آمبولانس در یزد- 5 آمبولانس خصوصی یزد- تجهیزات+ شماره تلفن

آمبولانس در یزد

فهرست مطالب

آمبولانس در یزد یکی از مهم‌ترین خدمات در حوزه مراقبت و انتقال بیماران به مراکز درمانی است که توسط ارگان‌های دولتی و مراکز خصوصی در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید بیمار خود را به بیمارستان، مراکز توان‌بخشی، آزمایشگاه‌ها یا جهت درمان به سایر شهر‌ها انتقال دهید، لازم است از آمبولانس‌های خصوصی در یزد کمک بگیرید.

پیش از تماس با مراکز آمبولانس در یزد لازم است از خدماتی که این مراکز ارائه می‌دهند شناخت کافی داشته باشید. اگر می‌خواهید درمورد آمبولانس‌های خصوصی بیشتر بدانید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

انواع آمبولانس در یزد

انواع آمبولانس در یزد

امروزه پیشرفت صنعتی بسیاری از شرکت‌ها باعث شده است انواع مختلفی از آمبولانس روی کار بیایند و در شرایط بسیاری بتوانند به بیماران برای جابه‌جایی کمک کنند. هریک از انواع آمبولانس بنا به نوع و کاربری خود از ویژگی‌ها و امکاناتی برخوردار هستند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

 آمبولانس زمینی در یزد

نوع زمینی آمبولانس در یزد از اصلی‌ترین وسایل نقلیه برای انتقال و جابه‌جایی بیماران به شمار می‌آید که به ۳ دسته تقسیم می‌شود. این تقسیم‌بندی بر اساس شرایط بیمارانی که این آمبولانس‌ها منتقل می‌کنند انجام شده است. انواع آمبولانس زمینی در یزد شامل موارد زیر هستند:

  • آمبولانس زمینی نوع A: این نوع آمبولانس به صورت انفرادی و جمعی می‌تواند بیماران را انتقال دهد و از تجهیزات مختلفی برای درمان اولیه بیماران برخوردار است. این آمبولانس برای بیمارانی که وضعیت بسیار وخیمی‌ ندارند و حال عمومی‌ آن‌ها خوب است کاربرد دارد و به تخت بیمار، دستگاه اکسیژن و تجهیزات ساکشن و احیا مجهز است.
  • آمبولانس زمینی نوع B: این آمبولانس زمینی برای شرایط اضطراری اختصاص یافته است و نسبت به نوع قبلی تجهیزات و امکانات پیشرفته‌تر و کامل‌تری دارد. از تجهیزات این دسته از آمبولانس‌های زمینی می‌توان به تجهیزات ویژه ساکشن، احیا بیمار، شوک، پمپ سرم، کپسول اکسیژن، ونتیلاتور و غیره اشاره کرد.
  • آمبولانس زمینی نوع C: این آمبولانس‌ها مختص عملیات پزشکی پیشرفته هستند و نسبت به دو نوع قبلی بسیار مجهزتر طراحی شده‌اند. این آمبولانس از شرایط و تجهیزات ویژه CCU و ICU برخوردار است.

آمبولانس‌های زمینی یزد از خودرو‌های مختلفی استفاده می‌کنند که شامل تویوتا ‌هایلوکس، اتوبوس آمبولانس و مرسدس بنز اسپرینتر هستند. تویوتا ‌هایلوکس نوعی آمبولانس است که  در شرایط غیر اورژانسی می‌تواند به خوبی بیماران را به مراکز درمانی منتقل کند.

اتوبوس آمبولانس نیز یک اورژانس سیار است که با داشتن تجهیزات کافی می‌تواند تعداد بیشتری بیمار را به بیمارستان انتقال دهد. درمورد خودرو‌های مرسدس بنز آمبولانسی هم باید بدانید که توان انتقال تجهیزات بیشتری در شرایط اضطراری دارند و برای انتقال بیمارانی با وضعیت اورژانسی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

درمورد نوع زمینی بیمارستان در یزد باید بدانید که در این آمبولانس‌ها دو راننده مجرب به همراه کادر پزشکی و پرستاری حضور دارند. کادر پزشکی می‌توانند تا زمان رسیدن بیمار به بیمارستان وضعیت او را کنترل کرده و شرایط بیمار را مرتب چک کنند. از مهم‌ترین تجهیزاتی که در آمبولانس‌های زمینی استفاده می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نورپردازی تروما
  • سیستم تهویه مطبوع هوا
  • رادیو با قابلیت تماس دو طرفه
  • رمپ
  • ضبط کننده اطلاعات و داده‌ها
  • انواع برانکارد شامل چرخ‌دار، قابل انعطاف، سبدی، ارتوپدی و غیره
  • ماسک تنفسی
  • گاز استریل
  • لارنگوسکوپ
  • کیف احیا
  • آنژیوکت
  • تخت CPR
  • مخزن ذخیره اکسیژن
  • ساکشن
  • آتل‌های مختلف
  • دستگاه مانیتورینگ قلب
  • موارد دیگر

آمبولانس زمینی در یزد

 

آمبولانس هوایی در یزد

از دیگر انواع آمبولانس در یزد می‌توان به آمبولانس‌های هوایی اشاره کرد. آمبولانس هوایی از بهترین وسایل نقلیه به منظور انتقال بیماران است که امروزه توسط بسیاری از مراکز درمانی ارائه می‌شود. از این آمبولانس‌ها می‌توان در شرایط خاص و حساس برای انتقال بیماران کمک گرفت.

 آمبولانس‌های هوایی به دلیل سرعت بالای انتقال و برخورداری از امکانات پیشرفته توانسته‌اند تاکنون جان بسیاری را نجات داده و در مناطقی که درگیر بحران هستند به انتقال مصدومین به بیمارستان کمک کنند. از این آمبولانس‌ها می‌توان برای انتقال بیمار به شهر‌ها یا کشور‌های دیگر استفاده کرد.

در طول زمان جابه‌جایی کادر پزشکی با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در این نوع آمبولانس در یزد می‌توانند به خوبی وضعیت بیمار را کنترل کنند. مراکز آمبولانس در یزد با استفاده از آمبولانس هوایی می‌توانند به انتقال عضو‌های پیوندی نیز بپردازند؛ زیرا با استفاده از این وسایل نقلیه می‌توان در بهترین شرایط و با کمترین زمان عضو‌های پیوندی را انتقال داد.

آمبولانس هوایی در یزد

 

از دیگر موارد استفاده از آمبولانس هوایی در یزد می‌توان به انتقال دارو برای بیمارانی با شرایط خاص اشاره کرد. مزایای اصلی آمبولانس‌های هوایی عبارت‌اند:

  • داشتن کابین مناسب برای انتقال بیمارانی با شرایط جسمانی خاص
  • برخورداری از امکانات پزشکی ویژه و پیشرفته
  • داشتن فضای کافی برای بیمار و کادر پزشکی
  • امکان رفت و آمد به مناطق صعب‌العبور
  • سطح بالای ایمنی بیمار
  • انتقال بیمار در کمترین زمان ممکن

به طور کلی آمبولانس هوایی مانند یک اتاق بیمارستانی از تجهیزات و امکانات بسیاری برای کنترل وضعیت مصدومین و بیماران برخوردار است. تجهیزات پزشکی که در این نوع آمبولانس در یزد مورداستفاده قرار می‌گیرند را می‌تواند در جدول زیر مشاهده کنید:

تخت بیمار تخت احیا (CPR)
پمپ تزریق تجهیزات PICU
تجهیزات ICU و CCU تجهیزات لازم برای انتقال کودکان و نوزادان
مانیتور قلب سیلندر اکسیژن
امکانات ویژه بیماران سوانح سوختگی دستگاه‌های تنفسی
تجهیزات انتقال بیمار ساکشن پرتابل
پالس اکسی متر دفیبریلاتور
گردن‌بند فیلادلفیا کیف احیا قلبی

لازم است بدانید هزینه اجاره این نوع آمبولانس از سایر آمبولانس‌ها بیشتر است.

آمبولانس استقرار در اماکن یزد

در این بخش از معرفی انواع آمبولانس در یزد لازم است شما را با آمبولانس‌های استقرار در اماکن آشنا کنیم. این آمبولانس‌ها از دیگر خدماتی هستند که توسط مراکز آمبولانس یزد ارائه می‌شوند. این نوع آمبولانس در مراکز مختلف و به هنگام برگزاری رویداد‌های بسیاری حضور پیدا می‌کنند تا وضعیت سلامت حاضرین حفظ شود.

ارگان‌های بسیاری با آمبولانس‌های استقرار در اماکن قرارداد دارند. از سازمان‌های طرف قرارداد با این آمبولانس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارخانه‌های مختلف صنعتی
  • باشگاه‌های ورزشی
  • فدراسیون فوتبال ایران
  • فرودگاه‌ها
  • سازمان‌های دولتی و خصوصی
  • سایر موارد

مراکز آمبولانس یزد

 

آمبولانس VIP در یزد

از دیگر انواع آمبولانس شبانه روزی در یزد می‌توان به آمبولانس VIP اشاره کرد. این آمبولانس‌ها در حقیقت آمبولانس‌هایی با مراقبت‌های ویژه بوده که از کادر پزشکی و پرستاران بسیار مجرب و باتجربه برخوردار هستند که می‌توانند وضعیت بیمار را به بهترین نحو کنترل کنند.

تکسین‌های پزشکی این آمبولانس‌ها سوابق کاری درخشانی دارند و به بسیاری از زبان‌های دنیا همچون عربی، ترکی، انگلیسی، کردی و غیره مسلط هستند. ن نوع آمبولانس در یزد برای ارائه خدمات به شرکت‌های خارجی، سازمان‌های بین‌المللی و سفارت خانه‌ها نیز کاربرد دارد.

علاوه بر این آمبولانس VIP با کسب مجوز‌های لازم می‌تواند بیماران را از طریق مرز‌های زمینی به کشور‌های همسایه منتقل کند. درمورد تجهیزات داخلی این آمبولانس‌ها باید بگوییم فضای داخلی آن‌ها به گونه‌ای است که می‌تواند بیمارانی با وضعیت حاد را به همراه کادر پزشکی مجرب حمل کند.

در این آمبولانس‌های خصوصی یزد بیمار تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد و با استفاده از امکانات ویژه وضعیت او کنترل می‌شود. امکانات مورداستفاده در آمبولانس‌های VIP دقیقاً همانند بخش CCU و ICU بیمارستان‌ها هستند.

آمبولانس VIP در یزد- انواع آمبولانس شبانه روزی در یزد

آمبولانس ICU کوچک در یزد

نوع دیگر آمبولانس در یزد، آمبولانس‌هایی به نام ICU کوچک هستند که در آن‌ها کلیه سرویس‌ها و تجهیزات لازم برای مراقبت‌های ویژه از بیماران وجود دارد. این آمبولانس‌ها در دو نوع کابین کوچک و کابین بزرگ وجود دارند که تنها تفاوت میان آن‌ها سایز لوازم و تجهیزات است.

مثلاً در آمبولانس VIP دارای کابین بزرگ از امکاناتی همچون کپسول اکسیژن در ابعاد بزرگ‌تری نسبت به کابین کوچک استفاده شده است. این دو آمبولانس در زمینه کیفیت تجهیزات و خدمات ارائه شده هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

معمولاً آمبولانس‌های ICU دارای کابین کوچک برای مأموریت‌های شهری مورداستفاده قرار می‌گیرند. آمبولانس‌های ICU کوچک تنها برای انتقال بیماران به بیمارستان کاربرد ندارند؛ بلکه در بسیاری موارد که مراکز درمانی از تجهیزات کافی برای تشخیص بیماری برخوردار نیستند، لازم است با کمک این آمبولانس‌ها بیمار را به مراکز عکس‌برداری منتقل کرد.

آمبولانس خارج از کشور

از دیگر خدمات مراکز آمبولانس در یزد می‌توان به آمبولانس‌های سفارت یا خارج از کشور اشاره کرد. بسیاری از سفارتخانه‌های فعال در ایران، سازمان‌های بین‌المللی و شرکت‌های خارجی به خدمات آمبولانس نیاز دارند. در این زمینه از این نوع آمبولانس استفاده می‌شود که می‌تواند با کسب مجوز رسمی‌ به بیرون از مرز‌های کشور نیز راه پیدا کند.

این آمبولانس‌ها می‌توانند بیماران را در سریع‌ترین زمان به کشور‌های همسایه همچون ایالت کردستان، ترکیه، عراق، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان و غیره منتقل کنند.

آمبولانس خارج از کشور در یزد

 

آمبولانس اسکورت پزشکی در یزد

مرکز آمبولانس در یزد با اعزام آمبولانس‌های اسکورت پزشکی می‌تواند در تور‌های گردشگری و مسافرتی و مسابقات کویری و جاده‌ای نیاز‌های پزشکی و درمانی افراد را برطرف کند. کادر پزشکی آمبولانس‌های اسکورت باسابقه و باتجربه هستند و می‌توانند در سخت‌ترین شرایط به بهترین شکل وظیفه خود را در مراقبت از بیماران به انجام برسانند.

اسکورت مهمانان خارجی از زمان ورود به کشور تا موقع خروج آن‌ها نیز جزو خدمات این آمبولانس‌ها است.

آمبولانس اسکورت پزشکی در یزد

 

آمبولانس نوزاد در یزد

آمبولانس نوزاد از دیگر خدمات مرکز آمبولانس در یزد است که برای مراقبت از نوزادانی که از بدو تولد دچار مشکلات تنفسی یا سایر بیماری‌ها هستند کاربرد دارد. این نوزادان باید تحت مراقبت‌های ویژه NICU قرار بگیرند و بستری شوند؛ اما متأسفانه اغلب بیمارستان‌ها از تجهیزات NICU برخوردار نیستند.

در این شرایط لازم است به کمک این نوع آمبولانس، نوزادان به مراکز درمانی دارای بخش NICU منتقل شوند. از تجهیزات مورد استفاده در آمبولانس نوزاد در یزد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مانیتورینگ
  • تجهیزات تنفسی
  • دستگاه ونتیلاتور
  • انکوباتور
  • سایر موارد

تمامی‌ تجهیزات این آمبولانس متناسب با بدن نوزادان طراحی شده‌اند. آمبولانس‌های نوزاد از تخصصی‌ترین انواع آمبولانس در یزد هستند که با داشتن امکانات پیشرفته و تخصصی توانسته‌اند تا به حال جان بسیاری از نوزادان را نجات داده و آن‌ها را به مراکز درمانی تخصصی برسانند.

آمبولانس نوزاد در یزد

 

آمبولانس انتقال بیماران اعصاب و روان در یزد

مرکز اجاره آمبولانس در یزد می‌تواند خدمات خود را برای انتقال بیماران ویژه اعصاب و روان نیز ارائه دهد. برخی از گروه‌های بیماران اعصاب و روان از قبول بیماری خود پرهیز می‌کنند و به همین دلیل با پزشکان و خانواده همکاری نکرده و به مرکز درمانی مراجعه نمی‌کنند.

این موضوع سبب می‌شود عوارض بیماری افزایش یافته و روند درمان دائماً به تعویق بیفتد. در این شرایط کادر مجرب آمبولانس‌های بیماران اعصاب و روان می‌توانند با برقراری ارتباط با بیمار و انتقال او به شکل صحیح از عوارض نامطلوب جلوگیری کرده و به بهبود وضعیت بیمار کمک کنند.

تفاوت‌های اورژانس و آمبولانس خصوصی

در این بخش از مطلب لازم دیدیم شما را با تفاوت اصلی آمبولانس‌های خصوصی و اورژانس عمومی‌ آشنا کنیم. امروزه سرویس خصوصی آمبولانس در یزد در کنار اورژانس به ارائه خدمات به بیماران می‌پردازد؛ اما چه تفاوت‌هایی میان این دو وجود دارد که برخی افراد آمبولانس‌های خصوصی را ترجیح می‌دهند؟

تفاوت‌های آمبولانس دولتی و خصوصی عبارت‌اند از:

  • اولین تفاوت میان اورژانس و سرویس خصوصی آمبولانس در یزد این است که آمبولانس‌های دولتی زیر نظر سازمان اورژانس ایران (۱۱۵) هستند و برای استفاده از آن‌ها باید با این شماره تماس گرفت؛ اما آمبولانس‌های خصوصی متعلق به یک مرکز درمانی خاص هستند و تحت نظر آن‌ها فعالیت می‌کنند.
  • دیگر تفاوت بین نوع دولتی و غیردولتی آمبولانس در یزد این است که اورژانس در یزد بیمار را به بیمارستان‌های موردنظر خود که نزدیک هستند منتقل می‌کند؛ اما کادر خصوصی آمبولانس در یزد می‌توانند جدا از مراکز درمانی نزدیک، طبق نظر خود شما بیمار را به هر بیمارستان و مرکز درمانی انتقال دهند.
  • سومین تفاوت مربوط به هزینه آمبولانس خصوصی و آمبولانس ۱۱۵ در یزد است. خدمات آمبولانس‌های دولتی یزد تماماً رایگان هستند؛ در حالی که برای استفاده از آمبولانس‌های خصوصی لازم است هزینه‌ای مشخص بپردازید.
  • آمبولانس‌های خصوصی با اینکه هزینه و قیمت خاصی دارند؛ اما از امکانات و تجهیزات پیشرفته و مناسبی برای کنترل وضعیت بیمار برخوردار هستند. اگر قصد جابه‌جایی بیمار خود را دارید، بهترین راه تماس با بهترین آمبولانس خصوصی یزد است.

چه زمانی می‌توان از آمبولانس خصوصی استفاده کرد؟

ممکن است این سؤال برایتان پیش آمده باشد که در چه مواقعی می‌توان از آمبولانس‌های خصوصی استفاده کرد؟ مزایای متعدد آمبولانس‌ها سبب شده‌اند که امروزه بتوان از آن‌ها در موقعیت‌های مختلفی استفاده کرد. شما می‌توانید در مواقعی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت با آمبولانس خصوصی تماس بگیرید.

انتقال بیمار به سایر بیمارستان‌ها

هنگامی‌ که پزشک معالج در بیمارستان دیگری قرار دارد که بیمار به آن نزدیک نیست، می‌توانید از خدمات آمبولانس خصوصی در یزد استفاده کرده و فرد را به بیمارستان موردنظر برسانید. این موضوع برای بیمارانی با شرایط خاص که نیاز به بستری در سایر مراکز درمانی دارند بسیار حائز اهمیت است.

عدم وجود همراه بیمار

بیمارانی که کسی را ندارند آن‌ها را منتقل کند یا نمی‌توانند رانندگی کنند، بهتر است با شماره آمبولانس در یزد تماس گرفته و از سرویس خصوصی آمبولانس استفاده کنند. علاوه بر این در برخی از آمبولانس‌های خصوصی شخصی به عنوان همراه برای بیمار در نظر گرفته می‌شود و می‌تواند به وضعیت او رسیدگی کند.

انتقال بیمار به خانه

اگر بیمار شما مرخص شده است و می‌خواهید او را سریعاً به منزل برسانید، آمبولانس در یزد می‌تواند این کار را در بهترین شرایط انجام دهد. در بسیاری موارد به دلیل وجود شرایط خاص نمی‌توان بیمار را با استفاده از خودرو‌های معمولی یا وسایل نقلیه همگانی منتقل کرد و بهترین راه استفاده از خدمات آمبولانس خصوصی است.

این آمبولانس‌ها با برخورداری از کادر مجرب و متخصص و داشتن تجهیزات لازم می‌توانند بیمار را در بهترین و ایمن‌ترین شرایط به هر کجا که شما بخواهید منتقل کنند.

انتقال بیمار به شهر‌های دیگر

در برخی شرایط بنا به صلاحدید پزشکان و وضعیت بیمار لازم است بیمار به شهر‌های دیگر منتقل شود. در این صورت بهترین گزینه برای جابه‌جایی او کمک گرفتن از مراکز خصوصی آمبولانس است. این آمبولانس‌ها می‌توانند در کمترین زمان و با فراهم کردن بهترین شرایط نگهداری، بیمار را به شهر موردنظر منتقل کنند.

شماره آمبولانس در یزد

 

مزایای آمبولانس خصوصی

سؤال رایج بسیاری افراد در زمینه استفاده از خدمات آمبولانس در یزد این است که استفاده از این آمبولانس‌ها چه مزایایی به همراه دارد و اصلاً چرا باید آن‌ها را انتخاب کرد؟ در این باره باید بگوییم امکانات و ویژگی‌های نوع خصوصی آمبولانس سبب شده‌اند امروزه بسیاری افراد این آمبولانس‌ها را نسبت به اورژانس دولتی ترجیح بدهند.

شناخت این مزایا سبب می‌شود بتوانید در زمینه استفاده از آمبولانس انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه به طور کامل درمورد مزایای آمبولانس‌های خصوصی در یزد صحبت خواهیم کرد.

دردسترس‌بودن

بهترین آمبولانس خصوصی در یزد همواره در دسترس شما است و آمادگی دارد در شرایط مختلف خدمات خود را ارائه دهد؛ اما آمبولانس‌های عمومی‌ تنها در شرایط اضطراری می‌توانند به شما کمک کند. اگر وضعیت بیمار شما وخیم باشد و نیاز باشد از خدمات ویزیت پزشک یا عکس‌برداری بهره‌مند شود، آمبولانس‌های غیر خصوصی نمی‌توانند به شما کمک کنند.

در حالی که سرویس خصوصی آمبولانس در یزد در هر شرایطی در کنار شما است و می‌تواند بیمار را در کمترین زمان به هرجایی که لازم باشد منتقل کند.

نداشتن محدودیت مکانی

آمبولانس‌های عمومی‌ محدودیت مکانی دارند و تنها در مناطق خاصی به ارائه خدمات می‌پردازند. این آمبولانس‌ها بعد از درخواست مراقبت‌های پزشکی می‌توانند بیمار را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی که فاصله‌ای ۱۰ دقیقه‌ای دارد منتقل کنند و در این شرایط بیمار یا خانواده‌اش حق انتخاب بیمارستان را ندارند.

اما آمبولانس خصوصی در یزد بیمار شما را به هر بیمارستانی که بخواهید منتقل می‌کند و انتخاب مرکز درمانی تماماً در اختیار خود شما قرار دارد. البته لازم است بدانید در خدمات خصوصی آمبولانس در یزد طبق خواسته بیمار، کادر آمبولانس می‌توانند در انتخاب بهتر بیمارستان به متقاضیان کمک کنند.

ارائه خدمات شبانه روزی

دیگر مزیت مهم آمبولانس‌های خصوصی این است که شما در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته می‌توانید از خدمات آمبولانس در یزد استفاده کنید. این موضوع سبب می‌شود در زمانی که بیمار شما وضعیت وخیمی‌ دارد و شما می‌خواهید او را به یک بیمارستان مشخص منتقل کنید، بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با آمبولانس تماس بگیرید.

جابه‌جایی بیمار

در مواردی که بیماران امکان راه رفتن ندارند و همرا‌هان نیز نمی‌توانند آن‌ها را از داخل آمبولانس به بیمارستان و بین طبقات جابه‌جا کنند، آمبولانس خصوصی می‌تواند این کار‌ها را به خوبی انجام دهد. خدمات جابه‌جایی بیمار توسط آمبولانس‌های خصوصی شامل انتقال بیمار به داخل آمبولانس، ویلچر به صندلی، تخت به برانکارد، تخت به ویلچر و بالعکس هستند.

علاوه بر این اگر لازم باشد بیمار موردنظر بین طبقات جابه‌جا شود، پرستار همراه آمبولانس می‌تواند به کمک ویلچر و برانکارد به بیمار و همراه او کمک کند.

ارائه خدمات با سرعت بالا

از دلایل اصلی که سبب شده است امروزه استفاده از آمبولانس‌های خصوصی بسیار طرف‌دار پیدا کند، می‌توان به سرعت بالای ارائه خدمات اشاره کرد. این آمبولانس‌ها در تمامی‌ مناطق شهر وجود دارند و می‌توانند در زمان کوتاهی به محل موردنظر شما اعزام شوند.

علاوه بر این تکنسین‌های این آمبولانس‌ها بسیار باتجربه هستند و می‌توانند در شرایط بحرانی با سرعت عمل بالا جان بیماران و مجروحان را نجات دهند. در زمان‌هایی که لازم است بیمار شما سریعاً به بیمارستان‌ها یا شهر‌های دیگر منتقل شود، این موضوع اهمیت دوچندان خواهد داشت.

مشخصات یک آمبولانس خصوصی خوب

اگر می‌خواهید از بهترین آمبولانس در یزد برای انتقال بیماران خود به مکان‌های مختلف استفاده کنید، بهتر است در ابتدا با ویژگی‌ها مهم این آمبولانس‌ها آشنا شوید. در ادامه درمورد اصلی‌ترین ویژگی‌های آمبولانس‌های خصوصی استان یزد صحبت خواهیم کرد.

بهترین آمبولانس در یزد

داشتن فضای کافی

از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین آمبولانس‌های خصوصی می‌توان به وجود فضای کافی در داخل آمبولانس اشاره کرد. محیط داخلی آمبولانس باید به شکلی باشد که برانکارد و سایر تجهیزات به راحتی داخل آن قرار بگیرند. وجود فضای کافی و مناسب در آمبولانس سبب می‌شود در مواقع ضروری بتواند بهترین خدمات را در کمترین زمان ارائه دهد.

برخورداری از تجهیزات مناسب

یکی از مهم‌ترین وظایف کادر درمان آمبولانس رسیدگی به وضعیت بیماران و مجروحین است. یک آمبولانس خوب در یزد از بهترین تجهیزات احیا، ساکشن، برانکارد، گلوکومتر، احیا، پالس اکسی متر، کپسول اکسیژن، ونتیلاتور، دستگاه مانیتورینگ و غیره برخوردار است. وجود تجهیزات گفته شده برای حفظ و کنترل وضعیت بیماران کاملاً الزامی‌ است.

حتماً در انتخاب آمبولانس به این مورد توجه کنید؛ زیرا در افزایش کیفیت خدمات بسیار تأثیرگذار است.

کیفیت بالای خدمات

استفاده از دستگاه‌های پزشکی مناسب و پزشکان و پرستاران باتجربه سبب می‌شود آمبولانس‌های خصوصی بتوانند خدمات بهتر و باکیفیت‌تری را در اختیار بیماران قرار دهند. سرعت عمل بالای آمبولانس، وجود تجهیزات کافی و باتجربه بودن کادر پزشکی از دیگر موضوعات مهمی‌ هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.

بهترین آمبولانس خصوصی آمبولانسی است که در مسیر جلب رضایت مشتریان خود گام بردارد و سعی کند رو به روز به کیفیت خدمات خود بیفزاید.

برخورداری از کادر درمانی مجرب

برای همه ما مهم است که زمانی که بیمار خود را به آمبولانس در یزد می‌سپاریم، کادر درمانی متخصص و مجربی در آمبولانس حضور داشته باشند و بتوانند همانند بیمارستان خدمات پزشکی را با بهترین کیفیت به بیمار ارائه دهند. این موضوع تا حد زیادی خیال شما را از بابت درمان و بهبود وضعیت بیمار راحت می‌کند.

هزینه مناسب

از دیگر ویژگی‌های آمبولانس‌های غیر دولتی یزد می‌توان به دریافت هزینه معقول و مناسب در پایان کاراشاره کرد. آمبولانس خصوصی باید طبق مسافت طی شده، نوع تجهیزات، مهارت کادر درمان، ساعات ترافیک و موارد دیگر هزینه‌ای منطقی و معقول را از مشتریان طلب کرده و از صرف هزینه بیشتر خودداری کند.

هزینه اجاره آمبولانس در یزد

آیا از هزینه اجاره آمبولانس خصوصی در یزد خبر دارید؟ این هزینه تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد که همگی با هم قیمت نهایی آمبولانس در یزد را تعیین می‌کنند. در ادامه با عوامل مؤثر بر قیمت اجاره آمبولانس آشنا خواهید شد.

قیمت تجهیزات و دستمزد کادر آمبولانس

هزینه اجاره آمبولانس در یزد تنها شامل هزینه رفت و آمد و حمل و نقل بیمار نیست؛ بلکه موارد جانبی نیز روی قیمت تأثیر می‌گذارند. اینکه در طول مسیر چه آمپول‌ها و دارو‌هایی برای بیمار شما استفاده شده است روی هزینه نهایی تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این باید به هزینه استفاده از کپسول اکسیژن و تزریقات نیز توجه کنید.

صرف نظر از تجهیزات آمبولانس در یزد، دستمزد پرسنل و کادر پزشکی همراه بیمار نیز بر قیمت اجاره آمبولانس تأثیرگذار هستند.

فاصله تا بیمارستان

دیگر عامل مؤثر بر قیمت سرویس خصوصی آمبولانس در یزد میزان فاصله‌ای است که آمبولانس باید طی کند تا به بیمار را به مراکز درمانی برساند. همان‌طور که قبلاً گفتیم این آمبولانس‌ها برخلاف اورژانس دولتی که بیمار را به نزدیک‌ترین بیمارستان می‌رساند، فرد را به بیمارستان انتخابی خود انتقال می‌دهند.

درنتیجه، باید میزان فاصله منزل خود را تا بیمارستان در نظر بگیرید؛ زیرا در تعیین هزینه آمبولانس در یزد بسیار مؤثر است.

ترافیک و ساعت انتقال

آمبولانس‌های خصوصی در هر ساعتی از شبانه روز به ارائه خدمات می‌پردازند؛ اما در برخی ساعات شلوغ روز که ترافیک شهری شدید است، هزینه اجاره این آمبولانس‌ها افزایش می‌یابد. ساعات ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ و ساعات آغاز روز از ۶:۳۰ الی ۸:۳۰ و آخر شب زمان‌هایی هستند که هزینه آمبولانس‌های خصوصی به دلیل زیاد بودن ترافیک افزایش میابد.

زمان تأخیر آمبولانس

کادر خصوصی آمبولانس در یزد می‌توانند بنا به درخواست شما برای انجام امور تصویربرداری پزشکی منتظر مانده و سپس بیمار را به هرجا که مدنظرتان باشد ببرند. در این شرایط ساعات تأخیر و انتظار آمبولانس روی قیمت اجاره آن تأثیر می‌گذارند.

هزینه اجاره آمبولانس در یزد

نوع آمبولانس

از اصلی‌ترین مواردی که قیمت اجاره آمبولانس در یزد را تعیین می‌کنند می‌توان به نوع آمبولانسی که درخواست کرده‌اید اشاره کرد. امروزه آمبولانس‌های مختلفی برای انتقال بیماران در شرایط مختلف وجود دارد که هریک از تعرفه خاص خود برخوردار هستند.

 مثلاً هزینه اجاره آمبولانس‌هایی با تجهیزات ICU، NICU و CCU بیشتر از سایر آمبولانس‌ها است.

نمی‌توان یک قیمت مشخص را برای خدمات مراکز اجاره آمبولانس در یزد معرفی کرد؛ اما به طور کلی قیمت آمبولانس زمینی از ۷۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود و قیمت استفاده از آمبولانس هوایی نیز حدود ۲۰۰ میلیون تومان است. جهت شناخت دقیق قیمت آمبولانس، لازم است با شماره تماس آمبولانس خصوصی در یزد تماس حاصل کنید.

سؤالات متداول

۱. آیا برای انتقال بیمار با آمبولانس‌های خصوصی به همراه نیاز است؟

خیر وجود همراه در این نوع آمبولانس الزامی‌ نیست و حتی برخی از آن‌ها برای بیمار یک همراه مشخص می‌کنند.

۲. آیا آمبولانس خصوصی همیشه در دسترس است؟

بله این آمبولانس‌ها در ۷ روز هفته به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات می‌پردازند.

۳. آیا می‌توان از آمبولانس خصوصی برای انتقال بیمار به خانه استفاده کرد؟

بله این امکان برای نوع خصوصی آمبولانس در یزد وجود دارد.

شارینو

اگر می‌خواهید از بهترین خدمات درمانی در یزد بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم سری به مطالب بیمارستان‌ های یزد، سونوگرافی در یزد، فیزیوتراپی در یزد، پزشک تغذیه در یزد، پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد و غیره بزنید.

اگر قصد ساخت و ساز ساختمان یا بازسازی منزل خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مطلب گچ کار ساختمان در یزد، لوله کشی گاز در یزد، لوله کشی ساختمان در یزد، ایزوگام در یزد، نصب سقف کاذب در یزد، نقاش ساختمان در یزد، استادکار کابینت در یزد و غیره بزنید.

اگر به قصد گشت و گذار به شهر یزد سفر کرده‌اید و می‌خواهید از بهترین بازار‌های سنتی آن سوغاتی بخرید، پیشنهاد می‌کنیم از مطالب وبلاگ شارینو در زمینه معرفی مراکز خرید یزد استفاده کنید.

علاوه بر این می‌توانید بعد از خرید و گشت و گذار در بازار‌های یزد، جهت رفع خستگی و خوردن یک غذای اصیل ایرانی، به رستوران‌ها و کافه‌های این شهر سر بزنید. به این منظور مقالات معرفی رستوران‌ های یزد و کافه‌ های یزد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کلام پایانی

در بسیاری موارد لازم است به منظور حفظ جان بیمار یا مراقبت بیشتر از او از آمبولانس‌های خصوصی کمک بگیرید تا بیمار را به شهر‌های اطراف، بیمارستان موردنظر یا منزل منتقل کنند. پیش از استفاده از خدمات آمبولانس در یزد، لازم است انواع آمبولانس را شناخته و از دیگر موضوعات مهم در این زمینه آگاهی کافی داشته باشید.

ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات خوبی درمورد خدمات آمبولانس در یزد در اختیار شما قرار دهیم تا در مواقع لزوم بتوانید بهترین انتخاب را داشته و بیمار را در شرایطی مناسب منتقل کنید. لطفاً نظرات و تجربیات خود را درمورد آمبولانس‌های خصوصی یزد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *