دوربین مداربسته در کرمان

 دوربین مداربسته در کرمان

فهرست مطالب

به نظر می‌رسد خرید و نصب یک دوربین مداربسته در کرمان بهترین اقدام امنیتی است که می‌توانید برای فروشگاه خود انجام دهید. امروزه کمتر مکانی پیدا می‌شود که مجهز به این دوربین‌ها نباشد؛ بنابراین لازم است بیشتر در مورد انواع دوربین مداربسته و ویژگی‌های آن اطلاعات کسب کنید.

ما در این مقاله در خصوص نکاتی مانند نصب، قابلیت‌های این دوربین و هزینه‌های آن صحبت می‌کنیم. از شما می‌خواهیم در مقاله دوربین مداربسته کرمان با ما همراه باشید.

کاربردهای دوربین مداربسته در کرمان

دوربین مداربسته در کرمان بهترین گزینه برای افزایش امنیت مکان‌های مختلف و ثبت و ضبط اطلاعات و تصاویر است. این دوربین‌ها به طور ۲۴ ساعته تصاویر و صداها را ضبط کرده و به صورت مخفیانه نظاره‌گر همیشگی ما هستند.

اگر شرکت، مؤسسه، فروشگاه یا مجتمع آپارتمانی دارید، از آن‌ها استفاده کنید. شما برای این کار نیازی به پر کردن محیط اطراف با سیم ندارید.  امروزه دوربین مداربسته در کرمان بدون سیم نیز اطلاعات و تصاویر را به اتاق کنترل می‌فرستد. آن‌ها مخفیانه کار می‌کنند و بیشتر اوقات توسط افراد نادیده گرفته می‌شوند.

یکی دیگر از قابلیت‌های آن‌ها این است که امکان اتصال به چندین دستگاه را دارند؛ بنابراین چندین نفر می‌توانند به طور هم‌زمان اطلاعاتی را که این دوربین‌ها ضبط می‌کنند ببینند.

کاربردهای دوربین مداربسته در کرمان متنوع و گسترده است. در هر مکانی امکان سرقت یا از بین رفتن امنیت افراد وجود دارد. به همین دلیل با نصب دوربین مداربسته می‌توانید تا حد زیادی از چنین اتفاقاتی جلوگیری کنید یا حداقل امکان پیگیری موارد را به دست بیاورید.

دوربین مداربسته در کرمان

دوربین مداربسته در کرمان

امروزه دوربین‌های مداربسته در مکان‌های زیر یافت می‌شوند:

  • بانک‌ها
  • بیمارستان‌ها
  • انواع مؤسسات تجاری، مسکونی و آموزشی
  • مجتمع‌های مسکونی
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ
  • مطب‌ها و ادارات
  • رستوران‌ها
  • پاساژها
  • طلافروشی‌ها

دوربین مداربسته در کرمان وسیله‌ای با استفاده‌های زیاد است. در ادامه قصد داریم در مورد هرکدام از کاربردهای این دوربین‌ها صحبت کنیم.

کاربرد دوربین مداربسته در کرمان برای افزایش امنیت

این یک واقعیت است که افراد در مکان‌هایی که مجهز به دوربین مداربسته هستند امنیت بیشتری دارند. آن‌ها می‌دانند که کلیه حرکات و صحبت‌ها ضبط شده و در صورت بروز هرگونه مشکل قابل بررسی هستند. اگر وسایلی را گم کنند یا اشیا آن‌ها به سرقت برود، از طریق دوربین مداربسته در کرمان می‌توانند در صدد پیدا کردن آن‌ها بربیایند.

در مکان‌‌های آموزشی کلیه کلاس‌ها ضبط می‌شوند. مدیران می‌توانند عملکرد مدرسین خود را بسنجند و امنیت همه فراگیران تا درصد زیادی بالاتر می‌رود.

همچنین در صورت پیش آمدن اتفاقات ناگوار دوربین‌ها اصل ماجرا را ضبط کرده‌اند و حتی می‌توانند مدرک مناسبی برای شما جهت اثبات صحت سخنانتان باشند. می‌بینید که این دوربین‌ها تا چه اندازه در افزایش امنیت یاری‌رسان هستند.

 

کاربرد دوربین مداربسته در کرمان برای کاهش جرم و جنایات

جرم و جنایات در جوامع انسانی همواره وجود داشته و افرادی بوده‌اند که به دلایل مختلف در پی شکستن قوانین و آسیب رساندن به دیگران برآمده‌اند. این افراد اگر بدانند که با دوربین‌ها قابل‌شناسایی هستند و با تصاویر این دوربین‌ها در دادگاه محکوم می‌شوند، هرگز دست به چنین جرایمی نمی‌زنند.

آن‌ها در بیشتر اوقات از برهم زدن امنیت مکان‌هایی که مجهز به دوربین مداربسته در کرمان هستند منصرف می‌شوند.  دوربین‌های مداربسته به طور مخفی در برخی مکان‌ها یا حتی کارت‌خوان‌ها نصب می‌شوند.

طبق آخرین گزارش‌ها این وسایل سبب شده‌اند آمار جرم و جنایات تا ۷ درصد در مراکز عمومی و ۲۳ درصد در فرودگاه‌ها کاهش پیدا کنند. جالب است که نصب دوربین مداربسته در کرمان در پارکینگ‌ها سبب کاهش ۵۱ درصد جرایم شده است.

 کاربرد دوربین مداربسته در کرمان برای کنترل ترافیک شهری

مطمئناً همه ما از وجود دوربین‌ها در مکان‌های شلوغ شهر مانند چهارراه‌ها اطلاع داریم و می‌دانیم آن‌ها بر ترافیک نظارت دارند. این دوربین‌ها می‌توانند رانندگان متخلف و پلاک آن‌ها را شناسایی کنند.

اصلاً نیازی نیست نیروهای پلیس در این مکان‌ها مستقر شوند؛ زیرا دوربین‌ها در کمال وضوح کلیه اتفاقات را در همه ساعات شبانه‌روز ثبت و ضبط می‌کنند.

کاربرد دوربین مداربسته در کرمان

دوربین مداربسته در کرمان

 

کاربرد دوربین مداربسته در کرمان در افزایش امنیت حمل و نقل

حمل و نقل عمومی امروزه امری عادی است و بیشتر افراد سعی می‌کنند با استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی به کاهش هزینه‌های خود و حفظ محیط زیست کمک کنند. در مترو و اتوبوس اشخاص زیادی در فاصله نزدیک به هم برای ساعاتی هم سفر می‌شوند و کنترل امنیت آن‌ها امری الزامی به نظر می‌رسد. نصب این دوربین‌ها می‌تواند حتی به افزایش امنیت این سیستم نیز کمک کند.

با استفاده از این دوربین‌ها ورود و خروج افراد کنترل می‌شوند و هیچ اتفاقی نادیده نمی‌ماند. نصب دوربین مداربسته در کرمان در حمل و نقل عمومی تا درصد زیادی باعث کاهش آمار دزدی و مزاحمت‌های اشخاص شده است که در نوع خود فوق‌العاده است. مسافرین نیز بیشتر می‌توانند به حمل و نقل عمومی اعتماد کنند.

کاربرد دوربین مداربسته در کرمان در مراکز صنعتی

از دوربین مداربسته در کرمان در کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، مراکز صنعتی و تولیدی‌ها نیز به طور گسترده استفاده می‌شود. دلایل نصب این دوربین‌ها علاوه بر افزایش امنیت می‌تواند مواردی مانند کنترل ورود و خروج افراد یا کنترل خط تولید باشد. مدیران این بخش‌ها به راحتی از اتاق خود امکان نظارت و کنترل قسمت‌های مختلف را به دست می‌آورند.

همچنین بسیار پیش آمده است که این دوربین‌ها با ثبت تمام وقایع توانسته‌اند تا کمک بزرگی باشند. در چنین محیط‌هایی ممکن است مسائل زیادی پیش بیاید و حتی گاهی حقی از کارگران ضایع شود که با وجود این دوربین‌ها درصد پیش آمدن چنین اتفاقاتی بسیار کم شده است.

کاربرد دوربین مداربسته در کرمان

دوربین مداربسته در کرمان

 

دوربین مداربسته در کرمان در کنترل ورود و خروج

تصور کنید یک مؤسسه آموزشی دارید یا مدیر مدرسه هستید. در این صورت حتماً باید یک دوربین مداربسته در کرمان را در این محیط نصب کنید. به این صورت می‌توانید ساعت و اطلاعات ورود و خروج افراد را بررسی و کنترل کنید. این کار حتی امنیت آن‌ها را افزایش داده و سبب آسودگی خاطر والدین فراگیران شما می‌شود.

این کار امنیت والدین و دانش آموزان را حتی در خیابان‌های اطراف محیط آموزشی شما تأمین می‌کند. با این کار برای هر اتفاق یا حادثه پیش‌بینی نشده‌ای مدرک موثقی دارید. شما با نصب انواع جدید آن‌ها امکان پیگیری اتفاقات را به طور ریموت به دست می‌آورید.

انواع دوربین مداربسته در کرمان

دوربین‌های مداربسته را می‌توان در داخل و همچنین فضای باز نصب کرد. مشخصات فنی دستگاه به محل نصب بستگی دارد. قبل از خرید انواع دوربین مداربسته این قسمت از مقاله را با دقت مورد بررسی قرار دهید؛ زیرا در این بخش ما انواع دوربین مداربسته در کرمان را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انواع دوربین مداربسته در کرمان

دوربین مداربسته در کرمان

 

دوربین مداربسته داخلی

برای نظارت بر آنچه در خانه در غیاب صاحبان اتفاق می‌افتد، کافی است دوربین‌های گنبدی ساده را بدون محافظت خاص در اتاق نصب کنید. انواع دوربین‌های نظارت تصویری برای استفاده در فضای داخلی به دو دسته سیمی و بی‌سیم تقسیم می‌شوند.

 اولی نیاز به مسیریابی کابل دارد؛ بنابراین مخفی کردن آنها بسیار دشوار است. با این وجود این نوع از دوربین‌ها دسترسی و برد سیگنال خوبی دارند.

دوربین مداربسته در کرمان که بدون سیم است راحت‌تر پنهان می‌شود؛ اما برد کوتاهی دارد و هزینه آن بسیار بالاست. جالب است بدانید که هزینه‌های بالا سبب کاهش محبوبیت دوربین مداربسته بی‌سیم نشده است و آن‌ها به دلیل جاگیری بهتر در فضا در صدر لیست پرفروش‌ترین‌ها هستند.

دوربین مداربسته فضای باز (خیابان)

اصل کار تمام دوربین‌های مداربسته یکسان است. فقط آنهایی که در خارج از منزل قرار می‌گیرند نیاز به محافظت بیشتر در برابر آب و هوا و آسیب عمدی دارند؛ بنابراین از نظر طراحی بیرونی خود با دوربین مداربسته داخلی تفاوت دارند. برای ساخت دوربین مداربسته در کرمان جهت نصب در فضای باز از فلز ضدزنگ و شیشه فوق‌العاده قوی استفاده شده است.

 دستگاه‌ها در بیشتر موارد مجهز به حسگرهای حرکتی و نور مادون قرمز هستند. دوربین‌های گنبدی به دلیل طراحی خود از زاویه دید خوبی برخوردارند؛ بنابراین اغلب از این نوع دوربین‌های نظارت تصویری در خیابان استفاده می‌شود. طراحی آن‌ها به شیوه‌ای انجام شده است که بتوانند در فضای بیرونی نیز بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

روشنایی خیابان و شرایط آب و هوایی دائماً در حال تغییر است. برای اینکه کیفیت ضبط دچار این مشکل نشود، در انتخاب دستگاه به دیافراگم و وضوح ضبط آن دقت کنید. دوربین‌های IP و AHD آنالوگ بهترین گزینه خواهند بود. طراحان هر کدام از دوربین‌‎ها را باتوجه به مکانی که در آن نصب می‌شوند طراحی کرده و از این طریق به بازدهی آن‌ها کمک می‌کنند.

دوربین مداربسته فضای باز (خیابان)

دوربین مداربسته در کرمان

 

انواع دوربین مداربسته بسته به استانداردهای ویدئویی

انواع دوربین مداربسته با توجه به استانداردهای ویدئویی شامل مواردی مانند  CVBS، AHD، CVI، TVI، QHD، IP  می‌شوند. برای ‌مثال، اگر تصمیم به خرید یک دوربین TVI دارید، ابتدا بررسی کنید که آیا DVR شما از این فرمت پشتیبانی می‌کند یا خیر. معرفی این دوربین‌ها را در ادامه بخوانید. مطالعه این قسمت نکات زیادی به اطلاعات شما اضافه می‌کند.

CVBS 

این مورد یکی از اولین دوربین‌های آنالوگ است. این نوع دوربین مداربسته در کرمان یک تصویر معمولی مانند یک تلویزیون قدیمی می‌دهد. با وجود کیفیت پایین آنها هنوز هم استفاده می‌شوند. اگر قصد نصب سیستم‌های حفاظتی در کرمان را دارید، بهتر است به سراغ دوربین‌های پیشرفته‌تری بروید.

AHD، CVI، TVI . دوربین‌های فیلم‌برداری HD آنالوگ

مدل‌های AHD ساده‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین دوربین‌ها با وضوح ۵ مگاپیکسل هستند. تجهیزات ویدئویی مانند HD-CVI و HD-TVI دارای عملکرد گسترده‌تر و وضوح بالاتر تا ۸ مگاپیکسل هستند؛ اما فرمت‌های آنالوگ محدودیت‌های خود را دارند؛ مثلاً به گوشی هوشمند دسترسی ندارند. چنانچه با این ویژگی مشکلی ندارید، می‌توانید به خرید این دوربین‌ها فکر کنید.

QHD دستگاه‌های هیبریدی قادر به پشتیبانی از هر فرمت آنالوگ CVBS، AHD، CVI

 TVI دوربین فیلم‌برداری برای نوع خاصی از سیگنال از طریق منوی نمایشگر یا با استفاده از سوئیچ نصب شده روی بدنه پیکربندی شده است. به‌عنوان‌مثال می‌توان به دوربین فیلم‌برداری چند فرمت IPTRONIC IPT-QHD1920BM اشاره کرد. این دوربین‌ها حافظه بالایی ندارند؛ اما می‌توانند در شرایطی که نور بسیار کم است تصاویر واضحی ثبت کنند.

دوربین مداربسته IP یا شبکه 

مهم‌ترین مزیت از نظر مصرف کننده، خودکفایی کامل این نوع از دوربین مداربسته در کرمان است. آنها می‌توانند به اینترنت متصل شوند، سپس کنترل از راه دور، از طریق تلفن هوشمند یا از طریق یک برنامه تلفن همراه انجام می‌شود. فیلم‌های ضبط شده دیجیتال را می‌توان در فضای ابری یا در یک درایو فلش ذخیره کرد.

 برای ایجاد یک سیستم نظارت تصویری IP جدی، به یک ضبط کننده ویدئو نیاز دارید؛ اما یک دوربین IP ممکن است به تنهایی کار کند. اگر فقط به یک دوربین برای نظارت بر کودک، حیوان خانگی یا کارکنان دفتر خود از راه دور نیاز دارید، مدل IP را انتخاب کنید.

 هر زمان که بخواهید می‌توانید از گوشی هوشمند خود به آن متصل شوید. علاوه بر این، آنها اغلب بی‌سیم هستند.

انواع دوربین مداربسته بسته به کارکرد تجهیزات

دوربین مداربسته در کرمان از نظر تجهیزات و ویژگی‌ها نیز دارای مدل‌های گوناگون است. در این بخش انواع این دوربین‌ها را از این منظر بررسی می‌کنیم. دوربین‌ها به طور کلی دارای چنین ویژگی‌هایی هستند.

انواع دوربین مداربسته بسته به کارکرد تجهیزات

دوربین مداربسته در کرمان

 

کنترل از راه دور

 این دوربین‌ها مجهز به P.T.Z. برای عملکرد کنترل از راه دور هستند؛ یعنی اپراتور می‌تواند لنز دوربین را بچرخاند و روی جسم تا فاصله دلخواه زوم کند. آن‌ها همچنین دارای منبع تغذیه PoE . منبع تغذیه هستند. این فناوری نصب را ساده می‌کند؛ زیرا یک خط کابل برای اتصال و راه‌اندازی دوربین کافی است.

روشنایی استاندارد

یک ویژگی بسیار رایج دوربین مداربسته در کرمان روشنایی آن‌ها است. فاصله‌ای که نور پس‌زمینه در آن کار می‌کند به طراحی دوربین بستگی دارد. اگر یک سنسور نور را به نور IR وصل کنید، با کاهش شار نور، به محض اینکه نور از مقدار مشخص شده کمتر شود، حالت عکاسی در شب را روشن می‌کند. به این ترتیب کل تصاویری که ضبط می‌شوند دارای کیفیت و وضوح خوبی هستند.

آن‌ها همچنین مجهز به آشکارساز حرکت هستند. این ویژگی به تشخیص برنامه‌ریزی‌شده حرکت جسم در قاب دوربین فیلم‌برداری کمک می‌کند و به محض اینکه سنسور حرکت فعال می‌شود، ماژول شروع به ضبط ویدئو کرده یا هشدارهایی را به آدرس‌های مشخص ارسال می‌کند.

در این صورت شما تصاویری درهم و برهم را از دوربین دریافت نمی‌کنید و حرکت‌ها حتی کوچک ترین آن‌‎ها را می‌بینید.

انواع دوربین‌های مداربسته بسته به ویژگی‌های طراحی

طراحی دوربین‌های مداربسته مدام در حال تغییر است و تولید کنندگان در تلاش هستند ویژگی‌های کاربردی بیشتری به آن‌ها اضافه کنند. چهار نوع اصلی بدنه دوربین فیلم‌برداری وجود دارد. با مطالعه توضیحات ما در این خصوص دریابید که چگونه آنها با یکدیگر تفاوت دارند و کجا استفاده می‌شوند.

دوربین مداربسته گنبدی به شکل نیمکره با پایه صاف 

افراد فعال در نمایندگی فروش دوربین مداربسته حتماً در هنگام معرفی این وسیله برای شما توضیح می‌دهند که دوربین‌های مداربسته‌ای که گنبدی‌شکل هستند و بر روی یک پایه صاف نصب شده‌اند دارای خواص ضد وندال و ضد آب هستند. این نوع از دوربین مداربسته در کرمان معمولاً در داخل ساختمان بر روی سقف و دیوار نصب می‌شوند.

دوربین مداربسته استوانه‌ای در گلوله‌های دراز 

این دوربین دارای یک براکت سه‌بعدی با یک کانال کابل داخلی و یک آفتاب‌گیر است. اغلب آنها در خیابان روی قطب‌ها، نرده‌ها، دیوارهای ساختمان‌ها و غیره نصب می‌شوند و باتوجه به طراحی خود با وجود آفتاب و بارش‌های فراوان مشکلی برای آن‌ها پیش نمی‌آید. از این دوربین‌ها با خاطری آسوده در محیط بیرونی آپارتمان خود استفاده کنید.

دوربین مداربسته مینی روی پایه 

دوربین مداربسته مینی برای مصارف خانگی یا اداری عالی است؛ زیرا نیازی به نصب ندارد و کافی است دوربین را روی یک سطح افقی قرار دهید. تقریباً همه دوربین‌های کوچک دارای میکروفون و بلندگو داخلی بوده و اغلب به یک ماژول Wi-Fi مجهز هستند. حتی می‌توانید آن را در اتاق خواب یا منزل خود قرار دهید تا در ساعاتی که در خانه نیستید بتوانید از راه دور به حیوان خانگی یا کودکان خود نظارت کنید.

دوربین مداربسته چرخشی 

دوربین‌های حرفه‌ای PTZ داخلی یا خارجی برای نظارت بر مناطق بزرگ طراحی و تولید شده‌اند. آنها بر روی سقف یا آویزهای داخل سالن نصب می‌شوند. اگر می‌خواهید در فضای باز از آن‌ها استفاده کنید در خیابان بر روی تیرها، دیوارهای ساختمان‌ها و غیره نیز قابل‌نصب هستند. یک ویژگی فوق‌العاده این دوربین‌ها این است که توانایی چرخش دارند و در نتیجه فضای بیشتری را پوشش می‌دهند.

مهم‌ترین قطعات در دوربین مداربسته در کرمان

دوربین‌های مداربسته چندان پیچیده نیستند و قطعات زیادی ندارند. اگر قصد تعمیر دوربین مداربسته کرمان را دارید، بهتر است ابتدا با قطعات آن آشنا شوید. می‌توانید لیست فروشگاه‌های دوربین مداربسته را پیدا کرده و سپس برای خرید این قطعات به آن‌ها مراجعه کنید. در این بخش برای آشنایی بیشتر خوانندگان در مورد قطعات دوربین مداربسته در کرمان صحبت می‌کنیم.

لنز دوربین مداربسته

هنگام استفاده از تجهیزات نوری با فاصله کانونی متغیر، امکان تغییر زاویه دید، تنظیم ناحیه پوشش و تنظیم وضوح تصویر در کادر وجود دارد. لنز تصاویر را متمرکز می‌کند و بسته به فاصله کانونی، عمق میدان، فرمت، نوع پایه و غیره تصویری با کیفیت بالا ایجاد می‌کند. هرچه فاصله کانونی لنز دوربین مداربسته بزرگ‌تر باشد، زاویه دید آن باریک‌تر و دورتر دیده می‌شود.

ماتریس حساس به نور

ماتریس CCD که یکی دیگر از قطعات دوربین مداربسته محسوب می‌شود عملکرد یک آشکارساز نوری را انجام می‌دهد تبدیل می‌کند. اندازه سنسور در تعیین زاویه دید مورد نیاز دوربین مداربسته در کرمان مهم است.

مهم‌ترین قطعات در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته در کرمان

 

پردازشگر ویدئو

این قطعه سیگنال الکتریکی را به فرمت دیجیتال تبدیل می‌کند و تصویر را روی مانیتور نمایش می‌دهد. پردازش سیگنال در زمان واقعی با تجزیه و تحلیل، تعیین مناسب‌ترین زمان نوردهی و تنظیم برای هر پیکسل از ماتریس CCD انجام می‌شود؛ بنابراین، یک قاب تشکیل می‌شود که در آن هر پیکسل به طور جداگانه در شرایط روشنایی خاص کار می‌کند.

میکروفون

 وجود میکروفون در مواردی که ضبط ویدئو و پخش آن با صدا انجام می‌شود و همچنین در سیستم‌های اینترکام ویدئویی ضروری است. برای بازخورد، دوربین علاوه بر این به یک بلندگو مجهز شده است.

معمولاً میکروفون از قبل در دوربین مداربسته تعبیه شده است؛ اما گاهی اوقات از یک میکروفون جداگانه استفاده می‌شود. دلیل آن می‌تواند این باشد که گاهی اوقات بهینه‌ترین مکان برای نصب دوربین و میکروفون متفاوت است.

رابط شبکه یا رابط بی‌سیم

رابط شبکه یک کنترل‌کننده اترنت است که دوربین فیلم‌برداری را به اینترنت متصل می‌کند. برای اتصال به شبکه محلی دوربین از IP استفاده می‌شود. برای اتصال بی‌سیم، دوربین‌هایی با رابط Wi-Fi در دسترس هستند.

 به لطف وب سرور داخلی و وجود پلاگین برای مرورگرهای وب در سیستم عامل، چنین دوربین‌های نظارتی می‌توانند بدون اتصال به رایانه شخصی و سرور ویدئویی به صورت آفلاین کار کنند.

رم یا حافظه دوربین مداربسته در کرمان

 شما برای ذخیره فیلم‌هایی که روزانه از این دوربین‌ها به دست می‌آیند نیازمند فضایی هستید. از رم برای ذخیره داده‌های موقت استفاده می‌شود و وجود آن در انواع سیستم‌های حفاظتی از جمله دوربین‌های مداربسته الزامی است. می‌توانید در بازار رم‌هایی با حجم متفاوت پیدا کنید.

نصب دوربین مداربسته در کرمان

هنگام نصب دوربین در داخل خانه، باید تعدادی از قوانین را رعایت کنید تا بتوانید بهترین زاویه را پیدا کنید. برخی نکات و قوانین ساده وجود دارند که با رعایت آن‌ها می‌توانند تصاویر بهتری از دوربین‌ها به دست بیاورید.

مهم‌ترین قوانین برای نصب دوربین مداربسته در کرمان عبارت‌اند از:

  • بیشترین زاویه دید زمانی خواهد بود که دوربین در گوشه‌ای روی سقف نصب شود.
  • اگر تجهیزات ویدئویی را جلوی پنجره، منبع نور دیگر یا در مکانی تاریک نصب نکنید، تصویر بهتر خواهد بود.
  • ظاهر دوربین مداربسته در کرمان باید با فضای داخلی اتاق مطابقت داشته باشد.
  • در فضاهای باز نصب تجهیزات ویدئویی بالاتر از قد انسان مطلوب است تا امکان کندن آن وجود نداشته باشد.
  • در فضای باز فاصله بهینه از زمین ۴ متر است.دوربین‌هایی که بیش از حد بالا نصب شده‌اند، تصویری کوچک و مبهم تولید می‌کنند.
  • شما نمی‌توانید دوربین‌ها را در فضای باز و در مقابل خورشید نصب کنید؛ زیرا تصویر بیش از حد نور دارد و همین کیفیت و وضوح تصاویر را پایین می‌آورد.
  • قبل از کار با تجهیزات ویدئویی، تمام تنظیمات را به دقت بررسی کنید.
  • ضبط ویدئو در شب نیاز به نور IR دارد.اگر IR آنجا نباشد، باید نور اضافی در کنار دوربین نصب شود.
نصب دوربین مداربسته در کرمان

دوربین مداربسته در کرمان

قیمت دوربین مداربسته در کرمان

محدوده قیمت دوربین‌های مداربسته بسیار زیاد است. قبل از خرید دوربین مداربسته در کرمان بهتر است به طور کامل در مورد آن‌ها و امکاناتی که دارند تحقیق کنید. همیشه قیمت‌های بالاتر به معنی کیفیت زیاد محصولات نیستند.

عوامل زیر در درجه اول بر هزینه تجهیزات دوربین مداربسته تأثیر می‌گذارد:

  • استاندارد انتقالسیگنال دوربین‌های دیجیتال بسیار گران‌تر از دوربین‌های آنالوگ هستند.
  • نوع لنزبر قیمت تأثیرگذار است. گران‌ترین آنها وریفوکال هستند و مدل‌های تک کانونی نیز قیمت‌های بسیار ارزان‌تری دارند.
  • نمای از دوربین مداربستهمسئله مهمی است. شما باید برای یک دستگاه چرخشی هزینه بیشتری بپردازید.
  • دوربین‌های ویدئویی با نور IR، عملکردهای PTZ و PoE، با میکروفون داخلی و گزینه‌های دیگر هزینه بیشتری برای مشتری خواهند داشت.

مقرون به‌صرفه‌ترین انواع دوربین‌های نظارت تصویری آنالوگ هستند. در فروشگاه دوربین مداربسته در کرمان قیمت‌ها را بر اساس قابلیت‌هایی که دوربین ارائه می‌دهد مشخص می‌کنند.

قیمت دوربین مداربسته در کرمان

دوربین مداربسته در کرمان

 

اگر فرصت این را ندارید که به طور حضوری به این فروشگاه‌ها مراجعه کنید، برای بررسی دقیق قیمت انواع دوربین مداربسته در کرمان جدول زیر را بررسی کنید.

مدل دوربین مداربسته قیمت
دوربین مداربسته بی‌سیم تحت شبکه ابیورد ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان
دوربین مداربسته مدل ۳۳۴۶

 

۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان
دوربین مداربسته اسفیورد مدل Z230 ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان
دوربین مداربسته مدل بیبی V380PRO

 

۵۰۰ تا ۷۶۰ هزار تومان
دوربین مداربسته سامسونگ مدل SCC-B5368P

 

۴۰۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
دوربین مداربسته امنیتی مدل نظارت تصویری هوشمند

 

۲ تا ۲.۵ میلیون تومان

شارینو

آیا به حوزه تعمیرات علاقه دارید و می‌خواهید در مورد هر کدام از لوازم خانگی و تعمیر آن اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ در سایت شارینو مقالاتی در موردتعمیر پکیج در کرمان، تعمیر یخچال در کرمان ، تعمیر مبل در کرمان، تعمیر تلویزیون در کرمان و تعمیر کولر گازی در کرمان وجود دارد که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید.

شارینو بخش ویژه‌ای را به شهر کرمان اختصاص داده است و در مورد آموزشگاه فنی در کرمان، آموزشگاه زبان در کرمان و آموزشگاه موسیقی در کرمان صحبت کرده است. شما با مطالعه این مطالب در مورد همه آموزشگاه‌های این شهر، هزینه‌ها و دوره‌های آن‌ها اطلاعات کسب کرده و با شهر کرمان بیشتر آشنا می‌شوید.

مطالب دیگری نیز در مورد مرکز لیزر در کرمان، باربری در کرمان، سالن‌های زیبایی در کرمان و امداد خودرو در کرمان در وبلاگ شارینو وجود دارند که برای همه شهروندان کرمانی بسیار مفید هستند. ما در این مقالات آدرس‌ها و شماره‌تلفن‌های بهترین مراکز را جمع‌آوری کرده‌ایم.

درنهایت از شما دعوت می‌کنیم مطالب دیگر که در مورد کافه‌های کرمان و رستوران‌های کرمان هستند را نیز مطالعه کنید. مطالب ما در عین سادگی و سرگرم کننده بودن اطلاعات زیادی در مورد شهر تاریخی کرمان در اختیار شما قرار می‌دهند.

سخن پایانی

دوربین مداربسته در کرمان یکی از ضروری‌ترین وسایلی است که باید برای شرکت، دفتر، مجتمع مسکونی یا وسیله خود تهیه کنید. در این مطلب جامع و مفید ما به شما کمک کرده‌ایم تا در مورد این دوربین‌ها بیشتر بدانید و با انواع آن‌ها آشنا شوید.

همچنین قیمت، کاربردها و مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها جزو مواردی هستند که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

سؤالات متداول

  1. بهترین مدل دوربین مداربسته در کرمان کدام است؟

بهترین مدل‌ها مربوط به دوربین مداربسته سامسونگ، اسفیورد و داهوا هستند.

  1. قیمت دوربین مداربسته چقدر است؟

قیمت‌ها از ۵۰۰ هزار تومان شروع شده و بسته به مدل دوربین و قابلیت‌های آن تعیین می‌شوند.

  1. آیا خودمان می‌توانیم نصب دوربین مداربسته در کرمان را انجام دهیم؟

خیر بهتر از کمک و تخصص نصاب دوربین مداربسته کمک بگیرید.

  1. چرا دوربین مداربسته تصویر واضحی ندارد؟

برخی از آن‌ها به دلیل نور زیاد یا بارندگی و تغییرات جوی نمی‌توانند تصویر واضحی ارائه کنند.

  1. آیا می‌توانیم تصاویر دوربین مداربسته را از طریق چند گوشی دریافت کنیم؟

بله در برخی مدل‌های دوربین مداربسته این امکان وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *