کنید.

تعمیر یخچال بوش در کرمانشاه

 

 

تعمیر یخچال اورست در کرمانشاه

متخصصان نمایندگی تعمیر یخچال اورست در کرمانشاه جزو متخصص‌ترین نمایندگی‌های غرب کشور محسوب می‌شوند که خدمات گسترده‌ای در زمینه تعمیر یخچال در کرمانشاه ارائه می‌دهند. تعمیرکاران این برند با دقت و صبر بالا به بررسی ایرادهای دستگاه شما پرداخته و به صورت حرفه‌ای عیب‌یابی می‌کنند.

تعمیر یخچال برانت در کرمانشاه

آیا یخچال شما عملکرد درستی ندارد و شما به فکر تعمیر سریع دستگاه خود هستید؟ نمایندگی تعمیر یخچال برانت در کرمانشاه آماده خدمات‌رسانی در ۲۴ ساعت از شبانه روز است. برند برانت از محصولات خود پشتیبانی کاملی در هر زمینه انجام می‌دهد.

تعمیر یخچال ال جی در کرمانشاه

باتوجه‌به اینکه میزان استفاده از این برند در بین ایرانی‌ها بالا است و طرف‌داران خاص خود را دارد؛ برای اینکه پاسخگوی تمامی درخواست‌های مصرف‌کنندگان خود باشد، به تأسیس نمایندگی‌های معتبر اقدام کرده است. نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در کرمانشاه نیز یکی از همین نمایندگی‌ها است که خدمات بسیار خوبی در حوزه تعمیر یخچال در کرمانشاه ارائه می‌دهد.

تعمیر یخچال دوو در کرمانشاه

دوو از سال‌های دور مهمان خانه‌های ایرانیان بوده و یخچال این برند از کیفیت بالایی برخوردار است. هر زمان که با مشکلی در زمینه کارکرد یخچال دوو مواجه شدید، بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در کرمانشاه تماس بگیرید تا ایراد پیش آمده را به صورت تخصصی برطرف کنند.

تعمیر یخچال دوو در کرمانشاه

 

 

 

هزینه تعمیر یخچال در یزد

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در هنگام خرابی وسایل آشپزخانه، هزینه تعمیر یخچال در کرمانشاه است که باید قبل از اقدام به تعمیر از قیمت آن اطلاعات کافی کسب کنید. البته میزان این هزینه به عوامل مختلفی مانند: قدیمی یا جدید بودن یخچال تعمیری، نوع خرابی یخچال، شرکت تولید کننده و تعمیر یا تعویض قطعات بستگی دارد.

همراه ما باشید تا در لیست زیر تعرفه قیمت تعمیر یخچال در کرمانشاه  طبق مصوبه اتحادیه ۱۴۰۲ را مشاهده کنید:

نوع خدمات هزینه خدمات
تعویض ترموستات ۲۰۰۰۰۰ تا ۳۹۰۰۰۰ تومان
تعمیر فن موتور ۱۰۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض تایمر یخچال ۲۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض المنت ۴۹۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض درب یخچال ۳۲۰۰۰۰ تا ۵۲۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب سردکن ۱۷۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر نشتی آب ۱۶۰۰۰۰ تا ۳۸۰۰۰۰ تومان
تعمیر یخ ساز ۴۰۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر برد یخچال ۴۵۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض اپراتور ۶۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ تومان

سؤالات متداول

۱. کاربرد قطعه رله اورلود یخچال چیست؟

کنترل ورود اضافه بار به موتور

۲. بوی بد یخچال ناشی از چیست؟

استفاده نادرست و نگهداری غیراصولی از مواد غذایی

۳. وظیفه قطعه فیلتر دایر در یخچال چیست؟

محافظت از قطعه کمپرسور

 

شارینو

تعمیر وسایل آشپزخانه مانند تعمیر یخچال در کرمانشاه یکی از مهم‌ترین خدمات تعمیر به حساب می‌آید که باید در آن مهارت و تجربه داشت. به همین دلیل به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌های تعمیر ماشین ظرف‌شویی در کرمانشاه و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه را مطالعه کنید.

در مواقعی که وسایل سیستم گرمایشی شما دچار ایرادهایی شد، پیشنهاد ما به شما این است که از مطالب وبلاگ شارینو در زمینه تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه و تعمیر پکیج در کرمانشاه استفاده کنید.

اگر می‌خواهید در زمینه هنر موسیقی و آشپزی با بهترین استادان کرمانشاه آشنا شوید، لیست آموزشگاه زبان در کرمانشاه، آموزشگاه موسیقی در کرمانشاه و آموزشگاه آشپزی در کرمانشاه به درد شما می‌خورد.

استادکار کابینت در کرمانشاه یکی از کاربلدترین استادان در زمینه ساخت کابینت است که به طور مفصل در مقاله شارینو به معرفی خدمات آن‌ها پرداختیم. همچنین تعمیر مبل در کرمانشاه و تعمیر  از مقالات پر بازدید سایت شارینو است.

مکانیک سیار در کرمانشاه یکی دیگر از موضوعاتی است که شارینو درباره آن مقالاتی را نیز آماده کرده است.

آیا تلویزیون شما دچار ایرادهایی شده است که می‌خواهید آن را در خانه تعمیر کنید؟ مطالب تعمیر تلویزیون در کرمانشاه مناسب شما است.

اگر نگران امنیت ساختمان مسکونی یا فروشگاه خود هستید، با مطالعه مقاله دوربین مدار بسته در کرمانشاه می‌توانید اطلاعات کافی در این زمینه کسب و به نصب آن اقدام کنید.

کرمانشاه یکی از شهرهایی است که هر ساله تعداد قابل توجهی توریست و مسافر را به خود جذب می‌کند. شما هم اگر قصد سفر به این شهر را دارید، مقاله‌های مراکز تفریحی در کرمانشاه، مراکز خرید در کرمانشاه و رستوران‌های کرمانشاه را مطالعه کنید.

صحبت نهایی

تعمیر یخچال در کرمانشاه یکی از خدمات اصولی است که توسط مراکز مختلفی در این شهر به شهروندان کرمانشاهی ارائه می‌شود. باتوجه‌به پیشرفت تکنولوژی و تنوع زیاد یخچال‌های تولیدی در بازار، تعمیر این دستگاه به موضوع با اهمیتی تبدیل شده است که در این مقاله به معرفی برندهای باکیفیت موجود در بازار و نمایندگی‌های تعمیر آن پرداختیم.

امیدواریم که ارائه مطالب مرتبط با تعمیر یخچال در کرمانشاه برای شما مفید بوده باشد و از اینکه تا انتهای مطالب همراه ما بودید، از شما متشکریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *