دوربین مداربسته در کرمانشاه

فهرست مطالب

به نظر شما استفاده از دوربین مداربسته در کرمانشاه چه کاربردی دارد؟ دوربین مداربسته نوعی دوربین CCTV است که بر مکان‌های داخلی و خارجی نظارت می‌کند و با توجه به شرایط، انواع مختلفی دارد. در سال ۱۹۴۲ اولین دوربین توسط ارتش نازی ساخته شد و استفاده از آن تاکنون ادامه دارد.

اگر به دنبال نصب دوربین مداربسته در کرمانشاه هستید، این مقاله بهترین گزینه برای شما است؛ زیرا در این مقاله قصد داریم که در مورد انواع سیستم‌های حفاظتی، نصب انواع دوربین مداربسته در کرمانشاه، مهم‌ترین نکات و کاربرد آن‌ها صحبت کنیم؛ پس ما را همراهی کنید.

انواع سیستم حفاظتی در کرمانشاه

امروزه استفاده از سیستم‌های حفاظتی به دلیل محافظت از اموال و اماکن عموم مردم اهمیت بیشتری پیدا کرده است و تعداد گسترده‌ای از مردم از آن استفاده می‌کنند. سیستم‌های حفاظتی با توجه به شرایط و مکان موردنظر در انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند که در ادامه درباره آن‌ها مطالعه خواهید کرد.

دزدگیر اماکن در کرمانشاه

یکی از سیستم‌های اعلام سرقت دزدگیرهای اماکن هستند که در مکان‌های خاصی نصب شده و جزو سیستم‌های پیشرفته محسوب می‌شوند. این مدل سیستم در انواع مختلف کابلی و بدون کابل در مکان‌های مختلف قابل استفاده است که با جزئی‌ترین حرکت یا جنبده‌ای آژیر امنیتی آن به صدا درمی‌آید. در مدل‌های پیشرفته امکان گزارش دزدی به نزدیک‌ترین کلانتری به صورت اتوماتیک نیز وجود دارد.

بهترین مکان نصب دزدگیر اماکن نزدیک دوربین مداربسته در کرمانشاه در ورودی ساختمان، ورودی راه‌پله‌ها، بالکن و راهرو ها است که به علت آژیر بلند امنیت بیشتری دارد. این امکانات به ما این فرصت را می‌دهند که در هرکجا که هستیم، از امنیت منزل و محل کار خود غافل نشویم.

قسمت‌های مختلف دزدگیر اماکن شامل موارد زیر هستند:

  • کنترل پنل دزدگیر
  • صفحه کلید دزدگیر
  • باتری دزدگیر
  • آژیرهای دزدگیر
  • جعبه دزدگیر
  • تابلوی برچسب دزدگیر
  • سنسور مادون قرمز دزدگیر

سنسور حرکتی دزدگیر در کرمانشاه

سنسور حرکتی دزدگیر در کرمانشاه

پایه اصلی سیستم امنیتی، سنسور حرکتی دزدگیر است که از طریق پرتوهای لیزر حرکت افراد را تشخیص می‌دهد و به کنترل پنل دستگاه هشدار ارسال می‌کند. گرمای بدن موجود زنده به وسیله موج‌های مادون قرمز تشخیص داده شده و به عنوان یک عامل خطر آژیر را به صدا در می‌آورد.

در واقع این سیستم امنیتی به نوعی مانند محافظ عمل می‌کند و به باز و بسته شدن درب و پنجره و شکستن آن‌ها واکنش نشان می‌دهد. نزدیک شدن کودکان و حیوانات به قسمت‌هایی از منزل که محدودیت دارد را نیز هشدار می‌دهد. این نکته را در نظر داشته باشید که نباید سنسور حرکتی را نزدیک رادیاتور یا هر منبع گرمایی نصب کنید.

سیستم کنترل تردد در کرمانشاه

اگر به دنبال مدیریت ورود و خروج به مکان‌های خاصی هستید، سیستم کنترل تردد بهترین گزینه است. این دستگاه علاوه بر ارتقا امنیت منجر به افزایش نظم در هر مکانی می‌شود. سیستم کنترل تردد در ساختمان‌های تولیدی، اداری، شرکت‌ها، مراکز گردشگری، انبار و مکان‌های ورزشی کاربرد دارد.

این سیستم از طریق احراز هویت به وسیله تشخیص چهره یا اثر انگشت فقط به افراد شاغل در آن مجموعه اجازه ورود و خروج می‌دهد و از ورود افراد غیرمجاز جلوگیری می‌کند. در مکان‌های دولتی و شرکت‌ها برای ثبت حضور و خروج کارمند و همچنین ثبت مقدار ساعت کار از این دستگاه استفاده می‌کنند.

دوربین مداربسته در کرمانشاه

نصب دوربین مداربسته در ساختمان‌های اداری و مسکونی یکی از ملزومات است که اگر دزدی رخ داد، مأموران امنیتی اتفاقاتی را که رخ داد است را مشاهده کنند و با استفاده از شواهد موجود در تصویر به دستگیری غارت گران اقدام کنند.

دوربین مداربسته در کرمانشاه به وسیله هارد، دیسک و غیره قادر است به صورت شبانه روزی به ضبط تصاویر در مکان‌هایی که مشخص شده است، بپردازد که اگر مشکلی رخ داد با بازبینی فیلم‌ها و تصاویر منشأ مشکل را پیدا کنند.

قفل هوشمند در کرمانشاه

قفل هوشمند در کرمانشاه

به نظر شما قفل هوشمند چه نوع سیستم امنیتی است؟ سیستمی که به صورت مکانیکی و الکترونیکی طراحی شده است که بعد از تأیید هویت، اجازه ورود و خروج صادر می‌شود. استفاده از قفل هوشمند در کنار دوربین مدار بسته در کرمانشاه امنیت منزل و محل کار شما را چندین برابر ارتقا داده و درصد دزدی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

در برخی خانه‌های هوشمند دیگر به روش سنتی با کلید عمل نمی‌کنند. این قفل‌های هوشمند به وسیله تلفن همراه به صورت بی سیم درب منزل را باز می‌کنند؛ در این صورت رفت و آمد دیگران نیز محدود می‌شود. در این منازل می‌توان با ارسال کلید مجازی به صورت اس‌ام‌اس برای افراد دیگر و مهمان‌ها اجازه ورود آن‌ها را فراهم کرد. آسیب پذیری در این نوع احتمال بالایی دارد.

درب ضد سرقت در کرمانشاه

اولین گزینه‌ای که بعد از بروز مشکلات امنیتی به ذهن ما خطور می‌کند، چیست؟ بله درست حدس زدید. اولین مورد بعد از این گونه مشکلات، قفل کردن درب‌های ساختمان است. درب‌های ضد سرقت از هسته‌های فولادی، چوب طبیعی و درب‌های روکش دار تشکیل شده‌اند که حتی به وسیله چکش نمی‌توان به راحتی از آن عبور کرد.

استفاده از درب‌های ضد سرقت در کنار دوربین مداربسته در کرمانشاه خیال شما را از بابت سارقان راحت‌تر می‌کند. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید از حداقل ۳ قفل روی درب ضد سرقت استفاده کنید؛ به‌طوری‌که حتی قفل ساز هم نمی‌تواند، درب را باز کند. فولادی که در این گونه درب‌ها به کار می‌رود، در برابر هر ضربه‌ای مقاوم است.

نرده حفاظ در کرمانشاه

اهمیت استفاده از نرده‌های حفاظ در پنجره‌های پرخطر بسیار بالا است و میزان دسترسی سارقان به پنجره‌ها را محدود می‌کند. علاوه بر پنجره می‌توان از این نرده‌ها روی دیوار نیز استفاده کرد که بالا آمدن از دیوار را دشوار می‌کند. در نتیجه اگر به دنبال افزایش امنیت منزل خود هستید، حتماً از نرده حفاظ به همراه دوربین مداربسته در کرمانشاه استفاده کنید.

درب آکاردئونی در کرمانشاه

یکی دیگر از راه‌های حفظ امنیت استفاده از درب‌های آکاردئونی است که از فلز، آهن و چوب ساخته شده و به راحتی قابل جمع شدن است. درب‌های آکاردئونی با نام درب‌های کشویی نیز در بازار شناخته می‌شوند که به دلیل قیمت مناسب و جنس محکم مورد تقاضای بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند.

در واقع این مدل درب‌ها قابلیت جدا سازی فضا از یکدیگر را دارند و در برخی از مدارس برای جدا کردن کلاس از درب ورودی از درب‌های آکاردئونی استفاده می‌کنند. درب آکاردئونی عملکرد دوربین مداربسته در کرمانشاه را تکمیل می‌کند.

انواع دوربین مداربسته در کرمانشاه

به نظر شما در هنگام خرید سیستم حفاظتی، شناخت نمایندگی فروش دوربین مداربسته مهم است؟ شناخت این نمایندگی‌ها به شما در یک خرید باکیفیت کمک فراوانی می‌کند و شما می‌توانید از طریق این نمایندگی به اطلاعات زیادی در رابطه با دوربین مداربسته دست پیدا کنید.

آیا با انواع دوربین مداربسته آشنایی دارید؟ در این قسمت از مقاله قصد داریم که تمامی دوربین‌های مداربسته موجود در بازار را به علاوه کاربردهای آن‌ها خدمت شما به طور مفصل شرح دهیم تا اطلاعات شما در این زمینه افزایش پیدا کند و در هنگام خرید سردرگم نشوید.

دوربین مداربسته آنالوگ در کرمانشاه

یک مدل از دوربین‌های امنیتی، دوربین‌های آنالوگ هستند که امواج را به صورت آنالوگ ارسال می‌کنند. این نوع دوربین تصاویر را با استفاده از ضبط کننده دیجیتال DVR ثبت می‌کند که برای مشاهده آن دستگاه باید به یک مانیتور وصل شود. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه‌های مشاغل کوچک، خرده‌فروشی‌ها و خانه هستید، دوربین آنالوگ گزینه مناسبی است.

امروزه دوربین‌های آنالوگ با کیفیت HD طراحی و در بازار موجود شده‌اند که کیفیت پایین تصاویر را تا حدودی جبران می‌کنند.

مزایای دوربین آنالوگ به شرح زیر هستند:

  • سهولت در نصب و اشکال یابی
  • عدم تأخیر در حین پخش فیلم
  • مناسب برای سیستم امنیتی کوچک
  • قابلیت پایداری نظارت‌های تصویری

از معایب این نوع دوربین مداربسته در کرمانشاه می‌توان عدم رمزگذاری سیگنال‌های دریافت شده و هک راحت و عدم پوشش برای مناطق طولانی و وسیع را نام برد.

دوربین مداربسته لامپی در کرمانشاه

دوربین مداربسته لامپی در کرمانشاه

آیا به دنبال امنیتی‌ترین دوربین مداربسته در کرمانشاه هستید؟ دوربین مداربسته لامپی مانند لامپ‌های حبابی طراحی شده‌اند که تشخیص آن از لامپ اصلی دشوار است. استفاده از این مدل دوربین در موارد جاسوسی بسیار مناسب است و ۳۶۰ درجه از تصویر را در اختیار ما قرار می‌دهد؛ به همین دلیل با نام دوربین ۳۶۰ درجه نیز شناخته شده است.

دوربین مداربسته لامپی انرژی خود را به طور مستقیم از برق شهری تأمین می‌کند. از ویژگی‌های خاص این نوع دوربین می‌توان به این اشاره کرد که برای ذخیره اطلاعات به DVR احتیاجی ندارد و اطلاعات روی Micro SD ذخیره می‌شود. قابلیت اتصال به گوشی اندروید، انتقال تصاویر و دید در شب از قابلیت‌های دوربین مداربسته لامپی است.

دوربین مداربسته کوچک در کرمانشاه

از جمله دوربین مداربسته در کرمانشاه که مورد استفاده موارد امنیتی قرار می‌گیرد، دوربین مداربسته کوچک است. این نوع دوربین‌ها در سایزهای کوچک طراحی می‌شوند که به راحتی قابل تشخیص نباشند. از باتری‌های با ظرفیت بالا در دوربین‌های کوچک استفاده می‌کنند تا به مدت طولانی دوربین تصاویر را ضبط کند.

کیت‌های مورد استفاده در این دوربین‌ها کیت‌های وایرلس هستند که نیازی به سیم کشی ندارد. گاهی اوقات در دوربین‌های مداربسته کوچک از کارت حافظه Micro sd استفاده می‌کنند که دیگر برای انتقال اطلاعات احتیاجی به کیت وایرلس ندارند. در مواقع بسیار سری دوربین‌های کوچک را در خودکار، عروسک یا ساعت جاسازی می‌کنند.

دوربین مداربسته بند انگشتی، دوربین مداربسته پین هول و دوربین مینیاتوری معمولی از انواع دوربین‌های مداربسته کوچک هستند که در مکان‌های مختلف کاربردهای متنوعی دارند. ویژگی دید در شب، تصویر رنگی، سازگار با تلفن همراه و تشخیص حرکت از ویژگی‌های بارز این نوع دوربین مداربسته در کرمانشاه هستند.

دوربین مداربسته بی سیم در کرمانشاه

نوع دیگری از مدل‌های دوربین مداربسته در کرمانشاه، دوربین‌های بی سیم هستند که اطلاعات صوتی و تصویری را از طریق ارسال کننده بی سیم به نقاط مختلف می‌فرستند. دوربین‌های بی سیم برای تأمین برق خود از یک یا دو کابل استفاده می‌کنند. منظور از بی سیم بودن در این سیستم حفاظتی ارسال اطلاعات آن است.

این نوع دوربین‌ها مجهز به سیستم آنالوگ و سیستم تحت شبکه هستند و همچنین ضبط صدا نیز انجام می‌دهند. در فروشگاه دوربین مداربسته در کرمانشاه می‌توانید انواع مختلفی از دوربین‌های بی سیم مانند: دوربین اسفیورد و دوربین مگنتی شیائومی را خریداری کنید.

دوربین مداربسته وای فای در کرمانشاه

دوربین مداربسته وای فای در کرمانشاه

دوربین مداربسته وای فای همان طور که از اسمش پیداست، دوربینی است که در ارائه و انتقال اطلاعات فقط از دوربین‌های بی سیم و از طریق اینترنت استفاده می‌کند. بین دوربین مداربسته بی سیم و دوربین مداربسته وای فای تفاوت‌هایی وجود دارد؛ اما درکل مداربسته وای فای زیر مجموعه مداربسته بی سیم است.

از تفاوت این دو دوربین مداربسته در کرمانشاه می‌توان به این مورد اشاره کرد که در مداربسته بی سیم انتقال اطلاعات از طریق امواج است؛ اما در دوربین‌های بی سیم وای فای انتقال اطلاعات فقط از طریق شبکه اینترنت صورت می‌گیرد.

دوربین مداربسته گنبدی در کرمانشاه

یکی دیگر از مدل‌های دوربین مداربسته در کرمانشاه، دوربین گنبدی است که توسط نصاب دوربین مداربسته راه اندازی و نصب می‌شود. محفظه گنبدی شکل این دوربین دلیل نام گذاری آن است که مانع دستبرد مجرمان نمی‌شود.

به این دلیل که تشخیص جهت دوربین در این مداربسته‌ها بسیار دشوار است و کار سارقان را با مشکل مواجه می‌کند، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. دوربین‌های گنبدی در رستوران‌ها، هتل‌ها، مغازه‌ها و در بسیاری دیگر از کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ زیرا به دلیل طراحی که دارد دید وسیع‌تری از محیط را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دوربین‌های مداربسته گنبدی مزایایی دارند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • به دلیل طراحی جمع و جوری که دارد در هر مکانی نصب می‌شود.
  • برای فضای باز و فضای داخلی ساختمان نیز مناسب است.
  • دوربین آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد.
  • در برابر سرقت مقاوم است.

دوربین مداربسته گلوله‌ای در کرمانشاه

یکی دیگر از دوربین‌هایی که به صورت استوانه‌ای طراحی شده و طراحی نمادینی دارد، دوربین مداربسته گلوله‌ای است. به دلیل نوع طراحی که شده است قابلیت آن را دارد که مسافت‌های طولانی را به صورت دقیق رصد و ارزیابی کند. دوربین مداربسته گلوله‌ای در برابر آب، گردوغبار و نور خورشید مقاوم است؛ به همین دلیل در فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نوع دوربین به دلیل اینکه قابل مشاهده عموم مردم است، بسیاری از سارقین را از عمل مجرمانه باز می‌دارد. یکی از قابلیت‌های این نوع دوربین مداربسته در کرمانشاه این است که علاوه بر ارائه تصویر باکیفیت و وضوح مناسب، به افرادی که در حوزه استحفاظی دوربین قرار دارند، پیامک تحت کنترل را ارسال می‌کنند. شما می‌توانید در حوزه تولید، صنعت کشاورزی و املاک نیز به خرید دوربین مداربسته گلوله‌ای اقدام کنید.

دوربین مداربسته PTZ در کرمانشاه

دوربین مداربسته PTZ در کرمانشاه

دوربین PTZ مخفف کلمه Pan Tilt Zoom است. دوربین‌های پی‌تی زد قابلیت چرخش در جهات مختلف و زوم روی هدف را دارند. اگر به دنبال دوربینی هستید که به طور کامل امنیت محیط شما را تضمین کند و فید زنده ویدئو را در اختیار نگهبان شما قرار دهد تا موقعیت را عقب و جلو کند، این دوربین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این نوع دوربین علاوه بر اینکه در فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، باعث تقویت امنیت واحدهای تجاری نیز می‌شود. در مکان‌هایی مانند موزه جزو بهترین دوربین مداربسته در کرمانشاه قرار می‌گیرد که حرکت هر فرد را به صورت دقیق تشخیص می‌دهد. به عبارتی این دوربین کار چند دوربین را در یک مدل به ما ارائه می‌دهد.

 

 

دوربین مداربسته C-mount در کرمانشاه

دوربین C-mount یکی دیگر از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌های دوربین مداربسته در کرمانشاه است که با لنزهای جداشدنی نظارت کاملی بر فاصله‌های مختلف در محیط انجام می‌دهد. اندازه‌های این نوع دوربین‌ها اغلب بزرگ هستند که مانع از دزدی می‌شوند. این نوع دوربین به دلیل کیفیتی که در دید محیط پیرامون دارد، در صنایع آب و برق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اصلی‌ترین مزایای این نوع دوربین مداربسته در کرمانشاه شامل موارد زیر می‌شوند:

  • در برابر دمای شدید و گرما مقاوم هستند.
  • لنزهای دوربین آن برد را تا ۴۰ فوت افزایش می‌دهند.
  • در دسترس دید عابران قرار دارد.
  • مجهز به بدنه ضد آب و مقاوم در برابر هوا است.

دوربین مداربسته IP در کرمانشاه

در نصب سیستم‌های حفاظتی در کرمانشاه دوربین IP قرار دارد که ویدئوهای زنده از محیط را در فضای مجازی با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد تا تصاویر را از نقاط سرتاسر جهان در اختیار همه افراد قرار دهند. از مزایای این نوع دوربین می‌توان به راحتی دسترسی به تصاویر آرشیو، مشاهده آنلاین فیلم‌ها و راه اندازی سریع آن اشاره کرد.

مشاهده فیلم‌ها از طریق تلفن همراه و لپ‌تاپ به آسانی انجام می‌شود. مشاغلی که به صورت دائم در حال حرکت هستند، از این نوع دوربین استفاده می‌کنند؛ چون گزینه بسیار ایده آلی است. تعمیر دوربین مداربسته کرمانشاه این مدل دوربین دشوار نیست و به نگهداری کمی نیاز دارد.

دوربین مداربسته HD در کرمانشاه

اگر به دنبال کیفیت بی نظیری از تصاویر دوربین مداربسته در کرمانشاه هستید، دوربین مداربسته HD گزینه مناسبی است. این نوع دوربین‌ها در مکان‌هایی که درصد سرقت در آن‌ها بالا است، بسیار کاربرد دارد؛ زیرا به دلیل کیفیت بالایی که دارد، چهره سارقان را به خوبی تشخیص می‌دهد.

بانک‌ها از جمله مکان‌هایی هستند که در آن از دوربین HD استفاده می‌کنند. این نوع دوربین‌ها از رزولوشن P720 تا K4 را پشتیبانی می‌کند.

مزایای دوربین مداربسته HD در کرمانشاه عبارت‌اند از:

  • ثبت تصاویر با وضوح بالا
  • امکان زوم با کیفیت بالا
  • تصاویر شفاف سارقان

نکات نصب دوربین مداربسته در کرمانشاه

به نظر شما در هنگام نصب و خرید انواع دوربین مداربسته چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ نصب دوربین‌های مداربسته نیاز به نصاب حرفه‌ای ندارد و فقط باید به دو نکته مکان و شیوه نصب صحیح آن دقت کرد که در ادامه درباره این دو نکته توضیحاتی ارائه می‌شود.

محل نصب دوربین مداربسته

اولین گام در نصب دوربین مداربسته در کرمانشاه، محل نصب و موقعیت آن است که باید به طول کابل‌ها در حین نصب توجه کرد؛ به‌طوری‌که طول کابل به‌اندازه‌ای باید باشد که به راحتی به پریز برق وصل شود. اگر به دنبال یک دوربین بدون سیم هستید و کابل نامرتب شما را آزار می‌دهد، می‌توانید از دوربین مداربسته بی سیم استفاده کنید.

ورودی‌های جلو و پشتی درب، پنجره‌های طبقه همکف، حیاط ‌خلوت ساختمان، گاراژها و طبقات دوم از جمله ایده‌آل‌ترین مکان‌های نصب دوربین مداربسته هستند.

نحوه نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته در کرمانشاه

ابتدا باید  نقطه‌ای را روی براکت علامت بزنید و آن را دریل کرده و سپس شمع‌های خام را وارد براکت کنید. در دوربین‌های سیمی باید سیم‌کشی‌های لازم را انجام داده و از دیوار عبور دهید تا به مانیتورینگ وصل شود. برای اینکه از ایمنی دستگاه مطمئن شوید، سیم دوربین را به پریز وصل کرده و دوربین را امتحان کنید.

سپس ضبط کننده ویدئو را در مکانی که قفل دارد، نصب کنید. به تنظیم مسیر کابل دوربین به DVR اقدام کنید. برای دوربین‌هایی که در فضای باز نصب می‌شوند، باید از قالب سیمی استفاده کرد تا کابل‌ها فرسوده نشوند.

کابل شبکه باید به روتر اینترنت وصل شود. هر دوربین را به Drv و Nvr وصل کنید؛ سپس آن را به صفحه‌ای که قصد دارید فید را در آن بگذارید، متصل کنید.

مهم‌ترین نکات نصب دوربین مداربسته

توجه به نکات مهم و نصب دوربین به شیوه صحیح میزان نیاز به تعمیرکار دوربین مداربسته در کرمانشاه را کاهش می‌دهد. اگر به دنبال بررسی تصاویر گرفته شده با وضوح بالا هستید، به نکات زیر توجه کنید که عبارت‌اند از:

  • دوربین مداربسته باید در فاصله ۸ تا ۱۰ فوتی از زمین نصب شود.
  • باید نور خورشید در نظر گرفته شود.
  • از دوربین در برابر عوامل خارجی محافظت کنید.
  • با نورپردازی دوربین‌ها را تقویت کنید.

نکات مهم خرید دوربین مداربسته در کرمانشاه

آیا با نکات قبل از خرید دوربین مداربسته در کرمانشاه آشنایی دارید؟ تعداد تولید کنندگان دوربین مداربسته در بازار بالا است و دوربین‌های مختلفی در بازار وجود دارد که شما باید قبل از خرید با نکاتی آشنا شوید تا بتوانید دوربین باکیفیتی با توجه به بودجه خود خریداری کنید که در ادامه با چند مورد از آن شناخت پیدا می‌کنید:

  • شناخت نقاط تحت پوشش دوربین مداربسته: یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در حین نصب دوربین به آن توجه کرد، زاویه‌های تحت پوشش دوربین است. شناخت دید در شب و تشخیص حرکت به خرید یک دوربین خوب کمک می‌کند.
  • اثربخشی دوربین مداربسته: عوامل خارجی مانند آب و هوا و نور خورشید در میزان کارایی و اثربخشی دوربین تأثیر زیادی دارند که بهتر است در حین نصب به آن توجه کنید.
  • کابل کشی دوربین مداربسته: در هر روشی که در نصب دوربین مداربسته در کرمانشاه انتخاب می‌کنید، استفاده از کابل یک عضو جدا نشدنی است که بهتر است از کابل‌های با کیفیت بهره ببرید.
  • انتخاب نوع دوربین مداربسته: دوربین‌های مختلفی با طراحی‌های متنوعی در بازار وجود دارد؛ اما نکته مهم این است که شما باید به توجه به نیازتان دوربین مدنظر خود را انتخاب کنید که بهترین کارایی را ارائه دهد.
  • فضای ذخیره سازی دوربین مداربسته: یکی از نکاتی که به اشتباه به آن توجه زیادی نمی‌شود، مقدار فضای ذخیره سازی است. زمانی این حافظه کم شما را با مشکل دچار می‌کند که بعد از مدتی متوجه حذف فیلم مهمی از هارد دوربین می‌شوید که دیگر قابل بازگشت نیست.

قیمت دوربین مداربسته در کرمانشاه

به نظر شما هزینه دوربین مداربسته در کرمانشاه در چه رنجی است؟ این قیمت با توجه به نوع دوربین و ویژگی‌های آن متفاوت است. دوربین‌های که مجهز به قابلیت‌های زیادی هستند، قیمت بالایی نیز دارند. در جدول زیر به صورت حدودی قیمت دوربین مداربسته را در سال ۱۴۰۲ مشاهده می‌کنید.

نوع دوربین قیمت دوربین
دوربین مداربسته لامپی ۵۲۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰ تومان
دوربین مداربسته آنالوگ ۶۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰۰ تومان
دوربین مداربسته IP ۱۰۰۰۰۰۰ تا ۲۳۰۰۰۰۰ تومان
دوربین امنیتی هوشمند ۱۶۰۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰۰ تومان
دوربین مداربسته هایک ویژن ۲۰۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰۰ تومان

 

آدرس فروشگاه‌های دوربین مداربسته در کرمانشاه

آدرس فروشگاه‌های دوربین مداربسته در کرمانشاه

علاوه بر شناخت نکات مهم در حین خرید دوربین مداربسته در کرمانشاه، شناخت مراکزی که دوربین‌های اصل و باکیفیت ارائه می‌دهد، بسیار مهم است که شما می‌توانید از این مراکز با اطمینان خاطر خرید کنید. در ادامه لیست فروشگاه‌های دوربین مداربسته جمع‌آوری‌شده است که می‌توانید آن را مطالعه کنید.

نام فروشگاه آدرس فروشگاه شماره تماس
شرکت مهندسی صدرا کرمانشاه، قبل از میدان رسالت، روبروی بستنی میهن ۰۹۱۸۹۲۹۳۱۴۵

 

شرکت پارت ایمن کرمانشاه، میدان آیت الله کاشانی ۰۸۳-۳۷۲۸۸۱۳۲
آی‌تی مارکت کرمانشاه، نرسیده به بلوار کاشانی ۰۹۱۹۸۶۴۵۰۰۸
شرکت آکام گستر آبان کرمانشاه، خیابان شهرداری سابق ۰۸۳-۳۷۲۹۹۴۶۳
شرکت ایمن فیروز کرمانشاه، بلوار ارشاد شرقی ۰۸۳-۳۸۲۳۳۳۸۵
فروشگاه مرکزی دوربین کرمانشاه، خیابان شهید شمشادیان ۰۸۳-۴۸۳۳۱۴۷۳

 

شارینو

اگر به حوزه تعمیرات علاقه دارید، می‌توانید در سایت شارینو مقالات بسیاری مانند: تعمیر مبل در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر تلویزیون در کرمانشاه و تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه را مطالعه کنید.

در فصول سرد سال میزان اهمیت تعمیر پکیج در کرمانشاه بسیار بالا می‌رود که شما می‌توانید از طریق مطالعه مقاله شارینو در رابطه با این موضوع با نکات مهم آن آشنا شوید.

امروزه با گسترش حمل و نقل‌های جاده‌ای اهمیت تعمیرکار بیشتر شده است که شما در سایت شارینو می‌توانید، با نکات مکانیک سیار در کرمانشاه آشنا شوید.

کابینت عضو جدایی ناپذیر آشپزخانه است که طراحی و نصب آن بسیار بااهمیت است که شما می‌توانید با مقاله کابینت سازی در کرمانشاه به این مهم دست پیدا کنید.

اگر به زبان‌های مختلف دنیا علاقه دارید و می‌خواهید در این زمینه علم خود را افزایش دهید، آموزشگاه زبان در کرمانشاه گزینه خوبی برای شما است که شارینو به این موضوع پرداخته است.

هنر روح انسان را جلا می‌دهد که شما می‌توانید با استفاده از مقاله‌های شارینو با آدرس‌های آموزشگاه موسیقی در کرمانشاه و آموزشگاه آشپزی در کرمانشاه آشنا شوید.

کرمانشاه به شهر خوش و آب هوایی معروف است که در فصل بهار و تابستان از جمله شهرهای زیبا برای مسافرت به شمار می‌رود که قبل از سفر شما باید در سایت شارینو با رستوران‌های کرمانشاه، مراکز خرید کرمانشاه و همچنین مراکز تفریحی کرمانشاه و… آشنا شوید.

سخن پایانی

مبحث دوربین مداربسته در کرمانشاه از جمله مبحث‌های مهم در زمینه سیستم‌های حفاظتی است که به آن توجه ای ویژه‌ای شده است. در این مقاله نیز تلاش کردیم که اطلاعات مفیدی در رابطه با انواع دوربین‌های مداربسته، نکات قبل از خرید و در حین نصب برای شما ارائه کنیم که شما با توجه به نیازتان دوربین موردنظر را انتخاب کنید.

هرکدام از دوربین‌ها مزایای متفاوتی دارند که در این مقاله بررسی شد. همچنین قیمت خرید دوربین مداربسته در کرمانشاه از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار است که در جدولی به آن اشاره شد. در نهایت امیدواریم که ارائه این اطلاعات برای شما مفید واقع شود. شما می‌توانید در این زمینه نظرات خود را با به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

۱. قیمت دوربین مداربسته آنالوگ چقدر است؟

۶۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان

۲. دوربین مداربسته IP چه مزایایی دارد؟

دسترسی آسان به آرشیو تصاویر و مشاهده آنلاین فیلم

۳. در رستوران و هتل‌ها از چه دوربین مداربسته‌ای استفاده می‌کنند؟

دوربین مداربسته گنبدی شکل

۴. رایج‌ترین دوربین مداربسته در کرمانشاه کدام است؟

دوربین آنالوگ و دوربین مداربسته گنبدی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *