قالیشویی در کرمانشاه

قالیشویی در کرمانشاه

قالیشویی در کرمانشاه یکی از مراکزی است که نیاز به خدمات آن در روز‌های آخر سال و به هنگام خانه تکانی بسیار افزایش پیدا می‌کند. با توجه به فضای کوچک خانه‌های امروزی و آپارتمان نشینی، قالیشویی‌های کرمانشاه کمک می‌کنند افراد بتوانند فرش‌های خود را به شکل سالیانه تمیز و نو کنند.

اگر به فکر تمیز کردن فرش‌ها، موکت یا مبلمان منزل خود هستید؛ اما توانایی انجام این کار یا فضا و امکانات لازم را ندارید، استفاده از خدمات قالیشویی بهترین انتخاب است و می‌تواند در کمترین زمان فرش‌های شما را تمیز و درخشان تحویل دهد.

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با موضوعات و نکات مهمی‌ در زمینه قالیشویی در کرمانشاه آشنا کنیم.

 

لیست قالیشویی های کرمانشاه:

 

۰۹۳۳۶۴۴۱۹۷۹ یاری 

 

۰۹۰۳۹۸۷۳۳۹۲ پاسارگاد

 

۰۹۱۸۵۵۶۲۰۰۷ اکتیو

 

۰۹۹۱۴۲۶۹۰۵۳ ابریشم 

 

۰۹۹۶۱۹۳۴۲۳۸ الماس

 

۰۹۱۸۰۵۷۰۰۲۰ تابان 

 

۰۹۰۵۱۸۸۵۸۲۷ سلیمانی 

 

۰۹۳۸۱۸۱۳۷۶۶ آسمان 

 

۰۹۱۸۸۵۵۵۰۰۸ بهاران 

 

۰۹۹۱۵۹۶۲۲۹۵۷ کورد

 

خدمات قالیشویی شامل چه مواردی است؟

روز‌های پایانی سال و خانه تکانی زمان طلایی است که اغلب ایرانی‌ها برای شستشوی فرش‌، تشک، مبلمان و موکت منزل خود اقدام می‌کنند. در این شرایط قالیشویی در کرمانشاه می‌تواند زحمت شما را کمتر کرده و کار شستشوی فرش‌های ارزشمندتان را در کمترین زمان و به بهترین شکل انجام دهد.

اگر قصد استفاده از خدمات بهترین قالیشویی در کرمانشاه را دارید، در ابتدا باید بدانید که این مراکز دقیقاً چه خدماتی را در اختیار شما قرار می‌دهند و در چه مواردی می‌توانید روی آن‌ها حساب باز کنید؟ در ادامه به طور کامل به هریک از خدمات قالیشویی در کرمانشاه خواهیم پرداخت.

شستشوی فرش

شستشوی فرش‌های دستباف و ماشینی از اصلی‌ترین خدمات مراکز قالیشویی در کرمانشاه است که در برخی به صورت سنتی و در مراکز مجهز و پیشرفته به کمک دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌شود. برای این کار فرش‌ها داخل دستگاه قرار داده شده و به وسیله فرچه، برس و مواد شوینده باکیفیت شستشو داده می‌شوند.

سپس فرش‌ها به کمک دستگاه آبگیر خشک شده و آب اضافی آن‌ها گرفته می‌شود. لازم است بدانید شستشوی فرش‌های ابریشمی‌ و فرش‌های گران‌قیمت با مهارت و دقت بالایی انجام می‌شود تا هیچ گونه آسیبی به الیاف و رنگ فرش وارد نشود.

ترمیم و رفوگری فرش

متخصصان رفوگری قالیشویی در کرمانشاه برای طولانی‌تر شدن عمر فرش و بازیابی زیبا و جلای آن، فرش را مرمت و ترمیم کرده و آن را مانند روز اول تازه و سالم می‌کنند. ترمیم فرش برای رفع ایراداتی همچون سوختگی، پارگی، پوسیدگی، بید زدن و آسیب دیدن فرش بهترین انتخاب است و در آن از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود.

از اصلی‌ترین روش‌های رفوگری و ترمیم فرش می‌توان به شیرازه دوزی، رفوگری، رفع چروکیدگی، ریشه بافی و غیره اشاره کرد؛ بنابراین اگر فرشی برای شما ارزشمند است و جنبه معنوی دارد و می‌خواهید آن را برای همیشه حفظ کنید، خدمات رفوگری قالیشویی در کرمانشاه همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

رنگ برداری

قالیشویی در کرمانشاه

در یک قالیشویی باکیفیت در کرمانشاه فرش‌هایی که احتمال دارد رنگ پس بدهند با تکنیک خاصی شستشو می‌شوند و از مواد مخصوص تثبیت کننده رنگ در روند شستشوی آن‌ها استفاده می‌شود؛ اما اگر فرش شما از قبل دچار آسیب‌هایی همچون ریختن چای، قهوه یا رنگ‌های شیمیایی شده باشد، باید از ترکیبات و مواد مشخصی برای ترمیم آن استفاده شود.

دارکشی و پرداخت

از دیگر خدمات قالیشویی در کرمانشاه می‌توان به دارکشی و پرداخت فرش اشاره کرد که در آن با استفاده از روش‌های جدید، نوعی دستگاه را به شکل دورانی روی فرش حرکت می‌دهند تا پرز‌های اضافه آن جمع شوند. این مرحله یک راه‌حل مناسب برای بازگرداندن جلوه طرح و نقشه فرش و طراوت آن است.

خشک‌شویی مبلمان

خشک‌شویی مبل در محل از دیگر خدمات پرطرف‌دار قالیشویی در کرمانشاه است که در آن افراد متخصص بدون استفاده از آب، شستشوی فوم، اسکلت و پارچه مبلمان شما را انجام می‌دهند و سپس به کمک تجهیزات خشک‌شویی بدون آسیب به رویه مبل آن را خشک می‌کنند.

خشک‌شویی مبلمان در کرمانشاه به افزایش زیبایی و عمر طولانی مبلمان شما منجر شده و از آنجایی که مبل یک عنصر دکوراتیو مهم در دکوراسیون داخلی است، جلوه تازه‌ای به اتاق نشیمن یا پذیرایی خانه شما می‌دهد.

شستشوی موکت و تشک

قالیشویی در کرمانشاه علاوه بر شستشوی فرش می‌تواند تمامی‌ موکت‌ها و تشک‌های شما را از هر جنسی که باشند به شکل اصولی شستشو داده و صحیح و سالم تحویل دهد. شستشوی موکت و تشک به شکل سیار به کمک دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود و هیچ نیازی به آب نداشته و از آسیب به بافت و الیاف تشک و موکت جلوگیری می‌کند.

شستشو و ترمیم تابلو فرش

قالیشویی در کرمانشاه

اگر تابلو فرش گران قیمتی دارید که دچار پارگی، آسیب یا مخلوط شدن رنگ شده است، می‌توانید به منظور حفظ ارزش مادی تابلو فرش خود آن را به قالیشویی در کرمانشاه بسپارید تا با دقت و مهارت بالا شستشو داده شده و ترمیم شود.

اعلا شویی فرش

اعلا شویی از مهم‌ترین خدمات مراکز قالیشویی در کرمانشاه است که تفاوت‌های ویژه‌ای با روش‌های معمولی شستشوی فرش دارد. در این شیوه از تکنیک‌ها و مواد منحصربه‌فردی به منظور شستشوی فرش استفاده می‌شود و طبیعتاً هزینه بالاتری نیز دارد.

درواقع اعلا شویی روشی است که در آن کلیه خدمات شستن، گردگیری، براق‌سازی، رنگ کاری، رفوگری، ترمیم و غیره برای تمیز و درخشان شدن بیشتر فرش انجام می‌شوند. در این شیوه شستشوی فرش‌ها با دقت تمرکز و کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

در اعلا شویی معمولاً از مواد نانو و شوینده‌های بسیار باکیفیتی استفاده می‌شود که متفاوت از روش‌های معمولی هستند. این مواد علاوه بر تمیز کردن فرش می‌توانند به نرمی‌ و لطافت بافت و الیاف فرش شما کمک کرده و به حفظ کیفیت آن منجر شوند.

جالب است بدانید در روش‌های معمولی قالیشویی در کرمانشاه فرش تنها یک بار شسته می‌شود؛ اما در این روش این کار دو بار تکرار می‌شود و به درخواست شما می‌تواند بازهم افزایش پیدا کند. دیگر تفاوت مهم اعلا شویی با دیگر روش‌ها این است که در این تکنیک عملیات لکه‌برداری و سفید شویی نیز روی فرش‌ انجام می‌شوند.

بعد از شستشوی کامل و باکیفیت فرش‌ها، متخصصان قالیشویی در کرمانشاه به کمک دستگاه‌ها و اتوپرس‌های مخصوص، فرش را اتوکشی کرده و خشک می‌کنند. به طور کلی از مهم‌ترین مزایای اعلا شویی فرش در کرمانشاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مواد مورد استفاده در این روش کمک می‌کنند فرش شما کمتر از قبل آلودگی‌های محیط را به خود جذب کند.
  • خدمات اعلا شویی قالیشویی در کرمانشاه به افزایش عمر فرش و دوام و مقاومت بیشتر آن منجر می‌شوند.
  • فرش شما بعد از این نوع شستشو جذابیت و زیبایی دوچندان خواهد داشت.
  • در این روش تمامی‌ آلودگی‌های قدیمی‌ و لکه‌های فرش به کمک مواد شوینده مخصوص از بین می‌روند.
  • رنگ‌های روشن فرش بعد از شستشو با این روش کاملاً برجسته و نمایان می‌شوند.
  • اعلا شویی سبب می‌شود محیطی سالم و کاملاً بهداشتی در خانه شما شکل گیرد و از رشد هرگونه باکتری و قارچ جلوگیری می‌کند.
  • اگر فرش شما دچار آسیب یا خسارتی شده باشد، نیرو‌های متخصص قالیشویی در کرمانشاه آن را برطرف کرده و از بیشتر شدن آن جلوگیری می‌کنند.

روش‌های شستشوی فرش در قالیشویی را بشناسید

پیش از اینکه فرش، تابلو فرش یا موکت منزل خود را به قالیشویی در کرمانشاه بسپارید، باید از این موضوع اطلاع کافی داشته باشید که در قالیشویی‌ها از چه روش‌هایی برای شستشو استفاده می‌شود و کدام یک بهتر از بقیه روش‌ها است. به همین منظور در ادامه مطلب به معرفی هریک از روش‌های قالیشویی در کرمانشاه خواهیم پرداخت.

روش سنتی

این شیوه از قدیمی‌ترین روش‌های شستشوی فرش و قالی است و هریک از ما برای یک بار هم که شده در دوران کودکی خود شاهد شستن فرش در حیاط خانه‌های قدیمی‌ بوده‌ایم. در این روش ابتدا گردوغبار فرش به کمک جارو پاک شده و سپس فرش روی زمین پهن شده و مواد شوینده روی آن ریخته می‌شوند.

قالیشویی سنتی در کرمانشاه نیز طبق همین روش پیش رفته و به کمک پرسنل خود فرش‌ها را به شکل دستی شستشو داده و سپس به کمک دستگاه‌های خشک کن آب اضافی آن‌ها را می‌گیرد.

روش نیمه اتوماتیک

قالیشویی در کرمانشاه

از دیگر روش‌های قالیشویی در کرمانشاه باید به روش نیمه اتوماتیک اشاره کنیم که در آن برای شستشوی فرش از نیروهای انسانی به همراه امکانات و ابزار لازم استفاده می‌شود. درواقع در این شیوه پرسنل به کمک ابزار‌هایی همچون شلاق‌زن، فرچه یا ابزار آبگیری، فرش را شستشو می‌دهند.

این روش ترکیبی از شیوه سنتی و تمام اتوماتیک است و هم از نیرو‌های انسانی در آن استفاده می‌شود و هم از ابزارآلات قالیشویی. علاوه بر این در روش نیمه اتوماتیک فرش‌ها روی زمین پهن می‌شوند تا خشک شوند.

روش تمام اتوماتیک

امروزه بهترین قالیشویی در کرمانشاه برای ارائه خدمات خود صفر تا صد روند شستشوی فرش را به دستگاه‌های تمام اتوماتیک می‌سپارد که نیروی انسانی نقشی در فعالیت آن ندارند. دستگاه‌های قالیشویی تمام اتوماتیک در مدل‌های متنوعی در بازار وجود دارند و به صورت دیسکی و صفحه‌ای کار شستشوی را به شکل صحیح و اصولی انجام می‌دهند.

جالب است بدانید در این روش پرسنل قالیشویی در کرمانشاه تنها در بخش جابه‌جایی و حمل فرش نقش دارند و عمل شستشوی فرد فقط به کمک دستگاه انجام می‌شود. این دستگاه‌ها از تجهیزات پیشرفته‌ای برخوردار هستند و کار شستشو، فرچه کشی، شلاق‌زنی و آبگیری در داخل دستگاه به کمک مواد و امکانات مناسب انجام می‌شود.

در پایان مرحله شستشو، فرش داخل دستگاه‌های خشک کن قرار می‌گیرد تا تماماً خشک شده و آبگیری شود.

مراحل شستشوی فرش

شاید برایتان جالب باشد بدانید زمانی که شما با قالیشویی در کرمانشاه تماس می‌گیرد و فرش‌های شما به قالیشویی منتقل می‌شوند، دقیقاً چه روندی را طی کرده و چگونه شستشو داده می‌شوند. مراحل شستشوی فرش در کرمانشاه شامل اقدامات متعددی هستند که در ادامه به هریک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

غبار گیری فرش

نخستین مرحله شستن فرش در قالیشویی در کرمانشاه به این صورت است که به کمک تجهیزات مخصوص تمامی‌ گردوغبار و آلودگی‌های سطحی فرش برطرف می‌شوند. در خانه‌ها و قالیشویی‌های سنتی این کار با ضربه زدن به فرش انجام می‌شود که در این حالت الیاف فرش آسیب دیده و اگر قالی کهنه باشد، دچار پارگی می‌شود.

برای افرادی که به مشکلات تنفسی یا آلرژی مبتلا هستند، غبارگیری فرش در منزل اصلاً توصیه نمی‌شود و ممکن است مشکل تنفسی برای بیمار ایجاد کند. همچنین مهم است که غبار گیری قبل از خیس شدن فرش انجام شود.

اگر برای غبار گیری فرش‌های خودت از جارو‌های دستی یا برقی استفاده می‌کنید، باید بدانید از قدرت مکش بالایی برخوردار نیستند. لازم به ذکر تکان خوردن شدید فرش در روش سنتی به سست شدن گره‌های فرش و آسیب به آن منجر می‌شود.

امروزه در مراکز قالیشویی در کرمانشاه عملیات غبار گیری با تجهیزات به‌روز و تخصصی تحت نظارت افراد مجرب انجام می‌شود و پیش از غبار گیری هرگونه ایراد فرش بررسی می‌شود. در این شرایط غبارزدایی فرش‌ها با توجه به وضعیت فرش و به کمک جارو‌های مخصوص انجام می‌شود.

شستشوی فرش

شستشوی فرش

شستشوی فرش اصلی‌ترین بخش از مراحل عملیات قالیشویی در کرمانشاه است که به دقت و حساسیت بالایی نیاز دارد. یکی از نکات مهمی‌ که در این مرحله باید به آن توجه شود تفاوت شستشوی فرش‌های دستباف و ماشینی است. فرش دستباف از الیاف ابریشم برخوردار بوده و حساسیت ویژه‌ای دارد.

اگر فرش‌های دستباف با مواد شوینده باکیفیت و به شیوه صحیح شسته نشوند، دچار آمیختگی رنگ شده و جلوه زیبا و اصیل خود را از دست می‌دهند. امروزه برای شستشوی فرش‌ها در قالیشویی در کرمانشاه از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که بهترین آن‌ها استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک است.

شستشوی فرش در این دستگاه سبب بروز هیچ گونه آسیبی به تاروپود فرش نمی‌شود. از آنجایی که در بسیاری موارد ممکن است موی حیوانات، پرز و موجودات میکروسکوپی در عمق الیاف فرش نفوذ کرده باشند، لازم است شستشوی فرش با دقت و حساسیت بالایی انجام شود که تنها از پس قالیشویی با دستگاه برمی‌آید.

آبکشی فرش

از دیگر مراحل مهم خدمات قالیشویی در کرمانشاه می‌توان به خشک کردن فرش اشاره کرد. در شیوه سنتی فرش روی زمین یا دیوار انداخته شده و به کمک نور آفتاب خشک می‌شود. این روش از معایب بسیاری برخوردار است و می‌تواند به فرش آسیب بزند.

اول اینکه در ماه‌های سرد سال خشک کردن فرش با این شیوه به زمان زیادی نیاز دارد و ممکن است فرش شما در معرض برف و باران قرار گیرد و باز هم خیس و کثیف شود. علاوه بر این قرارگیری فرش در معرض هوای آزاد سبب ورود جانوران و حشرات موذی به فرش و تجمع آلودگی در آن می‌شود.

همچنین پوسیدگی و بوی بد و نامطبوع فرش از دیگر معایب خشک کردن فرش به روش سنتی است. در برخی موارد فرش از داربست آویخته می‌شود تا آب به مرور به سمت پایین فرش حرکت کند. این روش نیز سبب تجمع آب در قسمت پایینی و زرد شدن و پوسیدگی فرش در این بخش می‌شود.

بهترین روش برای خشک کردن فرش‌ها بعد از شستشو استفاده از دستگاه‌های خشک کن است که به شکل یکدست و مساوی حرارت را در سراسر سطوح فرش پخش می‌کنند. به کمک این روش روند خشک شدن فرش در کمترین زمان به بهترین شکل اتفاق می‌افتد.

در قالیشویی‌های امروزی با استفاده از المنت‌ها و گرم‌کننده‌های مخصوص آن‌ها مکانی به‌عنوان گرم‌خانه در نظر گرفته می‌شود که در زمستان و روز‌های سرد سال از آن برای آویزان کردن فرش روی داربست و خشک کردن کامل آن استفاده می‌شود. دمای این اتاق‌ها به‌گونه‌ای است که هیچ آسیبی به فرش وارد نمی‌شود.

همچنین در تمام طول مدت خشک کردن فرش شما در معرض هوای آزاد قرار دارد. در این شرایط سعی می‌شود گرمای منتقل شده به دو سوی فرش برابر بوده تا خشک شدن به شکل یکنواخت انجام شود.

بهترین زمان برای شستشوی فرش

شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که بهترین فصل برای شستشوی فرش چیست؟ در این باره باید بگوییم بیشترین زمان استقبال و استفاده عموم مردم از خدمات قالیشویی در کرمانشاه روز‌های پایانی سال و نزدیک عید نوروز است؛ اما باید توجه داشته باشید که در این زمان شاهد افزایش تقاضا و حجم کاری قالیشویی‌ها هستیم.

این موضوع سبب می‌شود در برخی موارد روند شستشو، خشک کردن یا تحویل به موقع فرش‌ها به صورت باکیفیت انجام نشده و زمان‌بندی قالیشویی‌ها دچار اختلال شود. به همین دلیل بهتر است یک الی دو ماه قبل از عید با شماره تلفن قالیشویی در کرمانشاه تماس گرفته و درخواست خدمات کنید تا بازدهی و کیفیت خدمات کاهش پیدا نکند.

به طور کلی بهترین زمان برای شستشوی فرش نیمه اول سال و ماه‌های گرم همچون تابستان است؛ زیرا در دیگر فصول همچون پاییز و زمستان ممکن است به دلیل بارندگی، روند خشک کردن و آبگیری فرش‌ها طولانی شده و به پوسیدگی آن‌ها منجر شود.

البته امروزه با روی کار آمدن دستگاه‌های پیشرفته و مکانیزه شدن مراکز قالیشویی در کرمانشاه زمان شستشوی فرش آن‌قدر اهمیت ندارد و این موضوع کاملاً مطابق نیاز‌ها و سلایق شما خواهد بود.

قیمت شستشوی قالی در کرمانشاه

قیمت شستشوی قالی در کرمانشاه

آیا از هزینه شستشوی فرش دستبافت یا اعلا شویی فرش خبر دارید؟ اگر قصد دارید به کمک قالیشویی در کرمانشاه ظاهر تمیز و زیبایی به فرش‌های منزل خود بدهید، بهتر است در ابتدا عوامل مؤثر بر قیمت خدمات قالیشویی در کرمانشاه را بشناسید. به همین منظور در ادامه به هریک از فاکتور‌های مؤثر بر نرخ قالیشویی خواهیم پرداخت.

جنس فرش

اولین موردی که روی هزینه خدمات قالیشویی در کرمانشاه تأثیرگذار است جنس فرش موردنظر است. هرچقدر شستشوی فرش شما سخت‌تر و تخصصی‌تر باشد، هزینه شستشو افزایش پیدا می‌کند. برای مثال شستن فرش‌های دستباف به دلیل حساسیت الیاف آن‌ها به تخصص و دقت زیادی نیازمند بوده و هزینه آن بیشتر است.

توجه داشته باشید که امروزه در مراکز معتبر و حرفه‌ای قالیشویی در کرمانشاه برای هر نوع بافت و جنس فرش از مواد شوینده مناسب استفاده می‌شود. همچنین هرچقدر بافت فرش شما ریزتر بوده و تراکم بیشتری داشته باشد، روند شستشو آن زمان‌بر و سخت‌تر خواهد بود.

به طور معمولاً قیمت شستشوی فرش‌های ابریشم گران‌قیمت نسبت به دیگر انواع فرش بیشتر است.

اندازه فرش

دیگر عاملی که روی هزینه شستشوی فرش تأثیر می‌گذارد اندازه و متراژ فرش است. تعرفه قالیشویی بر اساس متر مربع تعیین می‌شود و هرچقدر فرش شما بزرگ‌تر باشد، طبیعتاً قیمت شستشوی آن بیشتر خواهد بود. شما برای محاسبه قیمت شستشوی فرش خود می‌توانید متراژ آن را در قیمت قالیشویی ضرب کنید.

شیوه شستشوی فرش

قیمت شستشوی قالی در کرمانشاه

امروزه در قالیشویی در کرمانشاه از روش‌ها و مواد مختلفی برای شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف استفاده می‌شود؛ بنابراین انتخاب روش شستشوی فرش روی هزینه آن مؤثر است. برای مثال روش اعلا شویی به دلیل کیفیت و نتایج بهتر، هزینه بالاتری به نسبت روش‌های معمولی دارد.

همچنین در برخی موارد لکه‌ها و آلودگی‌های فرش به‌گونه‌ای هستند که شستشوی فرش را بسیار سخت می‌کنند و قالیشویی باید برای از بین بردند آن‌ها از شوینده‌های مخصوص و مراحل لکه‌برداری و رنگ برداری استفاده کند. طبیعی است که در این شرایط هزینه شستشوی فرش شما افزایش خواهد یافت.

تعمیرات فرش

اگر فرش شما دچار سوختگی، پارگی، بیدزدگی و غیره شده باشد، متخصصان قالیشویی در کرمانشاه می‌توانند به کمک خدمات رفوگری و ترمیم به رفع ایرادات فرش شما پرداخته و تا حد امکان ظاهر تازه و زیبایی به آن بدهند. تعمیر و ترمیم فرش خدماتی جدا از شستشوی فرش است که در صورت نیاز باید از قالیشویی بخواهید آن را انجام دهد.

نوع مواد شوینده

از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت مراکز قالیشویی کرمانشاه می‌توان به کیفیت و مرغوبیت مواد شوینده مورداستفاده اشاره کرد. در یک قالیشویی ارزان در کرمانشاه ممکن است به دلیل استفاده از مواد شوینده بی‌کیفیت هزینه کمتری از مشتری گرفته شود؛ اما در عوض آسیب‌های جدی به دلیل استفاده از مواد نامرغوب به فرش شما وارد می‌شود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در قالیشویی‌ها از چه موادی برای شستشو و درخشان کردن فرش‌ها استفاده می‌شود. در این باره باید بدانید به منظور رنگ‌بری فرش از ماده‌ای به نام هیدرو سولفیت سدیم که یک کاهنده قوی است استفاده می‌شود. از دیگر مواد مورداستفاده در قالیشویی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هیپوکلریت سدیم برای برگرداندن سفیدی ریشه‌های فرش
  • سود سوزآور به منظور شستشوی الیافی همچون ابریشم، پنبه و پشم
  • کلسیم هیپوکلریت به منظور افزایش جلا و زیبایی فرش
  • شامپو تگزافون آلمان بهترین متریال برای شستشوی فرش
  • مواد پودری و آب ژاول

بنابراین، حتماً بررسی کنید که قالیشویی موردنظر از چه مواد شوینده‌ای استفاده می‌کند و کیفیت خدمات خود را تضمین می‌کند یا خیر.

هزینه شستشوی موکت

هزینه شستشوی موکت

اگر قصد دارید به غیر از فرش، موکت منزل خود را نیز به قالیشویی بسپارید، باید بدانید برخی عوامل روی هزینه شستشوی موکت تأثیرگذار هستند. هزینه شستشوی موکت بر اساس متراژ موکت محاسبه می‌شود و متراژ‌های کمتر از ۵۰ متر و بیش از ۵۰ متر هزینه مختلفی دارند.

اگر متراژ موکت شما کم باشد هزینه شستشوی موکت بر اساس هر متر مربع بیشتر می‌شود. موضوع دیگری که روی قیمت شستن موکت در قالیشویی تأثیر می‌گذارد وضعیت موکت است. اگر موکت به زمین چسبیده باشد و لازم باشد در همان محل آن را شستشو داد، هزینه شستشو افزایش پیدا می‌کند.

اما اگر موکت به زمین نچسبیده باشد، هزینه کمتری خواهد داشت و می‌توان در قالیشویی کار شستشوی آن را انجام داد.

بسته‌بندی و ایاب و ذ‌هاب

شما در کنار هزینه شستشوی فرش هزینه‌ای نیز از بابت بسته‌بندی و کاور هر متر مربع از فرش می‌پردازید که درنهایت به نرخ حمل‌ونقل فرش به محل اضافه می‌شود. شما در ابتدا باید تمامی‌ این هزینه‌ها را با مرکز موردنظر طی کنید و بدانید دقیقاً قرار است در زمان تحویل فرش چه مقدار هزینه‌ای بپردازید.

البته توجه داشته باشید که اگر بخواهید به جای خدمات شستشو از خدمات خشک‌شویی فرش استفاده کنید، باید هزینه متفاوتی بپردازید. به طور کلی بهتر است پیش از اقدام در این زمینه با قالیشویی موردنظرتان تماس گرفته و از نرخ دقیق خدمات آن شناخت کافی پیدا کنید.

در ادامه مطلب لیست کاملی از هزینه شستشوی فرش در کرمانشاه را در قالب جدول در اختیارتان قرار داده‌ایم.

خدمات قیمت (بر اساس متر مربع)
شستشوی فرش ماشینی ۲۵۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰ تومان
شستشوی فرش دستباف ۵۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان
اعلا شویی فرش ماشینی ۲۸۰۰۰ تومان
اعلا شویی فرش دستباف ۳۴۰۰۰ الی ۵۴۰۰۰ تومان
شستشوی فرش گل ابریشم دستباف ۳۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان
خشک‌شویی فرش ماشینی مدرن و گل ابریشم ۲۳۰۰۰ تومان
شستشوی موکت ۱۰۰۰۰ تومان
خشک‌شویی فرش ماشینی (در محل) ۲۷۰۰۰ تومان
خشک‌شویی فرش دستباف (در محل) ۳۰۰۰۰ تومان
خشک‌شویی موکت در محل (کمتر از ۵۰ متر) ۵۳۰۰۰ تومان
خشک‌شویی موکت در محل (بیشتر از ۵۰ متر) ۱۵۰۰۰ تومان
لکه‌برداری، رفوگری و ترمیم توافقی
بسته‌بندی و کاور فرش ۵۰۰۰۰ تومان
هزینه ایاب و ذ‌هاب ۵۰۰۰۰ تومان

لیست قالیشویی‌های کرمانشاه

قالیشویی‌های کرمانشاه

انتخاب یک قالیشویی خوب و حرفه‌ای کمک می‌کند شما فرش‌هایی سالم‌تر، تمیز و زیبا داشته باشید و با صرف هزینه‌ای مناسب بدون زحمت فرش‌های خود را پیش از آغاز سال نو یا دیگر مواقع تمیز و درخشان تحویل بگیرید. اگر بهترین قالیشویی‌های کرمانشاه را نمی‌شناسید می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید.

نام قالیشویی آدرس شماره تلفن
قالیشویی زمزم کرمانشاه، اول جاده سنندج، نرسیده به بلوار شیرودی ۰۸۳۳۴۲۸۳۵۴۴
قالیشویی سپید کرمانشاه محور کرمانشاه – سنندج، بعد از کوچه شهرک آزمایش ۰۸۳۳۴۲۸۳۶۵۵
قالیشویی همشهری کرمانشاه، واقع در جاده قالیشویی ۰۸۳۳۴۲۷۴۴۴۵
قالیشویی ونوس کرمانشاه، واقع در میدان امام حسین (ع) ۰۹۱۸۷۳۴۱۴۸۰
قالیشویی ترمه کرمانشاه، واقع در نبش میدان امام، به سوی میدان نیایش، مقابل پمپ گاز ۰۸۳۳۴۳۱۵۸۲۲
قالیشویی و مبل شویی ونوس کرمانشاه، جاده سنندج، کنار پاسگاه ۰۹۱۸۷۳۴۱۴۸۰
قالیشویی نوبهار کرمانشاه، واقع در جاده سنندج، نبش میدان آناهیتا ۰۸۳۳۴۲۷۱۴۱۲
قالیشویی بهاران کرمانشاه، واقع در میدان امام حسین (ع)، ورودی جاده سنندج، مقابل بانک ملت ۰۸۳۳۴۲۳۰۷۹۳
قالیشویی کرمانشاه الهیه کرمانشاه، واقع در شهرک الهیه، بلوار رضایی، خیابان طالقانی ۰۸۳۳۴۲۷۴۴۴۶
قالیشویی تمام اتوماتیک آسیا کرمانشاه، واقع در خیابان سرچشمه ۰۸۳۳۷۲۱۸۲۶۵

شارینو

اگر به غیر از خدمات قالیشویی نیاز دارید، مبلمان خود را به بهترین مراکز مبل شویی کرمانشاه بسپارید، توصیه می‌کنیم به مطلب مبل شویی در کرمانشاه سر بزنید.

اگر بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی در کرمانشاه را نمی‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم از مطالبی همچون تعمیر مبل در کرمانشاه، تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر پکیج در کرمانشاه، تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه و غیره استفاده کنید.

اگر قصد دارید به کمک دوربین مداربسته ایمنی خانه یا محل کار خود را تحت کنترل بگیرید، می‌توانید با مراجعه به مطلب دوربین مداربسته در کرمانشاه به اطلاعات مفید و ارزشمندی در این زمینه دست پیدا کنید.

چنانچه کافه‌ها و رستوران‌های محبوب و پرطرف‌دار کرمانشاه را نمی‌شناسید، می‌توانید با مطالعه مطالبی همچون معرفی کافه‌های کرمانشاه و رستوران‌های کرمانشاه با بهترین اماکن برای برگزاری تولد و دورهمی‌‌های دوستانه در کرمانشاه آشنا شوید.

داشتن یک سایت حرفه‌ای و بی‌نقص همان چیزی است که امروزه کسب‌وکارهای مختلف برای رشد در فضای اینترنت و جذب مخاطبان بیشتر به آن نیاز دارند. به همین منظور توصیه می‌کنیم به وبلاگ شارینو و مقالات سئو سایت در کرمانشاه و طراحی سایت در کرمانشاه مراجعه کنید و از تیم باتجربه و خلاق شارینو در این زمینه کمک بگیرید.

اگر فکر می‌کنید مهارت کافی برای جذب مخاطب در اینستاگرام را ندارید و برای مدیریت و ارتقای خود به یک فرد باتجربه و آشنا به الگوریتم‌های اینستاگرام نیاز دارید، می‌توانید به مطلب ادمین اینستاگرام در کرمانشاه مراجعه کرده و از خدمات تیم شارینو بهره‌مند شوید.

بانوان عزیز کرمانشاهی اگر می‌خواهید از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات زیبایی در بخش‌های مختلف بهره‌مند شده و به زیبایی هرچه بیشتر خود کمک کنید، می‌توانید به مطالب معرفی سالن‌های زیبایی در کرمانشاه سر بزنید.

لیزر یک راه دائمی‌ و مؤثر برای از بین بردن مو‌های زائد صورت و بدن است و امروزه طرف‌داران بسیاری پیدا کرده است. اگر شما هم قصد دارید از شر مو‌های زائد خود خلاص شده و پوستی روشن و یکدست داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به مطلب مرکز لیزر در کرمانشاه، با مجرب‌ترین مراکز لیزر موهای زائد کرمانشاه آشنا شوید.

سخن پایانی

وسایلی همچون فرش، موکت و مبلمان از ارزشمندترین دارایی‌های هر خانه ایرانی محسوب می‌شوند که تعویض آن‌ها هزینه‌های سنگینی برای صاحب خانه به دنبال دارد؛ بنابراین نگهداری و مراقبت مناسب از این وسایل اهمیت بسیاری دارد و به افزایش طول عمر و زیبایی آن‌ها کمک می‌کند.

اگر از ظاهر کدر و کثیف فرش یا مبلمان خود خسته شده‌اید و می‌خواهید در زمان خانه تکانی یک تغییر حسابی در ظاهر منزل خود ایجاد کنید، لازم است از خدمات قالیشویی در کرمانشاه برای شستشوی فرش‌های خود استفاده کنید. ما در این مطلب سعی کردیم هرآنچه لازم است درمورد قالیشویی‌های کرمانشاه و خدمات آن‌ها بدانید را ارائه کنیم.

سؤالات متداول

۱. آیا قالیشویی به فرش آسیب می‌زند؟

خیر در صورت استفاده از خدمات بهترین قالیشویی در کرمانشاه هیچ آسیبی به فرش‌های شما وارد نمی‌شود.

۲. هزینه اعلا شویی فرش چقدر است؟

هزینه اعلا شویی بر اساس نوع فرش از متری ۲۸۰۰۰ الی ۵۴۰۰۰ تومان است.

۳. قالیشویی چند روزه فرش را تحویل می‌دهد؟

معمولاً زمان تحویل فرش دو روز کاری است.

۴. شستشوی فرش در خانه بهتر است یا قالیشویی؟

قالیشویی به دلیل استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک، روش‌های اصولی و مواد شوینده مناسب گزینه بهتری است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *